Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2017, 13:23

autor: Adrian Werner

Creeping Terror - japoński horror z 3DS otrzyma konwersję na PC i wydanie anglojęzyczne

Studia The Nikkatsu oraz Sushi Typhoon Games poinformowały, że powstanie anglojęzyczna wersja wydanego na 3DS japońskiego horroru Creeping Terror. Ponadto autorzy przeniosą grę na pecety.

Wersja anglojęzyczna ukaże się jesienią tego roku. - Creeping Terror - japoński horror z 3DS otrzyma konwersję na PC i wydanie anglojęzyczne - wiadomość - 2017-07-04
Wersja anglojęzyczna ukaże się jesienią tego roku.

W styczniu tego roku do sprzedaży w Japonii trafiła przeznaczona na 3DS gra Creeping Terror, czyli horror będący owocem współpracy zespołów The Nikkatsu oraz Sushi Typhoon Games. Podczas trwającego obecnie w Los Angeles konwentu Anime Expo 2017 duet ten ogłosił, że produkcja doczeka się wersji anglojęzycznej.

Co ciekawe, pomimo faktu, że w Kraju Kwitnącej Wiśni gra ukazała się wyłącznie na konsolę przenośną 3DS, na Zachodzie dostaniemy również wersję pecetową. Na premierę nie będziemy musieli długo czekać, gdyż nastąpi ona jesienią tego roku.

CREEPING TERROR W SKRÓCIE:
  1. Deweloperzy gry: The Nikkatsu i Sushi Typhoon Games
  2. Gatunek: przygodowa gra akcji
  3. Platformy: PC, 3DS
  4. Data premiery w Japonii: 18 stycznia 2017 r.
  5. Data premiery na Zachodzie: jesień 2017 r.

W Creeping Terror gracz wcieli się w japońską licealistkę imieniem Arisa. Historia zacznie się, gdy dziewczyna wraz z przyjaciółmi postanowi sprawdzić miejską legendę o rzekomo nawiedzonej rezydencji. W jej wnętrzu cała grupa w tajemniczych okolicznościach straci przytomność. Po przebudzeniu odkryją, że zostali przeniesieni do ponurej jaskini. Ich zadaniem będzie oczywiście przetrwanie i znalezienie drogi ucieczki.

Podczas rozgrywki będziemy eksplorowali lokacje i odkrywali kolejne fragmenty historii. Na graczy czekają zarówno wyzwania logiczne w formie zagadek, jak i testujące ich zręczność, np. podczas ukrywania się przed potworami, scen ucieczki czy okazjonalnych walk z czającymi się w mroku bestiami.

Lokacje w grze będą dwuwymiarowe, umożliwiając jedynie ruch w lewą lub prawą stronę ekranu. Jednak mapy zostaną zaprojektowane w sposób, który mimo to zapewni sporą swobodę eksploracji.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej