Poznajcie najbardziej szaloną lokację w Minecraft. Gracz przeniósł podniebne wyspy z Zelda: Tears of the Kingdom do gry Mojangu
Kolejna imponująca modyfikacja może trafić niedługo do świata Minecrafta. Podniebne wyspy z ostatniej Zeldy pojawiły się w grze Mojangu i fani Tears of the Kingdom powinni poczuć się jak w domu.

Wychodzi na to, że potencjał Minecrafta do przeróżnych modyfikacji i usprawnień nie ma granic. Twórca tego moda postanowił umieścić podniebne wyspy z nowej wersji królestwa Hyrule w grze Mojangu i cały projekt naprawdę robi wrażenie. Gracze Zelda: Tears of the Kingdom poczują się jak w domu.
Całkowicie nowy wymiar eksploracji
Użytkownik o nicku LikeTsl002 pochwalił się swoją pracą na platformie Reddit, publikując przy okazji krótki filmik prezentujący modyfikację. Mod zawiera podniebne wyspy, które mogliśmy przemierzać w ostatniej grze z serii Zelda i widać, że autor porządnie odrobił pracę domową. Wydaje się, że te dwa światy to idealne połączenie – przy pomocy elytry gracz jest w stanie bez problemów zwiedzać to, co znajduje się w przestworzach.
Komentujący na Reddicie bardzo chwalą pomysł, ale sugerują również pewne poprawki, które autor mógłby wprowadzić. Gracze twierdzą, że głównym problemem jest zbyt duże zagęszczenie wysp, przez co praktycznie całe niebo jest nimi przysłonięte. Jednym z sugerowanych rozwiązań byłoby umieszczenie tych wysp w mniejszych grupach rozsianych po całym świecie, bądź stworzenie dla nich specjalnego podniebnego biomu. W ten sposób gracz nie czułby się przytłoczony od samego patrzenia w górę.
To jest piękne! Sugerowałbym zmniejszenie gęstości wysp, a jeśli to możliwe, aby generowały się w „klastrach”? To sprawiłoby, że gra byłaby bardziej podobna do TOTK, a uważam, że różnorodność sprawia, że rozgrywka w Minecrafcie jest bardziej interesująca. To tylko kilka przemyśleń!
Poza tym dobra robota! Z pewnością grałbym w tego moda!
– IKilledMyCloneAMA
Autor jest świadomy problemu, jednak twierdzi, że lepiej, żeby wysp było za dużo niż za mało. Mimo wszystko bierze pod uwagę opinie graczy i być może niedługo zobaczymy już tego efekty.
Mod o skali DLC do Baldur's Gate 3 ma już pierwszy grywalny build, a twórcy zapowiadają udostępnienie dema
Fanowski projekt Path to Menzoberranzan nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Twórcy właśnie ogłosili, że mod doczekał się pierwszego grywalnego builda, prace nad resztą świata idą zaś pełną parą.
Mod o skali DLC do Baldur's Gate 3 ma już pierwszy grywalny build, a twórcy zapowiadają udostępnienie demaPo raz kolejny ogrywacie Gwinta w Wiedźminie 3, ale powoli was nudzi? Jeden z fanów poprawił karty, dzięki czemu każda talia ma znaczenie
Czy Gwint może być jeszcze lepszy? Jak najbardziej. Na NexusMods pojawił się właśnie mod, który tchnie nowe życie w tę świetną (choć nie do końca dobrze zbalansowaną) minigrę.
Po raz kolejny ogrywacie Gwinta w Wiedźminie 3, ale powoli was nudzi? Jeden z fanów poprawił karty, dzięki czemu każda talia ma znaczenieTryb honorowy w Baldur's Gate 3 to dla was za mało? Teraz grę da się zmienić wręcz w rosyjską ruletkę
Baldur’s Gate 3 wydaje wam się zbyt proste? Powstał mod, który uczyni z RPG-a od Larian Studios jeszcze większe wyzwanie.
Tryb honorowy w Baldur's Gate 3 to dla was za mało? Teraz grę da się zmienić wręcz w rosyjską ruletkę