Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ameryka dostaje kilka milionów sztuk broni, czyli premiera konsolowego Borderlands

20.10.2009 11:52
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Mam nadziej ze jesli gra osiagnie sukces to inne firmy pojda w tym kierunki i zrobia kolejne gry ala Borderlands czyli polaczenie FPP z RPG.

20.10.2009 11:58
2
odpowiedz
hall2000
13
Legionista

"Jej założenia są naprawdę interesujące – twórcy postanowili połączyć koncepcję Diablo, produkcji MMO i strzelanki pierwszoosobowej." - czy podobny pomysł nie przyświecał przypadkiem Panom od Hellgate: London? Mam nadzieję, że Borderlands nie popełni tych samych błędów.

20.10.2009 12:40
3
odpowiedz
zanonimizowany57898
90
Generał

to nic innego jak jeszcze bardziej (bez aktywnej pauzy) nastaiony na akcje F3 :) Ten styl graficzny dalej mnie nie przekonuje, ze filmiki z gameplay'a wygladaja naprawde fajnie. No i jeszcze co-op :)

20.10.2009 12:42
4
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Hellgate london mial kilka bledow w zalozeniu. Np. to ze... nie trzeba celowac. Bron sama sie naprowadza. Nie trzeba uzywac amunicji - bron ma jej nieskonczonosc.

Ciekawi mnie tylko jedno - czy Borderlands ma losowe mapy?

20.10.2009 12:54
ROJO.
5
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Asmodeusz - TAK, stąd porównanie do Diablo

20.10.2009 12:58
6
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

Asmodeusz ---> Nie, Borderlands nie posiada losowych map. Świat jest predefiniowany, losowi są jedynie przeciwnicy i broń.

20.10.2009 13:02
ROJO.
7
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Cytat z opisu encyklopedycznego gry:

Bardzo duży nacisk położono na szerokie możliwości dostosowywania głównej postaci do własnych potrzeb oraz obecność losowo generowanych plansz, co budzi skojarzenia z licznymi naśladowcami kultowego Diablo.

20.10.2009 13:07
8
odpowiedz
Drau
82
Legend

@ROJO: to jest to zly opis.
Czesc drobnych elementow sie zmienia, wraz z kolejnym przechodzeniem gry na New Game+ [np jest mniej przedmiotow za ktore mozesz sie schowac - by bylo trudniej], ale nie jest to w zadnym wypadku generowanie losowe map za kazdym razem.

A nawiazania do Diablo to sa ze wzgledu na proceduralnie generowane przedmioty i wrogow, a nie mapy.

20.10.2009 13:09
9
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

ROJO. ---> To z opisu encyklopedycznego, ale z recenzji, które pojawiły się w internecie, między innymi na Destructoidzie i IGN, wynika że akurat tego aspektu w grze nie ma. W dodatku z tego co mówią i piszą samych przeciwników są tylko 3 gatunki: bandyci, "psowate" i pajęczaki.

A to cytat z recenzji z Destructoida:

"One of the ways Borderlands differs from games like Diablo and Hellgate: London is that nothing is randomly generated aside from items themselves. The maps and locations are exactly the same every single time you play, and immediately upon entering an area you're given the entire map of the zone. Quest items will always be in the same spots, vendors will never move, and even the chests, safes, and weapon caches will always be in the same locations in every playthrough."

Moim zdaniem wielkie rozczarowanie.

20.10.2009 13:14
10
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

No to dupa. Gra na 1-2 razy i do piachu. Ten sam problem mial titan's quest.

20.10.2009 13:21
ROJO.
11
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Faolan - teraz wszystko jasne. No fakt, szkoda ... Replayability mogło na tym zyskać

20.10.2009 13:33
12
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Asmodeusz no nie do końca. Pogrywam w TQ od ładnych kilku lat. Fakt, że nie gram po 10h dziennie, ale powiedzmy kilka godzin w tygodniu. Daje rade :)

20.10.2009 13:51
13
odpowiedz
koobon
82
Legend

Mnie tam losowo generowane poziomy jakoś nigdy przesadnie nie podniecały. W Diablo grało się dla samej radochy tłuczenia mobów, awansowania i znajdowania kolejnych ton złomu. A to czy trzeba skręcić dwa razy w lewo i raz w prawo żeby dostać się na kolejny poziom, czy odwrotnie to mnie to ryba.

Asmodeusz -->

W Hellgate broń się sama naprowadza? Grałem szmat czasu temu, ale mógłbym przysiąc, że trzeba było celować.

20.10.2009 14:04
14
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

koobon popieram. Jeśli gra opiera się na likwidowaniu ciemnej masy to po cholerę mi zmiana planszy, wystarczy wrogów trochę zmiksować co na pewno jest. Gdyby Baldurs albo MMO miały generowane mapy no to rozumiem co chwila nowa przygoda a tak losowe mapy w Diablo tylko denerwowały, bo łaziło się bez sensu i składu, może labirynty miały jakiś sens ale otwarte przestrzenie?!

20.10.2009 14:11
Miniu
15
odpowiedz
Miniu
190
Senator

W kazdym gameplayu jaki widzialem sa bardzo podobne szare plansze zapelnione armia klonow przez co gra wyglada jak jeden wielki grind . Moze ktos kto juz gral podzielic sie wrazeniami z rozgrywki?

20.10.2009 14:20
16
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

koobon - to zmienili to? Z tego co pamietam wersje ktore pokazywali PRZED wypuszczeniem gry (czyli te ktore maja "zachecac" do kupna) wszystkie strzaly kierowaly sie w strone przeciwnika. Taki konsolowy auto aim. Jesli w finalnej wersji tak nie bylo to juz nie moj problem - gry nie kupuje w ciemno tylko na podstawie pokazanego gameplaya i ew. wywiadow.

20.10.2009 14:35
17
odpowiedz
Drau
82
Legend

Ja tylko dodam, ze jesli ktos nastawia sie na RPG na miare F3 czy czegos w tym stylu, to sie zawiedzie, bo fabula stoi w grze na sporo dalszym planie, a smae questy nie naleza do wielce epickich wyczynow bohaterow ratujacych swiat.

gra jest dokladnie ot ym, o czym mowic koobon:
tluczeniu mobow, levelowaniu, znajdowaniu nowego stuffu :)

20.10.2009 15:30
aope
18
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

@Drau: Ja tylko dodam, ze jesli ktos nastawia sie na RPG na miare F3 czy czegos w tym stylu, to sie zawiedzie, bo fabula stoi w grze na sporo dalszym planie, a smae questy nie naleza do wielce epickich wyczynow bohaterow ratujacych swiat.

W F3 fabuła była głęboka jak poziom wody w kałuży, questy proste w swoich założeniach jak but :)

gra jest dokladnie ot ym, o czym mowic koobon: tluczeniu mobow, levelowaniu, znajdowaniu nowego stuffu :)

Dokładnie, bo i tak miało być. Przynajmniej nikt nam nie wmawia, że to epicki rpg ;)

20.10.2009 16:20
19
odpowiedz
Drau
82
Legend

@aope: mowilem tutaj w sensie nacisku na narracje :) W Borderlands takowego nie ma praktycznie.

20.10.2009 17:05
20
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Drau [ Level: 27 - Senator ]
"gra jest dokladnie ot ym, o czym mowic koobon:
tluczeniu mobow, levelowaniu, znajdowaniu nowego stuffu :)"

To tyle w szumnym hasełku "FPS i RPG zrobiło dziecko", tym samym mam już jeden tytuł z głowy. Nie lubię tłuczenia mobów dla samej idei tłuczenia, jakby tak było siedziałbym teraz pewnie w jakimś mmo. Po cichu liczyłem na chociaż dobrą historię, gra miała ku temu predyspozycje (ciekawie zapowiadający się świat, jakaś tajemnica w tle, mogło być ciekawie). No cóż, trudno, znajdzie się coś innego na zimowe wieczory ;-)

20.10.2009 18:44
21
odpowiedz
zanonimizowany70200
42
Pretorianin

A o czym jest MW jeżeli nie o tłuczeniu mobów ciągle spawnujących się przez durne skrypty? Gdybym miał w sklepie wybierać pomiędzy MW2 a Borderlands to nie zastanawiał bym się zbyt długo i udał się do kasy z oczywistym wyborem lepszej gry. Czyli Borderlands.

20.10.2009 20:29
Koktajl Mrozacy Mozg
22
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Kolejna wada to... max 50 lvl - ja bym chcial sobie pograc 4 raz by uzyskac wyzszy level, pograc dluzej ale swoja droga takie generowane mapki by sie przydaly. Nie musza byc wielkie ale byly jakos sensownie wygenerowane (nie poziomy z SOF2). Bo po tylko przejsciach gry znasz juz questy i granie w nie kolejny raz staje sie nudne a tak wchodzisz do swiata "GENERATED" i grasz ze wszystkimi przeciwnikiami na tym poziomie badz z samymi pajakami.

20.10.2009 20:54
Mastyl
23
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Pomysł tej gry i to, co widzę na screenach, bardzo mi się podoba. Też mam jednak wątpliwości, co do tego, czy gra odniesie sukces. Podobne do niej Hellgate: London poniosło niestety spektakularną porażkę, mimo, że było całkiem fajne.

20.10.2009 20:55
24
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Świetna gierka!!!!!! Must have na PC!!!!!

20.10.2009 21:08
25
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Koktajl Mrozacy Mozg [ Level: 39 - Generał ]: w ciagu jednego Playthrough zdobedziesz 30ktorys level, ale na pewno nie 50, wiec potencjal na kolejne playthrough jest jak najbardziej.

20.10.2009 21:46
kamiloss
26
odpowiedz
kamiloss
71
Konsul

Uważam, że gra będzie spooooroo lepsza od Hellgate London :] Mimo to, iż tego drugiego ukończyłem.

21.10.2009 15:02
27
odpowiedz
Drau
82
Legend

Smutna wiadomosc dla uzytkownikow PS3..
z tego, co czytam na forum Gearbox, wersja na PS3 ma mase bugow, skryptow nie wlaczajacych sie podczas gry itd.. I jest lipa, bo ta wersja jest ewidentnie niedotestowana.

03.11.2009 00:30
28
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

przyznam że miałem watpilwości co do tej gry

Wiadomość Ameryka dostaje kilka milionów sztuk broni, czyli premiera konsolowego Borderlands