Backside [ Generaďż˝ ]
*** Enemy Territory: Quake Wars *** - Wreszcie demo!!! |2|
JEST JUŻ DEMO!
Dotychczas były dziesiątki zapowiedzi i nowinek, niedawno zamknięty beta-test (częściowo ;)), teraz każdy może przekonać się na własne oczy, ręce i uszy czy ETQW jest tym na co czekał
Plik ma 727.53MB i można je pobrać z poniższych adresów:
Demo zawiera, znaną już z beta-testów i screenów, mapę Valley. Możemy na niej pograć z komputerowymi botami, przez LAN oraz internet, gdzie działa już ogromna liczba serwerów.
Dostępne są wszystkie klasy i bronie, a także pojazdy i budynki (trudno ocenić czy wszystkie)
W misji GDF musi zbudować most, wprowadzić pojazd MPC do 1-szej bazy Stroggów, a w 2-giej bazie zhakować system i magazyn. Zadaniem Stroggów jest wyłącznie uniemożliwienie tego wrogom.
Czas mapy wynosi z reguły 20 minut.
O grze
Enemy Territory: Quake Wars stawia na przeciw siebie ziemską armię (Global Defense Force) i atakującą ziemię, obcą rasę Strogg. Stawia gracza na pierwszej linii frontu, dając mu do dyspozycji poteżny arsenał broni, wiele pojazdów, strategię działań zespołowych, kształtowanie postaci podczas rozgrywki, możliwość rozgrywania misji zarówno w dzień jak i w nocy.
Do tej pory, gracze walczyli o przetrwanie i zwycięstwo na planecie Strogg'ów. Enemy Territory: Quake Wars wraca do punktu, w którym to wszystko się zaczęło - inwazji Strogg'ów na Ziemie. Do wyboru jest po pięć różnych klas żołnierzy dla obu armii - Strogg'ów i Global Defense Force. Dla każdej rozgrywki zespoły muszą wybrać swoje bazy, ustalić strategię działań. Jak już wcześniej wspomniałem działania wojenne mają miejsce zarówno w dzień jak i w nocy co także trzeba brać pod uwagę przy przygotowaniach do bitew.
Gra wykorzystuje wszystkie najnowsze osiągnięcia technologiczne. Dynamiczne oświetlenie i cieniowanie oraz niesamowicie szczegółowe środowisko dzięki zastosowaniu MegaTexture. Gra opiera się o enginie Dooma 3.
Do ET:QW dodano pojazdy - więcej
Klasy
Soldier / Żołnierz
Żołnierz jest podstawową jednostką szturmową. Może nosić ciężkie bronie. Jego głównym zadaniem jest zwalczanie pojazdów jak i piechoty. Nie posiada żadnych specjalnych umiejętnośc
Covert Ops / Szpieg
Świetny w ataku z dystansu jak i z bliska przy odpowiednim wyborze arsenału. Bardzo pomocny jako zwiadowca, dzięki możliwości upodobnieniu się do Stroggów może wedrzeć się nie zauważony do bazy wroga.
Engineer / Inżynier
Jego zadaniem jest budowanie, reperowanie celi lub pojazdów. Nie raz podczas gry inżynier będzie musiał wykonać powierzone mu zadanie, a w ostateczności pomóc swoim towarzyszom w ataku
Field Ops / Radiooperator
Brakuje amunicji? Wezwij Field Opsa. Dzięki unikalnej umiejętności może rozdawać amunicję ale na tym się nie kończy jego rola. Dysponuje on największą siłą ognia spośród wszystkich klas, a to dzięki artylerii.
Medic / Medyk
To postać wyjątkowa, przez co jest bardzo ceniona w drużynie. Potrafi leczyć postrzelonych towarzyszy oraz reanimować tych, którzy są ciężko ranni. Wyposażony jedynie w karabin szturmowy nie nadaje się na pierwszy ogień.
Constructor / Konstruktor
Inżynier Stroggów jest ekspertem w budowaniu i naprawianiu dynamicznych celów oraz antipersonnel, anti-vehicle turrets. Do wyboru ma dwie bronie: Nailgun lub zmodyfikowany Lacerator zintegrowany z wyrzutnią granatów.
Infiltrator
Infiltrator może użyć ciała zabitego GDF do infiltracji bazy przeciwnika. Dzięki Railgunowi może siać spustoszenie z dalekiej odległości. Na bliskim również dobrze sobie radzi.
Oppressor / Ciemiężca
Tak samo jak Field Ops posiada ogromną siłę rażenia, lecz tym razem miejsce artylerii zajmuje technologia prosto z przyszłości. Jednak względem swojego odpowiednika w szeregach GDF rolę rozdawania amunicji przejął kto inny.
Aggressor / Agresor
Jednostka ofensywna Stroggów, może używać ciężkie bronie jak szybkostrzelny Hyperblaster lub Obliterator Bosonic Orb. Posiada dużą ilość Shrap grenades i ładunki wybuchowe Plasma Charge.
Technician / Technik
To więcej niż medyk w obcej skórze. Dzięki Strogent Tool może stworzyć jedno-razowego spawna z ciała umierającego GDF. Natomiat Strogent Cells odnawia zarówno życie oraz amunicje.
FAQ
P: Co to Enemy Territory: Quake Wars?
O: Enemy Territory: Quake Wars to gra FPS (First Person Shooter) osadzona w nieodległej przyszłości, w której można zarówno rozgrywać dzienne jak i nocne misje, gra posiada wiele rodzajów broni i pojazdów. Enemy Territory: Quake Wars pozwala graczom walczyć po jednej ze stron, ludzi lub strogg, o dominacje nad Ziemią.
P: Czy Enemy Territory: Quake Wars będzie dodatkiem do Enemy Territory?
O: Nie, będzie to oddzielna gra.
P: Czy Enemy Territory: Quake Wars będzie płatne?
O: Tak, cena gry prawdopodobnie będzie w okolicach 100zł (na początku).
P: Czy w Enemy Territory: Quake Wars będzie trzeba płacić abonament (jak np. w WoW)?
O: Nie.
P: Kiedy wyjdzie Enemy Territory: Quake Wars?
O: Nie ma oficjalnej daty, prawdopodobnie w 2007 roku (marzec - investor.activision.com/games.cfm).
P: Dlaczego data wydania została przesunięta?
O: Tego tak naprawdę mogą być pewni tylko developerzy, lecz zapewniają oni, iż aby zapobiec wypuszczenia na rynek "bubla" niezbędne są dodatkowe usprawnienia balansujące asymetryczne drużyny oraz dalsze testy.
P: Jak dużo graczy może grac w Enemy Territory: Quake Wars?
O: Deweloperzy podają, że optymalna ilość graczy to od 24 do 32, lecz tak naprawdę ilość graczy ograniczana jest tylko przez admina serwera.
P: Czy będzie jakiś system rang w Enemy Territory: Quake Wars?
O: Tak, będzie podobny do tego, który jest w Enemy Territory.
P: Czy Enemy Territory: Quake Wars będzie posiadało tryb rozgrywki jednoosobowej?
O: Nie.
P: Kiedy zostanie wydaje demo Enemy Territory: Quake Wars?
O: Demo zostanie wydane 3-4 tygodnie przed grą.
P: Jak będzie działał "spawn point"?
O: Podobnie jak w Enemy Territory. Z tym, że w celu uniknięcia "spawnowania" (zabijania gracza zaraz po tym jak pojawi się na mapie) w niektórych miejscach gracz zrzucany będzie ze spadochronem.
P: Jakie zmiany developerzy wprowadzili w enginie stworzonym pod DOOM 3?
O: Silnik DOOM'a 3 został poddany dziesiątkom modyfikacji, głównie w dwóch kierunkach - optymalizacji kodu sieciowego (maksymalna ilość graczy w grze sieciowej DOOM 3 jest dużo mniejsza od tej z ET:QW) oraz umożliwienia wielkich potyczek w otwartym terenie. W celu optymalizacji gry multiplayer stworzono system nazwany "Area of Relevance" ( w wolnym tłumaczeniu strefa ważnych informacji), dla zminimalizowania potrzeb sprzętowych podczas walki w otwartym terenie stworzono min. Megatexture.
P: Czym jest technologia Megatexture?
O: Jest to zastąpienie setek małych tekstur, pojedynczą, wielką teksturą.Megatexture jest dokładnie opisany w artykule o tym samym tytule.
P: Na czym polega "Area of Revelance"
O: Jest to system, dzięki któremu ogranicza się wysyłanie do gracza informacji, które w danym momencie nie są mu potrzebne. Bazuje na rozdzieleniu stref wokół gracza na te, z których czerpie wszystkie szczegóły i na te bardziej odległe, o których szczegółowa wiedza nie jest mu w tym momencie potrzebna. Artykuł o tej technologii wkrótce...
P: Czy fabuła w ET:QW jest powiązana z tą znaną z serii Quake?
O: Tak, Quake Wars jest osadzone w świecie Quake'a. Akcja gry toczy się około roku 2065, przed wydarzeniami znanymi nam z Quake'a 2 i 4. Mimo bycia grą oddzielną, bezpośrednio niepowiązaną z Quake oraz toczącą się dużo wcześniej, duża waga przywiązywana jest do wiernego odzwierciedlenia spójnej rzeczywistości inwazji Strogg'ow.
P: Z jakimi brońmi będziemy mieli do czynienia w Quake Wars?
O: Gdy rozważamy siły GDF, jest to broń typowo konwencjonalna, wyrzutnie rakiet, artyleria, karabiny szturmowe i snajperskie, bomby z zapalnikiem reagującym na ruch, miny przeciwpancerne itd. Wyposażenie GDF będzie bardzo podobne do tego, jakie można by sobie wyobrazić armie NATO za 50-60 lat.
Gdy jednak rozważamy arsenał, którym dysponują Strogg, różni się on znacznie. Najeźdźcy będą wyposażeni w broń wykorzystującą wiązki energii, cybernetyczne systemy komunikacji wbudowane w ciało, urządzenia manipulujące grawitacją, a także większy zasób broni zadających obrażenia na obszarze, oraz obrażenia w przeciągu czasu (np 5 punktów życia traconych co sekundę przez 7 sekund po trafieniu).
P: Czy do Quake Wars powstaną jakieś modyfikacje?
O: Już teraz możemy być tego pewni. Id software jest znane z wypuszczania narzędzi do modyfikacji gry, Splash Damage natomiast zaistniało jako team, który wypuścił mod do Quake'a. Producenci już zapowiedzieli wypuszczenie SDK ( source development kit) czyli zestawu narzędzi potrzebnych przy tworzeniu modyfikacji. Listę modyfikacji już zapowiedzianych oraz ich krótkie opisy znajdziesz tutaj.
P: Jak bardzo zróżnicowane będą warunki, w jakich przyjdzie nam walczyć?
O: Choć bazowo mapy zbudowane są w trzech "stylach" - pustynnym, umiarkowanym oraz arktycznym, żadna z map nie będzie nawet trochę podobna do jakiejkolwiek innej. Stanie się tak dlatego, iż zmagania toczyć się będą podczas różnych pór dnia i nocy oraz uwarunkowań atmosferycznych.
Poza tym dzięki technologii Megatexture teren, po którym będziemy biec, jeździć, czy na którym będziemy strzelać wpływa na zachowywanie się postaci czy też pojazdu. Walka na piaszczystych drogach mapy Valley, zdecydowanie różni się od tej na lodowatej Ark, czy też gdy teren będzie silnie zarośnięty.
REGULAMIN
1. Jest to seryjny temat poświęcony multi fpsowi Enemy Territory: Quake Wars
2. Prosimy rozmówców o kulturę oraz posty wnoszące coś do dyskusji, a więc zawierające więcej treści niż samo stwierdzenie "super gra" czy "gupia gra". Osoby, które będą spamowały i floodowały zostaną zgłoszone adminowi
3. Nowy wątek zakłada stały bywalec po min. 200 postach
Backside [ Generaďż˝ ]
I na początek kilka screenów :)
Tu jeszcze ćwiczenia z botami i pierwsze zadanie - zdobywanie mostu.
W ręku jedna z lepszych broni w grze (bodajże GMP czy jakoś tak;)). 100 taśmowo podawanych naboi - jednym magazynkiem jesteśmy w stanie samodzielnie zniszczyć wrogi pojazd czy wieżyczkę. Najlepiej leżąc, aby rozrzut był minimalny
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
fff -> co do serwera:
Nazwa serwera: QuakeWars.pl Demo Server | GamesNet.pl
IP: quakewars.gamesnet.pl (193.33.34.29)
Port: 27733
Ilość slotów: 24
Co do "stawiania" to chyba chodzi o te dzialka ? To stawiaja je 3 klasy ENG,CO,FO pod tym linkiem mozesz poczytac jakie dzialka moga przywolywac, jezeli masz kilka dzialek do wyboru np ENG to wybierasz dane dzialko poprzez klawisz F pozniej stawiasz na zielonym polu i jeszcze mozesz obrac w jakim kierunku ma byc skierowane.
Co do HE to podchodze do celu, pojawia sie reka,klikam standardowo F i sie zaklada, czekasz na wybuch i pilnujesz, zeby ci tego nie rozbroili
Backside [ Generaďż˝ ]
To już real-game i wyjazd MPC z tunelu. Moment z reguły trudny, bo po zburzeniu mostu Stroggowie cofają się i budują za tunelem szereg wieżyczek.
My z tyłu eskortujemy MPC czołgiem (a przynajmniej tak ja to sobie wyobrażałem ;)).
Widoczny minigun to fajna zabawka, ale szybko się przegrzewa.
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
a na sciezce w gorach chowaja sie snajperzy
Backside [ Generaďż˝ ]
Blaster ---> dzięki.
A po ilu sekundach jest wybuch? Doglądałem bomby z 10 sekund i nic :/.
Budynki chyba sobie daruję - jakoś nadaję się bardziej do czarnej roboty typu oczyszczanie 1-szego frontu albo bieganie za nieżywymi ;).
edit
Mnie bardziej wkurza jak snajperzy przylatują na stronę mostu GDF i tam gdzie się chowają z Railgunami. A większość jest cholernie celna :] (pamiętam zresztą jak kiedyś ciąłem w Q3 i za którąś tam godziną frag z Raila w biegnąco-skaczącą osobę stawał się realny ;)
Na 3-cim screenie to już trudno dojść o co chodzi - ostatnia faza gry, gdy technicy zakradają się do celów, a reszta robi ogólną rozwałkę przed bramą. Rocket Launcher niestety jest daleki od tego z Q3 i ładowanie trwa ze 3-5 sek, a i rozrzut jest znacznie mniejszy. Ale 2 strzałami wyłącza wieżyczkę, a jednym "jeep" Stroggów.
Backside [ Generaďż˝ ]
I na koniec druga część zdobywania ostatnich wrót.
Kolejny raz Rocket, chowając się za jakimś wrakiem. Przede mną jeden z 3 strzelających pojazdów GDF, gdzieś tam w tle, za dymem, pewnie potężny Cyclops (mech) Stroggów, główna przeszkoda do opanowania ostatniego placu.
Na powiększeniu widać dobrze najbardziej denerwujący wynalazek Stroggów - Icarus. Urządzenie, które umożliwia im wzniesienie się w powietrze na kilka sekund, a po opadnięciu kolejny raz i kolejny raz. A dodatkowo generuje granaty - jeden z nich widać na środku :].
Poza dziesiątkami granatów prawie nie da się ich trafić z ziemi i pasażerowie często lądują w dziwnych miejscach, skąd rażą nas Railem czy czymś w tym stylu.
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
budynkow nie rozwalisz bomba jedynie dane cele takie jak np. brama do kanalow, pojazdy, albo ten glowny generator co jest w budynku stroggow
Backside [ Generaďż˝ ]
Przez budynki chodziło mi o te, które możemy sami konstruować, a nie elementy otoczenia :).
Przy okazji - do czego służy o medyka ten ostatni przedmiot "Supply cośtam"? O ile już zdążyłeś nim grać :).
Może jutro razem byśmy zagrali? Widzę, że jesteś osobą, która wie o co w tym chodzi (pomijając techniczne szczegóły).
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
zrzuca Ci trwala paczke "niespodzianke" (moza ona zostac zniszczona tak jak kazde dzialko itp.) z ktorej kazdy moze brac ammo i apteczki
Spoko ja zawsze gram po 20 na tym serwie gamesnet.pl, moj nick to DeoN
bone_man [ Omikron Persei 8 ]
Backside --> Można podkładać ładunki pod wieżyczki przeciwnika, można je też podkładać pod różnego typu bramy i guard towers (które konstruują inżynierowie).
Ładunek zarówno u GDF, jak i u Stroggów detonuje się po 40 sekundach.
Backside [ Generaďż˝ ]
bone_man ---> dobrze wiedzieć :]. A ja czekam i czekam ;).
A czy wrogowie dostają info o bombie czy muszą ją sami zauważyć?
bone_man [ Omikron Persei 8 ]
Jeżeli podłożysz ją pod cel, który trzeba wysadzić do wygrania mapy/pod strategiczne miejsca typu: barykady, kratki ściekowe etc. to dostają taką informację. Jak podłożysz w dowolnym innym miejscu, to dopóki jej nie zobaczą, nikt o niej nie będzie wiedział.
Axl2000 [ Hohner ]
ookie - wlasnie podejzewalem ze ma limiter hehe bo cos prawie zawsze 30fps ;)
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
Backside --> czy ty nie mozesz dac screena z detalami na full??
ffff [ Backside ]
Am.StaffGTS ---> dziwne pytanie. To pretensja czy prośba :)?
Odpalę dziś na High, zobaczę ile będę miał fps'ów.
Axl2000 [ Hohner ]
Full jest wszedzie taki sam bo to gra pod DX9 :)
Backside [ Generaďż˝ ]
Przepraszam, pomyłka.
Chwaliłem się, że gram na Normalu, po czym sprawdzam, że mam High ;) - tylko bez AA.
Kolczes [ All vs Me ]
Gralem troszkę, bardziej mi się ludzie podobali. Super , podobało mi się. :)
Kolczes [ All vs Me ]
No no. Zacząłem grać o 11, skończyłem teraz. Nie weidzialem, ze czas leci ! :D
Kolczes [ All vs Me ]
Ah, nie polecam polskiego serwera. Za dużo osób tam. Dużo lepiej się gra 6vs6, aniżeli 12x12. :|
Backside [ Generaďż˝ ]
Kolczes ---> teraz niestety jestem zajęty, ale w poniedziałek wieczorem na pewno zagramy razem :).
Na 6x6 jeszcze nie grałem - mi właśnie odpowiadają 12x12. Jak jest dużo myślących ludzi to jest większa, ale kontrolowana, zadyma ;). Choć i częściej się ginie.
Kolczes [ All vs Me ]
Dzisiaj 13vs12. Boże, zadyma niezła - 5 razy byłem w top 3 jako sniper :). Uwielbiam się przebierać i dźgać od tyłu :P.
mieciu54 [ Pretorianin ]
ej klczes bo dostaniesz jeszcze orgazmu nie no ETQW jest zajebisty
Filevandrel [ czlowiek o trudnym nicku ]
Mam w\takie wrażenie ze pojazdy strogow sa jednak zbyt przypakowane. Tarcze Opressorow i Drony Infiltratorow tez powinny byc jakos lepiej zbalanoswane.
Brisk. [ Gajowy Gugala ]
Po becie byłem na "nie", teraz jestem na "tak" ;-)
Tak jak w becie Gram głównie po stronie Stroggów jako Infiltrator lub Aggressor ale jak wtedy wydaje się być skuteczniejsze eliminowanie wrogów za pomocą dronów niż tej snajperki to teraz zabawa snajperką daje dużo radochy :P
Rozegrałem przed chwilą pare rund z wyrzutnią rakiet i chyba będzie to moja druga ulubiona klasa obok snajpera, skończyłem jako best soldier/agressor a grając snajpą często kończe jako best co / infiltrator z most kills lub most accurate :>
Kolczes [ All vs Me ]
Cóż...Ja zawsze gram snajperem, jestem do tego stworzony :D, uwielbiam gdzieś się zczaić, czekać długo... i zabić ! OStatnio , gralem 10vs10 przez 5minut - ani razu nie przegralem, byłem najlepszy w 3 statach. :)
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
ja juz mam swoja ulubiona klase (medyk), nie ma to jak dzwiganie towarzyszy w najwiekszym zamieszaniu badz pod ostrzalem snajpera, robiac jumpy tylko slychac jak snajper pudluje ;]
M@rine [ Mariner of Inet ]
Ja mam ulubioną rasę. Polaków. Nie ma to jak być zabitym przez 1 z 5 siedzących prawie za mapą snajperów.
Mówie wam. Jeśli nie chcecie się się zniechęcać nie grajcie na tym polskim serwerze.
Backside [ Generaďż˝ ]
Powoli mnie chyba to demo zaczyna męczyć :].
Wbiłem się na serwer, gdzie grało z 25-30 osób i niestety rozgrywkę psuć zaczynają kolesie, którzy nauczyli się mapy na pamięć i kampią, gdzieś na szczytach tak, że w ogóle ich nie widać.
Tak samo totalnie nie wyważona jest sprawa z lataniem - GDF mają skutery, które może i są szybkie, ale nie ma porównania z Icarusami, które pozwalają wlatywać na różne dziwne miejsce i jeszcze generują granaty... Wystarczy, że już bardziej doświadczony typ ustawi się przy spawn poincie w tunelu i bombarduje wszystkich, którzy wychodzą i wszystkich, którzy reperują MCP.
Tak samo z nalotami - jakoś GDF mają dość rzadko możliwość wezwania wsparcia lotniczego, a Stroggi często robią to ogniste tornado.
Teoretycznie GDF mają i wieżyczki i możliwość wystrzelenia 2 rodzajów pocisków, ale przybudowie mostu jest to nieprzydatne, a po wyjściu z tunelu (czyli wtedy, gdy się najbardziej przydają)i tak nie można.
Nie wiem czy tak będzie w wersji końcowej - mam nadzieję, że ukaże się jakiś patch, który lepiej zbalansuje rozgrywkę.
Zabójca14 [ Maxxx Blood ]
a mi przy właczaniu wyskakuje błąd z napisem: FATAL ERROR: Desktop must be in 32 bpp mode.
Kolczes [ All vs Me ]
... Boże ...
Zmień jakość kolorów na 32 bity.
Prawy na pulpit - ostatnie po prawej - i zmień na 32 bity.
Backside [ Generaďż˝ ]
Omg... to ktoś jeszcze są tacy, co żyją w defaultowo ustawionej, 16-bitowej rzeczywistości ^^?
Kolcz ---> kiedy gramy :)?
Kolczes [ All vs Me ]
Dzisiaj o 20 mam czas, a od jutra godziny 17 lajcik w ogóle. :)
Backside [ Generaďż˝ ]
Damn, coś się nie składa - ja dziś wieczór mam zajęty i pewnie będę mógł grać ok 2 w nocy, a jutro pewnie znikam na kilka dni od kompa ;).
Kolczes [ All vs Me ]
a 21 chyba koniec dema? :(
spikeminoda [ Centurion ]
Wymagania minimalne to:
CPU:Intel Pentium 4 2.4 GHz lub AMD Athlon XP 2800+
Ram:512MB RAM (768MB dla Windows Vista)
Video:128MB NVIDIA Geforce 5700 lub ATI Radeon 9600
viesiek [ Legend ]
może jestem ślepy, ale gdzie mogę zmieniać ustawienia grafiki?? jak choćby rozdzielczość...
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
jak ta gra ma tak wyglądac to ..... nie moze nikt wstawic screenu z rozdzialką 1280x1024 AAx4 Anizox16 i detalami na high?
IIIoIII [ Chor��y ]
u mnie wyglada tak:
w sumie w ruchu lepiej bo troche musialem skompresowac, ale cos w tym stylu
1920X1200 AAx8 Anizox16 wszystko na high/ultra
EDIT: teady byl pierwszy ;)
Wrocławianin [ Konsul ]
Czy na procku intel 4 3GHz Nvidia GF 6600 mi pójdzie?
Backside [ Generaďż˝ ]
Mam 3GHz i 6800 (z 256mb) i chodzi spoko. U ciebie nie powinno być problemu.
Możesz sprawdzić ściągając demo...
scorpinor [ Pretorianin ]
Sam byłem bardzo sceptycznie nastawiony do ET:QW. Jak mogli tak przerobić i spaprać następcę mojej ulubionej gry multiplayerowej, przy której spędziłem tyle czasu? Przyszłość, walka z ufokami, mechy, lasery, itp. - aż mi się płakać chciało, jak się o tym dowiedziałem. Jednak po zobaczeniu dema zmieniłem całkowicie zdanie. To nadal stary, świetny ET tylko, że we wspaniałej oprawie (wydajny i bardzo ładny engine) i z masą nowych, ciekawych pomysłów. Zbalansowane i zróżnicowane strony, kilka klas postaci powodują, że nigdy nie mogę się zdecydować kim grać ;). To fakt, że podobnie jak większość fanów ET wolałbym jednak II WŚ, lecz nawet i bez tego zabawa jest do prawdy świetna (na pewno lepsza niż BF2142, a i UT nowy jak dla mnie będzie mógł się schować - w końcu ileż razy można wałkować w kółko to samo?). Muszę sobie sprawić gierę - będzie jak znalazł na otarcie łez z powodu rozpoczęcia kolejnego semestru :)
Backside [ Generaďż˝ ]
Dziś Nvidia wypuściła nową wersję ForceWare, która wspomaga m.in. ET:QW
Jamakaszi [ Chor��y ]
ej chlopaki za gre przez internet w et qw trzeba placic?
Gimli syn Gloina [ szarzasty ]
ej chlopaki za gre przez internet w et qw trzeba placic?
ech- gra jeszcze nie wyszła (PL) a te pytanie już jest kultowe :P
nie- nie ma abonamentu jeśli o to chodzi
Jamakaszi [ Chor��y ]
to bardzo sie ciesze zaraz zaczynam wojne z ludzmi
Marcinkiewiczius [ Formula 1 Fan ]
Chłopaki! Dzisiaj postanowiłem że ściągnę demo ET:QW. Mam pytanie: Czy na moim sprzęcie (config w wizytówce) pogram na wysokich detalach bez przycinek?
Backside [ Generaďż˝ ]
No i doczekaliśmy się edycji specjalnej :)
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=36978
Przyznam, że jest fantastyczna i podoba mi się bardziej od zagranicznej - żałować mogę tylko digipacka, ale mapa i torba... fajna sprawa.
Marcinkiewiczius ---> raczej tak, ew. obniżysz jakość shaderów albo Anisotropy
Backside [ Generaďż˝ ]
Hej ludu grający - czyżby nikt sobie nie kupił pełnej wersji :)?
Ja się zagrywam od tygodnia - demo sprawiło raczej słuszne wrażenie, że gra nie jest bardzo oryginalna, ale dynamiczny i drużynowy gameplay to coś co naprawdę nie pozwala się oderwać.
Proponuję stworzyć listę graczy z nickiem z gry i na Xfire - zwyczajnie po to, żeby potem wspólnie pograć:
1. Backside[PL] - backside1
Brisk. [ Gajowy Gugala ]
Ja zwiedzam póki co demo :>
To czy kupie powinno być wiadome jutro - po zapoznaniu się z demami CoD4 i UT3.
btw takie "dziwne" pytanie odnośnie nicka - w czasie gry można zmieniac go czy nick jest stały i przypisany do rejestracji gry co uniemożliwia jego zmiane?
Backside [ Generaďż˝ ]
Tego nie wiem.
Ale raczej da się zmieniać - ja dopisałem sobie po kilku dniach [PL] a login mam wciąż pierwotny.
A swoją drogą - faktycznie dziwne pytanie :].
Brisk. [ Gajowy Gugala ]
"Dziwne", bo się naczytało różnych rzeczy ;-)
Co do samego wątku i gry to tak jakby faktycznie mało osób z GoL'a kupiło fulla albo kupili i "troche" im czasu brakuje by choćby tu na chwile wejść :>
Khameir [ Pretorianin ]
Mam mały problem, gdyż zainstalowałem demko z CDA, odpalam pierwszą grę, i wszędzie widzę na żółto. Słychać tylko odgłosy i widać HUDY. Mam grafikę radeon9550, ps 2.0 . Mam nadzieje że to nie wina karty?
Mam dx 9.0c i sterowniki od grafiki boxowe, bo jak zainstaluję nowsze to mam problem z filmami.
Backside [ Generaďż˝ ]
Khameir --> pewnie wina karty. ETQW to jedna z tych gier, które z minimum przyjmują GF6600 i Ati9800.
Niestety, ale tak już będzie z każdą nową grą i czas na lepszą grafikę. Co mnie zresztą również czeka, choć mój gf6800 działa jeszcze całkiem nieźle i ponoć jest porównywalny z modelami 7x i 8x pod AGP.
A swoją drogą jak ktoś nie chce totalnego hi-endu to jakiegoś 7600 czy 8200 można kupić za całkiem przyzwoitą cenę.