futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 7 lipca 2009, 16:28

Czy PSP2 będzie tak dobre jak pierwszy Xbox?

W sieci pojawiły się nowe rewelacje na temat konsoli PSP2 - pełnoprawnego następcy PlayStation Portable od Sony (nie chodzi tu o ujawnione jakiś czas temu PSP Go). Redaktorzy hiszpańskiej wersji serwisu Eurogamer podali garść informacji dotyczących specyfikacji sprzętowej handhelda, który - ich zdaniem - aktualnie znajduje się w fazie projektowania.

W sieci pojawiły się nowe rewelacje na temat konsoli PSP2 - pełnoprawnego następcy PlayStation Portable od Sony (nie chodzi tu o ujawnione jakiś czas temu PSP Go). Redaktorzy hiszpańskiej wersji serwisu Eurogamer podali garść informacji dotyczących specyfikacji sprzętowej handhelda, który - ich zdaniem - aktualnie znajduje się w fazie projektowania.

Według źródeł Eurogamer.es, nową konsolę przenośną będzie napędzał układ o pseudonimie Hydra, którego podstawę ma stanowić technologia PowerVR od firmy Imagination Technologies. Hydra powinna mieć możliwość funkcjonowania jednocześnie jako procesor główny i procesor karty graficznej, co z kolei przełoży się na mniejsze zużycie mocy i dłuższy czas funkcjonowania konsoli.

To wszystko sprawi, że PSP2 zaprezentuje swoim posiadaczom gry o takim poziomie wykonania jak na pierwszym Xboksie. Brzmi nieźle (jak na sprzęt przenośny) - w końcu na konsoli Microsoftu ukazało się wiele rozbudowanych i dopracowanych produkcji (najlepiej widać je podczas przeglądania naszej encyklopedii).

Zapytani o całą sprawę przedstawiciele Sony standardowo odparli, że: "nie komentują żadnych plotek czy spekulacji" . W końcu marketing firmy jest teraz skoncentrowany na pomyślnym wypuszczeniu na rynek PSP Go, a dopiero później dostanie nowe zadanie...

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej