Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Xicat Interactive

Firma wydawca


Wiadomości dotyczące Xicat Interactive


Studio odpowiedzialne za Bionic Commando i Terminator Salvation oficjalnie zamknięte

Jiker, 13 sierpnia 2009, 08:45

Przedstawiciele szwedzkiego studia GRIN oficjalnie potwierdzili wczorajsze informacje odnośnie jego zamknięcia. Powodem podjęcia takiej decyzji były opóźnienia w płatnościach ze strony wydawców, z powodu których firma utraciła płynność finansową. Grupa byłych już członków dewelopera podjęła jednocześnie decyzję o założeniu nowego studia.

NARC i Powerdrome potwierdzone na PC

ComCo, 9 lutego 2005, 11:03

W niedawno odświeżonym planie wydawniczym firmy ZOO Digital Publishing pojawiły się pecetowe konwersje dwóch, dotychczas zapowiadanych wyłącznie na konsole, gier: NARC oraz Powerdrome. Ten pierwszy tytuł powinien trafić na półki zachodnich sklepów dokładnie pierwszego czerwca bieżącego roku, rynkowy debiut drugiego programu wyznaczono dokładnie miesiąc później, czyli 1 lipca.

Takeda 2 – nowa strategia zaanonsowana

[email protected], 10 listopada 2004, 16:47

Historia Japonii i innych krajów Dalekiego Wschodu niewątpliwie jest fascynująca. O tym, że jest to również dobry temat na grę komputerową przekonali świat twórcy gry Shogun: Total War. Podobne ambicje mieli również ludzie ze studia Magitech. Dość niefortunnie dla firmy złożyło się jednak tak, iż gra, która miała być konkurencją dla zmagań szogunów, praktycznie nie została dostrzeżona. Nie zraziło to producentów i stąd pomysł na drugą części strategii o nazwie Takeda.

Fighter Ops - nadchodzi nowa generacji wojskowych symulatorów lotu

Elrond, 21 czerwca 2004, 13:55

W marcu tego roku informowaliśmy Was, iż firma G2 Interactive zamierza zabrać się za tworzenie nowej generacji wojskowych symulatorów lotu. Pierwszym przedstawicielem tego gatunku miała być gra Fighter Ops, która według zapewnień swoich twórców ustanowi nowe standardy dla symulatorów. I wszystko wskazuje na to, ze nie były to tylko czcze przechwałki.

ŚGK Wydanie Specjalne 3/2003 już w piątek w sprzedaży

Solnica, 17 września 2003, 10:51

W najbliższy piątek w kioskach i salonach prasowych pojawi się kolejny numer Wydania Specjalnego ŚGK, tym razem w całości poświęcony grom określanych mianem FPS. Oprócz wielu ciekawych tekstów na temat tego typu gier, z którymi będziecie mogli się zapoznać wewnątrz numeru, na dołączonych doń płytach CD znajdziecie między innymi nową, poprawioną wersję gry Snajper oraz wydawany przez Armię Stanów Zjednoczonych shooter taktyczny – America's Army.

Za sterami samolotu F/A-18 Hornet podczas operacji "Iracka Wolność"

eLKaeR, 12 lipca 2003, 12:05

Blisko cztery miesiące temu rozpoczęła się ofensywa militarna Stanów Zjednoczonych i państw sprzymierzonych w Iraku, która stała się inspiracją dla twórców gry symulacyjnej pt. F/A-18 Operation Iraqi Freedom, czyli projektantów z firmy Graphic Simulations. Program ten stanowi samodzielne rozszerzenie F/A-18 Korea (rok wydania: 1997) i F/A-18 Precision Strike Fighter (2001).

NBA Live 2003 i Snajper w polskich sklepach

Łosiu, 29 listopada 2002, 14:47

Jak podaje nasz rodzimy dystrybutor, firma Cenega Poland, „NBA Live 2003”, kolejna odsłona słynnej serii sportowej pochodzącej z firmy Electronic Arts Inc. oraz „Snajper” całkowicie polska produkcja, pochodząca z zespołu Mirage Interactive, trafiły dziś na półki polskich sklepów. Cena „NBA Live 2003” wynosi 139,90 PLN, zaś za „Snajpera” musimy zapłacić 59,90 PLN.

Sniper: Path of Vengeance wycofany ze sklepów w okolicy Waszyngtonu

Solnica, 24 października 2002, 00:49

W związku z ostatnimi tragicznymi wydarzeniami, jakie miały miejsce w okolicach Waszyngtonu, z półek znajdujących się w tym rejonie sklepów sieci Wall-Mart wycofane zostały egzemplarze gry Sniper: Path of Vengeance. Przedstawiciele firmy uznali, iż będzie to najwłaściwszy gest z ich strony w obliczu zaistniałej sytuacji.

Snajper = RatHunt?

Mariusz Klamra, 22 września 2002, 15:02

Wczoraj miały miejsce dwie światowe premiery: do sklepów w USA trafiła długo oczekiwana Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin, której poprzedniczka przez wielu graczy jest uważana za najlepszą strategię turową z okresu II wojny światowej. Drugim tytułem jest Sniper, produkt polskiego studia Mirage Interactive. Na temat tej ostatniej gry pojawiają się na zachodnich serwisach sprzeczne i nie do końca prawdziwe informacje.

Kolejne dzieło programistów z Mirage Interactive trafi niedługo do sklepów

Łosiu, 14 sierpnia 2002, 12:47

Snajper to najnowsza produkcja polskiego studia Mirage Interactive, znana dawnej pod nazwą RatHunt. Przypominam, że jest to dynamiczna gra akcji, oglądana z perspektywy pierwszoosobowej, zawierająca elementy przygodówki i RPG, oparta o LithTech, jeden z najbardziej znanych i stabilnych enginów graficznych na świecie. Zainteresowani?? Jeżeli tak to mam dobrą wiadomość. Mianowicie, polski wydawca Snajpera, firma Cenega Poland ujawniła, że znajdzie się on w naszych sklepach już w połowie września. Cena wynosić będzie tylko 59 PLN.

Po polskim Fallout - polski Deus Ex

Sznur, 8 maja 2002, 14:55

Zespół Mirage Interactive kończy właśnie prace nad niezwykle ciekawym cRPG – Another War, który już wkrótce trafi do sklepów, lecz zapewne nie każdy wie, iż całkiem niedługo możemy spodziewać się kolejnej gry ze stajni polskiego developera, równie interesującej lecz o zupełnie innym charakterze.

Jane's Attack Squadron ukończony

Sznur, 23 marca 2002, 17:08

Pierwszy symulator zespołu Mad Doc Software, firmowany nazwą prestiżowego wydawnictwa militarnego Jane’s, już wkrótce ujrzy światło dzienne. Jak informuje wydawca, firma Xicat Interactive, prace nad Jane’s Attack Squadron zostały zakończone, a gra trafi do sklepów 27 marca.

Ballistics w sklepach

Łosiu, 23 listopada 2001, 08:43

Ballistics - futurystyczne wyścigi stworzone przez szwedzkiego producenta, firmę Grin znalazły się w zachodnich sklepach. W chwili obecnej możecie je zamówić w jednym z zachodnich sklepów internetowych, typu EBgames czy Amazon.

Ballistics - Demo

Solnica, 4 listopada 2001, 13:16

Refleks? Wymagany bardzo wysoki. Dlaczego? Ballistics to najszybsza gra w jaką dane mi było do tej pory grać. Sam tytuł wskazuje zresztą na to, iż prędkości jakie można w niej rozwijać są zawrotne.

Prace nad Ballistics zakończone

Solnica, 9 października 2001, 10:05

Kolejny tytuł, może nie tak znany jak Sid Meier's Civilization III o którym pisałem nieco wcześniej, ale również bardzo ciekawy – Ballistics, został ukończony i powędrował do tłoczenia.