Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

SilverioS ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

12.01.2018 23:24
odpowiedz
SilverioS
4

Rok 2118
Mógłbym godzinami opowiadać o postępach, jakie poczyniliśmy w dziedzinie motoryzacji, medycyny, nanotechnologii. Wy jednak chcecie usłyszeć o rozwoju foteli dla graczy. To wcale nie głupie, wszakże ostatnie mistrzostwa sieciowych rozgrywek wojennych obejrzało 1,5 razy więcej osób niż ostatni mundial. Dziwi mnie, że wciąż nazywamy to fotelami. Z dość przestarzałymi z dzisiejszego punktu widzenia fotelami z początków XXI wieku łączy je niewiele. Obecne konstrukcje zajmują dwukrotnie więcej miejsca (choć, biorąc pod wagę, że nie używamy już jednostek PC i monitorów, a wielu z nas nie kupuje do swoich mieszkań też biurek – nie jest chyba tak źle). Do dzisiejszych foteli kładziemy się w pozycji półleżącej, zatrzaskujemy klapę i znajdujemy się w swego rodzaju kapsule. Ma to za zadanie ograniczyć kontakt naszego ciała z bodźcami zewnętrznymi, takimi jak hałas czy podmuchy powietrza, które mogą zakłócić komfortowe korzystanie z sieci. Następnie podłączamy specjalne okablowanie do naszych nóg, a dłonie wkładamy do wydrążonych po obu stronach tub. Do naszej głowy podłączamy „łącznik”. Urządzenie to o średnicy kilku centymetrów jest w stanie wpływać na nasze fale mózgowe, przenosząc osobę do niego podłączoną w „stan wyciszenia”. Uprzednio skonfigurowany łącznik łączy się z aparaturą naszego fotela. Fotele można również odpowiednio skonfigurować ze wszelkimi systemami elektronicznymi w mieszkaniu, takimi jak telefony, dzwonki do drzwi, kuchenki elektryczne etc. które będą nas w stanie zaalarmować, jeśli zajdzie taka potrzeba. Połączenie technologii wykorzystanej w tych fotelach, technologii łącznika i naszych własnych mózgów tworzy trio idealne. Jesteśmy w stanie podczas rozgrywek w sieci odczuwać wszelkie bodźce fizyczne, łącznie z bólem (najwyższy stopień odczuwalności podlega ograniczeniom prawnym w niektórych krajach). Oczywiście nic nam się złego stać nie może, przynajmniej pod względem fizycznym (niektóre osoby, grające w gry z oznaczeniem „Hard” w których można przeżyć wirtualną śmierć, mogą doświadczać czegoś na kształt zespołu stresu pourazowego, jednak zgodnie z raportem WHO jest to problem niszowy). Rozwój foteli gamingowych i łączników zmienił oblicze świata gier. Producenci ciągle udoskonalają swoje produkty i zobaczymy, co przyniesie najbliższa przyszłość.

31.01.2014 19:19
odpowiedz
SilverioS
4

Według mnie - w przeciwieństwie do większości użytkowników - grą miesiąca stycznia jest The Banner Saga. Jest to gra trochę nowatorska, inspirowana mitologią nordycką, a jak wiemy, twórcy gier rzadko korzystają z dorobku podań i wierzeń kręgów kulturowych. Taktyczne RPG z ciekawą fabułą odeszły już trochę w zapomnienie, a miłośnikom tego typu gier od urodzaju głowa nie pęka, przeto tym bardziej cieszę się, że od czasu do czasu coś wartego uwagi zostanie wydane.

Gra ta jest debiutem studia Stoic, więc myślę, że można dać jej szansę i ją przetestować.

Pozdrawiam:)

11.12.2013 18:17
odpowiedz
SilverioS
4

Wysłane. Wielkich szans sobie nie robię, ale zobaczymy:)

10.12.2013 21:29
odpowiedz
SilverioS
4

Jutro wysyłam "kartkę" jeśli tak to można nazwać. Zobaczymy co będzie.

08.12.2013 20:49
odpowiedz
SilverioS
4

Ehhh, stara gierka, a ja ciągle pogrywam w multi. Call of duty + dodatek United Offensive to jedna z najlepszych części całej serii.

28.11.2013 22:09
odpowiedz
SilverioS
4

Gra jest niezła. Spora dawka humoru, grafika może być, kampania bardzo dobra (mimo swojej liniowości) tyle, że bardzo krótka. Wbrew temu, co ludzie piszą na niektórych forach, w multi wciąż gra sporo osób.

Battlefield nie jest dla mnie ideałem strzelanki, ale przy tej grze trochę czasu spędziłem.

26.11.2013 22:04
odpowiedz
SilverioS
4

#GTAV na PC - SilverioS - 08.06.2014#