Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 czerwca 2007, 19:48

autor: Piotr Doroń

Team Fortress 2 bez trybu cross-platform multiplayer

Nieco ponad miesiąc temu poinformowaliśmy Was, że szanse na to, by pełna wersja Team Fortress 2 oferowała posiadaczom konsol i komputerów osobistych opcję wspólnej sieciowej rozgrywki są całkiem spore. Przejawialiśmy wtedy nadzieję, że w procesie produkcji trybu nie pojawią się nieoczekiwane problemy. Niestety – to właśnie one przyczyniły się do porzucenia tego arcyciekawego projektu.

Nieco ponad miesiąc temu poinformowaliśmy Was, że szanse na to, by pełna wersja Team Fortress 2 oferowała posiadaczom konsol i komputerów osobistych opcję wspólnej sieciowej rozgrywki są całkiem spore. Przejawialiśmy wtedy nadzieję, że w procesie produkcji trybu nie pojawią się nieoczekiwane problemy. Niestety – to właśnie one przyczyniły się do porzucenia tego arcyciekawego projektu.

O całym fakcie poinformował Doug Lombardi z firmy Valve. Dokonał tego za pośrednictwem serwisu Shacknews. Przyznał, że wewnętrzne testy opisanej wyżej opcji sieciowej rzeczywiście miały miejsce. Niemniej jednak liczne problemy na tyle utrudniały rozgrywkę, że implementacja trybu w pełnej wersji gry jest pozbawiona sensu. Lombardi dodał na koniec, że jeśli Valve zechce kiedykolwiek wykorzystać dotychczasowe doświadczenie w tej kwestii, to zrobi to jedynie w obliczu rozpoczęcia prac na grą przemyślaną głównie pod kątem rozgrywki typu cross-platform multiplayer.

Jedyną pozycją tego rodzaju w dalszym ciągu pozostaje zatem wydany na początku czerwca Shadowrun. Program wydany przez koncern Microsoft pozwala rywalizację pomiędzy posiadaczami konsoli Xbox 360 a właścicielami Pecetów.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej