Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

ArbuzMW2 ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

23.12.2011 18:14
😒
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ile ludzi gra w multiplayer. nie wiem czy warto kupić key'a bo jagby mialo grać tylko 100-200 osób to porażka

09.11.2011 15:55
odpowiedz
ArbuzMW2
11

@demo yy bo jej nie zapowiedzieli na PC nawet na oficialnej stronie :S

04.11.2011 19:45
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

nie ja sie nigdzie nie wybieram bez myszki i klawiatury niech zrobia na pc wtedy może coś im ...

02.11.2011 19:42
odpowiedz
ArbuzMW2
11

fajnie będą piesie w gta teraz tylko czekać na dzieci :D

28.10.2011 16:42
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ja grałem na konsoli (ps2) i na kompie i ja jednak wole klawiature bo jakos te autocelowanie mnie troche zraża.na PC by zapowiedzieli a nie :@

27.10.2011 17:11
odpowiedz
ArbuzMW2
11

na low 640x480 bedziesz mieć 3 fps max -.- będzie demo to zobaczysz

26.10.2011 18:12
odpowiedz
ArbuzMW2
11
Wideo

oto najnowszy trailer (http://www.youtube.com/watch?v=Beeo9fi8O60 ) tekken tag tourament'a 2 nie zrobiłem go ja ^.^

07.10.2011 21:08
odpowiedz
ArbuzMW2
11

haahhahaah muhahah zal mi cie wystarczy powyłączać aero i tyle samo ramu je a xp nie obsługuje dx 10 i 11. ludziki zrozumcie XP to jest staroć !!

03.10.2011 20:35
odpowiedz
ArbuzMW2
11

nie spamuj i nie trolluj tutaj OK !
gra będzie sądze fajna zwłaszcza coop

02.10.2011 07:45
odpowiedz
ArbuzMW2
11

pomylilem się miało być tak "PC zjada wszystkie konsole"

02.10.2011 07:44
odpowiedz
ArbuzMW2
11

po becie bf3 wszyscy se darowali to i zaczeli wiedzieć dobrą prawde "cod tradycyjnie wygra z BF"

02.10.2011 07:41
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ahhh.... uwielbiam to
powiem tak ps1,ps2,ps3,xobox,x360,nds,3ds,psp,psv..... <PC i tyle fanboye

24.09.2011 16:59
😡
odpowiedz
ArbuzMW2
11

@ dunio
mylisz sie .. on jest fanboyem bf'a

14.09.2011 20:11
odpowiedz
ArbuzMW2
11

pytanko czy ludzie dalej grają na multiku tzn. czy np gra zazwyczaj przynajmniej 700 osób bo zastanawiam sie czy kupić

09.09.2011 18:38
😈
odpowiedz
ArbuzMW2
11

nażekacie często że w cod'ach nie da sie budynków niszczyć ? ja wam powiem. mapi w takim bf to teren górzysty itp. troche bódynków które nie mają znaczenia a w cod każdy mórek szopka ma znaczenie i mapa nie była by tym samym bez jednego takiego "gówna"

09.09.2011 18:26
😜
odpowiedz
ArbuzMW2
11

już czekam na następne kłotnie " psp rules nds suck o ja " " jesus chryste o bosze nds rządzi a psp ssie czaicie ? pozdrófffka " ahahah :D

08.09.2011 18:30
odpowiedz
ArbuzMW2
11

vergil--> a iwdziałeś film fanowski "operation kingfish" atm też był "duszek" i gen.shepard :O

01.09.2011 13:06
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

gra nie jest świetna 5/10 ale kiedy zobaczyłem ocene 0.5 od experta już wiedziałem kto to : "ejay"

01.09.2011 13:02
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ejay jak zwykle zaniża ocene =.= co to za expert któremu wszystko nie pasuje buhahah

31.08.2011 15:06
odpowiedz
ArbuzMW2
11

expert to pewnie jakiś pajac pewnie dał 5 bo nie ma dedyków =.= i pewnie grał na jakims amd duronie na 5 fps all low =.= x 2 assasynX to troll rodem z klanow cs'owskich nic mu sie nie podoba poza ukochanym "kontenerem" =.= x 3

nie boje sie obraźić experta bo 5 mógłby tylko wystawić hejter

31.08.2011 14:59
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ocip1920 >> tak to jest kiedy fanboye sie wypowiadają i na dodatek spamują.
UE1993 >> ja cię kiedy ty to odkryłeś pownineneś być teraz na discovery.

wszyscy się tak jaraja "o bf3 orgazm o ja!!" a i tak cod pobije rekord b0 a bf pewnie kupi kilka razy mniej.

31.08.2011 14:47
ArbuzMW2
11

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! grafika jak w cod 1 pewnie będzie znając konsole ninetndo ale ..... PIERWSZY !!!!!!!!!!!!

17.08.2011 17:46
odpowiedz
ArbuzMW2
11

jestem zszokowany :O
na pc mappacki w 4 i 5 są w patchach
ile kosztują te mappacki?
250? 800? czy 1200?

02.08.2011 10:37
odpowiedz
ArbuzMW2
11

diabelska ocena :P "6.6"

01.08.2011 20:31
odpowiedz
ArbuzMW2
11

gra strasznie kiepska. każda klasa jest tylko dobra na bardzo ukierunkowaną okoliczniść poza grybasem który rozwala wszystkich.

01.08.2011 17:32
ArbuzMW2
11

więcej ludzi by to kupiło na ps2 niż na te wii

01.08.2011 17:32
odpowiedz
ArbuzMW2
11

szkoda że nie wyjdzie na ps2 :( ale niz nie jest wieczne :(

01.08.2011 17:24
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

pewnie dla połowy osób które to komętują battlefield to tylko bad company I i II

01.08.2011 17:20
odpowiedz
ArbuzMW2
11

bad company 2 ale vietnam :)

01.08.2011 17:18
odpowiedz
ArbuzMW2
11

fallout:nv strasznie nudziarski, ten brak fabuły,to usypiające radio i ogólny bezsens świata który zatrzymał swoją ewolucje w 2020 roku.zamiast tego powinien być bad company2 albo black ops.

to samo się tyczy call of juarez bound in blood które zanudza na śmierć i ma syfną fizyke. na jego miejscu powinno być modern warfare 2,nfs shift czy killzone 2.

nie wspomne o assasins creed'ach które instaluje tylko po to żeby zobaczyć prolog i usunąć

01.08.2011 10:37
odpowiedz
ArbuzMW2
11

rated r superstar -> jesteś fanboyem X'a ty gra miała być pierwotnie na PC i na x'sie będzie coś ucięte bo minecraft potrafi używać nawet 700mb ram a tyle konsole nie mają

30.07.2011 09:14
odpowiedz
ArbuzMW2
11

pytanko.czy na ps2 jest nazi zombie?

15.07.2011 19:48
odpowiedz
ArbuzMW2
11

2:18 gość z okładki waw na automacie, tak mi się wydaje

15.07.2011 19:39
odpowiedz
ArbuzMW2
11

dałem 0

15.07.2011 19:25
😈
odpowiedz
ArbuzMW2
11

strona jest zacofana !? dlaczego nie ma informaci o anihilation ??

14.07.2011 20:22
odpowiedz
ArbuzMW2
11

microsoft potrafi przekupić każdego mam nadzieje że wiecie o co chodzi

09.07.2011 19:08
odpowiedz
ArbuzMW2
11

też popieram ...

07.07.2011 16:24
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

okładka wygląda jak zerżnięta z mw2 :-/

27.06.2011 11:40
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

cod jest lepszy moim zdaniem bo nie można aż tak noobic jak w bf.w BF jakis noob bez skilla bedzie ciągle jeździł czołgiem i se tak staty podwyższy a w cod zeby miec hali trzeba najpierw trocze pozabijać :)

18.06.2011 09:36
odpowiedz
ArbuzMW2
11

"atak Sheparda na bazę Żniwiarzy" shepard był postacią z call of duty i również jego współtwórcą.bioware powinno zostać pozwane za bezprawne użycie jego nazwiska :D

22.05.2011 19:39
odpowiedz
ArbuzMW2
11

chryste te fify i pesy z roku na rok prawie niczym sie nie zmieniają :/

21.05.2011 13:33
odpowiedz
ArbuzMW2
11

potwórka z rozrywki przechodzenie gry w 1 dzien i multi z żałosną oprawą (jeszcze te snajpy masakra :-/ )

18.05.2011 19:25
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

10-15 fps na minimalnych!!! o tym kurwa marzyłem :P!!!optymalizacja skopiowana z arcanii

18.05.2011 19:22
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

pramiera będzie dokładnie 8 listopada.taką informacje może cie znaleźć na modernwar.pl

03.05.2011 11:25
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ale zaje****** znowu ta fajna kampanie pro multi. sniper ma trafiać z cel. acog na 500m. pojebane

03.05.2011 11:17
odpowiedz
ArbuzMW2
11

loooooooooool fanboye konsol przenośnych.kłócicie się jak 7letnie downy przecież jak patrze to nds ma taką samą grafe jak psp.macie problemy jak dzieci w piaskownicy.skoro wydają call ofy na nds a nie na psp to znaczy że jest lepsze.

25.04.2011 13:34
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ta black ops jest bajgorszy z całej serii na pc no moze poza trójką :D której nie ma:D
najlepsza była jedynka dwójka i czwórka.

06.04.2011 17:34
odpowiedz
ArbuzMW2
11

fanboye black opsa.black ops to porażka zrozumcie to single player to parodia z żołnierzy tak jak to powiedział piecyk a multi bez żadnych nowych rzeczy i bez starych dobrych rzeczy dno dałem ocene buhahahah+0/10

06.04.2011 17:30
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ooo wii jest zajebiste o kurwa kupie se z 4 do pokoju 2 do kibla 66 do sypialni i jeszcze 30 na inne dni tygona o kurwa orgazm!!!!!!!!żalosne pisze ten post dla łachu a na serio wii jest szajsowate lepiej grajcie na PC

06.04.2011 17:26
odpowiedz
ArbuzMW2
11

1przenośne konsole są do dupy. 2najlepszy jest PC

06.04.2011 17:24
odpowiedz
ArbuzMW2
11

grafa jak w micro cs na moim monte :D

06.04.2011 17:22
odpowiedz
ArbuzMW2
11

co do grafy to komurki powyżej 1000zl taką wyciągają(ipod sone ericsson xp x10 itp.)

06.04.2011 17:16
odpowiedz
ArbuzMW2
11

to mi bardzo przypomina grafą i teksturami medal of honor 2010 (co jest oczywiście minusem)

05.04.2011 19:59
odpowiedz
ArbuzMW2
11

OK już mam jakby to kogoś interesowało to mam ak 74u m14 z red dotem clayomore,przesade(overkill) i deep impact.

05.04.2011 14:19
odpowiedz
ArbuzMW2
11

sprawdź czy niemasz ustawionego planu w komputerze który ogranicza zurzycie procesora

04.04.2011 16:42
odpowiedz
ArbuzMW2
11

czy zdażyło ci się dostać sraki w miejscu publicznym?

04.04.2011 16:40
ArbuzMW2
11

witam ostatnio gram w call of duty 4 i chciałbym się trochę dowiedzieć jak zrobić jakąś lepszą klase na średnie i dalekie odległości.

bez martydropu,tuby,juggera i last standa.

04.04.2011 16:34
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

to nie będzie to samo co dwójka dlatego że widok jest zza plecówa nie z oczu

01.04.2011 14:40
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

jedynka była na pc i był git:Dale dwojka jest gówniana pewnie dlatego że wyszła na konsole.

01.04.2011 14:24
😐
odpowiedz
ArbuzMW2
11

Gra jest zaje***** ale strasznie krótka można ją przejść w jeden dzień

23.03.2011 16:38
odpowiedz
ArbuzMW2
11

japier**** wkur***** mnie takie komentarze tupu"siema pojdzie mi na amd dupa9,99ghzx15 nividia gf 990 6gb 40gb ddr13 4550mhz"żałosne ludzie szpanują swoim pc

to ja też poszpanuje intel cor i7 extreme 980 3.33 geforce gtx 580 i 8g hdd oraz dysk 300gb sdd

ps.ten komp to mam na serio a ten co zacytowałem to se zmysliłem dla jaj

23.03.2011 16:28
odpowiedz
ArbuzMW2
11

wersje n a pc wydali na odpier***

23.03.2011 16:25
odpowiedz
ArbuzMW2
11

grałem w obliviona o bethy i nv .stwierdzenie jest takie nev vegas to zmodowany oblivion gra sie tak samo tyłe że więcej się używa broni dystansowych.

23.03.2011 16:16
odpowiedz
ArbuzMW2
11

ludziom to sie nudzi
po jaką k***e wydają dodatek do najgorszego gówna stulecia ŻAŁOSNE

23.03.2011 16:13
odpowiedz
ArbuzMW2
11

SYF JAKICH MAŁO!! ps dałem ocene 0/10

22.03.2011 19:48
odpowiedz
ArbuzMW2
11

niewiem jak tam wy ale powiedzmy szczeże nic o tym nie wiedzą poza tym że będzie i że wyjdzie za rok ale mają już screeny. q-_-p

a tak wogóle to arcania jak dla mnie jest badziewna ZERO optymalizacji na pc gra sie jak na konsoli brak klimatu jakis piźnienty radar i np to że nie da sie atakować przyjaznych npc. gdyby a:g4 robiła piranha to była by ona o 4nieba lepsza.

12.03.2011 19:47
👎
odpowiedz
ArbuzMW2
11

buahahhahaha ten śmieć ma domyślnie ustawiony jeden rdzen. a nawet jeśli to i tak z zaje***** optymalizacją to śmieć.gra do nesquików.

18.02.2011 16:41
😍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

(dawinczi)szkoda mi cie starcraft nie ma co sie równać pod względem multiplayer do fps-ów np black opsik czy battlefield bc2.

18.02.2011 16:33
😐
odpowiedz
ArbuzMW2
11

StalkerPL_każdy głosuje na to co mu sie podoba więc żal mi cie wole black ops i tyle jak coś ci się nie podoba to masz pecha.

15.02.2011 21:19
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

dyszka dla mass effekcika :D

15.02.2011 21:14
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

polecam grę ze względu na współprace :D

09.02.2011 17:42
😁
odpowiedz
ArbuzMW2
11

obsrany mass efect :D najlepszy black ops

09.02.2011 17:41
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

popieram matitka :P wiedźmin 2 oczywiscie

09.02.2011 17:38
😊
odpowiedz
ArbuzMW2
11

star crafcik to gowno black opsik najlepszy multi :D

09.02.2011 17:36
😃
odpowiedz
ArbuzMW2
11

mafia II najlepsza

09.02.2011 17:35
odpowiedz
ArbuzMW2
11

wszyscy sie jarają tym massem :l najlepszy battlefield

09.02.2011 17:33
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

oczywiście BDC2vietnam

09.02.2011 17:30
👍
odpowiedz
ArbuzMW2
11

Grałem we wszystko poza Gray Matter i RUSE.najlepsza MafiaII a ME2 troche nudziarskie.Star craft 2 to największe gówno roku 2010