Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl BioShock 2 [360] - Recenzja BioShock 2

12.02.2010 14:29
shinobi10
1
shinobi10
20
ShadouQ

Wow

12.02.2010 14:29
Kamsztof
2
odpowiedz
Kamsztof
20
Necromorph

Fajna recka, wg. mnie Bioshock 1 był lepszy.

12.02.2010 14:29
😊
3
odpowiedz
Matix138
4
Junior

Fajna recenzja. Jak każda :)

12.02.2010 14:34
4
odpowiedz
Glenek
2
Junior

Gra zarąbista ;D zacząłem w dniu premiery i gram do dziś codziennie ookolo 1,5 godziny
polecam ;DD

12.02.2010 14:36
5
odpowiedz
zanonimizowany706871
8
Centurion

to jest na pc

12.02.2010 14:40
Mada Fakir
6
odpowiedz
Mada Fakir
87
Sweet Transvestite

Ponowię moją prośbę, żeby pod koniec recenzji pokazać wszystkie plusy i minusy na raz.

12.02.2010 14:41
PitbullHans
7
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

To menu wyboru broni z wersji konsolowej zostało usunięte w wersji PC?

12.02.2010 14:44
berial6
8
odpowiedz
berial6
125
Ashen One

kolejna piątka?

12.02.2010 14:47
jaxon
👍
9
odpowiedz
jaxon
88
Infidel

Ja do tej pory lubie od czasu do czasu odpalić jeszcze BioShock 1, a to znaczy że śmiało moge uderzać w dwójke i sie nie zawiode.

12.02.2010 14:59
10
odpowiedz
kobinalewka
14
Chorąży

ja osobiście sądzę, że jedynka była lepsza

12.02.2010 14:59
😃
11
odpowiedz
zanonimizowany675205
10
Chorąży

ocena 5/5

12.02.2010 15:02
WheZY
12
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Jak w Resistance 2 multi? Eee?!
Ja tam za BioShock'ami nie przepadam ;)
Raczej najpierw za jedynkę się wezme ;)

12.02.2010 15:05
13
odpowiedz
zanonimizowany690197
8
Legionista

Pnie Krzyśku...Proszę o gramy z Assassins Creed 2 na PC bo chyba na pewno już macie:):)

12.02.2010 15:06
Stalin_SAN
14
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

oho 5 gwiazdek ładnie

12.02.2010 15:11
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany704526
3
Pretorianin

Hmm tak pokazanie wszystkich plusów i minusów też pod koniec razem z oceną było by świetne, ciesze sie że nie ma żadnego gównianego szorta :D I może jakaś zakładka by sie przydała na stronie która by pokazywała jakie oceny dostały gry

12.02.2010 15:11
👍
16
odpowiedz
hight_power
35
Generał

spoko recka:)

12.02.2010 15:24
Nolifer
17
odpowiedz
Nolifer
135
The Highest

Ocena jak najbardziej zasłużona :)

12.02.2010 15:29
👍
18
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Dobra recka, gra rowniez... no i oczywiscie zgadzam sie z ocena :)

12.02.2010 15:30
19
odpowiedz
denol1993
12
Legionista

Gra robi wrażenie, ale nie ma tej podnietki co w pierwszym Bioshocku

12.02.2010 15:40
Dart Wafel
20
odpowiedz
Dart Wafel
45
Der letzte Ritter

jak nazywa się ten utwór w 2:37?

12.02.2010 15:46
21
odpowiedz
zanonimizowany704858
7
Chorąży

Fajna recenzja i zgadzam się na 5 gwiazdek. :)

12.02.2010 16:26
👍
22
odpowiedz
Leskovikk
5
Junior

Ocena w pełni zasłużona. BioShocka 2 skończyłem wczoraj i jestem pod wielkim wrażeniem. Gra jest w pełni udanym sequelem chociaż nie czuć już takiego "mrocznego" klimatu jak w jedynce. Rozczarowały mnie trochę walki z Big Sisters, mogły by być bardziej wymagające a są prawie takie same jak z Big Daddy'mi. Udało się również twórcą gry mnie zaskoczyć elementem związanym z Little Sister pod koniec gry. Podsumowując jeszcze chyba sobie poczekam na następną grę która tak bardzo mnie pozytywnie zaskoczy.

12.02.2010 16:29
23
odpowiedz
ImmortalOlo
22
Pretorianin

Świetna recka :P

12.02.2010 16:35
hyper-player
👍
24
odpowiedz
hyper-player
11
Chorąży

Świetna Recenzja do Świetnej Gry !!! :D

12.02.2010 16:40
Adrianziomal
👍
25
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Brawo ;) Zasłużone 5 gwiazdek ;]

12.02.2010 16:44
gregoryf
26
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

"Duża siostra hitu gry trzech lat." niezbyt to zrozumiałe. a bioshock nigdy mnie nie kręcił, ale materiał jak zawsze świetny.

12.02.2010 16:45
27
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Recka majonez i gierka również wypas!!! Lece do sklepu na weekendzie! :)

12.02.2010 16:58
shadowkiller
28
odpowiedz
shadowkiller
11
Legionista

Recka niezła. W 1. część nie grałem, jakoś tego typu FPP nie przypada mi do gustu, no ale... może warto spróbować, skoro 5 gwiazdek :]

12.02.2010 17:01
👍
29
odpowiedz
zanonimizowany632077
12
Pretorianin

Dzisiaj mi doszła (Allegro) i jest tak wypasiona, że kurde niewiem!
I pan Krzysiek ma rację, że trzeba przeglądać wszystko.

12.02.2010 17:15
30
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

oO 5 gwiazdek :]
Co do gry to waham się po miedzy BF Bad Company 2 na PC a właśnie Bioschock 2
alr jako ze beta jest strasznie nie dopracowana (40 fps ?? no bez jaja ) co raz bardziej korci mnie Bio 2. 1 cześć przeszedłem 3 x i cholernie mi się podobała, tylko znowu za łatwa była
a skoro 2 jest trudniejsza to nie ma się nad czym zastanawiać.

@Lord można powiedzieć ze Bioschock 2 to mała rewolucja w FPSach ??

12.02.2010 17:16
😊
31
odpowiedz
altair19
26
Centurion

ja już jestem w 4 planszy ale powiem wam że grając samemu wieczorem na słuchawkach nieraz można się wystraszyć

12.02.2010 17:23
😊
32
odpowiedz
zanonimizowany647949
8
Pretorianin

fajna gra, ale szkoda, że jest tak podobna do jedynki

12.02.2010 17:36
👍
33
odpowiedz
zanonimizowany706874
8
Chorąży

Bardzo dobra gra , muszę sobie kupić :)

12.02.2010 17:39
😒
34
odpowiedz
zanonimizowany690102
13
Centurion

kiedy droga redakcjo bedzie przęglad tygodnia??

12.02.2010 17:59
XineX
😱
35
odpowiedz
XineX
68
Professor Chaos!

Zapomnieliście dzisiaj o Przeglądzie Tygodnia? KONIEC ŚWIATA!!!

12.02.2010 18:07
👍
36
odpowiedz
zanonimizowany683186
19
Pretorianin

Heh koniec swiata xD gra spoko przeszedlem tez fajny jest bardzo koniec :) polecam wszystkim 5/5

12.02.2010 18:22
Harry M
37
odpowiedz
Harry M
152
Master czaszka

Taak to jest fajna gra!! Tak pomieszczenia są fajne. Ja zawsze wolę szukać. Dużo macie tych acivmentów. Tuduuduuduu.

12.02.2010 18:23
😜
38
odpowiedz
wojtas19951
17
Chorąży

Kilka dni temu przeszedłem 1 część i powiem tyle gierka super ciekawe jak 2 część bo jeszcze nie grałem ale już niedługo

12.02.2010 19:04
Simba14
👍
39
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Fajnee ale nie zagram:)

12.02.2010 19:24
"AsSaMoN"
40
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

Według mnie 4,5 gwiazdki
przy okazji mogło być więcej gramy z tego
nowe bronie czy plazmidy
tak jak powiedzieliście gra nie zaskakuje tak samo jak 1

12.02.2010 19:54
41
odpowiedz
bit_1
62
Pretorianin

Do opisu Waszego plusa wkradł się błąd, powinno być -->skomplikowany<-- zamiast "skompikowany"

12.02.2010 21:08
42
odpowiedz
pertio_95
15
Pretorianin

Polecam grę, multiplayer wymiata !!!!

12.02.2010 21:29
victripius
43
odpowiedz
victripius
91
Joker

5 gwiazdek to jak dla mnie trochę za dużo, ale nie grałem i nie mam zamiaru. Po prostu czekam na inne tytuły. Czy lepsze? Zobaczymy...

12.02.2010 22:01
Rogal45_PL
44
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo fajna recenzja :D

12.02.2010 22:32
Mepha
45
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

fajna recka a w grę muszę zagrać

12.02.2010 22:32
46
odpowiedz
zanonimizowany710610
2
Legionista

bardzo dobra gra, polecam

12.02.2010 22:40
47
odpowiedz
TobiAlex
158
Legend

Ciekawy sposób rozumowania - 10h godzin gry jest ok, ale już 6.5h gry to zdecydowanie za mało (vide narzekania na CoDMW2). Bez przesady, to tylko 3.5h różnicy.

12.02.2010 22:46
😃
48
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

W tej grze co najbardziej mi się podoba to ŚWIETNA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA !!!

12.02.2010 23:01
49
odpowiedz
gizio1
49
Generał

TobiAlex --> może przy 100h będzie nic ale przy 6,5h to te 3,5 to więcej jak 50% więcej, to chyba nie troche tylko dużo więcej.
To tak jak by przejść MW2 1,5 raza. Albo MW2 to tak jak by przejść Bioshock 2 w 65%.
To chyba zasadnicza różnica co?

victripius --> 5 gwiazdek to jak dla mnie trochę za dużo, ale nie grałem i nie mam zamiaru
CZY TY JESTEŚ NORMALNY???

12.02.2010 23:15
50
odpowiedz
zanonimizowany204828
3
Junior

Ponawiam pytanie które padło już na poprzedniej stronie. Czy menu wyboru broni zostało usunięte z wersji na PC?

13.02.2010 01:10
Dart Wafel
51
odpowiedz
Dart Wafel
45
Der letzte Ritter

Proszę, niech ktoś mi powie jak nazywa się ten utwór z 2:37 min.

13.02.2010 01:42
Coy2K
52
odpowiedz
Coy2K
111
Veteran

Średniak, nie zgadzam się kompletnie z recenzją... 5/5 ? rotfl, bo co ? bo się fajnie strzela i używa plazmidów jednocześnie ?

"złożony i bardzo głęboki system rozgrywki" - litości. Co w nim takiego złożonego i głębokiego. Możemy podpalić, zastrzelić, zamrozić czy porazić prądem i bóg wie co jeszcze, ale gdzie tu jakaś głębia rozgrywki ? Bioshock 2 to nic innego jak powielanie schematów jedynki, a to że można używać jednocześnie plazmidów i broni ciężkiej napewno nie stawia tej gry w kategorii "złożonej".

Pisałem o tym niejednokrotnie, ale napiszę jeszcze raz - twórcy pokpili sprawę i dali nam nic innego jak "samodzielny dodatek" aniżeli pełnoprawny sequel. Przeciwnicy praktycznie ci sami, lokacje bez polotu, znowu te same wybory moralne i samo wcielenie sie w Big Daddiego w żaden sposób nie wpływa na zmianę rozgrywki w stosunku do jedynki.

Do osób które jeszcze w Bioshocka nie grały:
zagrajcie sobie koniecznie najpierw w jedynkę, a dopiero potem pomyślcie o sequelu

13.02.2010 09:21
53
odpowiedz
zanonimizowany709104
1
Junior

Poproszę o reckę Assassin's Creed II

13.02.2010 10:08
54
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

Wydaje mi się czy tylko w PL nikomu się nie podobał Bioschock 2 i 1 :DD ?

13.02.2010 10:24
😜
55
odpowiedz
rommel177
7
Legionista

Kompletnie SIE ZGADZAM z ocena 5/5. I nawet moze jest lepsza niz jedynka. Nie dogralem jeszce to na razie nie dam procenta

13.02.2010 10:24
56
odpowiedz
warrior20
7
Chorąży

Nie rozumiem co w tym Bioshocku takiego specjalnego. Żadne gameplay'e ani videa nie przekonują mnie do kupna tej gry

13.02.2010 10:42
jaxon
57
odpowiedz
jaxon
88
Infidel

Takie pytanie. Czy przeciwnicy sie respawnuja po jakimś czasie? tak jak to było w jedynce.

13.02.2010 10:48
58
odpowiedz
djsoundtronic
104
Konsul

Zgadzam się z oceną - Bioshock 2 to znakomita gra. Niestety wersja na PS3 ma chyba kilka dziwnych wad. Nie zawsze widać hełm tatuśka (zdejmuje go? :P). Do tego tekstury - niektóre wyglądają jak z Bioshocka 1... na średnich detalach :/ Na PC i Xboxie też tak jest z tym hełmem? (że przez większość czasu go nie widać? Nawet gdy w opcjach jest włączony)

13.02.2010 11:24
👍
59
odpowiedz
pwk
8
Junior

fajna recka, w 2 jeszcze nie grałem ale na pewno spróbuje. jedynka była kozak

13.02.2010 14:51
😊
60
odpowiedz
zanonimizowany692669
8
Legionista

Spox

13.02.2010 18:13
Oromu
👍
61
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Bardzo dobra recenzja.

14.02.2010 14:00
62
odpowiedz
musieqkks
8
Centurion

mimo wszystkiego jedna z lepszych gier jakie bym chciał

14.02.2010 14:27
63
odpowiedz
ChwastU00
7
Legionista

hi ho ,[mam prosbe] moglby mi ktos podac tytuly udzwiekowienia tego filmiku? (chodzi mi o nazwy tych starych przebojów które leca w tle) z gory dziekuje

14.02.2010 17:10
Ogame_fan
64
odpowiedz
Ogame_fan
115
SpiderBoy

Pitbullhans - tak . W wersji na PC (z tego co wyczytałem na innych forach) nie ma podręcznego menu .

14.02.2010 20:23
szewa bass
65
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

dobra recka

14.02.2010 20:47
😃
66
odpowiedz
Łukasz.
19
Chorąży

Boże zakochałem się ...zajebista gra i świetny filmik;) .

14.02.2010 21:44
Pan Tur
67
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

akurat wczoraj skończyłem 1...

14.02.2010 22:18
👍
68
odpowiedz
Chrupek119
47
Konsul

Super gra grałem w pierwsza cześć i tej tez nie moglem przegapić ten klimat zatopionego w głębinach miasta jest nie do opisana po prostu musicie w to zagrać żeby zrozumieć.Jak dla mnie 5 gwiazdek

15.02.2010 08:03
baron23233
👍
69
odpowiedz
baron23233
48
Pretorianin

zarąbista recenzja

15.02.2010 20:10
😉
70
odpowiedz
Promotional
12
Centurion

kiedy wyniki konkursu z przegladu tygodnia prosze odpowiedzcie w nastepnym filmiku

15.02.2010 20:53
DanuelX
71
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Coy2K - myślę że przy wyborze gry należy traktować się właśnie komentarzami takimi jak twoje a nie "recenzjami sponsorowanymi"... niestety

15.02.2010 22:04
raziel88ck
72
odpowiedz
raziel88ck
160
Reaver is the Key!

Wiele sie nie rozni od jedynki. Wlasciwie jest to kopia porzednika.

28.02.2010 23:34
73
odpowiedz
SSman92
26
Generał

jedynka to była jedna z lepszych gier w jakie grałem

01.03.2010 15:50
👍
74
odpowiedz
zanonimizowany683186
19
Pretorianin

Bardzo dobra gra te pomiesczenia tak jak mowil Krzysiek tej gry nie ma sensu przechodzic po glownych zadaniach tylko zobaczyc te pomieszczenia a co to achivmenta to tez sie zdziwilem jak szybko go dostalem :D pozdro ;]

12.08.2010 20:36
75
odpowiedz
zanonimizowany741560
5
Pretorianin

Spoko recka

25.09.2010 18:30
Harry M
76
odpowiedz
Harry M
152
Master czaszka

Moje ulubione gry to min:
1. Assassin's Creed (seria)
2. Portal (seria)
3. BioShock (seria)
4. Halo (seria)
5. Splinter Cell (seria)
6. Batman Arkham (Asylum)(seria)
7. God Of War (seria)
itd. ...

tvgry.pl BioShock 2 [360] - Recenzja BioShock 2