Ekonomiczne - Gry Nintendo DS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry o tematyce ekonomiczne na platformę DS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Anno: Create a New World
Strategiczne 20 maja 2009
Czwarta pełnoprawna odsłona popularnego cyklu strategii ekonomicznych, zapoczątkowanych w 1998 roku. Za jej powstanie odpowiada już po raz drugi ekipa Related Designs, będąca częścią koncernu Ubisoft. Zgodnie z tytułem gry, akcja przenosi nas ponownie w czasy średniowiecza i wielkich odkryć geograficznych, a gracze wcielają się w role kolonistów, którym udało się dotrzeć do wschodnich wybrzeży Azji. Mechanika zabawy nie odbiega od standardów znanych miłośnikom serii.
Anno 1701: Dawn of Discovery
Strategiczne 24 sierpnia 2007
Anno 1701 to pozycja, która zainteresuje przede wszystkim miłośników mozolnego rozwijania i rozbudowywania zamorskich posiadłości oraz rośnięcia w potęgę poprzez zręczne, ekonomiczne manewry.
The Sims 3
Symulacje 26 października 2010
Trzecia pełnoprawna odsłona cyklu symulacji życia The Sims. Gra wyprodukowana została przez zespół deweloperski The Sims Studio we współpracy ze studiem Maxis oraz koncernem Electronic Arts. Zgodnie ze schematem serii, The Sims 3 pozwala przejąć kontrolę nad życiem wirtualnych postaci – od narodzin aż do śmierci. Zadaniem gracza jest troska o zaspokojenie potrzeb każdego z Simów, dotyczących m.in. relacji towarzyskich, spraw rodzinnych oraz kariery zawodowej.
The Sims 2
Symulacje 24 października 2005
Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts. Gracze ponownie mają okazję zaopiekować się wirtualnymi postaciami, kierując ich poczynaniami przez niemal całe życie – od wczesnego dzieciństwa aż do późnej starości. Celem zabawy jest osiągnięcie możliwie jak najwyższego wyniku Life Score, obrazującego intensywność ważnych wydarzeń w życiu bohatera.
The Settlers (1993)
Strategiczne 12 lipca 2007
The Settlers to pierwsza odsłona niezwykle popularnego cyklu gier strategicznych rozgrywanych w czasie rzeczywistym, która przenosi nas do średniowiecznego królestwa, targanego wojną pomiędzy zwaśnionymi baronami.
Harvest Moon DS
RPG 12 września 2006
Harvest Moon DS jest kolejną częścią bestsellerowej serii gier fabularno-symulacyjnych, traktujących o życiu na wsi. Tym razem developerzy postanowili zaprezentować rolniczą rzeczywistość posiadaczom kieszonkowej konsoli Nintendo DS.
Sid Meier's Civilization Revolution
Strategiczne 8 lipca 2008
Konsolowa odsłona jednej z najpopularniejszych pecetowych serii gier strategicznych, zapoczątkowanej we wczesnych latach 90-tych przez firmę MicroProse, a kontynuowanej przez nowe studio Sida Meiera – Firaxis Games. Podobnie jak w dotychczasowe odsłony cyklu, Sid Meier's Civilization Revolution jest turową strategią, w której kierujemy rozwojem wybranej cywilizacji na przestrzeni całych tysiącleci. Do każdej z szesnastu grywalnych nacji przyporządkowano słynnego przywódcę (np.
Theme Park
Strategiczne 23 marca 2007
Theme Park jest strategią ekonomiczną wyprodukowaną przez ekipę studia Bullfrog Productions. Gracze przejmują kontrolę nad parkiem rozrywki, a ich zadaniem jest uczynienie z niego jak najbardziej atrakcyjnego i jednocześnie wysoce dochodowego miejsca. Tytuł uznawany jest za prekursora popularnej serii RollerCoaster Tycoon.
The Sims 2: Pets
Symulacje 3 listopada 2006
Czwarty dodatek do bardzo popularnej gry The Sims 2, w której gracze kontrolują życie codzienne stworzonych przez siebie wirtualnych postaci. Zgodnie z tytułem, rozszerzenie The Sims 2: Zwierzaki wprowadza do gry różnego rodzaju zwierzęta domowe: od psów i kotów po świnki morskie, rybki akwariowe, chomiki i ptaki. Podobnie jak Simów, wygląd zwierzaków możemy własnoręcznie zaprojektować. Do dyspozycji mamy też dla nich cały szereg ozdobnych gadżetów pokroju chust na szyje i obroży.
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon
RPG 18 listopada 2008
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon to druga odsłona cyklu, będącego odłamem bestsellerowej serii gier fabularno-symulacyjnych, traktujących o życiu na wsi. W porównaniu do jedynki wprowadza kilka nowości, z możliwością przepisania farmy na dzieci włącznie.
Harvest Moon DS Cute
RPG 25 marca 2008
Harvest Moon DS Cute to kolejna odsłona słynnej serii. Tytuł ten jest jednocześnie wyjątkowym wydaniem Harvest Moon DS, przeznaczonym dla dziewcząt.
Harvest Moon: Frantic Farming
RPG 25 sierpnia 2009
Kolejna gra opowiadająca o losach słonecznej wyspy i pozwalająca opiekować się własną farmą. Tym razem okolicę zaatakowała plaga rosnących dziko i bez żadnej kontroli warzyw, którą musimy powstrzymać.
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon
RPG 2 lipca 2007
Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon to odłam bestsellerowej serii gier fabularno-symulacyjnych, traktujących o życiu na wsi. Przygotowując niniejszą pozycję developerzy postanowili wprowadzić do niej wiele nowych elementów, niewystępujących we wcześniejszych tytułach spod znaku Harvest Moon.
SimCity DS
Strategiczne 19 czerwca 2007
SimCity DS to strategia ekonomiczna, przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo. Należy ona do znanego cyklu, traktującego o budowie i rozwoju miasta. Owa pozycja powstała na bazie opublikowanej w styczniu 1999 roku gry SimCity 3000, aczkolwiek nie stanowi jej stuprocentowej konwersji.
Cake Mania
Strategiczne 27 marca 2007
Cake Mania jest konwersją gry dostępnej do tej pory jedynie Pecetowcom. Można ją zaliczyć do gatunku pozycji pseudoekonomicznych – głównym zadaniem gracza jest bowiem zarządzanie cukierniami, dekorowanie ich i przyrządzanie prostych posiłków. Wydawcą gry jest firma Majesco, producentem zaś Digital Embryo, zastępująca na tym miejscu pierwotnego developera, studio Sandlot Games.
Horsez
Towarzyskie 28 listopada 2006
Petz to seria gier symulacyjno-familijnych wydanych przez Ubisoft, które pozwalają przygarnąć wirtualnego zwierzaka. Wchodzące w jej skład produkcje koncentrują się na poszczególnych gatunkach czworonogów. Gra Horsez pozwala natomiast zająć się „nieco” większym zwierzęciem – koniem.
Monopoly
Towarzyskie 26 października 2010
Monopoly to wirtualna adaptacja najpopularniejszej gry planszowej świata. Staramy się osiągnąć tytułowy monopol poprzez udane inwestycje.
Harvest Moon: Grand Bazaar
RPG 30 grudnia 2008
Kolejna odsłona popularnej gry, w której wcielamy się we właściciela gospodarstwa rolnego przejmującego schedę po sławnym poprzedniku.
The Sims 2: Castaway
Symulacje 22 października 2007
Kolejna gra z serii "The Sims". Tym razem znajdujemy się na bezludnej wyspie, wcielając się w postać tytułowego rozbitka. Musimy przeżyć w niekorzystnym środowisku, poznając jednocześnie sekrety wyspy.
Hysteria Hospital: Emergency Ward
Strategiczne 16 czerwca 2009
Dość luźna symulacja zarządzania szpitalem. Na początku przejmujemy kontrolę nad przychodnią w Maryville, by z czasem stać się szefem kliniki w Nowym Jorku.
City Life DS
Strategiczne 4 września 2008
Kieszonkowa wersja znanej strategii ekonomicznej. Zajmujemy się tworzeniem własnej metropolii. Gra największy nacisk kładzie na ukazanie rozwoju miasta, spychając na dalszy plan problem zarządzania budżetem.
Hotel Giant DS
Strategiczne 28 listopada 2008
Hotel Giant DS to gra przeznaczona na przenośną konsolę firmy Nintendo. Produkcja ta skierowana jest do tych, którzy lubią wysiłek umysłowy i mają smykałkę do biznesu.
SimCity Creator
Strategiczne 28 września 2008
Sim City Creator jest kolejną częścią niezwykle popularnej serii strategii ekonomicznych, w której gracz otrzymuje możliwość wcielenia się w budowniczego i zarazem burmistrza wykreowanej przez siebie metropolii.
The Sims 2: Apartment Pets
Symulacje 26 sierpnia 2008
The Sims 2: Apartment Pets to kolejna odsłona jednej z najlepiej sprzedających się gier w historii branży elektronicznej rozrywki. Produkcja koncernu Electronic Arts adresowana jest do fanów popularnej sagi, a opisywane tu wcielenie symulatora ludzkiego życia rozwija pomysły, które autorzy zapoczątkowali już w roku 2006, tworząc przenośne The Sims 2: Pets.