Hardcore w WoW-ie nie ma litości. Zgony zaliczono już ponad 360 tysięcy razy

Poznaliśmy jak wiele razy gracze zdążyli umrzeć w WoW Classic Hardcore. Liczba robi wrażenie – 360 tysięcy, a od otwarcia serwerów minął zaledwie tydzień.

Hardcore w WoW-ie nie ma litości. Zgony zaliczono już ponad 360 tysięcy razy
Źródło fot. Blizzard
i

Serwery World of Warcraft Classic Hardcore wystartowały w zeszłym tygodniu, a wśród graczy naliczono już tyle zgonów, że Blizzard postanowił „pochwalić się” ich ogólnymi statystykami. Do tej pory naliczono już ponad 360 tysięcy śmierci, a gracze średnio umierają na bardzo wczesnym etapie gry, bo już na 9. poziomie postaci.

Wychodzi na to, że klasa Huntera jest najtrudniejszym wyborem do przetrwania wyzwań i trudności związanych z WoW Hardcoreaż 1/3 Łowców już nie żyje.

Blizzard zaprezentował także interaktywną mapę, na której widoczne są lokacje Azeroth z największą liczbą odnotowanych zgonów. Te oznaczone są kolorem żółtym, a w szczególnie niebezpiecznych miejscach, czerwonym.

Jakich miejsc unikać?

Po mapie można zauważyć, jakie lokacje sprawiają graczom najwięcej problemów. Zdaniem niektórych fanów na Twitterze, dzięki postowi Blizzarda, łatwo wywnioskować, od których miejsc trzymać się z daleka, aby jak najdłużej pozostać przy życiu.

Znaczną część graczy zaciekawiła duża ilość śmierci w okolicy Mokradeł i żartują sobie, że są one pewnie spowodowane przez urzędujące tam Krokoliszki. Do żarcików dołączył nawet sam Blizzard.

Uwielbiam tych biednych biegaczy na Mokradłach umierających od krokodyli.

– AnnieFuchsia

Krokodyle są w tym tygodniu porządnie nakarmione.

– oficjalny profil WoW-a

Jeden z użytkowników zaobserwował interesujące zjawisko kreujące się na mapie. Otóż, między Ziemiami Zachodnimi, a Górami Czerwonej Grani zaczyna powstawać intrygujący kształt ułożony ze śmierci graczy, przypominający smoka. Może trzeba to uznać za przestrogę i nie zbliżać się do tych terenów.

Na ten moment jednak WoW Classic Hardcore funkcjonuje dopiero od tygodnia, a tak wielu graczy poniosło już śmierć. Ciekawe, jak te statystyki będą się prezentować po dłuższym czasie.

Więcej na temat:   MMO   Różności

Ashes of Creation przeciera szlaki MMORPG przyszłości. Unreal Engine 5 przestaje być przeszkodą dla gatunku

Czy Unreal Engine 5 da się ujarzmić? Twórcy z Intrepid Studios sądzą, że tak – i zamierzają tego dowieść.

Ashes of Creation przeciera szlaki MMORPG przyszłości. Unreal Engine 5 przestaje być przeszkodą dla gatunku

Nieaktywna gildia w WoW-ie otrzymała od twórców tytuł Hall of Fame. Wszystko przez literówkę i aż zbyt prostą technologię

Staracie się, żeby wasza gildia trafiła do WoW-owej Hali Sław? Wygląda na to, że nie macie się czym martwić – Blizzard nagradza nawet nieaktywnych użytkowników.

Nieaktywna gildia w WoW-ie otrzymała od twórców tytuł Hall of Fame. Wszystko przez literówkę i aż zbyt prostą technologię

Leeroy Jenkins z WoW-a trafił na uniwersytecki wykład. Kultowe nagranie posłużyło za materiał dla profesora z USA

Imienne okrzyki bojowe nigdy wcześniej nie inspirowały tak do nauki.

Leeroy Jenkins z WoW-a trafił na uniwersytecki wykład. Kultowe nagranie posłużyło za materiał dla profesora z USA