Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

aroaro1993 ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

09.12.2011 18:40
odpowiedz
aroaro1993
12

Racja, już IVO jest bardziej EMO :D

20.05.2011 12:13
👍

Ciekawe który :P

29.10.2010 22:53
👍
odpowiedz
aroaro1993
12

A mnie najbardziej w Diablo III będzie brakowało klasy: "Pedobear" !! Poproszę koszulkę :(

26.08.2010 15:35
odpowiedz
aroaro1993
12

słaaaaaaaaaabo :(

23.07.2010 22:47
👍
odpowiedz
aroaro1993
12

Ja bym proponował zmianę nagród na coś z wyższej półki, np. karty graficzne, monitory, mysze, coś dla graczy, bo koszulki i gry robią się monotonne :) a przegląd trzyma poziom.

23.04.2010 15:27
odpowiedz
aroaro1993
12

większość filmików jest stare... btw. nie cierpie tej muzyczki xD

14.12.2009 21:59
odpowiedz
aroaro1993
12

fenomenalny flesh, duzo gier, duzo informacji w tak krótkim czasie ;] pozdro

10.11.2009 16:17
odpowiedz
aroaro1993
12

eeee.. ja już myślałem, że sobie zobacze MW2 w akcji :(
bo na mojej maszynce na pewno nie pójdzie :/

22.10.2009 13:55
odpowiedz
aroaro1993
12

nigdy nie gralem w gry tego typu, ale po zagraniu w wow'a kocham wszystkie gry blizzarda xD

22.09.2009 14:32
odpowiedz
aroaro1993
12

aj... nie do tego.... miało być do Tokyo xD

22.09.2009 14:31
odpowiedz
aroaro1993
12

jak dla mnie... to zal -.-

18.09.2009 18:12
odpowiedz
aroaro1993
12

ja tez chce przeglad tygodnia xD

06.08.2009 20:49
odpowiedz
aroaro1993
12

po undercoverze zwatpilem w nfs'a...

04.08.2009 21:45
odpowiedz
aroaro1993
12

ale to chyba lepiej wrzucić o 6 rano, a nie wieczorem :P

29.07.2009 21:38
odpowiedz
aroaro1993
12

chcialem zobaczyc przeglad tygodnia... pier**** takie ogladanie ;/ juz wole poczytac ;/

29.07.2009 21:29
odpowiedz
aroaro1993
12

ja tam wolalem ogladac flash'a na starym gry-online... :( tutaj strasznie zamula ;/ kto ma rade jak to ominac? mam net 2mb a musze czekac jakies 7min zanim obejze filmik :(

29.07.2009 21:18
odpowiedz
aroaro1993
12

kurde juz mialem 90% kliknąłem na liste z filmami i ładuje od 0 ;/

29.07.2009 21:14
odpowiedz
aroaro1993
12

lol... dlaczego nie mozna puscic filmu w trakcie ladowania... ;/ ?! tylko u mnie jest ten problem?