Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

Nana1x ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

07.08.2012 23:25
odpowiedz
Nana1x
18

Ten "slang" dzieciaka z 2012 jest tak sztuczny, że aż boli

10.07.2011 18:47
odpowiedz
Nana1x
18

Gra jest nawet przyjemna - ale na jeden, góra dwa wieczory.

13.02.2011 22:32
odpowiedz
Nana1x
18

Czy w wersji pokazowej nie dało się odbyć ani jednej rozmowy? Pytam się, bo jestem strasznie rozczarowana, że nic nie napisaliście o systemie dialogów :(

10.01.2011 16:40
odpowiedz
Nana1x
18

Nie mogę się już doczekać dalszych informacji, na razie wygląda na to, że gra idzie w bardzo dobrym kierunku :) Mam tylko nadzieję, że oprócz tego uświadczymy:
- lepsze (miłe dla oka) modele postaci
- duuużo ciekawszy main quest niż ten z Obliviona
- dużo zadań powiązanych z gildiami, wspaniały byłby jakiś mały aspekt ekonomiczny odnośnie zarządzania taką placówką, po tym, jak zostanie się jej przywódcą.
Tak długo na to czekałam *_*

01.12.2010 11:34
odpowiedz
Nana1x
18

Lajosz, wiem, że w większości gier panienki wykonane są całkiem ładne. Skupiam się raczej na RPG, bo znam je najlepiej. Dlatego nie miałam pojęcia o atrakcyjności Bohaterki Bloodrayne, bo nigdy nie miałam przyjemności w to zagrać. Chodziło mi raczej o drugą skrajność --> jeśli twórcy nie potrafią porządnie wykonać modelu, to lepiej niech sobie odpuszcza, bo wychodzi żenada.
No fakt, realia w grach to czasem tylko przeszkoda :)
Pasterka - nie mogę nie przyznać Ci racji ;D

30.11.2010 21:51
odpowiedz
Nana1x
18

Lajosz, nie uważam, że to źle, że faceci piszą gry, a parytety uważam za pomysł naprawdę poroniony. Po prostu w artykule autor bronił tezy, że kobiety bawią się równie dobrze przy grach, co faceci. I sumie zgadzam się z tym, przyczepiłam się po prostu jednej rzeczy, która mnie, jako kobietę, aż kłuje w oczy. Oczywiście, że piękno może być bronią ;) ale kobieta-wojowniczka w realiach średniowiecznych wolałaby chyba założyć coś porządniejszego niż stalowe mini. Miecz jest niewrażliwy na urodę. I nie traktuję tej kwestii jako coś np. seksistowskiego, tylko jako zabawną, ale absurdalną sytuację. Spójrz na to z tej strony i zauważ, że, bądź co bądź, jednak jest to idiotyczne. Twórcy gry lubią wszędzie wciskać rozebrane laski. Czemu nie wciskają rozebranych facetów? Ponieważ GŁÓWNYM targetem wciąż są mężczyźni! A szkoda, bo jest to trochę nie fair w stosunku do graczek, które też lubią niektóre rzeczy sobie pooglądać :P I za najgorsze uważam w tym wszystkim ohydnie i niestarannie zrobione gołobrzuche modele, które są w grze z powodu zasady "gołej baby". Niech chociaż wykonują je porządnie!
Kwestię traktuję lekko i nie ma co się spinać o takie bzdury; ot, smieszny detal i tyle. Zauważyłeś, że dyskusja pod tym artykułem jest dość nerwowa?
Co do FPSów, dzięki za radę, ale braciszek po długich namowach w końcu się poddał. Ten typ gier mnie nigdy nie wciągał, tylko GTA zawsze lubiłam :)
I w simsy oczywiście też czasem pogram, to jest niesamowicie wręcz relaksujące. Coś jak siedzenie przed TV, odpalić i nie myśleć już o niczym... :P

30.11.2010 20:21
odpowiedz
Nana1x
18

Jestem kobietą i graniem zaraził mnie dawno temu mój brat. Do strzelanek czy ściganek nigdy mnie jednak nie ciągnęło, ograniczam się właściwie do gier cRPG. I jest jedna, idiotyczna rzecz, która pokazuje, że gry są w dużym stopniu projektowanie przez facetów i dla facetów. W każdej produkcji RPG, choćby nie wiem jak bardzo była podkreślana dobra fabuła czy "poważne dylematy moralne", musi wystąpić przysłowiowa "goła baba". O ile modele postaci męskich mają po prostu być i nie rzucać się w oczy, damskie bohaterki (zwłaszcza te, które często widać na cut-scenkach) są zawsze ubrane w coś, co bardziej przypomina bikini niż zbroję. Nawet, jeśli grafika i sam model postaci jest raczej odrzucający niż ładny, brzuch musi być pokazany koniecznie. Szczytem jest obrzydliwy po prostu wizerunek Kiry z Two worlds I oraz zielone, włochate nimfy z Wiedźmina. Dochodzi jeszcze absurdalność sytuacji - bohaterka radośnie biega po świecie jedynie w stalowym staniku i pseudo-spódniczce, nie obawiając się ni mieczy, ni strzał. Dlatego uważam, że gry przeznaczone są dla mężczyzn i zmienię zdanie dopiero wtedy, gdy w RPGach zaczną latać po świecie ciacha z gołą klatą! Bo inaczej jest to po prostu jawna niesprawiedliwość :P

03.11.2010 15:39
odpowiedz
Nana1x
18

System tworzenia czarów wygląda fascynująco :D Cierpię na niedosyt po Gothicu 4, gdzie dostępne są tylko trzy zaklęcia ofensywne.
Myślę że będzie to świtna gra, nie tak casualowa jak ostatnio wydane RPG. I bardzo dobrze :)
Na czym ma polegać tryb village w multiplayer? Opis jest dość tajemniczy...

17.10.2010 12:28
odpowiedz
Nana1x
18

Zapowiada się następca Duke Nukem Forever, ciekawe czy rekord przekładania premiery zostanie pobity...

22.06.2010 17:51
odpowiedz
Nana1x
18

No proszę, nie wiedziałam, ze to słowo ma dwa znaczenia :). Zapewniam, że paro oznacza także bezrobocie.

22.06.2010 09:11
👍
odpowiedz
Nana1x
18

Gra wydaje mi się bardzo obiecująca, chociaż chyba się nie skuszę z powodu abonamentu. Ale zastanawia mnie nazwa miasta, w którym dzieje się rozgrywka. Po hiszpańsku San Paro znaczy "święte bezrobocie" :)

18.06.2010 19:28
odpowiedz
Nana1x
18

Zawsze podziwiałam marketing Fable - "Możesz łapać ludzi za rękę, to prawdziwa rewolucja", po chwili "w tej grze można naprawdę robić wszystko, np. łapać ludzi za rękę", a w podsumowaniu: "możliwa jest interakcja praktycznie ze wszystkimi i wszystkim, bo możesz łapać ludzi za rękę".
Oczywiście, Fable nie ogranicza się do łapania ludzi za rękę, zawsze możemy jeszcze napierdzieć gościowi w twarz. No ekstra, witam się tak z prawie każdym znajomym. Oczywiście.
Pomijając fakt, że nie zauważyłam, co było takiego niesamowitego w robieniu "kurczaka" przed strażnikiem miejskim.
Cytat oddający istotę gry: "Można kopać kurczaki?" "Oczywiście, to przecież Fable"

15.06.2010 16:42
odpowiedz
Nana1x
18

Mmm, już zdążyłam się stęsknić za tym baśniowym klimatem, genialnie! :D

05.04.2010 09:50
odpowiedz
Nana1x
18

Warband!? No wreszcie :) A ja bym tego nie zauważyła, gdyby nie ten news...

03.04.2010 16:45
odpowiedz
Nana1x
18

To chyba spóźniony żart primaaprilisowy jak dla mnie ;)
Pierwsza część była przyjemną grą, ale lata świetlne dzieliły ją od światowych, popularnych produkcji. Po Wiedźminie jestem optymistycznie nastawiona do polskich RPG, ale podsumujmy:
- ilość i różnorodność lokacji wręcz przeraża. Zwykle gry fantasy ograniczają się do klimatu średniowiecza, a tu taka niespodzianka. I nie wystarczyło dorzucenie jednej odmiennej lokacji, ani nawet dwóch! Piramidy, Daleki Wschód - bardziej kojarzy mi się to z The Sims Podróże ;)
- ponad tysiąc zaklęć - !!!! domyślam się, że większość będzie polegała na łączeniu dwóch różnych czarów, ale ta liczba niesamowicie mi imponuje. W końcu do każdego trzeba stworzyć animacje, zbalansować go itd.
- super ulepszony system craftingu - z tego, co wiem, łączenie praktycznie dowolnych przedmiotów, a tym bardziej rozbieranie ich na części pierwsze, nigdy nie miało miejsca w systemach wytwarzania przedmiotów.
Takich cech mogłabym się spodziewać po światowych gigantach, np. Dragon Age 2, a nie polskiej i prawie zapomnianej produkcji - słowem, dla mnie jest to zbyt piękne, żeby było prawdziwe :(

02.04.2010 11:39
odpowiedz
Nana1x
18

redan - jasne, że tak. W końcu właśnie po rozmowie z nią zleciło mi ten quest. Dzieki za tę stronę, jest bardzo przydatna. A już myślałam, że nie znajdę solucji w Internecie :)
Ronnie 14 - dzięki, spróbuję. Chociaż wydaję mi się, że nie zadziała, ale cóż...
Niestety nie mam żadnych save'ów, bo nie pomyślałam, co wyniknie z zagadania do tamtej dziewczyny. No trudno, jakoś to przeżyję :>

01.04.2010 18:54
odpowiedz
Nana1x
18

Ja tę łamigłówkę rozwiązałam przypadkiem, po prostu klikając w losowej kolejności na postumenty... I podziałało! :)
Jednak mam pewien inny problem - w zadaniu które zleca nam Anders (prosząc o zniszczenie jego filakterium) jest mowa o opuszczonym magazynie w Amarancie. Jest nawet zaznaczony na mapie, ale kiedy chcę tam wejść, drzwi nie chcą się otworzyć! W ogóle nie podświetlają się jak inne drzwi czy skrzynie, jakby były tylko częścią tła :/ Na dodatek Andersowi zawsze w tej okolicy coś odbija i ciągle coś gada (odzywki typu "Chodźmy dalej"). Myślę, że mam jakiś błąd, ale czy ktoś mógłby napisać, jak wygląda ten quest wykonany poprawnie? Z góry dzięki :)

02.12.2009 08:52
odpowiedz
Nana1x
18

Czy da się zorganizować w tym dodatku rodzinny wyjazd albo zwiedzanie z przyjaciółmi? Z recenzji wynika raczej, że na wakacje jedziemy jednym simem... I czy dzieci, albo małe dzieci, mogą też wyjeżdżać i ryzykować zjedzeniem przez mumię :P ?

31.10.2009 10:16
odpowiedz
Nana1x
18

Szkoda, że jako mag nie ma się właściwie możliwości wyboru początku. Mam nadzieję, że przynajmniej wybór rasy wpłynie jakoś na rozgrywkę...

11.10.2009 17:25
odpowiedz
Nana1x
18

Czy ktoś wie, jak edytować mądrość?

04.10.2009 19:55
odpowiedz
Nana1x
18

Xavy --> dzięki!

04.10.2009 19:14
odpowiedz
Nana1x
18

Czy ktoś może wie, skąd zdobyć demo Risena? Bez urazy dla gry-online, ale nie zamierzam płacić za coś, co teoretycznie jest za darmo. Po krótkich poszukiwaniach można było odnieść wrażenie, że łatwiej będzie pobrać od razu pełną wersję - demo oferują tylko płatne strony (przynajmniej tylko tam je znalazłam), a na oficjalnej stronie Risena są trzy linki do pobrania... Jeden nie działa - nie znam niemieckiego, więc nie wiem czemu dokładnie - drugi ma chyba zamiar pobierać się do jutra, a trzecia strona jest ZAHASŁOWANA! Czy demo Risena to plik ściścle tajny i niedostępny?

03.07.2009 12:57
odpowiedz
Nana1x
18

Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><

27.06.2009 15:34
Nana1x
18

Dlaczego każde demo tej gry, jakie próbuję pobrać, nie działa?

05.06.2009 10:11
odpowiedz
Nana1x
18

Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?

18.05.2009 17:51
odpowiedz
Nana1x
18

Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!

27.03.2009 19:14
odpowiedz
Nana1x
18

Można by było uaktualnić w końcu datę premiery...

26.03.2009 17:56
odpowiedz
Nana1x
18

Ten system walki jakoś mnie nie pociąga... poza tym jest za jaskrawo (może tak miało być, ale ta pierwsza scena z gry to po prostu masakra) i nie podoba mi się ten bohater (ramiona szerokie na dwa metry). No ale cóż, poczekamy zobaczymy...

29.01.2009 20:48
odpowiedz
Nana1x
18

Popatrzcie lepiej na drzewka na screenach *brecht*

02.12.2008 14:36
odpowiedz
Nana1x
18

Też mam problem - w 2 akcie przy poszukiwaniu posągów oczyszczenia. Przeszłam już świątynię pór roku, warownię nadrzeczną i kopalnie klejnotów i teraz mam teoretycznie pójść do teleportu pośrodku mapy, ale jest on nieaktywny i nie mam pojęcie jak go aktywować! bardzo Was proszę pomóżcie!