
Jeśli słyszeliście o Trackmanii, z pewnością wiecie, że ta gra wyścigowa pozwala na tworzenie najbardziej wymyślnych tras, przepełnionych trudnościami i pułapkami wszelkiej maści.
Niedawno została w niej udostępniona trasa Tower Map, która składa się z kilkunastu pięter pełnych wymyślnych utrudnień bez żadnych (sic!) checkpointów po drodze.
Wyzwania podjął się popularny streamer Wirtual, któremu ukończenie tego karkołomnego zadania zajęło, bagatela, 60 godzin!
Masochizm na trasie
Na trasie Tower Map Wirtual musiał zmierzyć się m.in. z dalekimi wyskokami pod trudnymi kątami, nieprzyjemną nawierzchnią, wąskimi przesmykami i wieloma innymi pułapkami, które nie wybaczały żadnych błędów.
Poniżej możecie zobaczyć jego pierwsze próby:
Streamer do pokonania trasy podchodził mnóstwo razy, wielokrotnie upadając po drodze. Wirtual finalnie ukończył trasę za 538. podejściem; zajęło mu to dokładnie 60 godzin, 9 minut i 5 sekund.
W najbardziej newralgicznym momencie, tuż przy mecie, emocje były tak wielkie, że streamer przyznał, iż o mały włos nie zemdlał. Finałowy przebieg trasy zajął Wirtualowi 42 minuty i 23 sekundy.
Poniżej możecie zobaczyć nagranie ostatnich sekund i radości ze zwycięstwa
Wirtualowi gratulujemy sukcesu i życzymy dalszych owocnych prób pokonywania jeszcze bardziej niemożliwych do przebycia tras w Trackmanii.
Więcej na temat: Różności
Steam najwyraźniej w końcu pozwoli nam pozbyć się najbardziej irytującego komunikatu, którego nie dało się pominąć
Ile razy można podawać datę urodzenia? Gracze wierzą, że Steam nareszcie zrezygnował z drażniącego komunikatu w sklepie.
Steam najwyraźniej w końcu pozwoli nam pozbyć się najbardziej irytującego komunikatu, którego nie dało się pominąćPo enigmatycznej wiadomości członkini Blizzarda fani WoW-a spodziewają się, że MMO czeka rychły spadek jakości
Czy zwolnienia w Microsofcie dotkną jakościowo WoW-a? Fani obawiają się, jak zmiany wpłyną na MMORPG-a.
Po enigmatycznej wiadomości członkini Blizzarda fani WoW-a spodziewają się, że MMO czeka rychły spadek jakościRockstar zawsze miał rozmach. 25 lat temu zamknęli ruch na Time Square tylko po to, by zrobić jedno zdjęcie na okładkę gry
Jeśli rozmachem nie jest zamknięcie części Manhattanu, żeby zrobić okładkę gry, to trudno powiedzieć, co nim jest. Mimo że wydarzenia miały miejsce 25 lat temu, to w obliczu nadchodzącej premiery GTA 6 temat zyskuje nową aktualność.
Rockstar zawsze miał rozmach. 25 lat temu zamknęli ruch na Time Square tylko po to, by zrobić jedno zdjęcie na okładkę gry