
Riot Games od 2018 roku wydaje każdego stycznia krótki film, który pełni rolę zapowiedzi nadchodzącego sezonu. Do tej pory były one bardzo dobrze przyjmowane i budowały hype wśród graczy.
Niektóre z nich, jak na przykład Warriors z 2020 roku czy The Call z zeszłego stycznia, osiągnęły liczbę ponad 100 milionów wyświetleń na platformie YouTube. Dziwi więc to, iż The Brink of Infinity, czyli cinematic sezonu 2023 został odebrany szokująco negatywnie.
Co poszło nie tak? Sprawdźcie poniżej.
Ogromny zawód
Bardzo dużo negatywnych komentarzy oraz na ten moment ponad dwa razy więcej łapek w dół niż w górę. To właśnie statystyki najnowszego cinematica na YouTubie. Ale na co dokładnie narzekają gracze?
Jeden z popularniejszych komentarzy pod filmem należy do C9 Vienny, Vtuberki znanej głównie za sprawą League of Legends. Vienna napisała, że jest to ogromne rozczarowanie w porównaniu do The Call i sprawia wrażenie, jakby Riot obciął budżet przeznaczony na LoL-a.
Użytkownik o nicku Dr Plague Doctor stwierdził, że poprzednie filmy sezonowe oferowały więcej powodów do ekscytacji, dzięki temu, że były epickie i dawały życie bohaterom. Zaznaczył, że cinematic wygląda i brzmi świetnie, ale to nie tego gracze oczekują na otwarcie sezonu.
Każdy poprzedni cinematic prezentował rozmaite pojedynki i zmagania znanych z gry czempionów, przy okazji otaczając to niesamowitą ścieżką dźwiękową.
Tego typu filmy były pełne energii i nic dziwnego, że gracze są zawiedzeni pokazem mapy z monologiem jakiegoś dziecka w tle. Trafnie wrażenia fanów podsumował w komentarzu użytkownik o nicku Invictus.
Wyobraź sobie, że czekasz cały rok na niesamowity cinematic sezonu, tylko po to, by dostać jakiegoś gadającego przez 2 minuty dzieciaka, podczas gdy dron przelatuje się po Rifcie.
- Invictus
Poprzednie filmy sezonowe Riotu cieszyły się sporym sukcesem, więc może dziwić, że tym razem twórcy LoL-a zdecydowali się pójść po linii najmniejszego oporu.
Więcej na temat: LoL
Ile kosztowałby zakup wszystkich skinów w LoL-u? Przydałaby się opcja kupna na raty
Skiny w grach wideo to temat rzeka. Jedni je uwielbiają, inni nienawidzą. Wszystko zależy tu od preferencji tego jak gramy, ale także od tego, czy na grę „free to play” chcemy wydawać jakiekolwiek pieniądze.
Ile kosztowałby zakup wszystkich skinów w LoL-u? Przydałaby się opcja kupna na ratyIle wydałem na LoL-a? Tak można to sprawdzić w 2022 roku
League of Legends daje nam możliwość zakupu wielu elementów w grze. Riot Games udostępnia narzędzie, które pozwoli nam sprawdzić wszystkie nasze wydatki.
Ile wydałem na LoL-a? Tak można to sprawdzić w 2022 rokuRiot ugiął się pod krytyką graczy. Skrzynie powrócą do LoL-a, choć zdobędziecie je w inny sposób
Okazało się, że niezadowolenie klienta nie wpływa dobrze na biznes. Kto by się spodziewał?
Riot ugiął się pod krytyką graczy. Skrzynie powrócą do LoL-a, choć zdobędziecie je w inny sposób