Fani czekający na Civilization 7 chcieliby powrotu elementu sprzed 23 lat. Urozmaiciłby wygląd przywódców

W końcu jak długo można nosić tę samą zbroję czy zestaw szat? Fani już teraz dyskutują nad tym, czego sobie życzą w „siódemce”.

Fani czekający na Civilization 7 chcieliby powrotu elementu sprzed 23 lat. Urozmaiciłby wygląd przywódców
Źródło fot. Firaxis Games
i

W przyszłym roku strategiczna seria Sid Meier’s Civilization doczeka się siódmej z kolei odsłony, którą twórcy już teraz opisują jako „rewolucyjną”. Pod koniec sierpnia zobaczymy pierwsze materiały z rozgrywki, co pozostawia graczom przestrzeń do snucia spekulacji na temat nadchodzącej zawartości.

Niektórym z nich marzy się przywrócenie pewnej mechaniki, którą po raz pierwszy (i ostatni) ujrzeliśmy w 2001 roku. Chodzi tu o immersyjną garderobę.

Moda to przecież też część historii

Jednym z elementów unikatowych dla wydanego ponad dwie dekady temu Civilization 3 był zmieniający się z postępem czasu wygląd przywódców. Wówczas odzwierciedlał on poziom rozwoju określonego społeczeństwa, dlatego początkujący lider posiadał garderobę związaną z odległą przeszłością. Następnie stopniowo przywdziewał zbroję, mieszczańskie stroje lub mundury, a na końcu współczesne garnitury.

Taki zabieg nie tylko wprowadzał różnorodność w wyglądzie przywódców, ale także pozwalał zobaczyć, jak niektórzy z nich wyglądaliby w ubraniach przeznaczonych dla zupełnie innej epoki niż ta, z której się wywodzą. Z tego powodu niektórzy fani chętnie zobaczyliby powrót dawnej mechaniki w „siódemce”.

Pomysł, który wymaga zaangażowania i czasu

Przedstawiona wyżej sugestia pod pewnym względem wywołała sporo wątpliwości w komentarzach. Gracze obawiają się, że prędzej czy później każdy przywódca skończyłby w tym samym garniturze i krawacie, co ostatecznie zabiłoby jakąkolwiek różnorodność. W odpowiedzi na krytykę szybko powstał kolejny wątek, przedstawiający styl współczesnych liderów politycznych.

Autor powyższego wpisu wierzy, że choć odzwierciedlenie określonej mody i kultury w strojach byłoby żmudnym zadaniem dla Firaxis Games, nie jest to zadanie niemożliwe. Niektórzy sugerują, że twórcy mogliby uwzględnić osobną garderobę dla każdego przywódcy, tak by żadna kombinacja się nie powtarzała.

Więcej na temat:   Różności

Tak zmienił się Fallout 1 w remake'u na silniku „czwórki”. Gracz porównał ikoniczne lokacje

Na fanów zawsze można liczyć – zawsze stworzą coś ciekawego w nawiązaniu do ulubionego tytułu. Teraz można powrócić do czasów młodości i podziwiać lokacje z pierwszego Fallouta w wersji odnowionej.

Tak zmienił się Fallout 1 w remake'u na silniku „czwórki”. Gracz porównał ikoniczne lokacje

Ojciec i syn wbili najwyższy level w WoW: The War Within bez grania w The War Within. Wystarczyło nadużyć jedną mechanikę

Większość graczy przechodzi gry zgodnie z zaleceniami twórców. Pewien ojciec i jego syn postanowili jednak grać w WoW-a inaczej i wymaksowali level niekonwencjonalną metodą.

Ojciec i syn wbili najwyższy level w WoW: The War Within bez grania w The War Within. Wystarczyło nadużyć jedną mechanikę

Ekipa tworząca Dragon Age Veilguard nie kojarzyła postaci z pierwszej części. „Mam nadzieję, że to żart”

Twórcy „czwórki” nieszczególnie się popisali. Gracze otwarcie oskarżają pracowników BioWare o nieznajomość postaci z uniwersum.

Ekipa tworząca Dragon Age Veilguard nie kojarzyła postaci z pierwszej części. „Mam nadzieję, że to żart”