Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Najpopularniejsze gry wydane przez Forever Entertainment S.A. w Polsce

Violett

Violett

Wydane w Polsce gry

Violett 13 grudnia 2013

Plany wydawnicze na przyszłość

Prodigy Tactics2018

Współpracujący z Forever Entertainment S.A. producenci gier

Lista producentów gier wydawanych przez Forever Entertainment S.A.


Digital Melody

Hanakai Studio

Taito

Wiadomości dotyczące Forever Entertainment S.A.


Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (13-20 listopada 2017 r.)

Adrian Werner, 20 listopada 2017, 12:15

Miniony tydzień okazał się dla polskiego rynku gier całkiem owocny. Do sprzedaży trafił horror Hollow i dodatek This War of Mine: Stories - Father’s Promise, na Steam wprowadzono złotówki, a twórcy SUPERHOT pochwalili się wynikami sprzedaży tej gry. Ponadto w kioskach wylądował nowy numer CD-Action.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (31 października - 6 listopada 2016 r.)

Adrian Werner, 6 listopada 2016, 15:58

W tym tygodniu na polskim rynku działo się sporo. Zapowiedziano obiecującego RTS-a Iron Harvest i mobilną grę pięściarską Real Boxing: Manny Pacquiao. Obejrzeliśmy także obszerny materiał video z pierwszoosobowego horroru Hollow, Agony trafiło na Kickstartera, a firma Cenega poinformowała o zamiarze wydania taniej serii Polskie Symulatory.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (3-9 października 2016 r.)

Adrian Werner, 10 października 2016, 12:43

Miniony tydzień okazał się dla polskiego rynku gier całkiem owocny. Do sprzedaży trafiła strzelanka BUTCHER, zapowiedziano konsolowe wersje FPS-a Inner Chains, podano datę premiery projektu Alice VR, pokazano Timbermana w wersji na XOne oraz przyznano kolejną prestiżową nagrodę This War of Mine.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (14-20 września 2015 r.)

Adrian Werner, 21 września 2015, 19:49

W minionym tygodniu cieszyliśmy się przede wszystkim z licznych premier polskich produkcji, zarówno na pecety, jak i platformy mobilne. Ponadto dowiedzieliśmy się, kiedy do sprzedaży trafi wyczekiwana gra rajdowa.

Promocje mobilne na weekend 21-22 lutego (m.in. Iesabel, Flashout 2, Frozen Synapse)

Jiker, 21 lutego 2015, 13:10

Przed Wami kolejne wydanie cyklu poświęconego najciekawszym promocjom cenowym na gry mobilne. W przeglądzie zamieściliśmy informacje o przecenach takich gier jak Iesabel, Flashout 2, Frozen Synapse, Sentinel 4: Dark Star, serii Strategy & Tactics oraz o akcji Humble Square Enix Bundle.

Promocje mobilne na weekend 21-22 lutego (m.in. Iesabel, Flashout 2, Frozen Synapse)

Jiker, 21 lutego 2015, 13:10

Przed Wami kolejne wydanie cyklu poświęconego najciekawszym promocjom cenowym na gry mobilne. W przeglądzie zamieściliśmy informacje o przecenach takich gier jak Iesabel, Flashout 2, Frozen Synapse, Sentinel 4: Dark Star, serii Strategy & Tactics oraz o akcji Humble Square Enix Bundle.

Promocje mobilne na weekend 19–20 lipca (m.in. Anomaly 2, seria Frederic, Mirror’s Edge)

Jiker, 19 lipca 2014, 09:13

Prezentujemy kolejne wydanie cyklu poświęconego najciekawszym promocjom cenowym na gry mobilne. W przeglądzie zamieściliśmy informacje o przecenach takich gier jak Anomaly 2, Frederic – Evil Strikes Back, Mirror’s Edge, Frozen Synapse oraz Breach & Clear.

Promocje mobilne na weekend 19–20 lipca (m.in. Anomaly 2, seria Frederic, Mirror’s Edge)

Jiker, 19 lipca 2014, 09:13

Prezentujemy kolejne wydanie cyklu poświęconego najciekawszym promocjom cenowym na gry mobilne. W przeglądzie zamieściliśmy informacje o przecenach takich gier jak Anomaly 2, Frederic – Evil Strikes Back, Mirror’s Edge, Frozen Synapse oraz Breach & Clear.

Prodigy – wystartowała zbiórka pieniędzy na miks taktycznego cRPG i stołowej gry figurkowej

Draug, 4 kwietnia 2014, 12:44

W serwisie Kickstarter rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Prodigy. Mowa o taktycznym cRPG, w którym starcia między bohaterami będą toczone nie przy użyciu myszki i klawiatury, lecz specjalnej elektronicznej planszy z figurkami i oddziałującymi na nie kartami. Twórcy potrzebują 100 tysięcy dolarów, by przygotować tytuł do wypuszczenia w wersji alfa. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, głównie z myślą o pecetach.