Jeden z twórców Cyberpunka 2077 pochwalił się własną poprawką w grze. Pewnie jej nie zauważyliście, ale czekaliśmy na nią ponad 2 lata

Warto czasami zrobić sobie przerwę od grania, żeby przegryźć coś dobrego i przy okazji popodziwiać najnowsze detale.

Jeden z twórców Cyberpunka 2077 pochwalił się własną poprawką w grze. Pewnie jej nie zauważyliście, ale czekaliśmy na nią ponad 2 lata
Źródło fot. CD Projekt RED
i

W ciągu ostatniego roku Cyberpunk 2077 doznał licznych poprawek, które usprawniły rozgrywkę i powoli uczyniły z gry to, czym miała być w momencie premiery. Biorąc pod uwagę krytykę sprzed trzech lat oraz wszelkie głosy zwątpienia, oddanie deweloperów jest przy tym naprawdę godne podziwu – plus, na tym etapie naprawdę ciężko jest się do czegokolwiek przyczepić.

Jednocześnie Redzi wciąż potrafią nas zaskoczyć. Osadzony w przyszłości RPG doczekał się ciekawego acz łatwego do pominięcia szczegółu.

Mały detal, a cieszy

Leszek Krupiński – jedna z osób pracujących nad Cyberpunkiem 2077 – pochwalił się kilka dni temu swoim osobistym osiągnięciem. Mowa tu o dodaniu efektu dźwiękowego chrupania przy spożyciu czegoś z poziomu ekwipunku. Inspiracją do tego pomysłu okazał się popkulturowy podcast Niezatapialni.

Za każdym razem, kiedy wprowadzaliśmy do CP77 nowy patch, [Dominik Gąska z Niezatapialnych] sprawdzał czy zjadaniu przedmiotów z ekwipunku towarzyszył odgłos chrupania (istniejący jedynie w „zewnętrznym świecie”). Rzeczywiście go pominęliśmy, nie wiem jednak czy była to kwestia nieuwagi, czy priorytetów. Postanowiłem coś z tym zrobić.

- Leszek Krupiński

Po upewnieniu się, że nie jest jeszcze za późno na nową zawartość (albowiem cała sytuacja wydarzyła się po wrześniowej aktualizacji 2.0), Krupiński zaczął wprowadzać swój projekt w życie. Z pomocą bardziej doświadczonych w sprawach technicznych deweloperów, do których zaliczali się projektanci dźwięku oraz eksperci od interfejsu, udało mu się zaimplementować do Cyberpunka wymarzony detal.

„Właśnie dlatego to jedna z najlepszych gier”

Komentujący z Twittera/X pochlebnie wypowiedzieli się na temat poprawki, zauważając że to właśnie te delikatne szczegóły czynią Cyberpunka 2077 wyśmienitą grą. W ostatnich miesiącach RPG cieszył się ogromnym zaangażowaniem ze strony deweloperów, nawet jeśli wszystkie poważne dziury zostały załatane.

Właśnie dlatego uwielbiam deweloperów, którzy mają w sobie pasję do swoich gier. Znajdujecie radość w dodawaniu takich małych szczegółów. To coś, co można było pominąć, ale i tak się tym zajęliście. Dziękuję za stworzenie jednej z moich ulubionych gier.

- TETRAD_LA

Więcej na temat:   cRPG   Cyberpunk 2077

Masę graczy Baldur's Gate 3 dopada wypalenie w 3. akcie. Dla wielu osób jest on po prostu zbyt duży

Ironicznie to właśnie Wrota Baldura są najmniej ekscytującą częścią gry znanej jako Wrota Baldura.

Masę graczy Baldur's Gate 3 dopada wypalenie w 3. akcie. Dla wielu osób jest on po prostu zbyt duży

Grając tymi rasami w Baldur's Gate 3 wykorzystacie najwięcej unikalnych wypowiedzi. Jedna zdecydowanie dominuje nad resztą

Z góry możemy jednak stwierdzić, że człowiek nie znalazł się ani trochę blisko podium.

Grając tymi rasami w Baldur's Gate 3 wykorzystacie najwięcej unikalnych wypowiedzi. Jedna zdecydowanie dominuje nad resztą

Grając w Baldur's Gate 3 jako Karlach możecie ją uratować bez wracania na zawsze do piekieł. Wystarczy odpowiedni romans

Lubicie Karlach, ale nie chcielibyście by wracała do Avernusa? Jeden gracz znalazł sposób i udowodnił, że nawet w Baldur’s Gate 3 miłość może rozwiązać nawet najgorsze problemy.

Grając w Baldur's Gate 3 jako Karlach możecie ją uratować bez wracania na zawsze do piekieł. Wystarczy odpowiedni romans