Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

Durcio ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

16.04.2012 15:27
odpowiedz
Durcio
13

'ciosy silne i mocne' ?

25.10.2011 19:42
odpowiedz
Durcio
13

Wie ktoś może czy skyrim będzie wymagał połączenia z internetem? Chodzi mi bardziej o to czy mógłbym kupić jedną kopię gry i bez żadnych crack'ów i w pełni legalnie uruchomić ją na kilku komputerach ? Z góry dzięki ;)

12.11.2010 09:11
👍
odpowiedz
Durcio
13

[1548]
Spokojnie pujdzie. Mam bardzo podobny sprzęt i grać się po patchu da, chociarz w multi małe lagi sie zadarzają :)

11.11.2010 22:56
odpowiedz
Durcio
13

Panowie.... ten patch sprawił że na mej twarzy zagościł uśmiech:) No more lags !

11.11.2010 20:24
odpowiedz
Durcio
13

Ja też chciałbym żebyście panowie zabrali głos w sprawie wersji na PC.To co zrobiło Treyarch z tak dobrą grą jest żenujące :|

28.07.2010 19:40
Durcio
13

He he nareszcie ! ;D Szkoda że zagram dopiero po koloniach ;/

23.02.2010 22:29
odpowiedz
Durcio
13

Życze szybkiego powrotu do zdrowia Von Zay. Dom starców spoko.A MDK to chyba 1 gra w domie starców w którą nie grałem.Pozdrawiam!

22.02.2010 18:01
odpowiedz
Durcio
13
Image

Spoko gramy.Jedynka jest (według mnie) jedną z lepszych polskich gier. http://media.photobucket.com/image/left%204%20dead%20funny/Hazard-D/Left_4_Dead_.jpg

02.02.2010 19:25
odpowiedz
Durcio
13

Pamiętam jak będąc dzieckiem grałem w Carmagedona i strasznie się denerwowałem bo nie potrafiłem przejść pierwszych wyścigów ;-)
A w następnym odcinku chętnie zobaczyłbym chętnie Thief'a bo przy nim równierz w czasach młodości się bawiłem

29.12.2009 18:22
odpowiedz
Durcio
13

Kupiłem tę grę pare dni temu i mam jak narazie rozegranych około 20 godzin. Polecam bo naprawde wciąga.

27.11.2009 19:21
odpowiedz
Durcio
13

Nareszcie od paru godzin czekam i odświeżam stronke ale wreszcie sie doczekałem

19.11.2009 17:15
odpowiedz
Durcio
13

+1 do listy MUST HAVE

17.11.2009 18:13
odpowiedz
Durcio
13

Mógłbym prosić o pokazanie zakupów i jakieś misje poboczne?? Z góry dzięki. Aha świetny filmik :-)

02.11.2009 17:46
odpowiedz
Durcio
13

Przestańcie z tym pierwszy !!! Drugi !!!
To jest rzenujące

05.10.2009 14:20
Durcio
13

Co ja to miałem...? Aha! Świetny FLESZ! Zresztą jak zwykle. :D

23.09.2009 18:24
Durcio
13

Jak zwykle świetny filmik

09.09.2009 17:53
odpowiedz
Durcio
13

Jak zawsze odlotowy flesz

08.09.2009 18:09
Durcio
13

Dużo o tej gierce czytałem i czekam na nią z wielką niecierpliwością!! A ten materiał mnie utwierdził w tym by jeszcze chwile poczekać :)

07.09.2009 18:32
odpowiedz
Durcio
13

Przyłączam się do pytania 12jonasz. Z góry dzięki!

28.08.2009 19:29
Durcio
13

Yeah! Nareszcie FLESZ

28.08.2009 19:17
odpowiedz
Durcio
13

Sorki za podwujny post> lag

28.08.2009 19:15
Durcio
13

Nareszcie!!:D

28.08.2009 17:58
odpowiedz
Durcio
13

Przeglądu nie będzie?? Zaczynam się martwić.

26.08.2009 17:22
Durcio
13

Naprawde fajna gierka tylko troche krótka mam 50% gry w 3 godziny.

03.08.2009 14:18
Durcio
13

Pierwszy

31.07.2009 18:17
odpowiedz
Durcio
13

Drugi

26.06.2009 19:35
odpowiedz
Durcio
13

Ha ha ha Polak potrafi

26.06.2009 18:33
odpowiedz
Durcio
13

Wygląda SUPER!!

17.06.2009 12:45
odpowiedz
Durcio
13

ABSOLUTNY MUST HEVE

13.06.2009 07:25
odpowiedz
Durcio
13

A ja mam pytanie : Czy ta gierka pujdzie na sp2??

02.06.2009 16:52
Durcio
13

Nie żebym przepadał za takimi gierkami ale może być śmiesznie :P

19.05.2009 19:25
odpowiedz
Durcio
13

Choć nie jestem fanem serii postaram się zagrać.

19.05.2009 19:20
odpowiedz
Durcio
13

Jeszcze niedawno nie wiedziałem że takowa gra jest w produkcji, ale teraz już wiem i domyślam sie że to będzie wielki hit.

19.05.2009 19:08
😊
odpowiedz
Durcio
13

Grafika swietna .Choć gierka nie najlepiej wypada pod względem rozgrywki , to i tak jeśli będę mógł sprubuję zagrać na PC.

17.05.2009 10:11
👍
odpowiedz
Durcio
13

Gierka super tylko troche krótka(ja przeszedłem ją w trzy dni).