Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Poradnik do strategicznej gry turowej Age of Wonders 2: The Wizard’s Throne. Znajdziecie tu porady poświęcone zasadom rozgrywki, spis dostępnych jednostek oraz ich atrybutów, listę dostępnych czarów, a także opisy przejścia wszystkich etapów kampanii.

27 maja 2004Autorzy solucji: Klatry & Gengar (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witamy w poradniku do gry Age of Wonders 2 - The Wizard's Throne - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Witamy w poradniku do gry Age of Wonders 2 - The Wizard's Throne. Każdy fan fantasy z pewnością nie raz marzył o wcieleniu się w postać potężnego Czarodzieja dowodzącego wieloma armiami i to właśnie umożliwi Wam AOW2. Nie tylko będziecie rozkazywać licznemu wojsku, ale także przeżywać przygody bohaterów tworzących legendy.

Przede wszystkim pragnę zaznaczyć, że poradnik ten nie jest instrukcją obsługi, więc nie ma tu opisu wszystkich opcji menu. Porady tu zawarte pomogą Ci w osiągnięciu zwycięstwa, lecz pamiętaj, że w grach strategicznych zwyciężyć można różnymi sposobami. Dlatego radzimy traktować nasze wskazówki jako punkt wyjścia do tworzenia własnych strategii. Zanim przejdziecie do poradnika, polecamy zapoznać się z uwagami, oraz legendą i oznaczeniami w tekście i na mapach.

Uwagi

  • Poradnik nie jest instrukcją obsługi, więc nie ma tu opisu wszystkich opcji menu.
  • Porady tu zawarte pomogą Ci w osiągnięciu zwycięstwa, lecz pamiętaj, że w grach strategicznych zwyciężyć można różnymi sposobami.
  • Terminy: etap, scenariusz, mapa oznaczają jedno i to samo.
  • Terminy: jednostki miotające pociski, strzelcy, łucznicy w większości przypadków oznaczają jedno i to samo.
  • Mapy do kolejnych etapów kampanii mogą zawierać błędy w nazwach miast - dużo nazw jest losowanych w trakcie ładowania kolejnego etapu.
  • W niektórych miejscach na mapach nie zmieściły się wszystkie oznaczenia skarbów. Ważniejsze miejsca są wszystkie.
  • Pojawienie się niektórych skarbów i surowców na mapie zależy od wcześniej wybranego stopnia trudności - dlatego ich położenie mogą się różnić od zaznaczonego na mapach.
  • Kierunki działania teleportów zaznaczone są strzałkami. Jeśli przenoszą pomiędzy powierzchnią a jaskiniami, to notatka na temat ich działania znajduje się w opisie etapu.
  • Na mapach, z małymi wyjątkami, nie ma zaznaczonych wrogich jednostek, gdyż ich pozycje często się zmieniają.
  • Przy opisywaniu kierunku lub części mapy zostały użyte angielskie skróty stron świata: N (north) - północ, góra mapy, S (south) - południe, dół mapy, W (west) - zachód, lewa strona mapy, E (east) - wschód, prawa strona mapy.

Legenda oznaczeń w tekście

  • CZARODZIEJE - pogrubiony kolor zielony
  • MIASTA - pogrubiony kolor niebieski
  • BOHATEROWIE - pogrubiony kolor pomarańczowy
  • MIEJSCA NA MAPIE - pogrubiony kolor brązowy
  • CZARY i UMIEJĘTNOŚCI - kolor zielony
  • BUDOWLE (W MIASTACH) - kolor niebieski
  • JEDNOSTKI - kolor pomarańczowy
  • PRZEDMIOTY - pogrubiony i pochylony
  • RASY - pogrubiony
  • OBSŁUGA MENU - pochylony

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 maja 2004.

Kody do gry Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Patche (łatki) do gry Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Trainery do gry Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

gra Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne

strategiczne