W ogóle nie oddaje patrząc po tym screenie z trailera kolekcjonerki. Ta żółta jest pozbaiwona mnóstwa detali, w bardzo małej skali jest.
Biednie? Przecież ta minimapa z pudełka ma zaznaczone tylko największe ulice, a budynki są na oko, porównujac to ze screenem z lotu ptaka.
O czym ty pleciesz z tym DayZ? Gra sporo osób i liczby są zadowalające.
A jak ktoś nie rozumie czym jest early access to jego sprawa, jak widać myślenie boli i to mocno. W przypadku DayZ została zrobiona na szybko konwersja moda jako prototyp, a dopiero później rozpoczęła się prawdziwa produkcja gry od zera.
Po skończeniu W3 bolał zawsze brak endgame. W C2077 nadrobią to trybem multi i fajnie =)
ToB ma dużo nowych elementów, ale niestety kosztem starych, które zostały wycięte. Wiele osób przez to twierdzi, że gra jest strasznie płytka, krótka i łatwa.
Jeśli szukacie ekipy to zbierzmy się na dayzpro.pl, będzie trzeba postawić jakiś serwer :)
To w co ty niby grałeś? Na 7 działają zarówno nowe jak i stare gry. Chyba, że mówimy o grach z połowy lat 90 to bywa różnie.
No i spoko. Gra już od jakiegoś czasu jest grywalna. Bugów mniej niż w triple AAA ;)
Jak ktoś lubi gry z perma death to spoko, pobiegać, postrzelać się, porobić bazy itd.
A jak to jest, że w Gdańsku woda jest syfiasta i skóra po kontakcie z nią jest strasznie sucha i podrażniona, a jak byłem na wakacjach w Szklarskiej Porębie to zupełnie inna...
xD
umowa to umowa. Zgodził się na takie warunki to koniec tematu niezależnie od tego ile by CDPR zarobił albo stracił na tej licencji.
Dokładnie ;)
Jeśli ktoś nie chce być ciągle robionym w konia to polecam stosować się do jednej zasady:
Żadnych nowych gier od EA/Ubi/Acti/R*/Bethesdy.
Chyba dochodzimy do momentu, w którym gracze muszą zrozumieć, że trzeba przystopować z wymianami kart i zmusić nvidie do obniżki cen. Może też producenci gier zaczną się w końcu starać z optymalizacją?
Fajnie się gra odkąd weszła nowa wersja. Generalnie i tak nie rozumiem tego hejtu na DayZ, ludzie to chyba naprawdę kr**yni skoro myślą, że jak Bohemia wstawiła prototyp na Early Access pod koniec 2013 to znaczy, że gra jest prawie na ukończeniu.
To co wstawili na początku to była tylko pokazówka, żeby zobaczyć jak to może wyglądać i tak jest z prawie każdą grą w EA czy na Kickstarterze. A później dopiero nadchodzi prawdziwy development, który w przypadku DayZ był dosyć ciężki i tu można ich wynić za jedno.
Że zamiast od razu pracować nad nowymi technologiami, męczyli się ze starymi, a one nie były przystosowane do swego rodzaju MMO. Ale sam czas produkcji nie odstaje od innych tytułów, tylko że o większości z nich słyszymy dopiero jak są blisko wydania.
Nie wiem jak komukolwiek mogą podobać się ich gry, ale cóż, każdy ma swój gust. Szczerze mówiąc to nawet te wyreżyserowane do bólu gameplaye od twórców przy okazji nowych zapowiedzi nie zachęcają mnie do spróbowania ich gier. Szkoda tylko Blue Byte i ich Settlersów.
Proszę was, wszystko tutaj zmienia dysk. KC:D powinno być zainstalowane na SSD, a nie HDD (jak np. w ps4).
Ja mam jakiegoś kilkuletniego samsunga ssd i zapisy gry wczytują się w kilka sekund. Jak zobaczyłem, że komuś dialogi NPCtów ładowały się parę sekund to złapałem się za głowę, bo u mnie było wszystko płynnie jak w Wiedźminie.
Dysk naprawdę gra tutaj dużą rolę i kto wie czy te wszystkie "niby bugi" nie są powodowane jakimś brakiem synchronizacji danych? Że część idzie z dużym opóźnieniem bo taka specyfikacja dysków HDD? Bo ja jedyne bugi jakie miałem to np. wejście w teksturę, ale to już wina braku kolizji i tyle.
Potwierdzam, słuchając muzyki na yt na telefonie, reklama tego trailera wyskoczyła mi z 5 razy.
Henry to nie Wiedźmin, który jest w stanie walczyć z 10 przeciwnikami na raz, czy to takie trudne do zrozumienia?
Ja tam gram sobie dalej w BF3 i nie narzekam =) jest sporo ludzi do grania, wiadomo, część trybów wymarła bo były w DLCkach.
Według autora niusa, Sapkowski od ponad 20 lat nie napisał nic zjadliwego. Nie czytałem nic, ale patrząc na to z boku wygląda to tak, że wykreował fajny świat, ale same historie, które w nim przeprowadza są nudne i wątłe.
A dlaczego ma niby pobijać DayZ? DayZ akurat rozwija się cały czas, każdy kto miał styczność z tworzeniem gier jest w stanie zrozumieć dlaczego to tyle trwa (w sumie trwa na razie tyle co przeciętny czas produkcji).
No cóż, może nie jest to CoH przepisany od nowa, ale 2/3 to jest to samo. Nawet ikonki i znaczniki... Grafika przeciętna, mapa pusta, to ma być trailer rozgrywki? To wygląda jak prototyp.
Nie wróżę tej grze sukcesu, nawet nie dlatego, że kopiują CoHa tylko to po prostu słabo wygląda, widocznie są mniej uzdolnieni. Samo uniwersum tego nie uratuje.
Fajnie, ze wydali patcha, ale ja tam prawie żadnych bugów nie miałem, a już prawie 50h.
Serio, czekać do świąt? xD
Powiem ci szczerze, że mam 18 godzin na liczniku i nie spotkał mnie żaden bug, który zniszczył by mi rozgrywkę. Zdarzają się błędy, ale wizualne raz na jakiś czas. Nie wiem w jaki sposób ludzie grają, że wyrzuca im postać 100 metrów do góry lub przeciwnik leci z kopniakiem 10 metrów, ale to chyba naprawdę trzeba się postarać ;)
@ewunia1818
Z tego co mówili podczas AMA na reddicie to nie będzie czeskiego dubbingu. Biorąc pod uwagę, że to jednak ich pierwsza gra i to finansowa z kickstartera, to za duże koszta.
Co to jest prawie 5 milionów konsol? Kto będzie na to gry robić? Przecież po pierwsze, nie wszyscy będą tego dalej używać, po drugie nie wszyscy muszą kupić daną grę.
Bo większość tych gier kupują dzieci <18 za pieniądze rodziców, a problem z nimi jest taki, że nie odróżniają bycia dymanym przez dewelopera od fajnej gry.
GTA Online jest fajne jak ktoś chce się pościgać albo postrzelać w death matchu, grać żeby zbierać jakieś auta, mieszkania itp nie ma sensu xd
Od jakiegoś czasu nie korzystam z adblocka na GOLu i nie ma żadnego problemu z przeglądaniem strony, polecam :)
To nie jest slasher gdzie bierzesz na klate kilkudziesięciu przeciwników...
Tym bardziej nie jest też to Wiedźmin, gdzie 5 utopców ci nie robi bo sie wyturlasz od nich. O to w tej grze chodzi, że te walki są pojedynkami.
Ciekawe kiedy głąby zrozumieją, że gra z 2013 to była biedna konwersja, a później musieli zacząć pisać wszystko od nowa.
Najpierw walczyli z przenoszeniem starych systemów na coś nowego, aż w końcu zdali sobie sprawę z tego, że lepiej zacząć pisać to wszystko od nowa. Musieli robić grę z powrotem od zera (poza teksturami).
Dlatego ten development wygląda jak wygląda. W tle przepisywano wszystko od nowa, a dla graczy były tylko nowe bronie i ciuchy.
Ale w sumie czego ja się spodziewam po hejterach, jak część z nich dalej myśli, że Dean Hall pracuje nad DayZ.
Zły natomiast jestem na przeniesienie bety sprzed świąt na 2018. Na gamescomie już nowe animacje normalnie śmigały, a tu coś takiego.
Strasznie śmieszą mnie te komentarze gdzie ludzie twierdzą, że przecież jesteśmy w UE i tak będą nam pokazywać cenę EUR tylko w PLN!!!111
Wielka Brytania też jest w Unii Europejskiej, mają funty. I uwaga, szok - CENY RÓŻNIĄ SIĘ OD TYPOWEGO EUR. Raz na plus, raz na minus. Uwaga, uwaga, drugi szok - NORWEGIA JEST W TYM SAMYM REGION LOCKU CO POLSKA. Co to oznacza? Że Norweg może kupić często taniej klucz za EUR niż NOK.
Także skończcie te swoje smutne wypociny, że nic na tym nie zyskamy.
xD jakich sterydach?
Jak ten wygląd to dla Ciebie sterydy co dopiero jakbyś zobaczył kobietę, która ćwiczy regularnie pool dance.
@kolafon
Skoro nigdy nie wiesz czy kogoś trafiasz to naprawdę musi być z Tobą źle xD
Punkty obrażeń pojawiają się nad postacią.
"Produkcja ma być stosunkowo realistyczna"
Naprawdę? To o co chodzi z granicami w roku 1975?
Szkoda, że ludzi, aż tak bardzo boli myślenie. Tyle hejtów i pomyj co wylano na DayZ to chyba jeszcze świat nie widział.
Ludzie myśleli, że jak mod jako-tako funkcjonował, to gra powstanie w rok. A po pierwsze, trzeba było zacząć robić wszystko od nowa, po drugie z czasem używane technologie okazały się bardziej szkodliwe niż przydatne i trzeba było je jedna po drugiej wymieniać, a po trzecie - to, że sprzedali X kopii gry i zarobili dużo pieniędzy to nie oznacza, że nagle zacznie pracować nad DayZ 1000 osób.
Każda firma ma swój konkretny plan na rozwój, przydziela jakąś tam część zespołu i tak to się toczy. Częśc osób pracuje nad Armą, a część nad DayZ. Byliby głupcami gdyby zatrudnili np. dodatkowe 100 osób tylko po to, żeby zrobić DayZ szybciej, a później ich zwolnili bo nie mieliby co robić i za co im płacić.
Większość gier Kickstarterowych czy Early Access to tak naprawdę nowe wyzwania dla deweloperów. Bohemia pierwszy raz tworzy miniMMO, pierwszy raz próbuje przenieść moda na pełnoprawną grę.
Tak samo Castle Story, wielki sukces, 700k $ na koncie i ludzie narzekają, że przez pewien rok prawie nic się nie zmieniło. Ale ciężko było im przeczytać, że studio musi przepisywać grę od nowa, ale co tam. To był ich pierwszy komercyjny projekt w życiu, na początku robiły to tylko dwie osoby, teraz jest ich około 20.
A Kingdom Come: Deliverance? Niby weterani Mafii, ale nie wszyscy. Po drugie czy Mafia to RPG w realiach średniowiecznych? To też zupełnie nowe doświadczenia.
--
Dlatego radzę Wam wszystkim, zanim zaczniecie hejtować jakiś przedłużający się projekt, zastanówcie się. Kto jest za niego odpowiedzialny, czy ci ludzie mają już podobne doświadczenia?
Będzie taniej i dobrze. Jak ktoś nie wierzy to niech popatrzy na statystyki cenowe. Norwegią, Wielką Brytanią czy Zjednoczonymi Emiratami nie jesteśmy więc większość cen będzie niższa. Nawet jeśli będzie to od 5% do 20% to zawsze coś.
No super. A ja mam bana na GTA Online bo ktoś dwukrotnie shakował mi konto na Social Clubie. Support oczywiście jak zwykle w doopie ma wszystko,
Niech R* zdycha.
Robi wrażenie, ale co do samej mapy to albo z Army 2 albo z DayZ. W DayZ mapa Czarnorusi została mocno zmieniona i powiększona.
To co pokazali twórcy to prototyp był, czyli praktycznie nic. Później ze 2 lata zajęło im przepisywanie gry od nowa. Teraz jest grywalna, ma sporo funkcji, multiplayer.
To nie jest Wiedźmin, gdzie walka nie ma nic wspólnego z realizmem, a ta gra właśnie chce być "prawdziwa". Zbroje rycerzy były na tyle twarde, że byle walnięcie mieczem nie było w stanie zrobić poważnych ran. To głupkowate filmy przyzwyczaiły ludzi do tego, że jednym cięciem rozcinało się ludzi w pół.
"Dla Niemca nie ma znaczenia ile kosztuje dany produkt, bo ich na to stać."
To dlaczego ceny w Niemczech nie są np. po 100 euro za grę? Bo nikt by ich nie kupował. Nie pisz proszę takich bzdur.
Ja w swoim poście wyżej nie neguję tego, że w Polsce jest drożej, tylko napisałem z jakiego powodu jest drożej. Z resztą tak jest od zawsze, że w krajach biedniejszych ceny są wyższe niż w krajach bogatych.
Nie rozumiesz jak to działa. Oni dobrze wiedzą jakie są zarobki w Polsce. Wiedzą, też, że nawet jakby obcięli ceny gier o połowę to te przysłowiowe rodziny co żyją za 1800 na rekę na osobę i tak gier nie kupią.
Bo ci co skuszą się na niższą cenę nie są w stanie zrekompensować straty wynikającej z obniżki.
Wszystko jest bardzo proste. Wiele rzeczy np. u Niemców jest stosunkowo tanich, a w Polsce drogich. Dlaczego?
Bo firmy sprzedające swoje produkty wiedzą jak zachowuje się dany rynek. Gdyby w Niemczech podniesiono ceny produktów to wiele osób zrezygnowałoby z ich zakupu, z drugiej strony nie obniżają bo nie wzrośnie liczba sprzedanych produktów lub nie zrekompensuje obniżki. W Polsce natomiast stosuje sie wysokie ceny bo Ci co mają kupić dane produkty i tak je kupią, a obniżka cen nie przyniesienie wystarczającego wzrostu sprzedaży, po prostu w Polsce opłaca sprzedawać się mniej za więcej, niż więcej za średnią/niską cenę.?
Dobrym przykładem są tutaj wycieczki zagraniczne. Jakbyśmy chcieli pojechać w to samo miejsce co Niemiec to zapłacimy więcej. Bo w Polsce wycieczka zagraniczna z biura to większy wydatek i ci co sie na nie decydują są w stanie przełknąć większe ceny. A dla rodzin, które nie mają pieniędzy na wyjazdy zagraniczne, kilkaset złotych w jedną czy drugą stronę nie robi różnicy bo i tak nie pojadą, więc obniżka nie ma racjonalnych powodów.
Tak samo meble, IKEA meble robione w Polsce sprzedaje drożej w Polsce niż Szwecji, Danii czy u Niemców...
Przerażający jest monopol nVidii w grafice i Intela w procesorach. O Microsofcie i Windowsie to już nawet nie chce nic mówić..
Za 5 lat skończy się to tak, że bez wymiany grafiki co pół roku nie będzie sie dało grać w cokolwiek.
@Ejim
Ale przecież to jest uczciwe (o ile nie korzysta się z botów), ten kto poświęca na coś więcej czasu ten może więcej. W życiu jest tak samo, rzadko bywa, że ktoś kto prawie nic nie robi ma "umiejętności", którymi jeszcze może przebić innych.
Dobre wieści. Mam nadzieję tylko, że wymagania zoptymalizują bo alpha życzyła sobie 16GB ramu minimum.
Jak dla mnie właśnie 3 część kończy się idealnie, to po prostu odbicie naszego, dzisiejszego świata.
Wiadomo, że szkoda tego całego błąkania się po tunelach.
Czas zacząć wystawiać żółte kartki dla Ubisoftu, Activision, Bethesdy, EA czy SEGA za słabej jakości produkty, nabijanie graczy w butelkę, bugi, kłamstwa w czasie promocji, sprzedawanie pół gier (drugie pół w dlc) itd.
Dlatego zachęcam Was wszystkich do wstrzymania się od kupna ich gier. Wiem, że im dochody z tego tytułu znacząco nie spadną, ale chodzi tu o nas. Możemy te pieniądze przeznaczyć na coś ciekawszego i zaoszczędzić sobie nerwów i frustracji :)
Gra odpowiadała młodzieży? Chodzi o samą jakość produkty, która znając życie będzie naganna.
Współczuję tym co wsiedli na 10, brzydkie to i wadliwe. Całe szczęście, że wciąż 1/3 to 8 :)
Odnośnie tego żałosnego XP boostera tibijskiego, warto wspomnieć, że gra ta ma średnio online 15 000 graczy dziennie. Temat związany z tymi nowymi dodatkami zgromadził 1659 odpowiedzi i 102 330 wyświetleń, gdzie większość z komentarzy (na oko 90%) to deklaracje graczy, że kończą grę i nie odnawiają premium. Biorąc pod uwagę, że Tibia jest trawiona przez boty od jakichś 6/7 lat to można pobawić się w spekulacje, że będzie to gwódź do trumny.
A serwery prywatne jak były, tak dalej stoją i mają zazwyczaj po około 20 000 online.
Arma strasznie dużo traci na tym, że jest nieco drewniana. Wiadomo jest lepiej niż w 2, ale dalej nie przekonuje w 100%. A szkoda, bo samo strzelanie jest mega.
Ja tam czekam aż spadnie cena Attyli i dodatków do niej w komplecie. Na razie 99zł ale to i tak za dużo jak na tych naciągaczy z SEGA.
Nie sprawdzałem jeszcze jak to chodzi na oficjalnej, ale na eksperymentalnej grafiko o wiele lepsza tak jak i ilość klatek.
CoH.
A tak to codziennie MMORTS - erepublik. Ale z racji tego, że upada to pracuje z przyjacielem nad nowym projektem.
Wyobraź sobie, że tak wygląda I wojna światowa, skoro da się w realu to da się i w grze...
@ADIPI
Tsaa najlepiej rzucić na 20 metrów. Widać wraca oldschoolowy tryb jak w WolfET, gdzie poza apteczkami na bieżące rany były właśnie strzykawki do podnoszenia ludzi.
To chyba graliśmy w dwa osobne tytuły. Ja nie miałem żadnych błędów, które uniemożliwiały rozgrywkę. Raz na kilkanaście godzin zawieszały się statki w bitwie i płynęły przed siebie.
Jaki ja jestem zadowolony, że po 5 odinstalowaniu tej gry już do niej nie wracam. Społeczność gorsza niż w inncyh tego typu grach. Tragiczne w tej Docie jest to, że jak jeden team ma 4 przeciętnych graczy i jednego super to wygrywa, ale jak ma jednego idiotę, który psuje umyślnie rozgrywkę i 4 dobrych graczy to przegrywa...
piękny komentarz, jak będzie głosowanie na GOLu na najlepszy pod koneic roku to wygrywasz
Jedyny BF jakiego mam to 3, grałem w bety 4 i Hardline. Przydałoby się coś nowego, ale jeśli rzeczywiście będzie tyle DLC to poczekam na premium -90% i tyle ;) tematyka fajna.
Z tego co mówili to tylko podstawowe aby coś było, takie placeholdery. Inne NPCki w ogóle nie mają mimiki.
Grałem w betę i walka jest wymagająca ale ciekawa.
Natomiast optymalizacja to porażka. Dają nam ją do przetestowania, a nie da się w ogóle grać.
Na i7 4790k 4Ghz, GTX 980 4gb i 8gb ramu w full hd na very high/high chodzi od 25 FPSów do 45 FPSów i ma mocne zacinki.
Minimalna ilość RAMu do bety to 16gb, śmiech na sali.
Może ktoś, kiedyś odważy się na zrobienie Wolfenstein Enemy Territory 2 :)
Mam nadzieję, że ludzie nie nabiorą się na ten szajs i wszystkie te projekty zostaną zamknięte albo spadną ceny. Bo to co sobie wymyślili (ceny) to jest kpina.
Z DayZ jest straszny problem tego typu, że gracze mieli zbyt duże oczekiwania. Granie w moda było super, miałeś świadomość, że to tylko modyfikacja do symulatora wojskowego i przymykałeś oko na drewno w gameplayu i bugi bo klimat był niesamowity, a gdy zapadała noc to już w ogóle odlot.
Swoją cegiełkę dołożył też Wonziu, który u nas w Polsce rozpropagował tę grę przez swoje streamy i podbił mocno sprzedaż Army.
Ludzie sie zajarali, tym bardziej jak sie okazało, że będzie osobna gra a tu... przez chyba półtora roku w early Access w grze o zombie nie było zombie.
Teraz trochę to wszystko przyspieszyło, jest mnóstwo przedmiotów, broni, są zombie, dochodzą pojazdy, zmieni się render itd. itp. ale obawiam się, że ludzie nie będą już chcieli w to grać, mimo tego, że wyjdzie z tego fajna gra.
Jak dobrze, że są modyfikacje, które bez problemu odblokowują frakcje. Poza tym, jak ktoś chce koniecznie mieć kupione to za pare miesięcy będzie w jakimś bundle za pare złotych.
Z jednej strony śmieszą komentarze o tych "wiecznych betach", które zazwyczaj trwają tyle co produkcja zwykłej gry (z tym, że zwykłe nie są dostępne), a z drugiej denerwuje już to oczekiwanie.
Jeszcze ciekawsze jest to czemu moje oczekiwania (6.0) nie zapisały się z poprzednim komentarzem...
"For Honor - rycerska gra Ubisoftu z trybem solowym"
> gra Ubisoftu
> Ubisoftu
To ja już podziękuję z góry. Gry od tego wydawcy nadają się conajwyżej do podcierania tyłka (może być nie przyjemnie, ale innego zastosowania nie widzę).
Poza tym było War of the Roses i gra średnio dziennie 70 osób.
W Chivalry Medieval Warfare średnio 2500 dziennie. I gdzie tu miejsce na trzecią identyczną grę??
Mam nadzieje, ze tym razem mniej osob sie nabierze na to oszustwo. Ja tam uniknalem wydania pieniedzy i sprawdzilem ten crap w wersji pirackiej. Po tym co zobaczylem Ubisoft utwierdzil mnie tylko w przekonaniu, ze gier od nich sie poprostu nie kupuje, a wrecz omija z daleka.
Dlaczego tytuł newsa nie brzmi "Windows 7 wciąż liderem wśród systemów na Steam?" Aż nie chce mi się wierzyć, że tylu firmom na raz portafi się sprzedać serwis growy.
Ostatnio wszedłem do gry i było w sumie spoko. Jeszcze tylko zmienią system animacji, żeby nie było takiego drewna jak w Armie i w sumie da się grać. Reszta to kwestia updatów, nowe auta czy konstrukcje.
Nigdy chyba nie zrozumiem czemu Warcraft jest tak popularny. Osobiście wolę MMO typu Tibia, 2d. Mam wrażenie, że ludzie mają tam ze sobą większy kontakt i wpływ na siebie przez co gra się lepiej.
Dziwi mnie, że tak mało osób używa tego adblocka.
Co do polskich youtuberów... są fajne kanały, zachaczające o naukę czy przygodę (Naukowy Bełkot, Autostopem Na Koniec Świata) rozrywkowe (Adbuster) miliatarne (Gdzie zaczyna się wojsko...), ale większość typu abstra albo wardęga to dno kompletne.
O tych "gejmerach" to już nawet pisać się nie chce. Jedyny, którego mogę obejrzeć i jest nawet ciekawie (choć nie zawsze) to Vonzay.
"jako naród stopniowo się bogacimy.' Przepraszam bardzo, ale tak wielkiej bzdury ostatnio chyba nikt nie opublikował. Każdy, pierwszy z brzegu raport mówi o tym, że dzisiaj za te same kwoty możemy kupić o wiele mniej towarów. ----
"„Polska i Rosja to kraje wysokiej ‘kombinatoryki’. W innych krajach ludzie są dużo mniej kreatywni w dążeniu do osiągania korzyści na drodze łamania prawa, regulaminów itp. Oczywiście oprócz oszukiwania poprzez naginanie regulaminu, borykamy się też z problemem pirackich serwerów" Nie wiem jak to wygląda w przypadku różnych gier, ale często nielegalne serwery powstają przez nieudolność twórców gier i one pokazują to dobitnie. Najlepszym przykładem tego jest chyba Tibia i Open Tibia Server, na serwerach, które każdy może odpalić w 30 minut gra więcej ludzi w szczycie niż na oryginalnej Tibii.
Bardzo dobry soundtrack wyszedł w trójce, aczkolwiek jedynka według mnie była bardziej klimatyczna. Mimo wszystko wielki postęp w stosunku do dwójki.
"500 aktorów użyczyło głosów postaciom." W polskiej wersji ma się wrażenie, że było ich z 20... wiadomo te 500 to na wszystkie wersje językowe ale z polskim dubbingiem i w ogóle armią klonów jest strasznie słabo.
@bboy
To nie podmiana tekstur tylko zabawa refleksami, oświetleniem, cieniami itp.
navi jak daleko haha już od dłuższego czasu banderowcy usunęli sobie ich tagi z nicków
Bardzo dobra wiadomość. Gra jest bardzo fajna i rozwiązywanie problemów nie jest irytujące jak w Simcity tylko ciekawe.
Podniecacie się w tym komentarzach jak nie wiem co a tam połowa ludzi w cdpr to obcokrajowcy.
Co się kłóicie o te Chiny. Sprawa jest prosta - prawo gospodarcze jest o wiele bardziej liberalne od zachodniego, ale czasami ograniczane jak w przypadku konsol przez własnie wspomnianą wcześniej etykę. Chińczycy to już nie jest kraj komunistyczny od 30/40 lat, jak widać danie wolności w kwestii bogacenia się opłaciło się skoro nie walczą z państwową propagandą.
@wwad
Przecież Redzi nie mają z tym nic wspólnego. Tam jest po prostu taka rotacja osób, że teraz pewnie co drugą grę z Polski można sygnować jako "tworzoną przez twórców wieśmina".
Grywalna Ukraina... dobre... widać, że mocno nacjonalistycznie podchodzą nawet do gier ale co tam. Oby wyszło coś z tego.
Większość miejsca zajmują takie rzeczy jak tekstury. Wycięli pewnie trochę tekstur i są bardziej powtarzalne. Ale mi zagadka.
A ja mam nadzieje, że kiedyś wróce do tej gry bo rozstałem się z nią po 3 godzinach.
@Bardzo cwany
Chyba nie wiesz o czym mówisz. Akurat te studio solidnie przykłada się do projektów. Space Engineers od kilkunastu miesięcy dostaje aktualizacje praktycznie co tydzień z czymś nowym lub fixami. Samo Medieval jest tworzone od chyba 8 miesięcy więc jest to młody produkt.
No ja tam nie kupuje preorderów za 250 zł i wielu innych ludzi też więc to chyba logiczne, że sprzedaż będzie dopiero po premierze...?
Mam nadzieję, że tym razem silnik gry będzie wyrabiał przy dużych miastach. Bardzo fajna gra, ale lagi były męczące.
Trzeba było odrazu napisać, że rekomendują sprzęt, który będzie na rynku za 5 lat bo nie potrafią optymalizować.
Zazdroszczę ludziom, którzy grają już w to GTA :P Wyszła z tego fajna podstawka pod różne tego typu eventy.
Sami janusze biznesu widzę tutaj w komentarzach.
jaalboja: O czym ty gadasz człowieku? Przecież ludzie, któryz wpłacili pieniądze na odpowiednim progu, dostlai swoje gry.
A ludzie, którzy tego nie zrobili teraz kupili grę. Jaki podwójny zarobek?!
Z racji tego, że widziałem mnóstwo pudełek ze Spintires w sklepach podejrzewam, że dużo kasy poszło na dystrybucję tradycyjną co jest dosyć kosztowne.
kain_pl
Złośliwie mogę powiedzieć, jakim prawem wydali WoWa skoro go cały czas rozwijają?
@Goldbaum
Może po ilości wież radiowych? F4: 17 F3: 18 jeśli dobrze policzyłem.
@koksu6676794sc2mastertop8
No widzisz w tym upku nie dodali postaci, a riki znów imba.
dużo zmian fajnie, fajnie.. ale mam wrażenie, że tę grę robią 3 osoby jak sie boją o nie wyrobienie...
Sleeping Dogs było bardzo fajne. Pomijając kiepski model jazdy i to, że gra była krótka to bardzo fajnie wyglądała, fajna fabuła, mechanika walki. Oby TW było jeszcze lepsze :)
Szkoda, że tak późno, ale przynajmniej wypadają PRowo dobrze. Mimo tego, że mogą zrobić odpad w postaci porta jak większość firm to starają się wycisnąć co się da z każdej platformy.
Ciekawe gdzie Ci hejterzy byli jak Wasz ukochany Wiedźmin 1 był tworzony 5 lat. KToś wtedy narzekał, że gra robi się długo?
Płaczcie dalej, że beta testy. U mnie gra chodziła i bugi może były dwa, co w dzisiejszych grach jest rzadkością. Poza tym ta aktualizacja wchodzi też dlatego, że ludzie płakali, że za trudna gra.
Czy ktoś z narzekających kiedykolwiek zagrał w Rome 2? Bo ja grając od samego dnia premiery uświadczyłem tylko 2 bugów, co jak na produkcje AAA w dzisiejszych czasach to majstersztyk.
Ten gameplay z CoDa potwierdza tylko, że jest to dalej głupi syf. Walka na ulicy, wybuchy, a samochody ludzi postronnych jadą sobie jakby nic się nie działo tylko po to, żeby zwiększyć sztucznie poziom trudności slalomu.
A później jak wyszli po wypadku. Idealnie pokazane ZEROWE AI. Koleś stoi na widoku, a 7 czy 8 typa nic sobie z tego nie robi i wykańcza ich śmesznymi granatami.
Nie dziwie się skoro 50% asortymentu to właśnie Simsy... poza tym, kto jeszcze kupuje gry w empiku? Zawsze są najdroższe.
Lepiej pójść do Media, Saturna czy innych sklepów. O wiele większy wybór choć też bardzo się kurczy i niższe ceny.
Jak zwykle hype będzie niesamowity przed premierą więc bez wględu na jakość się sprzeda. A później znów połowę nakładu sprzedadzą za 10 złoty i przebiją te ich progi.
Czekałem długo, na szczęście wypróbowałem na piracie i wyszło szydło z worka jaka to klapa.
Chyba naprawdę byłeś tym "gimbusem" i "dzieckiem neo" skoro musisz wylewać żale w takim artykule.
A z czym mi się gra kojarzy? Z mnóstwem godzin spędzonych na interkacji z ludźmi z całego świata. W innych grach jesteś oddalony od tych wszystkich osób, sposób w jaki jest gra zbudowana nie zachęca do interakcji. W Tibii wyglądało to zawsze inaczej.
Były momenty, że człowiek miał dosyć tej gry bo dał się jak dziecko shakować albo zabić po pełnej emocji ucieczce.
Szkoda jednak, że autor pominął kompletnie OTSy (open tibia serwer), każdy do dzisiaj może stawiać swój własny serwer, robić na nim co chce, pełna dowolność, godziny spędzone na forach.
Gra jest okropnie chaotyczna ;p
Nie opłaca się jej kupować, chyba że twórcy postanowiliby wydać to jako osobną markę na innym silniku. Strzela się fajnie, ale cała reszta gry jest okropnie drętwa. Pojazdami to już lepiej jeździ się w Armie :)
Skoro nawet FTL potrafi wciągnąć, gracz dba o załogę, czasem musi kogoś poświęcić, to co dopiero będzie tutaj. Czekam.
Btw ten model jazdy jest okropny... przypomina ten ze Sleeping Dogs. Dotykasz klawisza i pod samochodem grzeją się opony i przyspieszasz "do setki" w chwilę. Jeszcze to prowadzenie eh, auta same od nas odskakują a sterowanie okrutnie zręcznościowe.
@multigry
Odsyłam do Trine i Trine 2.
Co do gry zapowiada się ciekawie, a trailer z tą muzyką genialny.
W pirata offline grałem ja wiem, miesiąc czy dwa po premierze - to odnośnie tych co dalej myślą, że zabezpieczeń nie da się obejść.
Była promocja to sobie kupiłem, teraz też by się przydała to by pewnie kupili niezdecydowani.
Ja pieprze... na co komu ten rock na początku, który nie potrafi grać i recenzować?
@wcogram
Jeśli masz komputer z jakimś mega procesorem i kartą graficzną za tysiące złotych to może dla Ciebie gry bloom i blurem są słabe. Jednak wiedz, że usunięcie takich efektów zmusi komputer do wygenerowania bardzo ostrego obrazu, który wymusi zastosowanie Level of Distance i te obiekty albo będą bardzo brzydkie albo siądzie ci komp...
Nie ma takich możliwości by tworzyć gry generujące całe światy w takiej ostrości. Poza tym, nie ma jeszcze odpowiednich technologii żeby taka żyleta wyglądała dobrze na ekranie przeciętnego kompa/konsoli.
Widzę po poście wyżej, że głupota armii VonZaya się udziela.
Jako członek teamu testerów mogę cie zapewnić, że twórcy pracują cały czas nad grą. Problem w tym, że to młoda ekipa i teraz zamiast dodawać content to muszą przepisywać toporny kod z przeszłości (2012).
Jak chcesz więcej informacji to wejdź na Castlestory.pl
Jeszcze tak nawiązując do samego pomysłu kupna, ja bym tam kupił póki Early Access jest tanie (btw tańsze niż to co płaciłem na Kickstarterze, ale za prototyp to było).
Kto teraz będzie wywiadów udzielać jak nie Ziemak? ;p
Być może CDPR planuje powtórkę z rozrywki i znów chce wyciąć kontent jak z Wiedźmina 2, bo terminowo się nie wyrobią. Dlatego pracownicy postanowili odejść.
Ah ci GOLowi czytelnicy, nikt nie rozumie fenomenu gry, która właśnie goni GTAV w liczbie sprzedanych kopii :)
Narzekacie na grafikę? Wgrajcie sobie HD tekstury, tylko powodzenia w obsłużeni takich rozdzielczości.
Co ciekawe co chwile w Polsce powstają kolejne serwery do tej gry i wciąż gra w nią masa osób (oczywiście jak to w Polsce, większość na piracie).
Ja kupiłem MC w lutym 2011, gra była wymagająca i była prawdziwym survivalem, poznawało się wszystko pokolei. Teraz niestety gra poszła w ułatwienia. Przeżycie nocy dziś, a 3 lata temu w tej grze to przepaść. Anyway, cały czas się rozwija.
Xkanex, troll czy idiota? Wspolczuje Rocketowi, ze musi uzerac sie z takim community i walczyc z silnikiem Bohemii, ktory jest silnikiem symulatorow a nie dynamicznego mmo.
Mimo wszystko jak bede mial okazje to kupie jak najszybciej, czekalem i czekalem i jest.
Hehe, a hejterzy hejtować będą dalej.
BI dało wybór, albo gracie na Standalone za kasę, albo w moda też za kasę tyle, że za Arme ; )
Rome działało dobrze od momentu premiery.. no chyba, że ktoś odpalał to na 5 letnim kompie.
Jedyny problem to były statki, które się bugowały, a tak to gra przyjemna.
Widać hejter TW się znalazł. Bo takie płacze powinny być przy każdej wydanej grze, której wydawca pasożyd karze wydać gre jak najszybciej. BF, CoD, Assassin, GTA, TES, Witcher, NFS itp. itd.
Piractwo jest i będzie. Ale wydawcy sami sobie te piractwo produkują, np. EA i Simcity :)
Z ciekawości ściągnałem pirata, oczywiście działał itp. wgrałem parę modów i co? Wszystkie durne rzeczy, któe blokowane są przez EA nagle stają się dostępne. Ale taki pasożyt i ta nie zmieni podejścia do graczy.
Mi tam się podoba, mimo że fabuła dosyć oczywista (no bo jak inaczej miałoby się to potoczyć?). Jak ktoś szuka ciekawego filmu akcji, który w dosłownie kilku momentach jest w stanie przestraszyć to dobry wybór.
Kocham czytać komentarze z bólem dupy o dubstep, którego w tej grze nie ma. To co tam leci to jakiś komercyjny żart.
". Do popularności pre-orderów Rome II mógł przyczynić się fakt, że ich właściciele otrzymują w dniu premiery bonusowe DLC "
Co za bzdura. Po prostu 1 częśc to najlepsza część i wszyscy chcieli jej remaku, więc teraz go mają.
Jedynka spoko, koniecznie w coopie. Testowałem kiedyś na piracie solo i była nuda, a że trafiła się promocja to nawet jak na dwie osoby było fajnie. Coś w stylu borderlands tyle, że klepiemy zombie.
A 2 wygląda fajnie i jak na rozszerzenie całkiem spoko.
@Kam9111
pay2win ? Pogieło już Was do reszty Jest nius o COD to jedziecie go, jest nius o BF to jedziecie BF. Ludzie weźcie dajcie na luz.
Premium nie jest żadnym pay2win, jedyne korzyści jakie z niego masz to niższe ceny DLC na premiere i dodatkowe skórki czy dogtagi, gdzie tu rzeczy dające przewagę??????
Noe bronie to kwestia DLC, nie potrzeba do tego premium, a i tak nie wszystkie są przydatne.
Ja tam na BF3 już nie narzekam, były problemy z PB itp. ale wszystko minęło z nowym kompem.
Patche tak naprawdę niczego nie psuły, narzekacie, że lotnictwo słabe, a teraz wystarczy tylko, że jakiś 100LVL siądzie na myśliwca i w sumie po grze, bo ma staty np. 20/0. Nikt nie jest w stanie go ustrzelić a sam rozwala co mu się podoba.
Trzeba trafić po prostu na dobry serwer z odpowiednimi ustawieniami.
"Chciałoby się powiedzieć: firma-ideał, do czasu jednak."
Dobre żarty :D
Te darmowe "DLC" to po prostu content, który nie zmieścił się do premiery. Czy Wy naprawdę jesteście aż tak ślepi ludzie?
Po co ten artykuł? Aby potwierdzić oczywistość?
Szkoda tylko, że wszyscy zapominają o CDPR, które robi sobie podobne jaja (patrz patche i "darmowy" content), z tym, że próbuje to sztucznie zakamuflować sprytnym marketingiem co tutaj raczej nie jest trudne bo Wiedźmin 2 sprzedał się w conajmniej "śmiesznej" ilości.
Gejmplej.pl widze chejtuje wszystko co się da. Czego niby się spodziewać po zwykłych strzelankach osadzonych w takich realiach a nie innych?
W grze nia ma niczego nowego? A co ma być? Zdalne sterowanie mózgiem przeciwnika za pomocą iPhona??
Gra jest świetna, darmowa nie będzie to jest pewne. Projekt został sfinansowany na Kickstarter (700k z zakładanych 80k$ zostało zebranych). Ja Was zapraszam na castlestoryonline.eu
Heh, jak dla mnie to:
Total War, Settlers, Grand Theft Auto to chyba jedyne serie, z których lubię większość części. W sumie można zaliczyć też do tego Wiedźmina i Trine. Reszta to pojedyncze tytuły typu BF3, CoD 2, WolfET czy Borderlands.
Beznadziejny artykuł. Zaczynasz temat na długie rozmowy a kończysz go paroma zdaniami i to jeszcze nie trafionymi...
@Blackart
To ty chyba nowych gier nie widziałeś. Ta gra ma prawo tak wyglądać.
Wiele osób czekało na drugą odsłonę i ja też!
Mam nadzieję tylko, że nie wytną części gry... W pierwszym Rome mieliśmy mieć kampanię Cezar w Galii, zabrakło też usuniętych bitew historycznych. No i oby była większa mapa, zajebiście będzie! :D
Uwaga do wszystkich!
Gry ze sklepu i internetu są w wersji 2.56, wymierający patch, na którym gra już mało osób.
Z Internetu należy pobrać 2.6b, który nam grę zaktualizuje (pełno serwerów z ludźmi).
Jednak problemem tej gry jest to, że Punkbuster przestał tworzyć nowe ID (identyfikator gracza) i nowi gracze po prostu nie mogą grać, lub nie mają zapisywanego XP na serwerach.