Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

reqqq ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

31.01.2019 01:51
odpowiedz
reqqq
27

Obstawiam dzień matki/dzień ojca :) jak to ND lubi wydawać gry w takie daty, jak DLC do TLOU wyszło w walentynki :)

04.12.2018 16:19
4
odpowiedz
reqqq
27

Nie potrzeba słów, wystarczy GIF.
https://tenor.com/view/fixed-gif-7848720

post wyedytowany przez reqqq 2018-12-04 16:20:16
27.09.2018 13:01
😃
5
reqqq
27

Ty masz świadomość co piszesz i jakiekolwiek pojęcie o grafice wektorowej ? :D
Wektor będzie znacznie większy niż tekstura w 4k o tej samej rozdzielczości xDD
A załadowanie gry trwało by chyba ze 3 godziny i po załadowania dysk wybulił by cache który by zajmował kilka razy więcej niż te 105gb :DDD
BTW na takim tmobile ktore mam na wsi spokojnie pobrał bym w nocke + troszke dnia to RDR, anyway i tak kupuje to w płycie, jak większość gier na PS4.
Bardziej boje się tego że na mojej slimce, gra będzie chodzić tak fatalnie jak pierwszy RDR na PS3.

post wyedytowany przez reqqq 2018-09-27 13:03:21
11.09.2018 12:06
reqqq
27
7.0

To juz PES19 bedzie mail wieksza ocene srednia na metacriticu niz ten chlam tampon rajder.
A tak szczerze to Goty dla RDR2 obvious af ew. God of War. SoftTR goty ?xDDDDDDDDD serio? Haha xD
Fallout 76, Darksiders 3, Yakuza, Pine, Call of Cthulhu, GTFO. Kazda z tych gier zje i wysra tego TR. Pierwsza czesc z reebota byla swietna Rise i Shadow to gra na max 7 i nic wiecej. Eot. Mark my words. A jeszcze jak RDR2 wskoczy na PC to juz pozamiatane. Przeszedlem pajonka na PS4 i to on juz jest ciekawszy od najnowszej lary lodziary xD. Wieksze szanse na goty nawet ma fifa19 niz tampon rajder xD ale dobry zart w sumie nawet sie posmialem :D

post wyedytowany przez reqqq 2018-09-11 12:07:52
06.09.2018 20:25
😁
odpowiedz
reqqq
27

Kto grał w futa od fify 15 do 18 jak ja i ma troche oleju w głowie, na pewno nie kupi.
PES dla FIFY to żadna konkurencja, tylko gameplayem który dla fifowiczów jest za toporny i ociężały. Coś jak LOL (fifa) dota2 (pes) problem taki że FIFA to gnit nad gnioty chociaż mam kilka pudełek tego śmiecia w domu. NA ps4 pograłem 4 miechy wbiłem 2x elite i dzięki bogu sprzedałem z zyskiem, sam fut SBC i inne rzeczy to sam miód, jeżeli chodzi o gameplay i weekendową lige zaczyna sie tragedia i wylewy zawodników. Nikt normalny nie kupi tego gniota dla singla, trzeba być masochistą gdzie hendicapu brakuje jak wstarych fifach opcji włącz i wyłącz. Teraz jest pewnie ukryta xD ja w tym roku odpuszczam ten syfilis :)
Z resztą Lingard z OG 91 rooney 93 czy też isco z overallem 97 mówi sam za siebie. Wiecej sie przykladaja do kart i paczek a nie do poprawy gameplaye i debilnej SI.

05.09.2018 14:25
odpowiedz
reqqq
27

Kupiłem na PC klucz za 112zl. Gra sie swietnie napierdzielam wiecej MasterLeague niz online. Wiem ze nie dotykam spidermana, do premiery Fify muce w PES19. Potem naPS4 pewnie kupie fife i bede mucil rak champions. PES w tym roku jest po prostu świetny! Polecam. PS wgranie licencji ze wszystkimi ligami i Premier League i druga angielska. Serie A i Bundesliga, Liga mistrzow zajelo mi 10min. XD pacz od pesuniverse.

23.08.2018 12:29
😂
odpowiedz
2 odpowiedzi
reqqq
27
0.0

Po 200stu meczach w becie kolejny rok Tenis 19 albo PingPong 19 jak to woli. Ta to typow arcade ktory nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia xD szybkosc meczy i to jak ta oskryptowana pilka lata od nogi do nogi to tylko smieszy. Rozne to pomylka kazda wrzutka to gol z glowy. Low driven shoot jest banned nie da sie po ziemy strzlic gola bo nawet ronaldinho nie trafia w swiatlo bramki xD bugi i wylewy, randomowe zderzenia sie obroncow i przeciwnik strzela bramke jeszcze czesciej niz w 18. Automatyczne wslizgi z przejeciem pilki w 80% meczow. Gre ulatwili dla gimbazy nie oszujujmy sie. Aby kazdy low skill casual albo niedzielny grajek mucil w fut i paczki otwieral. Zapowiada sie najgorsza fifa od fify 15 ( fifa 19 bedzie taka sama kaplica jak fifa 16) najwiekszy naklad to nowe karty z LM... mark my words ocena 6 za ta gre to max. Mowie tylko i wylacznie o online i fut z bety. Istna zenada EA.

22.08.2018 14:17
1
reqqq
27

nei sluchaj kolega lanifa typ ocenia kazda fife od 2009 na 10 także nie ma z kim gadac.

22.08.2018 14:15
😢
reqqq
27
10

Idiotów to jednak nie sieją, bo kolejny w tym dziale się udziela. Witki opadają po same kule...
Rozumiesz co oznacza umowa z licencjami NA WYŁĄCZNOŚĆ? czy jesteś za tępy aby to zrozumieć?
Ostatni rok EA ma na wyłączność LA Lige i Premier League i serio myślisz ze oni wyłażą mniej hajsu od Konami na te licencje po raz kolejny na X lat wyłączności aby to było tylko w ich grze czy więcej da Konami? Bo mi się wydaje ze EA ma o wiele więcej hajsu do przeznaczenia na te licencje, ale można wróżyć ze Konami od 6 lat zbiera na to hajs. Ale wątpię. A tępaki w dziale fifa/pes dalej plączą ze PES nie ma licencji? jak ma mieć kretyni skoro EA wykupiło to NA WYŁĄCZNOŚĆ hyy?
Jak by nie internet, nie wiedział bym że w polsce jest tyle idiotów, serio.

19.08.2018 15:56
😂
odpowiedz
reqqq
27

Ale sie usmialem z tych zalosnych fanbojiw fify xD gram w obie gry od 2015, na premiere zakupuje (pesa tylko na steam) a fife w pudle zeby sprzedac tego raka po kilku miechach w FUT champions. Mecze w fifie roznorodne haha kon by sie usmial. Ogladal ktos z was mistrzostwa fifa17 e barcelonie? Ogladaliscie mistrzostwa swiata fut18 we francji? Ogladaliscie mistrzostwa polski fut 18? Pewnie nie. 90% bramek w fifie od fify 17 to overpowered LOW DRIVEN SHOOT ktorego zaden bramkarz w grze nie broni xD to samo na mistrzostwach. Gra jest zabugowana po brzegi. Potrafisz dobrze rozegrac schemat z wolnego trzema zawodnikami? To zawsze strzelisz bramke na 101% bez problemu na pusta. Obrona jest zbugowana i stoja pilkarze w miejscu jak pustaki. Polecam poogladac polskiego LiskaHD albo zagranicznego boga fut na PS4 Dr.Jabba. Najbardziej schematyczne gry a wy piszecie ze tu mecze sa inne haha chyba wylewy bramkarzy. Ktorzy w fifie sa zawsze niedorozwinieci, chyba w fucie max silverka1 wbijaliscie. Kazdy kto gral chociaz na gold 1 elite 3 wie o czym mowie. Mi udalo sie to max 4x i zajac w legionowie na turnieju offline 5te miejsce. Po 600h w kazda czesc i jestem szczery ze gra fifa nie nadaja sie do jakiejkolwiek gry online. Za duzo randomu ludzie tylko lubia hazard i otwieraja paczki ot caly casualowy FUT. Obie gry maja swoje wady ale jak by fizyke pilkie iq pilkarzy i strzaly z pesa dac do fify z licencjami i fut wtedy ta gra miala by jakis sens a tak to fifa jest tylko i wylacznie dla plebsu ja tez nim jestem bo lubie prac online bobow wciskajac L1 z podaniem i ladowaniem na pusta po 7 bramek dzieciakom w online. O kickoff glitczach nie wspomne :) Peace casuale. Wielbcie dalej gowno fife. Kazdy w to gra bo nie ma w co innego a na PC 70% to haxy i maszyny do robienia coinsow wiec na PC naprawde sam plebs noskillowy gra co pokazuja turnieje. Nigdy zadnego na PC nie zrobiono oprocz eslowego online.

13.06.2018 02:02
😂
reqqq
27

chyba w TLOU;LF nie grałeś.
Nie masz pojecia, to sie nie wypowiadaj bo wstyd.

03.06.2018 12:48
😍
odpowiedz
reqqq
27

Po ostatnich reckach i opoiniach zaraz po kwietniowym updacie, zdecydowałem się dać drugą szanse Wreckfest, i nie żałuję!
Gra jest po prostu totalnie inna, świetna fizyka, poprawione zniszczenia aut, nie tak jak wcześniej, zniszczenia były za duże.
Kod sieciowy to majstersztyk żadnych lagów ścinek i desynchro, oj jak dobrze że ta gra zmartwychwstała, brawo BugBear brawo THQ!
Polecam każdemu fanowi Flatout, czuć te stare klimaty, świetna gra!

post wyedytowany przez reqqq 2018-06-03 12:48:48
19.05.2018 15:35
😂
6
reqqq
27

Skad ty mozesz wiedziec z czego hajs ma sony a z czego nie ma.

post wyedytowany przez Admina 2018-05-19 17:17:50
13.05.2018 19:04
😱
reqqq
27

"Oczywiście czekam na ulepszony gameplay w FIFA 19."
XDDD
gram w tą zrakowaną fifę od 09 po samą 18 (tylko ze w 18 zacząłem grać na PS4)
i jaki ty masz tam gamplej? obsrany wylewami i zniszczeniem przez EA handlu, zarabia tylko ten coinsy co kart nie kupuje, przez wymyslane evanty jak pierd chinskiego kurczaka i boom nowa karta SALAH 98, prosze cie ... SBC na wydarcie coinsow ze wszystkich, Henry z SBC 4mln Henry z rynku 3mln, noo fajna ta fifa nie powiem.
Mówie tylko o fucie który jest jedną wielka kopalnią hajsu niczym wiecej o hendicapie i wylewach nie wspominam.
https://www.youtube.com/watch?v=4HisaX5vG7k
18 umiera szybciej niz kazda inna fifa, wymaga na tobie grania w dane dni, daną ilość meczy, gra sie na siłe, wszyscy robią quit, wcale sie nie dziwie ;)
Wystarczy zobaczyć ostatni film kartomana na temat czemu fifa 18 umiera tak szybko, koleś ma całkowita racje.

post wyedytowany przez reqqq 2018-05-13 19:06:38
30.04.2018 01:07
reqqq
27

- mało zadań pobocznych że co ?
Gra na ponad 50h a Ty piszesz że mało zadań pobocznych?

spoiler start

Dwa inne światy do okrycia - Muspelheim gdzie masz 6 prób (ostatnia to Walkiria)
aby wbić platynę trzeba zrobić 10 prób razem z tymi ukrytmi.

Świat Alfheim - grind pod nową zbroję mega trudny teren, aby otworzyć wszystkie skrzynie za Echa Mgły i Szczeliny dzięki Kotwicom Mgły czeka długa droga.

8 Walkirii + jako ostatnia Królowa Walkirii która do łatwych nie należy.

Mapy samych skarbów i rzeczy do okrycia.
Do odkrycia kraina z ostatnim smokiem do uwolnienia.

spoiler stop

Platynę wbiłem zajęło mi to 50h+
jak to jest mało jak na grę single to nie mamy o czym gadać chyba.

post wyedytowany przez reqqq 2018-04-30 01:08:42
30.04.2018 01:01
reqqq
27

spoiler start

Powiedział bym nawet że bardzo dużo.

spoiler stop

post wyedytowany przez reqqq 2018-04-30 01:02:11
30.04.2018 00:59
😍
odpowiedz
1 odpowiedź
reqqq
27
10

Arcydzieło - Najlepsza gra w historii PS4, platyna wbita. Szkoda że tę historię już zakończyłem.

Po fabule, inne światy do odkrycia, próby do pokonania, walkirie, ukryta kraina, po głównej fabule ta gra wcale się nie kończy wręcz zostaje drugie tyle grania albo i więcej.

spoiler start

misje poboczne, próby(wyzwania w innym świecie do pokonania jako 6 prób) Najtrudniejszy boss - Królowa Walkirii.

spoiler stop


Pozamiatał God Of War i to konkretnie, teraz czekać na Spiderman.

Zasłużone 10/10 na siłę 9.5 przez parę różnic w grafice ale to tak naprawdę nie ma znaczenia.

Peace.

post wyedytowany przez reqqq 2018-04-30 01:01:08
19.04.2018 23:25
odpowiedz
3 odpowiedzi
reqqq
27

Mialem gtx 1060 sprzedalem i kupilem 1080 gralem w pubg lol cs i jakies tam gry ala farcry itd po 3miechach sprzedalem 1080 bo to kompletne marnotractwo kasy... po 3 tyg patrze bo chcialem 1060 kupic a on prawie 1700zl 6gb wtf? Padlem ze smiechu. Kupilem 1050ti i PS4 slim, najlepsze co w zyciu zrobilem bo na PC gry to jakis smiech na sali oprocz PUBG GtaV Witcher3 noi lolik i koniec... smiech.

17.04.2018 23:35
😍
reqqq
27

Gdy przeczytałem ten post przypomniałem sobie że muszę zamówić preorder nowego GOWA bo strace na tym max 40zł. Noi zagrać jeszcze w to ambitne dzieło które jest genialnie TLOU <3

28.02.2018 15:15
👎
reqqq
27

1.Pierwszy
2.Noi gra lipa panie lipa.

post wyedytowany przez reqqq 2018-02-28 15:15:36
10.02.2018 17:26
😍
1
odpowiedz
8 odpowiedzi
reqqq
27

Mam mega komputer z 1080 16gb ram intel 6700 i konsole.
I uwaga teraz mówię szczerze, nie ma na kompie (ktory jest wydajnieszy ze 2,5 raza od PS4) gry która by choć odrobinkę doskoczyła do poziomu Uncharted 4 w kwestii grafiki. Gry na konsoli wyglądają fenomenalnie, a gdy w nie gram to aż dziwi że mi człowiekowi oddanemu PCMR do 2018 kompletnie nie przeszkadza te 30FPS, w takich grach jak Uncharted wcale to nie boli i w 2018 w końcu się skusiłem i kupiłem konsole, bardziej dla FIFY ale przy okazji poznałem exy, i szczerze, gry na PC mogą się schować, a na steam posiadam ich prawie pół tysiąca...
Dziękuję dobranoc, można się rozejść.

post wyedytowany przez reqqq 2018-02-10 17:28:00
10.02.2018 17:18
😈
odpowiedz
reqqq
27

Genialna gra ! 9,5/10

10.02.2018 17:16
😈
odpowiedz
reqqq
27
9.5

Gra ukończona, w czwartek kupiłem od ręki w RTVAGD Lublin.
Mocne 9,5/10 świetna gra z przepiękną grafiką.
Wrzucam swój album screenów.
https://imgur.com/a/p9epg
https://i.imgur.com/bLqHnU4.jpg

05.12.2017 21:39
1
reqqq
27

Szkoda czytać te wypociny tego plebsu na tym forum. Zgadzam się z kolegą wyżej w 100%
Tak, PUBG pokazało jak ma wyglądać EA, jak żadna inna gra, idźcie dzieciaczki biedne pograć w H1Z1 za 18zł (3 lata EA dalej nie ma opcji ze to wyjdzie) albo DaySA (4 lata w EA i na pewno nie będzie premiery typowy SCAM jak SCAMCITIZENS (DaySA prawie 4mln kopii za 28ojro)) PUBG zjada i wysrywa całą konkurencie, a wy płaczki tutaj wasze zdanie jest tak ważne i prawdzie jak to że mój pies to baletnica.
Wystarczy wejść na steamspy 23 Miliony sprzedanych kopii na steam, rekord graczy jednocześnie pobity i zmiażdżony z Doty2. Aktualnie w PUBG w miniony weekend bawiło się prawie 3 mln graczy jednoczesnie żadna inna gra a tym bardziej żałosne gry AAA nie osiągnie poziomu PUBG, gry które są tworzone za MILIONY DOLCZUW są teraz gorsze i bardziej nafaszerowane lootboxami za real hajs (Mordor najlepszy przykład i SW-Battlefront2) niż gry FREE2PLAY wiec plis dzieczaki zamknijcie papska. PUBG wyszło na steam w marcu a w grudniu będzie premiera pełnej wersji 1.0 nie pamiętam ŻADNEJ GRY EA STEAM która osiągnęła taki sukces i faktycznie dojdzie do premiery! To jaki ta gra zrobiłem progres w 8 miechów wiedzą tylko Ci którzy już wtedy w nią grali, a nie ci ktorzy ogladaja tylko newsi i biadolą głupoty głupie polaczki, a sama gra zrobiła ogromny progress. Biedaki z tego forum niech dalej graja w h1z1, twórcy tej gry plują na graczy a ci ze deszcz pada xDD Do roboty to moze uzbieracie te 73zł aby kupić grę roku 2017. Złoty joistick sam się im nie dał. Peace.

post wyedytowany przez reqqq 2017-12-05 21:44:42
22.09.2017 03:46
👎
odpowiedz
2 odpowiedzi
reqqq
27
0.0

1200h w fifa 17.
Toć w tego gnita nie da sie grać, obrona i bramkrze nie istnieją 8h w access z fifą
3 mecze online fut (ps4) (obaj mielismy juz złote składy) remis 6:6 porażka 7:5 wygrana 8:3 bramkarze w tej edycji nie istnieją a ludzie chcą za to płacić 200zł haha
niech daja day1patch bo to nie grywalny bubel ctrl c + ctrl V zderzenia piłkarzy takie same jak w FIFA 17.
FUT rak rakulec i jeszcze raz rakotwórczość BRAWO EA!

post wyedytowany przez reqqq 2017-09-22 03:47:29
13.09.2017 14:15
👍
2
odpowiedz
reqqq
27

Ten filmik tylko mnie utwierdził aby brać za 99zł z cdkeys pesa na steam a nie rakotwórcze futchampions za 200zł ze sklonowanym gameplayem i wylewami, nieco zwolnionym tempem gry. :)

10.09.2017 14:41
reqqq
27

Mikroplatnosci? Chodzi Ci o klucz do skrzynek ktore wychodzily TYLKO podczas GAMESCOM na gamescom ? I ich już NIE MOŻNA ZDOBYĆ?
Bitch pls. idz pograj w fife, assasisna albo nohonor gdzie płacisz za grę ponad 250zł i jest nasrane pierdyliard mikropłatności, obudź się człowieku xD

post wyedytowany przez reqqq 2017-09-10 14:42:43
01.09.2017 01:43
odpowiedz
reqqq
27

Nie pełny produkt bo nie ma licencji xDDDDDDD yebłem
EA wykupuje większość licencji NA WYŁĄCZNOŚĆ i wykłada kupe kasy aby to mieć, a mają bo dzieciaki co roku kupują i grają żałosnego futa o żałosne netowe karty, gdzie w każdym meczy FUT są tylko schematy R1+podanie mocne ziemią + strzał na pusta. Low driven shot (2x tap shot) mocny strzał po ziemi, sorry ale po graniu całyyy rok w FIFE wiem co mówię, raz nawet skończyłem w top 40 na PC robiąc bilans 23-2.
Kupuję obie kopanki, tak samo było w tym roku, PES na stim a FIFA na premierkę z media i tyle co mogę powiedzieć, to że ta gra ma RAKA i robi z ludzi idiotów
MÓWIĘ TU TYLKO O MECZACH ONLINE FUT
Dwa razy byłem na turnieju offline ( na których nic nie ugrałem) ale można było pogadać z ludźmi typu LisekHD czy XejDom, ludzie którzy są jednymi z lepszych w polsce, wystarczy popytać jak wygląda tegoroczny FUT, wylewy i fizyka zderzeń piłkarzy która jest żałosna. Nie raz widać jak ta gra robi z ludzi idiotów, bo sorry, cała otoczka FUT, karty, sezony i FUTChampions jest genialna, ale sam gameplay to badziewie i kpina z konsumenta. O kartach TOTY i SBC (np SON 92) nie wspomnę, wyboostowane do granic możliwości że legendy sie chowają.
W tym roku pewnie też kupię obie, ale jak ktoś piszę że PES ma słaby gameplay albo zasłania się już sławnymi licencjami, ma nie równo pod sufitem, lubi w necie prowadzić wojenki albo jest po prostu fanbojem, FIFA15 to była gra bo 17 to kpina.
Ciekawe jak będzie z FIFA 18 i PES 18, obie przetestuje i pewnie kupie, ale prosze was nie chwalcie EA bo to co oni robią z gamplejem za taką kase, TO TA GRA ALPHY NIE POWINNA OPUŚCIĆ bo TO JEST NIE PEŁNY PRODUKT za 200zł.
Takie samo gówienko jak PES 17 na PC. Obie gry na PC były mierne. EOT.

28.08.2017 14:15
odpowiedz
reqqq
27

@Darth Father

A no siema, znamy się ?

28.08.2017 14:09
👍
2
odpowiedz
7 odpowiedzi
reqqq
27

Wszystkim którym leci tutaj żar z dupy, albo nie grali albo nie mają kolegów do wspólnej gry. 200h z kolegami i dalej świetnie się bawimy :)
Problemy są bo to EA, do wybaczenia.
Ciekawostka, kupiłem grę za 30euro, sprzedałem skrzynie gamescom, które odbierałem za GRANIE W GRĘ, jestem zarobiony ponad 100euro za sprzedaż tych oto skrzynek na steam, która wasza gra AAA daje takie możliwości ? Nie dość że świetnie się bawię ze znajomymi, to na dodatek jestem 70 EURO na PLUSIE. 8 MLN sprzedanych egzemplarzy, tylko przez to że twórcy dbają o tą grę i ciągle coś dodają. Gra od Marca 2017 miała ponad 23+ patchy, tyle ile żadna gra EA nie miała, a także żadna gra o ogromnym budżecie (czyt. Andromeda której nie naprawili a kase 60$ wzioli) takiej ilości poprawek nie dostała a większość z nich powinna, więc Ci co tutaj psioczą że gra jest zła bla bla bla, nawet nie grali albo to nie ich gusta i boli ich dupa że tyle ludzi dobrze się bawi, tłumacząc że że gra jest niedopracowana bo wam sie nie podoba, a to wcale nie prawda. Ogranie 10h w PUBG i powrót do takiego H1Z1 czy do Army3:KingOfTheHill to istna tortura i drewniane sterowanie, PUBG już tutaj zjada i wysrywa te wcześniejsze BattleRoyale. Powtarzam 8 milionów sprzedanych kopii na steam, to tyle co świetne GTAV. Jak widać frajda z rozrywki wystarczy, a nie paczki za grube hajsy (fifa17) i inne gówna typu DeDiwiszon nie sięgają do pięt takiemu Early Access - PUBG. Jeżeli sądzicie że cena 30 Ojro to cena za pełną grę, to proszę się obudzić, jest 2017. Cena za pełną grę "AAA" które w 90% są niedokończonym syfem jak NP. PES 2017 na PC. NoHonor, JustCase3 , Dishonored 2 i wiele wiele innych, to CENA 60$ tu płacicie 30$ i uwierzcie mi, gra jest tego warta. Na dodatek na skrzyniach gra wyszła mi za darmo + mam 70euro na portfelu steam. Jak nie wierzycie to kupcie na steam, pograjcie 1h i zobaczcie, nie spodoba się ? Rozegrany czas nie może być wyższy niż 2h na liczniku steam. Jeżeli zapłacicie kartą, to zwrot całej kwoty otrzymacie na KARTĘ, nie na portfel steam. Większości z Was na pewno ta produkcja nie zawiedzie. Peace!

post wyedytowany przez reqqq 2017-08-28 14:16:57
24.08.2017 15:05
reqqq
27

Już dawno to zmienili, zaraz gdy ludzie zaczeli o to płakać na forach, wyszła łatka do poprawy "foliage render distance" zmieniająca zasięg renderu. przestań bajki pisać.
Zasięg trawy na ULTRA jak i na LOW jest TAKI SAM!

Screen high res: https://i.redd.it/ciplqrmmvhsy.jpg

post wyedytowany przez reqqq 2017-08-24 15:06:08
01.08.2017 14:30
reqqq
27

Grałeś w MGSV? Widziałeś tam grafikę? Widziałeś na czym to można odpalić? Widziałeś jak gra jest zoptymalizowana? Ogarniasz że to Fox Engine i że to świetnie chodzi i wygląda na starszych sprzętach?
Mówie o 1080p bo na tym grałem. Tak samo te wymagania PESa na pewno nie są pod 4k.
Wymagania sprzętowe fify 17 które na 100% się nie zmienią w fife 18 uwaga"
Zalecana konfiguracja sprzętowa

System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)
Procesor: Intel i5-3550K @ 3,4 GHz lub AMD FX 8150 @ 3,6 GHz
RAM: 8GB
Miejsce na dysku twardym: 50,0 GB
Minimalne obsługiwane karty graficzne: NVIDIA GTX 660 lub AMD Radeon R9 270
DirectX: 11.0
jakieś różnice ? A Fifa smiga na frostbite. kek.
Eot.

post wyedytowany przez reqqq 2017-08-01 14:34:03
31.07.2017 14:45
reqqq
27

zgadza sie, obie gry maja raka ( mowie o wersjach PC ) eot.

31.07.2017 11:39
👍
reqqq
27

Dokładnie to samo robiło EA z fifa, nawet takie same słowa wypowiedział na gamesconie David Rutter bodajże z fifa 13/14? Nie widzę problemu, szkoda że EA tłumaczyło się tym że za dużo ludzi ma za słaby PC. Teraz jak konami mowi ze chcą pchnąć gre do przodu nagle kogoś dupka boli.
Niech ten PES będzie dobry, bo od fify i futchamps dostaje się raka, ten co grał wie ocb. Peace.

27.07.2017 00:39
odpowiedz
reqqq
27

jak zobaczyłem patchnote to zamarłem oczywiscie zmian wielkie nic (JAK NIGDY) tylko dodanie uwaga: SKRZYNEK ZA 2,5$ ze skinami do gry, co za żenada, zaczyna się robić h1z1 bois, na steam zmieniac recenzje na negatywną, ja już to zrobiłem, nie obchodzi mnie ze to na pule do turnieju, jak widze platne skyrznki w EA za real hajs to nóż w kieszeni się otwiera, zaraz gra ledwo będzie chodzic w 50fpsach ale skiny nowe będą, co za bieda...

26.07.2017 13:39
reqqq
27

Nie da się edytować to pisze, jak zobaczyłem patchnote to zamarłem oczywiscie zmian wielkie nic (JAK NIGDY) tylko dodanie uwaga: SKRZYNEK ZA 2,5$ ze skinami do gry, co za żenada, zaczyna się robić h1z1 bois, na steam zmieniac recenzje na negatywną, ja już to zrobiłem, nie obchodzi mnie ze to na pule do turnieju, jak widze platne skyrznki w EA za real hajs to nóż w kieszeni się otwiera, zaraz gra ledwo będzie chodzic w 50fpsach ale skiny nowe będą, co za bieda...

26.07.2017 10:26
odpowiedz
1 odpowiedź
reqqq
27

3 sierpnia wjeżdża paczyk z serwerami only FPP ;))
Gra genialna, niech jeszcze tylko ogarną stabilność bo ostatnio mnie z 2 wywaliło :P (wczesniej nigdy sie to nie zdarzało)
Mam dayzsa na steam i to były najgorzej wydane pieniądze ever (napalony po armie2dayz kupiłem) omijac z daleka, tak samo jak H1Z1.
Po ograniu 70h w PUBG granie w H1Z1, to tortura.
PUBG - Tylko kupowac i grac! :)

18.07.2017 23:00
odpowiedz
reqqq
27

RIP h1z1 RIP arma3 King of the hill
PUBG Aktualnie najlepszy BR na rynku, swietna gra, swietny klimat, stałe 70+ FPS, pacze co tydzien + jeden wileki na koniec miecha z optymalizacja, genialna gra, eot.

08.07.2017 11:32
👍
odpowiedz
1 odpowiedź
reqqq
27
10

@maciokoki
Mając coś czego nie ma reszta innych tytułówm już spiesze z punktowaniem:
1.NORMALNE STRZELANIE
2.BRAK DESYNCHRO
3.KLIMAT KLIMAT I JESZCZE RAZ KLIMAT
4.BRONIE BUFFY I JESZCZE RAZ BRONIE
I NAJWAŻNIEJSZE:
60 FPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
H1Z1, Arma3, Dayz każda z tych gier to max 34 fpsy potem h1z1 w miare chodzilo ale spadki w miastach byly do 30.
PUBG NAJLEPSZA GRA TEGO ROKU, TYLE W TEMACIE.

06.07.2017 11:38
👍
reqqq
27

Tylko PC i XBOX, microsoft przypucował i podpisał umowę z Bluehole, także na PS4 nie pograsz.
Gra jest epicka, bardziej mnie wciągnęła niż cs lol gtav itd, po prostu masterpiece.

06.07.2017 11:32
reqqq
27

W Gta V niestety za duzo kamp i za mało budynków do których można wejść :)
A myslisz że ludzie którzy nie grali w h1, arme2dayz, dayzsa, rust itd bedzie chciało się biegać po mapie w GTA za szukaniem lootu i auta? Raczej bardzo wątpie :)

06.07.2017 11:30
👍
reqqq
27

Zapowiedziana jest już mapa arktyczna zaraz po tej z góry, czyli PERU :)
Będzie epicko :D
Ta gra to masterpiece w gatunku, 35h i nie moge przestać grać

06.07.2017 11:22
odpowiedz
1 odpowiedź
reqqq
27
10

@NikioPolska
ameryki nie odkryłeś tak działa każdy BR i to nie jest tryb dla każdego, MASZ PRZEŻYĆ a uwierz mi że środkiem ulicy biegnąc sprintem przez miastu długo nie pożyjesz ;) Gra jest genialna przebija mod do army2, h1z1 i arme 3 king of the hill, najlepsza gra w swoim gatunku bez dwóch zdań, teraz dojdą nowe dwie mapy PERU i mapa arktyczna gra jest masterpiecem i tyle w temacie, poprawili o duzo optymalizacje a to dopiero początek, nigdy w zyciu nie widziałem nie widziałem w KING OF THE KILL h1z1 albo KING OF THE HILL w armie3 100FPS jak widzę w tej grze, polecam polecam i jeszcze raz polecam, 4mln sprzedanych kopii na steam mówią same za siebie, jak dla mnie gra roku EOT.
Przegrane 35h, i 3 wygrane BR :)

14.03.2017 20:33
odpowiedz
reqqq
27

Nawet za 100zł miech moge to kupować, bo jednak o wiele przyjemniej gra mi sie na PC niż na Konsoli, ps4 miałem sprzedałem to nie dla mnie po prostu. Ale rozumiem ludzi którzy wrócą z pracy otworzą piwo odpalą fifkę czy DS3 i klikaja na kanapie :) ja tak nie umiem, wole PC eot.
Czekam na to bardzo w PL.

07.03.2017 17:45
👍
-11
odpowiedz
2 odpowiedzi
reqqq
27
10

Kolejna sponsorowana recenzja gry z Ubi$hitu brawo GRYONLINE!

05.12.2016 09:53
reqqq
27

Wsłuchaj się w słowa ellie, może zkumasz o co chodzi i o czym będzie nowa część :)
A to że zabili wszystkich świetlików nie widziałeś na trailerze? :D

post wyedytowany przez reqqq 2016-12-05 09:53:32
05.12.2016 09:51
😡
reqqq
27

izbi1982
Widzę że ktoś tu tylko oglądał trailer a nie sam pokaz PSX.
Było dokładnie mówione że jest to bardzo wczesna wersja gry, na nowym silniku, więc jak pisze wyżej kolega, jest to scena zrobiona na silniku gry + upiększona.
A nie animacja komputerowa, facepalm as fuck.
Także jak widać silnik jest po prostu piękny, pewnie nawet bez tych "upiększeń".

04.12.2016 02:52
reqqq
27

Ktos tu chyba w Uncharted 4 na zywe oczy nie widzial tylko z YT, to najpiekniejsza gra jaka powstala i mowi to PCMasterRace ktory sprzedal konsole po ograniu U4 :)

03.12.2016 22:24
odpowiedz
reqqq
27
10

Nie ma lepszej gry na tym świecie, eot.

03.12.2016 21:42
1
odpowiedz
reqqq
27

TLOU jak dla mnie gra dekady i wielkosci PS3 ta gra to po prostu miazga miazga i jeszcze raz miazga o_O

27.11.2016 19:27
odpowiedz
reqqq
27

Najlepsza scigałka Most Wanted z 2005? Chyba kogos łeb boli, ten piece of shit nie ma polotu do Forzy Horizon 3.
A czemu Forza jest tak nisko każdy wie, bo biedaczki polaczki myślały że sobie pirata ściągną :D No niestety biedaki na PC za darmo nie pogracie i bardzo dobrze.

post wyedytowany przez reqqq 2016-11-27 19:28:32
17.11.2016 16:58
odpowiedz
reqqq
27

"Grafika grafiką, a reszta z konsoli lub taniej gry F2P"
Fuck logic.

30.09.2016 11:23
reqqq
27
0.0

Na PS4 to pes zjadł i wysrał tą fife, bo to co najważniejsze czyli gameplej jest pierdyliart lepszy w PESie a nie żeli w żałosnej oskryptowanej kopance od EA w złotym opakowani u świetną grafiką.
Aby nie być gołosłownym większość serwisów też tak uważa. I UWAGA??!! Mają rację a fifa to kolejny kotlet z cziterami i zjebanym rynkiem w fucie, na gre nie wydajesz 150zł bo wydasz kolejne 300zł na coinsy

FIFA 17 - ocena 0 = dno i 3 metry mułu.

FIFA 17 - 84 metascore (nie wiem jakim cudem)
PES 17 - 88 metascore.
Więc twoje pier**lenie że fifa jest lepsza
Jest inwalidą ELO PEACA

post wyedytowany przez reqqq 2016-09-30 11:24:33
22.09.2016 16:55
reqqq
27
0.5

bo to byla recenzja na PS4 pajacu na PS4 to fifa moze pociumkac
0.5 za grafika i fabule fut i ta gra to kmiot

17.09.2016 19:56
😈
1
odpowiedz
reqqq
27
10

jebac fife dla gimbazjalistow onanizujacych sie do nazwiska Bale Ronaldo herbów i Nazwy REAL MADRYT, bo wgranie plik 150kb z neta jest takie ciezkie, dalej myslcie ze w fife to wy strzelacie gole, w tym oskryptowanym badziostwie :D
Pes w tym roku zjadł i wysrał żałosną marketingowa gre marki fifa hbahahaha ocena fify w tym roku to max 7 za grafike eot

17.08.2016 20:17
reqqq
27

"Ja w Fife gram od dziecka i w każdą Fife gra się inaczej. Jak w 14,15 liczył się peace, tak w 16stce ta statystyka u zawodnika praktycznie nic nie daje. "
Sam sobie odpowiedziałeś jak żałosna jest ta gra, i nawet nie śni mi się bronić pesa, po sorry ale kopanki z obu stajni na PC (PES na PS4 całkiem znośny ale dalej trochę crapowaty) w 2016r to shit of piece. To że wydałeś kolejne 130zł to świadczy tylko o Tobie i jak naiwny jesteś, servery to kupa, draft = only with cheats, strzały to jakiś bullshit, ogólnie 16 to syf, kupiłem 15 w MM, 16 na originie gdzie po 10h oddałem ten badziew, potem jeszcze ograłem na Origin Access i tylko się utwierdziłem jak bardzo ta gra jest skalkowana ze wszystkimi błedami + dochądz cheaterzy w drafcie a sam gameplay jest drewniany jak ten który mozna zobaczyc na kartofliska.pl
I pes i fifa to gówno, w fife 15 dalo sie grać BA! Nawet mam pudełko, ale 16 fifa to taki syf jak pro evo od części 6stej w górę :)

post wyedytowany przez reqqq 2016-08-17 20:19:46
13.08.2016 01:35
reqqq
27

szkoda ze spore to calkiem inna klasa i nie porównuj tego gniota w którym po 10h jest taka nuda że można już odinstalować, nuda nuda nuda i 0 contentu chyba w spore nie grales bo spore jest ten pierdyliar razy lepsze -,- to juz saper ma wiecej contentu niz NMS

30.05.2016 19:13
👎
reqqq
27
0.0

Gra słaba jak dupa węża, dokładnie gdyby nie to że to Blizzard gra została by zjechana a tak jutuberzy sie mało nie osrają, grałem grałem grałem i sorry ale ta gra jest po prostu nudna jak flaki z olejem, juz wole nudniejszego rusta 1000x bardziej za 30zł.
Nigdy wiecej nie kupie żadnej gry od Blizza bo obniżyli swoje loty masakrycznie od czasu legendarnego Diablo II eot.

post wyedytowany przez reqqq 2016-05-30 19:15:36
25.05.2016 13:47
odpowiedz
reqqq
27

Karty nowe wydaja a gier brak, kupiłem rok temu 970, wiedźmin 3, gta V RS6 i tyle, zmarnowałem kasę wiekuistość gier to typowe buble zabugowane syfy, poczekam możne do 2017 jak będzie w co grac w tedy moze kupie jakas karte a od razu po pół roku będzie taniej albo dorwać używkę od tych którzy się zawiedli albo zmarnowali hajs, bo jak na razie to na pc nie ma po co tej karty kupowac gram w 1080p CS:GO LOL rocket gta5, fifa czy pes, kompletnie nie potrzeba nic mocniejszego niz gtx 970 peace :)

15.05.2016 21:35
odpowiedz
reqqq
27
10

Najpiękniejsza gra w jaką w życiu grałem, z moim smiesznym GTX 970 w piecu nie znajde takie gry na pc ... a szkoda bo jestem graczem i jednak wole 60+fps, co nie zmienia faktu ze na PS4 i tak sie gra bardzo przyjemnie nawet w tych 30fpsach szczerze nawet mi to nie przeszkadzało, a sama gra już ukończona i co tu gadać, graficzny kamienmilowy od czasów farcry 1 a sama gra genialna ... :)

06.05.2016 23:05
3
reqqq
27

ja tam nie widzialem tego zeby bylo zajebiscie, wystarczyla mi godzina ogladania streama aby przekonać się że świetnie zrobiłem nie kupując tego bubla :) ale ten BF
HYPE!! Na pewno kupię, co jak co ale każdy bf mi sie podobał i mam ok 250h+ w każdą części ograne także tu pewnie bedzie podobnie :)
StarWars bitch pls nie moja tematyka moze dla 40 latków :)

29.04.2016 23:26
reqqq
27

i bardzo dobrze, żal patrzeć na ten żałosny system win7 tym bardziej widać ze chyba tylko w gry mucisz bo ten system to istny syf, to jak tam chodzi cad i inventor idzie się pochlastać, o patologicznym aero i innych gadżetach nie wsponą win 8.1 pro to aktualnie najlepszy system, a win 10 tez jest spoko, powrót do paska i inne duperele, ale przestań grzeszyć i płakać na temat win10 taka kolej rzeczy że idzie sie z czasem i na nowe systemy, tak była OD ZAWSZE, takiś mądry to idz posiedz na win98 widach ze jest upośledzony i pewno siedziałeś na win xp dopóki fify 14 nie mogłeś odpalić eot kopo ze średniowiecza, trzym sie.

07.04.2016 00:04
reqqq
27

Naprawdę ten news nie jest w HOT NEWSACH wtf? gry online pls...

05.04.2016 22:02
odpowiedz
reqqq
27
10

FIFA 16 na Origin Access za 14,99zł miesięcznie :>
pięknie :))

post wyedytowany przez reqqq 2016-04-05 22:02:37
20.03.2016 14:06
1
reqqq
27

trzym puche plebsie bo nie masz pojecia o czym biadolisz, ciekawe skad rekordowa sprzedaz TR :D nawet x0ne zostalo pobite, idz poglaszcz swoja konsole, moze uciagnie 23fpsy w tym uncharted :> hahaha to ze ty masz bedziewno okrojonego gtx 950 nie znaczy ze kazdy srsly

post wyedytowany przez reqqq 2016-03-20 14:08:23
20.03.2016 12:13
3
odpowiedz
reqqq
27

Modulować konsole i podzespoły ?:D
OFICIALNIE! R.I.P KONSOLOWCY
AHHAHA PC MASTER RACE

15.03.2016 19:31
reqqq
27

od tego jest seria quadro a nie taki radeon który nie ma nic wspólnego z zastosowaniamy do renderu np. w AutoCAD czy taki titan X czy 980ti
nie masz pojecia o czym nawet gadasz lol.

15.06.2015 18:21
reqqq
27

smutne, poruszają sie jak roboty a o grafie nie wspomnę, lol jak oni strzelaja bramke to takie sztywne to ze omg O_O zawsze kochalem PESa ale to co robia od 2012 kolejny rok podziekuje postoje

03.06.2015 20:31
odpowiedz
reqqq
27
1.0

i lol i ten hots to syf
ale hots jeszcze gorszy gra dla dzieci z 15lat tzw. gimbazjum
widze ze dla redakcji dalej dota2 za trunda :(:(

31.05.2015 11:15
reqqq
27

nie ukaże się "ma" powinno chyba być na :P

19.04.2015 18:22
odpowiedz
reqqq
27

pograj w gta5 na PC przy 60fpsach a potem idz siadz do ps3 ja tak zrobilem i stwierdzam ze na ps3 ta gra to koszmar i to jak to chodzi, tyle w temacie.

19.04.2015 10:43
odpowiedz
reqqq
27
10

Napisali recke tak jak by GTA V miala kiedykolwiek dobry start, czy to na ps3 czy ps4 na obu konsolach fatalny start i ocena 10
oczywscie tylko na PC musieliscie to wymienic w minusach AHAHAHAHAH zal mi gry online

08.04.2015 17:58
odpowiedz
reqqq
27

@Kamikaze_man
GTA V nie ma denuvo

08.04.2015 17:49
odpowiedz
reqqq
27
10

PCgamer" First of all, 60fps makes a hell of a difference."
dziekuje dobranoc nie mam nic więcej do powiedzenia !
tyle serwisów nie może sie mylić, ta gra to bedzie miazga najwieksza jaka tylko mogła spotkać GamingPC!
Czekam do zobaczenia w los santos!

@snopek9 mam taki sam PC tyle ze 760gtx 2gb
easy 60 fps ziomeczku w 1600x900!! na high!

28.01.2015 02:06
odpowiedz
reqqq
27

1.FIFA 16
2.Mortal Kombat X
3.Evolve

18.12.2014 23:14
odpowiedz
reqqq
27

ciężko było podać ustawienia graficzne gry, jaki pc używaliście i ilość fps? ;O

24.11.2014 19:11
odpowiedz
reqqq
27

Premiera gry w wersji alfa Early Access bitch pls, co sie dzieje z tym rynkiem, premiera alphy! -,- dayz od ponad roku dalej smierdzi gownem i prealphą nigdy wiecej early access sorry...

13.11.2014 21:24
odpowiedz
reqqq
27

jak mi smutno DELL jak Ty musisz po kolegach sprzątać i jak na siłe wciskasz ludziom bullshit ze gra jest warta dla fanow, ta gra to syf zabugowany bubel najwiekszy skandal jaki widzialem w netach od SraczDogs, 40 fps NA LOW chcesz? kup GTX 760 :D hahaha pozdro, nawet slowa ze gra chodzi jak gowno ze gra to gowno ze lagi sa co 2 kroki ze ludzie biegaja po scianach co 3 kroki, nawet slowa? dziwne i smieszne.
komu Ty wciskasz to masło maślane DELL to ja nie mam pojecia, idz sie wysrac albo kup se nowe okulary bo nie widzisz w jaki marketingowy bullshit grasz elo.

13.11.2014 21:03
odpowiedz
reqqq
27

nieudane Unity a dajecie jej ocene 9 pozdro hahaha żart i smutek co wy tu wyprawiacie o_O

12.11.2014 15:20
odpowiedz
reqqq
27
0.0

ciekawe ile ubi$hit wam zapłacił za te recki SraczDogsów i tego Scierwiessina że dajecie mu 9/10 HAAHHA ocena na PC powinna być 2/10 a na "NEXTSHITGEN" konsole 4/10 bo 30fps cap + spadki fps nawet do 18FPS na ps4 :D haha bitch pls... zasrana korupcja..

14.10.2014 19:02
reqqq
27

pierwszy raz jestem pierwszy :D

14.06.2014 01:55
odpowiedz
reqqq
27

HED mistrz :D

11.06.2014 12:26
odpowiedz
reqqq
27

ręce opadają jak się czyta wypowiedzi tego typa, żal, smutek, rozczarowanie.

05.06.2014 14:14
odpowiedz
reqqq
27

#GTAV na PC - reqqq - 06.29.2014#

04.06.2014 12:06
reqqq
27

moze byc dobre :D czekamy

04.06.2014 11:20
odpowiedz
reqqq
27

nie wiem czemu ludzie chcą lepszej grafy skoro i tak by nie odpalili na swoich amigach o_O lol
k optymalizacja jest troche skopana, ale czy pamieta ktos czasy GTA4? 10fps? :) hehe
jak na 1 sandbox ala GTA (ktore jest nie do przebicia bo to juz 14 czesc? wraz z tymi na PSP itd?) maja doswiadczenie
bugi glicze itd wybaczam w grach nigdy mi nie przeszkadzaly a raczej bawiły :)
gra się swietnie koncze 3 akt, grafika jest miodna w high 1080p + FXAA nie narzekam, najlepsze jest to ze ludzie z twitcha/yt/piratebay wchodzą tu i komentuja :D a gówno grali haha, gra na 8/10 jak najbardziej, placzki i zdania innych to pic na wode, gralem w GTA5 (kampania + multi ok 300h) bo mam na x360 i szczerze w WD jest cos nowego i sie gra mi tak samo dobrze jak GTA, przyznam sie pierw gralem na piracie potem kupilem oryginal, dla mnie gra jest swietna jaki i grafa :) tutaj ssy mojego autorstwa :D [link] gre polecam dla fanów sandboxow z czystym sercem 100x lepsze niz JustC. 10000x od żałosnego SaitsRóW peace joł!

27.05.2014 20:34
odpowiedz
reqqq
27

moze byc bardzo ciekawe, ogolnie klimat LAnoire mi bardzo odpowiadał ciekawe jak będzie tutaj :))

27.05.2014 20:33
odpowiedz
reqqq
27

dla mnei ta gra to jeden wielki marketing -,-

27.05.2014 20:32
odpowiedz
reqqq
27

świetny materiał dobra gra ;)

27.05.2014 18:44
odpowiedz
reqqq
27

T.U.S.K. - Terytorialne Uchronienie Społeczeństwa Konsumpcyjnego
" To jedno z większych lobby w Polsce, sprawdź to!"

25.03.2014 22:44
odpowiedz
reqqq
27

coś świetnego w waszym wykonaniu! dziękuje bardzo! ;] dzięki bogu się załapałem na key thx!!