Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin
Forum

Mortalking ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

14.12.2017 13:52
1
odpowiedz
Mortalking
95

P.S ale jak się na film wydaje 300 mln to liczy się na to że film na całym świecie przekroczy przychód rzędu 1 mld $, a tu ledwo film zarabia na to by WB wyszło na zero.

14.12.2017 13:50
1
odpowiedz
Mortalking
95

Te 612 mln $ to jest przychód ze sprzedanych biletów na całym świecie. Połowa kwoty z ceny biletu wędruje do kina a druga do WB czyli wychodzi na to że z tej kwoty 300 mln jest dla WB więc tyle ile rzekomo wynosił budżet filmy.

19.11.2017 18:19
1
odpowiedz
Mortalking
95

A może doszli do wniosku że aby gra ujrzała światło dzienne chociażby w 2019 roku to muszą ogarnąć większą liczbę pracowników, bo w innym przypadku prace będą trwać i trwać.

15.11.2017 18:51
odpowiedz
Mortalking
95

CDProjekt sam jest sobie winien. Zapowiadać grę w 2012 r, mówić co to będzie za gra, jakie to rewolucyjne systemy rozgrywkowe będą w niej zawarte, po czym nie udostępniać nic po za jedynym zwiastunem i dziennikiem z M. Pondshmitem.
Taki kubeł zimnej wody może ich otrzeźwi. Bo jak nie to dalsze przeciągające się prace nad tym projektem oraz chore ambicje twórców gry wywalą budżet tej produkcji w kosmos.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-11-15 18:53:01
11.11.2017 19:04
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
Mortalking
95

Nie zapominajmy o Techlandzie który w Maju 2016 roku zapowiedział że pracuje nad dwoma grami typu AAA na które ma przeznaczyć Łącznie 300 mln zł. Jednym z tych tytułów ma być wiadomo Dying Light 2.

12.10.2017 14:07
😜
odpowiedz
Mortalking
95

Moim zdaniem to przypadek zgodny z planem.

29.09.2017 11:46
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Kiedyś prezes CD Projektu powiedział że kampania Cyberpunka jest już zaplanowana i ma być zaskoczeniem. Mam takie nieodparte wrażenie że pierwsze konkretne informacje pojawią się z premierą filmu Blade Runner 2049.

14.09.2017 16:13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mortalking
95

Gra na bank ukaże się jeszcze na tej generacji konsol, zapewne w 2018 przed św Bożego Narodzenia bądź w pierwszym kwartale 2019. A gdy na rynek wejdzie najnowsza generacja konsol to twórcy wydadzą ten tytuł raz jeszcze podciągając aspekty techniczne pod najnowsze konsole.
Takie jest moje zdanie.

27.06.2017 18:18
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem na jakim etapie jest aktualnie LotF2, czy mieli zamiar zabrać się za ta grę na poważnie jak zaczną spływać konkretne pieniądze po, jak zakładali dobrej sprzedaży S:GW3 czy z góry też traktują ta grę jako grę wysokobudżetową jak było to w przypadku części pierwszej.

25.06.2017 19:25
😜
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Spokojna głowa, lada chwila kolejni frajerzy wpłacą swoje zaskórniaki aby zasilić ten największy przekręt w branży gier.

16.06.2017 15:19
odpowiedz
Mortalking
95

Ostatnia część Crysisa miała wysoki budżet i słabą sprzedaż niewspółmierną do poniesionych kosztów, i od tamtej pory zaczęły się kłopoty finansowe Cryteka.

16.06.2017 13:30
😒
Mortalking
95

Sama rozgrywka jakiś nie powala dynamizmem oraz tzw miodnością.

16.06.2017 13:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Graficznie gra prezentuje się zjawiskowo. Zestawić poziomy graficzne tej gry z Sniper ghost warrior 3 i widać jak na dłoni ile jeszcze brakuje ludziom z CI aby w pełni okiełznać ten silnik.

15.06.2017 10:48
😍
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

I to tyle co Techland ma do zaoferowania na tą chwilę ? Liczyłem na zapowiedź DL2 ze zjawiskowym zwiastunem w tle ewentualnie jakiś fragment rozgrywki.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-06-15 10:49:14
24.05.2017 13:18
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Jak już to mogli tylko na wyspach przesunąć datę premiery. A jeśli chodzi o celowe działanie aby jeszcze dopracować grę to raczej jest to na tą chwilę nie mozliwe gdyż kod gry już jest zamknięty a gra wytłoczona na płyty.

10.05.2017 13:17
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Chyba te wymagania były ustalane pod tą fotorealistyczną grafikę którą tak szumnie twórcy zapowiadali, z której koniec końców nic chyba nie zostało po za wymaganiami sprzętowymi.

10.05.2017 13:14
odpowiedz
Mortalking
95

Tak się zastanawiam, skoro po raz kolejny CI nie poradziło sobie z okiełznaniem silnika CryEngine 3 to robiąc grę z takim budżetem nie mogli podkupić kilku gości z Cryteka który przeżywa aktualnie kryzys twórczy i finansowy. Pomogli by im okiełznać oprawę graficzną a to już by dużo zmieniło w ostatecznej ocenie gry, bo ludzie oceniają oczami.

09.05.2017 22:02
odpowiedz
Mortalking
95

Na tą chwilę CI powinno naprawiać błędy które uprzykszają zabawę, i skópić się na minimalizowaniu strat finansowych. A nóż druga część LotF okaże się finansowym sukcesem bo pierwsza część robiła wrażenie.

09.05.2017 13:25
😜
odpowiedz
Mortalking
95

Po co było odbierać prawa do tej gry Techlandowi, mogli im zostawić dać wolną rękę i by mieli kokosy z tego i całą masę zielonych banknotów, a tak to guzik.

09.05.2017 13:22
😍
2
odpowiedz
Mortalking
95

No to czekamy na ogłoszenie bankructwa bądź zawieszenia notowań spółki na giełdzie. A skąd brać kasę na LotF 2.

02.05.2017 18:43
odpowiedz
Mortalking
95

I co z tego że wpakowali w ten projekt 40 mln zł skoro efekt końcowy wygląda tak jak by była to gra budżetowa.

28.04.2017 09:45
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Na Gamezilla.pl czytałem że ktoś powiązany z Cyberpunkiem 2077 powiedział że to co do tej pory wypracowano trafiło do kosza i cały proces tworzenia tego tytułu rozpoczyna się na nowo. A to może zwiastować jeszcze dłuższy okres produkcji, o ile te info można brać za prawdziwe.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-04-28 09:46:26
27.04.2017 19:05
odpowiedz
Mortalking
95

Rok temu w Maju Techland zapowiedział że pracuje nad grami o łącznym budżecie 300 mln zł, rok za nami o w tym temacie nadal cisza. Mogli by ździebko ujawnić, bo cisza trwa już stanowczo za długo.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-04-27 19:06:03
27.04.2017 14:15
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Jakieś kosmetyczne zmiany widać, choć by porównując oprawki okularów. Ale jeśli to miało by być na tyle to gra nie warta świeczki.

26.04.2017 16:50
1
odpowiedz
Mortalking
95

CI wydało grę przeciętną i taka ocena w recenzji została wystawiona. Więc teraz niby jakaś rzesza fanatyków CI w sposób żenujący i niesmaczny usiłuje w sztuczny sposób zawyżyć ocenę tej gry. Spółka która jest notowana na giełdzie jej wartość jest uzależniona od jakości gier dostarczanych na rynek, wiec wiedzieli czym grozi dostarczenie niedopracowanej gry.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-04-26 16:53:22
26.04.2017 14:36
1
odpowiedz
Mortalking
95

P.S z resztą CI dysponuje technologią CryEngine 3 od rozpoczęcia prac na S:GW2 i od tamtej pory minęło coś około 5 lat w między czasie wyszedł Enemy Front, też na tym silniku i też sobie CI nie poradziło z okiełznaniem tej "bestii". Kolejna gra i ta sama historia.

26.04.2017 14:31
2
Mortalking
95

Owszem grę napędza CryEngine 3, ale co z tego jak grafika jest strasznie nierówna. Z resztą w recenzji jest o tym wzmianka.

26.04.2017 13:00
odpowiedz
Mortalking
95

Jak zaczęły ukazywać się pierwsze negatywne recenzje w sieci to akcje CI na giełdzie poleciały aż o 30 % w dół a to spore tąpnięcie. Czyżby szykowało się bankructwo ?

26.04.2017 12:58
3
odpowiedz
Mortalking
95

Do końca roku CI planowało sprzedać 1.5 mln egzemplarzy z grą, po takich recenzjach chyba muszą zweryfikować swoje plany biznesowe o ile będzie co weryfikować bo straty finansowe będą spore.

25.04.2017 20:04
odpowiedz
Mortalking
95

Akcje CI na giełdzie polecą w dół a akcjonariusze będą wkurzeni, bo koleiny ich projekt to wtopa póki co wizerunkowa ciekaw jestem jak to przełoży się na ich finanse, bo w grę wpakowali coś koło 40 mln zł jak nie więcej.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-04-25 20:04:13
24.04.2017 20:05
😍
6
odpowiedz
Mortalking
95

Nie wróżę CI sukcesu komercyjnego, a wręcz śmiem twierdzić że ten projekt wpędzi ich w nie lada kłopoty finansowe.

23.03.2017 12:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Czyli to przesunięcie daty premiery miało zapewne charakter czysto biznesowy, bo wątpię że w kilkanaście dni byli w stanie wyeliminować problemy jakie trapiły grę podczas betatestów.

07.03.2017 16:36
odpowiedz
4 odpowiedzi
Mortalking
95

Mam nieodparte wrażenie że gra przejdzie bez większego echa. W necie czy gdziekolwiek zainteresowanie tą gra jest znikome. Może to wina słabego marketingu który tak na dobra sprawę nie istniał i dalej nie istnieje tak samo jak wypuszczanie jakichkolwiek materiałów promocyjnych przez The Farm 51 jak i Namco Bandai.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-03-07 16:38:17
07.03.2017 16:32
odpowiedz
Mortalking
95

Tak się zastanawiam ,czy niespełna 2 miesiące wystarcza na wyeliminowanie bolączek jakie trapią tą grę, zwłaszcza że gra powinna trafić jeszcze do tłoczni. Więc nie mam pojęcia jak CI ugryzie ten problem.

06.03.2017 12:59
odpowiedz
Mortalking
95

Na tą grę CI przeznaczyło mnóstwo kasy, chyba jest to ich najdroższy projekt w historii firmy, i coś mi się wydaje że ludzie już chyba wiedzą po demie i beta testach że gra raczej dorówna części 2 pod względem miernoty a co za tym idzie sprzedaż będzie licha i może ich to wpędzić w nie lada tarapaty finansowe.

19.01.2017 12:31
odpowiedz
Mortalking
95

Na ich stronie WWW w odnośniki do ich projektu w tle widać fragment zrujnowanego miasta, coś jakby po apokalipsie bądź wojnie. Kto wie może w takiej scenerii będzie się rozgrywać akcja ich pierwszej gry.

11.01.2017 17:11
👎
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Pierwsze wzmianki o tym projekcie pojawiły się jakieś 3 lata temu, a do tej pory nie dostaliśmy nic konkretnego, żadnych materiałów prezentujących rozgrywkę, jakieś zajawki, nowe zdjecia z gry. Poprostu żal.

08.11.2016 16:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Widocznie doszedł do wniosku że w CDProjekcie nic dobrego już go nie czeka. A sam Gwint to gierka nie warta świeczki, więc postanowił odejść.

post wyedytowany przez Mortalking 2016-11-08 16:36:32
08.11.2016 12:52
😡
Mortalking
95

Zamiast podać konkretnie ile osób zakupiło BF1 to muszą szafować tymi niebotycznymi liczbami. Ale to było by za proste.

08.11.2016 10:54
odpowiedz
Mortalking
95

Wystarczy że nie dopuszczą do sytuacji w której jakiś koncern nabędzie akcje w liczbie umożliwiającej mu kontrolę nad firmą.

04.11.2016 15:30
1
odpowiedz
Mortalking
95

Liczę na to że gracze jednak w formie protestu nie sięgną po tą grę, co otworzy ludziom z Acti oczy. Ale już oczyma wyobraźni widzę te nagłówki na gry online piszące o tym ile to milionów kopii się rozeszło w pierwszy tydzień i jakie wygenerowało to przychody/zyski.

04.11.2016 15:26
odpowiedz
Mortalking
95

Świadomość graczy chyba wzrosła, już każdy szanujący się człowiek wie że wielkie grono gier w dniu premiery to gry niedokończone pod względem technologicznym. Dopiero 2/3 tyg po premierze po wydaniu wielu patchy przez developera stają się produktami finalnymi w pełni.

18.10.2016 15:00
odpowiedz
Mortalking
95

Żeby się nie okazało że przekładaja i przekładają datę premiery celem dopracowania, zoptymalizowania a koniec końców będzie jak zwykle. Gra średniej klasy ze słabą i krótką kampanią, z całą masa błędów.

09.10.2016 13:18
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mortalking
95

To przecież nie pierwszy raz kiedy developer robi graczy w konia i najzwyczajniej w świecie oszukuje, bo inaczej tego nazwać nie można. Dlatego składanie preorderów na podstawie kontrolowanych pokazów z gry to głupota.

09.10.2016 13:07
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Dla głupawych gierek dla niedzielnych graczy nie warto wydawać prawie 800 zł.

09.10.2016 13:02
odpowiedz
Mortalking
95

W dzisiejszych czasach takie praktyki nie powinne nikogo dziwić. Według mnie w wersji z 2015 noc była za ciemna a w finalnej za jasna. Po za tym wiadomo że w materiałach prezentowanych na targach efekty są zawsze wyśrubowane do granic możliwości.

04.07.2016 13:57
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem co jest powodem przesunięcia daty premiery aż o pół roku. Raczej zwiastuje to problemy, bo na pewno nie jest to spowodowane chęcią dopracowania produktu tak jak to zazwyczaj twórcy tłumaczą zmieniając datę premiery o taki okres czasu.

02.06.2016 17:38
odpowiedz
Mortalking
95

Pewności nie mam, ale po sukcesie Dead Island Techland mógł się uniezależnić od wydawców i w temacie Dying Light to Techland rządzi i dzieli a WB zajmuje się tylko marketingiem i dystrybucją na poszczegulne rynki.

02.06.2016 16:33
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Mają chłopaki z Techlandu rozmach, nic tylko czekać na pierwsze konkrety i ujawnienie jednego z tych dwóch tytułów AAA.

01.06.2016 17:01
odpowiedz
Mortalking
95

Deap Silver od dłuższego czasu wiedziało że Dead Island 2 jest nie do uratowania i raczej na nim nie zarobią, więc postanowili na prędce jako tako zremasterować część pierwszą i sprzedać ją jeszcze raz aby odzyskać pieniądze które wpakowali w DI2.

post wyedytowany przez Mortalking 2016-06-01 17:02:29
01.06.2016 16:39
😍
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Co rusz albo Nvidia albo AMD wypuszcza jakieś nowe karty wręcz taśmowo.

01.06.2016 16:34
Mortalking
95

Zmiany których dokonano w oprawie graficznej są kosmetyczne żeby nie powiedzieć żadne. Mogli to oddać w ręce moderów i wyszła by z tego wizualna perełka.

16.05.2016 15:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Cd projekt pod koniec Maja wypuszcza kolejny dodatek do Wiedzimiona, Techland ogłasza że bierze się za 2 tytuły o łącznym budżecie 300 mln zł natomiast CI ma prawie gotową grę w postaci Sniper ghost warrior 3 i od przeszło kilku miesięcy nie ujawnia żadnych konkretnych informacji i materiałów. A strona www tej gry zarosła pajęczyną ;/

28.04.2016 12:41
😊
1
Mortalking
95

Apropo gier osadzonych na dzikim zachodzie, liczę na to że Techland pokusi się o stworzenie kolejnej części Call of Juarez tyle że marzy mi się taki rozmach jak przy Dying Light.

25.04.2016 13:11
1
Mortalking
95

Tyle że jak publikowali ten zwiastun 4 lata temu to w swoi h założeniach pokazywali że dadzą radę z dwoma projektami AAA dopiero w trakcie produkcji W3 doszli do wniosku że zbyt optymistycznie podeszli do tematu.

25.04.2016 12:36
1
Mortalking
95

A to dlatego że 4 lata za nami i projekt nie posunął się ani o jedną linijkę kodu. Zapowiadając ten tytuł raczej nie spodziewali się że Wiedźmin tak ich pochłonie.

25.04.2016 12:01
😡
odpowiedz
5 odpowiedzi
Mortalking
95

To już powoli zakrawa na absurd.

14.04.2016 18:11
😒
odpowiedz
Mortalking
95

Nadal bida z informacjami na tamta gry. W takich przypadkach zawsze świadczy to o problemach z produkcją, a znając to studio zapewne tak jest

07.03.2016 11:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

W raporcie finansowym za mijający rok CI podało info że musiało zaciągnąć 15 mln kredyt, zapewne brak funduszy uniemożliwiał im normalny harmonogram prac, dlatego nic w temacie S:GW3 od dłuższego czasu się nie dzieje.

02.03.2016 10:12
1
odpowiedz
Mortalking
95

Po jaką cholerę dwa razy wydawać ten sam tytuł na PC, skoro na tą chwilę nie kwapią się aby przenieść też GoW 2 i 3.

24.02.2016 17:20
odpowiedz
Mortalking
95

Czyż by Władimir Władimirowicz Putin zakazał dalszych prac nad SGW:3 skoro studio milczy od dłuższego czasu i o niczym nas nie informuje. Bo na stronie www gry bez zmian od momentu jej uruchomienia.

24.02.2016 17:18
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mortalking
95

Tak się zastanawiam, od przeszło roku o tej grze cisza jak makiem zasiał, a kilka tygodni temu The Farm 51 zapowiedziało kolejny swój projekt, więc jak oni mają zamiar ogarnąć dwa projekty z czego Get Even jest tytułem dość ambitnym skoro są małym studiem które ma zamiar wypłynąć na szerokie wody.

26.01.2016 16:31
odpowiedz
Mortalking
95

Większość wymagań podawanych przez developerów są zawyżone, jak już gra wychodzi to się okazuje że można na full detalach grać na sprzęcie o klasę niższym niż to co podają twórcy.

25.01.2016 13:00
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem kiedy CI wrzuci coś świeżego do sieci, jakiś robiący wrażenie zwiastun albo fragment rozgrywki, bo na tym polu cisza jak makiem zasiał.

25.01.2016 12:57
odpowiedz
Mortalking
95

Nic konkretnego nie mówią na temat tej niby rewolucyjnej pod względem grafiki gry Get Even a już zapowiadają kolejny tytuł WW3 o którym zapewne też będzie cicho przez następne kilkanaście miesięcy jak to bywa teraz z GE.

03.01.2016 12:41
1
odpowiedz
Mortalking
95

Nie mam nic przeciwko aby poszczególne serie ukazywały się co rok, ale to pokazuje chciwość studia, które chce wyciągnąć tyle kasy ile się da zanim seria się ludziom przeje.

03.01.2016 12:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Mortalking
95

Mam nadzieję że SEGA pokusi się o dopracowanie tych gier zanim przeniosą je na PC a nie zrobią zwyczajny port bez usprawnień, bo jeśli nie to będzie to można traktować jako zwyczajny skok na kasę. Wydać tanim kosztem i liczyć na zyski.

21.12.2015 14:38
odpowiedz
Mortalking
95

To teraz pozostaje batalia odnośnie tego czy nowe gwiezdne wojny przebiją Park Jurajski pod kontem przychodu końcowego z całego globu który wyniósł 1,668,984,926 $

12.11.2015 13:30
Mortalking
95

Jestem ciekaw jak radzi sobie dodatek do Wiedźmina, czy ludzie z chęcią po niego sięgają.

31.10.2015 12:51
odpowiedz
Mortalking
95

Mam pytanko ? czy wy też macie problem z powiększeniem okna w którym wyświetlany jest zwiastun, bo klikam na ikonkę aby przejść w tryb pełnoekranowy i nic.

31.10.2015 12:40
odpowiedz
Mortalking
95

Przecież to nic nadzwyczajnego w światku developerów. Większość osób zatrudnionych do tworzenia gier ma umowy o dzieło bądź czasowe na okres trwania prac nad danym tytułem, nie są jedynym studiem które tak postępuje.

28.08.2015 16:29
odpowiedz
Mortalking
95

Niszowa gra o niszowym sporcie, Techland raczej ją tworzy z sentymentu do serii a nie z chęci zysku.

28.08.2015 16:22
odpowiedz
Mortalking
95

Z tego co czytam to jest tu duże grono ludzi którzy umniejszają sukces CDProjektu. Która
polska gra osiągnęła przychód rzędu pół mld złotych o ile pamiętam to żadne studio się takimi liczbami nie pochwaliło, możliwe że Techland ze swoim dawnym DI i niedawno wydanym DL mogli się zbliżyć do takich kwot.
A kogo obchodzi że zachodni developerzy takie kwoty osiągają w przeciągu kilku dni. Trzeba na to patrzeć przez pryzmat wielkości studia i zasobów ludzkich jakimi dysponował CDProjekt i jak się rozrastali od chwili wydania pierwszego Wiedźmina.

27.08.2015 21:08
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Chciałbym zaznaczyć że te 6 mln sprzedanych pudełek to wynikt do końca czerwca, ciekawe ile poszło w lipcu i sierpniu. Wynik może być jeszcze zacniejszy

26.08.2015 17:24
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Takie miecze CDProjekt mógł by dorzucać do mega wypasionej edycji kolekcjonerskiej.

19.08.2015 14:54
odpowiedz
Mortalking
95

Jestem ciekaw kiedy CD Projekt poda jakieś konkretne liczby dotyczące sprzedaży części trzeciej. Bo od premiery minęło już prawie 3 miesiące.

14.08.2015 10:05
odpowiedz
Mortalking
95

Budżet jeszcze o niczym nie świadczy, po dość przeciętnej drugiej części ludzie mogą być już zrażeni tą serią i sobie ją darować, a wtedy 40 mln plus to co na marketing wydadzą może ich pociągnąć na dno.

29.07.2015 19:04
odpowiedz
Mortalking
95

Skoro gra odniosła sukces to nic dziwnego że szykują nam obszerny dodatek, normalna kolej rzeczy.

23.07.2015 13:18
odpowiedz
Mortalking
95

Nie ma co ferować wyroków skoro gra jeszcze nie jest w pełnej produkcji, za pół roku będzie coś więcej wiadomo. Wiedzą że ta marka jest ich dźwignią i nie mogą jej schrzanić bo na samym Sniperze jechać nie mogą.

23.07.2015 13:10
odpowiedz
Mortalking
95

Ten gameplay robi wrażenie, chyba CI wyciągnęło wnioski z poprzednich odsłon i w końcu dostaniem tytuł na miarę oczekiwać.

22.07.2015 12:21
odpowiedz
Mortalking
95

Na co komu odświeżona wersja Dead Island na PS4 i XOne skoro Techland stworzył rewelacyjne Dying Light które to ma w sobie wszystkie elementy z DI plus wiele nowości.
DeepSilver po wtopie jaką zaliczyło z DI 2 chce ratować swoje finanse i tanim kosztem coś zarobić.

20.07.2015 17:11
Mortalking
95

Może nakład na PS4 się skończył dlatego nie ma go w top 10.

19.06.2015 12:49
😉
odpowiedz
Mortalking
95

Takie remastery powinne być sprzedawane po niższych cenach, myślę że finanse Sony z tego powodu by nie ucierpiały bo i wkład finansowy w przeniesienie gry na nową generację jest o wiele niższy niż stworzenie pierwowzoru.
No ale takie koncerny chcą cisnąć z graczy tyle ile się da.

19.06.2015 12:47
odpowiedz
Mortalking
95

Te "ostro pracujemy" to jest chyba nie na miejscu skoro pierwsze jakiekolwiek informacje będą ujawnione w 2017 roku, więc trochę to zakrawa na śmieszność.

19.06.2015 12:43
odpowiedz
Mortalking
95

To zjawisko jest już tak nagminne że nie ma się temu co dziwić. Ale to nie zmienia faktu że to bardzo nie w porządku że wpierw odpicują prezentowany fragment na full możliwości a potem z biegiem czasu po kryjomu obniżają jakość myśląc ze nikt nie zwróci na to uwagi.

09.06.2015 16:44
odpowiedz
Mortalking
95

Pewnie dla studia z każdego sprzedanego egzemplarza wpada od 30 do 35 %

04.06.2015 19:35
odpowiedz
Mortalking
95

Zazwyczaj jest tak że grafika na zwiastunach bądź materiałach promocyjnych jest wyrzyłowana do granic możliwości po czym w finalnej wersji jest znacznie słabsza, w tym przypadku od samego początku jest fatalnie.

04.06.2015 12:34
odpowiedz
Mortalking
95

Widać że ten zwiastun powstał na silniku gry więc w finalnej wersji lepiej raczej nie będzie, z resztą seria Fallout nie słynęła nigdy z graficznych wodotrysków i super animacji i kolejna część to potwierdza.

04.06.2015 12:19
odpowiedz
Mortalking
95

Gra słaba i monotonna, natomiast jeśli chodzi o jej popularność to steamspy podaje że grę pobrało trochę ponad 20 tys osób.

03.06.2015 13:00
😉
odpowiedz
Mortalking
95

Liczyłem bardziej na to że kolejna część Call of Juarez będzie tytułem na miarę Dying Light, i dorówna budżetem jak i rozmachem produkcji. Trochę się zawiodłem, mimo że CoJ:G jest grą wyborną ale czuć było w niej arkadowe podejście do tematu.

28.05.2015 11:51
odpowiedz
Mortalking
95

No to garść suchych faktów. Steamspy podaje że grę pobrało już 482,271 graczy i mowa tu jedynie o wersji PC w wersji cyfrowej. A gdzie jeszcze wydania pudełkowe, plus edycja konsolowa.

27.05.2015 10:41
Mortalking
95

Faktem jest że Sony bije na głowę pod względem sprzedaży konsolę MS, co nie zmienia faktu że powyższe doniesienia to czysta propaganda.

26.05.2015 13:09
odpowiedz
Mortalking
95

Nie mogę się doczekać jak na steamspy ukażą się pierwsze liczby, wtedy się przekonamy czy same kontrowersyje które wywołuje ta gra wystarczą aby twórcy odnieśli komercyjny sukces.

26.05.2015 12:59
😱
Mortalking
95

Wow nie wiedziałem że na tą konsolę po za Japończykami ktoś jeszcze chce tworzyć gry.

22.05.2015 12:17
odpowiedz
Mortalking
95

W listopanie na swoim blogu pisali że gra rozrosła się do tytułu AAA tak będą traktowali tą grę. Ale od tamtej pory była jedna wielka cisza.
Może doszli do wniosku że szkoda tracić czas i pieniądze na tytuł nikomu nie znany tylko z miejsca trzeba się zabrać za Dying Light 2

11.05.2015 21:01
odpowiedz
Mortalking
95

No to chyba W3 przebije i to znaczącą Dying light które rozeszło się już w nakładzie przekraczającym 3.5 mln kopii.

08.05.2015 10:04
odpowiedz
Mortalking
95

Większość z nich znajdzie pracę u innych polskich developerów. Tych u nas w kraju nie brakuje. Mnie ciekawi kto ma prawa do serii Two Worlds?

07.05.2015 15:14
odpowiedz
Mortalking
95

Mnie dziwi że Reality Pump zapłaciło aż taką cenę za słabą sprzedaż Ravens Cry, przecież oni po prostu mieli dokończyć projekt z którym nie poradziło sobie Fińskie studio więc robili co mogli. Całą finansową wpadkę powinien wziąć wydawca gry i pokryć wszystkie straty jakie gra przyniosła.

06.05.2015 22:25
😒
odpowiedz
Mortalking
95

Jestem w szok, wiedziałem że Ravens Cry to niewypał ale nie przypuszczałem że to spowoduje bankructwo. Byli ikoną polskiej branży gier.

03.05.2015 18:37
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Jak ktoś ma słaby sprzęt i to ima się różnych sposobów aby zyskać chociaż by jedną klatkę, przy Wiedźminie 3 każda klatka będzie na wagę złota.

01.05.2015 17:33
😁
odpowiedz
Mortalking
95

Włodarze Deep Silver powinni zadzwonić do Techlandu i poprosić ich o pomoc w stworzeniu drugiej części Dead Island, bo chyba chłopaki z studia Yager sobie nie radzą.

01.05.2015 17:30
👎
odpowiedz
Mortalking
95

I co oni chcą udowodnić tą prezentacją. Każde zdolne studio zajmujące się grafiką jest w stanie stworzyć takie demo więc czym tu się chwalić, a jak już coś zostanie z tej technologii wykorzystane w grach to i tak okrojone do granic możliwości aby już na tą chwilę niedomagające konsole mogły to uciągnąć.

01.05.2015 17:20
odpowiedz
Mortalking
95

Jedną wielką niewiadoma jeśli chodzi o sprzedaż Wiedźmina 3 jest rynek północnoamerykański, bo tam seria Wiedźmin zbytnio spopularyzowana nie jest, poprzednie dwie części ukazały się tam na PC plus W2 na X360. Więc tak do końca nie jest pewne czy Wiedźmin 3 przebije pod względem sprzedanych kopii Dying Light.

01.05.2015 00:35
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem jak sprzedaż ogolnoswiatowa przełożyła się na wynik finansowy.

01.05.2015 00:21
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Techland pokazał kto jest liderem w tworzeniu gier o zombii.

30.04.2015 11:20
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Lepszej daty na premierę wybrać już się nie dało, moim zdaniem mistrzostwo świata.

30.04.2015 11:18
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Stworzyli konsolę za nie własne pieniądze, pewnie sporo osób na tym zarobiło, a teraz twórcy chcą zarobić raz jeszcze sprzedając swój patent który okazał się niewypałem.

30.04.2015 11:15
odpowiedz
Mortalking
95

Fajnie że promują własną technologię, ale już chyba czas najwyższy aby ujawnić co nie co na temat Get Even, bo w tym temacie to jedna wielka cisza.

10.04.2015 15:38
odpowiedz
Mortalking
95

Trzeba być niespełna rozumu aby o północy gonić do Empiku aby skorzystać z tej pseudo promocji.

10.04.2015 15:34
😍
Mortalking
95

169,99 to ma być okazyjna cena, w takim razie ile będzie kosztować pudełko GTA 5 po nie okazyjnej cenie.

09.04.2015 13:40
odpowiedz
Mortalking
95

Po tym co czwarta część Transformersów wyczyniała w Chinach zgarniając tam aż 300 mln $ nie dziwi mnie że angażują do kolejnej części NFS chinoli.

08.04.2015 10:12
Mortalking
95

Pewnie dostrzegli że DI 2 pod każdym względem nie umywa się do DL i postanowili ratować sytuację w ten sposób. DS zapłacą za to że odsuneli Techland od drugiej części, co i tak naszym rodakom wyszło na dobre.

07.04.2015 19:26
😁
odpowiedz
Mortalking
95

Widocznie wydawcy w Exelu wyszły o wiele wyższe liczby niż to co pokazała rzeczywistość.

07.04.2015 19:22
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Dla takich rozszerzeń z prawdziwego zdarzenia warto wydać trochę grosza bo mamy pewność że dostajemy coś konkretnego.

07.04.2015 14:47
odpowiedz
Mortalking
95

Największy wpływ na zarobek studia iwydawcy mają kilka pierwszych tygodni od premiery gdzie gra jest sprzedawana po normalnej cenie, potem zaczynają się obniżki itp. I zyski diametralnie spadają.

07.04.2015 14:38
odpowiedz
Mortalking
95

Jeżeli to prawda to Crytek stanie w końcu na nogi bo w tej chwili nie wiadomo co u nich w trawie piszczy.

02.04.2015 18:48
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Na swym blogu ekipa z Techlandu pisze że gra z gry przeznaczonej do Early Access przemieniła się w tytuł na miarę Dying Light czyli tytułu AAA co spowodowało że w tej usłudze nie zagości, a ekipa pracująca nad tą grą rozmiarem porównywalna jest już do tej która pracowała nad DL. Moim zdanie to świetna wiadomość bo wynika z tego że będzie to kolejna światowa gra na ogromną skalę.

02.04.2015 17:44
😉
odpowiedz
Mortalking
95

Szału ten zwiastun nie robi, ale twórcy spinać się nie musieli bo każdy wie czym ta gra pachnie.

02.04.2015 17:35
odpowiedz
Mortalking
95

P.S ale moim zdaniem wymagania są zawyżone tak jak to bywa zawsze, później się okazuje że można grę odpalić na full na sprzęcie o klasę niższym niż tym który rekomendują twórcy.

02.04.2015 17:32
odpowiedz
Mortalking
95

No to skoro grafika się nie liczy to czemu zawsze ludzie narzekają na wysokie wymagania. Skoro się nie liczy to można ustawić wszystkie sówaki na low i rozdzielczości na minimalną i wtedy każdemu gra się odpali.

29.03.2015 18:35
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Mastyl pierwsza część Lordów była tworzona na autorskim silniku studia Deck 13 Fledge Engine, tak w gwoli ścisłości.

29.03.2015 16:48
odpowiedz
Mortalking
95

Żadna gra nie jest w stanie uratować tej konsoli, nie ważne jak hiper duper super ona by nie była.

29.03.2015 16:44
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Wydają coś co powinno już być w podstawowej wersji gry, wcześniej nie dało się zaimplementować lepszej grafiki. Wpierw oszukali ludzi w materiałach promocyjnych jaka to będzie pięknie wyglądająca gra a po premierze wtopa. Chciwość i nic więcej.

29.03.2015 16:35
odpowiedz
Mortalking
95

Pewnie policzył sobie w exelu że sami są w stanie zrobić tą grę po kosztach :) P.S o ile dobrze pamiętam to trzecia część Snipera też ma być tworzona przez zewnętrzne studio. W tym przypadku również wezmą sprawy w swoje ręce.

29.03.2015 14:20
Mortalking
95

Tylko niech im nie przyjdzie do głowy aby robić ten tytuł samemu, bo będzie jeszcze więcej nie dróbek i błędów. Jak by nie patrzeć LotF był najlepiejdopracowana produkcją CI.

28.03.2015 13:30
odpowiedz
Mortalking
95

Prace nad Wiedzminem potrwają max do połowy kwietnia, bo na miesiąc przed wydaniem gra musi trafić do certyfikacji Sony i Microsoftu i przez ten czas już jakakolwiek ingerencja w kod gry nie wchodzi w rachubę. Wiec już od kwietnia powinni przenieść sporą czas ludzi do pomocy przy tworzeniu Cyberpunka 2077.

26.03.2015 14:52
😁
Mortalking
95

Normalnie zaczyna się z tego robić telenowela

26.03.2015 14:50
odpowiedz
Mortalking
95

Mogli by podać ile zarobili na tej serii bądź stracili. Bo kiedyś pisano na gryonline że stworzenie pierwszej części pochłonęła niebotyczną kwotę.

26.03.2015 11:16
odpowiedz
Mortalking
95

Co nie zmienia faktu że jak część pierwsza ukazała się na X360 to zaliczyła wtopę komercyjną, i mało kto sięgną wtedy po ten tytuł. Jak cena spadała i gra pojawiała się w różnych promocyjnych akcjach to dopiero wtedy coś się ruszyło.

24.03.2015 19:32
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Up ---> dzięki za podpowiedź :)

24.03.2015 18:41
odpowiedz
Mortalking
95

P.S liczyłem na to że CI poda konkretne liczby odnośnie sprzedaży LotF, a tu nic.

24.03.2015 18:35
Mortalking
95

Jak by się przyłorzyli do Enemy Front i przynajmniej gra prezentowała poziom drugiego Snipera to by takiej porażki komercyjnej nie było. Bo to co wydali to szkoda gadać.

22.03.2015 13:33
odpowiedz
Mortalking
95

Z zaciekawieniem czekam aż CI przedstawi swój raport finansowy za poprzedni rok fiskalny i ujawni konkretne liczby odnośnie ilości sprzedanych egzemplarzy LotF.

22.03.2015 13:29
odpowiedz
Mortalking
95

Bez wątpienia gra odniosła piorunujący sukces komercyjny i teraz się zastanawiam czy będą dalej brnąć w tematykę zombi i zabiorą się za kontynuację Dying Light ?.
Osobiście bym wolał aby zabrali się za kolejną część Call of Juarez, ale tym razem zrobioną z pełnym rozmachem i porządnym budżetem na poziomie Dying Light.

22.03.2015 13:26
odpowiedz
Mortalking
95

Widocznie brak funduszy sprawił że o grze jest strasznie cicho i mało co się zmieniło odnośnie postępów w samej produkcji gry. P.S a The Farm 51 ma podpisaną umowę z jakimkolwiek wydawcą ?

20.03.2015 21:32
odpowiedz
Mortalking
95

Szczerze to mogli się bardziej postarać, z dwojga złego to druga okładka jest lepsza bo ta niby straszna twarz jakaś taka kiczowata.

20.03.2015 21:29
odpowiedz
Mortalking
95

Nawet jak by zejść o klasę niżej to myślę że Intel I5, 8 gb ramu oraz gtx 970 spokojnie pozwolą na odpalenie tej gry na max detalach bez dodatkowych udziwnień.

20.03.2015 21:20
odpowiedz
Mortalking
95

Przenieśli tą grę na PC wiec co za problem zrobić to raz jeszcze. Łatwa kasa.

20.03.2015 21:14
😉
odpowiedz
Mortalking
95

Nic tylko remasterowanie, przenoszenie, odnawianie itp. Póki co taki stan rzeczy charakteryzuje nową generację konsol.

20.03.2015 21:11
odpowiedz
Mortalking
95

A te 3.2 mln. Graczy jest jednoznaczne z taką samą ilością sprzedanych egzemplarzy gry ? Bo trochę nie mogę tego zrozumieć.

25.02.2015 17:57
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem kto jest inicjatorem tej kolekcjonerki, bo na pewno nie Techland, raczej światowy wydawca Warner Bros. A jeśli chodzi o szum wokół gry to nie jest on potrzebny gdyż sprzedaje się ona znakomicie.

21.02.2015 19:25
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Cała para poszła w gwizdek, zwyczajny benchmark na konsolę PS4 kosztujący 279 zł.

19.02.2015 17:38
odpowiedz
Mortalking
95

Bez Sigourney Weaver niech nie zabierają się za kolejny część. Ona i obcy to cała esencja poprzednich obrazów.

19.02.2015 17:32
odpowiedz
Mortalking
95

Gdyby w tej karcie umieścili szynę pamięci o przepustowości 256 bitów to ludzie by nie kręcili na nią tak nosem.

14.02.2015 10:49
odpowiedz
Mortalking
95

Techland się pochwalił że zaraz po premierze na steamie w Dying Light grało 1.2 mln osób, więc można śmiało mówić o największym sukcesie Polskiej gry w historii.

14.02.2015 10:46
odpowiedz
Mortalking
95

I co z tego skoro komfort grania na tabletach, smartfonach jest słaby. Opcja dla niedzielnych graczy i ludzi którym się nudzi podczas podróży autobusami.

08.02.2015 16:31
odpowiedz
Mortalking
95

Gra na raz, i na dłuższą metę może strasznie nużyć.

07.02.2015 12:57
odpowiedz
Mortalking
95

To zależy od gry, taki Battlefield to zwyczajna strzelanka, kilka minut i wiadomo o co w tym wszystkim chodzi, z kolei Dragon Age to już inna para kaloszy tam trzeba rzeczywiście poświecić trochę czasu aby ogarnąć mechanizm rozgrywki i raczej nie da się tego uprościć.

04.02.2015 17:35
odpowiedz
Mortalking
95

15 ---> święte słowa. Ileż to już razy po ujawnieniu wymagań myślałem że będę musiał się bawić suwakami od ustawień aby pograć w miarę komfortowo a po instalacji się okazało że wszystko chodzi na full w zadowalającej płynności.

31.01.2015 20:58
odpowiedz
Mortalking
95

No to skoro Realitu Pump uporało się z tym przekleństwem to ciekaw jestem za co się wezmą tym razem, już czas na ich kolejny autorski projekt. Liczyłem na Sacrilegium ale go zawiesili a czy bezpowrotnie to nie wiadomo.

31.01.2015 20:47
odpowiedz
Mortalking
95

Z tym 6-rdzeniowym procesorem do zalecanych wymagań to tak na serio, mój brat grał na 4-rdzeniowym intelu na full detalach bez większych spadków wydajności.

31.01.2015 20:42
odpowiedz
Mortalking
95

Trochę mnie dziwi ta kwota jaką podają twórcy która została wydana na stworzenie części trzeciej. Była o niej mowa już na wczesnym etapie produkcji. Produkcja zaliczyła kilka poślizgów co zapewne znacząco wpływa na podbicie tej sumy, więc myślę że ta kwota mogła już urosnąć do 50 mln zł.

31.01.2015 12:50
odpowiedz
Mortalking
95

Recenzje dość zróżnicowane, spodziewałem się ocen na poziomie minimum 80 %.

29.01.2015 18:18
odpowiedz
Mortalking
95

Jakoś specjalnego skoku jakościowego dzięki tej odświeżonej edycji nie widać, jak by twórcy udostępnili porównanie poprzedniej wersji z tą obecną to by się okazało ile pracy w to włożyli i czy robili to rzetelnie.

28.01.2015 18:26
odpowiedz
Mortalking
95

Jak już to bym się obawiał że wersję PC sobie na teraz oleją i skupią się na konsolach bo to z nich będą czerpać największe zyski, a wersję PC będą łatać po premierze wypuszczając dziesiątki łatek.
Aż dziw bierze że twórcy nie zabierają głosu w tej sprawie.

28.01.2015 18:21
odpowiedz
Mortalking
95

Każdej część wystawiana jest nota nie niższa niż 9 pomimo tego że gra ma tyle błędów jest tak niedorobiona i nieskończona w dniu premiery, a kampania dla pojedynczego gracza wstawiona bo być musi, że aż dziw bierze skąd tak wysokie noty.

28.01.2015 18:14
odpowiedz
Mortalking
95

zmudix ---> trochę źle ubrałem w słowa swój post. Chodziło mi o to że już powinni odłożyć na półkę Chrom Engine i napisać sobie silnik raz jeszcze od podstaw a nie non-stop modernizować Chroma, bo to już nie zdaje egzaminu.

28.01.2015 18:08
odpowiedz
Mortalking
95

No to już mogli pochwalić się w jakiej ilość rozszedł się DA:I skoro podają tak szczegółowe dane jak ilość spędzonych przez graczy godzin z grą.

28.01.2015 13:20
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Fakt faktem ten ich silnik Chrome jest już wyeksploatowany do bólu i oklepany, dopisywanie kolejnych cyferek nie idzie w parze z jakim konkretnym skokiem jakości. Powinni już sobie z nim dać spokój i zainwestować w jakiś silnik już dostępny albo napisać sobie własny ale od podstaw.

28.01.2015 12:58
odpowiedz
Mortalking
95

Tą kartę dyskwalifikuje szyna pamięci, 128 bitów to śmiech na sali.

28.01.2015 12:54
odpowiedz
Mortalking
95

Rzeczywiście, czasy współczesne to już są tak oklepane i mało porywające że szkoda na to marnować czas, z kolei odległa przyszłość to też mało fascynujące będzie(drony,lasery,portale itp ;/). Powinni wrócić do czasów IIWŚ, lub wojny w Wietnamie i wpleść w to jakąś sensowną fabułę.

28.01.2015 12:50
odpowiedz
Mortalking
95

Wszytko fajnie i pięknie, ale co to wnosi do świata gier ?. Przecież żadne studio w takim stopniu nie wykorzysta żadnego silnika graficznego, wiec do takich dem tech. podchodzę z dystansem.

28.01.2015 12:46
odpowiedz
Mortalking
95

Ja tam wierzę w Redów i myślę że przez te 3 miesiące będą stawać na głowie aby gra była grywalna i płynna w dniu premiery. Przecież nie na darmo przesunęli ponownie datę premiery, bo wiedzieli dokładnie jakie bolączki ma jeszcze ich tytuł.

28.01.2015 12:40
odpowiedz
Mortalking
95

Wyczekuję tej gry tyle że w wersji pudełkowej. Również posiadam GTX970 i zaczynam się martwić zwłaszcza że sterowniki uaktualniam na bieżąco ;/. Chociaż nie dziwi mnie to że w lokacjach zamkniętych FPSów jest cała masa a po wyjściu na otwarty terem lecą one w dół.

28.01.2015 00:14
odpowiedz
Mortalking
95

Co wy tak ciągle z ta kartą GTX980, przecież wyraźnie twórcy podali w rekomendowanych wymaganiach że karta GTX770 wystarczy. Jak gra wyjdzie to pojawią się sterowniki do kart pod kątem Wiedźmina 3 i to ustabilizuje w jakimś stopniu pracę karty graficznej co z kolei przełoży się na wydajność.

27.01.2015 21:59
odpowiedz
Mortalking
95

Śmiem twierdzić że Ding Light przebije pod względem sprzedaży wszystko co do tej pory wyszło z pod skrzydeł Polskich twórców, jedynie Wiedźmin:Dziki Gon będzie się mógł mierzyć z tym tytułem o mino najlepiej sprzedającej się Polskiej gry na świecie.

27.01.2015 21:55
odpowiedz
Mortalking
95

Wy się już nie martwcie, CDProjekt zarobi na tej części więcej pieniędzy niż na dwóch poprzednich częściach razem wziętych. I prawdopodobnie Wiedźmin:Dziki Gon będzie rywalizował z Dying Light Techlandu o miano najlepiej sprzedającej się Polskiej gry w historii.

26.01.2015 22:35
odpowiedz
Mortalking
95

111 - liczby przytoczone przez VGchartz odnośnie preorderów pokrywają się zawsze z tym co podają wydawcy bądź sami producenci, wiec pod tym względem można to brać za pewnik.

26.01.2015 22:18
odpowiedz
Mortalking
95

Jeśli chodzi o zainteresowanie Wiedźminem 3 w USA to proszę bardzo liczba złożonych preorderów na dzień 20 stycznia, owszem są to liczby z VGChartz ale preordery zliczają oni akurat rzetelnie.
PS4- 124,754
XOne - 69,655
PC - 66,840

26.01.2015 18:53
odpowiedz
Mortalking
95

Myślę że CDProjekt ma wywalone na to czy komuś na PC pójdzie ta gra czy też nie, i tak około 90 % zysków stanowić będzie sprzedaż konsolowej edycji gry.

25.01.2015 18:54
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Dla mnie to zwyczajna chciwość, podłubali trochę, podciągnęli grafikę tanim kosztem i liczą na to że wpadnie im na konto kilka $

22.01.2015 15:49
odpowiedz
Mortalking
95

Jak myślicie czy Dying Light pobije pod względem sprzedaży Dead Island który rozszedł się w nakładzie grubo przekraczającym 5 mln kopii, a może do tej pory już pękła granica 6 mln.
Bo moim zdanie to będzie najlepiej sprzedająca się Polska gra EVER !!!!

22.01.2015 15:43
👎
odpowiedz
Mortalking
95

I teraz się zacznie promowanie Windowsa 10 w nachalny sposób wydając pod ten system i tylko pod ten system gry, bo jak by Windows 7 czy 8 był już przestarzały.

22.01.2015 15:41
😁
odpowiedz
Mortalking
95

Przecież to jasne że Mirror's Edge 2 się ukaże w 2015 roku i to lada moment, tyle że pod postacią Dying Light.

22.01.2015 15:39
odpowiedz
Mortalking
95

Wszystko się rozchodzi jak wysoki był budżet tej gry, jeżeli relatywnie mały to znaczy że ten milion sprzedanych kopii przyniósł wysokie zyski dla Segi oraz studia które tą grę robiło.

09.01.2015 16:03
odpowiedz
Mortalking
95

Jedyny problem to wysokiej klasy procesor jaki jest wymagany do W3 aby grać komfortowo i bez ograniczeń, bo jeśli chodzi o kartę graficzną to wydaje mi się że w dzisiejszych czasach te 2 GB pamięci to już powinien być standard. Co do ramu to wiadomo że w dzisiejszych czasach te 6 GB to już niezbędne minimum.

09.01.2015 15:58
odpowiedz
Mortalking
95

Dlatego nie warto płacić tego abonamentu telewizyjnego.

09.01.2015 14:26
odpowiedz
Mortalking
95

Ludzi z CDProjektu mało obchodzi czy komuś gra się odpali na max detalach czy wcale, i tak ich zyski będą się opierały o sprzedaż konsolowej edycji gry i to nie u nas w kraju tylko na rynkach zachodnich.

09.01.2015 10:34
odpowiedz
Mortalking
95

Ja się zastanawiam, czy ludzie piszący tutaj posty narzekają że w ogóle nie będą w stanie zagrać na swoim sprzęcie w Wiedźmina 3 bo ich sprzęt nawet na minimalnych ustawieniach nie uciągnie tej gry czy narzekają bo gra nie odpali im się w maksymalnych ustawieniach.

09.01.2015 10:26
odpowiedz
Mortalking
95

Jak by powiedzieli wprost ile osób pracuje nad tą grą, na jakim są aktualnie etapie to ludzie by nie doszukiwali się teorii głoszących że projekt będzie anulowany.
P.S no ale jak zaprezentowali zwiastun do tej gry to było tam wyraźnie napisane, "gra wyjdzie jak będzie gotowa", nie bawili się w podawanie konkretnych terminów.

09.01.2015 10:13
😜
Mortalking
95

Hej ludzie, i jak pójdzie wam ta gra na full detalach ;)

08.01.2015 10:08
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Wiele osób narzeka że za wysokie wymagania, że im nie pójdzie, przecież nie w każdą grę trzeba grać na max ustawieniach, zapewne w ustawieniach będzie tyle opcji że każdy znajdzie złoty środek. Wiec głowa do góry panowie.

07.01.2015 16:23
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Szczerze to mały wymiar kary ;) jak na rekomendowane wymagania.

31.12.2014 14:09
odpowiedz
Mortalking
95

Up --> patrząc na preordery składane w USA wynika z tego że prym ta gra wiedzie na PS4 - 116,643 natomiast na XOne - 61,790. Może dzięki tej informacji chcą zwiększyć liczbę składanych preorderów na konsolę Microsoft.

20.12.2014 20:50
Mortalking
95

Najwidoczniej doszli do wniosku że wydanie tej gry jako exa. na jedną tylko platformę jest mało opłacalne a przynajmniej przynosi o wiele mniej profitów niżeli wydanie standardowe na XOne, PS4 i PC.

19.12.2014 11:55
Mortalking
95

Śmiem twierdzić że pieniądze włożone w ten projekt już się zwróciły, dlatego CI tak ciśnie temat LotF w wersji na iOS i Androida oraz zapowiedziało że już ruszyli z przygotowaniami do części drugiej.

19.12.2014 11:50
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Będzie hit sprzedażowy jak nic, śmiem twierdzić że będzie to najlepiej sprzedająca się polska gra w historii, kto wie może nawet Wiedźmin: Dziki Gon nie przebije jej pod względem popularności.

17.12.2014 20:28
odpowiedz
Mortalking
95

Takiego rozgłosu nie zafundował by najlepszy spec od piaru i marketingu co zamieszanie z miejscem gry na steam greenlight. Chyba dzięki temu gra odniesie spory sukces finansowy.

16.12.2014 19:22
odpowiedz
Mortalking
95

Na plus wychodzi że stworzenie Snipera 3 powierzono komuś innemu a oni tylko nad tym czuwają, widocznie doszli do wniosku że im tworzenie gier zbytnio nie wychodzi i warto podeprzeć się kimś bardziej doświadczonym.

15.12.2014 17:10
odpowiedz
Mortalking
95

Bujda na resorach te wymagania. Ile to już razy twórcy ogłaszali że do odpalenia gry na najlepszych ustawieniach trzeba mieć potwora a potem się okazywało że wystarczy sprzęt o klasę niższy.

15.12.2014 10:38
Mortalking
95

Jak na taki kraj jak Polska to moim zdaniem ten nieszczęsny Piksel raczej miejsca sobie na rynku nie znajdzie.

14.12.2014 15:48
😍
odpowiedz
Mortalking
95

"Deweloperzy pragnęli wypuścić grę w okresie świątecznym, ale nie zamierzają iść na żadne kompromisy, więc postanowili dać sobie trochę więcej czasu na dopieszczenie kodu"... Płakałem ze śmiechu jak to czytałem

11.12.2014 11:51
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Teraz tylko czekać aż TVN24 się tym zajmie, pan P będzie gościem programu Uwaga itp.

10.12.2014 13:39
odpowiedz
Mortalking
95

up: może być to spowodowane tym że twój wojownik jest przeciążony zbroję, odchudź go trochę. A jeżeli to nie pomoże to możliwe że twój pad jest jakoś źle skonfigurowany z systemem.

10.12.2014 10:32
odpowiedz
Mortalking
95

W ostatnich latach to najlepsza produkcji CI bez dwóch zdań !!!, a to że ma jakieś błędy to w dzisiejszych czasach standard, patrz FarCry 4, AC:Unity. Po za tym ludzie chyba jeżdżą po każdej grze CI tak dla zasady.

09.12.2014 12:34
odpowiedz
Mortalking
95

CDProjekt jest sam sobie winny, powinni zrobić jak z Cyberpunk 2077 gra wyjdzie jak będzie gotowa, bez podawania konkretnych dat. Więc ja się nie dziwię że teraz wielu osób po nich jeździ.

09.12.2014 12:28
odpowiedz
Mortalking
95

Skoro przekładają premierę na maj to spodziewam się gry dopracowanej pod katem optymalizacji do perfekcji, nie ma zmiłuj się.
Szkoda ze luty odpadł bo okres zimowy jest najlepszy na spędzanie wolnego czasu przy ulubionej grze, bo w maju to już się zaczynają upały, słońce wali prosto na monitor ;/

06.12.2014 16:33
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Ciekaw jestem czy to prawda czy może Techland przestraszył się reakcji graczy i tak dla uspokojenia sytuacji napisał że 4 gb w min, a 8 gb w zalecanych.

05.12.2014 13:45
odpowiedz
Mortalking
95

Może Techland zobaczy że ludzie na forach nie źle po nich jeżdżą za takie wymagania i coś z tym zrobią.

05.12.2014 12:20
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Widziałem mnóstwo fragmentów rozgrywki i jakoś ta grafika nie jest hiper duper super, po prostu panom z Techlandu nie chce się już dłubać przy optymalizacji.
16 GB Ramu to dla mnie jakiś nonsens, sam posiadam 8 GB w dwóch kościach po 4 bardzo dobrą kartę i procka i5 z nowej generacji i jakoś do tej pory każda gra mi wskakuje bez zacięć na full detalach.

05.12.2014 09:54
😒
odpowiedz
Mortalking
95

Z tej mąki dobrego chleba nie będzie. Dwie genialne pierwsze części Terminatora spowodowały że każdy kolejny film z serii to średniak który niczym się nie wyróżnia.

03.12.2014 20:00
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Szykuje się kolejny hit z Polski, jest na co czekać. Na bank pod względem sprzedaży przebije Dead Island.

03.12.2014 10:18
odpowiedz
Mortalking
95

Pisano że gra pod względem graficznym wygląda o wiele gorzej niż Dying Light mimo że jest tworzona na tym samym silniku graficznym.

03.12.2014 10:16
odpowiedz
Mortalking
95

Na co w takiej grze Dubbing, w Dead Island nie było i chyba dało się przejść grę bez problemu.
To nie Wiedźmin że będzie cała masa dialogów do wysłuchania.

03.12.2014 10:13
odpowiedz
Mortalking
95

Zbyt monotonne i nie zaciekawie to wygląda, na dodatek te wymagania 8 GB Ram oraz grafika GTX 760 WTF, to nie FarCry 4.

02.12.2014 12:51
👎
odpowiedz
Mortalking
95

To ciągłe przesuwanie premiery świadczy tylko o tym jak słabą produkcją musi być ta gra, z resztą wystarczy spojrzeć na fragment rozgrywki i wszytko jasne.
P.S po raz kolejny się zastanawiam po co Reality Pump brało się za dokańczanie tego crapa.

02.12.2014 11:17
😉
odpowiedz
Mortalking
95

Szkoda że Empik nie udostępnia danych w postaci ilości sprzedanych egzemplarzy tylko sama sucha tabelka.

26.11.2014 13:37
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Szkoda że Reality Pump dało się wkopać w dokańczanie tej gry która po obejrzeniu gamepleyu wydaje się być grą niskich lotów o fatalnej animacji i grafice.
Zamiast marnować czas na to coś mogli by w tym okresie robić swój autorski projekt.

20.11.2014 21:37
odpowiedz
Mortalking
95

Czytałem na necie że w kilka dni od premiery rozeszło się 7,5 mln pudełek z grą na wszystkie platformy.

06.11.2014 20:02
👍
odpowiedz
Mortalking
95

No to jeszcze tydzień, półtora i na bank opchną te 500 tys które pozwoli im wyjść na zero, a potem to już czysty zysk. Szacunek za strwożenie takiej gry.

05.11.2014 16:17
odpowiedz
Mortalking
95

Tak jak bym oglądał zwiastun do części 3 różnic żadnych.

31.10.2014 21:40
odpowiedz
Mortalking
95

Szkoda że twórcy nie podają ile wyniósł budżet gry.

29.10.2014 21:45
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Szkoda że tracili czas na coś co nie ujrzy światła dziennego. Gdyby z miejsca podjęli taka decyzję i skupili się na nowej generacji i PC to już dawno gra była by na sklepowych pułkach, a tak trzeba nadal czekać.

27.10.2014 11:11
odpowiedz
Mortalking
95

Ten krótki tekst powinien zatkać usta tym wszystkim malkontentom którzy z góry skazywali grę na porażkę i wieścili wszem i wobec że to kolejny syf od CI.

27.10.2014 10:10
odpowiedz
Mortalking
95

Przeniesienie premiery na początek roku 2015 moim zdaniem to błąd. Techland pokazał już niemal wszystko w materiałach promocyjnych, a od dłuższego czasu już nic konkretnego się nie pojawiło i raczej nie pojawi a czekać nadal trzeba.

27.10.2014 09:44
odpowiedz
Mortalking
95

Nie wiem czemu ludzie tak czepili się tego że CDAction wystawiło tej grze notę 9.
P.S a tak na marginesie to gra może odnieść spory sukces gdyż na konsolach nowej generacji takich gier w stylu DS jest jak na lekarstwo i ludzie mogą z chęcią po nią sięgnąć. Wiec ten pułap 500 k jakie CI musi sprzedać aby wyjść na zero może szybko zostać przekroczony.

26.10.2014 10:40
odpowiedz
Mortalking
95

Ergo ---> poziom przeciwników mógł zostać specjalnie obniżony przez twórców na potrzeby filmików aby materiał był płynny a osoba pokazująca dany poziom nie męczyła się zbyt długo z jakimś oponentem. To częsta praktyka wśród twórców którzy publikują rozgrywkę z komentarzem.

26.10.2014 10:15
odpowiedz
Mortalking
95

Konwencja ciekawa, ale jak się obserwuje tę rozgrywkę to jakoś tak nudą wieje.

26.10.2014 10:09
odpowiedz
Mortalking
95

Nie ma szans aby ta gra ujrzała światło dzienne, jakaś organizacja walcząca z przemocą wniesie protest, zrobi się szum i żaden wydawca czy platforma nie będą chciały wydać tej gry.

25.10.2014 10:03
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Nie chodzi o to że ten zwiastun jest słaby tylko o to że poprzedni zwiastun "Zabijając potwory" był genialny do tego stopnia że trudno było stworzyć coś co trzymało by taki sam poziom lub go przewyższyło.
P.S akcja z koniem oraz ten kruk przebijający głowę, epickie.

24.10.2014 11:10
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Alsen ---> nie kracz koluniu nie kracz.

24.10.2014 11:02
😊
odpowiedz
Mortalking
95

Do tych co narzekają na wysokie wymagania, "Nikomu korona z głowy nie spadnie jak nie zagra w tę grę na maksymalnych ustawieniach" Dziękuję bardzo za uwagę.

22.10.2014 11:51
odpowiedz
Mortalking
95

Skoro zapowiadają ta grę tak nagle a premiera ma się odbyć za około miesiąc, to chyba ta gra była robiona na kolanie tanim kosztem tylko po to aby na znanej marce wyciągnąć trochę grosza.

21.10.2014 12:02
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Wychodzi na to że jak forumowicze gry-online nie znają tej pani to znaczy że jest ona mało istotna dla branży i Ubisoftu. Ale z kolei taki pan Gop i Blaszyński czy Chmielarz to już tuzy branży bo często udzielali wywiadów itp. dzięki czemu forumowicze mogli się z nimi zapoznać. Żal po prostu żal.

17.10.2014 13:34
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Ta gra ma jeden mankament, jak się ciacha przeciwników to jucha leje się wiadrami, fajny efekt ale brakuje mi w tym odcinania kończyn czy głów, wtedy walka zyskała by na wiarygodności.

17.10.2014 13:26
odpowiedz
Mortalking
95

No ale jak w projekt typu S:GW2 wpakowuje się 20 mln zł lub więcej i trzeba czekać aż 1.5 roku aby wkład się zwrócił to taka inwestycja nie jest warta świeczki. Przy takim nakładzie finansowym oczekuje się że gra zacznie przynosić zyski już w miesiąc po premierze abo z jej nastaniem.

17.10.2014 11:06
odpowiedz
Mortalking
95

wladsenty --> tyle że ten pułap 2 mln S:GW2 osiągną po prawie półtora roku od premiery, a w dniu premiery sprzedaż zawiodła tak samo jak oceny branżowych portali.

17.10.2014 11:03
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Znając życie i zwiastuny do Wiedźmina to ten nadchodzący będzie miarzdzył.

16.10.2014 18:31
odpowiedz
Mortalking
95

Moim zdaniem po słabej sprzedaży S:GW2 już nie pokuszą się o stworzenie części trzeciej.
Pewnie zaczekają jak pójdzie sprzedaż LoTF jeśli będzie zadowalająca to będą mieli markę którą będą rozwijać.

13.10.2014 15:05
odpowiedz
Mortalking
95

ufo555555 --> grę napędza silnik Fledge Engine autorstwa Deck 13, którzy współtworzą grę.

13.10.2014 12:58
odpowiedz
Mortalking
95

Jestem ciekaw w jakiej ilości sprzeda się LoTF, bo poprzednie gry CI zaliczały słabe rezultaty, bo od premiery S:GW2 ich gry nie radziły sobie najlepiej na listach sprzedaży.

10.10.2014 19:33
😉
odpowiedz
Mortalking
95

WOW budżet filmu 558,080 zł. Co oni za to chcą stworzyć, spot reklamowy.

04.10.2014 13:32
odpowiedz
Mortalking
95

Jakoś na fragmentach gamepleyu nie widać że oprawa graficzna to jakieś cudo i dlatego dziwią mnie takie wysokie wymagania.

30.09.2014 13:21
odpowiedz
Mortalking
95

Jestem trochę w szoku że wystarczy im sprzedaż jedynie 500 tys pudełek aby wyjść na zero, ten pułap osiągną bez problemu zwłaszcza gdy czyta się reakcje ludzi na każdy ujawniony gameplay. A jeśli chodzi o S:GW2 to szkoda że nie podano na jaki wynik finansowy przełożyła się ta dwu milionowa sprzedaż gry.

25.09.2014 12:03
odpowiedz
Mortalking
95

I na co było się bawić Crytekowi w te exy na XboxONE skoro mogli to wydać z miejsca na PS4, XONE oraz PC, więcej by zarobili nie wpakowali by się w problemy finansowe i nie musieli by robić tego żałosnego kroku jakim jest ratowanie sprzedaży wydając grę na PC.

24.09.2014 12:51
odpowiedz
Mortalking
95

Matekso - to się nazywa marketing, gdyby zrobili to w języku polskim i dodali angielskie napisy mało kto by chciał to oglądać. CI dobrze zdaje sobie sprawę z tego że w Polsce sprzeda się mały odsetek pudełek z grą, a większość w USA i Europie zachodniej i pod nich są robione takie materiały promocyjne.

23.09.2014 14:36
👎
Mortalking
95

Zastanawia mnie jedno, skoro mają te 4.6 mln $ to już nie mogą za to stworzyć całej gry, tylko wymyślają kolejny pułap po którym dodadzą kolejną lokacje. Mi to wygląda na naciąganie.

23.09.2014 14:28
odpowiedz
Mortalking
95

To nie pierwsza informacja o tym że dany tytuł będzie działała w 1080p a drugi w 900p. Twórcy Wiedźmina będą robić to samo, Techland również podczas premiery Dying Light.
No sorry takie mamy konsole ;)

20.09.2014 13:28
odpowiedz
Mortalking
95

To że animacja niczym się nie różni do tej z DI to żadne zaskoczenie gdyż pierwotnie ten projekt był modem do gry DI, po czym doszli do wniosku że można z tego zrobić odrębny tytuł. A sama gra jest traktowana przez Techland jako projekt poboczny a nie tytuł AAA więc te narzekania że coś jest be są trochę nie na miejscu.

20.09.2014 13:18
👍
odpowiedz
Mortalking
95

WOW ktoś tu się bardzo postarał

12.09.2014 16:25
odpowiedz
Mortalking
95

W USA na dzień 23 sierpnia Dying Light w przedsprzedaży zamówiło 186,408 osób a Wiedźmina 118,024 z czego prawie 80 tys przypada na PS4 a reszta na PC.

05.09.2014 16:02
😍
odpowiedz
Mortalking
95

Premiera konsoli na którą nikt w naszym kraju nie czeka. Polski oddział Microsoftu wpakował sobie kulkę w łeb.

05.09.2014 15:56
👎
odpowiedz
Mortalking
95

Dziwie się że Microsoft nie może reklamować tej gry na swój sprzęt, przecież Activision jak i twórcom gry powinno zależeć aby ta gra dotarła do jak największej liczby graczy, a zakaz reklamowania może to skutecznie zmniejszyć.

04.09.2014 14:02
odpowiedz
Mortalking
95

Szczerze, to Dying Light aż tak straszne nie jest bo nie ma tam elementów zaskoczenia tylko swododna sieczka nieumarłych oraz swoboda w poruszaniu się.
Co innego The Evil Within, Alien:Isolation tid.

04.09.2014 13:57
odpowiedz
Mortalking
95

Szacunek za sprzedaż 8 mln pudełek, ale powiało propagandą.
Można wmawiać że to młoda seria itd. ale jakoś Dead Island jako nieznany wcześniej tytuł potrafił rozejść się w nakładzie 5 mln sztuk, do tej pory to zapewne o wiele wiele więcej.
Sprzedaż W3 wszystko nam powie o popularności tej serii na świecie.

22.08.2014 12:36
👍
odpowiedz
Mortalking
95

Graficznie to gra prezentuje się cudownie, no i jeszcze ten klimat.

22.08.2014 12:20
odpowiedz
Mortalking
95

Ja liczyłem na animację, jakoś mi się nie uśmiecha to w formie filmu zwłaszcza po tym co pokazała poprzednia ekranizacja. Ciekawi mnie jaki budżet osiągnie ta produkcja ?

21.08.2014 12:45
odpowiedz
Mortalking
95

Pewnie się skończy tak jak ktoś napisał wyżej XOne - 720p/PS4 - 900p i być może przy takich wartościach uda im się osiągnąć 60 kl/s.

21.08.2014 12:25
odpowiedz
Mortalking
95

Jak już ma powstać ekranizacja Wiedźmina to tylko w formie animacji, coś na wzór zwiastunów i intra które stworzył Pan Bagiński. Kto je widział to zdaje sobie sprawę jaka mogła by powstać z tego fenomenalna animacja.

16.08.2014 13:50
odpowiedz
Mortalking
95

Dla mnie Dying Light od Techlandu zmiażdży tą grę że hoho. Bo DI2 nie zaoferuje nic ponad to co było w DI natomiast DL to samo plus system parkur oraz nocny tryb zombii.