Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wywiady - newsy i ciekawostki

Swen Vincke twierdzi, że zyski zbyt mocno zaślepiają deweloperów. Twórcy Baldur’s Gate 3 urośli niemal 10-krotnie w ciągu dekady
Swen Vincke twierdzi, że zyski zbyt mocno zaślepiają deweloperów. Twórcy Baldur’s Gate 3 urośli niemal 10-krotnie w ciągu dekady

Maciej Gaffke, 28 marca 2024, 22:01

Szef Larian Studios, Swen Vincke, udzielił kolejnego wywiadu. Tym razem twórca Baldur’s Gate 3 wskazał jeden z większych problemów branży gier.

Rozmawiałem z twórcami Rise of the Ronin - o wyborach moralnych, broni palnej i nie tylko
Rozmawiałem z twórcami Rise of the Ronin - o wyborach moralnych, broni palnej i nie tylko

Hubert Śledziewski, 23 marca 2024, 09:43

Jakimi grami inspirowali się twórcy Rise of the Ronin? Jakie znaczenie w tej produkcji mają wybory moralne? Czy broń palna nie zaburza balansu rozgrywki? O te i inne kwestie wypytałem twórców nowego soulslike’a.

Twórcy RoboCopa mają na oku kilka dużych marek. Zdradzili też, że Rogue City powstało w 3 lata
Twórcy RoboCopa mają na oku kilka dużych marek. Zdradzili też, że Rogue City powstało w 3 lata

Kamil Kleszyk, 10 stycznia 2024, 17:16

W rozmowie z serwisem Exputer reżyser gry RoboCop: Rogue City, Piotr Łatocha, ujawnił kilka ciekawostek na temat jej rozwoju oraz planów studia Teyon na przyszłość.

„Na początku zawsze jest gra”: twórca muzyki do Wiedźmina 3 porozmawiał ze mną o pracy kompozytora - muzyczny cykl Adama
„Na początku zawsze jest gra”: twórca muzyki do Wiedźmina 3 porozmawiał ze mną o pracy kompozytora - muzyczny cykl Adama

Adam Adamczyk, 12 grudnia 2023, 14:12

W dzisiejszej odsłonie ścieżek dźwiękowych, które warto znać, skupiłem się na muzyce z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Na potrzeby artykułu przeprowadziłem również wywiad z kompozytorem pracującym przy produkcji - Marcinem Przybyłowiczem.

Andrzej Sapkowski nie grał i nie zamierza grać w Wiedźmina, nic się nie zmieniło przez ostatnie lata
Andrzej Sapkowski nie grał i nie zamierza grać w Wiedźmina, nic się nie zmieniło przez ostatnie lata

Marcin Przała, 22 listopada 2023, 18:12

Andrzej Sapkowski nie zmienia zdania i podtrzymuje, że nie planuje sięgać po gry z serii Wiedźmin ani po żadne inne produkcje z tego segmentu rozrywki.

Pokemony będą nas bawić przez setki lat? Tego chce szef The Pokemon Company
Pokemony będą nas bawić przez setki lat? Tego chce szef The Pokemon Company

Michał Harat, 21 listopada 2023, 20:50

Dyrektor operacyjny The Pokemon Company, Takato Utsonomiya, w rozmowie z redaktorem The Guardian stwierdził, że celem firmy jest „utrzymanie Pokemonów przy życiu przez setki lat”. W związku z tym poruszył też kilka kwestii związanych z przyszłością marki.

Masa nowych wieści o Gothic 2: Kronikach Myrtany, wersja 2.0 zapowiada się nadzwyczajnie
Masa nowych wieści o Gothic 2: Kronikach Myrtany, wersja 2.0 zapowiada się nadzwyczajnie

Hubert Śledziewski, 22 października 2023, 15:40

Kiedy ukaże się wersja 2.0 moda Kroniki Myrtany: Archolos do Gothica 2: Nocy Kruka? Co dokładnie wprowadzi? Jak trudne będzie DLC Hardcore Mode? Czy będą nowe zakończenia? Porozmawiałem z twórcą i mam dla Was odpowiedzi na te i wiele innych pytań.

Chciałbyś zapytać Valve o Half-Life 3? Właśnie nadarzyła się ku temu znakomita okazja
Chciałbyś zapytać Valve o Half-Life 3? Właśnie nadarzyła się ku temu znakomita okazja

Jakub Błażewicz, 11 października 2023, 16:22

Pracownicy Valve wkrótce odpowiedzą na pytania fanów Counter-Strike'a, Dota 2, Team Fortress 2 i innych gier firmy.

3000 osób pracuje nad rozwojem Call of Duty, Activision rozplanowało serię na kilka lat do przodu
3000 osób pracuje nad rozwojem Call of Duty, Activision rozplanowało serię na kilka lat do przodu

Maciej Gaffke, 4 października 2023, 10:08

Call of Duty jest priorytetem dla Activision. Gry z tej serii są zaplanowane na kilka lat do przodu, więc fanom na pewno nie zabraknie dobrej zabawy.

Porzucenie Cyberpunka 2077 nie wchodziło w grę: „kulminacją naszych działań jest wersja 2.0”
Porzucenie Cyberpunka 2077 nie wchodziło w grę: „kulminacją naszych działań jest wersja 2.0”

Adam Adamczyk, 29 września 2023, 10:07

Projekt RED nigdy nie zamierzał porzucać Cyberpunka 2077. Zdaniem reżysera gry wszystkie decyzje, działania i aktualizacje prowadziły do wersji 2.0.

Gry powinny kosztować nawet ponad 400 zł - tak twierdzi prezes Capcomu
Gry powinny kosztować nawet ponad 400 zł - tak twierdzi prezes Capcomu

Maciej Gaffke, 26 września 2023, 09:57

Być może niedługo za egzemplarz gry trzeba będzie zapłacić o wiele więcej. Za takim rozwiązaniem opowiada się zdecydowanie prezes Capcomu.

Reżyser Gothic Remake pokazał mi grę w akcji. Poczułem starego ducha w nowym wydaniu
Reżyser Gothic Remake pokazał mi grę w akcji. Poczułem starego ducha w nowym wydaniu

Karol Laska, 13 września 2023, 13:01

Tak, widziałem Gothica Remake. I jest lepiej niż myślałem. To dalej Gothic w duchu, mniej z drewna, choć i paru kanciastości nie zabrakło. Reżyser gry sprawia jednak wrażenie osoby, która wie, co robi. A robi coś zaskakująco ambitnego.

Wielka skrucha Petera Molyneuxa: „Wszystko, co mówię, należy traktować z przymrużeniem oka”
Wielka skrucha Petera Molyneuxa: „Wszystko, co mówię, należy traktować z przymrużeniem oka”

Maciej Gaffke, 6 września 2023, 13:46

Słynny brytyjski programista przyznał niedawno, że ma wyrzuty sumienia po wywiadach, w których składał niedotrzymane obietnice względem swoich gier.

Bethesda na poważnie podeszła do religii w Starfieldzie; konsultowano się z jezuitą
Bethesda na poważnie podeszła do religii w Starfieldzie; konsultowano się z jezuitą

Maciej Gaffke, 31 sierpnia 2023, 09:54

Religia będzie jednym z istotniejszych elementów w zbliżającym się Starfieldzie. Główny projektant gry wyznał, że skorzystano z pomocy byłego scenarzysty, jezuity, który obecnie szkoli się na księdza.

„Mógłby mieć jaja, by napisać, że ma dość”.  Rozmawiamy z współtwórcą i przedstawiamy kulisy upadku Dziejów Khorinis
„Mógłby mieć jaja, by napisać, że ma dość”. Rozmawiamy z współtwórcą i przedstawiamy kulisy upadku Dziejów Khorinis

Karol Laska, 28 sierpnia 2023, 15:15

Co się stało, że po 15 latach Dzieje Khorinis zostały anulowane i czy aby na pewno to wszystko wina komunikacyjnych barier. O kulisach projektu opowiedział w rozmowie z GRYOnline.pl koordynator scenarzystów moda, Piotr „Bhaal” Cholewa.

Współtworzył Call of Duty, a spytany o najoryginalniejszy FPS - wybrał polską grę
Współtworzył Call of Duty, a spytany o najoryginalniejszy FPS - wybrał polską grę

Paweł Musiolik, 25 sierpnia 2023, 15:45

Immortals of Aveum jest czymś wyjątkowym w morzu FPS-ów. Reżyser tego magicznego shootera na tyle inaczej patrzy na gatunek, że za najoryginalniejszą strzelankę uważa pewien polski tytuł.

Między strzelanką fantastyczną a realistyczną - wywiad z twórcą Immortals of Aveum
Między strzelanką fantastyczną a realistyczną - wywiad z twórcą Immortals of Aveum

Karol Laska, 24 sierpnia 2023, 15:00

Porozmawialiśmy z reżyserem gry Immortals of Aveum oraz współtwórcą kampanii fabularnych do znanych odsłon Call of Duty o jego najnowszej produkcji, rozwoju gatunku strzelanek oraz wadze nowych marek w dobie sequeli.

Producent portu Gothica mówi nam, dlaczego gra nie trafi na inne platformy
Producent portu Gothica mówi nam, dlaczego gra nie trafi na inne platformy

Krzysiek Kalwasiński, 18 sierpnia 2023, 15:18

Zapytaliśmy producenta switchowej wersji Gothica o to, dlaczego port tej kultowej gry trafi jedynie na Nintendo Switcha. Jak się okazuje, ma to związek z powstającym remakiem.

W Alan Wake 2 będziemy bardziej bezbronni, a wrogowie więksi i groźniejsi
W Alan Wake 2 będziemy bardziej bezbronni, a wrogowie więksi i groźniejsi

Maciej Gaffke, 10 sierpnia 2023, 18:11

Reżyser Alana Wake'a 2 zdradził nowe wiadomości o grze. Podczas wywiadu dla magazynu Edge ujawnił on, jaką serią inspirowali się deweloperzy oraz na czym się skupili.

„Zawartość i jakość PoE 2 pobije na łeb PoE 1” - nasza rozmowa z twórcami Path of Exile 2
„Zawartość i jakość PoE 2 pobije na łeb PoE 1” - nasza rozmowa z twórcami Path of Exile 2

Piotr Maciejczak, 30 lipca 2023, 15:04

Path of Exile 2 to gra, która być może osiągnie to, czego nie udało się osiągnąć Diablo 4 – przytrzyma nas przy komputerach dłużej, a nie tylko na czas kampanii fabularnej. Widzieliśmy już ten tytuł w akcji i udało nam się porozmawiać ze studiem Grinding Gear Games.

Path of Exile 2 po polsku? Twórcy: „język polski jest wysoko na liście”
Path of Exile 2 po polsku? Twórcy: „język polski jest wysoko na liście”

Hubert Śledziewski, 29 lipca 2023, 16:00

Czy w Path of Exile 2 zagramy po polsku? Twórcy ze studia Grinding Gear Games udzielili na to pytanie odpowiedzi, która daje pewną nadzieję na rodzimą lokalizację.

Twórca Path of Exile o Diablo 4 - „nie czuję, że gram w RPG akcji”
Twórca Path of Exile o Diablo 4 - „nie czuję, że gram w RPG akcji”

Hubert Śledziewski, 29 lipca 2023, 10:25

Reżyser kreatywny Path of Exile 2 przyznał, że tworząc tę grę, studio Grinding Gear Games nie szuka inspiracji w Diablo 4. „To dwie różne produkcje”.

Twórca Baldur's Gate 3 nie rozumie, czemu nie powstaje więcej takich gier
Twórca Baldur's Gate 3 nie rozumie, czemu nie powstaje więcej takich gier

Hubert Śledziewski, 22 lipca 2023, 15:48

Reżyser Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, przyznał, że nie rozumie, czemu wychodzi tak mało klasycznych gier RPG. Chciałby, aby było inaczej, bo wtedy miałby więcej tytułów do ogrania.

„Nie sądzę, aby wcześniej taka gra została stworzona” - rozmawiamy z twórcą Baldur’s Gate 3
„Nie sądzę, aby wcześniej taka gra została stworzona” - rozmawiamy z twórcą Baldur’s Gate 3

Michał Mańka, 22 lipca 2023, 10:30

Baldur’s Gate 3 to największa gra RPG, jaka wyjdzie w tym roku... a może w ogóle w ostatnich latach. Oczekiwania graczy są ogromne, w końcu za tym projektem stoją twórcy znakomitego Divinity Original Sin 2. Mieliśmy okazję porozmawiać z szefem studia Larian. Oto czego się dowiedzieliśmy.

Twórca Dying Light 2 ocenia Dead Island 2. Tę jedną rzecz chciałby „odzobaczyć”
Twórca Dying Light 2 ocenia Dead Island 2. Tę jedną rzecz chciałby „odzobaczyć”

Hubert Śledziewski, 11 lipca 2023, 16:22

Jakie byłoby Dead Island 2, gdyby – tak jak „jedynkę” – stworzył je polski Techland? Odpowiedzi na to pytanie już nie poznamy. Wiemy za to, jaki element tej gry nie przypadł do gustu Tymonowi Smektale, lead game designerowi Dying Light 2.

CP2077 Phantom Liberty z nowym zakończeniem, ale nie takim, jakie marzy się fanom
CP2077 Phantom Liberty z nowym zakończeniem, ale nie takim, jakie marzy się fanom

Maciej Gaffke, 7 lipca 2023, 20:13

W niedawnym wywiadzie przedstawicielka studia CD Projekt RED zdradziła, że DLC Phantom Liberty wprowadzi nowe zakończenie do Cyberpunka 2077.

Peter Molyneux ma pomysł, którego „nie widziano wcześniej w żadnej grze
Peter Molyneux ma pomysł, którego „nie widziano wcześniej w żadnej grze"

Kamil Kleszyk, 7 lipca 2023, 12:30

Ojciec serii Fable i niezapomnianego Black & White, Peter Molyneux, zdradził, że jego nadchodzący projekt będzie przypominać największe hity, które stworzył.

Paweł Sasko o misji z Krwawym Baronem: „Czegoś takiego w grach AAA nie było”
Paweł Sasko o misji z Krwawym Baronem: „Czegoś takiego w grach AAA nie było”

Hubert Śledziewski, 1 lipca 2023, 12:47

Wątek Krwawego Barona to jedna z najlepszych, najdojrzalszych historii w Wiedźminie 3 – a być może i w grach w ogóle. O stojących za nią inspiracjach opowiedział nam Paweł Sasko ze studia CD Projekt Red.

Paweł Sasko przyznaje - z tą rzeczą w Cyberpunku przesadzili
Paweł Sasko przyznaje - z tą rzeczą w Cyberpunku przesadzili

Hubert Śledziewski, 30 czerwca 2023, 15:39

Artyści rzadko uważają swoje dzieła za w pełni ukończone. Dotyczy to również deweloperów gier. Paweł Sasko ze studia CD Projekt Red przyznał, z którym elementem Cyberpunka 2077 przesadził – gdyby mógł, pewnie by to zmienił.

Paweł Sasko o dramatycznej śmierci w Wiedźminie 3: „Chciałem, aby zabolała graczy”
Paweł Sasko o dramatycznej śmierci w Wiedźminie 3: „Chciałem, aby zabolała graczy”

Hubert Śledziewski, 29 czerwca 2023, 16:37

Paweł Sasko, główny projektant zadań w Wiedźminie 3, wyjawił nam, skąd wziął się pomysł uśmiercenia pewnego ważnego bohatera w Dzikim Gonie. „Potrzebowałem postaci, która zaboli”. [Uwaga: spoilery].

Przedstawiciel CD Projekt opowiada o trudnych kulisach powstawania Cyberpunka 2077
Przedstawiciel CD Projekt opowiada o trudnych kulisach powstawania Cyberpunka 2077

Adam Celarek, 27 czerwca 2023, 16:28

Przedstawiciel studia CD Projekt RED udzielił niedawno wywiadu dla serwisu GamesIndustry.biz. Na jego łamach deweloper wspomina o trudnym procesie odbudowy zaufania wśród graczy, a także dzieli się ogólnymi planami na przyszłość.

Twórca Heroes 3 nigdy nie grał w HoMM od Ubisoftu. „Ktoś inny zaczął wychowywać moje dziecko”
Twórca Heroes 3 nigdy nie grał w HoMM od Ubisoftu. „Ktoś inny zaczął wychowywać moje dziecko”

Karol Laska, 20 czerwca 2023, 17:00

Twórca Heroes 3 i 4, David Mullich, nie miał nigdy chęci, bo ograć kolejne części serii autorstwa Ubisoftu. Wytłumaczył nam dlaczego, a przy okazji nie bał się odrobiny krytyki względem wizji francuskiej firmy. Choć znalazło się i miejsce na parę słodszych słów.

Twórcy Chimery, nowego polskiego survivalu SF: „Celujemy w realizm al dente”
Twórcy Chimery, nowego polskiego survivalu SF: „Celujemy w realizm al dente”

Adam Zechenter, 15 czerwca 2023, 17:21

Małymi kroczkami, ale z dużymi ambicjami nadchodzi Chimera, czyli nowa polska gra science fiction łącząca parę różnych gatunkowych pomysłów. Zadaliśmy parę pytań deweloperom z Creepy Jar, a oni opowiedzieli nieco więcej o samym dziele.

„Starfield już teraz ma mniej bugów niż jakakolwiek gra Bethesdy na premierę” - twierdzi szef Xbox Studios
„Starfield już teraz ma mniej bugów niż jakakolwiek gra Bethesdy na premierę” - twierdzi szef Xbox Studios

Kamil Kleszyk, 13 czerwca 2023, 09:15

Wiele wskazuje na to, że Starfield będzie stanowić miłą odmianę w portfolio Bethesdy. Nadchodzący kosmiczny RPG ma być najmniej zabugowaną produkcją w historii studia.

Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia
Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia

Kamil Kleszyk, 12 czerwca 2023, 15:34

W rozmowie z redakcją IGN szef Bethesda Game Studios – Todd Howard – ujawnił, czy studio id Software, stojące za świetną serią strzelanek Doom, pomagało przy tworzeniu Starfielda.

Rozmawiamy z twórcami Cyberpunka 2077 o Phantom Liberty
Rozmawiamy z twórcami Cyberpunka 2077 o Phantom Liberty

Michał Mańka, 12 czerwca 2023, 12:30

Jaki będzie Cyberpunk 2077: Phantom Liberty? Najlepiej zasięgnąć wiedzy u źródła, dlatego też spotkaliśmy się w Los Angeles z reprezentantami CD Projektu RED i porozmawialiśmy o szczegółach dodatku.

Blizzard o braku upragnionej mechaniki w Diablo 4.  „Nikt nie mówi, że nie powróci”
Blizzard o braku upragnionej mechaniki w Diablo 4. „Nikt nie mówi, że nie powróci”

Zbigniew Woźnicki, 9 czerwca 2023, 15:30

Słowa runiczne nie występują w serii Diablo od czasów jej drugiej odsłony. Redakcja portalu GRYOnline.pl miała okazję porozmawiać z producentami Diablo 4 i dowiedzieć się, czy ten system ma szansę powrócić.

Blizzard broni otwartego świata i funkcji online w Diablo 4. „Łatwo jest grać solo”
Blizzard broni otwartego świata i funkcji online w Diablo 4. „Łatwo jest grać solo”

Zbigniew Woźnicki, 7 czerwca 2023, 17:35

Pracownicy Blizzarda zaangażowani w produkcję Diablo 4 opowiedzieli w rozmowie z nami o tym, dlaczego gra wygląda tak mrocznie i brudno, po co komu ten tryb always online i czy otwarty świat przez przypadek nie zmniejszył w oczach graczy Sanktuarium.

Co gracz będzie czuł, grając w Starfielda? Tłumaczy dla GRYOnline.pl Inon Zur
Co gracz będzie czuł, grając w Starfielda? Tłumaczy dla GRYOnline.pl Inon Zur

Karol Laska, 3 czerwca 2023, 11:30

Jak brzmi Starfield? Jak brzmi Fallout? Jak brzmi Syberia? Dla Inona Zura kompozycje są czymś więcej niż zwykłym soundtrackiem, mają emocjonalnie wpłynąć na gracza. Porozmawiać z uznanym muzykiem o jego największych dokonaniach w branży gier wideo.

„Kiedyś było łatwiej”. Były pracownik Blizzarda o trudach tworzenia gier
„Kiedyś było łatwiej”. Były pracownik Blizzarda o trudach tworzenia gier

Karol Laska, 2 czerwca 2023, 18:10

Thiago Klafke, były deweloper Blizzarda i Ubisoftu, a aktualny pracownik 100 Thieves, opowiedział redakcji GRYOnline.pl o trudach tworzenia gier, niemożności eliminacji wszystkich bugów i potencjalnej przyszłości branży.

Nad Starfieldem pracuje od 7 lat, ale na pomoc przy Falloucie 3 miał tylko kilka miesięcy
Nad Starfieldem pracuje od 7 lat, ale na pomoc przy Falloucie 3 miał tylko kilka miesięcy

Kamil Kleszyk, 2 czerwca 2023, 16:38

Inon Zur, światowej sławy kompozytor i długoletni współpracownik Bethesdy, w rozmowie z redakcją portalu GRYOnline.pl opowiedział co nieco o kulisach tworzenia ścieżki dźwiękowej do najpopularniejszych gier wideo.

„Todd Howard to Elon Musk gamingu” - twierdzi jego długoletni współpracownik
„Todd Howard to Elon Musk gamingu” - twierdzi jego długoletni współpracownik

Kamil Kleszyk, 1 czerwca 2023, 17:05

W trakcie rozmowy, jaką redakcja portalu GRYOnline.pl przeprowadziła z Inonem Zurem, znanym kompozytorem muzyki do gier wideo, twórca ten nie szczędził komplementów pod adresem legendarnego projektanta i producenta gier – Todda Howarda.

„Kolega jeździł do domu na weekend, żeby wyprać rzeczy” - twórca Wiedźmina wspomina crunch
„Kolega jeździł do domu na weekend, żeby wyprać rzeczy” - twórca Wiedźmina wspomina crunch

Hubert Śledziewski, 28 maja 2023, 10:00

Crunch towarzyszył studiu CD Projekt Red od samego początku. Tworząc pierwszego Wiedźmina, deweloperzy pracowali nawet po szesnaście godzin. Niektórzy z nich spali w biurze.

Sapkowski napisał sarkastyczny list do twórców Wiedźmina. Oni umieścili go w grze
Sapkowski napisał sarkastyczny list do twórców Wiedźmina. Oni umieścili go w grze

Hubert Śledziewski, 27 maja 2023, 10:10

Andrzej Sapkowski miał większy udział w produkcji pierwszego Wiedźmina, niż myślicie… niż sam myśli. Napisał „sarkastyczny list” do deweloperów ze studia CD Projekt Red, który następnie trafił do gry.

Wiedźmin Online? Poznajcie polski serwer Ultimy Online w świecie Sapkowskiego!
Wiedźmin Online? Poznajcie polski serwer Ultimy Online w świecie Sapkowskiego!

Patryk Manelski, 12 maja 2023, 16:31

Tajemnice Cintry to prywatny serwer Ultimy Online, który korzysta ze świata Wiedźmina autorstwa Andrzeja Sapkowskiego. Jest to nie tylko serwer z tradycjami, stawiający na roleplay, ale też oferujący wiele własnych rozwiązań i pomysłów.

WoW Dragonflight powstał, bo Blizzard wreszcie był gotów na zmianę podejścia do MMO
WoW Dragonflight powstał, bo Blizzard wreszcie był gotów na zmianę podejścia do MMO

Kamil Kleszyk, 1 maja 2023, 11:00

Twórca World of Warcraft: Dragonflight, Ion Hazzikostas, zdradził, że chwalone rozszerzenie jest wynikiem nowej strategii Blizzarda, która zakłada wsłuchanie się w potrzeby graczy.

W Diablo 4 może powrócić lubiany system ulepszeń z „dwójki”
W Diablo 4 może powrócić lubiany system ulepszeń z „dwójki”

Kamil Kleszyk, 26 kwietnia 2023, 17:31

Premiera Diablo 4 zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym twórcy dostarczają nam coraz więcej – często niejednoznacznych – informacji o nadchodzącej grze. Tym wypowiedzieli się o słowach runicznych znanych z drugiej części serii.

Diablo 4 nie jest nieskończone; twórca zdradza, co nas czeka na „końcu” gry
Diablo 4 nie jest nieskończone; twórca zdradza, co nas czeka na „końcu” gry

Kamil Kleszyk, 22 kwietnia 2023, 10:37

Mimo że rozgrywka Diablo IV umożliwi graczom przekroczenie setnego poziomu w grze, to produkcja będzie miała swoje zakończenie. Nieco światła na temat starcia z finałowym bossem rzucił jeden z twórców „czwórki”.

Wiedźmin oczami grających go aktorów. Analizujemy Geraltów Jacka Rozenka i Douga Cockle'a
Wiedźmin oczami grających go aktorów. Analizujemy Geraltów Jacka Rozenka i Douga Cockle'a

Hubert Śledziewski, 14 kwietnia 2023, 17:10

Dla Polaka nie ma lepszego głosu wiedźmina niż ten Jacka Rozenka. Amerykanin czy Brytyjczyk to samo powie o Dougu Cockle’u. Bazując na wywiadach z obydwoma aktorami, próbujemy wychwycić różnice w ich warsztacie i podejściu do roli Geralta z Rivii.

„Oczywiście, że Geralt wróci”. Rozmawiamy z Jackiem Rozenkiem, polskim głosem Wiedźmina
„Oczywiście, że Geralt wróci”. Rozmawiamy z Jackiem Rozenkiem, polskim głosem Wiedźmina

Michał Mańka, 14 kwietnia 2023, 17:10

Spotkaliśmy się z Jackiem Rozenkiem, by porozmawiać o tym, jak widzi Geralta jako postać i co znaczy dla niego Wiedźmin jako marka. Aktor opowiedział nam przy okazji o swoim aktualnym stanie zdrowotnym i potencjalnym powrocie do roli łowcy potworów.