Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Seria Eisenwald - seria gier

Eisenwald: Blood of November
Eisenwald: Blood of November

RPG 1 listopada 2016

Połączenie gry strategicznej i cRPG, stworzone przez niezależne studio Aterdux Entertainment. Eisenwald: Blood of November powstało jako uzupełnienie nieco mniej otwartego Legends of Eisenwald. Gra przenosi nas do świata stanowiącego mieszankę europejskiego średniowiecza z elementami legend. W krainie tej dochodzi do walki o tron pomiędzy rywalizującymi frakcjami. Natomiast gracz wciela się w neutralnego dowódcę i otrzymuje całkowicie wolną rękę w kwestii podejmowanych działań. Rozgrywka w Eisenwald: Blood of November opiera się na eksploracji otwartego świata, wykonywaniu rozmaitych zadań oraz toczeniu bitew. Gracz może też rekrutować nowych żołnierzy, rozwijać ich zdolności oraz zapewniać coraz lepsze wyposażenie. Podróżowanie odbywa się w czasie rzeczywistym, a starcia z wrogimi wojskami w trybie turowym. Dzięki zastosowaniu zdarzeń losowych i specjalnego systemu zadań determinowanych przez nasze wybory, każda rozgrywka ma inny przebieg. Eisenwald: Blood of November oferuje szczegółową grafikę 3D utrzymaną w stonowanych barwach.

PC

Legends of Eisenwald
Legends of Eisenwald

Strategiczne 2 lipca 2015

Legends of Eisenwald to strategia turowa z elementami cRPG. Gra wyprodukowana została przez niezależne studio Aterdux Entertainment i stanowi rozwinięcie pomysłów z wcześniejszego projektu białoruskiego dewelopera - Discord Times. Akcja Legends of Eisenwald osadzona została w świecie łączącym legendy i historyczne realia epoki średniowiecza. Fabuła obraca się natomiast wokół typowo ludzkich motywacji jak chciwość, żądza władzy czy pragnienie zemsty. Rozgrywka nastawiona jest głównie na eksplorowanie lokacji, zbieranie skarbów i toczenie bitew. Mechanika walki w Legends of Eisenwald została mocno uproszczona, a aktywny udział gracza ogranicza się do taktycznego ustawienia szyku formacji i wskazywania celów dla podległych jednostek. Zdobywane w boju doświadczenie pozwala natomiast awansować oddziały, zwiększając ich umiejętności.

PC