Science fiction - Gry RPG Nintendo Wii
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku rpg o tematyce science fiction na platformę Wii.
RPG. Gatunek gier, w skład którego wchodzą wszelkie produkcje z przeważającą liczbą elementów rozwoju prowadzonego bohatera (bądź grupy bohaterów) i rozbudowanych statystykach postaci, a także cechujące się wielowątkową fabułą i wielowątkowymi questami. Zaliczmy do niej zarówno klasyczne gry RPG bazujące na walce turowej i zasadach rodem z "papierowych gier RPG" (Baldur's Gate, Fallout), jak i RPG akcji z dynamiczną walką toczoną w czasie rzeczywistym (seria Gothic) oraz jRPG, czyli bardzo charakterystyczne tytuły bazujące na stylistyce i kulturze państw dalekiego wschodu, w tym anime i mandze (cykle Final Fantasy i Kingdom Hearts).
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Xenoblade Chronicles
RPG 10 czerwca 2010
Opracowana przez studio Monolit Software pod wodzą Tetsuyi Takahashiego gra jRPG, stanowiąca próbę przywrócenia temu popularnemu gatunkowi świetności z czasów najlepszych odsłon cyklu Final Fantasy. Akcja gry Xenoblade Chronicles rozgrywa się w dosyć oryginalnym uniwersum, umiejscowionym na ciałach dwóch bogów, którzy niegdyś walczyli ze sobą w bitwie. Jedno z nich zamieszkiwane jest przez ludzi, zaś nad drugim kontrolę przejęły istoty mechaniczne, przygotowujące się do ataku na przeciwnika.
Tales of Graces
RPG 10 grudnia 2009
Następna odsłona popularnego cyklu japońskich gier RPG. Wcielamy się w młodego bohatera, który musi wypełnić swoje przeznaczenie i zadbać o królestwo.
Earth Seeker
RPG 23 czerwca 2011
Japońska gra RPG wzbogacona bardzo rozbudowanymi elementami zręcznościowymi. Gracz przemierza duże lokacje i ściera się z potężnymi przeciwnikami. Mechanika walki korzysta z czasu rzeczywistego, ale w każdej chwili możemy zatrzymać akcje, zastanowić się nad strategią i wydać komendy czy użyć różnych przedmiotów.