GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Red Orchestra: Ostfront 41-45 [Część - 3]

18.03.2006
14:19
smile
[1]

foxx [ lisek ]

Red Orchestra: Ostfront 41-45 [Część - 3]

• Newsy •

Odpowiedzi na wiekszosc problemow z RO :


• Wymagania •

Minimum:
Procesor: 1.2 GHZ
512 MB RAM
Grafika: 64 MB kompatybilna z DX9
2 GB wolnego miejsca na dysku
karta dzwiekowa kompatybilna z DX 8.1
Windows 2000/XP

Zalecane:
Procesor: 2.4 GHZ
Grafika: 128 MB kompatybilna z DX9 z PS 2
2 GB wolnego miejsca na dysku
karta dzwiekowa kompatybilna Eax


• Pytania i Odpowiedzi czyli Q&A •

Co to jest Red Orchestra: Ostfront 41-45 ?
Red Orchestra: Ostfront 41-45 to FPS w rozgrywajacy sie w swiecie Drugiej Wojny Swiatowej na froncie Wschodnim, skupiajacy sie na walce pomiedzy Niemcami i Rosjanami, RO to gra przeznaczona do rozgrywek Multiplayer (czyli w sieci) ale rowniez z mozliwoscia zagrania w pojedynke z botami. RO:OST to samodzielna gra, NIE mod do UT2004 !!

Gdzie moge kupic Red Orchestra: Ostfront 41-45, jaki jest koszt gry ?
Gra jest dostepna poprzez program 'Steam' (dostepny do pobrania stad: za 24,95$ (78zl) +vat lub w wersjii pudelkowej w sklepach za 29.99$ (94zl). Wersla pudelkowa bedzie dostepna w krotko po premierze przez steam a ogolnoswiatowym wydawca bedzie 'Bold Games'. Do grania i updatowania gry potrzebne bedzie konto 'Steam' (rejestracja jest za darmo), karta kredytowa niewymagana.

Czy bedzie demo Red Orchestra: Ostfront 41-45?
Tak, ukaze sie ono krotko po premierze pelnej wersji gry.

Czy RO jest na silniku 'Source engine' tak jak inne gry dostepne przez Steam?

Nie, Red Orchestra: Ostfront 41-45 jest zrobiony na mocno udoskonalonym silniku Unreal Engine 2.5.



• Pare linkow •

Oficjalna strona gry:
Oficjalne forum gry:
Encyklopedia GOL'a: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6311
Screeny:
Oficjalny Trailer:


Poprzednia czesc: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4832175&N=1



Bylbym wdzieczny za poinformowanie mnie o bledach (a takie sie napewno znajda ;)) czy roznych sugestii na temat watku.
A tymczasem zapraszam do dyskusji na temat Red Orchestra: Ostfront 41-45 ;)

18.03.2006
14:43
[2]

Maxblack [ MT ]

kiedy dymo? ;]

18.03.2006
15:05
[3]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Eh wojaki w tej grze sa bardziej drewniane niz Rasiak :/
Brak minimalnego zooma przy iron sights razi, ciezko jest kogolwiek trafic :P i wogle eh

18.03.2006
15:15
smile
[4]

Maxblack [ MT ]

ZgReDeK - a próbowałeś zamontować kolimator, albo lunetke? :P

18.03.2006
15:22
smile
[5]

coralgol [ Centurion ]

wojaki w tej grze sa bardziej drewniane niz Rasiak
lol, fakt animacja "chodzenia" troche kuleje, ale pozostale sa ok, lepsze niz w dod/s

Brak minimalnego zooma przy iron sights razi
strzelales kiedykolwiek chocby z wiatrowki?

ciezko jest kogolwiek trafic
nie mam wiekszych problemow :P

18.03.2006
15:40
[6]

T_bone [ Generalleutnant ]

Zabawna historia, szalałem w Stugu jako kierowca wraz z jakimś gościem <SAS> coś tam ;D Strzelaliśmy do T-34 ale bez wyraźnych efektów, wkońcu ktoś inny ubił tego teciaka. Chwilę potem wjechałem w pola pszenicy i to był bład bo jak wiadomo "W zbożu buszują rosjanie ;D", ruska piechota obrzuciła nas granatami i uszkodziła silnik oraz zerwała lewą gąsienicę, padła komenda "Aussteigen". Wyskoczyliśmy i ubiłem jednego sowieta z pistoletu, nasz Stug chwile potem eksplodował i musieliśm kryć się w polu przed ogniem nieprzyjaciela hehe

18.03.2006
16:01
[7]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Brak minimalnego zooma przy iron sights razi
strzelales kiedykolwiek chocby z wiatrowki?

ciezko jest kogolwiek trafic
nie mam wiekszych problemow :P


ta strzelalem ale dawno temu :))
No ale to jest gra i do tego tam gdzie powinien byc realizm to go nie ma niestety a w innych rzechach wrecz pszesadzaja :))
I pozatym przez to czasem wogle nie widac "celownika" :/

18.03.2006
17:26
smile
[8]

Pezk [ Centurion ]

Hej
co zrobic aby mi ten karabin ciagle tak do dolu nie opadal ??????????????

Gdzie gracie ??> TS jakis tez ?

Lyyar

18.03.2006
18:54
[9]

foxx [ lisek ]

Lyyar -> Oprzec o cos ? ;)

BTW Dzieki za gre.

18.03.2006
18:58
[10]

Sandro [ GOL ]

T-bone - na jakich detalach grasz?

18.03.2006
19:12
[11]

Frozen Vodka [ Pretorianin ]

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa!!!! Własnie zasysam RED Orchestra!! Ij chyba Battlefieldzik 2 special forces z boosterpackiem pojdzie lulu na pare miesiecy;)) Jeszcze 90 minut...
I jak wroce z "Angeli" z kina juz powinno sie sciagnac !!! Churaaaa, chlopaki macie kolejnego Panzerniaka do brygady! Tanks RULES;)

pozdrowienia, wpadne jeszcze w nocy pochwalic sie czy sie odpalilo;)

18.03.2006
19:14
smile
[12]

foxx [ lisek ]

Frozen Vodka -> wyluzuj chlopie bo zawalu serca dostaniesz zanim ta gra ci sie sciagnie. ;P

18.03.2006
19:20
smile
[13]

Frozen Vodka [ Pretorianin ]

Zawał siedząc w Tygrysie to przecież przyjemnośc ...:)

18.03.2006
21:33
[14]

Pezk [ Centurion ]

Powiedzcie na jakim TS-e jestescie ???
Jak rozmawiac w RO przez mikrofon... nie moge dojsc do tego ...

Lyyar

18.03.2006
21:59
smile
[15]

zuromil [ Człowiek Jazda ]

Foxx ----> pamiętasz jak kiedyś nawalaliśmy w BF`a 2? zy kiedy wyszło RO to zagramy jeszcze w nasza ulubioną gre? (nie mów mi że nie ulubiona bo sie obaj dobijaliśmy do siebie że gramy i nie ma to tamto) ja zrezygnowałem z CS:S! i zrobiłem powrót do Battlefield 2! nie rób mi tego i nie mów że nie zagramy!

18.03.2006
22:23
[16]

foxx [ lisek ]

zuromil -> Zagramy zagramy, ale nie teraz, wiesz jak to jest z nowa gierka, trzeba sie z nia 'oswoic' ;P

18.03.2006
22:28
[17]

T_bone [ Generalleutnant ]

Sandro---> Wiekszość jest ustawiona na LOW ;P

18.03.2006
22:30
smile
[18]

foxx [ lisek ]

T-bone i inni -> Dlaczego uciekliscie z tego serwera ? A tak fajnie mi sie was rozwalalo z mojego IS-2 ;P

18.03.2006
23:25
smile
[19]

T_bone [ Generalleutnant ]

foxx---> Śmiej się śmiej, dowódcą naszego Tygrysa był jakiś gość o nicku Sgt.Steiner i wogóle nie reagował na to co się działo tylko machał wieżą ;D Strasznie nas zirytował ;P Do tego ruskich tak mało, powiało nudą :>
Ale jeszcze zobaczysz, wypatruj na serwerach posępnej załogi SilentOtto+T_bone hyhy
In Action ---->

19.03.2006
01:24
smile
[20]

piokos [ Malpa w czerwonym ]

SilentOtto to chyba na u-bootach pływał, nie?

19.03.2006
01:44
smile
[21]

foxx [ lisek ]

A co za roznica ? W koncu tygrys to taki maly u-boot... tylko ze jezdzi po ladzie... i ma duza lufe... i pancerz...

...no dobra to nie u-boot.

19.03.2006
03:29
smile
[22]

matchaus [ sturmer ]

U-Boot, nie U-Boot - grunt, że łowy podobne :)


(i ja i Otto zaczynaliśmy przygodę z GOLem od wyczekiwania na SHII... dawne dzieje)

19.03.2006
11:24
[23]

SilentOtto [ Faraon ]

Pezk -> Na stronie RO w sekcji download masz obłożenie klawiatury i instrukcje do ściągnięcia. Domyślnie voice uaktywnia się klawiszem "scrolllock". Kanały zmienia "home" (public), "end" (team) i "del" (local).

Osobiście wolę niełamliwe płoty od stad kangurów. Miałem w życiu wątpliwą przyjemność pobiegać w pełnym oporządzeniu. Szelki, na których to wszystko wisi, permanentnie wjeżdżaja na klatę wyciągając przy tym podkoszulek z portek, a ładownica wciska się krok. Maska p-gaz też lubi wokół talii orbitować... Na głowie ciężki i niewygodny hełm stalowy, nie kevlarowy. Na nogach ciężkie, twarde i niewygodne buty. Do tego obcierające pisior bojowe gacie. Plecak przy padzie wjeżdża na potylicę wciskając lico w glebę, hełm opada na oczy, itd. Skacze się wtedy z radością i sprintem biega dla przyjemności. Kiedy pot oczy zalewa, paw z wysiłku podchodzi do gardła, a łapy dygoczą jak w delirium, wtedy strzela się niezwykle celnie, a granatem rzuca na 100m z pozycji leżącej ;P RO jako, tako te stany oddaje i chwała mu za to. Nie wszystkim to odpowiada, ale twórcy mieli na celu stworzenie właśnie takiej, a nie innej gry. I zapewne nie dla wszystkich.

19.03.2006
12:18
[24]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Do T-bone-dokladnie irytyja mnie goscie jak wogole nie reaguja na comendy,ty podajesz dokladny namiar enemy tank right flank a on strzela w niebo:(( .werdykt-najlepiej pomykac samemu,mozesz sobie sam wybrac idealna pozycje i jazda.Najlepsze jest to panowie ze nieznany dotad team wypuscil w koncu cos na miare malej rewolucji i pokazal snoba z duzych korporacji gier ze mozna cos zrobic w koncu naprawde dobrego a nie jakies tam strzelawki dla stada skaczacych kangurow:))))

19.03.2006
16:26
smile
[25]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Pana Sgt.Steiner unikacje jak ognia koleś po prostu jest ............. on bierze czołg tylko po żeby z rozwalać piechote ,zero reakcji na jakie kolwiek komendy.Wczoraj na Kingsplatz musieliśmy walczyć o czołg bo jak on zasiadł za "kółkiem" lub jako komandir to można było już wysiąść z czołgu i poczekać aż go zabiją , że też nie można było go ubić na respie i z głowy

19.03.2006
16:27
smile
[26]

master53 [ Hans Kloss ]

Czy można to kupić w MM ?? Wczoraj byłem i nigdzie tego nie było :/

19.03.2006
16:30
[27]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Póki co chyba nie ma wersji pudełkowej a w Polsce z tego co słyszałem nie planuje się tego (choć kto wie)

19.03.2006
20:39
smile
[28]

matchaus [ sturmer ]

Update Kampfgruppe [FKB]:

- [FKB]slawekk
- [FKB]T_bone
- [FKB]matchaus
- [FKB]_pirat - alias - [FKB]rav76
- [FKB]Cappo
- [FKB]_SilentOtto
- [FKB]Krwawy
- [FKB]Obej
- [FKB]Therion
- [FKB]Chrees
- Sigi (nasz stary znajomy)
- [FKB]Koval

20.03.2006
00:47
[29]

Czarny-PL [ Chor��y ]

HMM po dluzszym tankami zarzynaniu czy zauwazyliscie ze obojetnie czy od przodu czolg dostaje czy z boku czy nawet z tylu!!!!! zawsze mussza to byc 2 trafienia:((Bardzo rzadko sie zdarza 1 hit z boku albo wogole.W wersji beta jednak to bylo bardziej realistycznie.1 strzal w tyl lub w bok i czolg eksplodowal!!!! Ile to razu zachodzilem czolgi od tylu i dupa:((

20.03.2006
14:17
[30]

Cappo [ Generaďż˝ ]

nie grałem w Bete ale faktycznie rzadko zdaża się za pierwszym trafieniem unieszkodiliwić czołg ,choć czasem zdarza się to ,zado rykoszety sypią się jak śnieg w zimie

20.03.2006
17:13
smile
[31]

foxx [ lisek ]

"Why your mom told you not to run down stairs"

21.03.2006
12:37
smile
[32]

foxx [ lisek ]

Co tu tak cicho ?

21.03.2006
13:27
[33]

coralgol [ Centurion ]

Co tu tak cicho ?

udziela sie atmosfera z pustawych serwerow :P, na wiekszy szum trzeba poczekac do dema lub wersji pudelkowej w polsce ;)

21.03.2006
13:37
smile
[34]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Wszyscy zarzynaja na necie:))

21.03.2006
13:40
smile
[35]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Coralgor-nie jest tak zle:))Przezylem szok jak za pierwszym razem odpalilem RO.Ponad 400 serwerow!!!!!! Batlefield jest juz prawie dwa lata na rynku i 2000 tys serwerow a RO dopiero kilka dni i juz ponad 400:)))

21.03.2006
20:34
[36]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Gdyby server RO nie zjadał tyle ramu było by o co najmniej jeden więcej:P

21.03.2006
20:47
[37]

Gacul [ Centurion ]

Skąd można ściągnąć demo??

21.03.2006
21:16
smile
[38]

foxx [ lisek ]

Dema jeszcze nie ma, pracuja nad tym ;)

21.03.2006
21:24
smile
[39]

Gacul [ Centurion ]

Ściągam z torrenta ale nie wiem czy będzie dobrze działać i czy to wogóle dobra wersja. Skąd jeszcze można sciągnąć RO??

21.03.2006
21:39
[40]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

foxx, zostawiłem CI wiadomość na gg. To w miare pilne :)

Gacul - nie bedzie dzialać. Wiem bo mam

21.03.2006
21:54
smile
[41]

coralgol [ Centurion ]

@ VLADIMIR0
sa tacy ktorym dziala. oczywiscie nie tak dobrze jak pelna wersja, ale zamiast dema na razie wystarczy :P
btw czy ktokolwiek sprzedaje w polsce gry bold games?

22.03.2006
11:07
smile
[42]

Gacul [ Centurion ]

Można gdzieś kupić w Polsce RO?? W jakimś sklepie internetowym albo innym sklepie??

22.03.2006
11:40
smile
[43]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Jako iż też czasem można mnie spotkać w barwach [FKB] więc lista jest o ciut większa ;)

Update Kampfgruppe [FKB]:

- [FKB]slawekk
- [FKB]T_bone
- [FKB]matchaus
- [FKB]_pirat - alias - [FKB]rav76
- [FKB]Cappo
- [FKB]_SilentOtto
- [FKB]Krwawy
- [FKB]Obej
- [FKB]Therion
- [FKB]Chrees
- Sigi (nasz stary znajomy)
- [FKB]Koval
- [FKB]Dogon

Gacul --> kupowałem poprzez system steam czyli pobrano mi piniążki z karty a potem ściągałem ją na HD -wszystko odbylo się bez problemu :)

22.03.2006
13:45
[44]

tamci [ Konsul ]

ale glupio zrobili z komendami. Jak ktos powie follow me trudno sie skumac czy to koles za mna bo nie ma zadnego radaru tak jak jest w call of duty albo chocby wykrzyknik nad postacia. A jesli mialo by sie poznac po nicku to nawet i napisy sa tak slabo wyrazne ze wogole sie nie da rozczytac.

22.03.2006
14:46
[45]

coralgol [ Centurion ]

@ tamci
napisy sa bardzo wyrazne, wystarczy ustawic sobie odpowiednia rozdzielczosc, poza tym zawsze mozesz zmienic wielkosc napisow w konfigu :)
radaru nie ma i bardzo dobrze, masz za to mape z opisem, a przy tekscie jest wyswietlana lokacja mowiacego.

22.03.2006
15:39
[46]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

No i zdobylem karte mastercardu ! :) juz 3% RO na dysku. Niedlugo dołącze do was.

22.03.2006
16:19
smile
[47]

Gacul [ Centurion ]

Co oznacza Card expiration w Steam podczas zamawiania gry??

22.03.2006
16:43
smile
[48]

foxx [ lisek ]

Card expiration - Waznosc karty, powinno pisac na twojej karcie, cos w rodzaju: "mm/yy"

22.03.2006
16:48
[49]

tamci [ Konsul ]

wiem ze dobrze ze nie ma radaru, ale powinny byc wykrzykniki nad postaciami bo co mi daje ze pisze north village jak jestem w north village ale nie wiem gdize on jest? a nawet jesli to wlaczanie mapy jest meczace i bym i tak go nie znalazl, predzej by zginal przez to nikt sie nie slucha. W cod czesciej bylo chodzenie za kims chyba ze sa jakies lamy. Po za tym nie powinno byc tak ze slychac komendy osob ktore sa 100m odemnie i powinno slychac ruskich jak sa blisko

ale fajnie ze zrobili ograniczenia tak ze nie ma ze kazdy ma mp40. Na niektorych mapach jest nawet tak ze jest tylko 1 dowodca, 1mg42 i reszta riflakow. To mi sie podoba bo ja akurat uwielbiam grac mauserem

22.03.2006
17:20
smile
[50]

Piotr44 [ Generaďż˝ ]

Już miałem kupić tę grę prze Steam, ale w ostatnim momencie się rozmyśliłem. Cośmnie tkneło i poczytałem troszkę oficjalne forum, niestety opinie co do tej gry są mocno mieszane, wynika że gra ma sporo niedociągnięć i nie jest tak realistyczna, jak to miało być, przykładowo czy trafisz czołg z przodu, czy z tyłu nie ma znaczenia. Chyba poczekam aż pierwszy entuzjazm opadnie i pojawią się bardziej wyważone opinie, wtedy podejme decyzje o zakupie, lub nie.

Czarny-PL--> "Przezylem szok jak za pierwszym razem odpalilem RO.Ponad 400 serwerow!!!!!! Batlefield jest juz prawie dwa lata na rynku i 2000 tys serwerow a RO dopiero kilka dni i juz ponad 400:)))" Mijasz się z prawdą, serwerów BF2 jest dużo więcej. Nie wpadaj w hurrrraaaa optymizm RO ledwo na 20 miejscu przed BF2 Demo, daleko za Battlefield 1942 nie wspominając o Battlefiel2. Poza tym, coś mało graczy na tych serwerach (dane z godziny 17) wychodzi niecałych trzech graczy na serwer:-(

Dane z godziny 17:10
3. Battlefield 2 7092 servers, 24061 players
14. Battlefield 1942 873 servers, 1895 players
20. Red Orchestra Ostfront 390 servers, 1030 players
21. Battlefield 2 Demo 59 servers, 865 players

22.03.2006
17:36
smile
[51]

coralgol [ Centurion ]

[...]2000[...] Mijasz się z prawdą, serwerów BF2 jest dużo więcej
ktos tu ma problemy z liczeniem? :P

ja jestem bardzo zadowolony, ze roost nie bedzie mial tylu graczy co bf2, tak samo jak fh nigdy nie mial tylu graczy co dc, tu chodzi o klimat i jakosc. poza tym osobiscie nie bawi mnie gra z popiskujacymi malolatami :D

22.03.2006
17:44
[52]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

eee dopoki nie naprawia hit pointsow w czolgach granie w RO nie ma sensu

22.03.2006
18:52
smile
[53]

coralgol [ Centurion ]

eee dopoki nie naprawia hit pointsow w czolgach granie w RO nie ma sensu

czyzby? a jezeli ktos wcale nie gra czolgami, co najwyzej tylko poluje na takie ? (jak ja) :P

22.03.2006
19:11
[54]

Czarny-PL [ Chor��y ]

PANOWIE CO WY SIE CZEPIACIE hIT POINTOW CZOLGOW W RO.NAJLEPSZE WALKI PANCERNE OD CZASOW fh NA BATLEFIELDA.TE RYKOSZETY ITD.tO PANOWIE Z MODU fh NA BATLEFIELDA POWINNI SIE NAUCZYC Z ro I MAM NADZIEJE ZE fh2 ZBLIZY SIE CHOC TROCHE DO RO LICZENIEM FIZYKI USZKODZEN cZOLGOW

22.03.2006
19:15
[55]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

CZarny --> ano owszem. REalizm jest tu i tak znacznie wiekszy niz w wymienionych przez ciebie tytulach :) Jednak anowie mogli to zrobic znacznie lepiej :)


no i czemu nie ma Hetzerow :(((((((((

22.03.2006
19:21
smile
[56]

Gacul [ Centurion ]

Powiem wam jedno: ,Nie ma jak dobry kierowca czołgu". ;)

22.03.2006
19:39
[57]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ja powiem tylko że w becie statystkyki przebijalności były zupełnie inne, T-34 można było załatwić jednym strzałem z Tygrysa, za to sam Tygrys był nie do ugryzienia z przodu, pociski odbijały się od pancerza jak od muru. Czytając oficjalne forum stwierdzam że nie było to tylko moje przewidzenie bowiem wiele osób zauważyło podobne zmiany, tamten system napewno był bardziej realny niż obecny.

22.03.2006
20:14
smile
[58]

olivier [ Senator ]

Ja podobnie jak Piotr44. Kiedy już emocję opadną i przeczytam jakąś obiektywną i treściwą recenzje na temat tego cuuuda to może się zastanowię czy wogóle otwierać sakiewkę. Ileż to ja już widziałem tego huraaoptymizmu, cóż to tam ostatnio było..megahit SH3?:p

22.03.2006
20:33
[59]

T_bone [ Generalleutnant ]

Olivier---> Twój pesymizm jest poprostu powalający, dobrze że wiosna idzie to może wróci ci trochę wiary w nowości i eksperymenty ;P Słusznie zauważyłeś że SH3 to megahit, właśnie ściągam moda Grey Wolves (a wiesz co mody zrobiły z takim CC) który mi tą grę odświeży od strony realizmu i wizualnej. Jedyną wadą SH3 jest multiplayer który jest właściwie dla samego bycia ;P W singlu gra jest absolutnie fenomenalna i spełniła 99% oczekiwań, zresztą grono związane z Ubootwaffe jest bardzo zadowolne z tego tytułu.

Wybaczcie offtopic :]

22.03.2006
20:59
smile
[60]

olivier [ Senator ]

Bone. Sceptycyzm to nie pesymizm. A co do SH3 to nie jestem wprawdzie członkiem tajemniczego grona Ubootwaffe ale spędziwszy nieco czasu (delikatnie mówiąc) pod wodą byłem mocno rozczarowany że wymienione wyżej grono w większości dało się ponieść emocjom, a nie trzeźwej ocenie, narażając wiele osób na zbędny wydatek. Bez wnikania w szczegóły bo to inny wątek: SH3 to zero klimatu, błędy, niedopracowanie, nuda spowodowana prostotą i poziomem trudności (nie mówię o tzw. opcji "100% realizm" bo kapitan okrętu nie nastawia jednocześnie każdego żyroskopu, nie wygląda przez dwa peryskopy, nie nasłuchuje na sonarze, itp.)

22.03.2006
21:43
smile
[61]

matchaus [ sturmer ]

Olivier ---> Nie powiem wiele. Nie będę zachwalał, mamił, obiecywał emocji.

Zadam dwa, bardzo krótkie pytania.

Dlaczego MOH:AA?
Dlaczego tak długo?


(całą resztę proszę o wybaczenie - to mały off-topic kilku znajomych :)

22.03.2006
21:48
smile
[62]

matchaus [ sturmer ]

ZgReDeK ---> "no i czemu nie ma Hetzerow :((((((((("


Tja... przypomina mi się w związku z Twoim pytaniem jedna taka dykteryjka związana z wejściem na ekrany kin "Titanica" Camerona.
Mój znajomy poszedł praktycznie na premierę. Nazajutrz przyszedł do pracy "jakiś takiś" zniesmaczony.
Pytam się go od progu - "no i jak film?!"
Odparł z grymasem na twarzy - "eeee tam... chała... nie było rekinów..."



P.S. Nie ma Hetzerów, ale są Stugi :)

22.03.2006
22:08
smile
[63]

Piotr44 [ Generaďż˝ ]

Miałem dzisiaj wieczorem okazję pograć troszkę u kolegi, hmmm niby fajne, może i bardzo fajnie, ale jest wiele ale. Pierwsza rzecz która mi bardzo przeszkadza to brak szczegółowego terenu, dużo gorzej niż OperationFlashpoint i nie mam tu na myśli tego że brzydko wygląda (to nie najważniejsze, ale to fakt że RO jest brzydka jak noc październikowa), tylko że brak dostatecznej ilości małych przeszkód terenowych, pagórków, kamyczków, wyższej trawy, krzaków, małych rowów itp czyli tego wszystkiego co stanowi naturalną ochronę i nadaje realizmu i finezji pojedynką piechoty. Nie wiem czy to kwestia zastosowanego silnika Unreala, który sobie z tym nie bardzo radzi, czy po prostu lenistwo twórców, tak czy siak bardzo duża wada. Kolejna rzecz która mi do gustu nie przypadła to dziwne prowadzenie czołgu, zupełnie nie czuje się, że jedzie się wielotonowym bydlakiem, tylko raczej poduszkowcem, który dodatkowo zatrzymuje się na byle płotku. Kolejna wada to kiepsko liczone kolizje, oraz to że wiele przedmiotów w tym czołgi ma źle zdefiniowane rozmiary, czyli są większe niż powinny, przykładowo przejeżdżam pół metra koło drzewa a i tak o niego zahaczam. Może to sugestia, bo wiem że robili to amatorzy, ale właśnie dostrzegam w tym amatorską robotę, z całym szacunkiem dla moderów, ale to nie jest poziom profesjonalnej gry IMHO. Podjąłem już decyzję po zobaczeniu tego na własne oczy, na razie nie kupuję, poczekam na patch, zobaczę jak to wszystko się rozwinie i może wtedy, ale jak na razie to nie dla mnie, pomimo iż jeszcze wczoraj myślałem inaczej i tylko kilka kliknięć dzieliło mnie od zakupu. No nic, wracam do niecierpliwego wyczekiwania na Armored Assault:-(

22.03.2006
22:36
[64]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Eee? Przeszkod terenowych na mapach dla piechoty jest bardzo duzo. Na laczonych jest malo tyllko w Aden gdzie walki piechota koncetruja sie w wioskach. Na innych nie ma z tym zupelnie problemu . Nawet na znienawidzonej przezemnie mapie z dwoma mostami w sceneri zimowej piechota nie ma problemu z kryciem sie . Chyba nie widziales wiekszosci map bo tam wszystko czego ci brakuje jest . Grafika jest duuuuuzo lepsza gdy nie ma pojazdow. Gra wyglada wtedy nieporownywalnie lepiej. Walki piechoty w tej grze sa niesamowite.
Jak juz pisalem mi tez nie odpowiada zachaczanie sie czolgow o wszystko . A juz dobija mnie to ze w Racovicach da sie bez problemu zablokowac miedzy wzniesieniem a wrakami samolotow.

22.03.2006
22:40
smile
[65]

coralgol [ Centurion ]

niby nie ma trawy w ktorej mozna sie schowac, ale za to jest wspaniale zboze :D polecam zagrac na hedgehog

btw zgadzam sie ze aa zapowiada sie pieknie, ale co moze zrobic ktos kto choruje na 2ws, a wszystko inne tyka jakby z musu i z zacisnietymi zebami? pozostaje mu tylko roost i fh :P

22.03.2006
22:43
[66]

T_bone [ Generalleutnant ]

Olivier---> Chętnie bym porozmawiał na temat tych błędów, braku klimatu itd. bowiem absolutnie się nie zgadzam :D Poprostu moje odczucia z tej gry są zupełnie inne, spędziłem przy niej pare niezapomnianych chwil które ewidentnie świadczą o chociażby klimacie. Gra daje nam możliwość wcielania się nie tylko w kapitana i dla mnie to gignatyczny plus, wymaga to jednak wniknięca w grę i poświęcenia jej dużej ilości czasu... Wkońcu za to kocha się symulatory na PC.

Piotr---> Z twojego opisu wynika że grałeś na mapie czołgowej ?? Bo na brak przeszkód terenowych nie można narzekać na mapkach dla piechoty lub z mniejszą ilością czołgów, Headhog, Basovka to mapy z niesamowitym klimatem tworzonym właśnie przez otoczenie (ach te polany, okopy...). Co do przeszkód i samych czołgów muszę się zgodzić :) Ja również czekam na Armed Assault mimo że to nie klimaty WW2 nad czym wielce ubolewam. Obecnego Flashpointa nie można porównywać do RO, bo Flashpoint nie jest nastawiony bezpośrednio na multiplayer, wymaga większego zaangażowania jeśli chcemy się w niego bawić on-line, to tak na marginesie ;)

Nie ma obecnie bardziej realistycznej, klimatycznej gry FPP osadzonej w realiach WWII nastawionej na multiplayer i dla mnie to jest fakt który sprawia że nie żałuje zakupu RO mimo faktu że nie chodzi zbyt płynnie na moim sprzęcie :P Ale napewno można stworzyć grę lepszą i bardziej dopracowaną, RO wyznacza dobry kierunek.

22.03.2006
22:54
[67]

coralgol [ Centurion ]

Ale napewno można stworzyć grę lepszą i bardziej dopracowaną, RO wyznacza dobry kierunek.

dokladnie. tym bardziej, ze licencja ue 3.0 czeka, a praca wlozona w roost juz sie oplacila i gra zarabia. pewnie bedzie sequel :P

22.03.2006
22:57
smile
[68]

Piotr44 [ Generaďż˝ ]

Może Panowie macie rację, przyznaje grałem mało i możliwe że trafiłem na mapy czołgowe, generalnie widziałem tylko dwie mapy, ale mimo wszystko teren powinien chyba być dokładniejszy na każdej mapie. Bron Boże nie uważam że gra jest kiepska, narzekam bo wiele po niej oczekiwałem, a wtedy wszelkie niedoróbki bolą podwójnie. Gra jest co najmniej dobra, po prostu może znowu postawiłem jej troszkę za wysoko poprzeczkę i dla tego znowu się rozczarowałem, może to tylko z powodu tego ze grałem tylko chwilę i nie zdążyła mnie wciągnąć. Odczekam troszkę, w weekend jeszcze u kumpla chwile pogram i może dam jej drugą szansę, ostatecznie te 23USD to żadne wielkie mecyje, a większość niedoróbek które wymieniłem jeżeli gościom będzie się chciało (oby tylko się chciało) to można usunąć w patch’ach.

22.03.2006
22:58
smile
[69]

matchaus [ sturmer ]

Dokładnie jak powiedział Bone - RO wyznacza dobry kierunek!
A to wszak dopiero początek..

Jako zagorzały miłośnik IIWŚ, oraz wielki amator w miarę REALISTYCZNYCH shooterów (tych traktujących temat II WŚ praktycznie nie ma!) uważam, że RO jest pozycją OBOWIĄZKOWĄ!

22.03.2006
23:04
smile
[70]

matchaus [ sturmer ]

Piotr44 ---> Ja Ci mogę wiele "złego" napisać na temat RO!
Przykłady? Proszę bardzo:

1. Wymagania graficzne (jak na ten silnik to jakiś kosmos...)
2. Przeszkody terenowe wręcz śmieszne dla kilkudziesięciotonowych maszyn... (że o ludziach nie wspomnę)
3. Pierwszy strzał istotnie nie zapala średnich/cieżkich czołgów (przynajmniej ja się z tym nie spotkałem).

Ale zalety... ZALETY Panie Piotrze! :)
Tych nie sposób nie docenić!

(i można je mnożyć i mnożyć...)

22.03.2006
23:13
smile
[71]

olivier [ Senator ]

No to ja chyba zaczekam na sequel.

Bone. Jak to mówią o gustach się nie dyskutuje, jeśli chodzi o symulatory to ja przy swoich dobrych chęciach odnajduję przyjemność nawet w symulatorze elektrycznej lokomotywy (EU07 w goglach, jakby kogoś interesowało), niestety SH3 starcza na krótko. Notabene gdzieś na golu jest jakiś świeży wątek o SH3 i modach do niego, wygląda to bardzo bardzo interesująco:)

22.03.2006
23:22
smile
[72]

matchaus [ sturmer ]

Olivier ---> Zastosuję podobną retorykę.

Zaczekasz na sequel? Bardzo dobrze!
W Krakowie jest już jeden nasz znajomy, co permanentnie czeka na sequele. :)))
(Z tą różnicą, że angażuje się "przed" i znów czeka "po" :))

Zwróć także uwagę, że ma to wiele zalet!

1. Brak rozczarowania (zawsze można przecież (za)czekać na trequel!)
2. Oszczędność pieniędzy (głównie na upgready kompa!)
3. Oszczędność czasu.

Nie mam pytań - same zyski!

22.03.2006
23:32
smile
[73]

inff [ Pretorianin ]

Matchaus czyzby mocna aluzja do mojej osoby? :P

Przyznaje ze jestem podatny ma marketing i zwykle sie bardzo rozczarowuje tuz przed premiera :), ale bez przesady. Gry na ktore czekam najbardziej sa ciagle w produkcji od wielu lat.

Ma to swoje plusy :))))))

22.03.2006
23:36
smile
[74]

matchaus [ sturmer ]

Kox ---> Oczywiście, że o Tobie, jakżeby inaczej :)))

A co do Twoich planów, to zdradzę Ci najważniejszą tajemnicę...
Pewnie sam o niej jeszcze nie wiesz, albo się łudzisz, że jest inaczej...
Tajemnicę na miarę zagadki nieśmiertelności...

:)))

Gry na ktore czekasz najbardziej, będą CIĄGLE w produkcji!


P.S. I to raczej nie jest żart, choć chciałbym by było inaczej... :)
A co do plusów to już je wypisałem Olivierowi :)))

22.03.2006
23:46
[75]

inff [ Pretorianin ]

Doskonale o tym wiem.
Specjalnie wybralem takie gry ktore sa ciagle w produkcji, by ciagle na nie czekac :))))
Dzieki temu jestem, tak to prawda, niesmiertelny.
Dodatkowo nie trace czasu na gry, nigdy sie nie rozczaruje, nie strace nadziei, nie wydam forsy na glupoty.... i nie musze szukac nowych obiektow do czekania :D
Same plusy :)

22.03.2006
23:47
smile
[76]

matchaus [ sturmer ]

Tak jeszcze rozwinę temat.

Gdybyśmy się nie znali.. gdybyśmy nie wiedzieli co kto lubi.. OK!

Bo wyobraźcie sobie mnie, gdy wpadam i krzyczę już z początku wątku :)

Panowie! No rewelacja! Kawał rewelacyjnej rozrywki! No więc wyszedł nowy symulator wędkowania "Profesor Węgorz"! Luuuudzie! Jaka grafika! Jakie możliwości! Można łowić sandacze!!!! A za złowione trzy karasie dostajesz po kuta......



Koledzy... ja nie mówię o "beleczym" i "beleco mnię się" nie podoba :)
Zakładam, że z tego co o Was wiem, znam też w pewnym wycinku Wasz gust - Wasze upodobania.
Nie rozumiem jak pasjonat danej epoki, ba! - danego gatunku gier "tyż", może przejść do porządku dziennego nad taką grą...
Choć sprawdzić warto!
Zapewniam...

23.03.2006
00:42
[77]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Zgredek-hehe dokladnie brakuje duzo sprzetu jakas jagpanterka, hetzer,King tiger.Jagpanzer4 a z roskich przydaloby sie jakies Su-100,ISU-122,KV/85 i stalin 1 a na dodatek zajebista Campania dla singiel player.Wiem marzenia scietej glowy ale licze na jakies super dodatki maszyn do RO.

23.03.2006
00:46
[78]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Do T-bone-dokladnie przesadzili tutaj ze trzeba dwa razy walic w bok maszyny i to z dobrego dziala nawet,chociaz z bliskiego dystansu udalo mi sie 3 razy rozwalic maszyne wroga.Na szczescie zostawili chociaz katy uderzen o pancerz ale licze po cichu ze naprawia ten babol z dwoma hitami w tyl czy bok maszyny jakis patchem bo tak nici z taktyki przeciw przewazajacej liczebnie sily wroga.A tak pozatym jest zajebiscie:))

23.03.2006
01:03
smile
[79]

olivier [ Senator ]

Hehe Matthausie, zastanowię się:) Zasadniczo to za sprzęt grający służy mi ostatnio laptop, personalnego jeszcze mi z Rzeszy nie dowieźli. Może koxbox alias 'jak zwykle inny' skusi się pierwszy i w swoim stylu obiektywnie oceni:p

23.03.2006
08:31
smile
[80]

matchaus [ sturmer ]

Olivier ---> Zwróć uwagę, że ja nie zachęcam do kupowania gry :))

Może ja nie napisałem tego wszytskiego co zobaczyłem?
Może nie byłem dość przekonywujący?
Sądziłem po prostu, że na tę grę wszyscy pójdą jak na azymut :))
Że już sama lektura tego co mamy dostać, będzie wyraźnym sygnałem czego możemy się spodziewać!
A nasze odczucia... no cóż.. subiektywne na pewno, ale przecież wiesz o czym marzyłem przy okazji premiery kolejnych nowych CoDów :)
Nad czym lamentowałem, co przyprawiało mnie o odruch wymiotny...

To, że to o czym marzyłem dostałem w RO jest może lekką przesadą - gra ma wady(!), ale są to
wady do zaakceptowania (przynajmniej jak dla mnie).


P.S. Czołgi czołgami, ale te walki piechoty!
Jak zobaczyłem tę całą "Bashovkę" (mapka z okolic Lwowa, czerwiec 1941), to wymiękłem...
O takim szturmie na ruskie pozycje można było tylko marzyć... Lepkość czerwcowego, gorącego, ukraińskiego lata niemal czuje się na karku! :)
Biegnąc od przeszkody do przeszkody serce masz na ramieniu, wręcz odczuwasz zmęczenie swojego wirtualnego wojaka.
(słusznie napisał Otto, że człowiek się męczy wraz ze swoim cyfrowym odpowiednikiem - jest tak, jakbyś sam po tych mapach pomykał :)

Zobaczyć Bashovkę i umrzeć... :))


P.S. 2 Ściągnij ze stronki:

plik Red Orchestra: Ostfront 41-45 Historical And Tactical Guide
Polecam!

23.03.2006
16:45
[81]

olivier [ Senator ]

słusznie napisał Otto, że człowiek się męczy wraz ze swoim cyfrowym odpowiednikiem - jest tak, jakbyś sam po tych mapach pomykał

Znam dogłębnie to uczucie chyba jedynie z Americas Army, pomyślę:)

23.03.2006
17:06
smile
[82]

Caine [ Książę Amberu ]

Demo, demo kiedy demo???

23.03.2006
18:07
[83]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

Panowie - gra ktos z was teraz? gdzie mozna was znaleźć?

23.03.2006
18:47
[84]

MAROLL [ Legend ]

Mam dwa pytania:

1. Ruszy na GF 4 MX ?
2. Czy jest tylko MP czy można grać z botami ?

23.03.2006
18:58
[85]

T_bone [ Generalleutnant ]

Maroll---> ad.1) Hmm jest to silnik Unreal więc powinno ruszyć, jeśli oczywiście chodzi ci tylko o ruszenie bo czego można wymagać więcej od takiej karty. Gra ma znacznie większe wymagania niż te podane przez twórców, niestety.
ad.2) Są boty ale nie są zbyt inteligentne, albo chodzą jak zombie albo... chodzą jak zombie i zabójczo celnie strzelają, do tego strasznie obciążają grę.

23.03.2006
19:16
smile
[86]

SilentOtto [ Faraon ]

Oczywiście, że RO ma wady. Bezapelacyjnie zasadniczą dla "tankistów" są niełamliwe "miękkie" przeszkody. Model uszkodzeń czołgów również dyskusyjny, choć z Bonem i Matchausem jakoś sobie z tym radzimy, tzn. oni mają ten zgryz, bo ja uwielbiam prowadzić :) Grafika ogólnie też jest archaiczna jak na dzisiejsze standardy (dla mnie ważny element, potrafiący skasować produkt z listy moich zainteresowań). Ale... Grywalność i mapy są świetne! Jakiż tam jest klimat, jakie zacięte boje się toczą. Nie wiem jak grają inni, ja staram się grać głównie w gronie znajomych, co daje możliwość koordynowania działań (TS) i co za tym idzie świadomość wspólnego celu. A to pomaga, kiedy żołnierz wie o co chodzi i czego od niego wymagają ;o) Inny standard zabawy niż samotne dyrdanie po mapce i polowanie na fragi lub checkpointy, no i pogadac można ;o). Na mapie Kaukasus faktycznie miałem wrażenie, że grzeję po tych górkach na własnych nogach ;) Szturm na ruiny i klasztor, to epickie epizody. Atak na stację kolejową w '41, to "prosta film!", jak mówią kufajmany. Te zakamarki w okopach, niepewność przed każdym zakrętem, mnogość przeszkód terenowych, bunkry, a w tle budynek stacji, z którego pluje ogniem oszalały diegtiarow, obok przyczajony snajper na wieży... Tu trzeba planować bieg, żeby oddechu starczyło na decydujący skok. Inne mapy dla piechoty też nie gorsze. Osobiście nie lubię map typu Stalingrad (miejskie), bo te tematy wyeksploatowane były w innych produkcjach tego typu aż do bólu, czyli nic nowego.
W związku z tym, że gra mało zgranych koterii RO nie pokazuje wszystkich smaczków, jak. np. współpraca pomiędzy różnymi rodzajami broni, ale powoli widać, że ekipy zaczynaja się dogrywać. Grałem swego czasu na Konigsplatz, gdzie szliśmy do szturmu pod osłoną pancerza Pz VI kryjąc się za nim, a flanki chronił nam MG, przed nami komendant kładł nawałę artyleryjską, albo to russ w nas walił (?). Widoki i klimat jak z kronik wojennych :o)

23.03.2006
21:07
[87]

tamci [ Konsul ]

ale fajnie ze sa wymiany ogniowe na duze odleglosci. Na mapie kaukas jak sie gra axis z pierwszego respawnu jak sie idzie na lewo to jest tam dalej taka dolinka a na gorze sa ruscy, tam jest dopiero wymiana ognia... Jak trafialem tam ruskich to oni wtedy tak fajnie w dol spadali :)

24.03.2006
09:39
[88]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

Panowie, w moim chorym i wypaczonym umyśle pojawiła się następująca koncepcja -

Stworzenie moda do RO o nazwie RISING`44 traktującego rzecz jasna o powstaniu warszawskim.

Ogólne założenia -

-na początek 5-6 map (stare miasto, kanały, sródmieście, czerniaków)
-kilka nowych broni (bren, sten thompson itp...)
-nowe modele graczy(wojska ukraińskie, powstańcy)

wydaje mi się, ze nie byłaby potrzebna wieksza ingerencja w sam kod gry, jako że to co jest sprawuje się całkiem dobrze.

Koncepcja jest bardzo wstępna. Mogłbym zająć się robieniem map. Potrzebujemy kogos od modeli 3d, dźwięku, tekstur i jeszcze dwóch-trzech mapperów.

Co sądzicie?
Prosze o opinie

24.03.2006
09:58
smile
[89]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Nie wiem, może padło już to pytanie, ale czy RO jest dostępna pudełkowo gdzieś (polskie sklepy/supermakrety RTV itp?)

24.03.2006
12:18
smile
[90]

Cappo [ Generaďż˝ ]

legrooch w chwili obecenj nie !!!!!!!!!!!!!!

24.03.2006
16:40
[91]

Rifleman. [ Centurion ]

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1153 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 4000 (7730)

General protection fault!

History: UObject::StaticAllocateObject <- (Package None) <- UObject::CreatePackage <- UObject::ResolveName <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Sound None..Headshot NULL) <- UObject::ProcessEvent <- (CinematicPlayer ROintro.CinematicPlayer, Function UnrealGame.UnrealPlayer.PostBeginPlay) <- ULevel::SpawnActor <- (CinematicPlayer) <- UObject::ProcessEvent <- (CinematicGame ROintro.CinematicGame, Function Engine.GameInfo.Login) <- ULevel::SpawnPlayActor <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free


Wyskakuje mi taki komunikat przy włączaniu gry. WTF ?

24.03.2006
16:59
[92]

foxx [ lisek ]

legrooch -> Niedlugo gra powinna dotrzec do europy.

Rifleman -> Jakiego masz kompa ?

24.03.2006
17:02
[93]

Rifleman. [ Centurion ]

AMD Atlhon 2600 Xp+
256mb Kingston RAM
GF 4 MX 4000 (:/)

Ps. Unreal 2004 chodził bez problemu...

24.03.2006
17:05
[94]

foxx [ lisek ]

za malo ramu (o wiele za malo), i karta graficzna tez nie najlepsza, obawam sie ze gierka ma za duze wymagania jak na twoj komputer:

Minimum:
Procesor: 1.2 GHZ
512 MB RAM
Grafika: 64 MB kompatybilna z DX9
2 GB wolnego miejsca na dysku
karta dzwiekowa kompatybilna z DX 8.1
Windows 2000/XP

24.03.2006
17:09
smile
[95]

Rifleman. [ Centurion ]

Mam grafike 64MB i Dx9.0c ;)

RAM...kumpel ma i bez problemu mu śmiga na 256.

No cóż, zbliża się ta chwila w której trzeba uznać sprzęt za złom i iśc kupić lepszy ;]


@Cappo

Czy ja cię nie widziałem na Polishtrackerze ? :>

24.03.2006
20:07
smile
[96]

matchaus [ sturmer ]

Rifleman :

"1. Find the directory where Steam is installed (default it should be something like C:\Program Files\Valve\Steam
2. Go into \SteamApps\"your Steam account name"\red orchestra\System
3. Find the file called 'redOrchestra.ini' and delete it
4. Find the file called 'user.ini' and delete it
5. Start up Red Orchestra normally, you will have to reconfigure all your settings after this fix, since you basically reset Red Orchestra to its default settings (iow player name, video and other settings)"



Miałem już identyczny komunikat jak Twój (crash kompa ;) w trakcie ładowania mapy).
Dopiero wywalenie redOrchestra.ini oraz user.ini pomogło.


P.S. Choć... jeśli wywalenie tych plików nie pomoże, to być może istotnie - wina leży po stronie RAMu...

25.03.2006
11:47
[97]

Rifleman. [ Centurion ]

@matchaus

Dzięki spróbuje ;)

25.03.2006
12:25
[98]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Rifleman no mam konto na PT :)

27.03.2006
01:15
[99]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Panowie czy ja przegapilem jakas modyfikacje do RO.Bo na stronie BOLD zerknijcie na te scriny niemieckich czolgow-No te malowanie maskujace jest zgodne z realizmem na ARAD:))))


Szcegolnie panterka fajnie sie prezentuje w malowaniu stalowym:))

27.03.2006
01:18
[100]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Jeszcze na powyzszych fotkach wystepuje trawa na ARAD i jakies bardziej realistyczne kolory?

27.03.2006
01:21
[101]

Czarny-PL [ Chor��y ]

w zwiazku z tym mam zapytanko czy na waszych wersjach RO tez macie zoltawe jak piaski pustyni kolory maskujace niemieckich tankow?

27.03.2006
01:24
smile
[102]

Czarny-PL [ Chor��y ]

A tu bezposredni link do tych scrinow i bardzo szeroki opis.Moze ktos przetlumaczy o co chodzi z tymi screnami bo ja jestem troche cienki z anglika hehe

27.03.2006
19:19
[103]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Panowie co tu tak cicho?

27.03.2006
19:40
[104]

T_bone [ Generalleutnant ]

Czarny-PL---> Bo widzisz większość czołgów niemieckich w grze ma kamuflaż gdzieś tak z okolic roku 1943 i bitwy pod Kurskiem, tam dominował taki stepowy wzór malowania.

28.03.2006
01:12
[105]

Czarny-PL [ Chor��y ]

To ja wiem:))Ale widziales na screnach wyzej w podanym linku te czolgi maja inne malowanie oprocz tego cholera tam u nich na ARAD wystepuje trawa a umnie wogole jej nie ma pomimo ustawienia wszystko co mozliwe na FULL HIGH z anizitropic i AA-karta ATI X1900XT.Czyzby wersja pudelkowa RO byla bardziej wypasiona w bajery techniczne-tylko taki nasuwa mi sie wniosek albo jakas modyfikacja?

28.03.2006
01:46
smile
[106]

Caine [ Książę Amberu ]

VLADIMIR0 ==> zgłosiłeś się na złym forum. Tu dominują znawcy niemieckiej potęgi pancenej, tudzież miłośnicy Matiuszki Rossiji. Własnej historii się wstydzimy, nie znamy i nie lubimy. A już Powstanie jest tak zakłamane i wykopane z pamięci, że szkoda słów.

Odnośnie samej koncepcji moda: nie uwierzysz, ile razy mi chodziły podobne myśli po głowie. Gdybym jeszcze potrafił programować... :( ALE: zwróć uwagę, że np. Operation Flashpoint ma kilka lat, a do tej pory nie powstał dobry mod o wojsku polskim. Jankesi i Niemcy mają czas i ochotę robić kampanie na wzór Iraku, a my co? My gramy w Codname: Panzers.

28.03.2006
06:29
[107]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

Caine - sądze, że się mylisz. Fanów rosyjskiej i niemieckiej techniki mamy dlatego, że w niewielu grach da sie grac polakami ;) (a jezeli maja to i tak trzeba dokupywac rosyjski/angielski support - CM)

Tutaj nie chodzi tyle o programowanie, bo to jest juz zrobione a o podmiane kilku modeli i zrobienie map. Reszta to kosmetyka, jezeli znasz sie troche na 3dstudio to napewno sobie poradzisz.

28.03.2006
07:01
[108]

Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]

Wepchne się wam do topicu, a jak ;). Też zakupiłem RO i chętnie bym dołączył do waszej grupy, jeśli jest jeszcze miejsce :).

BTW. Gra mi śmiga na max detalach, ale wyłączyłem Motion Blur... Ładnie wygląda, ale te rozmycie przeszkadza.

28.03.2006
12:49
[109]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Dowodca_Pawel-Co do rozmycia to wlasnie gra przesranie wyglada pod Directx3D90 wlasnie ze wzgledu na rozmycie:(( Ja odpalilem gierke i tez odpal pod DIRECT 3D bez 9.0 z Motion BLUER i grafe bedzie mial jak zylete pomijajac :))))

28.03.2006
13:24
smile
[110]

matchaus [ sturmer ]

Jasny gwint! Czarny - dotarłeś do jakiś informacji dlaczego "na Ardzie" jest trawa??
To jakiś mod?
ŚWIETNIE to wygląda!

Oczywiście kamuflaż czołgów jest również zmieniony!

(zaraz przejrzę forum RO)

28.03.2006
14:35
smile
[111]

coralgol [ Centurion ]

jakos nie jestem przekonany ze to arad. moze to mapa ktora wyjdze w pierwszym patchu?

28.03.2006
16:02
[112]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Na sto procent jest to ARAD,identyczne rozmieszczenie budynkow na scrinie.W tle Roska wiocha a blizej niemieckie zabudowanie czy jakos tam,Widok jak pojedziemy z respawnu niemieckiego na prawo flanke:))

28.03.2006
19:33
smile
[113]

foxx [ lisek ]

Mi sie wydaje ze to nie Arad, inne rozmieszczenie drzew, nie ma kamykow, jest trawa, inne uksztaltowanie terenu i nawet budynki w tle sie roznia...

28.03.2006
21:15
[114]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Wlasnie trawa,kamyki,inne malowanie tankow,czyzby nowy patch?

28.03.2006
21:23
[115]

foxx [ lisek ]

Na oficjalnym forum RO sami developerzy mowili ze pracuja nad nowymi mapkami, tak wiec jest wielce prawdopodobne ze to jedna z nich.

30.03.2006
22:09
[116]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Hmmm coraz bardziej zaczynaja mnie wnerwiac te bagi w wersji finalnej jesli chodzi o hit pointy Czolgow.Kurde czy moze ktos slyszal o jakims patchu ktory w koncu naprawi 1 szot w tyl lub w bok i po czolgu,lub palace sie czolgi beda unieruchomione, to wszystko bylo w becie nie wiem czemu na sile spieprzyli tak to w wersji finalnej:((((
Ale spoko dla tych co jeszcze nie grali w RO jest naprawde zajebiscie:))

02.04.2006
23:23
[117]

Czarny-PL [ Chor��y ]

Panowie zobaczcie powstaja mody na podstawie RO Ostrfront 41_45:

Z tego co wyczytalem a moj angielski jest na poziomie analfabety hehe jakas campania italia mod oraz Africa mod 40_43:)))))

06.04.2006
13:12
smile
[118]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Zapraszamy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

157.158.40.209:7757 FKB Red Orchestra Public Server

06.04.2006
15:51
[119]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Jest do sciagniecia beta patch odciazajacy min system.
By go dostac wystarczy zamiescic w skrocie steama albo RO -beta Ro

06.04.2006
16:22
[120]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Patch jest kompatybilny z wczesniejsza wersja. Nie ma wiec problemow z wchodzeniem na serwery

13.04.2006
21:52
[121]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

Panowie i Panie. Powolutku rusza polski serwis o Red Orchestrze. Narazie biednie, ale z każdym dniem będzie coraz lepiej. Narazie zapraszam glownie na forum. Wszyscy gracze RO mile widziani

17.04.2006
17:32
[122]

KraVeN [ Konsul ]

kupilem gre wczoraj :) no i narazie troche lamie :D
mam pytanie.... da sie zrobic zoom jako dzialonowy w tanku??

18.04.2006
16:28
[123]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

hmm... zoom jest stały, przynajmniej tak mi sie wydaje :)

20.04.2006
11:18
smile
[124]

coralgol [ Centurion ]

"We are pleased to deliver the action of Red Orchestra to the gamers of the former USSR and Eastern Europe,” said Nikolay Baryshnikov, Director of International Sales for 1C. “Apart from the fantastic game features, the historical focus on the Eastern Front of WWII will prove especially attractive to our audience." 1C is the official distributor of Red Orchestra: Ostfront 41-45 in Russia, CIS, Ukraine, the Baltic states, Belarus, Moldova, Czech Republic, Slovakia and Poland.

teraz pozostaje tylko czekac :)

23.04.2006
16:00
[125]

KraVeN [ Konsul ]

Troche cienki jestem z anglika.. ale czy chodzi o to ze beda Poslkie jednostki??

23.04.2006
16:00
[126]

KraVeN [ Konsul ]

sry Polskie

23.04.2006
16:46
[127]

coralgol [ Centurion ]

mniej wiecej to samo po polsku ;) https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=25703

24.04.2006
02:07
[128]

KraVeN [ Konsul ]

danken :)

25.04.2006
14:52
smile
[129]

matchaus [ sturmer ]

UWAGA!

Poszukujemy sparing-partnerów do gry w RO.
Posiadamy własny serwer (FKB Red Orchestra Public Server - 157.158.40.209:7757), wieczorami można nas na nim spotkać.

Chętnych prosimy o informacje tutaj, albo w wątku FRONTLINE
( aktualna część jest tutaj - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5007513&N=1 )
ew. na GG - 25024


Pozdrawiamy i zapraszamy do gry!

25.04.2006
15:14
smile
[130]

Slawekk [ Senator ]

Matchaus zapomniał dodać że poszukujemy zorganizowane grupy sparingpartnerów. Osoby samotne także zapraszamy na wspólne walki na nasz serwer FKB.

27.04.2006
10:50
[131]

VLADIMIR0 [ Centurion ]

A dużo nas musi być? ;)

27.04.2006
11:25
smile
[132]

w o y t e k [ Gavroche ]

VLADIMIRO----> jako komisarz ludowy nie bioracy udziału w walce lecz stojacy z tyłu z pistoletem odpowiadam:

każde funt mięsa armatniego jest dla nas na wagę złoooota!!!!

27.04.2006
23:06
smile
[133]

matchaus [ sturmer ]

coralgol ---> Jeśli byś miał chwilkę i napisał dwa słowa na moje GG, lub wysłał maila (wszystko masz w moim opisie), to byłbym zobowiązany :)

Nie mam na Ciebie żadnych namiarów, a chciałem chwilę pogadać...

28.04.2006
14:54
smile
[134]

KraVeN [ Konsul ]

ja bardzo chetnie bym przystapil do mniej lub bardziej zroganizowanej grupy :)

04.05.2006
01:30
[135]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Czy ktos uzywa krotszej wersji podstawowej strzelby?

11.05.2006
03:49
smile
[136]

KraVeN [ Konsul ]

mowisz o mosinie?? czasem jak mi sie chce :) zmieniac :D

11.05.2006
10:24
[137]

Miniu [ Generaďż˝ ]

No ale po co jest ta krotsza wersja?

12.05.2006
16:38
[138]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Eh nikt cos nie odpowiada. Nie znalazlem dla niej zastosowania. Nie zauwazylem by sie przeladowywala szybciej . Ma tylko zmniejszona celnosc.

14.05.2006
10:57
[139]

KraVeN [ Konsul ]

wydaje mi sie ze lepiej nia sie operuje na krotszych dystansach...

15.05.2006
05:33
smile
[140]

KraVeN [ Konsul ]

Mam pytanie...
W czasie komunikacji glosowej mam do wyboru 3 kanaly Public (wiem) Team (wiem) Local (nie wiem) o co chodzi z localem... czy jakos wybieram sobie kumpli i moge gadac tylko do nich?? czy tez local to tylko np: do zalogi czolgu w ktorym siedzie??

15.05.2006
07:55
smile
[141]

matchaus [ sturmer ]

KraVeN ---> Choć dzień w dzień siedzę na TSie, to nigdy nie odpalałem tych kanałów :)
Cóż mogę powiedzieć - "Game Manual", strona 23:

"4.8.4 Vehicle Communications

Communications between tje members of a crew is essential to operating a vehicle well.
Ostfront provides two mechanism for doing this: the "Vehicle Say" chat channel and the preprogrammed Vehicle voice commands. Obviously, you can also use the "Team" or "Local" VOIP channels as well."



Link do działu downloads/manuals -

Link bezpośrednio do dokumentu w pdf'ie -

15.05.2006
09:09
[142]

tamci [ Konsul ]

a wiecie ze jak ustawicie sie tigerem tak ze bedzie stal do t34 pod katem to dla t34 jest wtedy niezniszczalny? tak samo z innymi czolgami, sa wtedy znacznie mocniejsze

15.05.2006
09:43
smile
[143]

matchaus [ sturmer ]

tamci ---> Hehehe - to o czym mówisz, to podstawowe "przykazanie" każdego czołgisty w RO :)
Kąt naszego pojazdu (oś) w stos. do wrogiego czołgu powinien wynosić około 35 stopni.
Rykoszety murowane :)

Sprawa się komplikuje w przypadku PzIV - w pojedynku z IS2 ma niewielkie szanse na rykoszetujące pociski... (w odróżnieniu od "analogicznego" czołgu po stronie Rosjan - T34)

Dodatkowo należy zwrócić uwagę na fakt, że Stug musi szukać dobrego ukrycia (hull down), aby mieć jakiekolwiek szanse przeżycia, no i kolejna ciekawostka - jest mniej odporny od Su76 :)

15.05.2006
10:04
[144]

tamci [ Konsul ]

ale jak sie tak isa postawi to juz wogole jest nie do zniszczenia, raz udalo mi sie nim zniszczyc 10 czolgow stojac w ten sposob. Lecz jednak jest troche w tym przegiecie poniewaz jak pantera bedzie stala pod takim katem do isa i is do pantery to predzej amunicja sie skonczy zanim uda sie przebic pancerz... Raz tak wlasnie mialem i po obu stron skonczyla sie amunicja, wkoncu wyszlismy i na pistolety zaczelismy sie strzelac :P. Dziwne jest to ze pociski sie odbijaja od wiezy przeciez is i pantera ma tylko 100mm pancerza w wiezy i nie jest tak pochylony, natomiast w gorny kadlub gdzie jest najtrudniej w rzeczywistosci przebic to prawie zawsze sa penetracje (od tych ciezkich czolgow)
A czy wiecie ze mozna w czolgach jako celowniczy zwiekszac odleglosc dziala? Wcisnijcie lean left i right, czy ktos to stosowal? bo mi wlasciwie to nigdy nie jest potrzebne

15.05.2006
10:56
[145]

matchaus [ sturmer ]

tamci ---> Cóż mogę powiedzieć? Jako dowódca IS2 wiele razy wracałem na respawn po aminucję :)
(ikonki ze znakiem zakazu wjazdu :)

Co do stref pancerza, to temat został dziadowsko skopany... Na ironię zakrawa fakt, że Pantherę, czy ISa najłatwiej zniszczyć, strzelając dwa razy w pancerz... czołowy (!) :))

Co do tego "patentu" z wciskaniem lean'ów, to pierwszy raz słyszę!
Będę musiał sprawdzić :)

15.05.2006
13:21
smile
[146]

KraVeN [ Konsul ]

odleglosc wykozystuje nonstop!!
bardzo dobra sprawa!!!!!


uwielbiam walke czoglami chociaz zeczywiscie "obrazenia" sa skopane!

btw. pzIII ma bardzo dobre pocski przeciw pancerne (wystarczy tylko przeladowac bo nie posiada standardowych HE) :D


a wlasnie jest mozliwosc pobindowania klawiszy od broni czy zawsze musza to byc numeryczne w standardowej konfiguracji?


btw2. Polaczki dodawajcie do nicku [PL] to wtedy bedzie latwo was poznac moj nick to krv[PL] mozemy pojezdzic kiedys tankiem :D

06.06.2006
21:45
[147]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Na necie sa plotki ze RO ma byc wydane w Polsce przez Cenege w cenie 29 zl. Podobno reklama byla w najnowszym clicku. Czy ktos moze to potwierdzic?

07.06.2006
16:50
[148]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Heh na golu pojawil sie news na ten temat.

21.06.2006
11:44
smile
[149]

Tomi2412 [ Junior ]

Witam mam pytanie ponieważ mam Armored Assoult od dawna a od kilku dni gram w nią a właściwie próbuje grać. Jak się steruje w tej grze ? tzn skręca w lewo i w prawo. Dopiero rozgryzłem jak się rusza do przodu. Pomóżcie, a i jeszcze jedno, czy ktoś z was gra jeszcze w tą gre ??

22.06.2006
09:27
[150]

KraVeN [ Konsul ]

to jest watek o inne GRZE zrob osobny watek moze ktos ci pomoze!!

22.06.2006
22:00
[151]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Wyszedl patch. Szkoda ze nie mam dzis czasu zapoznac sie z nowosciami

24.06.2006
16:20
[152]

KraVeN [ Konsul ]

patch jest superowy :D arad jest elegancki no i wreszcie poprawili penetracje pancerza!! naprawde spoko :D

28.06.2006
15:36
[153]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Coraz wiecej jest map typu "las w zimie". Ciezko na nich jest byc strona atakujaca szczegolnie teraz gdy wiekszosc ludzi wybiera karabiny

05.07.2006
14:32
[154]

tamci [ Konsul ]

Czy ktos wie moze kiedy wyjdze RO w Polsce? Bo czytalem ze cenega ma to wydac ale nigdzie nie pisalo kiedy wyjdzie...

06.07.2006
19:45
[155]

Miniu [ Generaďż˝ ]

tamci na stronie Cenegi psize ze w sierpniu

07.07.2006
12:20
smile
[156]

Krooger [ Cenega Poland ]

Że się tak wyrażę... oczywiście gra pojawi się w sierpniu, w podwójnej wersji językowej, za 29,90PLN :-)

09.07.2006
15:49
[157]

CyberPanki [ Legionista ]

Mam pytanie. Czy na moim sprzecie (Procesor: AMD Athlon 64 2800+ [ 1.80 GHz], Pamiec:512 MB DD-RAM, K.Grafiki: Gigabyte RADEON 9200 SE 128 MB i Service Pack 1) pojdzie RO Ostfront? I na jakich detalch bede mogl komfortowo grac? Prosze o odpowiedz.

09.07.2006
16:02
[158]

Kostek_K [ Pretorianin ]

Wymagania minmalne i zalecane masz na początku wątku skoro spełnione są zalecane znaczy ze gra chodzi płynnie na wysokich detalach.

09.07.2006
21:00
[159]

CyberPanki [ Legionista ]

A moge jeszcze wiedziec kiedy (dokladnie) bedzie premiera RO w Polsce? Poczatkowo bylo ze w lipcu, teraz ze w sierpniu to jak to jest?

09.07.2006
23:37
[160]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Nie ma dokladnej daty premiery
Czy wszyscy macie na mapie town assault od strony pierwszego spawnu Rosjan taki niesamowity spadek fps?

10.07.2006
09:41
[161]

CyberPanki [ Legionista ]

Mam jeszcze 2 pytanka:
1. Czy w RO sa inne pojazdy oprocz czolgow?
2. Ile (na oko) gra osob w RO? Znaczy sie chodzi mi np. o porownanie do CS'a lub AA.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.

10.07.2006
09:50
[162]

tamci [ Konsul ]

Ze strony axiow jest sdkfz 251/1 a u sovietow jest BA 64

10.07.2006
12:00
[163]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Liczbe graczy mozna sprawdzic zawsze na gamespy

10.07.2006
13:52
[164]

Krooger [ Cenega Poland ]

CyberPanki -> gra oficjalnie zapowiedziana jest na sierpień. Przepraszamy jednocześnie za opóźnienie, pierwotnie rzeczywiście miała się ukazać w lipcu.

10.07.2006
14:43
smile
[165]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

to jeszce mogę cenedze wybaczyc tylko jeden miech:) ale jak opóźni się jeszcze to mi oczy krwią najdą i powiem śmiało że cenega to to i tamto;)

sierpień hmmmm... mam w sierpniu urodziny zróbcie premierę przed 12 ok????;)

10.07.2006
15:15
[166]

Krooger [ Cenega Poland ]

KOLOSrv -> jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to będzie to mniej więcej w tym terminie :-)

10.07.2006
16:30
[167]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Oren to chyba pierwsza typowo czolgowa mapa . Dojechanie do do srodkowych celow to chyba cos kolo 10 minut .

10.07.2006
16:33
[168]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Naogol nie lubie czolgow i wole mapy bez nich ale czasami dla odmiany lubie sobie pojezdzic.

13.07.2006
21:55
[169]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Nabruska moim zdaniem jedna z ciekawszych map. Choc pewnie przydaly by sie wieksze ograniczenia co broni

13.07.2006
21:58
[170]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Mapa zdaje sie MGA. Jest dosc spora ale te pierwsze spichlerze mogli dac od razu jako punkt spawnu Niemcow (jeszcze nie widzialem by Rosjanie zdolali je utrzymac na dluzszy czas). Glowne walki i tak sa wokol Mozdzierzy i Stacji kolejowej

13.07.2006
21:59
[171]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Town assault z gory . W niektorych miejsach moj komp nie wyrabia jak juz wspomnialem wczesniej

13.07.2006
22:01
[172]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Last battle. Ten kto stworzyl to mape tez musi ja jeszcze podac ja optymalizacji

13.07.2006
22:01
[173]

Miniu [ Generaďż˝ ]

21.07.2006
11:12
[174]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Nowy patch 27


Brand new map - "Lyes Krovy". This is a brutal close-quarters fight for a German trench-and-bunker position in a forest in northern Russia, in the summer of 1944. The Soviet forces get to assault into and through a strongly-fortified position, while the Germans fight hard to hold them off. This one has rapidly become a firm favourite with the test team!
Brand new weapon system - smoke grenades. We've teased about this one on the forums... on some maps, infantry commanders will now have smoke instead of explosive grenades, which can be used to create quick cover for assault routes, or to momentarily blind the defenders. We're finding that clever use of smoke can change tactical stalemates at a stroke!
Tank reloading: we've listened to the requests and we have changed the tank reloading so that you now choose the next round to load, without having to unload first. Quicker, more realistic, more intuitive.
Victory conditions changed so round can no longer end in stalemate "No Decisive Victory" situations.
Multiple fixes, including a fix from Creative Labs for choppy VOIP with EAX, no more players "bouncing" off prone players and no more "telefragging" when players change stance.

21.07.2006
11:58
[175]

tamci [ Konsul ]

O kurde to super ! Juz nie moge sie doczekac jak cenega wypusci RO. Tylko szkoda ze nie moga zrobic czegos co ulatwi voice chat. Zawsze jak ktos mowi need panzerfaust czy need tank albo follow me to nigdy nie wiadomo kto i gdzie to mowi. Nawet nick czasem jest trudno rozczytac bo ta czcionka jest slabo widoczna

21.07.2006
12:00
smile
[176]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

może macie dokładną date wydania RO??? krążą plotki że przed 12 sierpnia, wiecie bo już kituje z nudów idę do basenu bo moja temperatura chyba przekracza czerwoną kreskę ufffff

21.07.2006
12:28
[177]

Miniu [ Generaďż˝ ]

KOLOSrv nie mam dokaldnej daty.Sprawdzaj na stronie cenegi tam bedie pisac najszybciej
Ten patch o ktorym pisalem wyzej bedzie 27

28.07.2006
22:32
smile
[178]

tamci [ Konsul ]

Na stronie cenega jest juz podane ze RO wyjdzie 11 sierpnia. Juz nie moge sie doczekac :)

29.07.2006
14:55
[179]

tamci [ Konsul ]

Buhahah ogladnijcie se ten filmik jest swietny! Tylko musicie poczekac az sie dogra bo RO bedzie pokazane gdzies od polowy

29.07.2006
21:14
[180]

CyberPanki [ Legionista ]

Czy RO korzysta z shader 2.0 lub wyzej?? Ja mam niestety tylko 1.6 (lub 1.4) ;( Bylbym zawiedziony gdyby o takie 'dziadostwo' RO mi nie poszedl.

30.07.2006
21:42
[181]

Qbaa [ Senator ]

CyberPanki w wymaganiach minimalnych jest karta zgodna z dx 8.1, czyli twój SM 1.4 wystarczy :)

30.07.2006
22:27
smile
[182]

Leszczuś [ Legionista ]

kto ma steam to 2-7 sierpnia bedzie za darmoche ;]
btw. na tych wersjach z torrenta da sie grac przez neta ?

01.08.2006
14:56
[183]

eJay [ Gladiator ]

Hmm im dalej w las tym gorzej. Jazda czołgami przypomina wyścig pudełek od zapałek. Strefy hitboxów tez sa do kitu. Strzelam 2 razy w dupe Tygrysa, a ten odpowiada 1 strzałem w przod mojego Sowieckiego tygrysa:) I oczywiscie mnie rozwala. Ironsighty jedynie utrudniaja celowanie, zamiast pomagac. Ogolnie nie jest tak zle, ale po zapowiedziach spodziewalem sie czegos lepszego.

08.08.2006
10:01
[184]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Hey wrocilem. Za 4 dni polska premiera i mam nadzieje ze watek dzieki temu odzyje

08.08.2006
12:49
[185]

tamci [ Konsul ]

Piszcie co byście chcieli żeby zmienili w RO. Ja bym chciał przedewszystkim żeby poprawili system penetracji pancerzy zgodnie z historycznymi parametrami, oraz mógłby by być jakiś radar zamiast tego kompasa, który wogóle sie nie przydaje. W tym radarze pojawiały by sie wykrzykniki albo inne specjalne symbole, które mówiły by nam gdzie i kto potrzebuje pomocy, czołgów czy panzerfaustów. Wiem że wtedy nie było by takie realistyczne ale takie gadanie need panzerfaust, need tank jest bez sensu bo nigdy nie wiadomo kto i gdzie tego potrzebuje. Po za tym to że słychać zołnierzy 100m od nas to i tak nie jest realistyczne. Mogli by też zrobić jakieś nowe pojazdy... fajnie by było jak by zrobili motorek dwuosobowy z mg34. Panzerfausty powinny być według mnie bardziej skuteczne i żeby niemcom wtedy nie było za łatwo każdy anti tank soldier powinienen mieć 1 panzerfaust bo niby gdzie miałby zmieścić 3 panzerfausty?

08.08.2006
13:17
[186]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Panzery mozna z ziemi zbierac leza w skrzynkach na mapach wiec to nie problem. Ja bym chcial by tak jak w COD mozna sie bylo przezucic nad niskimi murkami. Zamiast tego radaru i ikonek na nich wolal bym ikonke nad graczem ktory mowi.

14.08.2006
11:20
smile
[187]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

ja to zawsze mam pecha na rzeczy które mugłbym miec dziśaj musze zawsze poczekac kolejne pare dni tygodni a nawet mieśęcy, zamówiłem RO na allegro tylko dlatego bo chciałem ja miec jak najszybciej a już 3 dni po premierze i mysle że w jakimś sklepie znalazłbym RO, a przesyłka nie dojdzie bo cholera jest teraz długi weekend i pewnie njawcześnie bedę ja miec w środę 16.06

jeśli macie juz swoje orginały dajcie jakiś plik screenów przynajmniej będę wiedział co mnie czeka, i powiedzcie też jakie macie karty graficzne i jak gra wyglada na nich, ciekaw jestem jak bedzie się spisywac na moim r9550:)
Pozatym opiszcie swoje wrazenia na temat pełnej wersji jej wady zalety???

14.08.2006
11:39
[188]

tamci [ Konsul ]

KOLOSrv--> a ten RO z allegro nie jest przypadkiem uzywany? No bo ktos kto ma tego RO mogl se a przepisac i wtedy bys se raczej nie pogral... Nie wiem po co zamawiales z allegro. W sklepie bys dostal jeszcze sluchawki gratis

14.08.2006
11:49
smile
[189]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

tamci kupowałeś coś kiedyś na allegro???? Pewnie nalezysz do typu ludzi ktorzy uwazaja ze na allegro są sami oszuści:D Kupiłem to od super sprzedawcy czyli gośc co ma minimum negatywnych komentarzy ten miał 4 na 1200 tranzakcji:) zatem nie ma żadnego ryzyka, a nie kupiłem w sklepie bo zanim jakas gra do wałbrzych dojedzie mija minimum 1 tydzień ale miałem pecha bo teraz jest długi wekend i poczta robi sobie wolne:/ a słuchawek może i nie mam ale nigdy nie musiałem miec:D

14.08.2006
12:27
[190]

tamci [ Konsul ]

Tylko sie pytam... nie nalezy do tego typu ludzi.

15.08.2006
12:02
[191]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Mapa Warsaw. KOLOSrv screenow w tym watku i poprzednich bylo sporo.
Jakis czas temu gralem na mapie podobnej do basovki tylko tym razem cala mapa to byly okopy i to Niemcy sie bronili . Pamieta moze ktos nazwe tej mapy?

15.08.2006
12:54
[192]

BBlacKK102 [ Pretorianin ]

Zamawial ktos moze RO przez Cenege? Bo ja nie wiem co sie dzieje. Zamowilem w piatek z samego rana, zamowienie potwierdzone, wszystko cacy, ale do dzis nie widze tej gry :/ Zamowilem oczywiscie przesylke kurierska (do 48 godzin). Da sie cos z tym zrobic? Help

15.08.2006
12:57
[193]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Poszedlem w dniu rpemiery do empika, kupilem i wrocilem. 20 minut i mialem gre. Jesli nie ma jakis super dodatkowych promocji, a gra (z kosztami przesylki) wychodzi drozej niz w sklepie, to po wala kupowac przez neta i czekac te kilka dni na dostawe, co w dodatku na tyle paralizuje, ze czlowiek nie moze wyjsc kiedy chce z domu?

15.08.2006
13:17
[194]

BBlacKK102 [ Pretorianin ]

No ja bylem w dniu premiery w empiku - gierki nie bylo, a sprzedawcy nie wiedzieli kiedy im dojdzie. Myslalem, ze przesylka kurierska dojdzie mi w takim razie w niedziele na wieczor najpozniej.

15.08.2006
14:52
[195]

And [ Centurion ]

Nie jestem pewien...ale tu chodzi o 48godzin w dniach roboczych (pon-piatek), na twoim miejscu paczki spodziewalbym sie...wczoraj lub dzis

16.08.2006
12:20
[196]

CyberPanki [ Legionista ]

tamci o co chodzi z tymi sluchawkami? Jak, gdzie, kiedy?! Razem z gra sa?!

16.08.2006
13:37
[197]

tamci [ Konsul ]

Tak, dostaje sie gratis sluchawki kupujac RO, nie wiem czy to jest tylko w empiku bo ja akurat tam kupowalem i jest ograniczona ilosc

16.08.2006
14:32
[198]

CyberPanki [ Legionista ]

A te sluchawki jakies dobre sa, czy takie za 5 zl? :)

16.08.2006
14:57
[199]

Miniu [ Generaďż˝ ]

O ile pametam takie promocje byly wczesniej tylko dla pierwszych klientow.

18.08.2006
00:49
[200]

hohner111 [ TransAm ]

co mi sie podoba:

- nie wiem ;)

co mi sie nie podoba:

- grafika
- dźwięk
- "motion capture"
- wymagania sprzetowe, 32 boty, 1680x1050 FSAAx2 Anizox8 i 20fps ;P a silnik gry sprzed wiekow...

23.08.2006
13:16
[201]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Czy ja zle widze czy serwer Cenegi jest na 16 (!!!!!!!!!) osob. Mniejszego juz chyba nie mogli by zrobic.

24.08.2006
12:25
smile
[202]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

dostałem w końcu upragnione RO

po trzech dniach stwierdzam że:
-dźwięki- według mnie w tej grze są njabardziej przekonujacymi dźwiękami w tego typu gier jakie słyszałem, wszystkie CoD-y Moh-y i Bia-y;) się chowają, broń piechoty naprawdę robi wrazenie dzwięki przeładowywania itp. poprostu cudo, artyleria to samo a w połączeniu z rozmywaniem sie obrazu daje fajny klimacik, to samo tyczy się również pojedynków pancernych wszzystkie wystrzały odbicia od pancerze brzmia naprawdę dobrze, a jakby tego było mało wszystkie te dzwięki kiedy znajdujesz się daleko mają inny dźwięk bardziej zagłuszony, zdudniony tak jak w filmach:)
-grafika- wszystkie bronie i pojazdy są zrobione na najwyzszym poziomie graficznym, gorzej to się ma z mapami ale mimo wszystko wiekszośc z map jest bardzo urozmaicona i według mnie sama grafika oferuje niezłe widoki na słabym sprzecie, (mój to r9550, 1GB ramu, amd2500+ 1,8ghz)
-co do walk piechoty są naprawdę fajne, ale ja nie daje sobie woule rady z PM-kami mają taki odrzut że nawet na krótki dystańsie nie wiem czy gościa zabije, najbardziej lubie wziąśc coś stacjonarnego KM-y lub snajperki, co do mechaniki wkurza mnie to że trupy tak szybko znikaja podobnie jak dziury po pociskach i broń, a myślę że dobrą stroną jest fakt że nie nosimy już z sobą 20 magazynków gdzie to cały czas na maksa sie uzupełniaja bo wszedzie lezy amonicja po trupach, artyleria w grze też jest plusem bo żeby co kolwiek zrobic trzeba miec nie tylko lornetke ale tez radio:), w walkach piechoty muszę się jeszcze podszkolic ale według mnie są owiele lepsze niż w takiej serii moh lub cod przez MP
-co do walk pancernych, przyznam że sa troche dzikie ale mnie sie bardzo podbają, trzeba wiedziec jak celowac i gdzie, najtrudniej znalezc jakiegos kumatego kierowce albo kumatego działowego, bo samemu jest trudno o wszystko dbac no chyba że kamperujesz:D odbicia od pancerza wyglądają naprawdę fajnie uszkodzenia takie jak zniszczona gaśenica lub silnik unieruchomiający czołg jest przemyślane ale to nie zawsze musi się kończyc smiercią:) ja w lepszy symulator czołgu nie grałem i myślę że lepiej tego nie można było zrobic w końcu to klasyczny fps:)

ogólnie gra m się podoba js przemyślana ale brakuje jej pare dociągnięc, takich jak poprawienie grafiki, ruchów postaci, beznadziejnych botów, fajnie by było gdyby zastosowali patent z COD-a2 czyli przeskakiwanie przez murki to by było bardzo pomocne:D

OOoooOOO trochę się rozpisałem:D stawiam tej grze 4 odjąłem za brak singla:D i za niedociągniecia pozdrawiam

ps.
ja kupując na allegro dostałem grę gratis:) beyond good & evil i się cieszę:D chociaz gra nie w moim stylu to jak się znudzi ro będzie co robic:D

24.08.2006
12:34
smile
[203]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

sora za dubla mogę tez do waszego klanu??
grałem juz na waszym serwie mój nick to vampir może mnie pamie tacie??

24.08.2006
19:57
[204]

wata_PL [ Konsul ]

mam problem po zainstalowaniu gry wyskakuje mi bład komp spełnia wymagania gry moze ktos pomóc --------------------------------------------------------------------------------------------------------->

24.08.2006
21:09
[205]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Masz albo stary DirectX albo stare sterowniki do karty.

24.08.2006
21:20
[206]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Bo rozumiem ze instrukcje z komunikatu wypelniles i nie pomaga?

25.08.2006
20:23
smile
[207]

wata_PL [ Konsul ]

tak nie pomaga no trudno raczej nie pogram

25.08.2006
20:31
[208]

misztel [ +0,10gr! ]

KOLOsrv - podaj link do aukcji ;)

25.08.2006
20:39
[209]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Wata Pl tu masz link do oficjalnego forum RO. Tam raczej znajdziesz odpowiedz

Zainstalowales nowe sterowniki i DX najnowszy?

25.08.2006
20:44
smile
[210]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

Czy gra powinna mi sie updateowac cały dzien? Kupilem ją dzisiaj i zainstalowalem wersje PL, ale jak widac to nie wystarczy i ciagnie mi sie caly dzien ze steama update. Nie wyobrazam sobie zebym mial za kazdym razem po formacie powtarzac ta czynnosc...

25.08.2006
21:56
[211]

tamci [ Konsul ]

Tez tak mialem. Ten update jest niepotrzebny on poprostu sciaga drugie RO. U mnie tak dlatego bylo bo mialem starego steama i nie widzial zainstalowanego RO wiec sciagal.

25.08.2006
23:18
smile
[212]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

juz zassane. Caly dzien w plecy :).

Na przyszłość, jak temu zaradzić?

26.08.2006
01:39
[213]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Raz3r-> zainstalowac gre w folderze Steam ;]

26.08.2006
19:18
smile
[214]

Karac [ Centurion ]

Witam,
Chętnie dołączę się do gry na podanym serwerze FKB. Dziś wieczorem zaczynam zabawę z RO:)
Pozdrawiam!

28.08.2006
12:19
[215]

Dydas [ ...in emo we trust... ]

Wczoraj kupiłem grę i niestety pierwsze wrażenia nie są zbyt dobre. Głównie ze względu na to, że grając na trzech różnych planszach nie spotkałem żadnego piechura, tylko wszyscy jeżdżą czołgami (na dwóch planszach nawet nie mogłem wybrać piechura z karabinem, tylko zostałem zmuszony do gry czołgistą :|) Oglądając filmiki, screeny i czytając wypowiedzi nie spodziewałem się, że kupuje ekhm... symulator czołgu?! Strzelanie bronią ręczną jest zrobione bosko, tak więc nie rozumiem dlaczego ludzie nie chcą z tego korzystać... Mam nadzieje, że "drugie wrazenie" będzie lepsze.

P.S. Gdzie gracie, ażeby było raźniej i, co tu ukrywać, troche się poduczyć?

29.08.2006
13:44
[216]

Miniu [ Generaďż˝ ]

TO miales pecha . Na wiekszosc serwerow nie ma map tylko czolgowych.
Ja gram tez na serwerach od francuzow FP Neogen (czy jakos tak) bo maja tam sporo custom map oraz SPLAT , Nano i The wild bunch

29.08.2006
15:29
[217]

neXus [ Fallen Angel ]

Sa serwery specjalizujące się tylkow mapach czołgowych (np. [DonD]) lecz zdecydowana większość jest bardziej zróżnicowana. Widocznie trafiłeś na taki serwer...

04.09.2006
22:51
[218]

tamci [ Konsul ]

Dzisiaj gralem na the wild bunch i musze powiedziec ze atmosfera tam byla niesamowita ! Bardzo duzo osob sluchalo sie polecen i mialo juz jakies doswiadczenie w tej grze. Razem wszedzie szlismy i kazdy siebie kryl. A na mapie bonderovo podjechalem na tyly u ruskich tak daleko jak sie tylko dalo, zniszczylem z tamtad stugiem chyba z 6 czolgow i 5 zolnierzy z HE, nawet nie wiedzieli kto w nich strzela :P

Na zdjeciu widac 3 wraki czolgow zniszczonych przezemnie :) Odleglosc byla stad dosyc duza tylko to sie tak wydaje ze to jest blisko bo wtedy patrzalem przez lornetke...

05.09.2006
17:57
[219]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Na serwerze FBK jak jest pelny sa bardzo czesto lagi .Moze pomoglo by zmniejszenie liczby graczy do 30

08.09.2006
16:35
[220]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Details on the September Update

Next Update: mid-September

Well, we said we would have news for you early in September - and here it is! The next set of updates will be released in the middle of the month, which is not too far away. We will let you know the ETA closer to the time but, as always, Steam will update your game automatically for you, so long as you leave Steam running in background.

And here is a quick summary of what we are including in this update:
Addition of the Gewehr 41: the German semi automatic rifle which was used early in the war but phased out with the arrival of the much improved G43.
All new Russian voice commands. Recorded by Russians, in Russia. They sound good!
Updated jogging animations.
New custom death icons for Panzerfaust and Sniper kills.
Fire mode icon for weapons with selectable fire modes (STG44).
Weapon pickup enhancements: listening to the feedback from the free week, we have implemented a much more simple system for picking up/dropping your current weapon. Weapons can now be picked up by looking at the weapon you want to pick up and pressing the Use key. Your current weapon will then be dropped automatically.
Ammo pickup enhancements: when a player drops ammo they now drop a single ammo belt or ammo pouch instead of multiple ammo clips or bullets. This makes the process of taking ammo from a dead enemy (or picking up your ammo when your weapon is shot out of your hand) much easier.
Player ragdolls (i.e. dead bodies) are now effected by explosions from grenades and other explosions.
As requested, we have added an option for original role names: the player can now choose to view the original untranslated role names in game.
A good number of bug fixes. Look for the full list in the final change log.

08.09.2006
19:43
[221]

tamci [ Konsul ]

szkoda ze nie poprawia czegos z ta komunikacja glosowa zeby mozna bylo sie latwiej porozumiec :(

17.09.2006
22:06
[222]

Miniu [ Generaďż˝ ]

caly changelog
RO Retail 1.022 Detailed Changelog

**Additions**
Added the German G41 Semi Automatic Rifle.
All new Russian voice commands.
Improved jogging animations for the players.
New ammo pickup system. Ammo is now dropped as belts or pouches which contain all of the ammo held for a particular weapon. This replaces dropping lots of individual ammo magazines which was cumbersome and made it difficult to choose what the player wanted to pickup.
Player ragdolls are now affected by explosions from grenades, artillery, and HE rounds.
New weapon pickup system. The player will now automatically drop their current weapon when attempting to pick up a weapon of the same weapon family (small arms for small arms, nades for nades, etc).
Added an option to use the native (non-translated) role names which we had in previous releases. Under Configuration->Hud check the "Use Native Role Names" box to enable this feature.
New custom death icons for panzerfaust kills and sniper kills.
Russian language localized version
Fire mode icon for weapons with selectable fire modes (STG44).

**Optimizations**
Rendering optimizations for Lyes Krovy

**Changes**
If a player attempts to mark an artillery position on a level where there is no artillery for their team they will now receive a message letting them know that there is no artillery available. This makes it clearer for new players why they can't call in arty on some maps.
Players that are not commanders will no longer get "Press Use to Call Arty" messages from artillery radios.
PTRD Soldiers (PT Soldat) now get binoculars to assist in spotting long range targets.
Made the STG44 fire animations appear smoother.

**Fixes**
Fixed dead players turning black before disappearing.
Fixed a bug where the Unit Descriptions weren't being displayed online.
Fixed localization (non-English text) not working properly with objective names and descriptions.
Fixed a bug where artillery radios that were able to be used by either team would not show up on the overhead map.
Fixed various map related bugs.
Fixed the TC Mod ini file being named "UT2k4Mod.ini". The file should now be called ROMod.ini.
Fixed a bug where you could not set rally points or mark artillery positions with binoculars in the commander seat of the T34/76.
Fixed an animation issue with the STG44 and the MG34 where they would appear to "jerk" if the fire button was held down longer than the fire animation.
Fixed an exploit where the iron sight animation could be frozen in place on semi automatic weapons or semi auto fire modes.
Fixed a bug where if you fired the coaxial MG on a tank turret until it reloaded after your primary ammo was out, it would instantly consume all of your coaxial MG ammo.
Fixed a bug where weapons and ammo would be picked up automatically if you were touching them when they disappeared.
Fixed a bug where if you dropped a weapon while you had a weapon on your back, the weapon would remain showing on your back, even though it was actually in your hands.
Fixed a collision issue where you could fire a tank shell through the lower part of the Panther's turret and it would pass right through without doing any damage.
Fixed a bug where you could get in "invisible" bayonet if trying to mount the bayonet during charging the butt smack.
Fixed various bayonet exploits.
Fixed an exploit where you could instantly mount/dismount a bayonet by pressing the bayo attach button while changing weapons.
Fixed a problem where the team channel selection button would not work in the French language version. (Note, delete the user.ini file to regenerate a fixed one).

18.09.2006
17:54
[223]

tamci [ Konsul ]

Ro Retail 1.022 - szczegółowa lista zmian

**Nowości**

- dodano niemiecki karabin półautomatyczny G41
- całkowicie nowe komendy głosowe Rosjan
- udoskonalona animacja biegu gracza
- nowy system podnoszenia amunicji. Amunicja upada teraz w pasach lub ładownicach zawierających cały zapas dla danej broni. Ta zmiana zastępuje wyrzucanie mnóstwa magazynków, co było mylące i utrudniało podniesienie przez gracza, tego czego chciał.
- na postać gracza bedą miały wpływ eksplozje granatów, artylerii, i pociski HE.
- dodano opcję oryginalnych (nie przetłumaczonych) nazw funkcji, tak jak we wczesnych wersjach gry
- nowe ikony śmierci przy zabiciach z panzerfausta i snajpera
- rosyjska wersja językowa
- ikona trybu ognia dla broni z taką możliwością (STG44)

**Optymalizacja**

- poprawiono renderowanie na Lyes Krovy

**Zmiany**

- jeżeli gracz próbuje oznaczyć cel dla artylerii, na mapie na której artyleria nie występuje, pojawi się specjalny komunikat. Ma to ułatwić zrozumienie nowym graczom, dlaczego nie działa artyleria gdy ją wzywają.
- gracze nie będący dowódcami, nie bedą dostawać informacji "Press Use to Call Arty" stojąc obok radia
- żołnierze z PTRD i panzerfaustem dostaną lornetki aby wskazywać odległe cele
- poprawiono animacje strzelania z STG44

**Poprawki**

- usunięto błąd w którym ciała zabitych robiły się czarne przed zniknięciem
- usunięto błąd nie wyświetlania opisu jednostki w trybie online
- naprawiono lokalizacje (przetłumaczone teksty), które błednie wyświetlały cele misji i ich opisy
- poprawiono bład polegający na nie pokazywaniu na mapie radia dostępnego dla obu stron
- poprawiono wiele związanych z mapą
- zmieniono nazwe pliku ini TC Mod z "UT2k4Mod.ini". Ten plik powinien być teraz nazywany ROMod.ini
- usunięto bląd, występujący w T34/76, polegający na niemożliwości wskazania przez dowódcę celu przez lornetkę
- naprawiono błąd animacji STG44 i MG34, w której "drgały" w sytuacji wciśniętego klawisza "Fire", dłużej niż trwała animacja strzału
- naprawiono błąd (oszustwo) polegający na "zamrożeniu" animacji iron sight w broniach półautomatycznych lub w trybie ognia półautomatycznego
- naprawiono błąd karabinu maszynowego sprzężonego z działem czołgu - jeżeli wciśnięto strzał podczas przeładowywania magazynka, następował samoczynny ogień ciągły, aż do wyczerpania amunicji
- poprawiono błąd automatycznego podnoszenia broni i amunicji jeżeli gracz ich "dotykał" w momencie ich znikania
- poprawiono błąd, występujący gdy gracz wyrzucał broń, którą miał "na plecach", a gra wyświatlała dalej tą broń
- poprawiono błąd w którum można było strzelić z działa czołgowego w dolną część wieży Pantery, i pocisk przelatywał na wylot nie czyniąc żadnych uszkodzeń
- usunięto błąd z "niewidzialnym" bagnetem, występujący jeżeli wciśnięto zakładanie bagnetu podczas zadawania ciosu kolbą
- usunięto rózne błedy związane z bagnetem (używane jako oszustwa)
- usunięto błąd (oszustwo) natychmiastowego zakładania/zdejmowania bagnetu, które działało, gdy wciśnięto klawisz bagnetu podczas zmiany broni
- usunięto bład z klawiszem kanału we francuskiej wersji językowej


W linku ponizej pisza ze ma po tym patchu wyjsc jeszcze jeden patch w ktorym bedzie miedzy innymi nowa mapa i dwa nowe pojazdy !!

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=28456

24.09.2006
18:38
smile
[224]

nelson7 [ Pretorianin ]

witam,mam pytanie screeny w grze robie klawiszem F9 i pózniej w którym katalogu są dostępne?.-tzn gdzie program zapisuje te screeny?.bo szukałem ale nie znalazłem

24.09.2006
19:05
[225]

Miniu [ Generaďż˝ ]

W katalogu red orchestra\ScreenShots.

24.09.2006
20:03
[226]

matchaus [ sturmer ]

Jeśli używasz Steama, wtedy:

"<litera dysku>:\Steam\SteamApps\common\red orchestra\ScreenShots"

25.09.2006
04:00
smile
[227]

nelson7 [ Pretorianin ]

dobra dzieki, zgadza sie sciezka,swoja droga niezle schowane te scrshoty

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.