GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Company of Heroes: Kompania Braci [Część 1]

05.09.2006
18:32
smile
[1]

foxx [ lisek ]

Company of Heroes: Kompania Braci [Część 1]

Info:
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.

Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.

Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.


Data Premiery:
Świat: 11 września 2006
Polska: 29 września 2006

Wymagania:
Windows® XP lub Vista
512 MB RAM
1.7 GB wolnego miejsca na dysku
Karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.0c, PS 1.1


Linki:

- oficjalna strona.
- bardzo dobra strona o CoH.
- strona z przeroznymi plikami do gry.
- obszerne FAQ.

https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=12642 - (1.6GB) Demo w wersji beta. Zawiera pierwszą i część czwartej misji kampanii gry i tutorial.
- (1.8GB) Oficjalne demo, zawiera jedna mape skirmish.

05.09.2006
18:52
smile
[2]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Dawno już nie cieszyłem się żadnym RTSem. Ostatni to był chyba StarCraft, czy też C&C Tiberium Sun. Teraz jedynie Battle for Middle-Earth 2 i Empire at War na trochę mnie przyciągneły. Company of Heroes ciekawie się zapowiada :)

05.09.2006
19:02
[3]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Zamowilem u CDP w koncu te ich wirtualne pieniadze na cos sie przydaly.
Jedyny problem jaki na razie mam z ta gra to taki ze w multi nie za bardzo czuje sie ze to potezna operacja wojskowa a nie jakies male sporadyczne walki. Cap na jednostki jest za maly , zwykla piechota oraz niektorzy specjalisci sa za drodzy w porownaniu do pojazdow przez to naogol starcia sa miedzy minimalnymi silami przeradzajac sie w kto wyspamuje wiecej czolgow. Na mapie moim zdaniem powinno byc dwa razy wiecej odzialow piechoty niz jest teraz.

05.09.2006
19:05
smile
[4]

matchaus [ sturmer ]

Cainoor ---> Jako "dziad borowy" i weteran walk w SC powiem Ci szczerze, że warto!

Dawno nie widziałem tak ładnego i tak wciągającego RTSa!

05.09.2006
19:08
[5]

foxx [ lisek ]

Miniu -> Rzeczywiscie cos w tym jest, ale na szczescie istnieja serwery 'infantry only' gdzie walka moze byc naprawde zacieta i zarazem ciekawa :)

05.09.2006
19:11
[6]

Miniu [ Generaďż˝ ]

foxx tylko to opiera sie wylacznie na zaufaniu ze ktos poajzdow robic nie bedzie . Przynajmniej ja o takim modzie wylaczajacym pojazdy nie slyszalem . Mozna jedynie liczyc na to ze pojawi sie wraz z pelna wersja

05.09.2006
19:14
[7]

foxx [ lisek ]

Miniu -> Oczywiscie, ale na szczescie te 'zaufanie' wystarcza wiec nie widze problemu. Chociaz mam nadzieje ze w pelnej wersji bedzie wiecej opcji do wyboru przy stawianiu serwera bo teraz w tej becie nie mozna bylo zmieniac praktycznie nic. :(

05.09.2006
19:15
smile
[8]

Torn [ Legend ]

Podwieszam i czekam z wypiekami na twarzy razem z Wami, bo jest w końcu na co.

Co do pre-order to też bym skorzystał, ale zauważyłem, że jeszcze na horyzoncie jest Medieval II.. hmm.. :]

05.09.2006
19:22
smile
[9]

matchaus [ sturmer ]

Torn ---> A owszem owszem - w Medievala II TEŻ zagramy! :)

(na fotce uwieczniłem moment jak się właśnie dossaliśmy do demka :)

05.09.2006
19:25
[10]

Torn [ Legend ]

[mały offtopic zrobimy :P]

matchaus - i jak odczucia po demku? you lucky... ;d

05.09.2006
19:26
smile
[11]

matchaus [ sturmer ]

(na chwilę przed "dossaniem" :) )


P.S. Torn ---> Dla fana pozycja "must have" :)

05.09.2006
19:30
[12]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Poprawili AI czy nadal jest taka beznadziejnie glupia jak w ROME?

05.09.2006
19:31
smile
[13]

matchaus [ sturmer ]

A jak już jesteśmy w klimatach średniowieczno - erteesowych ;) to przypominam, że na horyzoncie jest jeszcze jedna perełka!

Oj.. będzie się działo! :)

05.09.2006
19:36
[14]

matchaus [ sturmer ]

Miniu ---> Zagraliśmy "bitweny" tutorial i ciężko coś po tym wyrokować... zauważyłem jednak jedną, istotną rzecz - moja ciężka jazda została zdziesionowana po ataku na odizolowany i lekko "podbigosowany" oddział pikinierów... nie wiem czy jest to AŻ tak ważny symptom by lepiej traktować AI, ale wiem jedno - aukcje jazdy poszły w dół na rzecz piechoty (w stos. do Rome).

[w końcu zaczęła działać specjalizacja oddziałów, oraz... (byłbym zapomniał!) wykorzystanie terenu! łucznicy na górce mają większy zasięg :) ]

05.09.2006
19:37
[15]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Miniu --> dzieki temu capowi gra jest bardziej taktyczna i nie przypomina typowych rtsow : kupa mosci panowie: a kazda jednostka jest cenna

05.09.2006
20:20
[16]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Zgredek wyjasnij mi w jaki sposob jest taktyczna bardziej bo nie rozumiem.Wedlug ciebie im mniej jednostek tym lepiej? To moze ograniczmy je do 2 wtedy bedzie super taktycznie. Nadal obowiazuja te same zasady "kupa mosci panowie" (patrz Rifle spam) tylko ta kupa jest odpowiednio mniejsza . Bo dwa odzialy piechoty i 3 czolgi to juz w tej grze niestety wielka armia i przez to dla mnie gra traci sporo z klimatu 2 wojny swiatowej (niewspominajc o tym ze mapy sa cholernie male przez to dziwne taktyki sa w cenie- szczegolnie jedyna dostepna mapa 1/1). Czolgi dla mnie powinny byc trudniej dostepne (mozna by wtedy nawet zwiekszyc ich sile a niech maja!) i gra powinna promowac odzialy piechoty w ostatecznosci lekkie pojazdy oraz specjalistow.

05.09.2006
20:30
[17]

foxx [ lisek ]

Miniu -> Zawsze mozemy poczekac na mody, a narazie cieszmy sie tym co jest :)

05.09.2006
20:39
[18]

Miniu [ Generaďż˝ ]

No ja sie ciesze inaczej bym tej gry nie kupil.

06.09.2006
01:51
smile
[19]

foxx [ lisek ]

I co, gral juz ktos w to nowe demko ?

06.09.2006
10:50
[20]

AMIIKus [ Chor��y ]

Miniu cos Ci sie chyba jednak pomylilo...oczywiscie ze dla gry taktycznej, mniej jednostek to lepiej, dla strategicznej gorzej. I tak< jesli jest mniej jednostek gra jest bardziej taktyczna. Jeszcze nie widzialem (950 rozegranych bitew) zeby ktos w CoH polegal na:kupa mosci panowie, a jesli tak robi to przegral zanim zaczal grac :] - rifle spam - jeden ostwind i dowidzenia - tylko trzeba pomyslec a nie produkowac i wysylac... i chwala bogu ze jest taki wlasnie stosunek odzialow do terenu, bo przy zwiekszeniu terenu i liczby jednostek, wlasnie tak sie konczy ze im wiecej tym lepiej, po pierwsze dlatego ze mozesz wyprodukowac duzo wieksza liczbe woja bedac nie atakowanym( z uwagi na odleglosci) po drugie z tak rozbudowana rozgrywka nie bylbys w stanie zapanowac nad wiekszoscia jednostek - co wlasnie prowadzi do jednego - zaznaczania calych grup i atakowania bez opamietania... po za tym do ostaniego zdania nikt ci nie kaze robic czolgow, dlatego wlasnie ta gra jest tak dobra...mozesz postawic glownie na piechote, specjalistow i lekkie pojazdy i wygrac bez problemu...

06.09.2006
11:28
[21]

Miniu [ Generaďż˝ ]

AMIIKus Ostwind to jest tier4 , rifle spam to jest praktycznie tier 1.5. Nie sadzisz ze to troche nielogiczne?
Jesli ty jak masz wiecej jednostek i zaznaczasz je kupa to twoj problem. Ja zas nie czuje ze to normandia gdy w wiekszosci walk odzialy mozna policzyc na palcach jednej reki.
Obecnie z tego co widze to Allies spamuja Rifle potem a potem Calliope. Axis zas za wszelka cene techuje do tier3 wogole pomijajac tier2.

06.09.2006
11:35
[22]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Gralem w to nowe demko i szczerze powiedziawszy jesli ktos gra w bete to nie ma potrzeby go sciagac. W demku sa 2 misje, intro (dow mial imo fajniejsze nie mowiac nic o Mark of Chaos) i tryb gry 1vs1 z kompem. Na poziomie trudnosci normal gra jest bajecznie prosta... Zeby nie przejsc pierwszej misji chyba trzeba sie mocno postarac (a jest to ladowanie w Normandii!). Druga mozna skopac pod warunkiem, ze ktos gra w to pierwszy raz. Dzis sprobuje zaatakowac jakis wyzszy poziom trudnosci, moze bedzie lepiej (Dow/Wa tez byly banalne na normalu).

06.09.2006
12:32
[23]

AMIIKus [ Chor��y ]

Nie nie uwazam...co to ma do rzeczy... allies na poczatku zawsze sa troszke silniejsi, moze nie silniejsi ale bardziej "mobilni" - niektorzy to wlasnie tak traktuja tier1 do tier1, tier2 do tier2 tylko po co...ech... jest jakis czas dla danych jednostek wynikajacy z potrzeby zmagazynowania danych ilosci zasobow...nie ostwindy to mg, nie mg to pozniej lekkie pojazdy... jakos nie ma wiekszego problemu w zatrzymywaniu zmasowanych rushy piechoty... - jesli ty jak masz spam piechoty przeciwnika i nie mozesz sobie z tym poradzic to twoj problem :P

"Jesli ty jak masz wiecej jednostek i zaznaczasz je kupa to twoj problem." - tak mam problem i kazdy by mial, czytaj dokladnie -powiedzialem ze przy takim rozbudowaniu rozgrywki to jest nie realne zebys mogl nadkazda jednastka w ten sposob zapanowac... - musialo by byc ograniczone dowodzenie takowymi, co sprawiloby ze CoH nie bylby delikatnie wyrozniajacym sie tytulem...

i tak Twoje odzialy mozna policzyc na palcach jednej reki poniewaz taka iloscia dowodzisz i tyle... mapa 1v1 to jest male miasteczko, 2 drogi na krzyz i jeziorko...co bys tam chcial 40 czolgow wprowadzic?

Rozumiem ludzi ktorzy mowia ze np w grze za mocne sa jakies jednostki, czy cos podobnego...ale nie rozumiem jak mowia ze o jest gra super, mega, extra ale chcialby zmieniac zalozenia rozgrywki, gdyby to zmienic to nie bylaby ta sama gra poprostu - ta jest nastawiona na walki pomiedzy malymi odzialami i tyle - jesli ktos chce duzych operacji to musi znalez inna gre i tyle...

06.09.2006
13:06
[24]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Chcialbym wieksze mapy co juz pisalem nie raz. Mam nadzieje ze takie bede w pelnej wersji.
Nie wiem co uwazasz widze tylko to co napisales ze dla ciebie odpowiedzia na rifle spam jest jednostka ktora sie pojawia iles minut pozniej i tyle. I dla mnie to bylo niepowazne. Z Rifle spawn chodzi o to ze allies nie potrzebuja praktycznie zadnej innej piechoty.

I tak w RTS porownuje sie tier1 do tier2 i tak dalej bo to sa RTS to wynika z samego zalozenia tych gier. Kazda stronna powinna miec w miare rowne szanse. Bo jesli gracz wie ze w jakims teir jego jendostki sa slabsze to nie bedzie ich budowal tylko od razu poleci wyzej, Rownie dobrze moglo by ich wtedy wogole nie byc
Jakby bylo wiecje odzialow nic by sie nie zmienilo nadal ci ktorzy uzywali by ochronny powinni wygrac. Nie rozumiem dlaczego ograniczone mialo by byc dowodzenie nimi. W CC nie bylo a gra byla i realistyczna i miala wiecej odzialow.
Nie mowie tez ze gra jest super (gdzie to napisalem?) jest dobra ale to nie znaczy ze nie widze jak mogla byc dla mnie lepsza.I od razu napisze po raz ktorys ja nie chce wielkich armi ale od tego co jest teraz wolal bym zeby bylo wiecej odzialow.

06.09.2006
13:14
[25]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Belh glupi edit za szybko sie konczy.
O Rifle spaw nie chodzilo ze jest trudy do powstrzymanai (chociaz ja przez niego czesto trace sporo czesc mapy) ale o to ze taktyka kupy nadal dziala. Odnosilo sie to do postu Zgredka ze w tej grze sie nie masuje

06.09.2006
13:29
[26]

AMIIKus [ Chor��y ]

z porownywaniem chodzilo mi o to ze jesli ktos ma duzo odzialow piechoty to mozesz je zjechac Ostwindami, jezeli spamowal rifle na poczatku to nie po to zeby ich nie miec jesli juz axis sa w tier4, a jesli juz tej piechoty nie ma, kiedy mozesz miec ostwindy to znaczy ze sobie poradziles z rifle spam wczesniej wiec tak czy inaczej sama piechota wtopila... - zreszta tak jak mowie rifle spam to jest jedna z najsprostszyh taktyk do powstzymania... ile jest replayow jak pieknie sie to gromi..
z tym porownywaniem to wlasnie w tej grze niekoniecznie tak musi byc ze lecisz jak najszybciej do najwyzszych mozliwych jednostek... z dobra gra taktyczna jestes w stanie sobie poradzic slabszymi oddzialmi...
o CC nie chce mi sie rozmawiac ;)

Miniu nie zrozum mnie zle ja nie naskakuje na Ciebie, czy cos ( z tym extra super to nie do Ciebie konkkretnie tylko wogole) - jesli tak to odczytales to sorka...

hmmm i po edicie - jesli nie jest trudna do powstrzymania - to wlasnie to udowadnia, ze taktyka kupy srednio dziala ;)
pozdrawiam...

06.09.2006
13:31
[27]

Da real Odi [ V ]

Edycja specjalna z CD Projekt zamówiona, komp w serwisie sie modernizuje i już się niemoge doczekać, prawde mówiąc

niestety - nie moge teraz sobie pograć w demko, stąd wątpliwości co so pojazdów pancernych

Na filmikach zapowiadających grę widziałem nad nimi "paski żywotności" - powiedzmy, że byłoby to dla mnie do przyjęcia (w miarę), ale odniosłem wrażenie że skoncentrowany ostrzał broni ręcznej piechoty może w końcu doprowadzić do wielkiego Baaaaam!!! i czołg ginie w efektownej eksplozji.

Więc jak to jest z odpornością pojazdów pancernych w grze? Może po prostu na filmikach nie dostrzegłem zaczajonej bazooki?
Jest w grze opcja fog-of-war, czy wszystko jest momentalnie widoczne, jak w Soldiers?

06.09.2006
13:33
[28]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Czolgu ze zwyklego karabinu raczej nie rozwalisz. Pociski odbijaja sie od pancerza. Oddzialy moga miec bazooki.

Fog-of-war dziala na zasadzie warcraft 3 - czyli widzisz tylko to co Twoje oddzialy/budynki.

06.09.2006
13:35
[29]

AMIIKus [ Chor��y ]

na ogien broni recznej pancerze sa odporne, natomiast atakujacy sklad moze posiadac np recoiless riflle i tego juz nie zobaczysz na filmie, lub np mg moze strzelac pociskami przebijajacymi co tez moze byc niewidoczne...

a co do pancerhrekow i nnych przyrzadow AT to mysle ze na pewno bys nie przeoczyl;]

06.09.2006
13:38
[30]

foxx [ lisek ]

Da real Odi ->

Nie da sie rozwalic czolgow bronia reczna, potrzebna jest bazooka/granaty/ATG itp.

Tak, jest fog-of-war.

06.09.2006
13:43
[31]

Da real Odi [ V ]

Jest jeden taki filmik nocny - StuG podjezdza do amerykańskich umocnień, a jankesi grzeją w niego wszystkim, co mają pod ręką. Chwila skoncentrowanego ognia i BAAAAM!!! Po StuGu

A jak jest z celnością oddziałów? Zawsze trafią np z Bazooki?
A jest możliwe... nie wiem... zerwanie gąsienic?
A pojedynki pancerne? Rozumiem, że - mimo bliskich dystansów - niemieckie czołgi posiadają przewagę nad jankeskimi?

06.09.2006
13:45
[32]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Da real Oldi -->

- Oddzialy czasem pudluja (to samo tyczy sie czolgow)
- Nie jest mozliwe zerwanie gasienic, mozna uszkodzic za to silnik, rozwalic glowne dzialo, zabic strzelca
- Tak, niemieckie czolgi sa generalnie mocniejsze

06.09.2006
13:46
[33]

Miniu [ Generaďż˝ ]

1 Nie zawsze
2 Gasienic nie zauwazylem ale mozliwe jest uszkodzenie silnika i strate glownego dziala. Ale badzmy szczerzy bardzo czesto jest tak ze czolg na ostatnim pixelu zycia dziala idealnie sprawnie
3 Z powodu bugu z dymem u shermana na razie ta przewage stracily

06.09.2006
13:52
[34]

Da real Odi [ V ]

Dzieki za odpowiedzi :)

szykuje sie jakas polska stronka z ligą multi?

06.09.2006
14:01
[35]

Tomkow [ Pretorianin ]

Ja mam tylko nadzieję, że pełna wersja pójdzie na Win2000, bo demko wymagało XP.

06.09.2006
14:03
[36]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Tomkow z tego co mozna przeczytac na forum Relicta to nie pojdzie na win2k. Specjalnie dla tej gry zainstalowalem w koncu xp

06.09.2006
14:03
[37]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Tomkow --> na 100% nie pojdzie, to bylo juz walkowane na forum Relic :(

06.09.2006
14:17
[38]

Tomkow [ Pretorianin ]

No to czeka mnie dodatkowy wydatek :)

P.S.
Mam nadzieję, że pogramy razem jak kiedyś w DoW :)

06.09.2006
15:05
smile
[39]

foxx [ lisek ]

Mozecie podac mi swoje nicki w multi, dodal bym sobie was to friends'ow :) Oto moj:

foxx - fox808

07.09.2006
08:22
[40]

Frozen Vodka [ Pretorianin ]

A może ktoś orientuje sie czy będzie możliwośc spowolnienia czasu, bo w demie wszyscy ruszają sie jak ze wspomaganiem hydraulicznym a na setkę mają chyba 4,2 sek. Grafika i sam pomysł przypadł mi nawet do gustu ale realizmu to tam (chwilowo w demie?) nie ma za grosz. Znowu mamy takie absurdy że ktoś dostaje serie z Mg 42 i nic mu sie nie dzieje tylko chowa sie gdzies za wydmą... kpina i nonsens. No i ten ruch...
Juck Norris to moglby im co najwyzej amunicje nosić...

07.09.2006
13:43
[41]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Moj to :
RahGelert

07.09.2006
17:11
smile
[42]

foxx [ lisek ]

Moze ktos by mial ochote na mala partyjke za mniej wiecej godzinke/dwie ?

07.09.2006
17:52
[43]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

foxx-- > jasne !!! :)
o 19 zagadaj badz ja zagadam na GG :)

07.09.2006
18:27
[44]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Ok, done. Sorry za zaśmiecanie.

foxx --> Niby najłatwiejsze rozwiązanie. Na razie jeszcze jakoś wytrzymam - magiczny soft do 510 jednak pomógł. :P

07.09.2006
18:45
[45]

foxx [ lisek ]

Zamiast sie meczyc kup nowa myszke i po sprawie... innego rozwiazania nie widze.

08.09.2006
17:52
smile
[46]

Torn [ Legend ]

Dobrze, że znajomy ma w pracy mocne łącze - ściągnął mi w miarę szybko final demo i się bawię teraz. W becie, wiadomo, byli alianci do wyboru tylko (nie mówię o multi bo tego nie próbowałem :/) - więc tutaj czym prędzej wybrałem sobie oś :) Coś w tym jest bo jak grałem w ET swego czasu to też fajnie mi się grało szkopami :> Na początku komp zrobił mi jesień średniowiecza, bo grałem zbyt chaotycznie, ale za drugim razem nastawiłem się na ultraszybką ekspansję i ładowanie wszystkiego w czołgi, jak najmniej piechoty. No i poszło w miarę gładko.

Zastanawiam się tylko jaką obrać zawsze strategię odnośnie tych punktów za dowodzenie. Teraz wybrałem tą obronną, bo zależało mi na atakach rakietowych. Wcześniej gdy dostałem po "d" wybrałem blitzkrieg. Jeszcze nie próbowałem "terror" - może Ci co grali po sieci są bardziej zaznajomieni z plusami i minusami każdej strategii..

Gierka bajeczna, wciągnęła mnie na amen, jak rzadko która ostatnio.
Zaraz spróbuje skirmisha grając amerykańcami :]

08.09.2006
20:09
smile
[47]

Torn [ Legend ]

Do posiadaczy CoH multi beta --- odnajdźcie plik WW2Data.sga (jest w ..\WW2\Archives\) - powiedźcie ile dokładnie zajmuje i czy byłby ktoś na tyle szalony by mi go wysłać :P (bo ten z single zajmuje ok. 76MB :/). Dzięki niemu można grać skirmishe w singlu na tych mapkach z multi.

08.09.2006
22:25
[48]

Torn [ Legend ]

Dobra, "terror" mam już odfajkowany. Akurat większą część odwaliły wojska pancerne, toteż nie mogłem sprawdzić jak działa ten "boost" dla piechoty, ale za to bardzo mi się podobał Tygrys a jeszcze bardziej V1 - atak V1 można zobaczyć ściągając pliczek poniżej (~680KB) - jakby ktoś nie widział rzecz jasna. Coś czuje, że zaraz sprawdzę sobie każdą możliwą "strategię" obiema stronami :]

12.09.2006
17:53
[49]

foxx [ lisek ]

Ktos juz dorwal gierke w swoje rece ? Ja tam dalej sie mecze na demku i becie (w ktora sie nie da grac bo caly czas jest lag).

12.09.2006
20:39
[50]

Torn [ Legend ]

Ktoś musiałby mieć jakąś ciocię w USA czy coś, ale mówię o takiej prawdziwej, bo ta ;) ciocia to jeszcze też tego nie ma.
Eh, ja żałuję, że nie mam takiej stówki do wyrzucenia, takiej luźniej bo już bym zamówił sobie tą edycję specjalną.

(ostatnio się bawiłem z aliantami i ich ładnie ogrodziłem :D ->)

12.09.2006
22:30
[51]

edwinos [ Centurion ]

chciałbym ponowić pytanie z postu nr 40

cytuję:
[40]Frozen Vodka [ Centurion ]

"...A może ktoś orientuje sie czy będzie możliwośc spowolnienia czasu, bo w demie wszyscy ruszają sie jak ze wspomaganiem hydraulicznym a na setkę mają chyba 4,2 sek...."


Czy w demie jest opcja dotycząca spowolnienia czasu, bo ja takowej nie zauważyłem i jak to będzie w wersji finalnej, czy wiadomo coś o tym ??

12.09.2006
22:46
[52]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

edwinos --> Z tego, co wiem, nie ma takiej opcji.

Ponoć skończenie kampanii na normalu zajmuje 14h. Wiem, że zdecydowana większość tutaj woli MP, ale ja zbyt dobrym strategiem przeciw żywemu człowiekowi nie jestem, to pozostaje mi SP :P

13.09.2006
11:39
smile
[53]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Podobno pelna wersja nie ma zadnego zabezpieczenia - tak jak ostatni patch do Dawn of War: Winter Assault, to sie Relicowi bardzo chwali.

Ale to przebija wszystko :D ===>>

13.09.2006
20:00
[54]

Azazell3 [ C.O.P ]

gra jest bardzo fajna .. taki warhammer podczas 2 WŚ ..

grafika jest dobra ale mogłaby byc lepsza dla tych wymagan sprzętowych... ale najładniejsze to są wybuchy i efekty oraz animacje jednostek :) coś pieknego

naprawde grę polecam wszystkim fanatykom gier RTS z elemetami strategii

Ta gra to połączenie Warhammer 40K + Red alert 2

8/10

13.09.2006
20:23
[55]

peners [ SuperNova ]

W sumiwe to prawda, gra nie ejst niczym zabezpieczona.

17.09.2006
01:14
smile
[56]

Torn [ Legend ]

Misje 1-4 są dosyć proste, przynajmniej dla tych którzy grali w demo. 5. robi się ciekawa. Teraz przede mną misja #6 ->

Piąta mi zeszła ok. 2h. Opanowałem cały teren i dopiero puściłem konwój, fakt trochę się patyczkowałem z nimi, ale ja tak lubię.. co się odwlecze to nie uciecze. Ciekawe ile mi zejdzie na Cherbourg.

Spodziewam się piekła ]:-)

17.09.2006
08:36
smile
[57]

edwinos [ Centurion ]

Torn --->> no ja tez pierwsze trzy misje przeszedlem z marszu...ale na 4-tej poległem za pierwszym razem.

Trzeba sie juz do niej solidniej "przyłożyć".
Dziele sobie gre - 1 misja/na jeden wieczór.

Powodzenia w rozpracowywaniu misji życzę.

17.09.2006
10:30
[58]

Torn [ Legend ]

edwinos - na pewno gdybyś w demko sobie grał, to byś też ją z marszu przeszedł :) Ja obronę Carentan ćwiczyłem z 10x w demie :)
Ja wczoraj zrobiłem 5/dzień, więc muszę zwolnić :] Nie wiem w sumie ile tych misji jest :/

17.09.2006
10:43
smile
[59]

edwinos [ Centurion ]

Przy okazji zapytam/powtórzę pytanie...

czy jest w CoH cos takiego jak aktywna pauza, żeby można było sobie poukładać atak/obronę ???

Bo póki co, moja gra trochę idzie na żywioł....nie jest źle, ale jak np. grałem w demie w skirmish....z komputerem, to już miałem problem, z szybką i właściwą odpowiedzią na pojawiające się na bieżąco sytuacje.

Jak więc jest z tą pauzą...jest, czy jej nie ma ??

17.09.2006
10:52
[60]

Torn [ Legend ]

Ja nie stwierdziłem obecności aktywnej pauzy (ale przyznam, że nie wciskałem pause nawet :P).

Szukałem wątku, w którym pisaliśmy zanim pojawiła się pełna wersja, ale chyba został usunięty wraz z pierwszym beta-demo :/ A mapki nawet miałem porobione do Carentan :d

17.09.2006
11:54
smile
[61]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Czy w CoH da się rozstawić CKM, gdzieś indziej niż w budynku, w oknie? Wydaje mi się, że raz ich rozstawiłem na szczerym polu, ale taka sytuacja się nie powtórzyła już więcej...

17.09.2006
12:51
[62]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Mnie troche te misje zmozyly, taki typowy rts duzo jednostek i do przodu :. Esencja tej gry zdecydowanie multiplayer jest :]

Jestem na misji z fabryka V2. Ta juz ciekawie sie zapowiada. Malo woja a musimy rozwalic cala baze niemcow




Ktos chetny wieczorkiem na bitewke przez hamachi?

17.09.2006
14:41
[63]

vit123 [ Ambasador ]

Faolan-> jesne że tak i to rozkładanie ma się tak samo do wszystkiego ( działa , moździeże , czołgi czy piechota ) poprostu przytrzymaj lewy przycisk myszi w miejscu gdzie ma się znajdować ten ckm i trzymajac dalej przycisk przeciągnij w stronę w którą ma być zwrócony

17.09.2006
14:42
[64]

vit123 [ Ambasador ]

Torn--> ja też właśnie zaczynam 6 misje i już mnie ten snajper na początku wkurza :)

17.09.2006
14:53
smile
[65]

defenencjał [ Generaďż˝ ]

Podoba mi sie bardzo w tej grze grafika

17.09.2006
16:24
smile
[66]

Torn [ Legend ]

6. już przeszedłem, w zasadzie to jak jadłem obiad już grałem :) Snajper to tam pikuś - z dwóch stron go wziąłem i o dziwo nikogo nie straciłem, a wiadomo jak to ze snajperami jest. Niestety save'owałem rzadko a później jest okazja do zdobycia medalu i ją wpierw zaprzepaściłem, patrze gdzie ostatni save a tu godzina w plecy :))

Teraz miałem przerwę, choć 7. już napoczęta (1 gostek mi przeżył po wstępnym ataku :D), wieczorem chyba sobie ją zacznę, a na razie coś jeszcze obejrze 4relax.

Co do grafy to chciałbym mieć sprzęt, żeby odpalić to na maxa... :|

17.09.2006
16:53
smile
[67]

foxx [ lisek ]

Skąd już wytrzasnęliście gierkę ? Premiera w europie jest dopiero 29 jak mniemam...

17.09.2006
16:59
[68]

gladius [ Subaru addict ]

foxx - zamówili w sklepie w USA. Tam sprzedają chyba od 12 czy 13 września.

17.09.2006
22:44
[69]

KogUteX [ cziken ]

9 misji w jeden dzień. :) Wciąga jak cholera.
Warhammer 40k: DoW + troche Commandosa + Battlefield 1942

18.09.2006
22:05
smile
[70]

Torn [ Legend ]

Jak tam koledzy idzie? Ma ktoś medal za Hill 192? Bo ja właśnie nad nim pracuje :-)
Nie lubię gier, w których wszystko idzie jak po maśle, dlatego teraz śmieje mi się gęba bo 2x dostałem łupnia na tym wzgórzu :> Pierw zbyt się rozrzedziłem, a teraz niestety coś poszło nie tak, mimo 4 czołgów. Te umocnienia na tym wzgórzu są naprawdę po byku. Już opracowywuje alternatywny plan uderzenia :>

PS. edwinos - jest aktywna pauza.
PPS. te rysunki pomiędzy misjami podczas ładowania mnie raz po raz rozwalają. Świetne na tapetę.

18.09.2006
22:10
[71]

mineral [ Paragon ]

Hej panowie :)
Mam głupawe pytanie:
Czy ta gra pójdzie mi na celeronie 2,4gH, Geforce 5200 i 768 ram?
Bo nie chce mi się ściągać dwa dni demo, żeby sprawdzać :P

18.09.2006
22:21
[72]

vit123 [ Ambasador ]

Już walcze w St. Lo i bedzie ciężko - tylko spalona ziemia a podchodząc do wzgóża myślaęm że dędzie troche zabawy a tu poprostu zalali mnie czołgami , w każdym zagajniku ckm , ukryty PAK czy inne działo, a w colepszym miejscu po 2 czołgi naraz ( powiem że przydaje sie haubica na starcie żeby wspomagać ogniem )

18.09.2006
22:30
[73]

KogUteX [ cziken ]

No ja też jestem w połowie St. Lo. Czołg za czołgiem. W tej chwili mam centrum w połowie otoczone. Wreszcie udało mi się zahamować troche ten napływ czołgów z zachodu. Dwa działa ppanc. robią swoje. :)

18.09.2006
22:30
[74]

maev [ Konsul ]

Jak duze sa mapy?

18.09.2006
22:32
[75]

KogUteX [ cziken ]

Na pierwszy rzut oka małe, ale walka toczy się często o każdy budynek i tak jedną misje możesz grać 2-3h nawet jak każdy strategic point przejmujesz. Ale równie dobrze w 1h-1,5h sie wyrobisz. Wielkość 'w sam raz'.

18.09.2006
22:46
[76]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Torn -- hehe ja wyrobilem chyba 45 minut na tej misji :)) ale koncowka ledwo ledwo. wjechalem 6 Shermanami i zostaly chyba 3-4 :) a flage przejeli zdezelowani Rangersi

18.09.2006
22:55
smile
[77]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Dzisiaj zainstalowalem, jestem w 2 misji, ale juz czuc, ze gra bedzie hiciorem. Po pierwsze niesamowity klimat znany z Szeregowca i Kompani, po drugie duuuuuza grywalnosc i na dokladke wspaniala grafika. Nawet na ustawieniach medium - low gra wyglada swietnie, a grafa przeciez nie jest najwazniejsza w strategiach.

Niedawno fpp tak wygladaly :) ---->

18.09.2006
23:01
[78]

vit123 [ Ambasador ]

Mapy są bardzo dobre i nawet duże bo nie da sie przejechać przaz całość bo zaraz cię ktoś z krzka dojedzie :) a jak dlamnie narazie najlepszą mapą był atak na port ( bardzo szybka i dużo walki piechota + czołgi vs piechota + czołgi) i niestety będę musiał 2 ostatnie misje powtrarzać bo nie zbobyłem medali ( nie lubie misji na czas )

18.09.2006
23:01
[79]

KogUteX [ cziken ]

Torn -- hehe ja wyrobilem chyba 45 minut na tej misji :)) ale koncowka ledwo ledwo. wjechalem 6 Shermanami i zostaly chyba 3-4 :) a flage przejeli zdezelowani Rangersi

Ja engineerami przejąłem. Na koniec zostało mi jeden Sherman 'Crocodile' i 3 paczki engineerów.
A i to w czasie sie nie wyrobiłem, choć w sumie się specjalnie nie śpieszyłem.

18.09.2006
23:46
[80]

peanut [ kriegsmaschine ]

jesli mozna szanownych forumowiczow za jezyk pociagnac...
czy jest kampania niemiecka? (jesli tak, to jaki okres historyczny?)
jak to jest z realizmem, zwlaszcza jesli chodzi o pojedynki pancerne?
czy mozna dobierac amunicje do armat i czy sa odwzorowane skutki roznego ich uzycia? (pp, burz, pk, kum)
jak wyglada model uszkodzen pojazdow?
mozna przejmowac pojazdy wroga?

18.09.2006
23:54
[81]

Robi27 [ Mes que un club ]

wlasnie instaluje, mam nadzieje, ze komp udzwignie i dam znac

19.09.2006
00:07
[82]

gladius [ Subaru addict ]

czy jest kampania niemiecka? (jesli tak, to jaki okres historyczny?)

nie ma

jak to jest z realizmem, zwlaszcza jesli chodzi o pojedynki pancerne?

Jak to w rtsach. czołgi mają paski życia... a jak.

czy mozna dobierac amunicje do armat i czy sa odwzorowane skutki roznego ich uzycia? (pp, burz, pk, kum)

raczej nie. ale masz amunicję ppanc w karabinach maszynowych

jak wyglada model uszkodzen pojazdow?

ładnie. rozpadają się na kawałki, palą się

mozna przejmowac pojazdy wroga?

nie, ale można przejmować działa, karabiny maszynowe, panzershreki

A swoją drogą, ciekawe, jak w to grają młodzi Niemcy. Przecież to trochę tak, jakby strzelali do własnych dziadków.

19.09.2006
01:03
smile
[83]

Robi27 [ Mes que un club ]

chodzi bez problemow.
Sama gra bardzo przypomina mi Camandosow, kompter sam prowadzi za raczke w sesji treningowej, tak wiec bardzo latwo przyswoic zasady i sposob gry. Grafika palce lizac. Cholera tylko pozno juz, jutro do roboty ale jeszcze posiedze :)

19.09.2006
02:35
[84]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

no to kiedy trzasniemy jakas bitewke 2vs2 mzoe 3vs3 ?:)
Skonczylem kampanie na normal :) AI starsznie wkurzajace, czasem trzeba gonic niemcow po roznych punktach :-| Na hardzie czy expercie nawet nie probuje bo z multi pamietam ze AI jest przegiete

19.09.2006
07:29
[85]

KogUteX [ cziken ]

A swoją drogą, ciekawe, jak w to grają młodzi Niemcy. Przecież to trochę tak, jakby strzelali do własnych dziadków.

Ja jakoś bez skrupułów Warszawe burzyłem w CP. :)

19.09.2006
16:47
[86]

peanut [ kriegsmaschine ]

gladius, dzieki za informacje.
zastanawia mnie co jest w tej grze takiego, ze ludzie tak ja chwala, skoro zasadniczo nic w niej nie ma. tzn. nic, czego nie bylo w dow i wszystkich innych rts, udajacych rtw. swojego czasu wyczytalem, ze pojazdy sa podzielone na hitboxy, reaguja zaleznie od miejsca i typu pocisku, ale zdaje sie, ze to wszystko belkot. jak mniemam jedyna sluszna kampania w sp to kampania chlopcow wuja sama?;)

ps. o co chodzi z tymi pociskami pp w karabinach? mowisz o rusznicach?

19.09.2006
16:52
[87]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Czy ktoś namierzył quicksave i quickload? Czy trzeba przez menu za każdym razem?

19.09.2006
16:57
[88]

Torn [ Legend ]

swojego czasu wyczytalem, ze pojazdy sa podzielone na hitboxy, reaguja zaleznie od miejsca i typu pocisku, ale zdaje sie, ze to wszystko belkot.

Nie wydaje mi się, że to bełkot. Już nawet w tutorialu informują, że czołgi są najsłabiej opancerzone od tyłu i po bokach.

A co w tym jest - zapewne ten miód i przepiękna grafika (szeroko rozumiana). Niestety w Warhammera grałem tylko 5min, ale chyba jak skończę to, to sobie biorę na tapetę DoW.

Odnośnie pocisków ppanc to są takie do wykorzystania dla cięzkich karabinów maszynowych, ale przyznam się, że nigdy z tego nie korzystałem.

No i szkoda, że tylko Amerykańcami da się grać. Może dodatek zrobią tak jak Winter Assault i będą Ruscy? :d

19.09.2006
16:58
[89]

Miniu [ Generaďż˝ ]

peanut pojazdy maja hitboxy i reaguja zaleznie od miejsca trafienia. Sciagnij sobie najlepiej demo i sam zobacz

edit Za pozno Torn byl szybszy. Te ppancerne pociski karabinow maszynowych calkiem dobrze sobie radza z lekkimi pojazdami

19.09.2006
17:01
[90]

defenencjał [ Generaďż˝ ]

Ta gra jest świetna chyba pod każdym względem

19.09.2006
17:07
[91]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

To ja sie [powtorze.
Gramy wieczorkiem jakas bitwe przez hamachi czy tez wszyscy mecze SP :-|

19.09.2006
17:11
smile
[92]

KogUteX [ cziken ]

Niektórzy mają grę od wujka* z Ameryki.

*Wujek Torrent. :)

Kurde nie mogę się doczekać polskiej premiery.

19.09.2006
17:17
[93]

gladius [ Subaru addict ]

Co jest w tej grze? Klimat dla miłośników Ryana i Kompanii Braci, ładne wstawki filmowe, ładna grafika, fajne głosy żołnierzy. Trochę niestandardowych (jak na rts-y) opcji typu podnoszenie porzuconych panzerfaustów czy karabinów maszynowych. Jako strategia to ona - moim zdaniem - specjalnie nie odbiega od innych tego typu gier.
1. Zbieranie surowców jest bardzo sztuczne, czołgi wyjeżdżają z namiotów itp.
2. Sama walka też wygląda chaotycznie, zwłaszcza piechota lubi wyrwać się spod kontroli i hasać po planszy.
3. Ponadto, uporczywie strzelając z ckm-u można zepsuć czołg.
4. Strefy trafień niby są, ale moim zdaniem nie odgrywają zbyt wielkiej roli. Pathfinding jest dość kiepski, objechanie czołgu wroga jest trudne.
5. Komputer bierze jednostki nie wiadomo skąd. Jeśli odpowiednio długo być na jednej planszy, będzie w nieskończoność produkował czołgi i posyłał je w - a jakże! - samotnej, bohaterskiej szarży na nasze najbardziej umocnione pozycje.
6. Piechota przeciwnika najbardziej zaś lubi szturmować tam, gdzie właśnie rozstawiliśmy pole minowe. Tzn. mają skrypt, którędy atakować, i każda następna fala przychodzi właśnie z tamtej strony, bez względu na to, że są tam miny.
7. Wozem opancerzonym można w trakcie walki rozstawić pole minowe między wrogami i odjechać, a oni chętnie wysadzą się w powietrze. 8. Obsługa pak-ów, moździeży i karabinów maszynowych grzecznie i po kolei daje się wystrzelać snajperowi. Po śmierci kompana następny podchodzi do ckm i nadal celuje w tę samą stronę. Obok ustawia się trzeci, czekając aż snajper zdejmie tego drugiego, żeby przejąć ckm i za chwilę bohatersko polec.
8. Snajper jest niewidzialny, nawet jak stoi między wrogą piechotą.

Ale wygląda to wszystko razem fajnie i efektownie. Co chwila coś wybucha, pali się itp. Ładne toto.

19.09.2006
17:21
[94]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Gladius --> daltego najlepiej pograc z czlowiekiem, wtedy to troszke inaczej wyglada. Jeszcze miodniej

19.09.2006
17:25
[95]

peanut [ kriegsmaschine ]

hitboxy i pasek zycia to brzmi jak bardzo nonszalanckie marnowanie potencjalu tejze produkcji. jak mniemam rozrywka kosztem realizmu? wielka szkoda. fajerwerki graficzne juz mnie nie ciesza, niszczenie budynkow tez nie, skoro czolg ma pasek zycia;(

btw. czyli mozna z .50 zdemontowac sdkfz25x?;P

19.09.2006
17:26
[96]

gladius [ Subaru addict ]

Zgredek - zapewne tak, choć i tutaj sprowadzi się to w końcu do szybkiego klikania, jak to w rtsie. Nie da się w sensowny sposób wydawać rozkazów kilku jednostkom na raz - piechocie i pojazdom - w dodatku gdy jednostki te poleceń nie wykonają. Piechota np. rzuca się do przodu, brakuje opcji "guard" znanej z innych rts-ów.

peanut - o ile się orientuję, to nie da się demontować. Jeśli zrobisz upgrade ciężarówki do quad cannon, toto już będzie zawsze quad cannonem, nie ma powrotu do ciężarówki. Pół biedy, ale nie zauważyłem też opcji porzucenia karabinu maszynowego czy pak-a. Przy limicie jednostek może okazać się, że mamy mnóstwo karabinów maszynowych, a brakuje zwykłej piechoty, która akurat może być do czegoś potrzebna.

19.09.2006
17:28
[97]

Arxel [ Legend ]

to w koncu potrzeba 1GB ramu?
bo mi demko wywalalo ze niemam 1GB ramu i sie nie chcialo odpalic :/

bo niewiem czy nie bede musial dokupywac ramu czego chwilowo niemam zamiaru robic:P

a wyczytalem ze ponoc minimalne to 512...

19.09.2006
17:29
[98]

Torn [ Legend ]

Im dłużej będziemy w to grać to więcej baboli wyłapiemy - okaże się, że gra wcale nie jest taka idealna, ale póki co dla mnie jest bliska ideału :d

Nadal nie mogę medalu na wzgórzu 192 zdobyć :> Już byłem taaak blisko, prawie zero strat własnych i cholera, im wyżej tym bardziej nieporadnie szło :/

Arxel - jak wywalało Ci, że 1GB RAMu nie masz? Może jednak pisało coś w stylu "you need at least 768MB of virtual memory" ... ?

gladius - ale z tym ckm/czołg to chyba żartujesz (czy masz na myśli te pociski ppanc, których nie sprawdzałem?)

19.09.2006
17:29
[99]

KogUteX [ cziken ]

8. Snajper jest niewidzialny, nawet jak stoi między wrogą piechotą.

Mój snajper też tak myślał, ale minutę po tym czołgista postanowił przetestować pociski, czy potrafią trafić w niewidzialnego snajpera stojącego 10 metrów obok. Potrafią. Zapewniam.

19.09.2006
17:38
[100]

gladius [ Subaru addict ]

Nie wiem, jak to jest z tym pociskami, ale strzelający do mojego Shermana ckm zadawał mu obrażenia. Pasek życia spadał, he he.

Co do snajpera - niektóre jednostki, np. motocykl, go widzą. Sama piechota nie. A mogło być przecież inaczej - snajper dostaje bonusy do wykrywalności jeśli siedzi w jakiś krzakach czy wysokiej trawie, a nie idąc środkiem drogi...

19.09.2006
17:41
[101]

peanut [ kriegsmaschine ]

gladius, zasadniczo chodzilo mi o zniszczenie transportera z polcalowki bo niemcy raczej montowali mg34 o zgola innym kalibrze. niemoznosc zdjecia karabinu to raczej dosc smutna wlasciwosc. shermany tez zapewne maja tylko 1km?

Piechota przeciwnika najbardziej zaś lubi szturmować tam, gdzie właśnie rozstawiliśmy pole minowe.
lol. moze to karne kompanie?;P

19.09.2006
17:46
[102]

gladius [ Subaru addict ]

Shermany chyba mają dwa. Jeden w środku, drugi można kupić jako upgrade, razem z gunnerem, który często ginie :) Tak czy inaczej, nie da się zdemontować karabinu. Dawało się np. w Soldiers, ale tam z kolei ludzie narzekali, że wszystko trzeba było robić "ręcznie".

Co do kompanii karnych - żołnierze lęgną się w HQ niczym klony. Szybko i nieprzerwanie, stąd można używać ich do rozminowywania :)

19.09.2006
17:51
[103]

vit123 [ Ambasador ]

1. Piechota przeciwnika najbardziej zaś lubi szturmować tam, gdzie właśnie rozstawiliśmy pole minowe.
lol. moze to karne kompanie?;P

nieprawda poprostu często idą tymi samymi ścieżkami a inna sprawa to skąd mają widzieć gdzie jest to pole minowe przecież jego główną zaletą jest to żę go nie widać!

2 shermany mają standardowo 1 ckm i dodatkowo można dokupić drugą sztuke na wierzyczce

3. normalnie ckm nie zadaje obrażeń czołgom ale jest możliwość strzelania pociskami przeciw pancernymi ( są dobre przeciw lekkim pojazdom a na czołgi to strzelać mogą dość długo )

i najważniejsze nie ma gier idealnych a szukanie na siłe błędów jest raczej lipne , najważniejsze jak się gra w daną gre i czy daje przyjemność a w tym przypadku gra daje tej satysfakcji całe góry

19.09.2006
17:56
[104]

gladius [ Subaru addict ]

1. Piechota przeciwnika najbardziej zaś lubi szturmować tam, gdzie właśnie rozstawiliśmy pole minowe.
lol. moze to karne kompanie?;P

nieprawda poprostu często idą tymi samymi ścieżkami a inna sprawa to skąd mają widzieć gdzie jest to pole minowe przecież jego główną zaletą jest to żę go nie widać!


OK, ale jak w tym samym miejscu na minach wylatuje już jedenasty wysłany oddział, to powinni się skapnąć, że coś nie gra. ;-)


i najważniejsze nie ma gier idealnych a szukanie na siłe błędów jest raczej lipne , najważniejsze jak się gra w daną gre i czy daje przyjemność a w tym przypadku gra daje tej satysfakcji całe góry


To prawda. To nie tyle "szukanie błędów" co wskazanie, że to nie jest strategia, tylko rts. Wiem, wiem - real time strategy. Ale mimo wszystko nacisk na szybkie klikanie, a nie planowanie czegokolwiek. A gra jest przyjemna i fajna, co napisałem.

19.09.2006
18:00
[105]

KogUteX [ cziken ]

Jak zauważyłem, to ludzie szukają błędów tylko w najlepszych grach, bo w średnich to nikt się nie przejmie i gra dalej, a tu to wielkie halo, że piechote rozerwało na minach 10 razy. Sprawia to przyjemność i zwiększa grywalność? Jeżeli tak to w czym problem. Jeżeli nie, to byś dostał w dupę, gdybyś walczył z naprawdę dobrym AI.

19.09.2006
18:03
[106]

peanut [ kriegsmaschine ]

z tego co piszecie wynika zasadniczo, ze recenzja powinna sprowadzac sie do duzych obrazkow prezentujacych grafike i odnosnika do recenzji w40kdow;)

19.09.2006
18:42
[107]

Robi27 [ Mes que un club ]

Arxel--> przy instalce z tego co pamietam jest napisane, ze min 512

20.09.2006
00:03
smile
[108]

Torn [ Legend ]

Yeah! Udało mi się za piątym razem zdobyć ten zas.any medal :-)
Zgredek - 41min 15sek :-) Byłoby ciuteczke szybciej ale pierwszą falę mimo wszystko mi zmietli.

Generalnie to na początku grałem zbyt statycznie - zdobywanie terytorium, czasami nawet robiłem posty tam - strata kasy i czasu. Oczywiście ostatnie próby były bez tych ewidętnych błędów, tym razem jednak zmieniłem całkiem taktykę. Poszedłem tylko lewą flanką, prawą zająłem tylko te podstawy i zostawiłem. Szybko dorobiłem 2 czołgi i miałem razem 4. Zrobiłem 5 oddziałów engów (później zostało mi ich 3 bo goliath na nich najechał :/) -- najlepsze, że w pewnym ważnym momencie musiałem zwlekać bo miałem pop cap przekroczony a potrzebowałem zbudować.. to co chyba mi najbardziej pomogło - Howitzera tuż przy przejętym budynku na północnym wschodzie. Jak już go miałem to poszło w miarę gładko. Podjechałem 3 czołgami (krokodylek pilnował nowej bazy) - za nimi daleko byli eng. Czołgi zrobiły swoje (niestety nie do końca, bo je chwilę później straciłem, ale już to pieprze :>) i następnie podeszli eng wraz z krokodylem. Uffffffffff.


A teraz mi powiedźcie, że St. Lo też jest na czas to udusze ]:-)

20.09.2006
00:16
smile
[109]

Torn [ Legend ]

Najgorsze, że jeszcze mnie korci, żeby dać load i ponowić sam atak. Tam tak łatwo dałem sobie zmieść 3 czołgi :/ Zbyt gwałtownie wjechałem tam, sądząc, że howitzer wszystko załatwił. Te czołgi co tam zawsze stacjonują od południa to się chyba zakamuflowały bo długo ich nie było i nagle zrobiły mi bęc.

Zresztą w misji bodajże #3 (tej z atakowaniem konwoju i działkami AA) widziałem czarodziejskie respawny niemieckich wojaków w momencie jak zdobywałem odpowiednie punkty kontrolne :/ Ale to tak nawiasem.

Kampanie wrześniową mam i się martwię jakimś wzgórzem, huh.. (e tam, odpocznę chwilę i poprawię czas :D).

--> Jak "Roots Bloody Roots" ;>

20.09.2006
00:27
[110]

Torn [ Legend ]

tuż przy przejętym budynku na północnym wschodzie
korekta: północnym zachodzie oczywiście. Już mi się kierunki z wrażenia pomyliły.

A tak żeby nie było, że postuje jak szalony to nadmienię iż jest już patch 1.20 (bo chyba nikt nie wspominał, a jeśli tak to wybaczcie, byłem na wzgórzu 192 ciągle), a poprawia on:

* Various connection problems fixed
* SLI performance bug fixed
* Fixed exploit with Allied HMG Crew's Armor Piercing Rounds ability, where ability would remain active after squad was garrisoned or retreated back to HQ
* Fixed Axis wrecked building exploit
* Various crashes fixed

20.09.2006
00:35
[111]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

* Fixed exploit with Allied HMG Crew's Armor Piercing Rounds ability, where ability would remain active after squad was garrisoned or retreated back to HQ

czyli w koncu jak wejda do budyku beda mogli strzelac pociskami AP????

20.09.2006
00:41
[112]

Torn [ Legend ]

Chyba wręcz przeciwnie - ja tam nie wiem, nie używałem tego :|

Własnie oglądam sobie końcówkę ataku na H.192, bo sobie całość prawie frapsem nagrałem :D Tak frajersko stracić doborowe czołgi, ehh.. :>

//jak mnie wkurza to "Sherman taking hits" - jakby jakieś baby tymi czołgami jeździły, co 3sek drą tego ryja.

20.09.2006
01:08
smile
[113]

Torn [ Legend ]

Poprawiłem na 38:15~. Całą końcówkę mam nagraną :-) Gdyby ktoś chciał to mogę to gdzieś wrzucić. Aaale im zrobiłem z du.y jesień średniowiecza :] Czołgi ocalały oczywiście :)

I love this game!

20.09.2006
10:22
[114]

gladius [ Subaru addict ]

misje na czas? Fuj. Czy to jest tak, że jak się nie zmieścimy w czasie to "mission failed" czy tylko brak medalu?

20.09.2006
15:08
[115]

Torn [ Legend ]

Właśnie przeszedłem misję #10 - St. Lo - strasznie łatwo mi poszło, zawiedziony jestem trochę, myślałem, że będzie gorzej niż na wzgórzu.

gladius - to tylko ta jedna póki co była na czas. Oczywiście nie pokaże Ci się mission failed - tylko nie dostaniesz medalu (medale dostaje się za spełnienie jakichś dodatkowych założeń podczas misji, np. zniszczenie HQ albo właśnie w tamtym wypadku - zdobycie wzgórza w ciągu 50'). A ja chcę mieć wszystkie medale po prostu :-)

20.09.2006
15:11
[116]

misztel [ +0,10gr! ]

Napisze dzis do wujka.. i pogram z wami jutro ;-))

Ile jest misji?

20.09.2006
15:13
[117]

gladius [ Subaru addict ]

A, jak tylko o medale chodzi, to ok. Ja tam nie jestem dla medali, tylko dla rozróby.

20.09.2006
15:14
[118]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

misztel --> 15

20.09.2006
15:39
[119]

vit123 [ Ambasador ]

11 misja bedzie ciężkawa bo czołgi z tego co widze poruszają się w grupkach po 3 ( 2 stug'i i 1 pantera ) i tych grup jest chyba 8 na mapie :) co ozancza dużo martwych shermanów , dobrze ze są już dostępne niszczyciele czołgów u amerykańców

20.09.2006
22:09
smile
[120]

Torn [ Legend ]

11. też prosta. Za pierwszym razem przy stanie 5/7 dla mnie i 1/5 dla nich poszedłem ostro na te 2 ostatnie i niestety.. Zbyt długo stacjonowałem, bo liczyłem na lekkie wsparcie piechoty, a tamci mnie okrążyli, dołożyli jeszcze goliatami i 5/5, medal papa.

Za drugim razem zrezygnowałem w ogóle z piechoty. Stare dobre rozwiązanie z Hill 192 - tanks + engineers :) Potem tylko okrążałem Pantery lub flankowałem i po sprawie, a ostatnia bidula sama do mnie przyjechała - akurat wtedy dostałem punkty za dowodzenie i wezwałem Calliope :)
(szkoda, że tego ostatniego nie doczekałem... mianowicie M26)

vit123 - na jakim poziomie trudności grasz?

//te widoczki, które są podczas ładowania mapy by się przydały tylko bez tego "Loading", próbował ktoś dobierać się do plików?

21.09.2006
02:48
[121]

cRaven [ Konsul ]

mam problem
Używam Hamachi. w Sieci jest nas 3. Nieważne kto stworzy grę, to pozostali ją widzą,
ale nie mogą sie dołączyć. Jakieś sugestie?

21.09.2006
10:01
smile
[122]

gladius [ Subaru addict ]

Komputer jest głupi jak but w tej grze... Skoro ma kilka czołgów (które chyba nawet w jakiś mistyczny sposób się rozmnażają) to czemu nie przeprowadzi sensownego ataku 3-4 jednostkami z kilku stron, tylko wyjeżdża pojedynczo wprost pod ostrzał? Ot, choćby St. Lo - ustawiłem Shemana z katiuszą ;) przy moście. Zniszczył kilka budynków po drugiej stronie, a komputer z uporem wysyłał przeciw niemu jakąś opancerzoną ciężarówkę z miotaczem ognia czy km, która Shermanowi mogła skoczyć.

defenencjał [ Pretorianin ]

Ta gra jest świetna chyba pod każdym względem

Prawie pod każdym - z wyjątkiem SI komputera, które jest standardową, erteesową Sztuczną Głupotą.

21.09.2006
20:25
[123]

vit123 [ Ambasador ]

Torn - > misje przechodze na standardowym normal ale już pierwsze try zaliczyłem na wyższym poziomie

a w 11 misji działałem 2 grupami
1)2 niszczyciele+2 Shermany
2) 1 scherman 1 sherman z rakietami + niszczyciel + lekki pojazd
jeden sherman robił zawsze za przynęte i jakoś to szło skończyłem na wielkiej bitwie kiedy na drugą grupe wpadły 2 pantery wraz z obstawą ( łącznie 6 czołgów ) , szybko ściągnołem cały sprzęt w to miejsce starciłem 4 czołgi ale medal dostałem :) a walka to była piękna jatka jakich jeszcze nie było

cRaven--> poprostu włącz się do gry przez przeglądarke wbudowaną w gre


gladius -> jednostki się nie mistycznie rozmnarzają ale "dochodzą " z poza mapy co jakiś czas np 3 oddziały piechoty się pojawią albo transporter i 2 czołgi - już kilka razy to widziałęm tam gdzie na mapie droga się kończy tam pojawiają się oddzaiły szkopów

a co do nieskoordynowanych ataków to troche przesadzasz jak chcesz walczyć z wymagającym przeciwnikiem to walnij się na neta i poszukaj chętnego , komp nie atakuje z kilku stron kilkoma oddziałami naraz bo to my mamy wygrywać :) jakby tak miał atakować to odrazu po starcie mapy niszczył by każdego a nie oto chodzi

21.09.2006
20:32
[124]

Torn [ Legend ]

komp nie atakuje z kilku stron kilkoma oddziałami naraz bo to my mamy wygrywać

Z tym się nie mogę zgodzić, gdyż właśnie przy pierwszym podejściu w misji 11 zostałem pozbawiony czterech czołgów właśnie przez taki atak. Jak pisałem - zbyt długo stałem w jednym miejscu, czekając na posiłki, których i tak się nie doczekałem, a komputer wtedy - tu już nie wiem czy to przypadek czy akurat AI się włączyło na moment - w każdym razie skubaniec zaatakował od północy Panterą, od wschodu Pz IV i Goliatami i od południa Pz IV. Słabo opancerzone M10 zmiotło mi w kilka chwil :-) [oczywiście mógł to być przypadek wtedy się zgadzam :>]

A odnośnie pytania o poziom trudności to pytałem bo pisałeś, że są w grupkach - a u mnie te grupki były bardzo rozdyspersowane, Pantery praktycznie były same. Ja zrobiłem swoisty blitzkrieg i nie czekałem aż mi punkty nabije aby Calliope jeździć (dostałem go w ostatnich sekundach potyczki), tylko szyybko inżynierami przejmowałem punkty (oczywiście pierw urządzając im jesień średniowiecza kombinacją 2+1 (na początku; M4/M10)) a następnie tworzyłem kolejne jednostki pancerne. W koncowym rezultacie miałem 3 M4 i 3 M10. Jeździłem nimi 2+1 i 1+2 a później wymieszałem i na pierwszy ogień szły M4, na drugi M10. Znając pozycję Panter z pierwszego razu przeważnie starałem się atakowac je z dwóch stron.

12. jeszcze nie zacząłem bo jutro mam egzamin i nie chcę nawet włączać na moment bo mnie wciągnie, a jeszcze kilka rzeczy muszę przeczytać :] A jak u Was z dwunastą? ;)

@odpowiedź niżej --- vit123 - Tzn. piszesz teraz o tych obrazkach, tak? Concept arty już ściągnąłem sobie :)
A z tymi obrazkami to jakoś przeżyję. Wczoraj udało mi się całkiem ładnie photoshopem pozbyć "loading" i paska na jednym z nich. Ale wiadomo, że lepiej jakby ktoś miał oryginały, najlepiej w bzdurnie ogromnej rozdzielczości.

21.09.2006
20:36
[125]

vit123 [ Ambasador ]

Torn-> tego jesczecze nie zanalazłem ale na oficjalnej stronie THQ jest kilka koncept artów - kilka naprawde fajnych - tam popatrz

21.09.2006
20:37
[126]

vit123 [ Ambasador ]

12 misje juz zaczołem i tam dopiero jest atak z kilku stron :)

heheh egzaminy są fajne ja już mam spokoj do następnej sesji i moge się zagrywać ile chce - oczywiście po pracy :)

21.09.2006
20:43
[127]

stanson [ Szeryf ]

Czy mi sie w oczach mieni, czy DEMO naprawde zajmuje 1.6 GB??

21.09.2006
20:44
smile
[128]

Torn [ Legend ]

Wzrok masz ok ;-) Ja przeważnie odpuszczam sobie takie pokaźne demka, ale w tym przypadku.. warto.

(napisał ten co mu kolega ściągnął je ;-))

//ee, biorę się za czytanie - im szybciej skończę tym szybciej zacznę dwunastkę :>

21.09.2006
20:47
smile
[129]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

:P

stanson --> Ech. Gdzie te czasy, gdy dema zajmowały kilka mega? :)

21.09.2006
20:47
[130]

vit123 [ Ambasador ]

popieram przedmówce demo warte swojej wagi ( zwałaszcza ze jest dostępna mapka skirmish gdzie bawić się można do woli )

Narmo--> dobre , a powiedz gdzie te czasy kiedy pełna wersja mieściła się na dyskietce heheh - oj jestem taki stary że pamietam te czasy

21.09.2006
20:49
smile
[131]

KogUteX [ cziken ]

Narmo, myślałem, że z fotela spadne, oszcżedzaj moje zrdrowie.

21.09.2006
20:57
[132]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

vit123 --> Jakieś dziesięć lat temu te czasy były... Ech. A teraz? Jedno demo to 1/10 mojego limitu w Neo ;(
Muszę poczekać, aż będzie gdzieś na DVD (heh. Już miałem napisać CD ;) )

21.09.2006
21:04
smile
[133]

vit123 [ Ambasador ]

10 lat temu już cd można było znaleść w coniektórych komputerach nawet u nas, do dziś pamietam pierwszego Tomb Raidera spakowanego na 42 dyskietkach, to były czasy :) a dziś nagrywarka dvd DL w cenie napedu cd 4x ( lud 8x ale z duzą dopłatą )

21.09.2006
21:06
smile
[134]

Torn [ Legend ]

A gdzie te czasy kiedy gry zajmowały kilka bądź kilkanaście cm taśmy magnetofonowej? :-)
I to czego nie zapomne nigdy - wgrywające się ok. 30min World Karate Championship. I nie stąpać wokół komputera bo zabiję! ;>

21.09.2006
21:25
[135]

vit123 [ Ambasador ]

Torn-> To było mocne -> plan dnia

1. wstać o 6.30
2. umyć się 6.45
3. śniadanko 7.00
4. załadować kasete 7.15
5. 13.00 wracam ze szkoły i modle się zeby już się załadowała :P

ale troche zbaczamy chyba z tematu :) ja wracam do 12 misji

21.09.2006
23:07
smile
[136]

vit123 [ Ambasador ]

Piękna końcówka misja 15 jest po prostu piękna :) i ten akcent - w ostatniej bitwie biorą udział nasi ! (doślownie)

misje 13,14 były conajmniej proste choć walka z wielkim złym kotem była wspaniała i tyle czołgistów do piachu poszło po raz kolejny

21.09.2006
23:50
[137]

Torn [ Legend ]

Heh, to nieźle.

Ja jednak dziś sobie odpuszczę CoH, wpadłem w szał bojowy przyswajania wiedzy. Odbije sobie z nawiązką w weekend ]:->

22.09.2006
16:50
[138]

misztel [ +0,10gr! ]

Pomocy! Mam problem.. włączyłem 1 misję OB, i filmik właśnie tak wyglada.. =( Mam patcha 1.2, ide sciagnac najnowsze stery, ale moze ma ktos jakis inny pomysl?

22.09.2006
17:42
[139]

vit123 [ Ambasador ]

popatrz na płytce za sterami do odtwarzacza jeśli dobrze pamietam przy instalce pytał się o instalacje nowego

22.09.2006
18:30
[140]

misztel [ +0,10gr! ]

Juz wszystko gra, zainstalowalem najnowsze, gorzej jest z innym problemem, gram w 1 misje i postanowilem zapisac i po prostu jak zapisuje tyo nagle mi wyskakuje jakies okno z Ati i pisze cos po angielsku i .. Send later i Send now.. ;) Zagram pozniej jeszcze raz i jak bedzie mial ten komunikat to zrobie screena, mam nadzieje ze to blad jednorazowy ;PP

22.09.2006
18:39
[141]

Torn [ Legend ]

Gdyby się to powtórzyło to zainstaluj patch 1.20. Wersja 1.0 potrafiła się czasem "wykrzaczyć". Powinno pomóc.

22.09.2006
19:36
[142]

vit123 [ Ambasador ]

a propo klimatów wojennych na TVN dziś o 22:25 mamy Szeregowca Rayana ( oglądnąć można )i właśnie skończyłem ostatnią misje miałem nadzieje że 16 medali ozancza 16 misji ale jednak nie :) tym którzy wlaczą dalej _> miłej zabawy - ja powalcze teraz po necie

23.09.2006
00:06
[143]

Arxel [ Legend ]

hm..
w koncu udalo mi sie wyczyscic dysk zeby to zainstalowac :D
uruchamiam, wlaczam trening... a tu rzolnierzy niema... ani pojazdow etc..
sprobuje zainstalowac latke najnowsza..
co do sterow to mam 6.5 - na stronie ATI jest podane ze do radka 9200 te sa najlepsze:P wiec nie instalowalem najnowszych..
czego moze byc przyczyna tego ze nie widac rzolnierzy pojazdow etc?:]

23.09.2006
00:15
smile
[144]

BukE [ Płetwonurek ]

Dzis sciagnalem i juz wiem ze kupie ma 100%. Myslalem, ze bedzie ciac straszliwie a tu wlaczam i jest elegancko na srednich detalach.
Jako, ze kocham RTS kupie na pewno, bo wyglda po demie, ze pozycja obowiazkowa. Pierwsze dwie misje zalosnie proste, a na Skirmiszu juz mam problemy czasami wiec jest dobrze. Dobrze, ze mam jeszcze wirtualna kase na gram.pl, bo sie przyda.

23.09.2006
10:25
[145]

BBlacKK102 [ Pretorianin ]

Gra poprostu piekna :) Od czasow AoE 1 i 2 zaden RTS nie wciagnol mnie tak bardzo. Narazie zachwycam sie grafa :P
Moja kompania :P -->

23.09.2006
13:16
[146]

Ijon [ Pretorianin ]

Czyli nie ma aktywnej pauzy..., a szkoda bo nie uważam żeby to było lamerskie rozwiązanie a wręcz przeciwnie dzięki temu gra robi się bardziej taktyczna. Bez tego jak jest duzo jednostek to robi się troche chaos walisz nowe jednostki i koko dżambo i do przodu, a np w codename panzers, mogłes pomyśleć i dokładnie strategie ustalić te jednostki wysyłasz tuataj te tuataj tamte zachodzą od tyłu itd

Ja narazie zaczynam demo coh i jest jak na razie bardzo przyjemnie, relic zna się na rzeczy.

23.09.2006
13:47
smile
[147]

Torn [ Legend ]

Ijon - przeczytaj (mój w dodatku) post #70. Ja i bez tej pauzy potrafię zajść kogo chcę od tyłu, co to za filozofia? :) Żebyś widział jak w demie robiłem obronę Carentan, jeszcze nie wiedząc, że ta pauza jest. To był blitzkrieg dopiero.

23.09.2006
16:57
[148]

Torn [ Legend ]

Rzeczywiście misje 12-14 nie są trudne :/ Póki co mogę tylko powiedzieć, że jedynym wyzwaniem była ta czasówka na wzgórzu 192. Obrona wzgórza też miała swoje uroki, ale za pierwszym razem. Za drugim już miałem totalnie opanowaną sytuację :) No to teraz trzeba z Kanadyjczykami i naszymi wojakami odciąć szkopów i the end... znaczy się skirmish/multi :)

23.09.2006
17:17
[149]

vit123 [ Ambasador ]

a takie moje pytanie gdzie edytor jaki był zapowiadany z grą - można by coś samamu potworzyć

aktywna pauza - wogóle nie wybieram tej opcji jak rts to rts a pauze będą mnie tu dawać ! :P

23.09.2006
17:41
[150]

misztel [ +0,10gr! ]

Edytor... ? Mhm.. ale bym mapki zrobił.. kto teraz może pogra ze mną w coh przez hamachi? Najlepiej Ja + GOLowicz vs. com + com, bo ja słaby jestem.. =]

Proszę się zgłaszac na gadu.. 767622, bo tutaj bede zagladal co 10-15 minut..

23.09.2006
19:58
smile
[151]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Jak wy wlaczacie ta aktywna pauze, bo ja cos nie moge znalesc?

23.09.2006
20:42
smile
[152]

Torn [ Legend ]

Taki przycisk znajduje się na klawiaturze...

23.09.2006
21:05
[153]

BukE [ Płetwonurek ]

Mape w demie na skirmisz przeszedlem juz na 100 sposobow, im dluzej gram tym bardziej mam ochote na ta gre. Screen pokazuje strategiczny pkt na tej mapie. Opanujesz go i mapa jest twoja.

Ciekawi mnie czemu wszyscy "legalni posiadacze gry ze stanow" graja przez hamachi. Dziwne conajmniej.

23.09.2006
21:14
smile
[154]

Arxel [ Legend ]

haha jak tak czytalem to tez myslalem ze gdzies w grze to bedzie


hmm... zainstalowalem patcha 1.2 i dalej niemam jednostek.. ani innych duperel.. dzis sprobowalem zagrac 1 misje... filmik fajny wszystko spoko az nagle.. plynie sobie lodka opancezona az nagle robi sie z niej lodz podwodna :D

nosz kurde nie widac zadnych jednostek.. czego to moze byc wina? mam Radja 9200 128/128 wiec powinno jako tako chodzic...
heeelp:P

23.09.2006
21:35
[155]

Torn [ Legend ]

BukE - dlaczego nie wykorzystałeś punktów za dowodzenie?

Ja też męczyłem demo :) Teraz męczę 15. misję. Nie mogę znowu medalu dorwać :P Za szybko ich rozwalam i nie "zdonżam" wysłać 300-tu do piachu :/

Ja hamachi nawet nie instaluje, moja sieć to tragedia, pewnie bym miał ping 1000.

Arxel - widać za słaba karta...

23.09.2006
21:39
[156]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Arxel --> Gra nie obsluguje twojej karty graficznej, zobacz readme:

SUPPORTED VIDEO CARDS

ATI RAdeon 9500 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon X300 series
ATI Radeon X550 series
ATI Radeon X600 series
ATI Radeon X700 series
ATI Radeon X800 series
ATI Radeon X1300 series
ATI Radeon X1600 series
ATI Radeon X1800 series
ATI Radeon X1900 series, or better with latest manufacturer drivers.
NVIDIA GeForce3/Ti series
NVIDIA GeForce4/Ti (excluding the GeForce4MX series)
NVIDIA GeForce FX 5800 series
NVIDIA GeForce FX 5900 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 7300 series
NVIDIA GeForce 7600 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 7900 series or better with latest manufacturer drivers.

23.09.2006
21:51
smile
[157]

Torn [ Legend ]

No i skrzyneczka z medalami pełna. Uszkodziłem na tyle ostatniego Tygrysa, byle jeździł. Działo zniszczyłem i odjechałem. Rozwaliłem 30 szkopów, bo tylu mi brakowało do trzech setek i viola :)

Jutro skirmish :>

23.09.2006
21:55
smile
[158]

Arxel [ Legend ]

hm.. lol.. to juz GF 3 jest lepszy?
<----

no po prostu lol....

24.09.2006
00:14
smile
[159]

foxx [ lisek ]

Nie ma to jak dobra obrona...

24.09.2006
00:19
[160]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

gramy przez hamachi? ktos chetny?

24.09.2006
08:29
smile
[161]

misztel [ +0,10gr! ]

Ja to mam taki problem, ze jak chce grac z kims przez Hamachi, to jak mam caly pasek ładowania (podczas juz wlaczania sie gry na serwer), monitor nagle wylacza sie na 2 sekundy! ( ocb!? ) I sie spowrotem wlacza, i mam ciemny ekran z widocznym kursorem, i musze czekac jakies 3 minuty aby pojawil mi sie obraz, i jak mi sie pokazuje obraz to widze napis: SZYMAS (kolega) Dropped i w tym momencie ja przejmuje jego jednostki, wiec wylaczam gre i pisze do niego ze mam obraz a on do mnie ze.. U niego napisalo na poczatku s1ntex dropped i on mial moje jednostki.. wiec albo reinstall ktory cos pomoze, albo nie pogram z wami :(

24.09.2006
10:33
[162]

BBlacKK102 [ Pretorianin ]

Ja chetnie z kims zagram. Moje GG - 14780447.

24.09.2006
14:09
[163]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

ta tez to mam czasem :)
albo jakis bug lub niedopracowanie obslugi slabszych kompow

Najlepiej przed gra zrobic resa i powylaczac wszystko co niepotrzebne :)) a nie powinno byc problemow

24.09.2006
14:12
[164]

KogUteX [ cziken ]

Czy wy też macie taki problem, że grając przez hamachi z kimś z mojego lanu mam opóźnienie 4 sekundowe i wszystko dzieje się 4 razy wolniej?

PS: Kampania ukończona. :)

24.09.2006
19:54
[165]

BBlacKK102 [ Pretorianin ]

Moze jakis szpil teraz? Fajnie byloby zagrac taka wieksza bitwe np. 2 vs 2 :) Jak cos to mam znajomego do gry. Moje GG: 1480447.

25.09.2006
16:11
[166]

specjalista [ Generaďż˝ ]

wiecie może jak w tej grze zwiekszyć limit maksymalnej liczby żołnierzy?

25.09.2006
16:17
[167]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Zdobywajac kolejne sektory mapy.

25.09.2006
19:36
smile
[168]

Ijon [ Pretorianin ]

Witam
Gram na razie w demo i jest tam częśc kampani (omaha ) w sumie dosyć przyjemna, którą bez problemu przechodze
ale jak gram na innej mapie w skirmish to dostaje po d.. od kompa, ja mam piechote a on już tyrsykami na mnie wali, i to na normal, nie jestem noobem w rtsach ale widze że tutaj jeszcze nie czaję taktyki. Jest jakas dobra strategia do obrania, lepiej np od razu zajmować punkty i iść do przodu z samą piechotą czy też skupić się na budowie silniejszych jednostek, i jak jest z tymi umocnieniami na punktach strategicznych opłaca się tracić czas na ich budowanie czy lepiej iść do przodu ? Jest już gdzies na necie jakiś poradnik?

25.09.2006
19:56
[169]

BukE [ Płetwonurek ]

Ijon:
Jezeli budujesz sama piechote to sie nie dziw. Jak wyjezdza z czolgiem to ty miej juz w strategicznych miejscach, tych najwazniejszych dwa dziala i moze ci naskoczyc.
Nie ma sensu szarzowac na budynki piechota. Dwa mortary i po zawodach. Mortar w tej grze niszczy wszystko i to jest ogromny minus, bo jest tani jak barszcz i za skuteczny.

Poza tym nie idz na jaka tylko pomysl zanim zaatakujesz. Jednostki moga sie chowac, jak wypuscisz caly oddzial paratroop na szose to jeden niemiecki ckm cie rozbije w pien. Dziala zdobywasz piechota, piechote wozami i km'ami, wykurzasz z budynkow mortarami, czolgi czolgami albo dzialami.

Ogolnie rzecz biorac jak chcesz poradnik do tej gry to jestes maksymalnie zalosny. To moje zdanie.

26.09.2006
19:17
[170]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Właśnie zamawiam sobie gry i chce kupić CoH, tylko ciekawi mnie jedna rzecz ... jak wygląda multiplayer ? podobnie jak w W40k:DoW ?

26.09.2006
21:19
[171]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Jako, że jutro przyjedzie do mnie CoH, chciałbym wiedzieć, ile zajmuje gra po instalacji? Muszę zapewne zwolnić trochę miejsca... i nie wiem, ile syfu pozbyć się z dysku. :)

26.09.2006
21:37
[172]

misztel [ +0,10gr! ]

3,92 GB

26.09.2006
21:40
smile
[173]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Dzięki. Powinno się zmieścić.

26.09.2006
22:28
smile
[174]

L0ck3 [ Pretorianin ]

Nie przypadła mi ta gra do gustu, tak jak i cała seria Warhammer 40k: DoW.

26.09.2006
23:38
smile
[175]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

To sobie ponowie pytanie :) Jak wygląda rozgrywka po sieci i czy na moim sprzęcie : Athlon 2200+, 768 mb ram, GF6600GT gierka pójdzie w miare przyzwoicie ? :)

27.09.2006
09:31
smile
[176]

edwinos [ Centurion ]

Taikun44 --------->>>

pójdzie spokojnie, choć będziesz musiał albo zostawić ustawienia domyslne, albo pobawić się w ręczne ustawianie detali (jeśli będziesz chciał 'podrasować' to co gra sama ci proponuje)

27.09.2006
09:36
[177]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Taikun44 --> na medium w 1024 pojdzie spokojnie

27.09.2006
15:34
[178]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Ta skrzynka wyglada rzeczywiscie jakby front widziala. Tez macie ja troche zardzewiala?

27.09.2006
15:36
smile
[179]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Jeszcze nie wiem. Kurier dzwonił, że za chwilę do mnie wpadnie. Jak tylko dostanę paczkę to napiszę, jak wygląda.

27.09.2006
15:48
smile
[180]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Oks. Właśnie odebrałem. Farba schodzi w kilku miejsach, porysowana cała, rdzy też trochę jest. Ogólem fajny klimat :D

Świetne wydanie.

27.09.2006
16:14
[181]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

hah, wydanie swietne ;] A ta skrzynka wyglada na dosc zdezelowana ;]

27.09.2006
16:18
smile
[182]

Buby [ Perfekt ]

Cholera... a ja dalej czekam :]

Mimo, że paczka jest od 12:20 w Gdańsku... :P Czekam, i czekam, i czekam... :]

Kiedy to przyjedzie?! Ja chce moje CoH! :]

27.09.2006
16:32
smile
[183]

niv0let [ Pretorianin ]

Gra jest na prawdę godna polecenia. Zresztą jest najlepiej sprzedającą się grą w USA w tym momencie.

Grałem w closed betę i potem open betę i powiem, że od czasów DUNE i TOTAL ANNIHILATION nic tak mnie nie przykuło do kompa.

27.09.2006
17:17
[184]

Logadin [ People Can Fly ]

Miniu - kurde widziała jak nic, do tego uwalona ziemią :)

27.09.2006
17:23
[185]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Zardzewiala , porysowana i uwalona jakas biala farba

27.09.2006
17:27
[186]

Logadin [ People Can Fly ]

foto1

27.09.2006
17:27
[187]

Logadin [ People Can Fly ]

foto2

27.09.2006
17:35
smile
[188]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Dlaczego zapomnialem zamowic pre-order :( łeee

edwinos, _Luke_ >> danke :)

27.09.2006
17:42
[189]

Buby [ Perfekt ]

Cholera... a u mnie nadal nie ma :|

Kiedy wam wysłali i kiedy dostaliście?

27.09.2006
17:47
[190]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Wyslali wczoraj dzis rano dzwonil kurier ze dojezdza (naszczescie byl ktos w domu)
Logadin heh a myslalem ze moja jest w zlym stanie

27.09.2006
17:48
[191]

Buby [ Perfekt ]

Aha...

czyli nici z tego, by dziś kurier dostarczył mi tą gierkę?

27.09.2006
17:52
[192]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Buby przeciez mozesz sprawdzic gdzie jest przesylka jesli Masterlink ci dostarcza nie poczta

27.09.2006
17:53
[193]

Buby [ Perfekt ]

Sprawdzam cały dzień dzisiaj...

ale nadal pisze tylko:

Magazyn:
wydanie kurierowi
27/09/2006 12:20:07
Przesyłka wychodząca z sortowni
Miejsce: GDN


Myślicie, że jak zadzwonię, to coś pomoże?

27.09.2006
18:05
[194]

Logadin [ People Can Fly ]

Miniu - no widzisz moja naprawdę została zabrana z Normandii ;P

27.09.2006
18:21
[195]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Buby telefon na pewno nie zaszkodzi.

Eh chyba klucze nie zostaly jeszcze aktywowane bo nie moglem stworzyc konta na Relict online

27.09.2006
18:41
[196]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Wreszcie zamówiłem ;) przesyłka kurierem ... wiec pewnie w piątek będe miał :)

27.09.2006
19:45
smile
[197]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

w mojej skrzynce sa jakies liscie ;]

Gre zainstalowalem przed 17 i teraz sobie zrobilem przerwe. Wciaga niesamowicie ;] Gdyby nie LM to testnalbym dzisiaj multiplayera ;]

Za 100 zl premierowa gra w ekstra wydaniu ;] Swietna rzecz.
W pudelku z amunicja jest ciekawa, stylizowana mapa normandii (po niemiecku). Niestety efekt psuje olbrzymie logo company of heroes i loga producentow. Tego jest w namdiarze, a brakuje orla z hakenkreuzem w rogu mapy ;]

Instrukcja - 36 stron na ladnym, grubym i lakierowanym papierze (nie w pelni kolorowa - odcienie bieli, czerni i zieleni)

Dosc oryginalne karty z danymi pojazdow (ogolna charakterystyka, pancerz, uzbrojenie, mobilnosc itp). Bardziej ciekawostka, niz cos przydatnego w grze. Ale popatrzec sobie mozna.

Mala kolorowa ksiazeczka "Kamuflaz i oslona". Fajna ciekawostka, ale uzyteczna tylko na rpawdziwej wojnie ;]


No i ta skrzynia ;] Calej rodzince sie spodobala. Smierdzi prochem, poobijana, poobcierana, pokryta rdza. Tylko ze aby wsadzic gre do srodka musze ja cyzms owinac, bo sie pobrudzi tymi liscmi, pylem itp.

Ale przynajmniej informacja, ze zestaw zawiera prawdziwa metalowa skrzynke na amunicje nie jest chwytem amrketingowym. Prawdziwa, metalowa skrzynka wprost z poligonu. Skrzynka jest oczywiscie z amunicji kmowej ;]

27.09.2006
19:58
[198]

iNfiNity! [ NSX ]

mam problem z bodajże misją 4 lub 5

tą z Red Ball Expres

a mianowicie zająłem całą mapę, drogi, wszystkie punkty... slowem wszystko

i nic misja się nie kończy, konwój stoi w miejscu

co jest?

27.09.2006
21:54
[199]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Komus dziala do gry w multiplayer? Bo mi ciagle rpzy tworzeniu konta wyskakuje, ze nieprawidlowy.

27.09.2006
22:06
[200]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

alexej --> nie dziala, bo pewnie nie bylo jeszcze oficialnej premiery w europie

27.09.2006
22:23
[201]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Logadin --> Mam wrażenie, że żółte napisy na skrzyni masz ZNACZNIE jaśniejsze od moich :P

U mnie jeszcze przez środek boxa przełazi biały pasek, farba, albo klej. W samej skrzynce miałem trochę suchych liści i piachu. :P

Buby --> Teraz to już nic Ci to nie pomoże, ale do mnie z MasterLink'a raz przyjechali po 20, a paczka wyszła z sortowni o 7.

27.09.2006
22:36
[202]

Miniu [ Generaďż˝ ]

bone_man z tego co widze wiekszosc skrzynek sie rozni. Moja ma jasniejszy odcien zieleni i troche inny napis. Ktos na forum CDP napisal ze mial po 7.62mm M82 czyli slepakach

edit uh teraz wiem czemu bo Logadin tez ma po m82.

27.09.2006
22:40
[203]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Miniu --> To ja mam po ślepakach box'a ;)

Co do oznaczenia to jest: LC-95B123-191.

:)

27.09.2006
22:45
[204]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Sorry za slaba jakosc zdjecia ale nie jedyny cyrfowy aparat jaki posiadam na ta chwile jest w telefonie

27.09.2006
22:48
smile
[205]

DevNull [ Konsul ]

Ha, to się postarali :)
Zgaduję że to edycja kolekcjonerska? Za miesiąc pewnie już nie dostanę skrzynki po amunicji?

27.09.2006
22:49
[206]

KogUteX [ cziken ]

Nie, ale kurier przyjedzie Shermanem :)

Na serio to nie wiem jak będzie za miesiąc.

27.09.2006
22:51
smile
[207]

DevNull [ Konsul ]

Heh, skoro tak, to chętnie poczekam na kuriera.
Idę, lepiej od razu zacznę kopać rowy przeciwczołgowe.

27.09.2006
22:54
[208]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

DevNull --> Niestety. Wznowienia tej edycji (ze skrzynką) już nie będzie. Ponoć 412 (inne źródła mówią, że max 460) tych skrzynek było na Polskę.

27.09.2006
22:54
smile
[209]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Juz teraz nie ma skrzynek. I to nie jest edycja kolekcjonerska tylko specjalna/limitowana (pudelek bylo troche ponad 400 szt.). Swoja droga chyba juz nie zdradze jakiejs wielkiej tajemnicy jesli powiem, ze zamowilem zwykla edycje (przed ogloszeniem zawartosci edycji specjalnej) i cdp zmienilo mi same moje zamowienie wlasnie na SE bez dodatkowych kosztow (taki bonus-niespodzianka). Bardzo milo z ich strony.

27.09.2006
22:56
smile
[210]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

Strasznie się wnerwiłem. Koło nosa przeszła mi edycja specjalna, a bardzo sie na nią "napaliłem". Nie wiem czy w takim wypadku kupie zwykłego CoHa, ale chyba gra jest warta 80zł...

28.09.2006
07:33
[211]

Da real Odi [ V ]

Zdecydowanie jest warta 80 zl

Oprawa naprawde urzeka

Do realizmu moznaby sie przyczepic (czolgi wala w siebie z kilkunastu metrow z rowna skutecznoscia, jakby dowodcy obrzucali swoje pojazdy kamieniami), ale wszystko generalnie sprawia swietne wrazenie

Co do wymagan i plynnosci. Nie mam jakiegos wypasionego kombajna (Athlon 3000+, 1GB Ram 533 Mhz, Gigabyte GT7300 256RAM, dysk na Ultra ATA), ale gra dziala mi w rozdzielczosci 1024x768 na maksymalnych detalach (z dwoma wyjatkami: cienie i drzewa sa ustawione na poziomie srednim)

28.09.2006
09:11
[212]

Da real Odi [ V ]

Aha - i jeszcze sprawa patcha 1.2

Na polska wersje nie da sie go zainstalowac - wiadomo cos, kiedy wyjdzie patch 1.2 PL?

28.09.2006
15:09
[213]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

???
Odpalilem multiplayer i patch sciagnal i zainstalowal mi sie sam ;]

28.09.2006
15:11
[214]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Mnie też zaktualizowało wczoraj bez najmniejszego problemu.

28.09.2006
15:32
[215]

Da real Odi [ V ]

spróbuje przez mutliplayer jak wrócę do domu
przy normalnej instalacji w kazdym bądz razie wyskakuje okienko, że zła wersja językowa

28.09.2006
15:36
[216]

kombinator [ Legionista ]

czy istnieje możliwość aby ta gra poszła na moim złomie 1.7Ghz 256ram radeon9000

28.09.2006
15:54
[217]

o.b. [ Konsul ]

Gdzie można zamówić edycję kolekcjonerską tej gry poza gral.pl? Ewentualnie - Sprzedałby ktoś Edycja Kolekcjonerską gry Company of Heroes?

28.09.2006
16:02
[218]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Klucze zostaly aktywowane i mozna juz grac w multi

28.09.2006
16:28
[219]

L0ck3 [ Pretorianin ]

Wam też gra wolniej chodzi, jeśli akurat na środku ekranu macie...drzewa?

Jak optymalizacja w pełnej wersji? Gra chodzi szybciej?

28.09.2006
18:12
[220]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

gdzies slyszalem, ze drzewa tna najbardziej, dlatego obnizylem ich jakosc i wszystko ladnie chodzi.

28.09.2006
20:39
[221]

Logadin [ People Can Fly ]

foxx - jak się pojawisz załóż drugą część od razu z listą graczy.

-= Lista graczy =-

1. Logadin -> vonStein

28.09.2006
20:41
[222]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Może ja założe :) foxx dość dawno nas nie odwiedzał ...


28.09.2006
20:44
[223]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5513187&N=1 -> nowy wątek

01.10.2006
12:15
[224]

UMC Hugo [ Chor��y ]

tak tak ;P gra SUPER EXTRA nareszcie spełniły się moje marzenia o takiej grze (bardzo lubie klimat II Wojny Światowej) ale mam pytanie i nie wiem czy ktoś na nie odpowie. dlaczego w pierwszej misji treningowej oddział strzelców ma Thompsony i Garandy podczas gdy w normalnym skirmishu albo kampani mają tylko Garandy i karabiny M1 ?? bo Thompsony mają tylko rangerzy :/

P.S. nie jestem pewien czy wybrałem dobry temat na to pytanie :/

01.10.2006
12:42
[225]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Strzelam: bo to tylko trening? Poza tym wszystko w treningu jest w skryptach.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.