Zapowiedzi gry Dead Island

Gramy w Dead Island! - pierwsze wrażenia
zapowiedź gry5 września 2011
Techland zawiódł kiepskim Call of Juarez: The Cartel. Zapomnijcie jednak o tej grze, bo nadchodzi Dead Island, które ma szanse zadośćuczynić za wcześniejszą wpadkę.

Dead Island - Graliśmy w tryb kooperacji
zapowiedź gry13 lipca 2011
Dead Island rodzimego studia Techland trafi do sklepów 9 września, a tymczasem możecie rzucić okiem na niepublikowane wcześniej fragmenty rozgrywki oraz zapoznać się z naszymi wrażeniami z trybu kooperacji.

Dead Island - E3 2011 - graliśmy w tryb kooperacji
zapowiedź gry8 czerwca 2011
Dead Island w Los Angeles prezentowany był w grywalnej formie i na dodatek w trybie kooperacji – przez blisko godzinę miałem więc okazję tłuc zombie w towarzystwie innych uczestników targów E3.

Dead Island - pierwsze spojrzenie
zapowiedź gry17 lutego 2011
W tym roku poleją się hektolitry krwi zombie. Na specjalnym pokazie mieliśmy okazję zobaczyć grywalną wersję Dead Island, najnowszej gry akcji firmy Techland.

Dead Island - przed premierą
zapowiedź gry11 stycznia 2008
W folderach turystycznych widnieje luksusowy kurort na tropikalnej wyspie. Rzeczywistość okazuje się... delikatnie od reklamy odbiegać.
Przeczytaj również zapowiedzi gier:

Hitman 3 - fanów Agenta 47 czeka uczta. Wiemy, bo graliśmy
zapowiedź gry8 stycznia 2021
IO Interactive działa podobnie jak 47 – cierpliwie i metodycznie. Studio wprowadza niewielkie zmiany do swojej skradankowej formuły i jest bliżej niż kiedykolwiek wcześniej stworzenia Hitmana idealnego.

Grałem w Outriders – im było trudniej, tym lepiej się bawiłem
zapowiedź gry13 lutego 2020
„Byłem na przedpremierowym pokazie Outriders” – chwalę się ludziom, ale nikt nie wie co to jest Outriders. Niedługo się dowiedzą, bo chociaż wystartowanie z nową marką w 2020 roku nie jest łatwe, zdecydowanie warto próbować i celebrować takie próby.

Far Cry 6 – taki Far Cry mógł powstać tylko teraz
zapowiedź gry12 lipca 2020
Pierwsza prezentacja najnowszego Far Cry’a była niezwykle krótka. Zobaczyliśmy kilkuminutowy trailer i ledwie parę screenshotów. Potem porozmawialiśmy z narrative directorem. Mimo to widzę, że taka gra nie mogła powstać wcześniej.