Brakuje wam nowości w Cyberpunku 2077? To zerknijcie na aż 16 nowych ikonicznych broni z efektami, jakich nie ma w podstawce

Jeśli uważacie, że wybór broni w Cyberpunku 2077 jest zbyt mały, ten mod jest dla was. Działo plazmowe, elektryczna katana, a może pistolet hakujący? Do wyboru, do koloru.

Brakuje wam nowości w Cyberpunku 2077? To zerknijcie na aż 16 nowych ikonicznych broni z efektami, jakich nie ma w podstawce
Źródło fot. CD Projekt RED
i

Przyszłość nie tylko roboty, Sztuczna Inteligencja i teleportacja. To także zaawansowana technika wojenna – działa jonowe, dezintegratory, antymateria i inne arcydzieła nauki. W gatunku jakim jest cyberpunk istnieje wiele interesujących wariantów broni, od bardziej konwencjonalnych rozwiązań aż po cuda techniki oparte o najdziwniejsze zjawiska fizyczne. Odpowiada to w dużym stopniu za urok i styl całej konwencji, dlatego nic dziwnego, że gracze tworzą swoje własne propozycje sprzętu i dodają je do ulubionych gier w ramach urozmaicenia rozgrywki.

CD Projekt Red - Brakuje wam nowości w Cyberpunku 2077? To zerknijcie na aż 16 nowych ikonicznych broni z efektami, jakich nie ma w podstawce - wiadomość - 2024-08-19
CD Projekt Red

W Cyberpunku 2077 istnieje szeroki wachlarz broni palnej i białej, ale wszystkie dostępne do dyspozycji graczy opcje są raczej dość konwencjonalne. Różnią się między sobą raczej ilością zadawanych obrażeń i techniką ich zadawania, ale z samym celem nie robią nic ciekawego (zmarnowany potencjał!). Pewna grupa moderów postanowiła to zmienić i opracowała zestaw nowych broni, które dodadzą jeszcze więcej dramatyzmu waszej rozgrywce.

Koniec z monotonią!

W proponowanym przez nich zestawie znajduje się 16 wariantów broni palnej i białej. Chociaż każda z nich jest interesująca na swój własny sposób, naszą uwagę zwróciły w szczególności:

  • Mistifier – pistolet, który umożliwia przebicie się przez ściany. Przy kontakcie z twardą powierzchnią wywołuje rozprysk szrapneli, które mogą ugodzić przeciwników chowających się za przeszkodami.
  • Ghost Blade – niematerialna katana, pozwalająca użytkownikowi na zadawanie obrażeń chemicznych, elektrycznych i termalnych. Nie można nią blokować ataków, ale za to przenika przez wszystkie rodzaje pancerza (pomysłowe!).
  • PS-11A Plasma Gun – czyli klasyczna, niszczycielska propozycja dla tych, którzy nie lubią się patyczkować. Wystrzeliwuje płonącą kulę plazmy, która podpala przeciwników i ma przerażającą moc rażenia.
  • Special Delivery - wystrzeliwuje urządzenia wybuchowe o dużej sile rażenia, które uzbrajają się po wbiciu w cel. Przeładowanie broni spowoduje zdetonowanie wszystkich aktywnych urządzeń znajdujących się w zasięgu sygnału (auć!).
  • Net Hound – pozwala na precyzyjne strzały w głowę, które oddane z ukrycia wystrzeliwują specjalny sniffer, który nie zadaje obrażeń, ale zaczyna śledzić wszystkie urządzenia w sieci celu i miesza mu we wspomnieniach o włamaniu. Broń jest wytłumiona i działa tylko w trybie ukrycia się.

Każda z tych broni wprowadza unikalne mechaniki, które mogą odmienić przebieg walki i dać nam nowe możliwości taktyczne. Jeśli szukacie sposobu na odświeżenie swoich doświadczeń w Night City, koniecznie wypróbujcie je u siebie.

Więcej na temat:   cRPG   Cyberpunk 2077   Mody

Aktorka grająca Karlach w Baldur's Gate 3 wie, jakie fanfiki z jej postacią tworzą gracze i przyznaje, że woli ich nie czytać

W sieci istnieją tysiące fanfików i nic dziwnego, że aktorzy wiedzą o ich istnieniu. Prawdziwe pytanie brzmi jednak, co robią z tą wiedzą?

Aktorka grająca Karlach w Baldur's Gate 3 wie, jakie fanfiki z jej postacią tworzą gracze i przyznaje, że woli ich nie czytać

Gracz trafił do postapokaliptycznej wersji Obliviona. Gra uruchomiła się bez żadnej wody na mapie i całkowicie zmieniła swoje oblicze

Gry Bethesdy to nie tylko otwarte światy i kultowe RPG, to także ogromne pole dla modów oraz błędów, które potrafią na przykład... usunąć całą wodę z mapy.

Gracz trafił do postapokaliptycznej wersji Obliviona. Gra uruchomiła się bez żadnej wody na mapie i całkowicie zmieniła swoje oblicze

Na taką porażkę w Baldur's Gate 3 były szanse 1 do 64 milionów. To prawdopodobnie najbardziej pechowy fan tego RPG-a

Wyobraźcie sobie serię sześciu rzutów kością w Baldurze, z których każdy z nich kończy się krytyczną porażką. Brzmi jak koszmar, a jednak wydarzyło się naprawdę.

Na taką porażkę w Baldur's Gate 3 były szanse 1 do 64 milionów. To prawdopodobnie najbardziej pechowy fan tego RPG-a