Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

krysteq7 ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

19.05.2012 03:08
odpowiedz
krysteq7
4

Tzn co bylo niezamierzone? Niechcacy cos zaprogramowali? ;) Programowales troche? :) Jakies drobne "efekty uboczne" moga czasem wystapic i okazac sie ciekawe, ale nie stworzenie jakichs systemow w grze :)

Nie, że niechcący. Zrobili grę, którą ludzie czyt. community wyeksploatowali do granic możliwości nadając jej jakieś drugie dno, twórcy załapali temat i tyle. Podobnie było ze starcraftem 1, balans jaki tam powstał był dziełem przypadku co sami twórcy stwierdzili... nie wiedzieli , że stworzą grę która przez niemal dekadę będzie rdzeniem e-sportu, dopiero dodatek brood wara był już ukierunkowany. Podobnie było z diablo , to nie jest tak , że ludzie którzy tą grę stworzyli są mesjaszami i wiedzieli, jaki odniesie sukces , to ludzie stworzyli jakies strategie na PvP smiterów i inne klasy. To miało służyć jedynie rozrywce, a że stało się tak, a nie inaczej to tylko zasługa ludzi.

Mowisz o tym inferno, ktore ludzie ukonczyli w 3 dni od premiery, biegnac na pale przed siebie i ubrani w lachmany, ktore znalezli po drodze :) No faktycznie, niesamowity poziom trudnosci... SKille, runy i kombinacje tez musieli miec opanowane do perfekcji, w koncu mieli tyle czasu, zeby je poznac ;)

Tutaj widzę , że nie ma sensu dalej dyskutować. Odsyłam na streamy, zobacz sobie jak na "pałę" biegają i z byle jakim eq biją. Nie jestem jakimś obrońcą diablo, ale wkurza mnie ignorancja ludzi "bo im coś nie pasuje , tego nie bylo w 2 to jest złe". Na chwilę obecną nikt jeszcze nie przeszedł D3 na inferno ale Ty wiesz lepiej, bo już dawno to zrobiłeś wiadomo.

Skille wizza zadaja % dmg od broni. Wiec bierzesz w lape miecz i zwieksza sie obrazenie jakiegos magicznego pocisku... Genialne.

Magiczny pocisk, który jest jak "frenzy" barby autoattackiem wizarda ok... nie widzę sensu, dlaczego frenzy barby miałoby mu dawać dmg od broni...skoro jest to "skill".

Oczywiscie ze bylo inaczej, ale chyba faktycznie gralismy w inne gry... Widziales czarki biegajace w ciezkich pancernych zbrojach wymagajacych 2xx sily? Gdyby nawet ktos sie uparl, to musialby czarce te 2xx sily zapewnic, a to nie mialo sensu. A teraz itemy nie maja wymagan, wiec czarka majaca 1/5 sily barba moze spokojnie zalozyc dokladnie ta sama zbroje, z ta sama iloscia obrony itd. Albo wziac w lape topor, ktory teoretycznie powinien ja przygniesc ciezarem. Bo teraz nawet najwiekszy slabeusz rownie latwo macha sztylecikiem co poteznym toporem lub mlotem bojowym... Super, swietna mechanika...

Nie miało sensu, ale mogło mieć miejsce . Czarka w zbroi płytowej no strasznie realistyczne ... ale również miało to miejsce w d2. Jeżeli szukasz realizmu w uniwersum diablo raczej takim miejscem nie jest.

Poza tym, każdy legendarny item posiada po kilka różnych randomowych efektów, przez które możesz tworzyć naprawdę niezliczoną ilość buildów
Nie po kilka tylko po jednym. I nie gadaj mi juz takich rzeczy prosze. ze jeden losowy efekt zmienia build postaci. Zwlaszcza, ze efektow jest tyle co kot naplakal.

Znowu ignorancja , Ty wiesz ile jest tych efektów i jak to wpływa na grę, bo już ją ukończyłeś 100x, każdą postacią i faktycznie nie ma różnicy, że dostaniesz 100str do barby albo 100inta do barby , no nic to przeciez nie robi, bo gra jest do niczego i wszystko o niej wiem. Mam wrażenie, że nie masz tej gry i sugerujesz się jedynie informacjami z sieci.

No tak, absurdy zostaly wymuszone gameplayem... Gameplay tlumaczy wszystko...

Wskaż mi 1 absurd oprócz tego, że czarownik używa mieczy do dmg z autoattacku "sic" , co dla mnie nie jest idiotyczne , ale dla kogoś może się wydawać dziwne, ok.

Co do mieczy to mnie nie zrozumiałeś , chodziło mi o bronie dwuręczne co z resztą jest w moim poście , co do range'a nie mam pojęcia , ale jestem skłonny sprawdzić, nie gram klasa melee.

Tak, np. dwa miecze z 1.60 ataku na sekunde dadza ci w sumie 1.80... Logiczne... Czyli znow, masz dmg jednej broni, predkosc prawie ta sama, a tracisz tarcze albo lepiej wziac jednak juz ta dwureczna ktora bedzie miala ciut wiekszy dmg...

No faktycznie 2 miecze 1.60, nie różnią się niczym od 1 broni 2 ręcznej która ma 1.10 . Nic a nic masz rację -.- .
Z resztą doszukiwanie się realizmu w grach w których np w d2 asską mozna wyprzedzać strzały amki... więc przestań z tymi ciężarami. Z tego co pamiętam i tak każdy w d2 używał toporów albo mieczy dwuręcznych albo jednoręcznych.

Możemy taką wojnę na słowa prowadzić cały czas co i tak nic nie da. Ja się czuję wywiązany, wszystko uzasadniłem i przykro mi że d3 to nie jest d2. Nic nie mogę na ludzką ignorancję. Jednak gnojenie gry przez ludzi, którzy i tak przejdą ją tylko raz, czy parę razy wymagając od gry długowieczności " bo tak słyszeli, że jest z d2", chociaz i tak zawsze chodziło o grind itemów -.- , lub pseudo prosów, którzy nawet nie doszli do inferno a wypowiadają się o łatwości gry, w którą mimo nienawiści grają :o, jest nie na miejscu. + filozofia, że jeżeli usunęli gemy i tyle innych wartościowych rzeczy z d2 i powinni dać coś w zamian... odsyłam do chociażby dzienników developerskich zamieszczonych na tej stronie. Podrawiam wielce urażonych i tych, którzy potrafią docenić pracę.

18.05.2012 21:05
odpowiedz
krysteq7
4

ktoś uważał za tą wyświechtaną wolność, która była w d2 i tak iluzoryczna.
No wlasnie, w D3 czlowiek w ogole nie musi myslec, nie musi miec zadnych umiejetnosci, wystarczy ze ma reke i umie klikac myszka... W koncu ktos napisal wprost, czym stalo sie D3 (chociaz chyba napisal to niezamierzenie).
Nie kolego, w D2 wolnosc nie byla iluzoryczna. Dawala ogromne mozliwosci, tyle ze dla tych, ktorzy ta gre poznali od podszewki, a nie dla bezmyslnych klikaczy, w najlepszym razie bioracym gotowe buildy z netu.

Dałbym sobie uciąć rękę, że większość rzeczy, które tak wszyscy wychwalają w d2 było przypadkowe i niezamierzone. Czasem jest tak , że community nadinterpretuje gry co oczywiście nie jest w ogóle złe, co później twórcy wykorzystują. Czasy się zmieniają i mi na przykład podoba się to, że nie muszę brnąć przez 50 niepotrzebnych umiejętności, które są kompletnie bezużyteczne, ale o tym już pisałem. Jeżeli doszukujesz się w zwykłym h&s jakichs wymyślnych taktyk to chyba jest coś nie tak. hack & slash = siekaj i tnij ? :) . Diablo miało być takie a nie inne i to fani doszukiwali się jakiegoś głębszego sensu co blizz podchwycił. Ofc nie oceniam, ważna jest dobra zabawa.

"Wiec wedle twojego rozumowania, gra ma byc tak prosta, zeby typowy casualowy gracz, nie wysilajac sie ukonczyl ja na najwyzszym mozliwym poziomie trudnosci... A dla bardziej zaawansowanych graczy co ma byc w takim razie? Gowno?"

Nie, skill to nie są tylko drzewka i atrybuty, które jak już wspomniałem w większości były niepotrzebne. Skill to znajomość bohatera, jego skilli, refleksu etc co w d3 występuje, tylko w bardziej nazwijmy to pragmatycznej postaci. W d3 wiesz, że jak jesteś przysłowiowym "lamusem", nie jest to wina tego jak rozwinąłeś postać i skąd miałem wiedzieć, że to jest dobre a to jest totalnie bezużyteczne , lecz tego czy rozumiesz i potrafić grać. Dochodzisz do momentu, gdzie nie dajesz sobie rad Wątpię, że d3 to jest tylko bezmyślne klikanie, jestem dopiero na normie , ale zobacz sobie, może streamy z hella , czy też z osławionego inferno i powiedz mi, że tam nie potrzeba skilla :).

Poziomy trudności...wątpię, że d3 to jest tylko bezmyślne klikanie, jestem dopiero na normie , ale zobacz sobie, może streamy z hella , czy też z osławionego inferno i powiedz mi, że tam nie potrzeba skilla :). Trzeba się wykazać nie byle jakim refleksem i znajomością skilli i postaci , których w raz z runami jest naprawdę mnóstwo.

Powiedz mi np. jaki jest sens noszenia dwoch jednorecznych broni, skoro to NIC nie daje, zwiekszy ci szybkosc ataku o kilka procent, gdzie logika?
Powiedz mi, jak to jest, ze teraz krucha czarodziejka spokojnie zalozy rownie ciezka zbroje, jak mocarny barb, z tymi samymi statystykami, defem itd?
Powiedz mi czym rozni sie korzystanie z roznych typow broni, poza wrazeniami wizualnymi? Miecz? Topor? Bulawa? Jeden pies, dzialanie niczym sie nie rozni? Dlaczego dmg fizyczny z miecza podnosi dmg spelli czarodziejki?

Nie zastanawiałem się nad tym i aż sprawdziłem na http://us.battle.net/d3/en/item/ dmg as i inne atrybuty broni i nie bardzo rozumiem twoich argumentów. Owszem w przypadku broni dwuręcznych ich as jest w miare podobny i zależy już od konkretnego przedmiotu, który ma większy i nie widzę w tym przeszkód , żeby dwuręczny miecz miał taki sam dmg co jakiś korbacz czy też buzdygan. Animacja jest inna i zróżnicowanie broni co w tym złego ? Poza tym biegając z 2ma mieczami masz większy as co jest logiczne i nie jest prawdą, to że wizzowi broń dodaje dmg do skilli ocb ? Musieli jakoś rozwiązać problem jakim jest to, że oręż czarodziejki jakim jest różdżka czy kostur będzie wypadać o wiele rzadziej niż broń biała którą może się posługiwać się każda inna klasa. Jakby to wyglądało, gdyby ktoś miał pecha i nie trafił na żaden dobry kostur przez 3/4 gry i chodzić ze zwykłą z tier1 różdżką, co uniemożliwiało by przejście gry ? + Masz itemy stworzone dla klas które dają im różne bonusy specjalnie dla nich ...
nie wiem o co Ci chodzi z tym, że wizz może łazić w tych samych zbrojach co barba ;o. W d2 było inaczej ? Chyba graliśmy w różne gry. Poza tym, każdy legendarny item posiada po kilka różnych randomowych efektów, przez które możesz tworzyć naprawdę niezliczoną ilość buildów. Mimo, że staty rozdają się same to mają sens i barba jako że jest melee ma więcej życia, większą redukcję obrażeń. Nie widzę tu żadnych absurdów. Poza rzeczami, które zostały wymuszone samym gameplayem.

18.05.2012 19:34
odpowiedz
krysteq7
4

Śmieszą mnie wszyscy hipokryci przywołujący d2 jako wzorzec, któremu d3 nigdy nie dorówna i jest do niczego... D2 również można ukończyć w 5h bez żadnego problemu, mówię tu o aktach I-IV , nie liczę dodatku który dodaje kilka godzin kontentu. Co do atrybutów i drzewek... spoko, że wszyscy bardziej ogarnięci ludzie i tak wszystko ładowali w vitality, a inne atrybuty pod przedmioty, które kiedyś postać miałaby używać. Drzewka ? Proszę was ... i tak było 5 buildów na krzyż, a w resztę i tak nie opłacało się nic ładować. Dzięki tej nazwijmy to "wolności", człowiek jak np mój Ojciec, który grał w d2 od święta, doszedł do któregoś aktu na poziomie Piekło, po chyba 3 latach i nagle się okazuje, że jego postać jest do niczego i jest niemożliwe ukończenie gry, ponieważ grał jak chciał i tyle z tej "wolności" miał. W d3 przynajmniej tego uniknięto i człowiek nie ma poczucia, że po spędzeniu iluś tam godzin, jego postać jest do niczego i nie ma sensu dalej grać , bo wszystko robi za Ciebie gra, co ktoś uważał za tą wyświechtaną wolność, która była w d2 i tak iluzoryczna. Wyręcza Ciebie z tego rzemieślniczego odkrywania co jest beznadziejne i się do niczego nie nadaje i jak dla mnie to jest "+", pozostawiając ludziom cieszyć się samą grą . W diablo zawsze chodziło o grind itemów i nigdy się to nie zmieniło, każdy " pros" po to grał , żeby farmić itemy. Co się zmieniło w d3? eee nic ? Wciąż to samo... Pozdrawiam wszystkich odartych z wolności haterów.

16.05.2012 17:09
odpowiedz
krysteq7
4

Eh, oglądam wszystkie materiały na tvgry i nigdy jakoś nie miałem ochoty się udzielać, wierzyłem, że ów "świeżak" w końcu się wgryzie, czegoś się nauczy, coś poprawi. Jednak muszę dorzucić swoje 3 grosze. Wartość merytoryczna jaką przedstawia ten człowiek jest bliska zeru. Zero profesjonalizmu , wali ciągle jakimiś kolokwializmami, co wcale nie jest w porządku i przynajmniej wg mnie ma strasznie chamski i nieprzyjemny oddźwięk. Nie wspominając już o sucharach, które mogą konkurować z twórczością Pana Karola. Jeżeli już zaczynasz opowiadać fabułę, rób to po kolei, jeżeli masz wtrącać wątki, które bez ogólnego zarysu nie mają kompletnie żadnego znaczenia , lepiej nie robić tego wcale. Denerwuje mnie również to, że wszystko opisujesz tak jakbyś rozmawiał z kolegom. Wszystko jest zbyt chaotyczne i nie ma żadnego ładu. Popatrz na pracę Krzyśka, może coś z tego wyniesiesz. Jedyną rzeczą po obejrzeniu tego materiału , która skłoniłaby mnie do ponownego zagrania w tą świetną grę byłaby jedynie muzyka w menu głównym. Gdybym nie znał tej gry, po obejrzeniu na pewno bym w nią nie zagrał. Z przykrością stwierdzam, że Pan Mariusz nie nadaje się do waszej ekipy i psuje wasz wizerunek. Sorry za przykre słowa, ale w moich oczach nie przykładasz się do wykonywanej pracy i jedyne co się zmieniło od początku, to to, że nabrałeś luzu, który już chyba kompletnie zastopował jakikolwiek postęp. /koniec wywodu. Pozdrawiam .

02.09.2009 15:15
odpowiedz
krysteq7
4

Chciałbym wiedzieć jakie pieniądze microsoft zapłacił rockstarowi za wypuszczenie tego exclusive'a. Mi sie wydaje, że Rockstar już nic nie wyda na PC ze względu na słaby port podstawki i mnóstwo krytyki ze strony graczy. Musieliby zoptymalizować kod, a jak wydadzą bez zmian to znów fala krytyki etc . Wyszły 4 patche , ktore w zasadzie nic nie robią albo działa to na zasadzie Placebo. Takie jest moje zdanie , zostało tylko czekać i modlić się , żeby ukazały się te dodatki na inne platformy

02.09.2009 14:50
odpowiedz
krysteq7
4

Hmm, jeżeli możecie (zwracam się do osób, które piszą o wyjściu owych dodatków na PC) dajcie jakiś wiarygodny link , cokolwiek , bo jakoś mi się nie chce wierzyć aby tworzyli kolejne porty na PC.

22.08.2009 19:45
odpowiedz
krysteq7
4

Gra na pewno będzie epic , klasa mnicha wg mnie najlepsza na razie :D , czyżby inspiracja diablo 1 ? ;> . Tylko to ślamazarne tempo... 2011 ? Jestem pewien, że gre mogliby wydać z pół roku wczesniej, a że mają ciągłe i nieprzerywalne dochody z WoWa to im się nie śpieszy. Mam nadzieję, że KOTOR lub GW2 czy moze nawet lineage3 wyprze w końcu WoWa i zmusi blizz do szybszej i efektywniejszej pracy. Pewnie Warcraft 4 w 2016 :) .

11.08.2009 10:59
odpowiedz
krysteq7
4

Mnie razi trochę ten efekt rozmycia <przynajmniej na screenach> , wiadomo fajny efekt ale czasami wygląda to jakby bohater miał wadę wzroku. Nie jest z resztą to pierwsza gra która moim zdaniem nadużywa tego efektu.

10.08.2009 04:33
odpowiedz
krysteq7
4

Moim zdaniem bardzo dobra gra. Polecam obejrzeć również film trzy królestwa, tylko nie wersje EU, a dwu częściową wersję <cos kolo 4h > :D. Kto ukonczyl wszystkie kampanie ? : >

19.07.2009 07:27
odpowiedz
krysteq7
4

Ciekawe gdzie jest grafika z tych pierwszych screenów ;] . To jest idealny przykład wykorzystywania znanej i sławnej marki dla zarobienia kasy. Nieważne co by kto napisał ale każdy prawdziwy fan gothica i tak zakupi tą gre. :)