Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

Marsellus Wallace ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

02.04.2020 15:52
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oto długo wyczekiwany i potężny update 0.8. Jest taumaturgia, umiejętności wglądu i koncentracji, nowe obszary, poprawiona fizyka postaci, różne aspekty związane z AI i wiele innych.
https://steamdb.info/patchnotes/4847456/

16.11.2019 00:47
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Spodziewam się, że ta część może mieć konstrukcje wielu epok historycznych w stylu pierwszej części Empire Earth. Może niekoniecznie od paleolitu aż do epoki nanotechniki w XXIV wieku. Po prostu epicki rozmach - na to liczę.

09.11.2019 21:10
Marsellus Wallace
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marsellus Wallace
102

Wolałbym symulator podróży pociągiem po jakiejś rzeczywistej trasie, z fotorealistycznym widokiem przez okno.

12.10.2019 12:22
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Następny update prawdopodobnie wprowadzi elementy "thaumaturgy". Cierpliwe czekanie na rzadkie aktualizacje zawsze mam wynagrodzone. Nawet, jeśli ta gra nigdy nie osiągnie finalnej wersji, to każdy update jest powodem do zagrania od nowa.

08.05.2019 23:51
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

@ Dualcore

Sui Generis to bardzo duże wyzwanie, podobno równolegle z Exanimą pracują nad tą grą. Pewien insider testujący zamknięte buildy Exanimy twierdzi, że jest szansa na early access SG najwcześniej pod koniec przyszłego roku... Absolutnie otwarty świat, dowolność "co, dokąd i kiedy" i nieliniowa fabuła (jeśli twórcy rzeczywiście dotrzymają słowa) może wywrócić do góry nogami świat sandboxowych RPG. W Exanimie mamy to wszystko na mniejszą i zamkniętą skalę, jako przedsmak.

07.05.2019 18:43
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po 10 miesiącach wreszcie oczekiwany, solidny update 0.7.2. Dziwne, że o grze, która jest jedyna w swoim rodzaju, nie ma żadnych informacji w dziale "newsroom" na dużym portalu o grach. Cały czas we wczesnym dostępie, jednak mogłyby się pojawiać wzmianki o postępach prac. Zmian jest naprawdę wiele, m.in.:

-nowy poziom w ramach "Rozdroża" z nowym typem przeciwników
-ogromna ilość nowych itemów
-lepsze animacje postaci, sposobu poruszania i walki
-nowe opcje dialogowe z NPC
-ulepszona mechanika uszkodzeń ciała
-ulepszone cienie, fizyka, renderowanie
-ulepszone interakcje z różnymi przedmiotami
-możliwość zdobycia mapy

18.03.2019 20:15
Marsellus Wallace
👍
2
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Popieram przedmówcę. Stan, w jakim jest już gra we wczesnym dostępie, świetnie rokuje na przyszłość. Klimat niepowtarzalny.

09.11.2018 23:17
Marsellus Wallace

Tak, zremasterowane epizody z pierwszej części jeśli ktoś ma ochotę, to może rozegrać od nowa, bo i tak wszystkie osiągnięcia i postępy przepadają.

09.11.2018 14:41
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dziwna sprawa. W H2 poznikały różne opcje graficzne, brak Dx 12. Co ważniejsze, zniknęły mi wszystkie postępy i osiągnięcia z pierwszej części. Czyli wniosek z tego, że w poprawionej zawartości jedynki w dwójce, wszystko nalicza się od nowa.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-11-09 14:48:56
18.09.2018 15:10
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102
Wideo

@Dylexan

Oto przykład gracza, o którym wspomniałem. WSAD - o tym możesz zapomnieć w tego typu grze.
Jeśli nie odrzuciło cię całkowicie i kiedyś jeszcze spróbujesz, to tu masz chyba najlepszy poradnik jeśli chodzi o podstawy:

https://www.youtube.com/watch?v=IA483Blrbnk

11.07.2018 21:28
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po tej aktualizacji warto już grać. W wersji ostatecznej ta gra może mieć bardzo odległą premierę więc prawdopodobnie trzeba się uzbroić w dużo cierpliwości.

To jest taki rodzaj mechaniki gry, który część graczy może odrzucić od razu, a część - mimo początkowej dezorientacji i trudności w sterowaniu - zmobilizować i wciągnąć. Ja się zaliczam do tych drugich. Początki w postaci kilkugodzinnych praktyk strasznie mnie irytowały ale jednocześnie miałem zero zrezygnowania.

11.07.2018 14:28
Marsellus Wallace
👍
1
odpowiedz
Marsellus Wallace
102
10

Zaledwie po kilkunastu miesiącach od ostatniego builda, pojawiła się wreszcie wersja 0.7.0. Potężny update, wiele rozwiązań przebudowanych, wiele od nowa. Między innymi:

- nowy obszar gry - Rozdroża, Katakumby
- ponad 130 nowych itemów
- wiele przeróbek i udoskonaleń 3 pierwszych poziomów
- pojawił się towarzysz NPC
- całkowita przebudowa AI, nowe AI walki, więcej inteligencji i taktyki u przeciwników
- poprawione animacje i mechanika zwodów, uderzeń,
- lepsze tekstury, cienie i oświetlenie
i masa innych drobiazgów

Gra naprawdę gruntownie ulepszona i rozbudowana, jeszcze sporo do finalnej wersji, no i oczywiście równolegle trwają pracę nad Sui Generis. Efekt końcowy może być naprawdę rewolucją jeśli chodzi o system walki i fizykę w RPG, mimo że początkowo może zniechęcać.

11.07.2018 00:09
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Big Leak - jeśli ktoś się nie może doczekać, reszta niech obejdzie się smakiem:

https://drive.google.com/file/d/1GeOIcEte8x4Ijtvmox4cd6T8TPWP6Riv/view

10.07.2018 15:10
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bethesda więc co robi. Na szczęście F76 nie będzie takim MMORPG jak Elder Scrolls Online. Dlatego modyfikacje przedłużą żywot na długo i bardzo odmienią grę w każdym możliwym aspekcie.

Tak samo było ze Skyrimem i F4 - jakkolwiek oceniać same gry w czystej wersji, to po potężnym zmodowaniu już kilka miesięcy po premierze, zupełnie nowa jakość.

10.07.2018 13:26
Marsellus Wallace
odpowiedz
1 odpowiedź
Marsellus Wallace
102

Spokojnie, wszystko będzie dobrze pod tym względem. Rozgrywka solo pojawi się w późniejszej aktualizacji, więc będzie różnorodność modyfikacji nie ograniczonych tylko do tekstur, presetów enb/reshade i tym podobnych. Nexusmods szybko się zapełni.

Słowa Todda Howarda:

„Jednym z naszych długofalowych planów jest posiadanie serwerów, na których możesz grać sam. Samotnie. Możesz też stosować mody i zmieniać reguły gry według własnego uznania. To wszystko znajduje się w naszych planach, ale nie będzie dostępne od premiery.”

https://gamingbolt.com/fallout-76-will-have-single-player-servers-coming-after-launch-todd-howard-confirms

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-07-10 13:27:49
04.07.2018 14:58
Marsellus Wallace
1
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Przydałoby się jeszcze kilka usprawnień. Hitman mógłby się nauczyć czołgać. Pod łóżkiem ofiary można podłożyć bombę, zrzucić żyrandol na śpiącego, ale czasem warto poczekać na ofiarę, żeby posłuchać jak leżąc na łóżku gada przez telefon o czymś ważnym i przestrzelić materac od dołu.

Poza tym urealnić możliwość przebierania się - tylko w stroje postaci o podobnych rozmiarach. Do tego trzeba by zróżnicować budowę ciała wszystkich NPC.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-07-04 15:15:23
03.07.2018 15:00
Marsellus Wallace
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marsellus Wallace
102

Cieszy zestaw lokacji:
Nowa Zelandia
Miami
Kolumbia
Mumbai - Indie
USA po raz drugi
Ocean Atlantycki - prawodopodnie misja na jachcie.

Gdyby jeszcze dali tak misję w deszczowej Anglii (jakaś misja na wybrzeżu portowym w strugach deszczu) albo zaśnieżoną Skandynawie, Kanadę czy inną Alaskę w jakimś górskim ośrodku wypoczynkowym w czasie burzy śnieżnej, to byłoby super.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-07-03 15:46:37
30.05.2018 18:15
Marsellus Wallace
👎
1
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Obawiam się, że to będzie sieciowy mix rpg i ekonomicznej strategii. Symulator zarządzania kryptą. Sim City "zamknięte" w klaustrofobicznej krypcie.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-05-30 18:18:30
29.05.2018 18:49
Marsellus Wallace
1
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Będzie dobrze, jeśli się wyrobią w 2021 roku. Pamiętam początek 2004 roku i pierwszą (która wypłynęła) wersje alfa, chyba build 1465. A były przecież starsze buildy, które "przypadkowo" nie wypłynęły, albo dopiero po długim czasie zostały upublicznione, żeby pokazać ile się zmieniło w porównaniu do wersji ostatecznej. Premiera Cienia Czarnobyla - marzec 2007.

Tak więc teoretycznie jakaś pre-alpha może już istnieć, ale czekanie zapowiada się co najmniej długie.

18.05.2018 21:58
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102
Wideo

Długo wyczekiwany build 23 "Ken Wood" dostępny. Sporo nowości i usprawnień. Gra cały czas w fazie alfa, ale widać, że projekt coraz bardziej dojrzewa. Jeśli kiedykolwiek wyjdzie w ostatecznej wersji, będzie to prawdopodobnie najlepsza darmowa alternatywa wobec erteesowej klasyki typu AoE.

https://www.youtube.com/watch?v=SjDNRgVAdkc

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2018-05-18 22:08:43
21.09.2016 10:26
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niestety ale ocena na 5 jest miarodajna. Ja od siebie dałbym nawet 4.5 z jeszcze jednego powodu - w trybie losowej mapy nie ma możliwości wyboru wielkości mapy... dobrze pamiętam z 1 gigantyczne mapy. Już teraz można powiedzieć, że jedyna szansa na życie tej gry to modyfikacje. Może pojawi się mod na miarę świetnego "imperia mod" dla Back to War, gdzie nawet pojawiła się epoka XIX wieku.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2016-09-21 10:30:14
20.09.2016 19:37
Marsellus Wallace

Fucktycznie mało poważnie to wygląda. Jedyne usprawiedliwienie takiej sytuacji to byłaby implementacja jakiegoś "day one patcha".

20.09.2016 19:17
Marsellus Wallace
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Marsellus Wallace
102

Wygląda na to, że twórcy uczciwiej by postąpili nazywając tę grę jako Kozacy HD. Lepiej było wziąć przykład z Age of Empires 2 i tak właśnie zrobić.

20.09.2016 17:40
Marsellus Wallace

To wszystko prawda. Jest tylko jeden drobiazg - gra toczy się nie w roku 1943 tylko na przełomie XVII i XVIII wieku. Raczej nie będzie w niej kampanii pt.: rzeź wołyńska. Właściwie na pewno nie będzie.

20.09.2016 16:08
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

0 A.D zrobiło na mnie naprawdę duże wrażenie. A przecież mamy do czynienia dopiero z buildami w wersji alpha, więc będzie tylko lepiej.

Ostatnio co prawda kolejne buildy wychodzą coraz rzadziej ale chyba nie ma powodu do niepokoju. No i gra ma być darmowa.

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2016-09-20 16:08:34
20.09.2016 15:58
Marsellus Wallace
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Marsellus Wallace
102

No cóż. Czyli w przypadku oldskulowych rts-ów nie ma zmian - jedyna ciekawa propozycja i co ważne - dobrze wróżąca na przyszłość - to stale rozwijany projekt pod tytułem 0 A.D.

Ewentualnie zmodowany Age of Empires 2 HD, gdzie SI w niektórych przypadkach jest już na lepszym poziomie

post wyedytowany przez Marsellus Wallace 2016-09-20 15:59:20
12.12.2015 15:56
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

To taki drobiazg ale nagłówek mógłby być inny:
"Recenzja gry DiRT Rally - Richard Burns Rally może wreszcie odejść w niebyt"

Lepiej by brzmiało "Recenzja gry DiRT Rally - Richard Burns Rally ma godnego następcę"

16.04.2015 14:57
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Brak możliwości tworzenia modyfikacji uśmierciłby tę grę. Byłoby tak samo jak w przypadku Max Payne'a 3, który poszedł w całkowite zapomnienie i stał się typową jednorazówką. Do dziś gram w zmodowanego MP2 i oczywiście GTA 4.

09.04.2015 14:14
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

@SirXan

Pozycja obowiązkowa tworzona przez team międzynarodowych zapaleńców - wolontariuszy. Ta gra jeśli nie zabraknie sił i chęci twórcom, będzie rozwijana latami, być może nigdy nie powstanie wersja ostateczna.

Mniej więcej co kwartał wychodzi kolejny build, numeracja idzie według kolejnych liter alfabetu - obecnie wersja 18 Rhododactylos. Nazwa każdej wersji nawiązuje do jakichś pojęć ze starożytności. A to dopiero są wersje alpha, potem mam nadzieję będą kolejne bety od A do Z.

09.04.2015 13:53
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Super news. Od dłuższego czasu dla mnie istnieją tylko dwa klasyczne RTS-y, na szczęście nadal regularnie rozwijane - AoE II HD i 0 A.D, którego kolejne wersje alpha tylko zaostrzają apetyt.

09.01.2015 16:58
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

W oczekiwaniu na - mam nadzieje, że nie gniot - pozostają kolejne, ale coraz bardziej grywalne buildy wersji alpha 0 A.D. Mniej więcej co 3 miesiące pojawia się kolejna wersja gry, która być może nigdy nie będzie ostatecznie ukończona, ale na pewno zapewni ciągłą porcję rozrywki fanom tradycyjnych RTS-ów.

27.08.2014 13:21
Marsellus Wallace
😍
07.05.2014 12:45
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niech to będzie na 15 rocznicę NfS: Porsche Unleashed 2.

27.04.2014 20:37
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Te wymaganie będą większe, jeśli się wgra któryś z modów HD Textures. Ja mam z Zewu Prypeci textures i meshes, który pasuje i poprawia grafikę.

27.04.2014 17:56
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dobra wiadomość. Ciekawe czy grywalnością i klimatem przebije modyfikację Misery 2.1

03.04.2014 13:11
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Teraz czekam jeszcze na odświeżoną wersję Rise of Nations.

30.10.2013 12:47
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Podobno gdy się pojawi GTA 5 na PC, to będzie w wersji ocenzurowanej, bez przekleństw, a dopiero potem wyjdzie płatne DLC: "Ch*j Wam w Dupę!", już z odpowiednią dawką słownictwa oraz odblokowaną polityczną poprawnością, czyli zamiast Afroamerykaninów będą czarnuchy.

09.08.2013 11:59
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Zabrakło potężnego moda w nowej wersji, a właściwie to konwersji zmieniającej radykalnie każdy aspekt S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci - Misery 2.0. Modyfikacja dla wytrawnych graczy ze względu na bardzo wysoką trudność.

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

24.07.2013 15:48
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No dobra, swoje zarobili więc teraz proszę o ten patch umożliwiający grę offline i budowę większego miasta. Wtedy dopiero zarobią na mnie.

15.05.2013 13:13
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

To i tak ładnie masz podkręconą memory - ja też mam DCu II Asusa, ale przy 500 mam artefakty. Może to wcześniejsza wersja i wcześniejszy bios. A ten Nvidia Inspector to fajna rzecz, dla ludzi którzy lubią wydusić (drobne, ale zawsze...) ustawienia poprawiające jakośc różnych efektów. Oczywiście kosztem wydajności.

14.05.2013 22:29
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

beduin20 -->

Mam podkręconego core i7 920 do 3.7 Ghz i GTX 670 (dane z MSI Afterburner: power limit 122%, core clock +190 Mhz, memory clock +400). W grze około 23-27 fps, czasami występują spadki do 18-20.

Dodatkowo w Nvidia Inspector mam wymuszone następujące bajery, co zapewne w jakimś stopniu obniża framerate w wymagających grach:
Antialiasing - Transparency Supersampling na 8x Sparse Grid Supersampling
filtrowanie tekstur na High Quality
wymuszone potrójne buforowanie.
Dodatkowo LOD Bias na -3.000

14.05.2013 18:39
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

kaszanka9 --> GTX 670 jest dobry, ale ma już rok. Jest jeszcze gtx 680, 690, titan no i nadchodzi zaraz nowa generacja 7xx. Jeśli chodzi o optymalizacje to nie pisałem o średnich czy wysokich ustawieniach grafiki, tylko najwyższych możliwych (wyższa może być jedynie rozdzielczość ale na moim monitorze tego nie sprawdzę), jakie można włączyć. I to mnie pozytywnie zaskoczyło, bo mimo nadal bardzo dobrej karty grafiki spodziewałem się, że do takich ustawień będzie potrzebna mega-droga karta z najwyższej półki.

14.05.2013 18:13
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Gra wypas. Zoptymalizowana bardzo ładnie. Na core i7 920 + GeForce GTX 670 + sterowniki 320.14 da się grać spokojnie w FHD, 4x SSAA, zaawansowana fizyka i teselacja na najwyższym poziomie. Czasami spadki fps ale obawiałem się słabszej płynności. W porównaniu do Metro 2033 nie dość, że ładniej, klimatyczniej i ciekawiej, to jeszcze udana optymalizacja.

15.09.2012 19:29
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam nadzieję, że doczekam się na Age of Empires 4. Na razie duże nadzieje wiąże z oldschoolwym RTs "0 A.D", tworzonym przez fanów. Gra początkowo miała byc tylko modem AoE. Jest regularnie jest updejtowana, cały czas w wersji alfa, ale prezentuje się już naprawde interesująco. Ogólnie czekam na RTS-a, który łączyłby to co najlepsze z serii AoE, AoM, Cossacks, Empire Earth.

Oprócz tego NOLF 3 i kontynuację Condemned: Criminal Origins

18.06.2012 19:34
Marsellus Wallace
👍
Image

Po chyba 10 latach przerwy koncern Coca-Cola przywrócił limitowaną edycję - tym razem truskawka + kiwi. Osobom lubiącym kolorowe, gazowane napoje polecam. Lekki, nie przesłodzony smak, w sam raz na taką porę. Mam nadzieję, że podobny ruch wykona teraz Pepsi i powróci z Pepsi Blue albo Wild Cherry - moim zdaniem jeszcze fajniejszym smakiem niż Dr. Pepper.

Nabyłem w Almie - były tylko dwie litrowe i jedna 0,5. Albo zdążyli wykupić, albo edycja BARDZO limitowana...;)

22.05.2012 22:52
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bardzo miła gierka, w sam raz na odprężenie po całym dniu. Graficznie całkiem ładnie, trochę fizyki i destrukcji otoczenia (Nvidia PhysX). Przyzwoita AI samochodowych przeciwników, spychają na pobocze, potrafią zastawiać pułapki tam, gdzie trzeba, na ostrych zakrętach, maskują wcześniej wyrzucone miny zasłonami dymnymi, można się czasem na to "naciąć". Zręcznie sami omijają pułapki. No i niecodzienny zestaw samochodów.

07.04.2012 00:00
Marsellus Wallace
👍

Znacie droższe? To chyba rekord cenowy. Chociaż, gdyby samemu zakupić podzespoły i złożyć... No ale jest możliwość wysyłki do PL - $1705 ekonomicznym Fed'exem...

http://www.ebay.com/itm/INTEL-3960X-4-6GHZ-EXTREME-4x680-SLI-MONSTER-GAMING-COMPUTER-H2O-R4E-480SSD-/110855384807?pt=Desktop_PCs&hash=item19cf7eeee7#shId

09.02.2012 09:50
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Zrobiłem eksperyment; też miałem katalog "textures" zapełniony modyfikacjami ze strony Nexusa. Jednak porównałem rozmiar tekstur z tymi z oficjalnego DLC. W tym celu pliki HighResTexturePack.bsa rozpakowałem 7-zip i po skopiowaniu ich do folderu "textures" okazało się, że wiele z nich ma większy rozmiar ( ale też część sporo mniejszy ) od tych wysokiej rozdzielczości z Nexusa. Tak więc warto zainstalować DLC mając nawet wcześniej wgrane tekstury nieoficjalne, bo w niektórych przypadkach jakość jeszcze się poprawi.

23.12.2011 17:48
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po prostu trzeba czekać. Spokojnie i cierpliwie czekać; chyba, że kogoś stać i nie szkoda mu takiej kasy na gry i konsolę.

Ja spokojnie czekam na koniec 2012 roku, w tym czasie konsola będzie już w miarę połatana firmware'owo, gry stanieją, będzie ich więcej.

Inna sprawa, że pod koniec 2012 roku smartfony będą jeszcze potężniejsze, z jeszcze lepszymi ekranami AMOLED kolejnej generacji (za chwilę wchodzi nowy Sony Ericsson z serii Xperia z rozdziałką ekranu 1280*720 a więc więcej niż Vita), zaczną się na nie pojawiać rozbudowane gry z prawdziwego zdarzenia i powoli będą przeganiać Vitę, która przez kilka lat będzie stać w miejscu (pomijam ewentualną wersję slim, chyba, że dostanie np. pdkręcone bebechy w niższym wymiarze technologicznym, będzie bardziej energooszczędna, itd.).

Tak więc za pewien czas bardziej opłacalne i sensowne może być posiadanie "telekonsoli" (smartfona z przyjaznym, gamingowym sterowaniem i interfejsem o możliwościach konsoli dodatkowo z fajnymi systemami operacyjnymi typu Android, Windows mobilny, itd), niż "gołej" konsoli bez takich możliwości.

22.12.2011 11:59
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No, to zobaczymy, czy jakiś fanatyk się skusi za taką cenę. W opisie nie podano jaka to wersja, pewnie ta uboższa:

http://allegro.pl/sony-playstation-vita-nie-czekaj-do-22-ii-2012-i2012194604.html

17.12.2011 13:35
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oyciec24 -->

dla mnie to jakaś ściema. Po kliknięciu na "?" jest info, że: wysyłka do 7 dni oznacza, że produkt wyślemy maksymalnie do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia...
Nie wierzę, że ściągają konsole po takiej cenie bezpośrednio z Japoni. Chociaż można ich dopytać o szczegóły, ale wątpię, żeby za taką cenę w ciągu 7 dni była dostępna w Polsce ta konsola.

Poza tym, myślę, że do czasu oficjalnej premiery poza Japonią, żaden sklep nie będzie sprowadzać tych konsol. Tylko pojedyńcze oferty np. na allegro, po dużo wyższej cenie, ale nic oficjalnie do momentu premiery w Polsce nie będzie sprzedawane w jakimkolwiek sklepie.

Nawet już jest na Allegro. Sprzedawca podejrzany - 0 ofert... tak nagle się zarejestrował, żeby dla spragnionych Polaków zrobić pre-order Vity? Wątpliwe.
Zamawiając produkt już teraz, zapewniacie sobie Państwo promocyjną cenę oraz pierwszeństwo w wysyłce!

http://allegro.pl/playstation-vita-psv-pre-order-i1988091399.html

17.12.2011 12:53
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Polak potrafi! Potrafi, aby Vita była już w naszych rękach za 7 dni! - żaden tam pre-order, tylko najprawdziwsza, realna konsola.

http://www.zakupy.frito.pl/Gry/PSP/Konsole_/Konsola_PlayStation_PS_VITA_WiFi,13452.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-11&utm_content=13452#nclid=fd8774a49234e3c3c22a776729e840e0

02.12.2011 18:26
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Kolejna gra zalicza obsuwę. Jeśli dobrze pamiętam, to premiera miała być w grudniu 2011.

30.11.2011 23:55
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Polak potrafi! Potrafi, aby Vita była już w naszych rękach za 5 dni! - żaden tam pre-order, tylko najprawdziwsza, realna konsola JUŻ JEST od ręki ;)

(a dokładniej - "Towar jest dostepny w magazynie we Francji). Biorę dwie od razu ;)

http://www.zakupy.frito.pl/Gry/PSP/Konsole_/Konsola_PlayStation_PS_VITA_WiFi,13452.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-11&utm_content=13452#nclid=fd8774a49234e3c3c22a776729e840e0

26.10.2011 14:59
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Sorry, pomyliłem wątek ;)

22.10.2011 00:20
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Pingus. Zdecydowanie.

http://pingus.seul.org/

16.10.2011 15:35
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Cała nadzieja w modyfikacjach i uzdolnionych modderach. Doom III - 7 lat po premierze - nadal jest modyfikowany, również graficznie, choćby niedawna modyfikacja Wulfen Texture Pack albo Sikkmod pokazują, jak od pierwowzoru bardzo się zmienił. Rage napewno zostanie jeszcze odmieniony na lepszą i ładniejsza grę, niekoniecznie przez samych twórców, co właśnie uzdolnionych modderów.

19.07.2011 15:43
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Szkoda. Mam 9000, też nie korzystałem z dotychczasowych ofert, bo nic dla mnie nie było ciekawego. Maksymalna zniżka przy przedłużeniu umowy na nowy telefon to chyba 250 zł za 7000 punktów. Najwyżej okażę serce i wymienię punkty na "nagrody charytatywne" albo pochodzę częsciej do kina, bo pamiętam, że była jakaś oferta wymiany punktów na bilety do kina.

11.07.2011 11:11
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Lemmings, Oh, no! More Lemmings i Holiday Lemmings.

08.07.2011 19:16
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam XP, znajomemu na nowszej wersji netbooka MSi z 32 bitowym Win7 MP2 działa.

07.07.2011 21:31
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam na MSI U100 - chyba z jeszcze słabszą grafiką, bo GMA945 sporo fajnych gierek - Max Payne II - chodzi bez przycięcia na full, Age of Empires I i II, na niskich bądź średnich detalach Doom III i pierwszy FEAR, Need for Speed Porsche... i jeszcze kilka innych

06.07.2011 18:12
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dla fanów strategii w rodzaju Age of Empires link do wspomnianej darmowej i tworzonej przez fanów gry 0 A.D. Niedawno wyszła kolejna wersja alfa, gra jest tworzona od 10 lat, początkowo miał być to mod-konwersja do AoE II. Chyba jeszcze długa droga przed twórcami, ale wygląda to naprawdę obiecująco:

http://wildfiregames.com/0ad/

28.06.2011 20:02
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Graj. Graj w kasynie, w ruletkę, w blackjacka, graj na jednorękim bandycie - za najwyższe stawki, jeśli masz już trochę więcej odłożonych pieniędzy, graj w karawanę. Pamiętaj, że poziom szczęścia jest ważnym czynnikiem.

27.06.2011 22:15
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oczywiście, zapomniałem o Age of Mythology, bardzo fajnie się grało zwłaszcza w dodatek The Titans z mieszkańcami Atlantydy. No i też czekam na Stronghold 3, oby gra w jak największym stopniu skupiała się na wątkach ekonomicznych i budowlanych.

A tryb "random map' też mi chyba najbardziej przypadł do gustu w Age of Kings, zwłaszcza po wgraniu pewnego moda poprawiającego AI. Najlepsze, że cały czas do tych gier wychodzą fanowskie modyfikacje, scenariusze i kampanie na HeavenGames.

27.06.2011 21:38
Marsellus Wallace
😐

Ostatnio grywam sobie na moim nieprzystosowanym do hitów netbook'u w Age of Empires 2 (Age of Kings) i taka mnie naszła myśl - gdzie się podziały te klasyczne, epickie RTSy...

z wyborem różnych cywilizacji, mozolnym wydobywaniem i gromadzeniem zasobów oraz "produkcją" obywateli/wieśniaków ciężko harujących dla przyszłej potęgi przy wyrębie lasu, na polach uprawnych, w kopalniach...

z eksploracją terenu, wielkimi, generowanymi mapami, drzewkami technologicznymi, szukaniem proporcji pomiędzy rozwojem gospodarczym i ekspansją militarną, awansowaniem do kolejnych epok, mniej lub bardziej mozolną rozbudową armii i infrastruktury, budową cudów świata...

gdzie godni następcy serii Age of Empires, Empire Earth (genialne 1 i 2 z dodatkami, część 3 - bez komentarza), Kozaków, American Conquest, Empires: Dawn of the Modern World, Rise of Nations...albo bardzo obiecująca, całkowice darmowa i fanowska, cały czas w wersji alpha, od wielu lat tworzona gra 0. A.D...

Też Wam brakuje tej klasyki? Czy ta odmiana RTS-ów kiedyś się jeszcze odrodzi? Czy w najlepszym wypadku nadchodzi epoka takich wynalazków jak Age of Empires Online?

20.06.2011 15:51
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ciekawe, czy "nowy" model PS3 dostanie chociaż W-Fi n. Jeśli tylko będzie różnica w wadze i trochę mniejszym zużyciu prądu, to nie da się mówić o jakiejkolwiek nowości. Chyba, że Sony przyjęło politykę "małych kroków" i za rok wyjdzie wersja Ultra Slim, jeszcze mniejsza i lżejsza...

10.06.2011 23:06
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Te minigierki też słabo wypadają. Nawet w zupełnie innych grach, gdzie takich elementów w ogóle mogłoby nie być jako dodatkowych, coś wnoszących do fabuły, "smaczków" - czyli np. w Falloucie New Vegas - zwykła gra na jednorękim bandycie była bez porównania bardziej emocjonująca i fajniej pomyślana niż w DNF.
Nie wspominam już o GTA4, w którym te minigierki były najlepsze i najbardziej różnorodne.

06.06.2011 20:58
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

w tej chwili z SE to tylko Xperia Arc - nie wiem jakie są różnice w cenie u operatorów (chyba że kupujesz poza siecią), ale pewnie spore, tym nie mniej jeśli możesz wydać więcej to śmiało polecam Arc'a.

30.05.2011 21:36
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Może mający w przyszłym roku premierę Race Driver: GRID 2 dla odmiany będzie "poważniejszy" i mniej arcadowy. Na to liczę.

18.05.2011 22:24
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102
Image

Najlepszy ketchup na świecie to austriacki Felix (mi akurat znany z wielu podróży ze Szwecji, tam jest numerem jeden), kiedyś dostępny także w Polsce.

14.05.2011 21:59
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Heavy Rain Move Edition.

Virtua Tennis 4.

Nowa odsłona Tiger Woods'a chyba też jest kompatybilna.

01.05.2011 16:01
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niestety nie doczekałem się drugiej części Condemned: Criminal Origins na PC, więc czekam na 3 część.
Dodatkowo, po niedawnym ukończeniu Amnesia: Dark Descent, mam nadzieję, że kontynuacja nastąpi.

21.12.2010 16:51
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Joannus1979 --> w F3 była komenda, zdaję się "IMaxCharacterLevel ##", dzięki której można wyznaczyć sobie dowolny lvl. Korzystałem z niej, gdy wyszły DLC do F3, bo też już wysoko zaszedłem. W NV ta komenda też powinna działać.

20.12.2010 11:06
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Tu są najlepsze mody graficzne. Rozmiar w sumie ponad kilka Gb. Polecam zwłaszcza HiRes - 400% zwiększone detale i rozmiar tekstur.

http://www.modcraft.net/community/index.php?s=2dbf1f720b02aebdb7acd0779739d11b&autocom=downloads&showcat=16

14.11.2010 17:57
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dla mnie też ta trzecia część jest podejrzana; dwa tygodnie do premiery i zero screenów, zero trailerów, nic. Wątpię, żeby aż tak po cichu pracowali nad tą grą, coś tu nie gra:) Nigdy nie było takiego przypadku, żeby do ostatniego dnia wszystko udawało się ukryć przed światem.

Tym bardziej, że dwa tygodnie przed premierą, każda gra jest już całkowicie ukończona, ma złoty status i trafia do tłoczni...

13.11.2010 11:32
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mam nadzieję, że dotrzymają terminu i gra wyjdzie w 2012. Znając życie, druga część będzie już zapewne multiplatformowa - oby nie odbiło się to na jakości w wersji PC...

11.08.2010 14:04
Marsellus Wallace
👎
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

To jest, kurczę, skandal! 11 sierpnia... Może chociaż na konsole już się pojawił?

06.08.2010 11:21
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Zdziera kase? Na pewno nie w wersji na PC. Tu można śledzić, co się dzieje z tym dodatkiem:

http://twitter.com/metro2033

Najwyraźniej są jakieś problemy z "cheevo MS"...

05.08.2010 13:06
Marsellus Wallace
😍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Co się dzieje z tym dodatkiem? 5 sierpnia i nie ma.

27.07.2010 10:13
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dużo bardziej wolałbym Hong-Kong albo Tokio.

17.05.2010 13:55
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Możliwe, że akcja GTA V będzie się toczyć w jakimś azjatyckim mieście. Tokio, Hong-Kong?

29.03.2010 12:50
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Test niekompletny. Lepiej było się wstrzymać i poczekać parę dni na karty Nvidii 470 i 480 i wtedy robić testy.

18.02.2010 09:52
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mam nadzieję, że w okolicach premiery tej gry właśnie, zadebiutuje Nvida Fermi.

18.11.2009 13:44
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Teselacja to nie jest przypadkiem zwiększenie ilości trójkątów, które są dzielone na mniejsze trójkąty, co daje zwiększoną szczegółowość danego przedmiotu?

18.11.2009 13:29
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Nie wiem, jak duża jest różnica w tej grze, jesli chodzi o róznicę grafiki DirectX 9/10, bo gram na maksymalnych ustawieniach DirectX 10, nie wiem też na ile widoczne bedą zmiany na Dx 11, pewnie jeszcze ładniejsze soft-cienie i może większa ogólna szczegółowość tekstur dzięki tesselacji, ale jak dla mnie ta strona gry nadal trzyma poziom.
Mam na myśli bardzo efektowne wschody i zachody Słońca, ogólnie cienie w słonecznej porze dnia. W nocy i przy zachmurzeniu gra wygląda już słabiej, szkoda że niebo i chmury są statyczne.

13.10.2009 23:14
Marsellus Wallace
👎
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No i dupa. Według IGN release date q1 2010... ostatnie screeny z sierpnia 2007. Chyba pomysł przerósł twórców.

28.08.2009 22:06
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No i jednak kolejna obsuwa... listopad 2009. Zdążyłem już zapomnieć o tej grze, chyba coś czuję, że wyjdzie "idealny" przeciętniak. Gra na kilka jesiennych wieczorów i można zapomnieć.

27.10.2008 08:37
Marsellus Wallace

Trudno żeby były widoczne i odczuwalne zmiany, skoro "różnica" między dwiema wersjami sterowników wynosi 0,01, nawet jeśli są sterowniki wypuszczane pod konkretną grę. Ja zmiany zauważam przy sterownikach nowszych o co najmniej kilka punktów całkowitych.

15.08.2008 11:51
Marsellus Wallace
😒
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Grafiką grafiką, ale dlaczego nie dali większego wboru rozdzielczości? Z tego co pamiętam maximum to 1024*768... Gra wygląda po prostu brzydko na rozdzielczości 1680*1050...o resztę się nie czepiam, ta kwestia jest dla mnie największym zaniedbaniem.

26.06.2008 12:59
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Drobiazgów do poprawy jest więcej -
efekt i wykonanie płonącego ognia ulepszyć,
zwiększyć rozdzielczośc tekstur większych obiektów,
do wspomnianej już AI dać poprawkę zachowania się przeciwników na stanowiskach z CKM-em i na wieżyczkach,
częstsze używanie przez nich granatów...

26.06.2008 12:07
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Choć trudno to sobie wyobrazić, producenci poinformowali, iż AI komputerowych przeciwników zostało jeszcze bardziej udoskonalone

Dla mnie nie trudno to sobie wyobrazić, od razu rzucił się w oczy brak reakcji gdy np. strzelalem w beczkę z benzyną albo inny łatwopalny zbiornik i przeciwnicy stojący w pobliżu tylko nerwowo się rozglądali nie uciekając i jeszcze wiele innych konkretnych sytuacji więc mam nadzieję, że tym razem naprawdę zostanie to wyeliminowane.

A dla użytkowników high-endowych kompów mam nadzieje, że będzie duża możliwośc skalowania i zwiększą rozdzielczośc niektórych obiektów i ulepszą tekstury, np. skał.

20.06.2008 14:53
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Z tego co pamiętam, duży patch ma się pojawić w sierpniu i ma dodać wsparcie directX 10. Trzeba mieć nadzieję, ze poprawki nie ograniczą się tylko do ulepszenia grafiki.

13.06.2008 11:08
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102
Image

No dobrze, a co z zastosowaniem w tej grze technologii amBX? Parę miesięcy temu były zapowiedzi tego rewolucyjnego wynalazku Philipsa, który jeszcze bardziej urealni rozgrywkę i właśnie FC2 miał być pierwszą grą kompatybilną z zestawem głośników + diodami LED, które wyświetlają w otoczeniu gracza barwy nawiązujące do tego co się dzieje na ekranie, jakieś wibrujące podkładki pod ręce i wiatraki symulujące wiatr.
Wiadomo czy w finalnej wersji zobaczymy ten wynalazek w działaniu?

06.06.2008 09:38
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

To ściema. To wygląda jak jakaś większa modyfikacja czy konwersja Q4 albo D3.

08.01.2008 23:57
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Łatka jest już od kilku ladnych godzin.

Crysis™ aktualizacja 1.1
2008-01-08

Poprawki:

* Poprawiono: Potencjalne zawieszenie gry w D3D10
* Poprawiono: Pomarańczowe bloki, które pojawiały się po wczytaniu na słabym komputerze stanu gry wykonanego na mocnym komputerze.
* Poprawiono: Zmienne uszkodzenia pojazdów przy ostrzele z LAW-a.
* Poprawiono: Rozdzielczość odbić pod D3D10; poprawka wyświetlania odbić przy kilku procesorach graficznych.
* Poprawiono: Wyciek pamięci w trybach pełnoekranowego antyaliasingu.
* Poprawiono: Możliwość włączenia nieskończonej amunicji.
* Poprawiono: Wycieki pamięci pod D3D10 przy zmianie trybu ekranu.
* Poprawiono: Optymalizacja trybu wieloosobowego
* Poprawiono: Kiedy gracz zadawał cios wręcz podczas odtwarzania animacji podniesienia broni, jego broń pozostawała w podniesionej pozycji.
* Poprawiono: Zawieszenie gry podczas wczytywania stanu poziomu właśnie wyeksportowanego z edytora.
* Poprawiono: Wirtualna klawiatura nie funkcjonowała poprawnie po podłączeniu kontrolera do gry.
* Poprawiono: Użytkownicy mogli stracić możliwość rozglądania się za pomocą prawego drążka.
* Poprawiono: Ustawienie domyślnej rozdzielczości uniemożliwiało wybranie ostatnio używanej rozdzielczości ekranu.
* Poprawiono: Błąd przy zmianie rozdzielczości w D3D10
* Poprawiono: Problemy z głębią pola oraz kroplami wody pod D3D10
* Poprawiono: Zawieszenie gry przy ostrzeżeniu o braku funkcji liczbowej.

Aktualizacje:

* Dodano: Opcje interfejsu rozmycia oraz synchronizacji pionowej
* Zoptymalizowano: Rozmycie
* Zoptymalizowano: FSAA (Pełnoekranowy antyaliasing)
* Zoptymalizowano implementację dźwięku
* Włączono obsługę synchronizacji pionowej pod D3D10
* Nowe pliki testowania wydajności komputera dla programu testującego procesor.
* Chroniona hasłem zdalna sesja http/xmlrpc
* Oznaczono zmienne używane w trybie debug jako oszustwa

* F12 (zrzut z ekranu) działa teraz także w trybie ograniczonym

Usprawnienia:

* Zmniejszono obrażenia obszarowe LAW-a przeciwko piechocie w trybie walki o władzę
* Nieznacznie zmniejszono szybkość pocisków rakietowych w rozgrywkach wieloosobowych
* Wyłączono bryły brzegowe przy wieżyczkach automatycznych na pojazdach, aby zapobiec problemom z wykrywaniem trafień z LAW-a
* Zmniejszono promień wybuchu granatu w rozgrywce wieloosobowej
* Ograniczono teselację wody, aby zapobiec oszukiwaniu w trybie wieloosobowym
* Usprawniono działanie wielu procesorów graficznych przy zmianie mapy głębokości

14.12.2007 10:32
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Szkoda tylko, że wszystkie kolejne gry z serii Trainz niewiele się od siebie różniły. Jako umiarkowany fan grałem w pierwszą część, a w następne tylko przez chwile bo zmiany jak dla mnie były niewielkie. Ogólnie ten rodzaj gier nigdy nie będzie miał licznej grupy fanów więc naprawdę trzeba się postarać by na tego typu symulatorach zarabiać.

08.12.2007 01:14
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jeśli chodzi o UE 3 to dotychczasowe gry oparte na tym silniku wyglądają jak dla mnie bardzo przeciętnie i nie chodzi tu tylko o brak wsparcia albo dość uciązliwe aktywowanie antialiasingu. Byłem nastawiony na coś więcej, zwłaszcza gdy chyba ze 3 lata temu widziałem pamiętny filmik Unreal 3 Tech Demo.

Niecierpliwie czekam natomiast na engine Id Tech5, który będzie zastosowany w Rage i technologie megatexture. Szkoda tylko, że we wspomnianym enginie prawdopodobnie zostanie zaniedbana fizyka, zresztą Carmack nigdy nie był entuzjastą rozbudowanej fizyki ale może końcowy efekt będzie jednak i w tej sferze dopracowany.

02.11.2007 00:48
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

1,63 GB. Coraz solidniejsze rozmiary tych dem.

31.10.2007 13:16
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oprócz tego potem dojdzie jeszcze wiele godzin dodatkowej rozgrywki na liczne modyfikacje, map-packi.
W przypadku Far Cry'a chyba nawet więcej godzin spędziłem właśnie grając w to co stworzyli fani gry niż przechodząc samą grę.

27.10.2007 00:45
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Z okazji dema Crysisa wyszły nowe strowniki graficzne - ForceWare 169.01, które podobno bardzo poprawiają wydajność. Ja dopiero zaczynam ściągać ale jak możecie to je sprawdźcie.

30.09.2007 15:00
Marsellus Wallace

Wreszcie przystępna cena jak na grę od MS, aż wolę sobie nie przypominać ile pare lat temu dałem za sam dodatek do Age of Kings albo Age of Mythology.

16.08.2007 21:53
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam tylko jedną nadzieję - że gra nie będzie beznadziejna. Że będzie absolutnym przeciętniakiem do przejścia w dwa wieczory, odinstalowania i zapomnienia następnego dnia.

28.07.2007 20:09
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Gdzieś na rosyjskim forum czytałem, że prace nad tą gra zaczęły się jeszcze wtedy, gdy S.T.A.L.K.E.R. nie był ukończony. Po prostu dwie gry były tworzone równolegle - S.T.A.L.K.E.R.A już kończono i doszlifowywano, a zaczynano Clear Sky i niby ten "podział zaangażowania" na dwie gry miał być powodem przesuwania premiery samego Stalkera, który gdyby się nie zaczęły prace nad tą częścią to pojawiłby się na wiosnę 2006.

23.07.2007 08:58
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mam nadzieje że wykorzystają ten czas i ostro wezmą się za optymalizacje, zresztą to pewnie jest powodem opóźnienia.

26.06.2007 14:59
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Twórcy chyba zakładają że będzie to porażka, przecież gdyby było inaczej to newsy i screeny na temat tej gry byłyby już od jakiegoś czasu a nie w ostatniej chwili przed premierą. Chyba że było coś wiadomo wcześniej na temat 3 częsci gry tylko nie zauważyłem?

31.05.2007 23:00
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Żeby tylko nie dali tych wątków science-fiction bo to mnie w RTCW wnerwiało, chociaż gra jako całość zrobiła na mnie wielkie wrażenie 6 lat temu.

28.05.2007 19:46
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No i bardzo dobrze, że bardziej utalentowani fani gry biorą sprawy w swoje ręce, zresztą dużo gier właśnie dzięki uzdolnionym twórcom modyfikacji czy dodatkowych leveli zyskuje nowy wymiar a często sama rozgrywka się wydłuża o wiele godzin. Ważne tylko żeby twórcy zawsze zostawiali taką furtkę.

17.05.2007 09:42
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

ADEK24 ---> o to już się zatroszczą fani gry tworzący modyfikacje, z czasem na pewno pojawią się dodatkowe lokacje, nawet konwersje są już zapowiedziane.
Jednak swoją drogą jakiś "konkretny" patch ze strony twórców by się przydał, nie jakiś kolejny drobny kroczek typu "update 1.0004" tylko obszerna aktualizacja np. w rodzaju 1.1

17.05.2007 08:26
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Może będą to samodzielne dodatki na zasadzie Epizodów w HL2 ale istotnie powinien wyjśc w pierwszej kolejności solidny patch do obecnego S.T.A.L.K.E.R.a

10.05.2007 22:56
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkrystian -->pocieszę cie:
według mnie to ty jesteś dziadowski, nie tylko na dzień dzisiejszy ale i już na zawsze taki pozostaniesz.

09.05.2007 10:58
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Da się to odpalić bez karty AGEIA? Czy tym razem jest juz wymagana...

Probówał ktoś już dopisać do skrótu gry komende "EnablePhysX=false", tak jak to było w poprzednim CellFactorze bo w nim działało i normalnie można bylo uruchomić gierke.

30.04.2007 14:47
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po co te narzekania?
Jak już nowy 3DMark wyjdzie to karty graficzne stanieją do przyzwoitych cen, nie mozna patrzeć z dzisiejszej perspektywy, gdzie są dostepne tylko GF 8800 GTS i GTX, przcież lada moment wejdą tańsze modele, potem jeszcze ATI coś pokaże i z najmocniejszych i z budżetowych i jeszcze stanieje. A w Viste też jednak warto zainwestować.

30.04.2007 12:07
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

bobrock --> muzyke w grze można zawsze wyłączyć w ustawieniach dźwięku. Osobiście niezależnie od gatunku muzyki w prawie wszystkich grach które przeszedłem to muzykę miałem wyłączona. Wyjątkiem byla seria Hitman + ewentualnie jakieś ambientowe odgłosy w innych grach. A tak to po prostu drażni mnie.

Zreztą zawsze mogę sobie posłuchać osobno soundtracka z gry.

30.04.2007 11:06
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jeszcze pojawią się tylko dyski holograficzne o pojemności kilkunastu TB i wreszcie mozna będzie ściągnąć i zapisać sobie cały Internet na płytce.

16.04.2007 10:45
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Wątpie czy coś z tego wyjdzie, mniej więcej w tym samym czasie co ten news pojawiły się pogłoski, że prawdopodobnie pojawi się Max Payne 3, nawet Take 2 Interactive zarejestrowała domenę internetową www.MaxPayne3.com., wejdzcie sobie teraz...

W momencie pisania tego newsu były oczekiwania na kontynuacje tych gier, a teraz po prawie trzech latach nie ma żadnych chyba wieści co do tych tytułów, nawet ogólnych wzmianek, że trwają pracę nad tymi grami.

12.03.2007 18:16
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Sciągnąłem demko i muszę przyznać, ze fizyka robi wrażenie, mało gram w przygodówki więc nie wiem czy coś podobnego występowało w tego typu grach ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jeśli chodzi o te efekty to od razu przypomniał mi się pamiętny filmik z Unreal Engine 3 Tech Demo.

06.03.2007 13:20
Marsellus Wallace
😍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

11 i 80/100 niezły rozrzut.

PC Games i PC Powerplay przyznały jej noty 80%, natomiast serwis 4players.de przyznał nowym przygodom Szymka ocenę niższą o 11%.

17.02.2007 19:51
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Grafa już zapewne z najnowszymi bajerami, na tym screenie widać.

15.02.2007 20:31
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Czy dla nikogo nadzieją roku nie jest już DNF?

23.01.2007 17:03
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ciekawe jakie są następne gry w kolejce do takiego patchowania...

20.06.2006 20:52
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Autor recenzji nic nie wspomniał o tym, ze gra korzysta z dobrodziejstw kart AGEIA. Bo chyba korzysta, jak to było w zapowiedziach (jedna z pierwszych gier która to wykorzystuje i pierwszy RTS)? Czy na kompie na którym autor odpalał gre była zamontowana taka karta? Bo jeśli nie to ta recenzja może okazać się niekompletna. Niby drobiazg ale dodatkowe efekty jakie zapewnia ta technologia mają chyba wpływ na całośc oceny.

16.04.2006 20:24
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dlaczego schodzenie z ceny to chwyt poniżej pasa?

03.04.2006 19:25
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Sorry, że się czepiam, nie jestem językowym purystą ale czy zamiast: "W The WarChiefs pojawią się w sumie trzy plemienia Indian" nie brzmi ładniej plemiona?

31.03.2006 08:57
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Czekam niecierpliwie. Poza tym będzie to chyba pierwsza gra która będzie korzystać z dobrodziejstw kart AGEIA. Ale to chyba w pełnej wersji bo w demie jeszcze za wcześnie?

08.02.2006 22:41
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

W tytule news'a pisze że jest to pierwszy dodatek. Czy w planach jest następny?

31.01.2006 21:42
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

PS. - to był post o Pursuit Force do zuromila

31.01.2006 21:41
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mi się bardzo podoba choć jak na razie grałem parę godzin (PSP używam tylko w wolnych chwilach w pracy:)). Bardzo ładna grafika, choć czasami zwalnia przy dużym nagromadzeniu pojazdów. Mozna taranować pojazdy, jest uproszczony system zniszczeń, bardzo ciekawie wygląda patent z przeskakiwaniem na samochody w czasie jazdy. Na razie natrafiłem na jeden moment, gdy można opuścić samochód i gra się wtedy w trybie TPP. Jedyną wadą jaka na razie zauważyłem to brak mozliwości wybierania broni - skończy ci się jedna, zabijasz gościa i przejmujesz jego broń, czy tego chcesz czy nie.

31.01.2006 21:13
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No muszę powiedzieć, ze dla posiadaczy PSP jest to gierka obowiązkowa! Moje doświadczenia ograniczają się na razie jedynie do Ridge Racer'a (moja pierwsza gra na PSP - jak dla mnie świetnej jakości powtórki z ukończonych wyścigów) i Pursuit Force, w którego obecnie zacząłem grać. Następny w kolejności miał być Burnout Legends ale chyba ustąpi mu miejsca właśnie GTA

31.01.2006 08:58
Marsellus Wallace
😐

Ja tam mimo wszystko czekam wytrwale choć mam już dość tych newsów, "fałszywych" pogłosek, które potem zostają "dementowane", by znów powrócić w innej postaci i przez kogo innego wypowiedzianych, itd...

22.01.2006 13:46
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

W trzecim kwartale pojawi się sprzęt zgodny z SM 4.0 i dX 10 - Geforce 8. generacji i Radeon R600 czy coś takiego więc na nich gra pokaże się w całej okazałości. Poza tym directX 10 jest już chyba zaimplementowany w obecnym buildzie Win. Visty

08.01.2006 13:32
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

We got some information that GSC had recently finished its work on Stalker. The final build has the whole storyline, 20 levels and all of the features. With other words final version. The only thing missing are the videos, they will be made by THQ with the balancing of the game. Along with it we expect the PR campaign to begin. This means that everything is in THQ hands and S.T.A.L.K.E.R should be released in 6-8 months.

What the site tried to say, is that the game has reached beta stage. The release is still scheduled for "When It's Done", and as THQ has previously stated, this will not occur before Fall 2006.

27.11.2005 22:51
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Tu fajnie wyszło

27.11.2005 22:38
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niestety chyba nie da się pograć po sieci. A zmienić w configu można rozdziałke, filtrowanie anizo., pomajstrować przy efektach typu bloom, zasięg parallax mapping'u i coś tam jeszcze. Fajnie zrobiona anomalia wpadania w wir powietrzny i nastepujące potem rozrwanie ciała, muszę jeszcze sprawdzić czy kule przechodza przez cienkie przeszkody typu drzwi.

Szkoda, ze nie ma tego poligonu jaki był w jednym z filmików.

27.11.2005 15:34
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Kolejna anomalia

27.11.2005 15:28
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Fajne bronie, jakaś fizyka jest już zaimplementowana. Uchwyciłem moment nadchodzącej "anomalii". Ładnie zrobiony ogień i efekt rozgrzanego, falującego powietrza. W pliku user net mozna trochę pogrzebać

20.11.2005 18:55
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mnie się wydaje, ze jeśli wypłynie kolejny, trzeci build wersji alpha (albo być może jakaś wczesna beta) to będzie znaczyło że się go jednak doczekamy w lecie 2006. Teraz twórcy gry być może czekają na nową generacje kart i następce DirectX 9.0c i nowch bajerów graficznych by się pochwalić mozliwościami engine'u, a z drugiej strony dopracowują i optymalizują kod gry by chodzila na slabszych komputerach.

06.11.2005 17:10
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niedługo te wymagania będą zaktualizowane, bo zapewne żeby pograć na najwyższych ustawieniach trzeba będzie mieć karte grafiki z obsługa PS 4.0 bo do tego czasu wyjdzie WGF czy w końcu DirectX 10 no i Windows Vista

22.06.2005 22:10
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po wakacjach wyjdzie wersja Ultra z 32 potokami, a tymczasem konkurencja nie śpi, choć trochę czasu jeszcze upłynie więc mam nadzieję, że NV zareaguje a być może już ma coś w zanadrzu:):

30.05.2005 21:11
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bardzo dobra gra, istotnie moglaby być lepiej zoptymalizowana, grafika nie wygląda olśniewająco - lepsza była w Empires: Dawn of the Modern World ale nie to jest przecież najważniejsze w RTS-ach. Warto pamiętać, że podobnie jak w przypadku innych RTS-ów pojawi się mnóstwo scenariuszy, kampani, modów i usprawnień AI wykonanych przez uzdolnionych graczy. Już są:

08.05.2005 18:14
Marsellus Wallace
😒
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Śledzę newsy związane z tą grą i coraz bardziej skłaniam się do wersji, że gra wyjdzie w dopiero w okolicy 20 rocznicy awarii w Czarnobylu - kwiecień 2006...

28.04.2005 09:00
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

"wszyscy" to grali w alfe, beta nie była nigdzie dostępna, tylko chyba na jakiś zamkniętych pokazach udostępnili bete multiplayer

22.04.2005 08:52
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Czy to możliwe żeby tak głęboko się zakonspirowali ze swoją robotą? I stosowali celowo taką dezinformacje i przycinanie sobie w kulki z graczami?

28.02.2005 20:02
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Akurat w tym wypadku coraz bardziej wierzę w ten wiosenny termin wydania więc jeśli twórcy dotrzymają słowa to normalnie będę w siódmym niebie:) Po tylu obsuwach w przypadku innych gier, przekładaniu terminów, niekończących się poprawek i dopracowań i ogólnego przycinania sobie w kulki z graczami, wreszcie, na co wskazują wszystkie fuckty na Niebie i Ziemii, w szybkim tempie pojawi się znakomita kontynuacja. Ta trzymać!

09.02.2005 22:13
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jeśli chodzi o dodatek do D3 to na stronie Activision podany jest 4 kwietnia - poczekamy, zobaczymy

03.02.2005 16:38
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Akurat będzie w co grać do czasu wyjścia Empire Earth 2.

03.02.2005 10:40
Marsellus Wallace
👍

Dziękujemy, dziękujemy. Co tam uznanie branży, co tam experci, ja już o tym przekonałem się w sierpniu ;p

02.02.2005 18:25
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Gdzies tam na jakichś pokazach grali w bete multi, tak to dostępna jest tylko ta stara alpha.

31.01.2005 16:05
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ruszyła już podstrona Heavengames poświęcona AoE III. Link chyba nie jest zabroniony?

31.01.2005 14:25
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Kto pyta wielbłądzi --> Stalker już od dawna nie w ma podtytule "Oblivion Lost" tylko "Shadow of Chernobyl"

26.01.2005 10:25
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jak to dobrze, ze znów wszyscy fani tej gry kupią oryginalną i tylko oryginalna wersję gry.

25.01.2005 22:37
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Wyjdzie, wyjdzie. Pod koniec 2006 roku na silniku Unreal Engine 3, być może nawet ulepszonym i zmodyfikowanym do konkretnych potrzeb Duke'a.

12.01.2005 22:14
Marsellus Wallace
😉
2
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Coś podejrzanie dużo wypowiada się tu juniorów i legionistów w jednakowo negatywnym i zupełnie nieuzasadnionym tonie...

07.01.2005 11:20
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Skoro pojawi sie Gravity Gun to logiczne jest, że poprawi się interakcja i fizyka, tak to rozumiem. Swoją drogą nie wiadomo nic o zmianach w grafice? Chodzi mi o zaimplementowanie (najlepiej jeszcze w dopracowanej wersji) tego, co pojawiło się w pewnym modzie - parallax mapping. A może od razu daliby HDR, w końcu gra robiona pod nvidie.

07.01.2005 11:06
Marsellus Wallace
😁
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

HF2 = Half File 2

04.01.2005 22:46
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Na pewnej stronie jest jeszcze 15 pozostałych obrazków jakby ktoś chcial pooglądać. Podam na jakiej, dodacie do tego newsa i potem dopiero grzecznie usuniecie ten link? PASUJE? ;)

04.01.2005 15:08
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niektóre patenty z RoN będa zastosowane w Empire Earth 2, które chyba niedługo już wychodzi, a na AoE 3 to pewnie poczekamy do 2006r., w końcu wykorzystanie Shaderów 3.0 w RTS-ie pociąga za sobą koniecznośc posiadania naprawdę mocnego sprzętu.

01.01.2005 14:26
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

5 moich najlepszych - kolejność NIEprzypadkowa:

I) ex aequo - DooM III i The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay
II) Far Cry
III) Half Life 2
IV) Thief: Deadly Shadows
V) Hitman: Contracts

3 najsłabsze:

I) Mortyr 2
II) Need for Speed: Underground 2
III) Deus Ex: Invisible War

31.12.2004 13:14
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oby w terminie wyszedł Stalker i dodatek do Dóma, bo z Q4 to wątpię, że się wyrobią.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO JORKU FOR ALL !!!

10.12.2004 16:24
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

A nie na Unreal Engine III?

07.12.2004 15:13
Marsellus Wallace
😍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ta gra miałaby jako takie powodzenie gdyby wyszła przed podstawową wersją Medal of Honor czyli gdzieś w 2001 roku. Teraz to szkoda gadać.

07.12.2004 15:11
Marsellus Wallace
👎
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mnie najbardziej przeraził czas wczytywania poziomów i samego intra - mam 1 Gb ramu i naprawdę nie wiem czy jakaś gra dłużej mi się wczytywała.

25.11.2004 13:01
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja też początkowo bez większego entuzjazmu podchodziłem do 3D ale gdy pojawiło się AoM a jeszcze potem Empires Dawn of the Modern World to naprawdę się przekonałem do takich rozwiązań w tego typu grach. Chociaż w np. taki Rise of Nations też się świetnie gra.

09.11.2004 09:42
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Zgadzam się z moimi trzema przedmówcami i superzabijaką.

05.11.2004 11:12
Marsellus Wallace
😊

He, he, czyli co, spękali się Potwora od Zawora? :) Jeśli rzeczywiście gra będzie gotowa już w grudniu to do maja 2005 może się dużo nieprzewidzianych rzeczy wydarzyć, np. gra będzie miała wcześniejszą premierę na p2p:)

04.11.2004 14:52
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Oby tylko twórcy nie poszli na łatwiznę i nie zrobili remake'u niektórych misji tym razem z 2 części, dając dla rekompensaty nowy silnik graficzny.

04.11.2004 14:19
Marsellus Wallace
👍

To dla mnie zdecydowanie najlepsza wiadomość tego tygodnia !!! Choć coś nie bardzo wierzę w ten wiosenny termin.

03.11.2004 18:36
Marsellus Wallace
😃
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Nie, już dziś. Wersja darmowa oczywiście :)

25.10.2004 14:20
Marsellus Wallace
😜
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ale niech ktoś to w końcu kupi. Głupio tak totalnie bojkotować polski produkt.

12.10.2004 20:41
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

WOW !!! Słyszałem pogłoski ale widać, że to prawda !!! :)

* Brand new storyline to battle through with 2 new cut scenes

* Single-player mode: 10 entirely new, diverse and bigger levels – no texture ever reused, each level is entirely unique

* Over a dozen brand new monsters to defeat

* 2 new ‘Painkiller style’ weapons….Each with Dual unique fire modes like a flamethrower/semi-machine gun

* Improved game engine: Improved visual effects and updated network prediction code

* 2 new multiplayer modes, including a “hellish mutation” of Capture the Flag and Last Man Standing

* 6 New Multi-player maps

* Multi-player map editing/modding and Single-player redesign toolkit included

* Supports Pixel Shader 3.0: Now die-hard gamers will push their GeForce 6800 hardware to the limit

12.10.2004 20:22
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

A ja coś czuję, że DNF wyjdzie niewiele póżniej niż HL2. Poważnie, nie takie niespodzinaki się zdarzały...

11.10.2004 15:14
Marsellus Wallace

Dzisiaj może i jest to bardzo dobrym wynikiem ale można sobie tylko wyobrazić jakie w 2006r. będą procesory do PC i karty graficzne w porównaniu do Revolution i PS3.

16.09.2004 17:37
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mi się wydaję, że tak jak w przypadku Dóma III spora część graczy była rozczarowana (ja na pewno nie, wręcz przeciwnie), to Stalker ma szansę porwać olbrzymie rzesze graczy i stać się hitem - przyszłego co prawda - roku. Przed nami jeszcze HL2, ale też nie wiem, czy będzie jednoznacznie uznany jako przebój roku.

14.09.2004 17:19
Marsellus Wallace
😊

No to zobaczymy co się da wycisnąć z mojej karty :)

07.09.2004 13:30
Marsellus Wallace
😍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jeszcze chce wam się to komentować?

05.09.2004 11:30
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

A gdzie seria Age of Empires?

06.08.2004 17:06
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ta gra mogłaby wyjść 2 lata temu, wtedy to może byłoby coś. Czekałem na nią, jedynka mi akurat bardzo się podobała. Teraz za duża konkurencja w tej tematyce.

02.08.2004 18:05
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Nie.

02.08.2004 17:54
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ściemniaczy tu nie brakuje.

02.08.2004 17:48
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Podobno w Hondurasie 99,5% osób korzystających z komputera używa legalnych programów i gier.

02.08.2004 17:36
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

A ktoś ma? Czy ktoś na forum pisał, że ma? Jeśli tak, to nieźle.

02.08.2004 17:30
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Do D3 nie starczy. Nie pograsz na ustawieniach "ultra high" które wymagają 512 mb. A karta faktycznie, podobno mocna...

02.08.2004 17:19
Marsellus Wallace
😃
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

CHESTER80 --> Ja bym kupił choćby dla samej Nalu :)

31.07.2004 16:48
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

To w końcu mają być tylko jakieś ambientowe odgłosy?

31.07.2004 14:57
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

512 mb:

"In Ultra quality, we load each texture; diffuse, specular, normal map at full resolution with no compression. In a typical DOOM 3 level, this can hover around a whopping 500MB of texture data. This will run on current hardware but obviously we cannot fit 500MB of texture data onto a 256MB card and the amount of texture data referenced in a give scene per frame ( 60 times a second ) can easily be 50MB+. This can cause some choppiness as a lot of memory bandwidth is being consumed. It does however look fantastic :-) and it is certainly playable on high end systems but due to the hitching that can occur we chose to require a 512MB Video card before setting this automatically..."

Poczytaj sobie tutaj:

30.07.2004 14:29
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Moje są takie:

30.07.2004 14:16
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

"Bliższej daty premiery niestety nie ustalono, mówi się jedynie o przyszłym roku." - mówiąc po ludzku premiera w 2006r. A ogólnie trudno cokolwiek konkretnego powiedzieć.

30.07.2004 13:04
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

>Luzer< --> nie żartuj. Wyciągasz wnioski na podstawie kilku ubogich pod każdym wzgledem i odległych jak cholera od wersji finalnej poziomów?

30.07.2004 10:01
Marsellus Wallace
😡
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Co za czasy. Rozumiem, przekładać termin wydania pełnej wersji, ale robić to z demem?!?

29.07.2004 16:09
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No, racja. Ja od samego oglądania screenów czuje taki przyjemny niepokój. Dodatkowo mieszkam w blokowisku, może nie opuszczonym i zaniedbanym jak w grze, ale to też jakoś nastraja.

29.07.2004 10:04
Marsellus Wallace
😃
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Fake czy autenetyk?

29.07.2004 01:43
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

O teraz:

29.07.2004 01:41
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Stalkera także nie mogło to ominąć...

29.07.2004 01:31
Marsellus Wallace
😍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No już, zaczyna się powtórka z Dóma...

28.07.2004 14:44
Marsellus Wallace
😊

Super! Wyglada mi to na X-Ray Engine ze Stalkera. Fabuła też niczego sobie.

28.07.2004 14:12
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

PIL nie przejmuj się, róznica między ustawieniami "ultra high" a very high (kompresja textur) ma być naprawdę niewielka. W cyklicznym wątku o dómie wkleiłem cały text pana Duffy'ego.

28.07.2004 12:00
Marsellus Wallace

Poczekamy - zobaczymy. Swoją drogą dość duże te wymagania.

23.07.2004 16:26
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jest tak pilnie strzeżony, że do Sieci wypłynie pewnie kilka godzin po premierze.

18.07.2004 23:59
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Wszystko było świetne w tej grze, tylko jeden drobiazg mnie denerwował - sposób poruszania się, jakbyś slizgał się po jakiejs natłuszczonej powierzchni. A druga część pewnie nie prędko wyjdzie znając Id. Może zamiast korzystania z silnika D3 od razu projektować pod Unreal 3 engine, w końcu gra wyjdzie pewnie w okolicy 2006 roku.

18.07.2004 00:41
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Efekty pixel shader to raczej nie w dómie. Za to będziemy mieli popis jeśli chodzi o bump mapping. To będzie clou programu pt: Doom III.

14.07.2004 21:50
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam juz kupca na mojego FX [email protected] i kupuje lada dzień 6800 GT i czekam tylko na mozliwość wgrania biosu od 6800 ultra. Tylko na 6800 można bedzie podziwiac D3 w pełnej okazałości bo tylko te karty obsluguja technologię UltraShadowII. Ech, czego to się nie robi dla najbardziej oczekiwanej gry...

14.07.2004 21:16
Marsellus Wallace
😁
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po prostu: STRACH SIĘ BAĆ GRAĆ w dóma. Ciekawe czy też będę obsrany ze strachu grając w nocy:D

14.07.2004 20:35
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niech jeszcze chwile potem wyjdzie HL2 i Stalker we wrześniu... Po prostu nic tylko grać, grać, grać i srać z wrażenia :D

14.07.2004 19:09
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Pamiętajcie o masie dodatkowych leveli które na pewno będą tworzone przez fanów i których przejście też zajmie wiele godzin.

14.07.2004 16:07
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mała promocja, D3 w pre-orderze tańszy - 109 zł zamiast 129zł.

13.07.2004 17:16
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Przykładowa strona z cenami napędów DVD dla tych co uważają iż to nadal luxus i drogi zakup:

13.07.2004 17:00
Marsellus Wallace

No i bardzo dobrze, ze na DVD. O ile przy trzech płytach jest jeszcze sens wydania gry na plytach CD to 4 cd jest już przegięciem.

13.07.2004 15:40
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Tylko 3 płytki? Gdzieś czytałem (miesiąc temu), że D3 ma zajmować 10Gb na dysku, hehehehe. Ludzie to mają wyobraźnie.

12.07.2004 21:59
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jestem ciekaw, kto NIE ŚCIĄGNIE albo nie kupi piratów takich gier jak HL2, D3 i Stalker przed oficjalną premierą, zwłaszcza, że w Polsce mogą byc ze sporym opóźnieniem. To bedzie najlepszy "antypiracki" sprawdzian na uczciwość. Tylko kto się oprze pokusie i będzie miał na tyle siły by go zdać :-)

12.07.2004 18:01
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Klimatem rozloży. Dlaczego niektórzy tak narzekają? Chyba nie osądzacie gry na podstawie kilku poziomów w wersji alfa (trudno to nazwać demem) z czerwca 2002? Co ma za znaczenie fakt wypuszczenia dema przed czy po premierze albo w ogóle nie? Stalker ma być gorszy dlatego, ze nie przekładali w kółko terminu wydania tak jak w przypadku HL2 i D3??? To ma znaczyć że bedzie niedopracowany?

12.07.2004 14:51
Marsellus Wallace
👍

Jesli zdążą do września to naprawdę będzie sukces. Gra strasznie rozbudowana, rozległe lokacje, elementy rpg, etc. - masa roboty. Dobrze, że wakacje studenckie są dłuzsze :-)

10.07.2004 18:36
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Mysle, ze jednak wyjdzie później - być może muszą jeszcze dopracować drobiazgi, np. wprowadzić technologie HDR (lepszej jakości bump-mapping, dynamiczne cienie, swiatłą) dla geforce 6800 która ma się pojawić w patchu do Far Cry. Nie chcą dopuścić, by ktoś ich technologicznie wyprzedził :-)

10.07.2004 17:36
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Gdyby rzeczywiście miał wyjść na początku sierpnia to już powinien być "złoty". Zastanawiaq mnie, że nikt z twórców/wydawców do tej pory oficjalnie nie zabrał głosu w sprawie premiery.

10.07.2004 17:16
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

No i co? Tyle dni minęło, euforia opadła i dalej nie ma ani zdementowania ani potwierdzenia daty wydania od pana Carmacka.

02.07.2004 19:57
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Nie ma się co smiać ani załamywać; tak jak teraz są highendowe karty (x800 i GF 6800) i swoje kosztują, tak w 2006r. highendy będa mieć 1024 mb ramu i tez będą odpowiednio kosztować.

25.06.2004 23:59
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

"Moim zdaniem bedzie to srednia produkcja na kilka nocy i koniec :]" - jest taka możliwość, jednak nie należy zapominać, iż cały ten rok, 2005 i 2006 również, upłynie pod znakiem niezliczonej zapewne ilości różnych modów, broni, skinów, leveli single i multi, przeróbek i dodatków tworzonych przez fanów D3. I to w razie ewentualnej przeciętności gry będzie jakąś rekompensatą dlal graczy.

25.06.2004 10:02
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam wersje 113 mb i szczerze mówiąc troche nudnawe (ten konkretny filmik bo gra to napewno nie). Na taką długość filmu niewiele się tam dzieje. Graficznie lepiej niż CoD i realizm też lepszy.

23.06.2004 23:44
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Taaa, i jeszcze xiądz na mszy podczas ogłoszeń duszpasterskich - komunikat specjalny - "w związku z doniosłym wydarzeniem jakie miało miejsce 3 sierpnia bieżącego roku polecam wam bracia i siostry ostateczną rozgrywke ze Złem pt. Doom 3"

23.06.2004 20:13
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ciekawe jaka będzie akcja reklamowa. Jeśli w sierpniu wydadzą to juz zaraz powinna ruszyć wielka kampania, w Sieci, przed filmami w kinach jakieś krótkie trailery, w gazetach, na wielkich plakatach, billboardach, na telebimach, itd.

21.06.2004 15:58
Marsellus Wallace

Jeśli chodzi o grafike to pierwsze skojarzenie to Far Cry i engine CryTecha. A poza tym to ciekawie się zapowiada.

20.06.2004 19:32
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jaki zasilacz jest zalecany do takiego sprzętu?

18.06.2004 16:03
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niech szybka wraca z tego kosmosu. Kto będzie nadzorował dodatek do Dooma, który na pewno się pojawi.

17.06.2004 19:16
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Na przełomie 2006/2007 pojawią się gierki oparte na engine Unreal III. To dopiero będzie coś!

16.06.2004 15:15
Marsellus Wallace
😊

No to może wreszcie kupie Cesarza: Narodziny Państwa Środka, bo w Faraona i Kleopatre super mi się grało. A NOLF-a 2 to kupiłem za 49 zł w Media Markt na jesieni, wtedy gdy jakas wielka obniżka była :-)

15.06.2004 12:37
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bardzo wątpliwe, że Stalker wyjdzie we wrześniu. Stawiam na początek 2005r.

06.06.2004 20:04
Marsellus Wallace
😐
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ostatnia szansa - jak przesuną znów termin wydania to chyba powoli będę zapominać o tej grze.

04.06.2004 22:17
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Miało być: "Grą na najwyższych ustawieniach i maxymalnych efektach".

04.06.2004 22:16
Marsellus Wallace
😱
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ciekawe, jak gra będzie wyglądać na minimalnych ustawieniach? Karta zgodna z directX 6?? To chyba będzie przepaść w jakości między minimalnymi wymaganiami, a grą na maxymalnych efektach, gdzie na pewno przyda się karta zgodna z DX 9.

04.06.2004 19:09
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Sandro --> też gram taki sposób. Lubie też patrzeć przez snajperkę albo lornetkę jak goście się niepewnie skradają i rozglądają, nie wiedząc skąd padają moje strzały. A padają - jeśli się tylko da - zazwyczaj z dużej odległości. To rozwiązanie ("AI Auto Balance" w opcjach) jest bardzo dobre, bo dostosowuje sposób rozgrywki do stylu gracza.

01.06.2004 15:41
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dokładny adres:

01.06.2004 15:40
Marsellus Wallace
👍

He, he, już od jakiegoś czasu mam soundtrack z dwójki i Contracts. Po co zamawiać i czekać, skoro można to tak jak jest opisane na tej stronce:

http://www.hitman2.waw.prv.pl/

18.05.2004 19:43
Marsellus Wallace
😉
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Dobrze jest; w 2005 high-endowe karty bedą mieć na pokładzie 512 ramu, w 2006 1 giga...

17.05.2004 22:28
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jeszcze Men of Valor wydany przez twórców MoH:AA. Jednak eskapada po Wietnamie nastąpi pewnie pewnie później niż mohpa.

11.05.2004 13:25
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Pandora Tomorrow trudno nazwać drugą częścią, ale i tak świetnie, że wyjdzie kolejna część. Tym bardziej, że pod koniec roku jeśli dotrzymają terminu.

11.05.2004 00:05
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Kupiłem, ale jeszcze nic nie ściągałem. Pewnie brak kompatybilności z polską wersją. Do angielskiej juz wyszedł service pack 2, u nas pewnie znów z półrocznym opóźnieniem.

07.05.2004 19:34
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Super gra była. I jest nadal. Dopiero niedwano dowiedziałem się o dodatku - Spear of Destiny. Właśnie niedawno go ściągnąłem, ale jeszcze nie grałem.

06.05.2004 23:34
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bukary --> Jak może chodzić tylko na nvidii a na radeonie nie :)???? Dóm będzie prawdopodobnie wydajniejszy na geforcach, zwłaszcza tych nowych - 6800. Mają one mieć specjalną technologię Ultra Shadow II wykorzystywaną właśnie w Dómie III. Nvidia zawsze stawiała bardziej na OpenGL. W nowej serii będzie to wersja 1.5.

28.04.2004 17:54
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Przynajmniej dobrze, że ta wersja zostanie wydana z Service Packiem, pamiętam jakie cyrki były z poprzednim SP do starej wersji, czytałem o tym na forum cd-projektu - chyba z pół roku go wydawali.

28.04.2004 17:21
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Ja mam poprzednią wersję i na prawdę wciągająca gra, choć maniakiem kolejnictwa nie jestem. Nowsza chyba tez zakupie. Szkoda tylko, bo na screenach widziałem, że ludziki nadal są płaskie i nieruchome, woda to chyba też tylko szara plama.

28.04.2004 17:15
Marsellus Wallace
📄
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

W menu opcja "weather effects" może być ustawiona maxymalnie na "medium" w demie. W full'u będzie i lepszy performance i niektóre efekty też pewnie jeszcze bardziej dopracowane, więc nie ma co się martwić na zapas, bo engine nie jest szczególnie "sprzętożerny".

28.04.2004 17:11
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Bo to jest demo i to prawdopodobnie jeszcze w wersji beta, w full'u na pewno będzie bez porównania lepiej. Gra mi też cięzko chodzi na maksymalnych ustawieniach, wł. anizo i antialias., mimo, że mam fx 5950, 1,5 GB Ramu i bartona 3200.

28.04.2004 16:05
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Po kilku minutach gry, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Na razie zaliczyłem tylko pierwsze zadania, gościowi chyba zupa nie smakowała :D. Mam tylko mały niedosyt jeśli chodzi o oprawę graficzną - nastawiłem się jednak na coś więcej. Fajnie, że można strzelać w lampy (tak jak w Splinter Cell i poprzedniej części), ale dlaczego są nieruchome, tak samo jak się strzela w pudła czy beczki - ani drgną, jakby były przyspawane do powierzchni. Spodziewałem się zaimplementowania takich rozwiązań jak w Far Cry czy w Maxie P. 2.

28.04.2004 08:15
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

z GH zawsze najlepiej się ściaga.

26.04.2004 18:15
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Niby piszą, że gra ma mieć rozbudowaną AI, komputer ma analizować posunięcia gracza i dostosowywać się do stylu gracza, etc... Trudno powiedzieć, ale nie będzie to pewnie jakaś super innowacja. Serii AoE czy RoN może faktycznie pod tym względem nie pobić. Dobrze byłoby, zeby zmiany nie dotyczyły tylko jakości i szczegółowości grafiki ( w Empires DotMW jest juz świetnie), bo co mi po tym, że będę mógł zrobić choćby i zbliżenie końskiego łajna na polu bitwy, jak z grywalnością będzie kiepsko :D

26.04.2004 16:10
Marsellus Wallace
👍

No to extra :) Nie powiem, pierwsza część zrobiła na mnie duże wrażenie, właściwie przedtem ze strategii grałem tylko w serie Age of Empires. Wielkie mapy, róznorodność jednostek, grafika 3D spoko - to było coś, potem jeszcze dodatek wyszedł - naprawdę się nagrałem. Teraz gram już raczej w Empires Dawn of the Modern World, ale chyba sobie przypomnę EE.

24.04.2004 17:19
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Jak to już?! Facet, ta gra będzie najwcześniej we wrześniu, myślę że w ogóle pod koniec roku. Chyba że już teraz chcesz zbierać kasę na grę...

23.04.2004 12:32
Marsellus Wallace
👍
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Heh, jak dla mnie to spoko, nawet jeśli sa to minimalne wymagania. Nie będę pisał jaki mam sprzęt bo ktoś mnie posądzi o szpanowanie, ale i tak pewnie będę mógł sobie pograć na najwyższych ustawieniach...

22.03.2004 12:39
Marsellus Wallace
👍

Wygląda ciekawie. Myślę jednak, że nie będzie to jakis przełom tylko odnowiona wersja Faraona z grafiką 3D i kilkoma nowymi rozwiązaniami.

25.02.2004 22:35
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

Nic dziwnego, że obecne najszybsze karty sobie nie poradzą. W 2006 UnrealEngine3 będzie pewnie chodził na directX 10.0 albo i lepiej oraz Pixel shadery 4.0 lub jak to tam będą nazywali... W sumie będzie to pewnie bardziej pokaz maximum możliwości tego enginu i nowych bajerów, niż jakieś praktyczne zastosowanie w grach. Przynajmniej na początku.

25.02.2004 10:15
Marsellus Wallace
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

MOONSOL --> to na pewno była beta? Nie alfa przypadkiem

25.02.2004 10:11
Marsellus Wallace
😊
odpowiedz
Marsellus Wallace
102

"Co ciekawe, w międzyczasie zaprezentowana została demonstracyjna wersja gry, z którą część gości miała okazję bliżej się zapoznać." - to może "w międzyczasie" udało się jej również wypłynąć do Sieci? Alfa była, więc może czas na demo, choćby nawet w wersji beta.