Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Poradnik Beyond Good & Evil

12.02.2004 17:04
😊
1
zanonimizowany20
78
Generał

hop hop, a gdzie moja obiecana recenzja loklalizacji ;)?

nie chcecie robić antyreklamy grze, na której reklamę na Waszym serwisie wydawca przeznaczył fure kasiory :D?

24.02.2004 08:15
😊
2
odpowiedz
zanonimizowany148527
1
Junior

TA GRA JESY POPROSTU ZAJEBISTA RADZIE GRAJCIE W NIĄ

02.03.2004 09:13
3
odpowiedz
zanonimizowany150811
2
Junior

Jak zrobic zdjecie stworkowi na dachu latarni?

02.03.2004 09:17
4
odpowiedz
zanonimizowany118453
0
Senator


dzepet ---> nie kupiłeś poradnika?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-02 09:18:25]

02.03.2004 09:56
LuCaZ15
👍
5
odpowiedz
LuCaZ15
56
Piwo Zmienia Świat

gra zajebista .... przeszedlem cala na 100% :P

02.03.2004 12:33
6
odpowiedz
zanonimizowany150811
2
Junior

Mentor12: W poradniku pisze, zeby zrobic zdjecie stworkowi na dachu latarni, ale ja nie umiem go namierzyc. Dlatego pytam jaki jest sposob?

02.03.2004 13:14
7
odpowiedz
Andrewlee
160
Crossroads

dzepet -----> musisz wlaczyc (albo wylaczyc) bariere ochronna, wejdz na ta wieze i zrob zdjecie :)

02.03.2004 13:21
8
odpowiedz
zanonimizowany150811
2
Junior

Dzieki Andrewlee:)

02.03.2004 17:17
9
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

dzepet --> Tak na przyszlosc, gdybys mial jeszcze jakies problemy to zawsze mozesz mi wyslac maila a postaram sie pomoc.

05.03.2004 16:18
10
odpowiedz
zanonimizowany145016
0
Legend

gra fajna ale grałem w nią u kolegi

10.03.2004 18:52
👍
11
odpowiedz
zanonimizowany152927
1
Junior

Pytanko mam: jak zdobyć tą wyrzutnię dysków czy jakoś tak ?

10.03.2004 18:57
12
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

pudel__ --> a nie ma tego w poradniku :-))) ?

23.03.2004 10:24
👍
13
odpowiedz
zanonimizowany154228
3
Junior

Giera naprawde robi wrażenie. Zaczeli wkoncu robic giery na blaszaka wygladajace jak z PS2 :D :D :D Chwali sie takie coś.!!! :D :D :D

23.03.2004 12:39
14
odpowiedz
zanonimizowany156112
1
Junior

mam problem z grą wymienioną w tytule postu...problem ten powtarza się zarówno przy instalowaniu oryginału (import-Francja), piratów oraz instalowaniu przez Virtual CD z plików obrazu (bin)...mianowicie: po włożeniu pierwszej plyty instalacja rozpoczyna się i przebiega bezproblemowo do CD3, potem instalator prosi ponownie o CD1, potem CD2,CD3, znów CD1 i tak zapetla się w nieskończoność (wczoraj w desperacji dotrwałem do 6 powtórzenia tego cyklu) czy ktoś wie o co chodzi i jak sobie z tym poradzić? czy mogę reklamować gre u polskiego dystrybutora skoro została zakupiona w Paryżu?

23.03.2004 19:51
15
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

Moze ktoras z plyt jest uszkodzona? Sprobuj zainstalowac na innym kompie. Do dystrybutora nie masz co startowac, nie kupiles od niego to Ci nie pomoze.

24.03.2004 06:55
James_007
16
odpowiedz
James_007
178
Septimus

ElvisHitler--> bo źle zrobiłeś! musisz włożyć CD1 a póxniej ponownie CD3
tez mialem taki błąd - mi pomogło

04.04.2004 16:46
17
odpowiedz
zanonimizowany124280
1
Junior

Mam jeden malutki problem gdzie mogę znależc trangulate key dla doble h?

04.04.2004 17:27
18
odpowiedz
zanonimizowany153069
52
Generał

z tego co pamietam to powinien on ci spaśc z sufitu podczas walki z robotami(jezeli to chodzi o ten key)

04.04.2004 19:10
19
odpowiedz
zanonimizowany124280
1
Junior

No niby jak je pokonuje to kamera robi najazd na klucz i wiem w której rurze się on znajduje alee nic nie spada

04.04.2004 21:10
20
odpowiedz
zanonimizowany153069
52
Generał

czytałem w którys poście że ta gra ma buga i spróbuj znaleźc patcha na inną wersję np. 1.0

05.04.2004 12:56
21
odpowiedz
zanonimizowany20
78
Generał

> No niby jak je pokonuje to kamera robi najazd na klucz i wiem w której rurze się on znajduje alee nic nie spada

pech - trafiłes na pasqudnego buga. klucz nie spadnie, nie łudź się. prawdopodobnie sparchowałeś grę łatka 1.01, która przeznaczona jest dla kompów ze starszymi procesorami (bez czegośtam) i której załadowanie w normalnej sytuacji kończy się wyzwoleniem w grze kilku błędów - między innymi tego z niespadającym kluczem. (niestety czasem bug zdarza się również w wersji niespatchowanej...)

możesz:

a) załadować jakiegoś starszego sejva i próbować jeszcze raz
b) załadować którys z sejwów dostępnych na oficjalnym forum gry
c) odinstalowa grę, zainstaowac raz jeszcze bez łaty, grać od początku (rozwiązanie NIE DZIAŁA, przynajmniej u mnie, z piratem - do którego jest tylko skrakowany exec z wersji 1.01)
d) kupić oryginał (CHU....WO przetłumaczony Cenegę, niech ich szlag trafi) i grać od nowa, mając nadzieję że tym razem wszystko będzie ok (ja wybrałem właśnie to rozwiązanie...)

18.04.2004 12:39
22
odpowiedz
zanonimizowany162445
2
Junior

Ej jak jest wyścig w rzeźni to mówią, że jest przejście, ale te przejście ma pole laserowe. A ja nie moge go przeskoczyć. Czy jest jakiś inny sposób żeby tam wejść? Co trzeba zrobić????

20.04.2004 21:48
James_007
23
odpowiedz
James_007
178
Septimus

tłumaczenie jest dupne, ale tylko w niektórych momentach...

a ja mam takie pytanie - wie ktos gdzie znaleźć perłę 48?? :/
przegapiłem ją (poradnika uzywałem tylko do zwierzatek) i pojecia nie mam gdzie ona moze sie znajdowac :(
może ktos wie?

20.04.2004 23:08
24
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

perla 48 jest w Slaughterhouse

21.04.2004 05:41
James_007
25
odpowiedz
James_007
178
Septimus

a można sie dostac do neij juz pow wypełnieniu tam 'misji'?
jesli tak to po południu sobie jeszcze raz przelece całą lokacje z poradnikiem :)

21.04.2004 17:12
James_007
👍
26
odpowiedz
James_007
178
Septimus

dzieki! własnie skonczyłem gre :)
jest niesamowita - dzieki temu poradnikowi skolekcjonowałem wszystko co było mozliwe
no i nie przerwałem napisów koncowych... rzeczywisxcie daje do myslenia ;)

21.04.2004 23:11
27
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

niestety, sequela raczej nie bedzie, bo gra kiepsko sie sprzedaje :-( podobnie jest zreszta z wieloma innymi swietnymi tytulami, chocby ghost masterem...

22.04.2004 07:52
James_007
😒
28
odpowiedz
James_007
178
Septimus

no niestety :(
dobre i ciekawe tytuły nie mają szans na dobra sprzedaz bo ludzie wolą FPP czy inne badziewia :(
pozostaje miec nadzieje ze UbiSoft da tej grze jeszcze jedna sznse, bo GM2 juz nie ujrzymy :(

25.04.2004 18:52
29
odpowiedz
zanonimizowany162445
2
Junior

Ej jak jestem już na księżycu i uratowałam Peyja i żeby przejść musze zrobić raport i znaleźć kapłana DOMZ. I jak przechodze przez szkło, sama to potem jest 2 żołnierzy DOMZ i jak ich pokonać?? Gdy strzelę w jednego to drugi zaraz go naprawia a tego drugiego nie mogę ustrzelić bo źle stoi. Co zrobić???

25.04.2004 22:01
James_007
30
odpowiedz
James_007
178
Septimus

csciagnac poradnik...

EDIt: Stranger--> hehe :D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-05-13 13:20:47]

25.04.2004 22:39
31
odpowiedz
zanonimizowany36450
25
Konsul

wyjales mi to z ust :-)

26.04.2004 11:31
32
odpowiedz
zanonimizowany162445
2
Junior

Ej a jak ten pająk trzyma mnie w tej wiązce. I mówią, że mam do niego wejść, a gdy ląduje to nagle statek na dół zjeżdża i nic nie widać . Wszystko jest szae i mogę tylko mapę włączyć. ktoś miał może taki sam problem??

27.04.2004 12:13
👍
33
odpowiedz
mithos
67
Senator

Gra super grałem u kolegi na xboxie ....... chciałem zapytać dla tych co graja na pc, czy muzyka z gry jest zapisana gdzieś w katalogu w postaci plików mp3? Bo chciałem sobie posłuchać :) ......... jak tak to zaraz lecę do sklepu

27.04.2004 12:20
👍
34
odpowiedz
CrazyMan
64
Generał

gierka wypas !! ostatnio przeszedlem PL !! POLECAM !!

27.04.2004 13:00
35
odpowiedz
mithos
67
Senator

jakby ktoś wiedział to piszcie na maila, albo gg

12.05.2004 21:30
36
odpowiedz
zanonimizowany166722
1
Junior

co cza zrobic na niemal samym początku gry jak mam sie dostac do tej bazy i sa tam drzwi ale mi gosciuwa mowi ze cza miec "special key"
Nie wiem gdzie go szukac
jak robie foto tym drzwiom to mi jakos nie pomagają:/
poradnika nie mam:/

12.05.2004 21:39
37
odpowiedz
zanonimizowany153069
52
Generał

daj screena to powinienem sobie przypomniec

12.05.2004 21:54
38
odpowiedz
zanonimizowany166722
1
Junior

ze screenem cięcko bedzie bo nie mam serwera na który mogłbym go wrzucic
dlatego postaram ci sie wyjaśnic jak to miejsce wyglada
wpływasz poduszkowcem w taką jebitną brame
wczytuje ci sie mała lokaca jest tam mała kładka na którą wysiadasz i łażą tam jakby dżrzownice które sie kopniakeim załątwia
drzwi są drewniane a koło nnich jest małey przycisk(fioletowy) w kaształcie kwadratu stojącego na jednym z wierzchołkow:)
to tak w skrócie

13.05.2004 11:17
😡
39
odpowiedz
zanonimizowany166722
1
Junior

dzieki za pomoc

13.05.2004 13:19
James_007
40
odpowiedz
James_007
178
Septimus

bo tak w skrócie to sciagnij sobie poradnik
ale dzisiaj mam humor... tam mozna wejść dopiero jak przejdziesz tak gdzies 1/3 gry...

13.05.2004 13:28
41
odpowiedz
zanonimizowany166722
1
Junior

to co ja mam tamk robioc??
wysciegi juz powygrywałem wszystkie
przyjeli mnie do swojej organizacji iris i mam sie własnie dostać do srodka do tych "złych"
w barze juz powygrywałem wszystkioo
fotki zrobiłęm juz chyba wszystki mozliwe wszystkich stwórow jakie widziałem
nie ma pojecia co dalej:/
nakupiłem mase upgradeów
nie wiem co dalej
a poradnik skad mam sciagnac
(taki za free nie płatny)

04.06.2004 15:46
42
odpowiedz
zanonimizowany170877
1
Junior

prosze o pomoc gdzie znajduje sie kod który tzreba w pisać w latarmi aby dostac statek kosmiczny?
z góry dzieki

04.06.2004 16:23
43
odpowiedz
zanonimizowany153069
52
Generał

pierwszy jest w warsztacie taam na woda za obrazkiem z butami a drugi w domu chyba na ostatnim pietrze

04.06.2004 16:24
Stranger.
📄
44
odpowiedz
Stranger.
171
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

po raz kolejny przypominam, to jest watek do komentowania PORADNIKA, wszystko jest w nim opisane, indywidualne prosby o to czy tamto wysylane na moja skrzynke od razu leca do kosza :-)
tekst mozecie zdobyc na kilka sposobow - abonament, sms itd.

06.06.2004 09:50
45
odpowiedz
zanonimizowany170877
1
Junior

Stranger wiec proszę o pomoc mam poradnik nie ma w nim podanych kodów które należy wpisać w latarni gdzie się znajdują konsole wiem ?

06.06.2004 10:54
46
odpowiedz
zanonimizowany153069
52
Generał

kody do wpisania sa na butach świniaka!!!!!!

06.06.2004 14:55
Stranger.
47
odpowiedz
Stranger.
171
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

o ile dobrze pamietam ukazalem to nawet na jednym ze screenow, a tak na przyszlosc, jesli masz do mnie jakas pilna sprawe to od razu wal na maila - [email protected]

16.10.2004 14:37
48
odpowiedz
zanonimizowany194937
1
Junior

wie ktoś jakie są kody do szafki w Barze Akuda(na dole koło stołu do gry)i do szafki w szopie (koło skweru fontanny) / od kogo dostać te kody, gdzie one są?

16.10.2004 14:38
Stranger.
😃
49
odpowiedz
Stranger.
171
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Po to masz solucje zeby z niej skorzystac :D

05.12.2004 21:26
50
odpowiedz
zanonimizowany180867
33
Pretorianin

ludzie popatrzcie na promocje w Media Markt :) ( "aż" 19.90 :) ) ... ja już swojego Beyounda kupiłem :)

19.12.2004 11:50
51
odpowiedz
zanonimizowany182925
1
Junior

Jaki genialnykoniec, dobrze że napisałeś aby obejrzeć filmik po napisach. Spodziewam się drugiej części...

27.12.2004 10:56
52
odpowiedz
zanonimizowany209463
1
Junior

może to jest poradnik ale lepiej sie zgłosze tu z tym problemem, gierka po prostu przy odpalaniu wywala mnie do wina i nie wiem co to powoduje - jakies pomysly ?

27.12.2004 11:05
DeXX.
53
odpowiedz
DeXX.
73
oO

ja tak miałem z demem, dopóki nie wgrałem patcha pod procki AMD. w pełnej wersji mam już OK.
przeinstaluj directx'a i stery do grafy i sprawdz

27.12.2004 11:44
54
odpowiedz
zanonimizowany209463
1
Junior

nic nie pomoglo

28.05.2005 00:35
yazz_aka_maish
55
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

cZY TE COMBOSY OPIERAJĄ SIĘ JEDYNIE NA KLAWISZACH MYSZ (2X SZYBKO, 2X SZYBKO, A POTEM KLIKKLIKKLIKLKLIK ITD)?
cZY UŻWYWAMY TEŻ KIERUNKÓW?

28.05.2005 00:35
yazz_aka_maish
56
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

Sorry, caps :(

03.06.2005 15:53
boro
57
odpowiedz
boro
116
Senator

Bardzo fajna gra!

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-06-03 15:52:50]

03.06.2005 15:54
yazz_aka_maish
58
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

Odpowie mi ktoś? Gra jest oszałamiająca, lecz wachlarz uderzeń najwyraźniej słabutki...

17.06.2005 14:50
59
odpowiedz
zanonimizowany261560
1
Junior

Mam pewien problem. Mianowicie jestem w fabryce, przeszedłem tam wszystko, co trzeba, ale nie mogę z niej wyjechać.
Mam znaleźć jakiś bezpiecznik, ale znalazłem tylko jeden-siedzi w windzie.
Jak go wyciągnąć ??
Jeżeli się nie da, to gdzie jest drugi ??

23.05.2006 09:27
😍
60
odpowiedz
zanonimizowany359842
2
Junior

ok mam pewien problem...wiecjestem w miescie hillys posiadam 12 pereli tak wchodze do pewnego pomieszczenia o nazwie tranzyt jest tam szafa ktora nalezy przesunac aby ukazalo sie przejscie tylko ja nie moge przez nie przejsc. Pozatym w miescie znajduja sie inne drzwi z symbolami ale nie moge przez nie przejc bo potrzebuje SPECJALNEGO KLUCZA!jest jakis sposob aby go zdobyc i co z tym tajemnym przejsciem za szafa??

27.05.2006 08:51
61
odpowiedz
zanonimizowany360851
1
Junior

Ej mam problem na samym poczatku za dzialo neutralizujace chce 15 perel a nie 5 co mam zrobic :( piszcie na [email protected]

27.05.2006 08:53
62
odpowiedz
zanonimizowany360851
1
Junior

Ej mam problem za dzialo neutralizujace chce 15 perel a nie 5 :( pomuscie piszcie na [email protected]

27.05.2006 11:00
63
odpowiedz
zanonimizowany6541
47
Konsul

Zbieraj perly , proste .

Zainwestuj w wykrywacz perel .

04.06.2006 10:52
64
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

Mam problem... i mam nadzieję, że komuś uda się go rozwiązać.

spoiler start


Właśnie wstąpiłem do organizacji IRIS mając 12 pereł. Muszę wyruszyć do fabryki w poszukiwaniu dowodów. Bramy jednak pilnuje robot, na którego pomoże tylko Neutralizator... Tyle, że kosztuje on 15 pereł! W akcie desperacji ;) ściągnąłem poradnik. Czytając krok po kroku zauważyłem, że pominąłem tylko jedną perłę od rekina Rufusa... i na tym koniec! Odwiedziłem 2 jaskinie, Tranzyt... A w poradniku pisze tylko "Jako że masz już trochę pereł na zbyciu... zakup Neutralizator...". Sfotografowałem jak na razie wszystkie dostępne zwierzęta. Krowo-człowiek z baru Akuda jedynie wspominał coś o perłach w kraterze wulkanu, ale w poradniku nic o tym wcześniej nie jest napisane (a nie będę przecież czytał dalszej części poradnika, by sobie nie psuć zabawy).

spoiler stop

Czekam na porady :(

04.06.2006 12:49
65
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Na tej stronie jest łatka do pobrania , rozwiązuje ona problem z brakiem pereł , to chyba jakiś błąd gry .

http://www.cenega.pl/pliki.php?Typ=2

04.06.2006 12:56
66
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

Zgadza się. Wielkie dzięki! :)

13.06.2006 18:26
😍
67
odpowiedz
zanonimizowany359842
2
Junior

OK MAM PROBLEM POLEGA ON NA TYM ZE MAM LECIEC NA KSIEZYC LECZ PRZEDTEM MUSZE ZNALESC STATEK KOSMICZNY W LATARNI A NIE MOGE ZNALESC KODOW DO KOMPUTERKOW SCHOWANYCH ZA TABLICAMI ...WIEC GDZIE MAM ICH SZUKAC??...MOZE TY STRANGER MI POMOZESZ CO??

13.06.2006 18:47
68
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

bambomix ---> Porada

spoiler start


Kody do obu komputerów powinny znajdować się na podeszwach butów Pejdża [zapomniałem jak się pisze :P]

spoiler stop

19.06.2006 11:37
69
odpowiedz
zanonimizowany367759
1
Junior

Mam ptroblem nie wiem co mam zrobić??
Mam iść do fabryki i kupić dopalacz!!
i NIE wiem jak to zrobić!!
Napiszcie jak wiecie na e-mail [email protected]

19.06.2006 12:59
😒
70
odpowiedz
zanonimizowany364408
1
Junior

mam problem , w zachodnim skrzydle dochodze do pewnego momentu w ktorym wyskakuja 2 zielone stworki , ktore trudno zabic ;\ zaczynam z nimi walczyc ale mnie zaboijaja , jest tam jeszcze taka skrzynka ze jak sie w nia kopnie to na gore jest przejscie ale zanim tam jade sie wepnie to spowrotem to sie wlacza. HELP !!!!!!!!!! pomozcie . dzieki :)

22.06.2006 11:32
👍
71
odpowiedz
zanonimizowany364408
1
Junior

jakby co to piszcie [email protected]

17.07.2006 16:37
😱
72
odpowiedz
zanonimizowany375003
1
Junior

Mam problem przed chwilo przybyłem do Rzeżni i jestem przy takich ogromnych drzwiach troche otwartych. Tam gdzie po raz pierwszy się dokuje jak otworzyć drzwi. Prosze o pomoc z gury dzienki.

17.07.2006 16:54
73
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Nie wiem czy dobrze kojarzę , ale gdzieś była jakaś brama , którą trzeba było przeskoczyć poduszkowcem . Była jakaś półka , dawało się turbo i skok . To nie to miejsce ?

26.12.2006 17:54
😒
74
odpowiedz
zanonimizowany418657
1
Junior

Hej czy ktoś mi pomoże niemoge przejsz ile tak naprawde kosztuje neutralizator bo umnie kosztuje 15 pereł i brakuje mi jeszcze dwie prosze o pomoc

12.01.2007 13:46
75
odpowiedz
panama
1
Junior

mam problem: do działka brakuje mi 3 pereł, mogę zdobyć jeszcze jedną, ale i tak o 2 za mało. działko kosztuje 15 pereł. miał pomóc patch. ściągnąłem patch 1.01 (i z oficjalnej strony i z gry-online) i nie działa. posiadam polską wersję gry.... proszę o pomoc. dzięki

12.01.2007 14:00
NewGravedigger
76
odpowiedz
NewGravedigger
154
spokooj grabarza

musialeś coś źle zainstalować.

12.01.2007 14:06
📄
77
odpowiedz
PaWeLoS
143
Admiral

Ściągnij patch'a ze strony Cenegi.

12.01.2007 16:13
👍
78
odpowiedz
panama
1
Junior

dzięki bardzo. pomógł patch z Cenegi... Wielkie dzięki!!!

11.02.2007 17:00
😒
79
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Nie moge zabić odzałów alfa.JAK TO ZROBIĆ

15.02.2007 16:55
fajny Książę
80
odpowiedz
fajny Książę
126
Capo

JastKam--- musisz strzelić z żyrodysku w te zielone butle a potem podejść do gostka i dać mu porządnego kopa:)

16.02.2007 14:19
😐
81
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Chodzi mi o walke w zwarciu.Sam na sam.Gdy wojska alfa już cię zauważą i nie będzie odwrotu.

16.02.2007 14:26
Kozi89
82
odpowiedz
Kozi89
106
Legend

Jeśli chcesz wiedzieć jak ich pokonać, to masz problem. Praktycznie nie masz z nimi szans. Musisz sie skradać i atakować od tyłu. Teoretycznie możesz z nimi walczyć, ale to cholernie trudni przeciwnicy.

16.02.2007 14:32
Deepdelver
👍
83
odpowiedz
Deepdelver
68
Legend

Nie tacy znowu trudni - w pojedynkę można pokonać ze dwóch, a z pomocą mięśniaka ze 3-4. Taktyka jest następująca:

W pojedynkę - biegasz wokoło, unikasz granatów i ustawiasz się tak by nie podchodzili razem ale w pewnym odstępie. Czekasz aż się zamachnie i uskakujesz w bok (PPM + kierunek), a potem błyskawicznie podbiegasz i wyprowadzasz serię ciosów dopóki nie włączy tarczy. I tak do skutku.

Z koleżką - dajesz mięśniakowi polecenie zajęcia ich walką (klawisz E), a sam w tym czasie podbiegasz od tyłu i ładujesz w butlę.

17.02.2007 10:23
😍
84
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Jak się dostać do rzezni.Wejście jest laserowe,a przeskoczyć pola laserowego nie moge.Chodzi mi o wyrwe w murze.

17.02.2007 11:23
😍
85
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Jak się dostać do rzezni.Wejście jest laserowe,a przeskoczyć pola laserowego nie moge.Chodzi mi o wyrwe w murze.

17.02.2007 12:27
😡
86
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Jak się dostać do rzezni

17.02.2007 12:33
87
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Czy tych laserów nie trzeba przeskoczyć poduszkowcem? Trzeba używać turbo.

17.02.2007 15:26
😡
88
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

Jak to zrobić.nie rozumiem.JAK PRZEKROCZYĆ LASERY W RZEZNI

17.02.2007 17:35
😒
89
odpowiedz
zanonimizowany336356
10
Legionista

JAK PRZEKROCZYĆ LASERY W RZEZNI.TE Z 3 WYŚCIGU PODUSZKOWCÓW

17.02.2007 18:02
90
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Wydaje mi się, że trzeba z rozpędu, używając skoczni i włączając turbo przeskoczyć tę zaporę z laserów.

04.03.2007 14:29
😉
91
odpowiedz
zanonimizowany440378
1
Junior

Czy mógłby mi ktos podać kod do doku?? albo powiedzcie mi gdzie mogę znależć strazników alpha bez hełmów..

04.03.2007 15:00
Kozi89
92
odpowiedz
Kozi89
106
Legend

JastKam ---> Nie używaj skoczni! Po prostu zatrzymaj sie całkiem, ustaw naprzeciw dziury i spokojnie przeskocz. To jest banalne.

Szczen ---> Jest jeden taki. Stoi za kokpitem jakimś za taką szybom pod którą wcześniej przechodzisz.

06.03.2007 14:37
93
odpowiedz
zanonimizowany440378
1
Junior

Szczen ---> Jest jeden taki. Stoi za kokpitem jakimś za taką szybom pod którą wcześniej przechodzisz.

dzięki;p

22.03.2007 21:18
artis
😡
94
odpowiedz
artis
47
Konsul

HALOOO :) mam problem , jestem w fabryce ( pokój z windą ) skąd (jak) wziąć bezpiecznik do windy ,sprawdziłem co mogłem ale dalej D.....A !

28.03.2007 20:33
artis
😡
95
odpowiedz
artis
47
Konsul

czy na te forum nikt nie zagląda, potrzebuję POMOCY bo stoje w miejscu a kobietka chce iść dalej ( fabryka to chyba nie koniec misji ????????????). Ludzie pomóżcie !

28.03.2007 20:44
96
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Gdzieś tam musi być przycisk (zielony trójkąt). Wciśnij go. Spowoduje to tymczasowe wyłączenie prądu. Wyjmij pierwszy bezpiecznik. Poczekaj aż prąd się załączy, ponownie wciśnij przycisk i biegnij do drugiego bezpiecznika. Mając oba możesz wracać do głównej windy.

28.03.2007 20:53
Kozi89
97
odpowiedz
Kozi89
106
Legend

zejdź po korytarza w którym bujają sie kable po napiciem przejdź przez nie, powalczysz z robotami. Potem wyłącz reaktor (czy co to jest) i zabierz bezpiecznik, tylko spiesz sie bo prąd cie może porazić. gdy wrócisz i wepniesz bezpiecznik do windy włącz tryb celowania i strzel w (chyba) kabel nad nią by dostarczyć prąd.

29.03.2007 21:37
artis
👍
98
odpowiedz
artis
47
Konsul

Ludziska jesteście nieocenieni bez Was - poległbym , a to fajowa gierka , ukłony dla tych co pomogli, kiedyś może pomogę innym.
Zaraz sobie zagram. Jeszcze raz dzięki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31.03.2007 14:59
😒
99
odpowiedz
zanonimizowany447071
2
Junior

to może pomożecie mi
problem polega na tym że po pokonaniu bosa nie dostaje perły!!!
w poradniku pisze że tam powina być!!

choszi dokładnie o bosa który atakuje cię po opuszceniu garażu mamago (czy jakoś tak)
walcze z bosem, zabijam go i mam scenke jak ze zdjęcia jak bos wpada do wody i wybucha
ale perły nie ma!!!

chce wiedzieć czy jakoś mam ją z tamtąt wydostać czy to błąd

jeśli to ważne to dodaję inf.

gra jest orgonalna
nie paczowana

proszę o szybką pomoc

31.03.2007 15:16
100
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

Musisz ściągnąć odpowiedni patch. Miałem ten sam problem. Po pokonaniu tego latającego "czegoś" nie dostałem perły. W dodatku jeden z produktów z Mammago jest o 10 pereł za drogi.

Patch: http://www.cenega.pl/pliki.php?Typ=2

//Po dodaniu patcha być może będziesz musiał grać od nowa. Ale tego dokładnie nie wiem...

01.04.2007 13:16
👍
101
odpowiedz
zanonimizowany447071
2
Junior

WIELKIE THX!!!
nawet jeśli mam zacząć od pocątku to to i tak dopiero drugi bos

i jeśli dobrze rozumiem to działo niepowino kosztować 15 pereł tylko 5
to jeszcze lepiej :)

jeszcze raz thx

01.04.2007 15:04
102
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

Arston -- Znaczy, te 10 pereł róznicy to strzeliłem sobie :P W każdym razie przed zainstalowaniem patcha działo rzeczywiście jest za drogie :) (o jaką sumę, nie pamiętam).

01.04.2007 21:45
artis
😃
103
odpowiedz
artis
47
Konsul

Arston -- z tego co wiem, nie każdy zabity boss = peła, ten latajacy po wyjściu zgarażu nie daje perły, to chyba tylko sprawdzian w działania broni pokladowej poduszkowca. Polecam patch podany przez --wssad -- "Patch: http://www.cenega.pl/pliki.php?Typ=2 " działa wyśmienicie !!!
Dodatkowo zainwestuj w wyrywacz pereł - przydaje się.

22.04.2007 01:39
artis
😡
104
odpowiedz
artis
47
Konsul

Ludziska pomóżcie - mam problem z trójkątnym kluczem w drodze do centralnego holu w rzeźni, zabijam roboty, widze klucz i koniec - nie spada z rury, a podobno powinien. Czytałem we wczesniejszych postach że będzie potrzebny kolejny patch. Ja posiadam oryginalną wesję gry v. 1.0.00 PL ,mam zainstalowanego patcha który eliminuje błąd z ilością pereł przy zakupie działa. Do tej pory wszystko szło bez problemu, co dalej - gierke do kosza? Dajcie namiary na patcha do v.1.0.00 lub napiszcie co mam robić. Bo mnie cos trafi !!!!

spoiler start

spoiler stop

08.05.2007 21:23
😒
105
odpowiedz
zanonimizowany458913
1
Junior

Ja mam tylko 13 perel,kupilem wykrywacz perel ale wszystkie pozostale sa chronione przez robo_strażnikow

08.05.2007 21:50
😒
106
odpowiedz
zanonimizowany458913
1
Junior

co mam robić...mam 13 perel -wygralem 2 wyścig(3 i 4 jest za laserem) wygralem perle z rekinem w barze akuda ,mam perle z 2 pokoju,tą za pokonani potwora na czarnej wyspie, tą z tranzytu,mam perle z jaskini złodzieji1,perle od pokonanego crohaxa,2 kupione w dzielnicy pieszych i 3 za zdjęcia zwirząt...Świniak mówi że działo neutralizujące kosztuje 5 perel a w rzeczywistości 15... jak zdobyć 2 pozostale?????????????

08.05.2007 22:12
107
odpowiedz
zanonimizowany319685
44
Pretorianin

haXor --> pare postów wyżej. Przeglądaj wątek!

Musisz ściągnąć odpowiedni patch. Miałem ten sam problem. Po pokonaniu tego latającego "czegoś" nie dostałem perły. W dodatku jeden z produktów z Mammago jest o 10 pereł za drogi.

Patch: http://www.cenega.pl/pliki.php?Typ=2

//Po dodaniu patcha być może będziesz musiał grać od nowa. Ale tego dokładnie nie wiem...

08.05.2007 23:45
108
odpowiedz
shagotron
3
Junior

http://www.terrygoodkind.net/~rahly/bgae.php

to jest adres do strony która uratuje Ci (Wam) dupę jeżeli wierzysz że zasłużyłeś na to żeby ten klucz spadł Ci z nieba (mowa o rzeźni[slaughterhouse/central hall])... BGAEEdit na samym dole edytuje save'y... chcesz być szczery wobec własnego sumienia i nie psuc sobie zabawy, zedytuj sobie tylko wartość trójkątnego klucza (triangle key) o jeden więcej i kliknij "save" i zapomnij o tym że masz taki program i baw się dobrze dalej... rozumiemy sie ;) ?

09.05.2007 23:07
artis
109
odpowiedz
artis
47
Konsul


==>shagotron - dupe sobie sam uratowałem, problem tylko był w tym że trzeba było iść od początku i trochę inaczej przejść etap w rzeźni, ale dzieki za wypowiedź.
Może innym graczom przyda się link podany przez Ciebie!
pozdrawiam

11.05.2007 20:32
😡
110
odpowiedz
zanonimizowany459596
1
Junior

ściągnołem sobie ten patch...Umieściłem go w folderze z grą i nic....

11.05.2007 22:39
😡
111
odpowiedz
zanonimizowany459596
1
Junior

jak przeciągam tego patcha na folder gry to pisze unable open

11.05.2007 22:45
artis
112
odpowiedz
artis
47
Konsul

===> HaXoR:) ja jeszcze nie próbowałem linku który podał shagotron ale jak masz z czymś problem to napisz konkretnie o które miejsce w grze ci chodzi - coś zaradzimy .

11.05.2007 22:50
artis
113
odpowiedz
artis
47
Konsul

===> HaXoR:) nie wiem , ale chyba po wklejeniu interesującego ciebie seve'u musisz zrestartować kopa , uruchomic gre i wczytać właściwy seve.
Poza tym sprawdź w folderze czy nie ma tam zapisu (pliku) o podobnym tytule

17.05.2007 00:48
artis
114
odpowiedz
artis
47
Konsul


kurna - nie mogę zalatwić wielkiego kapłana na księżycu.
Help!

17.05.2007 00:49
artis
115
odpowiedz
artis
47
Konsul


kurna - nie mogę zalatwić wielkiego kapłana na księżycu.
Help!

17.05.2007 15:45
116
odpowiedz
shagotron
3
Junior

jeśli mnie pamięć nie myli trzeba wstawać unikiem (czy tuż przy podniesieniu zrobić unik) czy cuś takiego, z dystansu mu klepnąć raz badylem i uciekać dalej unikiem aż się teleportnie z innej strony i znów po uniku klepnąć go z bezpiecznej odległości... 7 ampułek z regeneracją krwi mi wszamał nim go zniszczyłem - powodzenia

17.05.2007 23:44
artis
117
odpowiedz
artis
47
Konsul

==>shagotron --- dzięki,może ktoś ma też inną taktykę?

19.05.2007 23:46
artis
😉
118
odpowiedz
artis
47
Konsul

mam za mało ampułek do rgeneracji (4) - ale trening czyni mistrza

19.05.2007 23:51
Kozi89
👍
119
odpowiedz
Kozi89
106
Legend

Jest taktyka :)

Pierwsze próby poświęć na obserwacje ruchów przeciwnika. Porusza się on według prostego schematu. Gdy będziesz wiedział jaki będzie jego kolejny ruch będziesz mógł wyprzedzić jego ciosy.

08.11.2007 12:46
120
odpowiedz
zanonimizowany504308
1
Junior
Image

Hej.Niech ktoś mi napisze jak zdobyć 15 pereł,aby mieć to urządzenie na oddziały Alpha.Proszę.

09.11.2007 00:53
artis
😜
121
odpowiedz
artis
47
Konsul

==> kolimpa -------- poczytaj wczesniejsze posty lub sprawdź inne wątki dotyczące tej gry tam wszystko jest, twój problem też jest opisany!!!!!!!!

30.11.2007 15:04
😉
122
odpowiedz
Dragantar
2
Junior
Image

sluchajcie za ile jest ta wyrzutnia dysku bo pisze w grze ze jest po 15 !!!!

30.11.2007 15:38
😒
123
odpowiedz
Dragantar
2
Junior
Image

AAA i jak wejsc do tego 3 wyscigu ????????????????

30.11.2007 15:52
124
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Patch na perły post nr 107

01.01.2008 18:11
125
odpowiedz
zanonimizowany470558
12
Legionista

Gdzie jest tajny przejazd w starej rzeźni ?Szukam już wszędzie.Wygrałem 2 razy wyśćig i nic?Znalazłem tylko laser w wyśćigu ale nie umiem go przeskoczyć.Jeśli wiecie to napiszcie gdzieto jest

23.01.2008 19:01
126
odpowiedz
zanonimizowany523505
4
Legionista

mam jedno pytanie: czy ktoś wie, jak otworzyć 'szafkę' koło tego kolesia z barze, co ma perłę na głowie? nie wiem , gdzie znaleźć kod do tej szafki. kolesia rozpykałem już 2 razy, ale nie wiem jak otworzyć to pudło. z góry dzięki za pomoc

23.01.2008 19:04
127
odpowiedz
zanonimizowany523505
4
Legionista

przypuszczam,ze trzeba pobić rekordy we wszystkich 4 wyścigach, ale nie jestem pewien.

13.07.2008 16:45
128
odpowiedz
zanonimizowany548461
12
Pretorianin

ta gra jest super

08.11.2008 09:50
129
odpowiedz
zanonimizowany589402
2
Legionista

Wszystko fajnie, ale nie wiem jak pokonać tych Alpha Sections!! :( (poradnik str. 59 ostatni obrazek) Nie potrafie po prostu go pokonać! Jak chcę go walnąć to on robi tą swoją tarczę! Jak mam bez pomocy Double-H ich pokonać??????? BŁAGAM o pomoc.....

08.11.2008 09:59
130
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Nicole --> Proszę sprawdzić w tym wątku czy nie ma tam nic na ten temat. Jak nic nie będzie to zadaj tam to pytanie, a jest duża szansa na uzyskanie odpowiedzi.

https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146

08.11.2008 10:45
131
odpowiedz
zanonimizowany589402
2
Legionista

Dzięki, ALE (str.59 ostatni obrazek) jak ja strzelę w jego butlę, to (jest ich tam 3) to ten jeden, zamiast mu pomóc to idzie w moją stronę za swoim kolegą i nie mam szans na ukrycie się, ani na pokonanie ich!!! Czy można ich jakoś ominąć, czy trzeba z nami walczyć?????

08.11.2008 11:16
132
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Przecież tam wszystko pisze:

"Dotrzesz do pomieszczenia pilnowanego przez trzech strażników. Wyjątkowo radziłbym pozbyć się ich siłą. Oto co powinieneś zrobić. Zaczaj się gdzieś na korytarzu prowadzącym do tego pomieszczenia i gdy tylko pojawi się pierwszy strażnik strzel w jego butlę. Powinieneś mieć spore pole widzenia. Po chwili nadbiegnie jego kolega (prawdopodobnie z prawej strony). Pozbądź się go w identyczny sposób. Kłopot może sprawić ostatni wartownik, ja musiałem się go pozbyć własnoręcznie."

08.11.2008 14:28
133
odpowiedz
zanonimizowany589402
2
Legionista

Dobra. Powiedzmy, że już strzeliłam w jego butlę. Ale ten drugi on idzie w moją stronę!! A z przodu nie ma butli z przodu!! Co, za ścianą się mam schować?

11.11.2008 22:15
Predi2222
😈
134
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Terż radze spuścić im łomot

12.11.2008 14:35
Predi2222
😐
135
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
Image

Apropo nieotwieralnej szafki w barze,słyszałem że trzeba sie zarejestrowac na oficjalnej stronie gry i podac kod z sejwów czy cos takiego.jesli ktos ma jakis pomysł to chetnie wysłucham:))

12.11.2008 14:42
Predi2222
👍
136
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
Image

Jesli ktos ma problemy z przejsciem niech pyta na tym forum, postaram sie odpowiedzeć

12.11.2008 15:35
137
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Predi2222 --> Zgłoś się do tego wątku. Tam potrzeba Twojej pomocy w patrolowaniu:

https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146

13.11.2008 23:19
Predi2222
😒
138
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
Image

Słyszałem o tym problemie i słusznie uważasz że to jest błąd gry,najpredzej chodzi o patch do procków Athlona ale nie jestem pewien,zapomniałem dopisać że w sprawach technicznych niezabardzo moge pomóc , zaś z przejsciem gry zawsze.To jest wszystko co wiem o tym błedzie ,sory że nie moge pomóc.
Ale chyba mam ten patch,nic nie obiecuje ale poszukam

14.11.2008 00:06
Predi2222
😍
139
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Niewiem czy jest patch 1.0 wiem że jest 1.01 tyle wiem i mam go.

14.11.2008 00:16
Predi2222
😐
140
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
Image

Moge też zaproponowac dziwny post 108

26.11.2008 16:41
141
odpowiedz
zanonimizowany594358
1
Junior

Czy ktoś może mi powiedzieć jak przejść miny w rzeźni? Znalazłam wejście do rzeźni, przejechałam mosty i jestem prawie w rzeźni, ale w przejściu jest mina przed pierwszym zapisem. Próbowałam ją zestrzelić, ale nie reaguje. Mam podobno zastosować torpedy, ale nie wiem jak.
Proszę pomóżcie!!!

26.11.2008 16:45
142
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Koris ---> Tutaj powinno być coś na ten temat. A jak nie ma to tam się zapytaj:

https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146

"Teraz możesz się już skoncentrować na maszynie. Niestety, jest to kolejny „trik”, z którym możesz mieć spore problemy. Oto co musisz zrobić. Po znalezieniu się w oświetlanym przez statek okręgu wystrzeli on torpedę. Musisz ją „doprowadzić” do określonego miejsca.
A miejscem tym jest okoliczny tunel, który w całości zaminowano. Cała sztuka polega na odsunięciu się na bok tuż przed miną tak, aby torpeda w nią uderzyła. Czynność tę będziesz musiał trzykrotnie powtórzyć.
Po zniszczeniu ostatniej miny wpłyń do tunelu, który „broniła”. Znajdziesz się w Slaughterhouse Quarter. Płyń prosto. Napotkane miny zniszcz tradycyjnie - przy użyciu działka lub samonaprowadzalnych pocisków."

26.11.2008 17:33
😊
143
odpowiedz
zanonimizowany594358
1
Junior

Bardzo dziękuję!!!

30.12.2008 12:33
144
odpowiedz
zanonimizowany606562
2
Legionista

Mam problem z wyjściem z fabryki. Skąd wziąść bezpiecznik żeby otworzyć ostatnie drzwi??

30.12.2008 12:47
145
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Kati005 -->

Proszę sprawdzić w tym wątku. Jestem pewien, że o bezpiecznikach była mowa:

https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146

17.03.2009 18:19
😒
146
odpowiedz
zanonimizowany627665
1
Junior

Mam pytanie....Nie moge poradzić sobie z tym neutralizatorem. Pisze ze jest on za 5 pereł, a tak naprawde jest za 15 a ja mam tylko 13. Nie moge dalej przejść gry bo nie mam pojęcia co z tym zrobić Pomóżcie jak coś wiecie...

17.03.2009 18:31
😊
147
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Marta 1236 --> Proszę sprawdzić w tym wątku post nr 102. Jest tam link do pobrania łatki naprawiającej ten problem.

https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146

24.03.2009 17:46
raziel88ck
😍
148
odpowiedz
raziel88ck
166
Reaver is the Key!

brakuje mi jednego gatunku do sfotografowania, patrzac na mape wychodzi na to ze wszystkie sfotografowalem, niedlugo bede lecial na ksiezyc

01.04.2009 18:59
Kamil 11
😐
149
odpowiedz
Kamil 11
48
Konsul

Sorry raziel88ck ale dawno nie grałem i nie mogę ci pomóc .

07.04.2009 16:43
150
odpowiedz
zanonimizowany632210
1
Junior

hej mam problem z tą grą jade do rzeźni i tam jest ta droga pierwszą przeszkode przeskakuje a potem juz nie mogę następnej bo jest za daleko co zrobic ??piszcie! na moje gg 474172

01.05.2009 15:59
😊
151
odpowiedz
zanonimizowany636995
1
Junior

ej ty hooncvot w wyścigu nr.3 jest taki niski laser dobrze poszukaj to znajdziesz i go da się przeszkoczyc bo w wyścigu nr.4 nie dałem rady jak rzeskoczysz ten laser w wyścigu nr 3 to tam będzie taki robot wielki strzelający laserem gdy go miniesz w 2 mapach to spadniesz tam gdzie pływa zwierzątko wąż wodny popłyniesz dalej będą takie roboty unoszące się na wodzie min ich 3 robota musiś rozwalic metalową skrzyką i tam będziesz muk zadokowac pujdziesz troche dalej zaatakują cie kosmici przed wiekimi drzwiami o mumerze 00 i tych drzwi nie przeszłem jak ktoś wie jak prosze pisac

04.05.2009 20:24
😒
152
odpowiedz
oliwka11
2
Junior

zacielam sie w pewnym momencie... a mianowicie nie umiem otworzych tych pierwszych drzwi w fabryce. Na łaczniku jest różowy kwadrat i wyskakuje mi ze potrzebny mi specialny klucz... pomocy :/

15.08.2009 12:24
😒
153
odpowiedz
zanonimizowany660288
1
Junior

jestem już na księzycu ale jak się okazuje brakuje mi jednej perły. jest to 2perła czyli ta która rzekomo powinien zostawić pierwszy wąż morski (byłam pewna, żę ją zabrałam). nie moge jej nigdzie znaleźć, na mapie też jej nie ma i dopiero teraz skojarzyłam, że przecież dostane perłe za zdjęcia a brakuje mi 2 do 100%. Tylko teraz pojawia się kolejny problem.

Pamietacie misje w której miałam zdemaskować kto kryje się pod hełmami, tam dowiedziałma się, że coś streruje żołnierzami, widziałam jak świnie wysyłają w kosmos no i była tam sala w której perełka "zrobiła" sobie robota na 2 łapach i siedziała w niej. Pokonać go pomagał mi agent Dwa H.

Wg. mapki tam "za rogiem" powinno być zwierze którego nie mam foty ale jak wróciłam się tam to za cholere nie da sie przejść. Jest czerwony laser do którego nie ma guzika a i jest coś wygl. jak przejście w szybie wentylacyjnym do którego nie wejde bo jest za wysoko a i nie ma skrzynki na którą mogłabym się wesprzeć.

Czy jest możliwość, że w ogóle nie uda mi się tam dostać ? I jedyna okazja była kiedy byłam tam na świeżo i na bierząco wykonywałam misję?

15.09.2009 14:06
Predi2222
😃
154
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Czy już wspominałem że jak macie problem z przejściem gry to piszcie na ten adress???
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=6315146
POMOZEMY!!!!!!!!!!!tylko napiszcie

19.09.2009 18:31
155
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

skąd mam wziąć 15 pereł na działo neutralizujące?

19.09.2009 18:45
Deepdelver
156
odpowiedz
Deepdelver
68
Legend

MIKI12 --> ściągnij odpowiedniego patcha, który poprawia ten błąd (działo powinno kosztować 5 pereł).

19.09.2009 20:02
😊
157
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

skąd wziąć patcha do tych pereł

19.09.2009 20:13
Deepdelver
158
odpowiedz
Deepdelver
68
Legend

Wejdź na stronę Cenegi, wybierz "Pliki", typ plików ustaw na "Patch" i znajdź Beyond Good & Evil.

20.09.2009 19:10
159
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

jak rozwalić rozrywacza

21.09.2009 19:52
160
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

nie wiem jak przejść miny w rzeźni

23.09.2009 18:44
161
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

JEŚLI CHODZI O MINY TO ALBO JE OBEJDZ [ZALEŻY CZY CHOODZI O TE NA ZIEMI CZY NA WODZE BO JAK NA WODZIE TO JE ZESTRZEL ] JEŚLI NA ZIEMI TO WEJDZ W KAŻDĄ [UWAGA MUSISZ MIEĆ CO NAJMNIEJ JEDNEGO B-CUP. A JAKBY KTOŚ WIEDZIAŁ TO JAK POKONAC BOSSA NA KSIĘŻYCU TO JESTEM OTWARTA NA PROPOZYCJE

23.09.2009 20:20
162
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Tutaj Ci poradzą jak pokonać bossa:

https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=6315146&N=1

24.09.2009 14:39
😉
163
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

NO RACZEJ MI CHYBA NIE PORADZĄ BO TERAZ MAŁO OSUB GRA W TĄ GRE

24.09.2009 14:41
😃
164
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

ALE JAK BY KTOŚ MIAŁ JAKIŚ POMYSŁ JAK POKONAĆ TEGO BOSSA KAPŁANA NA KSIĘŻYCU TO CHĘTNIE WYSŁUCHAM PROPOZYCJI

24.09.2009 14:46
👍
165
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

JAKBY KTOŚ MIAL JAKIŚ PROBLEM Z PRZEJŚCIEM GRY TO SŁUŻE POMOCĄ . PISZCIE NA TYM WATKU ALBO NA GG . TO MUJ NUMER :13549372. PISZCIE NAWET JAK BENDE NIEDOSTĘPNA

26.09.2009 18:48
166
odpowiedz
zanonimizowany669597
3
Legionista

gdzie sie znajduje punkt obserwacyjny nr 3w misji w rzeźni?? bylam juz w 1 i 2 a nie wiem jak sie dostac do 3. dzieki z góry za podpowiedź:)

26.09.2009 18:57
167
odpowiedz
mirencjum
66
Legend
27.09.2009 18:10
168
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

Jak chcesz sie dostać do punktu obserwacyjne go to są 2 możliwości . dlatego że jest jeno wejscie i drugie. jeśli chcesz sie dostać do pierwszego to muszisz tam na dole są takie krążki co jak na nie wejdziesz to ci traci jedno życie ,więc musisz je rozwalic ,ale że normalnie z przelotuwy sie nie da to tam lataja takie zwiadowcze co jak wejdziesz w to światło co one podświetlaja to mina wypadnie imusisz uciekać i wyceluj tak żeby ta mina trafiła w ten krążek no i wtedy będziesz miała dostęp do miejsca tego tyle ze muszisz jeszcze rozwalić troche min. i tamto drugie wejscie to muszisz wjechać tam do gury gdzie jest ten piach i jakies kolce bo tam chyba będzie troche pereł albo jedna .itd ,itp .no w każdym razie i tak za dużo napisałam więc jak nic nie zrozumiałaś to napisz mi na gg. wyżej podałam swuj numer .pisz jak bende niedostępna albo i bende.

27.09.2009 18:12
😜
169
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

wcieło mi czły tekst więc jak chcesz przeczytać go całego to na niego kliknij . i tak zmarnowałam za dużo czasu

27.09.2009 19:09
170
odpowiedz
zanonimizowany669597
3
Legionista

tam gdzie mi napisalas to bylam i zrobilam w jednym i drugim miejscu zdjecie ale moj towarzysz mowi mi e musimy sie dostac do pkt obserwcyjnego nr 3 i wlasnie w tym problem ze nie mam pojecia gdzie on jest...

03.10.2009 17:08
171
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

jestem na księżycu i nie wiem jak się dostać do przekaźnika

03.10.2009 17:20
172
odpowiedz
MIKI12
2
Junior

Atris-każdy wąż morski zostawia perłe trzeba go rozwalić nad wodą. jak się spóźnisz perła ginie w wodzie

08.10.2009 20:02
173
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

NO BO JA TEŻ NIE BARDZO PAMIĘTAM GDZIE ON JEST ,ALE TY ZOBACZ NA MAPIE ,TAM MASZ CELE JEŚLI BĘDZIE KOLO 1 I 2 PUNKTU OBSERWACYJNEGO TO ZAPEWNE CHODZI O TAKIE MIEJSCE ,TO TAM JAK SIE WJERZDŻA DO TEGO MIEJSCA GDZIE SĄ PUNKTY OBSERWACYJNE [ALE NIE CHODZI MI O TĄ MAPE GDZIE SĄ TE PUNKTY OBSERWACYJNE TYLKO TĄ MAPE GDZIE SIE DO ICH WJEŻDŻA TAM JAK BYŁY TAKIE LASERY I TEN PRZYCISK ŻEBY OTWORZYĆ TĄ KRATE TO PO LEWEJ STRONIE TEGO PRZYCISKU JEST TAKA POWIEM W CUDZYSŁOWIU WIELKA BUTLA ZA GAZEM I TY MASZ PO PROSTU SIE NA NIĄ WSPIĄĆ ,PO PROSTU CHODZ KOŁO NIEJ DOOKOŁA A TA SIEROTA AMA SKOCZY I DALEJ CHYBA SAMA JUZ BĘDZIESZ WIEDZIAŁA BO DLUGO TAK PISAĆ A ZARAZ ZACZYNAJA SIĘ BARWY SZCZĘŚĆIA , ŁAWIEJ BY MI BYLO GDYBYS PISALA MI NA GG 13549372

08.10.2009 20:02
174
odpowiedz
zanonimizowany668781
2
Junior

WCIELO TEKST WIĘC NA NIEGO KLIKNIJ

26.10.2009 22:51
Predi2222
😈
175
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Ehh :/ jak macie problem z przejściem tej wspaniałej gry to piszcie pytanie na tym adresiku
https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6315146
Tam wam napewno pomogą,recze za to głową:D

14.04.2010 14:42
176
odpowiedz
zanonimizowany725141
1
Junior

W rzeźni nie mogę ominąć wielkiej miny blokującej przejście jak jest most zarwany to wpadasz do takiego baseniku xD Jak mam ją ominąć lub rozwalić ?

21.04.2010 13:20
artis
👍
177
odpowiedz
artis
47
Konsul

Predi2222 <- jak miło , dbasz o wątek!!!

01.12.2011 15:06
178
odpowiedz
gluciora
2
Junior

Wejdź na stronę Cenegi, wybierz "Pliki", typ plików ustaw na "Patch" i znajdź Beyond Good & Evil. Tylko gdzie ja mam ten plik wypakowac??

12.02.2012 10:34
😒
179
odpowiedz
Ziazia2000
1
Junior
Image

Ja nie mogę przejść momentu już po rzeźni co trzeba pójść około fontanny tam gdzie pasuje klucz gwiazdkowy.

11.10.2013 17:10
180
odpowiedz
kaka2323
1
Junior

ej jak zebrać 15 pereł ?

Poradnik Beyond Good & Evil