Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Seria SUPERHOT - seria gier

SUPERHOT JP
SUPERHOT JP

Akcji jeszcze nie ogłoszona

SUPERHOT JP to opracowana z myślą o pecetach pierwszoosobowa gra akcji, stanowiąca japońskiego spin-offa popularnej polskiej marki. Tradycyjnie całość obraca się wokół nietypowej mechaniki, w ramach której czas biegnie tylko wtedy, gdy znajdujemy się w ruchu. Tym razem walczymy jednak w lokacjach typowych dla Kraju Kwitnącej Wiśni i korzystamy z nowego uzbrojenia.

PCPS4

SUPERHOT VR
SUPERHOT VR

Akcji 6 grudnia 2016

Specjalna wersja oryginalnej polskiej produkcji SUPERHOT, przygotowana specjalnie z myślą o goglach rzeczywistości wirtualnej i dedykowanych kontrolerach ruchowych. Cechą charakterystyczną gry jest fakt, że podobnie jak to miało miejsce w przebojowym oryginale, w SUPERHOT VR czas płynie wyłącznie wtedy, kiedy kontrolowana przez gracza postać porusza się lub rozgląda po otoczeniu. W przeciwieństwie do pierwowzoru, gracz nie może jednak swobodnie przemieszczać się po planszy, a oczyszczenie sceny z napastników owocuje teleportacją do innego zakątka mapy. Trzon rozgrywki stanowią efektowne starcia z przeciwnikami, którzy padają po jednym celnym strzale bądź uderzeniu. Zadanie to komplikuje jednak fakt, że główny bohater cechuje się praktycznie zerową wytrzymałością, a klucz do sukcesu stanowi szczegółowe zaplanowanie przebiegu kolejnych potyczek i umiejętne wykorzystanie rozbudowanego arsenału, obejmującego broń palną, pięści, shurikeny i inne przedmioty (np. pełniące rolę tarcz patelnie).

PCPS4

SUPERHOT
SUPERHOT

Akcji 13 września 2013

Opracowana przez łódzkie studio SUPERHOT team nietypowa strzelanina FPP, której pierwotna wersja stworzona została zaledwie w tydzień na potrzeby konkursu 7DFPS 2013. Rozgrywka w SUPERHOT polega na eliminowaniu przeciwników w kolejnych sterylnych pomieszczeniach, w których czas biegnie tylko wtedy, kiedy się poruszamy. Całość skupia się więc nie na samym strzelaniu, ale umiejętnemu wykorzystywaniu zatrzymującego się czasu, dzięki któremu możemy unikać wystrzelonych w naszą stronę pocisków, jednocześnie dokładnie mierząc w głowę kolejnego przeciwnika. Zabawę rozpoczynamy pozbawieni jakiejkolwiek broni, jednak w toku rozgrywki pozyskujemy ją z ciał zabitych wrogów. Ilość amunicji jest jednak mocno ograniczona, a jeden celny strzał może nas zabić i zmusić do rozpoczęcia gry od początku. Produkcja zrealizowana została w minimalistycznej oprawie graficznej, w której przeważają odcienie bieli, kontrastujące z czerwienią przeciwników oraz smug wystrzelonych pocisków.

PCPS4XONESwitchWWW