Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

Alex360 ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

06.11.2015 10:34
odpowiedz
Alex360
30

Wciąż mnie śmieszą teksty "Coop w kampanii pierwszy raz w historii cyklu!" Tak mało ludzi pamięta World at War, również od Treyarch...

11.09.2015 18:20
odpowiedz
Alex360
30

Postanowiono przedłużyć prace o 12 miesięcy by pogrzebać w warstwie fabularnej? Nie lubię teorii spiskowych, ale coś czuję, że urżnięto fabułę na miarę kolejnego Halo i rozpisano ją na kilka najbliższych części. Ta gra ma po prostu zbyt duży potencjał, by doświadczone studio odwaliło taką kaszanę :(

04.09.2015 11:26
Alex360
30

Od siebie tylko dodam, że na Xboxie One również trwa darmowy weekend z Evolve. Oczywiście tylko dla goldowiczów :)

21.08.2015 15:26
Alex360
30

Empik ma też promocję na pre-order Gears of War: Ultimate Edition - 99 zł, no i cztery części z X360 w bonusie

01.08.2015 15:45
odpowiedz
Alex360
30

"Konfiguracja sprzętu, doszukiwanie i montowanie podzespołów sprawia mi więcej frajdy niż włączenie konsoli" - jak dla mnie równie dobrze mógłbyś powiedzieć "Wolę sam pójść z siekierą do lasu po drewno na opał, niż przekręcić kurek w kaloryferze."

27.07.2015 21:15
Alex360
30

Wiele osób nie jest w stanie określić swojej jednej ulubionej gry - gry życia. Ja potrafiłem to przyznać i trzymam się do dziś - moją grą życia jest właśnie Max Payne.

19.06.2015 12:21
odpowiedz
Alex360
30

To rozumowanie ma dwa problemy - teoretycznie łatwiej byłoby postarać się o wsteczną kompatybilność jak konkurencja (jak ktoś nie grał w coś na PS3 to mógłby zagrać w te wersje na PS4), a tłumaczenie "dla tych co nie mieli PS3" jest co najmniej dziwne. A ile procent posiadaczy PS4 nie miało X360? Sony czuje się zbyt pewnie

15.06.2015 20:57
Alex360
30

Może się zagapiłem, ale tytuł jaki widziałem na konferencji to "Gears 4"

08.06.2015 16:00
odpowiedz
Alex360
30

Bardzo liczę na jakiś "powrót do korzeni" i grę 2D na silniku Raymana i innych pseudo-indie gier od Ubi. Trochę się to by zgryzło w związku z pojawieniem się AC Chronicles, ale może jest szansa

22.05.2015 21:46
odpowiedz
Alex360
30

Ech, niestety seria Halo nie jest szczególnie popularna u nas, co przekłada się na brak stron fanowskich, czy filmów na yt. Szukającym tak jak ja polecam zajrzeć tu - https://www.youtube.com/channel/UCu-I6LNisnk8LiSvHTIyPbg

30.04.2015 22:00
odpowiedz
Alex360
30

Bardzo ładny wynik... biorąc pod uwagę, że na czterech konsolach GTAV rozeszło się w okolicach 40 mln. Zaczynam podejrzewać, że zrobienie wersji pecetowej częściej jest kwestią wizerunkową, niż sprzedażową. A takie Ubi potrafi to nawet przemienić na swoją korzyść - ile razy gracze komputerowi lecieli z ankietami by wydano gry konsolowe na PC? AC: Rogue, Division, ostatni Ghost Recon... Szum wokół gry i "szczęśliwe zakończenie" bardzo pozytywnie wpływają na notowania firmy wśród odbiorców. Inna sprawa, że ostatnio Ubi noga podwijała się tak często, że niewiele im to pomogło.

26.04.2015 15:03
Alex360
30

Del Toro nie ma szczęścia do gier. Najpierw Insane i klapa THQ, teraz to...

23.04.2015 21:59
Alex360
30

Zgadzam się w pełni z zachwytami, jednak dorzuciłbym coś co mnie raziło podczas seansu - akcja toczy się bardzo dwutorowo. Matt rzadko jest ukazany jako pełnoprawny adwokat, głównie lata po dachach i obija gęby, a Foggy i Karen nigdy nie mogą się do niego dodzwonić. To ta dwójka plus Ben robi za ludzkie alter ego tego serialu, bo sceny z udziałem Matta są zbyt rzadkie

07.04.2015 10:45
Alex360
30

Strasznie ciężko mi w to uwierzyć - nawet w sam tytuł. Bardziej spodziewałbym się nazwy "Red Dead CośtamnaR"

31.12.2014 11:39
Alex360
30

Jak dla mnie coś jest nie tak z takim finansowaniem każdego projektu studia. Wydaje mi się, że po wydaniu gry powinni sfinansować sobie grę z przychodów z poprzedniej produkcji. A takie wyciąganie łap po kasę ludzi co chwila wyda się bardzo nie w porządku. Podobnie robią twórcy Wastelanda 2.

24.12.2014 09:42
odpowiedz
Alex360
30

Wszystko rozbija się o koszty - w przypadku filmów wszystko zostaje nakręcone, a później tną to co mają. W grach na pewnym etapie prac trzeba zdecydować w co iść, bo kończenie nieskończonych scen kosztuje. A w większości tekst nawołuje do wydawania płatnych DLC, bo niestety branża gier to biznes.

15.12.2014 12:25
odpowiedz
Alex360
30

Bungie bierze pod uwagę możliwość powrotu do Halo po 10 latach pracy na Destiny, gdy kończy im się deal z Acti. Oni akurat są dość mocno związani z Halo, bo serią zajmowali się do początku 2012 roku, a samo Destiny to (nie bójmy się powiedzieć) takie Halo/MMO

12.12.2014 18:48
odpowiedz
Alex360
30

"Także na PS4"? Chciałbym wierzyć że ta gra ukaże się na cokolwiek

12.12.2014 01:34
odpowiedz
Alex360
30

Najlepszą z map do Battlefieldów na silniku Frostbite była Port Arica z Bad Company 2. To odsłona w której DICE chciało się chwalić swoim modelem zniszczeń i nie było mowy o statycznych mapach jak w "trójce". Jej centralną część wypełniały małe i średnie "domki", proste w budowie i powtarzające się, ale całość miała służyć sianiu demolki. Tam naprawdę "nie było osłony". Każdą ścianę można było wyburzyć, każdy stojący budynek mógł skończyć jako gruzowisko. Dodając do tego ulice na różnym poziomie, zbocze wzgórza dla kamperów, oraz idealną do ataków na drugi koniec mapki plażę mniejsza wersja Port Arica stanowi kwintesencję najlepszego placu zabaw dla zniszczeń ala Frostbite. Geniusz tego Pola Bitwy ujawniał się też w większych starciach w trybie Rush. Szarża pancerna przez pustynię na wojskowy posterunek, później miejskie walki na wspomnianym obszarze gdzie strach się było zapuszczać ciężkim sprzętem między zabudowania, a na koniec i tak liczył się człowiek, bo żaden pojazd nie był w stanie dostać się do ostatniego przekaźnika, umieszczonego na wyższym piętrze placu budowy. To tu, jako zagorzały Podbojowiec, doceniłem wkład Gorączki w tryby gry BF-a, gdy kuliłem się bezradnie w kontenerze tuż pod końcowym przystankiem, czyli placem budowy właśnie. Z przodu wysokie dachy obstawione przez wrażych snajperów i jednostki ppanc, a z tyłu ziemia niemal drżała od pojazdów mojej drużyny, który rozjechały zabudowania w centralnej części mapy. Uwielbiane przeze mnie "centrum" po intensywnym Podboju wyglądało niemal jak powierzchnia księżyca, w porównaniu z innymi FPS-ami w jakie grałem równolegle w 2010 roku. Tak więc DICE - proszę więcej map, które geniuszem dorównają Port Arica!

01.12.2014 13:46
Alex360
30

Chlip, widzę, że tylko ja uważam The Force Unleahed za jedną z lepszych gier zeszłej generacji :(

25.11.2014 13:04
odpowiedz
Alex360
30

Wiem, że takie wydania to nic dziwnego, ale zawsze się czuję jakby twórcy pokazali wielkiego fucka mnie i wszystkim którzy kupili ich grę na premierę w pełnej cenie.

13.11.2014 23:05
1
odpowiedz
Alex360
30
9.5

Pytanie do redakcji - Czy doczekamy się recenzji? Bo szukam i nie widzę :( Gram i jest super, jestem w absolutnym szoku, bo nie spodziewałem się wiele dobrego po Insomniacach

06.11.2014 19:47
odpowiedz
Alex360
30

Moc się budzi, Noc truchleje ;) A serio... Może Przebudzenie Mocy?

11.08.2014 19:53
odpowiedz
Alex360
30

Rozumiem, że Island w nazwie odnosi się do całego kontynentu? :P

02.08.2014 12:00
odpowiedz
Alex360
30

To jeden z problemów, można by pozwalać na rejestrację tylko po przesłaniu skany dowodu/legitymacji ;P Jak powiedział, to na bank nie przejdzie

02.08.2014 11:54
Alex360
30

Gdyby kiedykolwiek przeszedł pomysł by obok ksywek były widoczne konkretne dane użytkownika (głównie imię i nazwisko) spokojnie bym temu przyklasnął. Wielu twierdzi, że to zahaczy o cenzurę, ale według mnie to tylko branie odpowiedzialności za własne słowa. Ale o to będzie trudno - Internet zbyt długo był bezkarny i co gorsza lekceważony przez szeroko rozumiane władze i zdążył urosnąć w siłę, oraz "skonserwatyzować" się.

31.07.2014 12:06
odpowiedz
Alex360
30

wcogram - Prawa do Darksiders ma Nordic Games

31.07.2014 12:05
odpowiedz
Alex360
30

Smutny los ekipy - o ile się orientuję ludzie zatrudnieni w studiu Cryteka w USA, którzy pracowali nad tą grą to dawni twórcy Darksiders z Vigil Games. Ciekawe ile osób dwukrotnie pożegnało się z miejscem pracy przed skończeniem jakiejkolwiek gry.
A Crytek trochę źle oszacował zamiary i możliwości - chciał robić serię Ryse we współpracy z Microsoftem, wykupił Homefronta by Crytek UK mogło dokończyć grę którą zaczęło dla THQ, utworzyło studio w USA, które robiło kolejną grę, a taki Warface był sukcesem tylko w Rosji. Kiedyś przebąkiwano coś o tym, że trylogia Crysis to tak naprawdę trylogia Proroka i że wrócą jeszcze do tej marki. Teraz firma braci Yerli ma jaja na każdym z tych frontów.

30.07.2014 10:24
odpowiedz
Alex360
30

Templariuszka sojusznikiem? Wątek miłosny? Kurde, kto zna historię Altaira z jedynki wie, że taki motyw już był. Wolałbym raczej sytuację w której oboje mają wspólny cel i stają się od siebie zależni (skazani na siebie)

17.07.2014 11:34
odpowiedz
Alex360
30

Krew mnie zalewa, gdy słyszę że Bad Company to "debiut DICE na konsolach" i "pierwsza kampania singlowa". Serio nikt nie pamięta Modern Combat? Wspominając o duperelach w stylu Vietnamu, 2142 i obu odsłonach F2P wydaje mi się to przeoczeniem. Autor wpisu pewnie całą serię obadał na PC, dlatego fragment o pierwszym BC taki skromny. A MC miało kilka świetnych patentów - najbardziej zróżnicowane misje, czy gameplay na "Agenta Smitha" gdzie przenosiliśmy się do ciała każdego żołnierza po naszej stronie.

03.07.2014 23:21
odpowiedz
Alex360
30

Troedson (czy jak mu tam) ma trochę rację - Bad Company 2 jest najlepsze w serii i w sumie nie bardzo wiem dlaczego. Singiel - to jasne, jest bezkonkurencyjny. Ale także multi - w BC2 mam setki godzin, jakich nie wypracowałem w BF3, a BF4 odpuściłem po otwartej becie. Od BF3 gameplay przyspieszył, przez co rozgrywka na mniejszych mapach w trybach typu TDM przypomina bardziej CoDa. Osobiście wolałbym też, by Visceral zamiast wymyślać zbdety typu policjanci vs złodzieje rozbudowali wątek przyszłościowy, jeśli muszą już popełnić jakiegoś BFa. Gra w stylu 2142 byłaby bardzo na miejscu, gdy CoDy przenoszą się w przyszłość, a Titanfall zyskuje popularność. Visceral by chyba pasowała taka konwencja, zwłaszcza w singlu z Mechami i Tytanami (w BF2142 to nie to samo).

14.06.2014 22:23
odpowiedz
Alex360
30

Czyżby kolejna okładka z obrażonym (odwróconym) bohaterem?

13.06.2014 18:47
Alex360
30

Jak dla mnie aferka z dupy wyjęta. Może zróbmy też problem, ze nie ma tam murzyna i żyda?

28.05.2014 16:23
odpowiedz
Alex360
30

Tańsze gry na PC to tylko lokalne dziwactwo i wydawcy powoli będą odchodzić od tego, czego świadectwem ceny niektórych gier MMO, gier Blizzarda, czy niedawne wieści o cenie Dragon Age: Inkwizycji na poziomie gier konsolowych. No chyba, że za ten czas model sprzedaży za 60$ zostanie zastąpiony jakimś innym, o czym też się mówi

08.05.2014 17:11
odpowiedz
Alex360
30

Ja bym tu raczej bronił pierwotnej "suchości" scenariusza. Nie chodzi o to, by ten tekst był porywający - liczy się to, by ukazane przez rysownika zgodnie z zamysłem autora finalne dzieło wzbudzało emocje, bo z założenia samego scenariusza nikt nie czyta poza twórcami. A z wypowiedzi znanych scenarzystów Marvela słyszałem, że ważne jest danie pewnej swobody samemu artyście. Nie chodzi mi o "Jestem leniem, sam se wymyśl", tylko o napisanie "Widać Spider-Mana od przodu" - nie trzeba dodawać dokładnego opisu stroju, tu wkracza rysownik, który prawdopodobnie estetycznie lepiej się zna na takim projektowaniu niż scenarzysta.

Z drugiej strony należy chyba pamiętać, że ten konkurs ma inną specyfikę.

04.05.2014 16:25
odpowiedz
Alex360
30

Przejrzałem właśnie pytania zadane wyżej i postanowiłem się upewnić - Czy mój sposób zamieszczenia stron ze szkicami (link do grafiki) jest do zaakceptowania?

01.05.2014 12:54
Alex360
30

Czyli dostaniemy tylko ten kawałem uniwersum Marvela, który był kręcony na prawach Disneya? A co z Xmenami, co z F4? To byłaby straszna strata. Jakoś w LEGO nie było problemu.

29.04.2014 03:08
😜
odpowiedz
Alex360
30

Na podstawie historii Psychola12 powinni nakręcić film...

28.04.2014 19:13
odpowiedz
Alex360
30

Komiks dla Gry-OnLine.pl
Autor: Jakub Kamola (konto GOL - Alex360)
Tytuł: Amazing Spider-Man Samozwaniec

Scenariusz zawiera dołączone strony ze szkicami autora. Autor nie umie rysować. Nie są to szkice „reprezentatywne”, pełnią jedynie rolę poglądową, pokazują przede wszystkim układ kadrów na stronach. Czasem autor przyznaje, gdzie szkic jest bez sensu. Scenariusz pisany z założeniem, że oceniający widzi zarówno tekst jak i szkice. Szkice były zbyt dużym plikiem by zamieścić je w komentarzu, więc znajdują się jako jedna grafika pod linkiem. Scenariusz jest podzielony na strony, wedle identycznego podziału szkiców. Numery oznaczają kadry na stronie.

Szkice:
http://i.imgur.com/nKCSkX9.jpg

Strona 1

1. Dłoń Spider-Mana wystrzeliwująca sieć.
Podpis: Dryń! Dryń! Cześć, tu Peter Parker. Nie mogę teraz odebrać, zostaw wiadomość.
2. Dłoń łapie pajęczynę…
Podpis: Beep! Peter? To ja, Ciocia May…
Pięć ujęć lotu Spider-Mana 3-6 w ramkach. 7 to duże ujęcie na wieżowiec wokół którego przemieszcza się Spider-Man. W 7 zawarte są 3-6. Sugerować się szkicem.
3. Podpis: Nie pamiętam już kiedy ostatnio dzwoniłeś…
4. Podpis: To pewnie stres związany z nową pracą.
5. Podpis: Ale jednak liczę, że się odezwiesz, jak tylko znajdziesz chwilę.
6. Podpis: W niedzielę będzie u mnie Anna Watson. Może przyprowadzi siostrzenicę.
7. Myśli Spiker-Mana: Nie wiem, czy Peter Parker zasłużył na tę kobietę.
8. Spiker-Man leci siłą rozpędu nad ulicami. Ujęcie zza pleców, z wysoka. W tle widać budynki Nowego Jorku.
Myśli Spider-Mana: Ale Spider-Man z pewnością nie jest jej wart.

Strona 2

1. Większe ujęcie na fast-fooda. Podjazd dla zamawiających z pojazdów. Nie widać kto zamawia. Przez okienko widać obsługującą kobietę ze słuchawką w uchu.
Głos kobiety z głośnika: Dzień dobry, czy mogę przyjąć zamówienie?
2. Zbliżenie na ucho ze słuchawką kobiety obsługującej. Mniejszy kard 2 w większym 1 ma podtrzymać dialog przez głośnik.
Głos ze słuchawki: Cześć. Cheeseburger i frytki.
Dymek z zamówieniem wychodzi na większy kadr.
3. Widok z zewnętrz, prosto na okienko. Kobieta ze słuchawką wychyla się z papierową torbą i wygląda za zamawiającym. Patrzy w prawo. Banknot leży pad nią, na parapecie. Kadr pokazuje trochę więcej ściany z lewej.
Kobieta: Halo?
4. Identyczne ujęcie co w punkcie 3. Kobieta patrzy w dół na banknot, z lewej strony (poprzednio było zostawione miejsce) zwisa głowa Spider-Mana i jego ręka sięgająca po torbę.
Spider-Man: Wielkie dzięki, reszty nie trzeba.
Kobieta: Hę!?
5. Szersze ujęcie na Spider-Mana w trakcie skoku po energicznym podciągnięciu się w górę. Ściska papierową torbę.
Spider-Man: Przyjacielski pajęczak z sąsiedztwa nic dziś nie znalazł w swojej sieci.

Strona 3

1. Duże ujęcie na strony rozłożonej gazety. Artykuły: „Volture nie żyje?”, „Doktor Octavius znów na wolności!” i na całą stronę „Ceremonia wręczenia kluczy do miasta Johnowi Jamesonowi”. Widać palce Spider-Mana ściskające gazetę.
2. Spider-Man „w kuckach” na ścianie obok gargulca czyta gazetę. Na ścianie między gargulcem, a herosem jest przyczepiona pajęczyną papierowa torba z fast-fooda.
Spider-Man: Wczoraj już mi się zdawało, że spadłem na drugą stronę tylko na chwilę.
3. Ujęcie z boku z przyczepioną torbą na pierwszym planie. Spider-Man ma do niej wsadzoną rękę, by wyjąć jedzenie. Gazetę trzyma drugą ręką. Widać kawałek łba gargulca.
Duży dymek Spider-Mana: Ale nawet Jamesom nie wciśnie mnie na front, gdy jego syn ma dostać takie wyróżnienie.
Mały dymek Spider-Mana: (Do gargulca) Dziś też nic nie zjesz stary?
(Mały dymek odnosi się do tego samego kadru, ale ma sugerować, że Spider-Man po pierwszej wypowiedzi przypomniał sobie o „kompanie”)
4. Ujęcie na Spider-Mana z gazetą od góry. Pół kadru zasłania ciemny kształt przypominający Volture’a (sugerować się szkicem).
Spider-Man: O ile znam Octaviusa, nie będzie się wychylał,, aż szum nie ucichnie. Bardziej martwię się Volturem. Straciłem już wiarę, że ta stara ptaszyna może wyzionąć ducha.

Strona 4

1. Bliskie ujęcie na maskę Spider-Mana z boku. Odzywa się Pajęczy Zmysł™.
Spider-Man: Oj…
2. Ujęcie lekko od góry, prosto na maskę Spider-Mana, który patrzy prosto w kadr.
Spider-Man: Mój zmysł!
3. Ujęcie od tyłu Spider-Mana, który patrzy w górę na spokojne niebo. Widzimy tył jego głowy.
(Kadr bez dymków. Ma to podkreślić konsternację Spider-Mana.)
4. Mniejszy kadr w większym 5. Spider-Man odrzuca zgniecioną papierową torbę, drugą ręką wystrzeliwuje sieć.
Spider-Man: Dziwne.
5. Wspomniany wyżej większy kadr. W lewym górnym rogu ma małą ramkę 4, w prawym dolnym będzie podobny o numerze 6. Widok z góry, zza pleców Spider-Mana. Widać krawędź dachu. Spider-Man już jest w trakcie skoku. Na dachu widać cień przypominający Volture’a z poprzedniej strony. Perspektywa łotra atakującego z zaskoczenia.
Spider-Man: Z jakiegoś powodu przestało mi się tu podobać.
6. Drugi, wspomniany wyżej, mniejszy kadr w większym 5. Ujęcie pajęczyny przeciętej czymś ostrym. (Skrzydłem atakującego, którego wciąż nie widać)
Ciach!
7, 8 i 9 to trzy ujęcia na jednym poziomie, oddzielone pochyłą linią.
7. Widok od góry na spadającego Spider-Mana.
Spider-Man: Moja pajęczyna!
8. Spider-Man uderza w ścianę. (Brak propozycji ujęcia, na szkicu widok z boku. Spider-Man upada pod skosem, bo w momencie zerwania sieci bohater był w ruchu)
Spider-Man: Uch!
Bam!
9. Ujęcie od góry. Spider-Man złapał się prawą dłonią ściany i wisi na palcach. Dłoń na pierwszym planie.
Spider-Man: Auu… W takich chwilach żałuję, że nie mam dublera.

Strona 5

1. Spider-Man wspina się w górę po ścianie. Prawą obolałą rękę ma przy ciele. Używa trzech kończyn.
Spider-Man: Drogi pamiętniczku. Gdy następnym razem zwątpię w swój pajęczy zmysł…
2. Dach. Widać krawędź i dłoń Spider-Mana sięgającą szczytu.
Spider-Man: …przypomnij mi…
3. To samo ujęcie. Spider-Man już w połowie wgramolił się za krawędź. Wciąż trzyma prawą rękę przy ciele.
Spider-Man: …żebym wtedy stał na ziemi.
4. Ujęcie na Spider-Mana od dołu. Widać korpus, ręce i głowę. Rozgląda się po niebie widocznym w tle.
Spider-Man: A teraz czas znaleźć tego żartownisia.
5. Niższe ujęcie. Widać krawędź dachu. Z prawej strony widać tylną część zaciśniętej pięści Spider-Mana. (Co sugeruje, że Spider-Man patrzy na krawędź widoczną w kadrze)
Spider-Man: Gdyby to był tandetny komiks, pewnie wyłoniłby się teraz zza krawędzi dachu.
6. Zza krawędzi dachu wyłania się postać w zielonym kostiumie Volture’a.
Spider-Man: Może powinienem zacząć pisać scenariusze.
7. Widok na Spider-Mana od góry. Przyjmuje swoją charakterystyczną pozę na czworakach. (Olać szkic)
Spider-Man: Wiedziałem, że nie warto wierzyć w śmierć starego sępa.
8. Obie ręce Spider-Mana wystrzeliwujące sieć.
9. Przeciwnik lecący w stronę czytelnika. Unika obu sieci przelatując nisko pod nimi. Widać wyraźnie twarz napastnika. (To nie Volture)
10. Zbliżenie na maskę Spider-Mana.
Spider-Man: Co?!
11. Dłuższy, poziomy kadr. Ujęcie z boku. Napastnik w stroju Volture’a wlatuje w Spider-Mana. Ciągnie go w stronę krawędzi dachu.

Strona 6

1. Ujęcie z dołu na parę w powietrzu. Walczący rozdzielają się. Przeciwnik w stroju Volture’a leci dalej, Spider-Man zaczyna spadać.
2. Spider-Man wyrównuje spadek obrotem.
3. Spider-Man wystrzeliwuje sieć, dzięki czemu opanowuje lot.
4. Spider-Man huśta się na sieci w kierunku przeciwnika, który zdążył zawrócić. Sęp leci na Spider-Mana.
Spider-Man: Ty nie jesteś Volturem!
5. Ujęcie zza głowy łotra. Widać Spider-Mana, który po rozhuśtaniu się, leci i wymierza cios
Spider-Man: Jesteś tylko latającym plagiatem!
6. Widok z boku. Sęp wyhamował gwałtownym machnięciem skrzydeł. Spider-Man nie trafił go pięścią.
Spider-Man: Oj…
7. Spider-Man znika z widoku (spada). Sep zmienia kierunek lotu i nurkuje za Spider-Manem.
8. Długie pionowe ujęcie. Spider-Man w dolnej części kadru spada. Zaczyna celować z sieci w nurkującego za nim przeciwnika, którego widać na górze kadru.
9. Identyczne ujęcie co 8. Spider-Mana już nie widać. Sęp przekręcony względem swojej pozycji na poprzednim kadrze. Mijają go pociski z sieci, wystrzeliwane przez wciąż spadającego Spider-Mana (którego już nie widać w ujęciu).
Zmiana pozycji sępa sugeruje unikanie pocisków.
Strona 7

1. Sep dogania Spider-Mana i wymierza mu cios, wciąż lecąc w dół, lekko skręcając. (By po ciosie nie lecieć dalej pionowo w dół)
2. Ujęcie na spadającego Spider-Mana od góry.
Myśli Spider-Mana: Muszę złagodzić upadek!
3. Ujęcie z boku na miejsce lądowania Spider-Mana. (Może to być jakiś niższy dach) Pierwsza faza lądowania. Widzimy Spider-Mana lądującego na nogach.
4. Identyczne ujęcie co w 3. Druga faza lądowania – Spider-Man wykonuje przewrót, wytracając prędkość.
5. Widok z boku. Spider-Manowi udaje się zatrzymać. Tuż za nim niskim lotem nadciąga sęp.
6. Perspektywa z oczu łotra lecącego na Spider-Mana. Bohater odwrócił się i błyskawicznie celuje siecią w atakującego.
7. Znów ujęcie z boku. Spider-Man stoi na nogach, po uniknięciu zderzenia (powiedzmy, że wykonał krok w bok). Sęp go minął (nie widać go w kadrze). Spider-Manowi udało się zaczepić o niego sieć. Trzyma ją jedną ręką.
8. Mały kadr. Druga ręka Spider-Mana wystrzeliwuje drugą pajęczynę w przeciwną stronę. (Jeśli sęp poleciał w prawo, to ta sieć leci w lewo)
9. Drugi mały kadr. Sieć zaczepia się o słup (czy cokolwiek co wytrzyma).
10. Ujęcie na Spider-Mana. Wciąż trzyma pierwszą sieć (zaczepioną o sępa) w wyprostowanej ręce. Drugą pajęczyną (przyczepioną do słupa) owinął wokół nadgarstka drugiej ręki.
11. Sępa zatrzymuje pajęczyna zaczepiona o jego plecy. Traci kontrolę nad lotem, zaraz upadnie.
12. Widok na Spider-Mana stojącego nad leżącym przeciwnikiem z perspektywy tego przeciwnika. (Spider-Man może być pokazany do góry nogami, co będzie sugerować, że stoi nad głową leżącego)
Spider-Man: Dobra, kiepska kopio. Nie ruszaj się jeszcze przez chwilę.
13. Sęp błyskawicznie się podnosi, rozkładając szeroko skrzydła. Widzimy go od przodu.
Sęp: Nie dziś, pająku!

Strona 8

1. Sęp odlatuje. Widzimy go zza Spider-Mana, którego tył głowy widać na pierwszym planie.
Sęp: Zaśpiewasz inaczej, gdy skompletuję resztę sprzętu.
2. Szersze ujęcie zza pleców Spider-Mana patrzącego na miasto i zastanawiającego się.
Myśli Spider-Mana: Kim jest ten naśladowca? Ma identyczny kostium jak Volture. Ale stary sęp ponoć nie żyje… albo dalej siedzi na Ryker’s Island, gdzie go ostatnio zostawiłem.
3. Proste ujęcia na myślącego Spider-Mana.
Myśli Spider-Mana: Ryker’s Island! Tylko tam mogę odkryć co dzieje się z Volturem.
4. Spider-Man huśtający się na pajęczynie.
Myśli Spider-Mana: Znów nie wrócę na kolację.
5. Podpis: Wybrzeże.
Spider-Man kuca na budynku. Nie widać na co patrzy, bo widać go od przodu.
Spider-Man: No dobra.
6. Widok bardziej z boku Spider-Mana. Teraz widać zatokę i wyspę z więzieniem.
Spider-Man: Jak mam teraz pokonać wodę na pajęczynie?
7. Spider-Man gwałtownie odwraca się na bok. Usłyszał coś. Jeszcze nie widać źródła głosu.
Głos: Tak, potwierdzam.
8. Widok na policjantów i radiowozy od góry. Jeden z nich rozmawia przez radio.
Głos z radia: Straciliśmy kontakt z placówką na wyspie. Czekamy na transport.
Policjant: Przyjąłem. A wszystkie łodzie i helikoptery zostały na wyspie.
9. Ujęcie od dołu na Spider-Mana wiszącego głową do dołu na ścianie.
Spider-Man: Odcięto łączność z wyspą? Teraz koniecznie muszę się tam dostać.

Strona 9

1 i 2. Dłonie Spider-Mana wystrzeliwujące sieć.
3. Ujęcie z boku. Spider-Man naciąga obie pajęczyny zaczepione poziomo o coś czego nie widać.
Spider-Man: Niestety Ryker’s Island Express dziś nie kursuje…
4. Ujęcie zza jego pleców. Widać głowę i ramiona Spider-Mana naciągającego sieci o słupy billboardu stojącego na dachu.
Spider-Man: …muszę się zadowolić własną usługą.
5. Spider-Man wystrzeliwuje się w stronę wody. Widok na niego od przodu. Ręce i nogi ma wyprostowane przy ciebie, by zminimalizować opór powietrza. Widać billboard i zużyte sieci.
Spider-Man: YUHUUU!!!
6. Ujęcie na wodę. Linie ruchu muszą sugerować, że Spider-Man odbił się raz od wody i wpadł do niej przy następnym zetknięciu z nią.
7. Spider-Man wychodzi na brzeg wyspy. Z lewej widać wodę.
Spider-Man: Na filmach z Kapitanem Ameryką wyglądało to prościej.
8. Ujęcie na kucającego Spider-Mana.
Spider-Man: Ale jednak udało się. Nie widzę strażników.
9. Ujęcie na latarnię do której przyczepia się sieć Spider-Mana.
10. Spider-Man leci na sieci ku wejściu do budynku więzienia. Widok zza jego pleców.

Strona 10

1. Spider-Man otwiera przyciskiem mechaniczne drzwi, które usuwają się na bok. Widok z wnętrza. Sylwetka Spider-Mana przyciemniona. Tak samo wnętrze. Dwór jasny. Spider-Man wciąż trzyma rękę uniesioną, jest sekundę po naciśnięciu guzika na zewnętrznym panelu.
2. Widok zza głowy Spider-Mana. Widać korytarz więzienia z zamkniętymi celami. Na podłodze leżą strażnicy.
3. Ujęcie z boku. Spider-Man kuca przy jednym z ciał. Widać przy nim drzwi do celi. Spider-Man patrzy na „okienko” drzwi do celi. Okienko jest czarne.
Spider-Man: Wszyscy nieprzytomni. Ktoś uśpił całe więzienie?
Drugi dymek Spider-Mana: Słyszałem, że w drzwiach do cel nie ma wizjerów, tylko ekrany z widokiem z kamery w pokoju.
4. Widok z jednej ze ścian. Spider-Man idzie w głąb korytarza. Wciąż widać drzwi i ciała.
Spider-Man: Jeżeli zasilanie też padło, to możliwe, że uciekł ktoś jeszcze.
5. Pomieszczenie kontrolne strażników. Widać monitor na którym wyświetlany jest kadr 4. Ktoś naciska jeden z guzików.
6. Ujęcie znad prawego ramienia Spider-Mana. Widać korpus, ręce i głowę. Naciska kolejny panel przy drzwiach. Patrzy w głąb kadru na inny korytarz, który względem jego kierunku ruchu jest po lewo.
Spider-Man: Zamknięte. Muszę upewnić się co zaszło w tym miejscu.
7. Wąskie ujęcie z góry. SPider-Man idzie korytarzem. Widać drzwi do cel po obu stronach.
Spider-Man: Muszę przejść tędy.
8. Znów ujecie z pomieszczenia kontrolnego. Na ekranie Spider-Man. Postać w mroku sięga do dźwigni.
Spider-Man z ekranu: Blokiem z osadzonymi, którym nie zdołali zdjąć kostiumów.
9. Mały kadr. Dłoń przesuwa dźwignię.
10. Mały kadr. Zbliżenie na Spider-Mana od tyłu. Ogląda się gwałtownie w tył. Można graficznie zasugerować odezwanie się Pajęczego Zmysłu™.
11. Wszystkie drzwi w korytarzu się otwierają
12. Z cel wychodzą postacie: Skorpion, Shocker, Rhino, Mysterio i Hobgoblin. W rogu mała ramka ze zbliżeniem na oczy Spider-Mana.
Shocker: Zaraz, widzicie to?
Rhino: To nasz pająk!

Strona 11

1. Dłuższe, poziome ujęcie z atakującymi łotrami. Pierwszy szarżuje Rhino (A), za nim skacze Skorpion (B), następny Shocker (C) ładuje rękawice w biegu, Hobgoblin (D) pozbawiony „latadełka” po prostu biegnie. Mysterio (E) jedyny stoi z rozłożonymi rękami i rozpoczyna swój atak iluzjami.
Wszyscy: Jest mój!
2. Widok na Spider-Mana z perspektywy atakujących. Stoi w bojowej pozie i czeka na atak.
Cztery podobnej wielkości kadry 3-6 w jednym wierszu. Ujęcia z boku.
3. Spider-Man wskakuje Rhino na kark, unikając szarży.
Podpis: Jestem Spider-Manem.
4. Spider-Man unika w locie ciosu ogonem Skorpiona.
Podpis: Gdybym miał wybrać pięć najgorszych dni życia, byłby to nie lada kasting.
5. Spider-Man lądując nokautuje ciosem Shockera.
Podpis: Zdawało się jednak…
6. W biegu Spider-Man barkiem przewraca Hobgoblina.
Podpis: …że dzisiejszy dzień miał ambicje wdrapać się na szczyt rankingu.
7. Spider-Man przygważdża Misteria do ściany i wystrzeliwuje mu sieć na hełm, by go oślepić.
8. Ujęcie zza pleców Spider-Mana. Stoi przed otwartymi drzwiami, które wcześniej były zamknięte.
Myśli Spider-Mana: Razem z celami otworzyły się te drzwi.
9. Perspektywa Spider-Mana zamykającego drzwi. Widać zamykane drzwi, dłonie Spider-Mana popychające je, a zza nich szarżujących łotrów.
Rhino: Stój!
10. Widok z boku. Spider-Man gwałtownie domyka drzwi.
11. Identyczny kadr co 10. Spider-Man odskakuje w tył. „Bum!” sugeruje, że atakujący uderzy w drzwi z drugiej strony.
Bum!
12. Widok zza Spider-Mana. Widać jego głowę i ręce wystrzeliwujące sieci zalepiające drzwi.
Spider-Man: Na teraz musi wystarczyć.
Bum! Bum!

Strona 12

1. Ujęcie na klatkę schodową. Spider-Man przemieszcza się po ścianie na wyższe piętro.
2. Spider-Man otwiera gwałtownie drzwi. Ujęcie z wnętrza pokoju. Spider-Man stoi przodem. Jedną rękę ma przy drzwiach, drugą unosi, gotowy do walki.
Spider-Man: Nie ruszaj się!
3. Widok na postać stojącą tyłem. Perspektywa Spider-Mana. Widać panel i ekran za postacią. Na ekranie walczą Rhino, Skorpion i Hobgoblin.
4. Ujęcie z boku. Z lewej strony kadru Spider-Man celuje palcem oskarżycielsko w tajemniczą postać. Z prawej człowiek w mundurze strażnika więziennego unosi ręce na znak poddania się.
Spider-Man: Pokaż się.
Strażnik: Spokojnie, jestem po twojej stronie.
Spider-Man: Jesteś jedynym przytomnym strażnikiem jakiego spotkałem. U mnie to kwalifikuje się to jako podejrzane. Kto otworzył drzwi?
(Na szkicu źle rozrysowano dymki. Muszą dobrze sugerować kolejność wypowiedzi w dialogu.)
5. Zbliżenie na strażnika. Ma opuszczone ręce i głowę, jakby zrezygnowany.
Strażnik: Tak, to byłem ja.
6. Szersze, poziome ujęcie. Z prawej widać strażnika tyłem z uniesionymi dłońmi, tłumaczącego się. Z lewej widać Spider-Mana spokojnie podchodzącego do strażnika.
Strażnik: Zmusił mnie do tego! Uśpił cały personel więzienia! Powiedział, że tak samo jak rozprowadził gaz usypiający przez wentylację, może zatruć wszystkich wewnątrz!
7. Widok na ekran, do którego Spider-Man przyparł strażnika. Ekran pokazuje Rhino próbującego zrzucić z siebie Skorpiona.
Spider-Man: Kto taki!?
8. Widok z boku. Po lewą są twarz i ramiona strażnika trzymanego przez Spider-Mana. Reszta kadru służy za miejsce na dymek.
Strażnik: Nie mam pojęcia! Gaz dotarł wszędzie, poza tym pomieszczeniem. To chyba sprawka więźnia, który musiał być poza celą. Jakoś wykradł kostium Volture’a i uniknął gazu. Zmusił mnie bym mu otworzył wyjście. Siedzę tu zamknięty od tamtej pory. Jak tylko wszedłeś na blok więzienny odezwał się przez krótkofalówkę i znów mnie szantażował.

Strona 13

1. Zbliżenie na maskę Spider-Mana.
Spider-Man: Gość w stroju Volture’a?
2. Widok od tyłu Spider-Mana. Bohater puścił strażnika, który rozmasowuje ramię. Widać ekran z leżącymi Shockerem i Mysterio.
Strażnik: Musiał wykraść kostium po ucieczce. Był mu potrzebny do odlecenia z wyspy. Ale wątpię, by zrobił to sam.
Spider-Man: Kim o jest? Nie wiecie kogo wam brakuje?
Strażnik: Mamy tu sytuację wyjątkową. Nie jestem w stanie teraz sprawdzić listy obecności wśród więźniów.
3. Spider-Man i strażnik rozmawiający. Widok zza strażnika. Spider-Mana widać od przodu.
Spider-Man: A co się dzieje z samym Volturem? To prawda, że nie żyje?
Strażnik: Na to wygląda. Wczoraj stwierdzono zgon.
4. Z lewej strony kadru strażnik obsługuje panel pod monitorem.
Spider-Man(spoza kadru): Jakoś trudno mi to uwierzyć.
Strażnik: Możesz sam zobaczyć. Mamy działający monitoring w kostnicy.
5. Ekran na cały kadr. Widok na kostnicę z otwartą jedną z „szuflad”.
Strażnik: Co?
6. Widok na rozmawiających od strony ekranu. Obaj stoją przodem, patrzą w stronę czytającego. Strażnik ma ręce ułożone u dołu kadru na panelu.
Strażnik: Nie ma go…
Spider-Man: Jeden ptaszek naraz. Możliwe, że Volture miał współwięźnia w celi?
Strażnik: Tak. Skoro został pozbawiony kostiumu, mógł przebywać w bloku niskiego ryzyka. Siedział w celi z Martinem Sterille.
7. Spider-Man wychodzi przez drzwi. Widok z pomieszczenia. Widać strażnika.
Spider-Man: Zamknij drzw. Jeśli ten nowy ptaszek mówił do ciebie przez krótkofalówkę, znaczy to, że znów jest na wyspie.
Strażnik: Cisza radiowa na wyspie musiała wzbudzić podejrzenia. Niedługo powinny się pojawić posiłki.
8. Widok z perspektywy strażnika zamykającego drzwi. Widać odchodzącego Spider-Mana.
Spider-Man: Jeśli ten gość naprawdę może zagazować całe więzienie, nikt nie będzie bezpieczny na tej wyspie.
9. Podobne ujęcie co w 8. Tym razem zamknięte drzwi i dobiegający zza nich głos Spider-Mana.
Spider-Man: Tylko upewnij się, że nie wypuścisz na mnie więcej morderców.
10. Ujęcie na sufit korytarza od przodu. Spider-Man przemieszcza się po suficie w stronę czytelnika.
Spider-Man: Miejsce ptaszka jest na dachu. Jednak nie będzie chciał zwracać na siebie uwagi, gdy policja w końcu ściągnie jakieś łodzie. Do głowy przychodzi mi tylko jedno miejsce.
11. Podpis: Spacerniak.
Widok zza pleców Spider-Mana siedzącego na dachu więzienia i patrzącego na prawie pusty spacerniak otoczony siatką. Na jego środku, w oddali stoi samotna postać.

Strona 14

1. Prawą stronę kadru zasłania czarne skrzydło. Na reszcie widać Spider-Mana opuszczającego się na sieci.
Skrzydlaty łotr: Chciałem cię znaleźć. Nie sądziłem, że zmusisz mnie do powrotu w to miejsce.
2. Szersze ujęcie na skrzydlatego przeciwnika od przodu. Rozłożył skrzydła. Ma inny strój niż wcześniej. Zieleń zastąpiły czarno-czerwone barwy.
Skrzydlaty łotr: Ale teraz już mi nie uciekniesz. Mam cały swój sprzęt! Cormorant jest kompletny!
3. Ujęcie z boku na Spider-Mana w bojowej pozie.
Spider-Man: Poddaj się Sterille! Powiedz kto ci pomógł rozprowadzić gaz!
4. Widok na Cormoranta z przodu. Z lewej na pierwszym planie widać pięść Spider-Mana.
Cormorant: No tak, latający mądrala. Ale to prawda, że nie mogłem zastawić tej pułapki sam, siedząc w celi.
Spider-Man: Jesteś tylko marną kopią. Co zrobiłeś z Volturem?
5. Zbliżenie na maskę Cormoranta.
Cormorant: Wiedziałem jak ulepszyć kostium samodzielnie. Nie potrafiłem tylko odtworzyć podstawowych mechanizmów nośnych. Gdy wyciągnąłem od starca jak działa strój, wstrzymałem jego pracę serca, wedle umowy. Przerobiłem sprzęt przygotowanymi wcześniej gadżetami.
6. Widok trochę z góry. Z lewej widać tył Cormoranta. Z prawej Spider-Mana od przodu.
Spider-Man: Chyba wszyscy powierzają ci swoje sekrety, skoro tak dobrze je strzeżesz.
Cormorant: Nie powtórzysz tego nikomu.
7. Zaczyna atak. Szeroki kadr na lecącego Cormoranta od przodu. Bliskie ujęcie – widać głowę i kawałek skrzydeł.
Cormorant: Wszystko co robiłem, miało na celu dopadnięcie ciebie.

Strona 15

1. Widok z miejsca gdzie stał Spider-Man. Cormorant atakuje lotem, Spider-Man odskakuje na lewo wspomagając się siecią.
Spider-Man: Taki szybki przepis na zaistnienie w światku superłotrów?
2. Z lewej strony Spider-Man wystrzeliwuje kolejną sieć w stronę Cormoranta, odlatującego w głąb kadru.
Spider-Man: Mam jednak wrażenie, że nie będą cię chcieli nawet w podrzędnym talk-show.
3. (Rysunek do bani, pokazuje sytuację, ale ze złego kąta)
Wysokie ujęcie na Cormoranta wzlatującego w górę i Spider-Mana trzymającego go siecią. Ujęcie od góry. Cormorant na pierwszym planie, Spider-Man jest trochę mniejszy na drugim planie. Spacerniak więzienia w tle.
4. Poziomy kadr. Cormorant zatrzymuje się w locie i odwraca w stronę Spider-Mana.
Cormorant: Co?
5. Identyczny kard i perspektywa. Spider-Man wykorzystuje pęd i wymierza cios w twarz Cormorantowi.
Spider-Man: A kuku!
6. Widok z góry. Cormorant i Spider-Man spadają z wysoka. Cormorant zdaje się spadać bezwładnie.
7. Ujęcia na Spider-Mana, który wyrównał lot i wyciąga rękę, by wystrzelić sieć.
Spider-Man: Pozwolisz, że tu wysiądę…
8. To samo ujęcie. Cormorant otrząsnął się i wlatuje w plecy Spider-Mana, wykrzywia jego ciało. Są skierowani w dół.
Spider-Man: Nie pozwolisz…

Strona 16

1. („Scenarzysta” wymiękł przy szkicu)
Widok od dołu na złączonych spadających. Spider-Man wciąż naciskany jest od tyłu przez Cormoranta i ciągnięty w dół. Spider-Man sięga do twarzy Cormoranta i wystrzeliwuje mu sieć w twarz.
2. Ujęcie z boku na wysokości. Cormorant hamuje gwałtownie i sięga rękami z przymocowanymi skrzydłami do pajęczyny na twarzy. Spider-Man natychmiast po uwolnieniu się wystrzeliwuje kolejną sieć.
3. Zbliżenie od przodu na maskę Cormoranta rozrywającego pajęczynę na twarzy. Ma zaciętą minę.
Cormorant: Mam dość tych zabaw!
4. Szersze ujęcie na atakującego Cormoranta od przodu. Sprzydła są na pierwszym planie.
Cormorant: Dziś zginiesz, Spider-Manie!
5. Widok z boku. Z prawej atakujący Cormorant, z lewek Spider-Man końcu bujnięcie na pajęczynie, co sugeruje sieć wygięta w łuk.
6. Identyczne ujęcie jak w 5. Spider-Man skończył bujnięcie i puścił sieć, wylatując w górę. Cormoranta zmyliło to i przeleciał między Spider-Manem i puszczoną siecią.
7. Kontynuacja kadru. Cormorant gwałtownie wyhamowuje i zaczyna zwrot. Spider-Man zamachuje się obiema rękami znad głowy, wciąż będąc w powietrzu.
8. Spider-Man celnie uderzył. Cormorant zostaje strącony i zaczyna spadać.
9. („scenarzysta” chyba traci formę do rysowania pod koniec)
Widok na spadających od dołu. Cormorant ma zamknięte oczy, twarz wykrzywioną w grymasie po ciosie, jest na pierwszym planie, bo jest niżej. Spider-Man jest mniejszy, ręce ma przy ciele by pokonać opory powietrza i dogonić Cormoranta.
10. Podobne ujęcie – Spider-Man dogonił Cormoranta i objął go ręką. Drugą celuje w ziemię, by wystrzelić sieć.

Strona 17

Trzy podobne kadry 1-3 w jednym wierszu.
1. Ujęcie prosto z góry. Spider-Man i Cormorant są małym kształtem na środku kadru. Spider-Man wystrzeliwuje sieć w bok.
2. Identyczne ujęcie co w 1. Sieci jest już około pięciu, każda w innym kierunku.
3. Kolejne identyczne ujęcie co 1 i 2. Jest już dużo sieci wystrzelonych we wszystkich kierunkach.
4. Szersze ujęcie z boku. Spider-Man utworzył wielką pajęczynę, która zatrzymała upadek ich obu. Cormorant leży w środku pajęczyny. Spider-Man kuca na nim. Są około metra nad ziemią.
5. Widok od góry na utkaną pajęczynę. Cormorant leży na środku. Spider-Man stoi na pajęczynie obok niego. Z góry widać tylko czubek jego głowy i ramiona.
6. Większe, „triumfalne” ujęcie. Perspektywa leżącego Cormoranta. Stoi nad nim Spider-Man, za nim niebo i dwa helikoptery.
Głos z megafonu: Wy dwaj na dole! Nie ruszać się!
7. Ujęcie z góry na Spider-Mana odwracającego się by spojrzeć na śmigłowce. Widać Cormoranta w pajęczynie.
Podpis: To chyba był koniec.
8. Podobne ujęcie, większe zbliżenia na maskę Spider-Mana.
Podpis: Trzeba było jeszcze posprzątać, wywietrzyć, no i znaleźć wspólnika ptaszyny…
9. Szerokie, poziome ujęcie na miasto.
Podpis: Ale kawaleria zawsze przybywa na koniec, prawda?

Strona 18

1. Ujęcie na dom Cioci May. Przez furtkę wchodzi Peter Parker. Trzyma papierową torbę.
Podpis: Halo, Ciociu May?
2. Zbliżenie na dłoń Petera dzwoniącą do drzwi.
Podpis: To zabawne, że teraz to ja się nie mogę dodzwonić do ciebie.
3. Widok na drzwi. Widać Petera od tyłu i otwierające się drzwi. Za nimi Ciocia May.
Podpis: Chciałem tylko powiedzieć, że wpadnę w niedzielę na obiad. Przyniosę deser.
4. Widok na zamknięte drzwi, przez które wszedł Peter.
Dymek z wnętrza domu: Peter, tak się cieszę, że jesteś.
5. Oddalenie i widok na dom.
Dymek z wnętrza domu: Anno, Mary-Jane, patrzcie kto przyszedł.
(Obserwator nie jest wpuszczony do domu, by wytworzyć atmosferę prywatności)
6. Podpis: Gdzieś.
Widok na łóżko w ciemnym pokoju. W łóżku leży stary Volture. Ma podpiętą kroplówkę. W ścianie jest duża przyciemniana szyba, za którą widać kontur postaci.
7. Widok zza pleców postaci w pokoju obok. Widać szybę i łóżko za nią. Wszystko poza pokojem za szybą jest czarne, włącznie z konturem tajemniczej postaci.
Postać: W ciągu kilku dni odzyskasz sprawność starcze.
8. Podobny widok co 7, ale perspektywa jest bliższa. Szerszy, poziomy kadr. Postać uniosła mechaniczne ramiona przyczepione do pleców (są to macki Dr Octaviusa). Kontur postaci wciąż jest czarny.
Dr Octavius: A wtedy zaczniemy pracę twego życia!

Koniec

28.04.2014 14:55
odpowiedz
Alex360
30

Osobiście spodziewam się, że tą grą Ubi któryś raz z zaskoczenia zdominuje E3. Może jeszcze nie w tym roku, ale to czym miało być Patriots naprawdę miało takie ambicje

19.04.2014 19:51
odpowiedz
Alex360
30

mycha734 - pytam, bo skoro ma być ilustrowane, to może Organizatorzy mieli na myśli konkretną długość. Ale fajnie - więcej swobody :)

19.04.2014 19:41
odpowiedz
Alex360
30

Nigdzie nie mogę znaleźć wytycznych odnośnie długości pracy. Nie dokładnie o ilość stron, ale czy chodzi o coś formatu typowego zeszytu komiksowego, kilka plansz, kartka, czy parę kadrów?

21.01.2014 17:48
odpowiedz
Alex360
30

Ja chciałem się aby przyczepić, że Abbie Heppe to kobieta, więc nie "odpowiedział" :P

05.11.2013 15:54
odpowiedz
Alex360
30

Boże, szlag mnie trafia jak widzę co roku zapewnienia o nowej jakości w CoD. W zapowiedziach rozumiem, ale żeby serwisy tak wciskały kity? "nieco bardziej umiarkowane podejście do dozowania emocji w kampanii"? Co to w ogóle znaczy? "Nowe warianty rozgrywki wieloosobowej"? Czy serio durne tryby polegające na przebiegnięciu mapy, czy byciu trzydziestosekundowym kamikadze przechodzą w tej niby poważnej konwencji? "Kooperacyjny tryb Extinction"? Jest on tylko przyznaniem się do tego, że dwa lata temu tryb Przetrwanie był dorzucony bo CoD nie miał swojej wersji Hordy. No i Infinity Ward chyba bardziej nie mogło dać znać, że zazdrości Treyarchowi Zombiech. Kurcze, a bzdety dla klanów, czy perki skończą się taką samą ściemą jak super nowatorskie podejście do broni w MW3, które nie odblokowywały dodatków przez liczbę zabitych, tylko levelując je poprzez zabijanie. Łaaał. Niech CoD dostanie w dupsko i niech ruszą się w przyszłych odsłonach, bo już mniejsza, że robią ciągle tę samą grę, ale oni stoją w miejscu jakościowo. Żal wylany

06.06.2013 22:22
odpowiedz
Alex360
30

Niestety z każdą kolejną częścią serii było coraz gorzej, więc osobiście chętnie zagrałbym jeszcze raz w świetną jedynkę. Ale to nie ta możliwość cieszy mnie najbardziej w tej zapowiedzi. Rozumiem, że Fable ma zostać odświeżone podobnie jak pierwsze Halo w 2011 roku. Oznaczałoby to, że Microsoft, który stale wzbrania się przed remake'ami w HD być może pójdzie w kolejne tytuły z dopiskiem Anniversary - marzy mi się druga odsłona przygód Master Chiefa, którą z racji przegapienia pierwszego Xboxa odpuściłem, a koniecznie jako fan serii muszę ją nadrobić. Może w 2014 roku?

05.11.2012 19:17
odpowiedz
Alex360
30

Jak dla mnie ta edycja jest czymś w stylu ankiety przed zapowiedzią Dooma 4, mającej wybadać, czy obecna generacja graczy potrzebuje swojego Dooma

11.07.2012 21:22
odpowiedz
Alex360
30
Wideo

Nie no, wiecie co... Żeby tak od drobnych youtuberów ściągać ;P
http://www.youtube.com/watch?v=CAGpC9XIKDg

17.04.2012 04:41
odpowiedz
Alex360
30

Tyugar do nagrywania trzeba specjalnego sprzętu, redakcja tvgry ma z pewnością jakieś odpowiednie zabawki. Ja na przykład korzystam z avermedia game capture hd. A z areną dajcie spokój. Oglądacie to żeby zobaczyć jak wyszło w nowej edycji, a nie się spinać niepotrzebnie

06.04.2012 23:17
odpowiedz
Alex360
30

Max Payne - moja ulubiona gra ever. Czekam niecierpliwie. Po pierwszym szoku muszę przyznać że jednak zarzucenie tego naprawdę mocnego klimatu jestem w stanie przełknąć, tym bardziej, że w dwójce porzucono kilka elementów za które pokochałem pierwowzór. Teraz ciągnie mnie tu przede wszystkim postać Maxa, który dzięki Bogu zachował przede wszystkim swój głos, bo wygląd w każdej części jest trochę inny. Komiksy były super, ale taka cena postępu technologicznego. A Max nie może zginąć - widać to w samym tytule i grze słów, z którego są znane gry Remedy. Max Pain, jak z poprzednich części - wszyscy wokół giną, a on sam ma żyć i cierpieć. A Rockstar jest znany nie tylko z wielkich, otwartych światów, ale też kreacji świetnych, przekonywujących postaci, oraz mistrzowskich cut-scenek. Zawsze podobała mi się technologia GTA4 i RDR - teraz będzie jeszcze lepiej dzięki zaoszczędzeniu mocy obliczeniowej, czyli braku otwartego świata. Z Diablo 3 też nie będę miał problemu, dobrze wiem gdzie prędzej znajdę ludzi w sieci po latach, Blizzard poczeka. Szkoda, że nie wspomnieliście o multi. Co jak co, ale bullet time w sieci to nie jest łatwe zadanie.

26.03.2012 22:55
odpowiedz
Alex360
30
Wideo

cała sprawa z zakończeniem Mass Effecta 3 poważnie mnie przeraża. Moich szczegółowych przemyśleń możecie posłuchać tu http://www.youtube.com/watch?v=vu1sXxNp3K0 . Trzymam kciuki za BioWare by się nie ugięli.

24.03.2012 14:51
odpowiedz
Alex360
30

Jak dla mnie cała ta sprawa z zakończeniem jest wyjątkowo smutna, nie wyobrażam sobie czasów w których gracze czują, że mają wpływ na wszystko i po zrobieniu odpowiednio dużo szumu dostaną wszystko.

11.03.2012 18:28
odpowiedz
Alex360
30

Del, to nie świat gry będzie 1,5 raza większy od mapy Brotherhood, a obszar zwany Pograniczem, czyli po prostu dzicz. Do tego trzeba dodać dwa wspomniane miasta. I gdzie w poprzednich częściach używaliśmy wrogów jako tarcze, skoro to "powróci" w części 3? A z tym TAJER ŁAN to nie ma co się burzyć. Del lubi podobne żarciki, co pokazał przy okazji TES V: Skrim.

27.02.2012 17:08
odpowiedz
Alex360
30

Hm... a co z Medal of Honor?

15.02.2012 18:32
odpowiedz
Alex360
30

Koniecznie pokażcie cross platformowego multika, jak tylko będzie okazja

05.01.2012 20:44
odpowiedz
Alex360
30

Czy elementy zręcznościowe dyskwalifikują grę RPG? Dla mnie sprawa jest oczywista w równym stopniu jak to, że elementy RPG nie dyskwalifikują dzisiejszych FPSów z ich multiplayerowym rozwojem jako strzelanin.

09.11.2011 19:44
odpowiedz
Alex360
30

A Spec-Opsy? A Survival? Bedą materiały? Chociaż Del wcześniej olał co-opa w Battlefieldzie 3, więc może i tu nic nie będzie.

02.11.2011 16:08
odpowiedz
Alex360
30

Jednego nie rozumiem. Dlaczego ani w gramy, ani w recenzji nie wspomniano nic o co-opie? Sam gram z przyjemnością i nie rozumiem jego całkowitego olania.

14.10.2011 17:07
odpowiedz
Alex360
30

Online Pass w Battlefieldzie 3 będzie obejmował zwykłego multika, czy co-op też?

25.09.2011 17:01
odpowiedz
Alex360
30

Wiecie jaka jest wasza ulubiona gra? Ja rozumiem, że modna jest opinia, że ulubiona gra jeszcze nie powstała, ale z grona tych w które już graliście? ja taką mam i jest to od lat Max Payne. Dlaczego? Ta gra została idealnie skrojona pode mnie, nic bym w niej nie zmienił, może w dwójce bym aby Maxowi zdjął krawat. Ale po dziś dzień jest to moja najkochańsza z gier i obiekt kultu. Max Payne Forever!

23.09.2011 16:44
odpowiedz
Alex360
30

Kiedy Komentarz o Gears of War 3?

16.09.2011 16:24
odpowiedz
Alex360
30

Bardzo fajne, byle do nocy z poniedziałku na wtorek. Szkoda, że zabrakło krótkiego wprowadzenia do GoW3

15.09.2011 17:23
odpowiedz
Alex360
30

Del, po pierwsze - chciałbym wiedzieć jak długa jest kampania (czyli czy rzeczywiście jest to najdłuższy singiel w serii)? Po drugie - ilu jest grywalnych bohaterów (możesz podać liczbę, jeżeli nazwiska są spojlerami)? Trzecie - czy mamy w grze głównego antagonistę, jak Raam w jedynce, czy Scorge w dwójce? I coś co mnie interesuje najbardziej, czyli czy kampania i historia są godnymi zwieńczeniami trylogii? A, i prośba - pokażcie tryb Bestii!

27.08.2011 00:41
odpowiedz
Alex360
30

Mnie przeraża w tej grze recycling z poprzednich części. Mamy identyczne sekwencje z pontonem, facet na przodzie w ientyczny spośób zmienia pozcę co Price w koncówce dwójki, powracają predatory, powracają kolosy w spec opsie, powracaą tarcze, będzie część broni z jedynki, jak np G36c, a jednak w dwójce ambicją Infinity Ward było zawarcie innego arsenału, nawet jeśli nie innymi broniami to ich modelami. Poównajcie sobie np AK z jednki i dwójki. I dołuje mnie to chwalenie sę duperelami. Właśnie przeczytałem newsa gdzie mr Bowling podniecął sę przełączaniem zoomu na broni, by nie zmieniać jej w trakcie walki. Kurde, jeden przycisk i mamy inną brń, tak samo zmena zoomu. I tak i tak czeka nas animacja. Z resztą zagrajcie z BF1942, BF2, BF2:MC, BF:BC, BF:BC2 i teraz w BF3. Czuć, że to inne gry, inny feeling strzelania NOWOŚCI!!! A teraz zagrajcie ciurkiem w CoD2, MW, WaW, MW2 i BO. Wiecie co ja czuję? Mody!!!

27.08.2011 00:08
odpowiedz
Alex360
30

Robin ponoć ma być do którejś kolekcjonerki dodany, czy do preorderów. Chyba ze dwie misje

18.08.2011 23:14
odpowiedz
Alex360
30

Czekam na coś co przywróci mi wiarę w kultowe Gothiki, ale jak tylko rozpoczęła się walka z tym pająkiem to rozwaliła mnie kamera ala Gears of War. Ciekawe jak wielkość tych mórz przełoży się na samo poruszanie, czy będzie pływanie statkiem w stylu zwykłego poruszania i walki okrętów. Jeżeli tak nie będzie to świtem gry jest tylko suma powierzchni tych wysp. Niestety chyba Piranha Bites już nie przebije klimatu jedynki i Kolonii Górniczej pod Barierą.

27.06.2011 20:00
odpowiedz
Alex360
30

Proszę, pokażcie coopa. Bardzo mnie ciekawi wspólna gra, jak wygląda sama rozgrywka Fettelem.

24.06.2011 21:56
odpowiedz
Alex360
30
24.06.2011 21:43
odpowiedz
Alex360
30
Image

Oto moje wybuchające beczki

26.05.2011 20:59
odpowiedz
Alex360
30

Del, wyjaśnij gdzie są te kierunki na triggerze? Rozumiem, że chodziło o gałkę?

28.01.2011 22:51
odpowiedz
Alex360
30

Oj, Panowie z tvgry.pl co się dzieje? Będziecie teraz robić Gramy! z każdej demówki? Ja rozumiem, że można to wybaczyć amatorom, ale wam nie powinno się to zdarzać.

26.01.2011 18:37
odpowiedz
Alex360
30

Killstreaki nie nabija się po prostu zabijając, trzeba też podnieść upuszczony przez przeciwnika nieśmiertelnik. Pełnią one rolę emblematów z MW2 i BO. Niby duperel, ale snajperzy mają trudniej.

23.01.2011 23:49
odpowiedz
Alex360
30

Przegląd fajny jak zawsze. Wolę jednak chłopaków w duecie. Krzysiek, daj sobie spokój z DSem. Dawać mi tu konkurs!