Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Colin McRae DiRT 2 [PC] - DirectX 11 - PC Gameplay

23.10.2009 11:22
1
Emil1818
72
Konsul

Nie widzę żadnej różnicy pomiędzy DX 11 a DX 9...

23.10.2009 11:26
2
odpowiedz
TomPo75
65
Pretorianin

Proponuje zrobić screena z dx9 i dx11 i zabawić się w taką staaaarą zabawę z gazet pt:
znajdź 15 szczegółów, którymi różnią się obrazki ;D
szczególnie na filmiku zrobionym w konwencji teledysku, gdzie scena trwa nie dłużej niż 2s ;)
o rozdzielczości i wielkości telefonu komórkowego ;)

23.10.2009 11:27
jaro1986
3
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Witaj w klubie :P Tyle że ja powiedziałbym że nie widzę żadnej różnicy między wersją konsolową a tą "ultra-mega" pecetową. Przynajmniej wiem że nic mnie nie ominie w związku z brakiem Win 7 i odpowiedniej karty graficznej.

23.10.2009 11:28
4
odpowiedz
zanonimizowany675978
1
Junior

jak to jest gameplay to ja jestem agent Tomek :D

23.10.2009 11:39
jaxon
😐
5
odpowiedz
jaxon
93
Infidel

I gdzie tu ten DX 11

23.10.2009 11:53
yasiu
6
odpowiedz
yasiu
199
Legend

mojemu dziecku - młodszemu znacznie od was - nie trzeba niczego powtarzac tyle razy... ale to w sumie wina autorow tego typu materialow ktorzy robia sensacje z niczego

dx11 nie spowoduje, ze gry beda wygladaly lepiej - sprawia, ze ten sam efekt co w dx9 uzyskuje sie mniejszym nakladem sil.

23.10.2009 12:03
7
odpowiedz
zanonimizowany536521
2
Junior

jezeli uwazasz ze pomiedzy DX7 a DX np. 10 or 11 nie ma znaczacej roznicy tylko grafika nie musi tyle pracowac to siema.... zastanow sie co pisesz. po co wymyslaja coraz to potezniejsze karty ?? zeby mniej pracowaly a wymagania były coraz większe w grach ?? podaj mi gre DX9 która obsługuje również DX10 a ma przy DX10 mniejsze wymagania .... no way gosciu kolorowy

23.10.2009 12:21
yasiu
8
odpowiedz
yasiu
199
Legend

żeby w gre pojawiła się grafika jak np. w dircie, w ogóle nie jest potrzebny directx. uzywa sie go, bo znacznie ulatwia i standaryzuje wiele spraw.

i nie chodzi o to ile ma pracowac karta graficzna, bo te wykonuja coraz wieksza prace, tylko o to ile pracy musi wlozyc programista zeby uzyskac dany efekt.

23.10.2009 12:38
9
odpowiedz
likfidator2
12
Konsul

VenoM97-->jezeli uwazasz ze pomiedzy DX7 a DX np. 10 or 11 nie ma znaczacej roznicy

Pomiędzy DX7, a DX8 jest przepaść technologiczna, bo wprowadzono obsługę PixelShadera, który pozwala na wiele rzeczy czasem wręcz niemożliwych do zrobienia na DX7.

Jeśli chodzi o DX8,9,10 i 11, to wszystko jest tylko rozwijaniem tej samej technologii. Teoretycznie na DX8 można osiągnąć te same efekty co na DX11, ale wymaga to zupełnie innego podejścia, a także może działać znacznie wolniej. DX10 powstał, aby ułatwić życie programistów, którzy go sobie bardzo chwalą, ale wszystko to zabija konieczność wstecznej kompatybilności z DX9, czego główną przyczyną jest Xbox360, który 10 niestety nie obsługuje. DX11 to kolejne rozwinięcie tego co w 10. Nie wpłynie to bezpośrednio na jakość generowanej grafiki, bo nawet w DX9 limitem jest wydajność karty, a nie technologia, ale standaryzuje wiele rzeczy jak chociażby wprowadzony DirectCompute działający na dowolnej karcie, a nie jak CUDA na nVidii i Stream SDK Ati. Mówiąc wprost z pewnych nowości DX11 skorzystają nawet karty pod DX10. Natomiast na pełne wykorzystanie nowych technologii nie ma co liczyć do czasu premiery nowych konsol.

23.10.2009 12:44
bisfhcrew
10
odpowiedz
bisfhcrew
170
oversteer

Co prawda nie widać dużej różnicy (rozdzielczość), ale wygląda jak na konsoli ;)
Właśnie pocinam w dirta, loading do następnego wyścigu, mówię wejdę na gol'a, patrze i widzę filmik xd

23.10.2009 12:51
11
odpowiedz
jawi15
28
Centurion

Ludzie poczekajcie na prawdziwy gameplay na podstawie którego będzie można rzeczywiście ocenić czy jest widoczna różnica w grafice, a tak poza tym efekty graficzne to tylko jeden z elementów zachwalanych przez twórców dx11

23.10.2009 14:09
Nolifer
12
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Nie ma dużej różnicy może minimalna

23.10.2009 16:47
13
odpowiedz
niepyt
74
Pretorianin

norberto150 - od dzis jestes agent Tomek :P bo to jest gameplay :P

23.10.2009 19:30
14
odpowiedz
niepyt
74
Pretorianin

http://www.dirt2game.com/#/uk/visuals/ zakladka shots, kilka nowych screenow

23.10.2009 20:01
15
odpowiedz
zanonimizowany602323
25
Centurion

Ja widzę różnicę i to dużą, zresztą dirt1 na pc też wygladał duzo lepiej niż uboga wersja z ps3.

23.10.2009 20:08
16
odpowiedz
zanonimizowany602323
25
Centurion

Co do directiXa, to crysis też niby nie różnił się w wersji dx10 od dx9, ale jak go odpaliłem w dziesiątce to mi kopara opadała...dziwne nie. Pewnie chłopaki nie ma żadnej różnicy, doom1 niczym się nie różni od doom3, to ten sam directX, tylko pod inną nazwą.

24.10.2009 09:24
Radanos
17
odpowiedz
Radanos
116
Szczęść Boże

ha, Witam panie Tomaszu ;D

24.10.2009 10:47
legrooch
18
odpowiedz
legrooch
231
MPO Squad Member

VenoM91 ==> Zanim zaczniesz się komuś zastanawiać, poczytaj trochę. Wskaż tytuł napisany TYLKO pod DX10 lub DX11, wtedy pogadamy. Zamiast napisać coś wydajnego przez dzieciaki anty-vista dalej mamy tylko popłuczyny i wszystko stoi w miejscu.....
Ale już niedługo :>

24.10.2009 11:12
Jeh'ral
19
odpowiedz
Jeh'ral
171
.bírarov d'ní
Wideo

Jak ktoś chce zobaczyć różnice między DX10/9 a DX11 z tesselacją, to powinien obejrzeć ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=9F6zSgtRnkE - przedstawia on nowe "demo" i benchmark na silniku Unigine (tym samym, na którym powstaje Afterfall). Można też ściągnąć samemu programik (waga 123 MB) ze strony oficjalnej http://www.unigine.com (szukać dema Heaven.

Różnica jest taka, że wszystkie schody/drogi pod DX9/10 są całkowicie płaskie. Nie widać żadnych przestrzenności/cieni. To samo z widocznym na demie smokiem. Pod DX9/10 nie uświadczycie żadnych kolców na jego grzbiecie. Na filmiku pięknie je widać pod DX11.

24.10.2009 12:50
C++
20
odpowiedz
C++
46
SwEeTaShNy-LoFFe

pomyliło ci sie coś? teselacje, o ile sie oriętuje (poprawcie) zajmuje sie tworzeniem cieni wszelkich kantów/ nierówności, sa nie dodawanie "kolców" czy "nierówności" wszystko da sie zrobic na dx9 wiec wiesz, to było tylko pokazanie technologii teselacji

24.10.2009 13:11
21
odpowiedz
komarek
34
Konsul

Zapowiada się dobrze :)

24.10.2009 15:45
legrooch
22
odpowiedz
legrooch
231
MPO Squad Member

C++ ==> Wszystko da się napisać bez używania DX czy OpenGL, więc wiesz....

24.10.2009 23:51
23
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

Przyznam że Dirt 2 wygląda niesamowicie tylko ciekawe jak to sie przełoży na wymagania.

27.10.2009 22:22
24
odpowiedz
zanonimizowany675978
1
Junior

mi to raczej wyglada na jakies intro, gameplay-em raczej bym nazwal jakis konkretny wyscig, no ale grunt ze na prawdziwym silniku takim wlasnie jaki bedzie w grze. Jekiejs zasadniczej roznicy nie widze ale dx 11 napewno bedzie lepszy od dx 10 :p

Film Colin McRae DiRT 2 [PC] - DirectX 11 - PC Gameplay