Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Crysis 2 | 360

01.06.2009 14:44
1
DawiQ
31
Blogger

Już nie mogę się doczekać :) CryENGINE 3... gra pewnie wyglądać będzie pięknie.

01.06.2009 14:52
maciejowa1994
😃
2
odpowiedz
maciejowa1994
21
Pretorianin

Będzie super. Jea, CRYSIS na konsole:)

01.06.2009 14:55
Damian1539
3
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

O qrde. Ale jestem szczęśliwy. Tylko mam nadzieję że płynność w grze będzie dobra.

01.06.2009 14:57
4
odpowiedz
zanonimizowany569819
13
Senator

Zero strachu przed wymaganiami (to jest to). Ciekawe ile będzie kosztować:D

01.06.2009 15:13
5
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

No i pięknie :) Czekam, czekam :D To będzie giera!

01.06.2009 15:15
CHESTER80
👍
6
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Super! Poszli po rozum do głowy i teraz wreszcie zarobią kasę na swojej grze. Ja kupuję na bank.

01.06.2009 15:17
Konradfus
7
odpowiedz
Konradfus
18
Konsul

Ostatnio widziałem pokaz cryt engine 3 na xboxa, więc jestem spokojny co o jakość nowego Crysisa, i o to , że nasz poczciwy "klocek" da sobie Rade :)

01.06.2009 17:40
👍
8
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

YYYYYyeeeeeaaaHHHH!!!!!

02.06.2009 00:42
😊
9
odpowiedz
Bak15
42
Generał

Crysis 2 chyba będzie pierwszą grą co wyciągnie 100% z konsol.

02.06.2009 22:26
10
odpowiedz
Sebar23
12
Legionista

a pamiętacie 1 częsć Crysisa był super te znikanie ulepszanie broni na snajperę

09.06.2009 20:52
11
odpowiedz
zanonimizowany631392
6
Pretorianin

no i pięknie wychodzi na x'a :D

10.06.2009 16:53
12
odpowiedz
zanonimizowany640032
0
Pretorianin

a miesiąc temu modliłem sie o crysisa 2 na x360 xD

10.06.2009 20:17
👍
13
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Modlitwa się opłaciła jak widać.

10.06.2009 22:04
👍
14
odpowiedz
dresX94
48
Senator

Pamiętam jak twórcy mówili, że jedynka nie wyszła na konsole, ponieważ są za słabe a teraz jak się zorientowali, że to nie prawda i że mogą na konsolach zarobić większą kasę niż na PeCetach to zdanie zmienili:P

17.06.2009 10:11
😊
15
odpowiedz
Damick
6
Legionista

Crysis 1 poza grafika niczym mnie nie zaciekawil. A do stwierdzen, ze grafika w Crysisie 2 bedzie lepsza niz to bylo w 1 trzeba jeszcze poczekac, choc analogicznie mogloby sie wydawac ze tak powinno byc :) Mam nadzieje ze fabula o wiele ciekawsza, a o reszte mysle ze nie musimy sie martwic :)

20.06.2009 15:51
Pizystrat
16
odpowiedz
Pizystrat
94
VictoriaConcordiaCrescit

Widziałem filmiki z CryEngine 3 na X360, wygląda fantastycznie, z pewnością obok Forzy 3 będzie to najładniejsza gra na X360 ;)

20.06.2009 16:15
damianz5
17
odpowiedz
damianz5
2
Legionista

Zdecydowanie moja ulubiona gra obok PES :D

20.07.2009 19:07
Irek22
18
odpowiedz
Irek22
97
Grzeczny już byłem
Wideo

Damick
"A do stwierdzen, ze grafika w Crysisie 2 bedzie lepsza niz to bylo w 1" -> no nie wiem. Choć na PC pewnie będzie wyglądał lepiej, ale czy na konsole to już nie byłbym taki pewny.
Jest filmik, który pokazuje możliwości CE 3 na konsole i CE 2 na PC. Na PC nawet na directx 9 i high CE 2 wygląda lepiej niż CE 3 na konsole. Nie mówiąc już o CE 2 na directx 10 i very high. W dodatku wydaje się, że na PS3 CE 3 wygląda odrobinkę lepiej niż na Xbox360, choć różnice między tymi wersjami nie są aż tak bardzo widoczne jak między CE 3 na konsole a CE 2 na PC.
Jeśli ktoś nie wierzy to podaję link do tego filmiku

http://www.youtube.com/watch?v=kRWRskYLdno

10.08.2009 12:44
😃
19
odpowiedz
Super Edek
1
Junior

Ja se kupie CRYSIS 2 na PS3. mam nadzieje że dopracują tę gre na wszystkie platformy.

10.08.2009 12:47
20
odpowiedz
Iskandiar
21
Dragonforce

@up
fanboy'e sony to mają chęci
zakładać konto specjalnie, żeby zaspamować wątek gry na x'a...

03.09.2009 22:35
Matthew666
21
odpowiedz
Matthew666
38
Konsul
24.09.2009 12:35
22
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Niestety gra wygląda okropnie w porównaniu z CryEnigne 2,Crysis 2 na konsole będzie o wiele gorszy :/

08.10.2009 17:22
👍
23
odpowiedz
junior517
21
Centurion

A skąd ty wiesz jak wyglada gra???? z tego co wiem to niema zadnego trailera a ni nic!!!!
ZAjebiscie ze bendzie na moja konsolke. Bo kompa trzeba był mniec walnego aby płynnie pograc oraz aby grafika cieszyła oko hehehe

11.10.2009 15:48
Railwayman
24
odpowiedz
Railwayman
21
Pretorianin

To trzeba mieć na X360. Zdecydowanie może to być gra życia :))

15.10.2009 14:47
Oromu
😡
25
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Konsolę spokojnie udźwigną CryEngine 3! Ci którzy mówią coś przeciwnego są fanboyami... PECETÓW!!! A ja kompów do gier nie nawidzę fuuuj...

15.10.2009 19:09
👍
26
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

tez nie lubie grac na PC, chociaz Crysisa i Crysisa Warhead'a przeszedlem. Komp jest tylko do strategii/ekonomicznych, RPG, itp.... no i do pracy :D
Ja tam pykam na Xboxie 360 i na PS2 :P
A gadanie ze konsole nie udzwigna CryEngine 3 to przeciez totalny bezsens! jak moga nieudzwignac skoro juz tyle pokazow bylo na tych konsolach i jakos tworcy podczas tych prezentacji grali normalnie a gra sie nawet na miktosekunde nie przyciela!

16.10.2009 19:47
Oromu
😃
27
odpowiedz
Oromu
28
Generał

junior517--> dobra nie gadaj nawet niedawno gry-online.pldodało trailer, ale on już wcześniej był w sieci... jakiś niewczesny jesteś??? xD

16.10.2009 20:01
Oromu
28
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Mam takie jedno pytanie... Czy ta gra będzie spolszczona na Xboxa 360?

16.10.2009 20:44
😉
29
odpowiedz
junior517
21
Centurion

No tak jest trailler! ale gry co wyjdzie za co najmniej rok. wiec na nim nie mozemy sie do konca wzorowac jaka bendzie gra!!! Ale dzieki że mnie poprawiłeś

03.11.2009 19:11
pawel21s
30
odpowiedz
pawel21s
37
Gracz

Crysis 1 to był skok w przełomie grafiki. A dwójka na x360 :) CZEKAM!!!

19.11.2009 12:05
31
odpowiedz
DrCrauser
21
Centurion

Kolejne nudne ścierwo od Cryteka... Takich gniotów nie powinni wydawać na konsole.

25.11.2009 12:10
Faer
👎
32
odpowiedz
Faer
46
Konsul

Jaki kurwa burak,ja już tego dziecka znieśc nie mogę.Tak mówię o tobie DrCrusader.

26.11.2009 19:39
😱
33
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

CryENGINE 3 na to będzie trzeba chyba kombajnu nie komputera,zaś X360 i PS3 nie wykorzystają w pełni tego silnika

28.11.2009 21:40
34
odpowiedz
Rexid
7
Chorąży

Ciekawe ile osób kupi tą gre dla grafiki, a ile dla grywalności...

01.12.2009 16:49
👍
35
odpowiedz
DrCrauser
21
Centurion

Buraczku każdy ma swoje zdanie, a jak z moim się nie zgadzasz to zamilcz jeśli nie potrafisz inaczej skrytykować mojej opini.

05.12.2009 18:36
36
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Crysis 1 to był skok w przełomie grafiki. A dwójka na x360 :) CZEKAM!!!

Teraz to będzie krok wstecz...

tez nie lubie grac na PC, chociaz Crysisa i Crysisa Warhead'a przeszedlem. Komp jest tylko do strategii/ekonomicznych, RPG, itp.... no i do pracy :D
Ja tam pykam na Xboxie 360 i na PS2 :P
A gadanie ze konsole nie udzwigna CryEngine 3 to przeciez totalny bezsens! jak moga nieudzwignac skoro juz tyle pokazow bylo na tych konsolach i jakos tworcy podczas tych prezentacji grali normalnie a gra sie nawet na miktosekunde nie przyciela!

Pragnę przypomnieć ,że wszelkiego rodzaju FPS'y jaki i TPS'y to domena PC po prostu na PC wygodniej gra się w Fps'y (nie wspominając o Rpg'ach i strategiach) za to domeną konsol są wyścigi i bijatyki.Udźwignąć udźwigną ale gra będzie wyglądała gorzej niż choćby CE2 na PC co widać już na trailerach co nie dziwi gdyż konsole w porównaniu do najnowszych PC'tów są 2 lata w dupę od czasu wydania GF 8800 PC jest po prostu potężniejsze i nic tego nie zmieni (tym bardziej teraz jak na rynku mamy i7 core i ATI Radeon'a HD 58xx/59xx)

05.12.2009 18:59
krucyskun
😊
37
odpowiedz
krucyskun
5
Pretorianin

ale ikskluzif

28.12.2009 09:41
😉
38
odpowiedz
CaIJeT09
10
Legionista

a ja, mimo iż gram tylko na PC z racji mojego lenistwa, cieszę się że wyjdzie na konsole. To zmusi ich do optymalizacji produktu na wszystkie platformy, mam też nadzieję że piętno konsolowych ograniczeń względem PC ( takie błędne koło, wychodzi konsola > wypas, już rok później konsola technologią jest sporo w tyle, do czasu wyjścia następnej konsolowej generacji ) nie wpłynie w żaden sposób na rozwój Crysis 2

28.12.2009 10:07
39
odpowiedz
JÓZEK2
118
Generał

Fakt. Wiele gier na pc nie wyszło na konsole ale i jest odwrotnie, np. Call of Duty3 czy kilka Medal of Honor a jeżeli już, to po angielsku. Na konsolę Wii wybór jest więcej niż żałosny podczas gdy na zachodzie są dostępne niemal wszystkie tytuły z pc. Co do Crysis2 to na moim pc z dual core 2,2 i GF 9500GT gra poszła super.

19.01.2010 15:27
40
odpowiedz
mati1070
33
Pretorianin

JÓZEK----> Ta gra nawet nie wyszła, a na twoim PC ci poszła o.O Dobrze, że mam konsolę :)Nie tzeba się o wymagania martwić tylko o jedno można. Kiedy premiera :D

25.01.2010 08:50
😱
41
odpowiedz
kokodżambo
10
Legionista

Lukas172_Nomad_ ---> Co ty bredzisz komp tylko do strategii i ekonomicznych.Nie zgadzam się a co powiesz o np. cs ? miliony ludzi gra w tą grę która w przenesieniu na Xa była by niegrywalna.Ja Uważam że na x klocku powinno się grać najwięcej w samochodówki i bijatyki nic poza tym.Pozdro

29.01.2010 13:21
42
odpowiedz
adrian92tur
4
Junior

@kokodżambo
niegrywalne ?:P coś Ty. popatrz sobie na MW2, MW1, GoW'y. tez shootery a ile ludzi w to pocina ?:P

29.01.2010 13:45
43
odpowiedz
zanonimizowany676096
3
Konsul

WYPAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i Fajnie że ten Cry Engine 3 wymyślili bo to dzięki temu możliwe są takie gry na konsoli

31.01.2010 19:29
Franusss
44
odpowiedz
Franusss
106
Generał

DrCrauser, proszę Cię pokaż mi inne " ścierwo ", które zaskakuje taką grafiką i fizyką rozgrywki ??

Podpowiem, NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO. Gra będzie wyśmienita podobnie jak Crysis, i Crysis Warhead.

18.02.2010 14:21
😡
45
odpowiedz
gregor20053:P
3
Junior

Chyba wam coś się poje**** mam x-a z dobrym kablem hdmi gold podłączam pod telewizor 42 cale i mam grafikę jakiej na kompie nie widziałem nigdy.... a poza tym gry na konsole są robione inaczej niż na pc bo komp. jest multimedialny a konsola jest przeznaczona do GIER!!! wiec nie ma co porównywać...a co do np. cod mw2... kto nie posiada konsoli niech nawet nie twierdzi ze gra sie lepiej.... jak nie miałem konsoli to tez twierdziłem ze gra się gorzej.... kupcie sobie konsole czy x-a czy ps-a 3 to zobaczycie co to jest GRA

27.02.2010 11:20
46
odpowiedz
olag
1
Junior

Może i grafika lepiej będzie wyglądała na PC ale CryEngine 3 nie może być krokiem wstecz bo liczy się też fizyka, a Cry Engine 3 na pewno ma lepszą niż CE2

03.03.2010 16:01
47
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Gregor20051:P- pewnie hehe,sam też mam Xboxa i mam inną opinię dla mnie najlepszą grafikę ma PC i będzie miało,aha prawie wszystkie gry multiplatformowe są lepsze na PC.

07.03.2010 13:18
atmpitbull
48
odpowiedz
atmpitbull
36
Centurion

@Saints.pl to zagraj sobie w sieci w MAGa na PS3 to zmienisz zdanie.

07.03.2010 14:21
😃
49
odpowiedz
zanonimizowany667206
5
Konsul

o kur... już się nie moge doczekać

08.03.2010 14:32
50
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

atmpitbull wiem Mag to najlepsza gra online na Pleja ja tylko mówie że Xbox 360 ma bardzo słabą grafikę w porównaniu z PC

27.03.2010 21:20
😃
51
odpowiedz
dj alan
17
Legionista
01.04.2010 16:25
52
odpowiedz
๖ۜMoonBlaze
7
Legionista

Saints.pl nie pieprz bzdur bo ewidentnie to widać, że gówno się znasz na Komputerach i Konsolach, szczególnie mówiąc tu o Xbox'ie 360. Wyjdź...

09.04.2010 15:27
Nomad_91
53
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING
Wideo

Wyszedł przed chwilą nowy trailer: http://www.youtube.com/watch?v=SHLEbuj5x6Q

09.04.2010 20:00
54
odpowiedz
edwin612
27
Chorąży

oglądałem nowy trailer .... wymiata :D juz widze jak bedzie sie niszczyło te roboty

10.04.2010 17:10
55
odpowiedz
Daro151
18
Legionista

Zapowiada się fajnie ale nie widze wersji na PC

10.04.2010 20:27
56
odpowiedz
ToNyT3n
3
Junior

Xbox ma słabszą oprawę graficzną?! chyba ktoś tu xboxa podpiął do lodówki... Ja mam podpięty HDMI i HDready w TV i naprawdę potrzeba by było kompa za mega pieniądze żeby to przebić, a sam Crysis 2 będzie "graficzną" perełką i jak czytaliście recenzje <- ma posiadać znacznie lepszą fabułę i scenariusz:) Więc oczekuję z niecierpliwością;)

10.04.2010 21:32
Nomad_91
57
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

ToNyT3n ----> "Xbox ma słabszą oprawę graficzną" - Może grał przy odległości od TV mniej niż 1 metr xD Oczywiście do wszystkich apeluję że to tylko żart (Żeby nie było że jestem fanboyem -.- )

11.04.2010 18:31
😜
58
odpowiedz
nadolle
65
Konsul

Po pierwsze konsola nie może mieć oprawy graficznej, jak już to gra XD. A po drugie Xbox ma "słabszą oprawę graficzną", no bo przeciesz powstał w 2002XD (a jeśli chodzi o Xbox 360 to uważam że ma bardzo dobre możliwości i ma "dobrą oprawę graficzną").

14.04.2010 14:54
👍
59
odpowiedz
DEVIL84
16
Chorąży

no bedzie dobra gra zreszat jak i 1 i 2 czesc , nie moge sie doczekac :) . no ale wiadomo grafika bedzie odstawac na pecetach jesli chodzi o konsole , na konsolach bedzie troche slabsza grafa ale co najwazniejsze bedzie plynnie :)

15.04.2010 15:03
👍
60
odpowiedz
MatPL1122
49
Pretorianin

Fajnie było by gdybu kombinezonek był sterowany głosem.... :D

19.04.2010 16:05
61
odpowiedz
kuba_gn
1
Junior

Zapowiada sie calkiem ciekawie :) Szkoda ze mamy do czynienia z Nowym Jorkiem a nie jakims innym fajnym misatem ktorych pelno ( np. shanghaim czy hong-kong ). Gralem w jedynke na kompie, i byla calkiem fajna na tle dzisiejszych FPS'ow. Mam nadzieje ze dwojka bedzie fajniejsza fabularnie ( pomysl z zatrudnieniem TEGO KONKRETNEGO pisarza jest strzalem w dziesiatke wedlug mnie ;p ). Grafika grsza na konsoli, ale co tam xD nie jest najwazniejsza. Przynajmniej nie musze sie martwic o wymagania :D :D
Cieszy mnie tez fakt ze obcy maja inna postac jak w jedynce ( strasznnie nudne byly te osmiornice latajace ;/ )

03.05.2010 18:49
😡
62
odpowiedz
Settlingmonster
16
Legionista

Ty Saints peda** , jeszcze jedno złe słowo o xboxie a cie znajdę w wypatroszę !!!!!!!!!!!

03.05.2010 18:56
😊
63
odpowiedz
Settlingmonster
16
Legionista

Chciałbym przeprosić za mojego poprzedniego posta to pisał mój starszy brat a co do gry to jest zajefajna!

10.05.2010 09:54
64
odpowiedz
serkoszz
5
Legionista

Na samą myśl o tej grze pala mi twardnieje.

10.05.2010 17:51
65
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

lol spadłem :D

12.05.2010 14:54
66
odpowiedz
alexior
21
Pretorianin

Crytek sam potwierdził, że na konsole crysis 2 będzie wyglądał jak crysis 1 na Medium/High..

20.05.2010 22:26
67
odpowiedz
R3xX
1
Junior

Jakie nooby! PS3 ma 256 MB RAM-u, a X360 512! Ma zresztą lepszą technologię procesora więc nie ma się co burzyć, a blu-ray nie ma nic tu do gadania. Jak narazie ciut większą przewagę graficznie w Crysisie 2 ma PS3 ale to etap produkcji więc może się wszystko zmienić. Co do grafy: kabel HDMI pozłacana końcówka, SAMSUNG LED TV 7 generacji, Full HD, 40' i X360 - gra się wyje***ście! A co do FPS-ów: na konsolach lepsiej.

27.05.2010 16:13
68
odpowiedz
shuffler
61
Konsul

Up Dzieci x klocka nie śpią zakładają konto aby wyżalić się jaka ta ich konsola jest wspaniała...

05.06.2010 14:20
Nomad_91
69
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

Ja pierdziele wiedziałem że do tego dojdzie jak twórcy coś powiedzą że PS3 sobie lepiej radzi. Chyba mówili sami że wersje konsolowe mają trzymać równy poziom a PC to wiadomo będzie lepiej wyglądać ale ja akurat czekam na wersje konsolową

Pozdro

09.06.2010 23:03
70
odpowiedz
Lukaszk140193
5
Legionista

ale wy wszyscy się znacie
taki ps 3 ma taka grafikę jak gf 8600gt
cała funkcje pełni jakaś pierdoła że narzuca cała teksturę
a tak normalnie to grafika zawsze będzie najładniejsza na PC

10.06.2010 15:32
71
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

osz kurka GF8600gt lol,mój komputer ma HD5970 jedna karta graficzna która potrafi zmiażdżyć całego PS3 i X360

14.06.2010 12:03
👎
72
odpowiedz
Tomisan
5
Chorąży

hahahahaha ale blaszakowe noby
a wracając do tego sieciowego gameplay to akurat pochodzi on z x360 (60fps na ful detalach)
a blaszak na tym HD czy GF może sie zesrac bo gra jest i tak robiona od postaw tylko na x360 ps3 a blaszak tak na odpie...... pseudo graczy pc

20.06.2010 14:35
👎
73
odpowiedz
cfaniak1111
27
Centurion

Tomisan => Normalnie to nie poruszam takich jak ty, ale przypadkiem zajrzałem w twoje wszystkie posty które tu napisałeś i muszę powiedzieć tobie, że szukaj chłopie jakiegoś dobrego psychiatry, chociaż możne być już za późno w twoim przypadku !!!! Człowieku ogarnij się bo masz taki gnój we łbie że jestem osobiście zszokowany że istnieją tacy idioci jak ty !!!!! Ile ty masz w sumie lat co ?? Masz świadomość tego co piszesz ?? Tak na dobrą sprawę to żal mi takich jak ty, lecz się chłopie !!! W twoją filozofię i wiedzę o tym co piszesz nie będę się zagłębiał bo to już praca dla psychiatrów.

22.06.2010 16:55
74
odpowiedz
pawcio chcę
1
Junior

i to klockowate cos ma to podziognąc ? <lol>

25.06.2010 15:37
75
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Tomisan blaszakowe nooby?? lol ty kupiłeś konsole bo cie nie stać na porządnego PC,i się wyrzywasz na innych,X360 nie ma szans w pojedynku z PC,X360 vs i7 2.66GHz,6GB ram,HD5970,1TB dysku i kto liże gówno?? ty

26.06.2010 01:26
Nomad_91
76
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING
Wideo

Crysis 2: Marine Salvage - Central Station trailer

http://www.youtube.com/watch?v=kqgTf5aEK94&feature=sub

OMG !

26.06.2010 10:20
👎
77
odpowiedz
Tomisan
5
Chorąży

na tym gownie to ci pujdzie na medium w 15 fps a na x360 ps 3 jest cały czas 60 fps to widać na filmach pecetowych filmow sie nie robi bo kto chce ogladać slajdy a puki co mam 2x sli 480 GTX i crysis jedynka sie dalej tnie 45 klatek do dalej slajdy

26.06.2010 10:44
😁
78
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

^ Taa jak ty masz 2x GTX480 to ja mam Ferrari :)

Usuń swoje konto kretynie bo to twoje ciągłe krytykowanie pc'tów jest żałosne ! Już wcześniej się popisałeś wiedzą na temat niby to zamkniętej architektury PC.

BTW.Zagraj sobie w Red Faction Guerrlia na tych swoich konsolach ;) to jest płynność LOL2 momentami spada do 10 kl/sek.Gdyby Crysis 2 posiadał lepszy system zniszczeń taki jak w RF i obecną grafiką to na Xbox'ie nawet by się nie uruchomił :)

26.06.2010 13:39
AIDIDPl
79
odpowiedz
AIDIDPl
116
PC-towiec

45 fps i tnie? Koleś ma coś z oczami....

26.06.2010 19:09
80
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Tomisan lol,taki komputer jak ja to chyba za 10 lat będziesz miał,od kiedy gry chodzą w 60 fps-ach na konsole wymień mi 15 gier w których jest stałe 60 fps bucu,lol Crysis w 30 fps,sorry czesto ponad 19 fps, tylko nie płacz jak zobaczysz pokaz slajdów,i te twoje 2x sli 480 GTX w dupe wsadź,czy wogóle te karty posiadasz cieciu

30.06.2010 22:54
81
odpowiedz
ziomal432
11
Chorąży

OMG, ludzie kupują Xklocka po to, by mieć przeróbkę i gry za free. Gdyby nie było iXtreme, to rynek konsolowy należałby do Sony.

01.07.2010 16:09
👍
82
odpowiedz
DEVIL84
16
Chorąży

gra bedzie gruba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czekam z niecierpoliwoscia!!!!!!!!! a o to tytuly w ktore trzeba zagrac koniecznie - dead space 2 , geras of war 3 , call of duty black ops , medal of honor nowy ,killzone 3 , no i oczywiscie crysis 2

01.07.2010 16:16
83
odpowiedz
DEVIL84
16
Chorąży

i co do waszych wczesniejszych wypowiedzi na temat grafiki co do niektorych , kurwa posiadam wszsytkie 3 platformy ps 3 pc przecietnego oraz xboxa 360 ...mniejsza o to kur...waaaa zawsze na konsole bedzie slabsza grafika niz na pc to jest logoczne bo konsole beda zawsze troche gorzej wygladac poniewaz to konsole a nie jakies kart graficzne ktore ciagle wychodza z pamiecia 2 gb , konsole maja karty graficzne podobne do 512 mb i to mowi wszystko za siebie ale mimo to mozna przyjemnie pograc i grafika wiele nie odstaje od pecta ....przyklad dead space , call of duty seria i inne gry wygladaja poprostu pieknie !!!!!! ja nie narzekam a ci co narzekaja to niech ida do psychiatry bo nie wiedza co czasami pisza !!!!!!!!!!1 tyle na temat !

04.07.2010 10:25
Nomad_91
84
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

A możecie chociaż wszyscy pisać na temat (Czyli Crysis 2) zamiast pitolić jaka platforma jest lepsza? ; /. Jak ktoś ma X-a, to sobie kupi na X-a, kto ma PC, to na PC, a kto PS3 ten na PS3. Sprawa rozwiązana ; )

04.07.2010 15:20
Aksel_Foley
85
odpowiedz
Aksel_Foley
11
Centurion

już się nie mogę doczekać:D

12.07.2010 08:48
😊
86
odpowiedz
paul oren's
66
Generał

Szkoda że ta gra wychodzi dopiero w listopadzie,mam nadzieje że wyciśnie maximum z karty grafiki xboxa 360

13.07.2010 18:33
Nomad_91
87
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

hmm nagłówek z opisu tej gry na ultimie: Premiera odbędzie sie około dnia 24.09.2010. Zamawiając już teraz, zapewniacie sobie Państwo pierwszeństwo w wysyłce oraz niższą cenę (sugerowana 229.90 zł; w naszym preorderze - 199.90 zł).

Więc w końcu nie wiadomo kiedy... ; /

18.07.2010 09:10
😡
88
odpowiedz
zanonimizowany683782
14
Chorąży

R3xX: ty jesteś nobem :D ponieważ faktycznie PS3 ma 256 mb ale X2, ma dwa procesory graficzne działające w sli łącznie 512mb, a xbox360 ma jeden procesor o pojemności 512mb ;0 jak coś to Wikipedia noby

19.07.2010 13:50
wojto96
89
odpowiedz
wojto96
112
I am no one

a gdzie bedzie grafika lepsza na pc czy x360 a jak na pc czy duzo gorsza bedzie od tej co jest na x360

20.07.2010 19:12
😒
90
odpowiedz
paul oren's
66
Generał

ciekawe czy bedzie spolszczenie w wersji na konsole czy oleja konsolowych graczy

23.07.2010 10:48
91
odpowiedz
Sopeluk
19
Chorąży

niewiem czego się spodziewać- XBOX360 nie ma takich osiągów jak PC'ty, więc zobaczymy :/

04.08.2010 18:56
92
odpowiedz
Tomisan
5
Chorąży

po pierwsze wszystkie gameplay w sieci z tej gry to właśnie pochodza z x360 to nie wiem o co sie martwisz że x360 nie ma mocy , co z tego że PC ma moc przeciesz to tylko liczby bo nikt z tej mocy nie kożysta wogule a na x360- PS3 ludzie sie głowią jak zrobić coś aby było super zrobione i to jest ogromny plus konsol a nie wychodzi nowa grafika co od modelu wydanego rok wcześniej ma parametry co dają tylko 13% wydajności w stosunku do starszego modelu a cena znowu ta sama (2000zł...)
powiem tyle że zagramy na konsolach w 60FPS a na PC żeby zagrać w 60FPS na DX11 (jeżeli takowy bedzie w crysis 2 na 100% DX10) to bej jednej flagowej grafy się nie objedzie i nie daję to żadnej gwaracji że 2 grafy dadzą 60FPS to nie znaczy ze jedna by nie dała rady nawet 100FPS na max ustawieniach w DX11 ale komu się chce to robić produceci grafik sa cfani i faforyzuja negatywnie dla nas tylko dla zysków producentów gier ale tylko na PC
a zobaczcie jakie cuda wychodza na X360 ps3 ktore maja całe serce i moc w spadku od PC ale tanim kosztem i bez kompromisu

06.08.2010 23:10
Nomad_91
👍
93
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

@Tomisan dokładnie. Np. taki Crysis 1. Gra wyszła w roku 2007 a żeby zagrać w nią na full to dopiero od premiery ATI Radeon 5970 można grać co sama karta kosztuje z tak jak piszesz ponad 2000 zł (Coś około 2600). Już nawet nie będę mówił ile jeszcze dobry Core i7 kosztuje bo to już przekracza wszelkie granice portfelowe xD

07.08.2010 13:15
94
odpowiedz
Saints.pl
20
Pretorianin

Nomad nie przekracza chociaż drogo jak chuj,aha sam posiadam HD5970 i właśnie i7 i piszesz że żeby w nią zagrać na maksa trzeba mieć właśnie tak sprzęt tak gram na maksa ale przy na prawde ostrej strzelaninie tylko 34 fps to jest troche za mało nie sądzisz?

07.08.2010 16:03
Nomad_91
👍
95
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

@Saints.pl może by pomogło coś jakbyś trochę go podkręcił ;). Z resztą jak mam być szczery to ja wolę grać na konsoli z mniejszymi detalami ale stałym fps (30 lub 60) siedząc na wygodnej kanapie z padem w ręku niż praktycznie co pół roku wymieniać jakąś część i podczas instalacji martwić się czy nie wyskoczy jakiś błąd czy coś.

13.08.2010 16:09
kordi pl
96
odpowiedz
kordi pl
20
Angus Young

Kazber -->
* 256 MB XDR DRAM pamięci systemowej (Rambus), taktowanej z częstotliwością 400 MHz (3,2 GHz efektywnie)[21]o przepustowości 25,6 GB/s
* 256 MB GDDR3 pamięci graficznej, taktowanej z częstotliwością 650 MHz (1,3 GHz efektywnie) o przepustowości 22.4 GB/s (w starszych modelach pamięć ma taktowanie 700 MHz @ 1,4 GHz)[22]

Ma 256mb systemowej,czyli pewnie nic do grafiki nie ma.
Ma 256mb GDDR3 pamięci graficznej,systemowa a graficzna to chyba co innego

256 megabajtów własnej pamięci RAM dla grafiki - noobie ty,xbox ma 512

Chodzi o PS3,nawet nie wiem po co na ten wątek wszedłeś,jak wyraźnie pisze [360]

22.08.2010 10:50
maslice
😡
97
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Jezu kłucicie się jak małe dzieci nie chodzi tu w końcu o grafikę tylko o fabułę,chyba że wolicie super grafikę i grę pełną błędów i bez fabuły.

22.08.2010 15:53
😐
98
odpowiedz
zanonimizowany744324
0
Centurion

jeśli mi ktoś powie ze w tej grze liczy sie fabuła to go normalnie wyśmieje....to czysta strzelanka i nic wiecej.. w dodatku mysle ze ten crysis 2 bedzie niewypałem

25.08.2010 00:38
99
odpowiedz
AvE PainkilleR
13
Chorąży

Ciekawe, czy pecet rodem z NASA odpali tą grę... ;]

25.08.2010 10:55
👍
100
odpowiedz
kubasek10
40
Demot

Gra bardzo ładnie wygląda, myślę że będzie hitem! :)

06.09.2010 20:36
😡
101
odpowiedz
paul oren's
66
Generał

Do wszystkich którzy obrazają ta produkcje:wymyslcie cos lepszego jak wam debile sie nie podoba a nie tylko marudzić , dla mnie crysis 1 był ideałem pod wzgledem fabuły i grafiki oczywiście, ciekawsze niz call of duty : modern warfare 1 walka z koreanczykami cos wspaniałego!!!.

01.10.2010 17:57
102
odpowiedz
S.T.R.I.E.L.O.I.K
25
Chorąży

Kurwa ale fanboye ps3 sa zjebani(pewnie to dzieci które se wala gdy patrza na ps3) ale mniejsza z tym crysis 2 bedzie smigal poniewaz cry engine 3 jest pod konsole zrobiony. Gra bedzie miala tekstury mniejszej rozdzielczosci ale wyglad gry nadrobia shadery wiec nie ma sie o co martwic.

01.10.2010 18:14
103
odpowiedz
S.T.R.I.E.L.O.I.K
25
Chorąży

Ludzie jak nie wiecie co piszecie to nie piszcie w ogóle :) Ps3 ma 1 proc głowny a 8 podprocesorów;p co z tych 8 dwa są wyłączone poniewaz za trudno by sie gry robilo:) xbox360 ma 3 główne procesory i miażdzy proca ps3 w pyl. aha i jeszce żeby wam dowalic to xbox ma karte grafiki 512mb a ps3 tylko 256:D PS3 moze sie pochwalic jedynie b.rayem i ładnym wygladem pzd... napisalem to bo nie lubie jak jakies podniecone dzieci wypowiadaja sie na temat o którym nic nie wiedza ;)

02.10.2010 14:09
104
odpowiedz
S.T.R.I.E.L.O.I.K
25
Chorąży

Hehe okrrslenie "ludzie" do bylo do fanboyow ps3...:)

02.10.2010 16:44
105
odpowiedz
ziutek18
27
Chorąży
Wideo

S.T.R.I.E.L.O.I.K i kto tu na fanboja wychodzi,obie konsole są bardzo zbliżone pod względem technicznym i nie ma sensu sie sprzeczać http://www.youtube.com/watch?v=rVmLk2gowQg i żeby nie było ja mam xboxa360.

03.10.2010 16:13
106
odpowiedz
S.T.R.I.E.L.O.I.K
25
Chorąży

Hehe no troche tak wyszlo... Ale ja sie nie wyklucam co jest lepsze, napisalem to bo nie moge jak widze co oni pisza... :) hehe ja tez mam xboxa:) własnie pykam w halo reach:D

25.10.2010 10:43
107
odpowiedz
goro55
27
Centurion

Posiadając PS3 i X360 wiem, że gra będzie lepsza na X360, a dlaczego ? bo znam już te chwyty marketingowe, tak samo Assassin's Creed 2 lepszy na PS3, gówno prawda z MoH też ? haha. Taka jest prawda jak gra jest najlepsza na PC to i potem będzie na X360. To Samo było z Mafią 2 na Ps3 taki crap, że w palę się nie mieści...Nie wiem czy oni nie umieją PS3 opanować? No chociaż na X'a programuje się 18dni, a na PS3 180 dni... Ehhh :) Gierka pozamiata!

29.11.2010 16:26
108
odpowiedz
Mlody :)
2
Junior

AvE PainkilleR - Jakbys nie wiedzial, to konsole hamuja Pecety. Własnie pod wzgledem grafiki... Ta gra ma miec gorsza grafike ze wzgledu na konsole. Pecet spokojnie uciagnie ta gre i nie mowie o drogiej maszynie.

29.11.2010 16:40
109
odpowiedz
Hriss
75
Konsul

Do S.T.R.I.E.L.O.I.K .Posiadam peceta ,ale raz widziałęm u kolegi GOW 3 i Uncharted 2 i poprostu szczena mi poleciala bardzo daleko a galy mialem wytrzeszczone cholernie dlugo ....Pokaż mi gry na xboxa 360 ktore wyglądają lepiej???Ja nawet na pc nie widze .Crisis ee to nie to ...

19.12.2010 05:18
110
odpowiedz
Kouu
5
Junior

@PawciQ, błagam naucz się języka polskiego zanim zaczniesz pisać komentarze, bo przez twoją ortografię oczy bolą :/

01.01.2011 14:37
111
odpowiedz
91Tommy Angello91
0
Centurion

Xbox odpali tę gre z połykiem a PS3 to cieżko bo to kurestwo :)

02.01.2011 22:12
112
odpowiedz
domik16
10
Legionista

wie ktos moze czy wersja crysisa2 na xboxa360 bedzie w polskiej wersji jezykowej (napisy,dub)

03.01.2011 21:39
113
odpowiedz
Expert-Ziom
19
Chorąży

domik16 polska wersja będzie na 100%, tym bardziej że dla takich dobrych gier zawsze robią wersję polską.

08.01.2011 18:49
114
odpowiedz
PawciQ
8
Legionista

siemka fanboyki : ) ciekawe ile jeszcze zjebów napisze że gra wygląda lepiej na x360 obie wersje są zbliżone do siebie pod względem grafiki .. !! pozdro 600

25.01.2011 10:20
fisherfighter
115
odpowiedz
fisherfighter
53
Szalony drajwer

A demka nie widać...

25.01.2011 12:55
116
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

Już można pobierać. Demo dostępne na xbox.com. Bulletstorm też już jest

25.01.2011 13:17
117
odpowiedz
kub4
45
Centurion

CRYSIS MA MIEC DUBBING

25.01.2011 17:41
😜
118
odpowiedz
dj alan
17
Legionista

wlasnie gralem w demo multi tylko jest grafkia najlepsza jaka widzailem na xboxie :)

25.01.2011 17:44
😃
119
odpowiedz
dj alan
17
Legionista
25.01.2011 22:04
Filip550
120
odpowiedz
Filip550
76
FragHunt3r

grafika nie powala ale to pewnie dlatego ze na konsolach rozdzieloszoc jest za slaba za duzo kropek

ale gra sie przyjemnie

26.01.2011 11:00
bisfhcrew
121
odpowiedz
bisfhcrew
112
oversteer

Mam nadzieję że poprawią multi w pełnej wersji.
Gra się niby fajnie i wszystko jest ok. Jednak kilka niedociągnięć jest.
Gra jest "opóźniona", nie lagi na łączu cy coś, gra na prawdę ma ładne opóźnienie i to ze wszystkim.
Możesz strzelać dużo obok postać i ją zabijesz, a czasami możesz strzelać centralnie w kogoś i nic. Killcamy często udowadniają jak ta gra jest niedopracowana. Pokazane jest jak leci ostatni pocisk, ten który zadał śmiertelny cios i on nawet nie trafia w postać. Chociaż to jeszcze nie problem bo gracze z całego świata, różne łącza itp.
Najgorzej jest z tym, że zabijamy kogoś i oprócz informacji że dostaliśmy punkty nic nie ma, wszystko było by ok gdyby właśnie nie to "opóźnienie". Zabijam kogoś a on przez jakieś dwie sekundy jeszcze biegnie po czym jego ciało potrafi się teleportować w tył.
Jak zginiemy to też ten dźwięk jest opóźniony i przez chwilę można się poczuć tak jak by się oglądało kiepską kopie pirackiego filmu.

Nie czuć tego, że kogoś zabijamy, na dodatek to wszystko pogarsza spóźniona reakcja gry.
jest różnica położeń graczy, czasami możemy zabić kogoś przypadkiem np. ktoś będzie w pobliżu nas a my przypadkiem użyjemy basha. Kiepska synchronizacja?
Nawet jak jestem pierwszy w drużynie i idzie mi całkiem dobrze to jakoś nie jestem z tego zadowolony bo większość przeciwników powaliłem właśnie w taki sposób że to nie powinno się liczyć.

Tak samo jak giniemy i jesteśmy 100% pewni, że przeciwnik zarobił 3 headshoty z shotgun'a a on nas kładzie bashem wykonanym w dość sporej odległości od nas.

Mam nadzieję że to demko nazywane jest betą tylko dlatego, że mają zamiar to poprawić.

26.01.2011 18:27
Quake Wars 256 :D
122
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
62
Strogg
Wideo

Mój gameplay z dema na x360 http://www.youtube.com/watch?v=RZcrkeAW3pM

31.01.2011 11:00
123
odpowiedz
zanonimizowany709933
12
Pretorianin

I tak na PC gra będzie wyglądać najładniej :)

03.02.2011 17:22
Stalker_PL
👍
124
odpowiedz
Stalker_PL
7
Konsolowiec
Image

No już nie mogę się doczekać ale nie wiem czy to wypali bo to już też przeżute, Crysis 1 to było coś, a tutaj sam nie wiem...
Ale jestem dobrej myśli...

07.02.2011 18:49
😊
125
odpowiedz
kowalik18
29
Centurion

Też jestem dobrej myśli ale fajna była 1 i dodatek warhead i wars :D na wyspie a tu w mieście troche mi nie pasi ale zobaczy sie

08.02.2011 00:18
Stavik
126
odpowiedz
Stavik
52
Chorąży

zamówiłem Nano Edition na XBOXa, więc gwiazdka w tym roku wcześniej :D wielkie pozdro dla chłopaków od PS3 którzy ciągle sie łudzą że dostaną bardziej dopieszczonego graficznie C2 hehe, czytałem ostatnio na brytyjskim forum że różnicy nie będzie, a przynajmniej nie miedzy konsolami. Ale to już było wiadomo od jakiegoś czasu, a niektórzy gogusie dalej uważają że XBOX nie wyciśnie z tego tytułu tyle co PS3. Nie mam nic do japońskiej konsoli i może faktycznie kiedyś zacznie górować w branży nad konkurencją, ale to jeszcze nie ten czas ;).

15.02.2011 17:03
jakus znany
127
odpowiedz
jakus znany
52
Konsul

aaa stavik głupoty gadasz a gra na xboxie i na ps3 taka sama acho pozdro i to już jest ten czas

16.02.2011 15:43
Nomad_91
128
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING
Wideo

http://www.youtube.com/watch?v=d9eeO9J-qfk&feature=player_embedded

Ktoś ma jeszcze wątpliwości co do wyciskania ostatnich soków z Xboxa ? ;>

22.02.2011 21:49
129
odpowiedz
FALL_out91
8
Chorąży

Crysis na xboxa ciekawe jak to uciągnie a dokładna data premiery to....???

24.02.2011 12:36
Mafoki
130
odpowiedz
Mafoki
9
Legionista

zdaje się, że jakoś 25 luty (lub coś koło tego).

24.02.2011 12:37
Mafoki
131
odpowiedz
Mafoki
9
Legionista

(Błąd) sorry nie luty tylko marzec

01.03.2011 19:31
132
odpowiedz
arekkobylo
57
Konsul

Mam pytanie ile ta gra straci na wartosci w kwietniu poniewaz mam zamiar nią kupić

07.03.2011 18:08
Mafoki
133
odpowiedz
Mafoki
9
Legionista

różnica nie powinna być znacząca, ponieważ gra na pewno będzie się dobrze sprzedawać...

16.03.2011 21:04
👍
134
odpowiedz
mati1132
7
Chorąży

Ponąć crysis2 ma być rozbudowana i ma mieć multiplayer. Niemoge się doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kupię napewno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.03.2011 21:06
😃
135
odpowiedz
mati1132
7
Chorąży

Będzie ciekawy FPS !!!

17.03.2011 18:53
136
odpowiedz
TheNelon1000
3
Junior

Ciekawie się zapowiada :D.
Do tego Pełna Polska Wersja Językowa.
Oj, będzie się grało :).

18.03.2011 13:40
137
odpowiedz
michaelo1010
18
Chorąży

Heh, już jest Pełna Polska wersja w necie...

20.03.2011 14:07
😉
138
odpowiedz
TheNelon1000
3
Junior

E tam ;).
Nie bądźmy piratami na konsolach :P.

20.03.2011 17:24
Spawcz
139
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

Nie grajcie piraty bo was pobanują.

20.03.2011 23:19
140
odpowiedz
Swift94
15
Legionista

michaelo1010 gdzie Ty polską wersje widziałeś?

21.03.2011 08:55
👎
141
odpowiedz
dj_mala
2
Junior

DNO.. Totalne DNo. własnie gram na Xbox360 i nie podoba mi sie. W stosunku do Crysis totalna klapa. FAbuła do bani. Nie ten klimat. BArdzo kiepskie efekty i fizyka gry. Dobrze ze sciagnalem z neta bo gdybym mail wydac 120zł, szlak by mnie trafil

21.03.2011 20:23
😃
142
odpowiedz
zanonimizowany634393
2
Junior

Czy wie ktoś czy Crysis 2 bedzie mial zabezpieczenie AP 2.5 na Xboxa 360?

22.03.2011 01:17
143
odpowiedz
zanonimizowany557485
16
Legionista

@michaelo1010 - pełnej polskiej wersji jeszcze nie ma na necie.
@slominho - brak AP 2.5 ;)

22.03.2011 21:53
👎
144
odpowiedz
coloss
30
Chorąży

Panowie! Totalna klapa. Tyle spinania się nad tą grą a wyszła kupa maksymalna. Gdzie te zburzenia wszystkie co widziałem na youtube, drzewa zapadające się, gdzie to wszystko. zero rozwałki otoczenia. I głowę daję, że na kompa rózni się odrobinkę, ale na pewno nie ma tego wszystkiego co wymieniłem wyżej. silnik graficzny totalna klapa, fabuła - kibel. Levele nie warte zapamiętania, archaiczne, wszystko wygląda tak samo. 19 leveli a ja już nie pamiętam który jest który. Moja ocena to 6+. Ludzie Mafię 2 oceniali na 6. ehh patałahy. A Crysis 2 przy Mafii to KASZANKA ZONE. gra na 1 raz i przez okno

22.03.2011 22:18
Nomad_91
😁
145
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

Ehhh.... nie ma to jak porównywać Crysis 2 i Mafię 2. Te same gierki, nie ma co

23.03.2011 20:46
MonstaMack
146
odpowiedz
MonstaMack
46
Pretorianin

Mafia 2 jest zajebista,ale to inny gatunek gry.co do Crysis2 nie jest aż tak zły,przynajmniej ma trochę terenu gdzie można się poruszać i kilka bajeranckich możliwości ma ten suit.Porównaj to z inną słynną strzelanką COD Black Ops,gdzie szło się jak po sznurku jedną wyznaczoną drogą.W Crysisie2 gracz ma przynajmniej troche wolności i bije na głowę te kiszkowate Black Ops.
Ale z nowych strzelanek i tak wolę Bulletstorma i Dead Space2.

24.03.2011 01:13
147
odpowiedz
vonBuBs
46
Centurion

gra przeciętna. AI się zacina. Dźwięk się zacina. Często brak dźwięku np broni albo dziwnie przytłumiony. Czasami głosy NPC się nakładają albo są przesunięte. Grafika też czasami się sypie.
Ktoś mi powie po cholerę są podświetlane te masę badziewia którym niby możemy rzucić? syfiaście to wygląda. Mogło by tego w ogóle nie być.
Kilka bardzo fajnie zrobionych scen ale psują je:
dziwne przejścia między misjami. niejasne i przypomina to stare etapy ala DukeNukem gdzie każdy tap był jakby oddzielną powierzchnią. Dawno tego w grach nie było ;)
Kończysz etap w pojeździe jeżdżącym/latającym, a nowy już bez niego (pokrętnie coś pokazane przy wczytywaniu.
plusów nie będę wymieniał bo i tak gra dobra ale niedopracowana!!!
takie 7.5/10 nic odkrywczego i wiele scen można było duuużo lepiej dopracować.
Ciekawe jakie różnice do wersji PC? nie licząc lepszych tekstur.

25.03.2011 07:55
Michał Raven
😊
148
odpowiedz
Michał Raven
83
Jeremy Clarkson
25.03.2011 16:17
149
odpowiedz
Molak9584
4
Legionista

osobiscie nie polecam ,fizyka na etapie quake 2, nie mozna niszczyc prawie zadnych elementow otoczenia ,za to lawki rozsypuja sie w drobny mak po 1 pocisku z beretty,grafika ladnie wyglada na youtube, w rzeczywistosci bije pikselamui po oczach juz far cry z xboxa 1 mial lepsza grafike, i mowie tu absolutnie powaznie.Zero kimatu.na plus mozna zaliczyc cene 179 zl za nowosc to niewiele, ale i tak gra jet nie warta tych pieniedzy ,nie dajcie sie zwiesc reklama na xboxa jest duzo zdecydowanie lepszych fps ow.

25.03.2011 18:56
MonstaMack
👍
150
odpowiedz
MonstaMack
46
Pretorianin

Molak9584 grafika jak z xboxa 1? fizyka z quaka2..pfff co ty za farmazony placiesz,lecz się na nogi (chyba ,że grałeś na neptunie sprzed 20 lat to się zgodzę)....gra wygląda ładnie,więcej z xboxa360 już się nie wyciśnie,a rozgrywka potrafi wciągnąć.Całkiem przyzwoita to strzelanka

26.03.2011 11:21
151
odpowiedz
FALL_out91
8
Chorąży

Poniżej oczekiwań 7 Filip550 --> zmień telewizor na FullHD a kropki znikną :)

26.03.2011 18:34
da Vinci
152
odpowiedz
da Vinci
31
Generał

Wiecie jak się zmienia język na x360? Już nie mogę ścierpieć tego dubbingu ;/ Gra mimo to bardzo ciekawa i przyjemna 8.5/10 :)

27.03.2011 03:03
👍
153
odpowiedz
malan1
2
Junior

Naprawdę POLECAM. GRA GODNA POLECENIA

27.03.2011 20:41
👎
154
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Gra wciągająca , fabularnie nawet nawet, ale grafiką nie grzeszy , a bugów ma więcej niż G3 np:przechodzący przeciwnicy przez ściany , widzący przez ściany, tory , przeszkody , kule przebijające ściany , teleporty przeciwników , ścięcia przeciwników itp.

Crytek FAIL!!
Rozwalanie otoczenia ??
TU to nie WYSTĘPUJE!!!
Zwykłe pudełka kartonowe nawet się nie sypią.

Co z fabuły , jak gra jest zbugowana, nieprzyjemnie się gra w niektórych momentach.

Da Vinci - nie da się zmienić języka w polskich wersjach gry.

27.03.2011 20:44
155
odpowiedz
Fanboi
0
Konsul

Da Vinci - nie da się zmienić języka w polskich wersjach gry.

Da sie, tylko trzeba miec wiecej niz 1 szara komorke.

27.03.2011 21:16
👍
156
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

To się popisz i mu powiedz "geniuszu"

29.03.2011 13:53
👎
157
odpowiedz
RBL
22
Legionista

Szczerze powiem że to kolejna gra na której się zawiodłem - liczyłem na prawdziwy hit a tu trochę bubel - grafika rzeczywiście niezła, ale przecież już było kilka produkcji które wyglądały podobnie np. MW2, no ale fakt, tu się do niczego nie przyczepie. Najbardziej denerwuje fizyka, martwe ciała porozrzucane w idiotycznych pozycjach, albo wiszące nad ziemią, bardzo słaba inteligencja przeciwników, którzy sami zabijają swoich kumpli granatami albo strzałami (i to notorycznie), biegają jak debile w te i z powrotem, to kucając to wstając - jak bym się cofnął o 10 lat, poziom zniszczeń w grze słaby, czasem błędy mechaniki (nie można zabić po cichu wroga skradając się, ikona się po prostu nie wyświetla z niewiadomego powodu. Wrogowie czasem widzą cię przez ściany albo balkony od spodu - to na prawdę w dużym stopniu psuje rozgrywkę

30.03.2011 19:40
158
odpowiedz
spioszeq
52
Centurion

Za kolorowo - nie widać przeciwników, trzeba siedzieć blisko ekranu i to mnie najbardziej w tej grze wkurza.

30.03.2011 19:49
😒
159
odpowiedz
wiciu boys
1
Junior

moim zdaniem jedyne co naprawdę potrafi wkurzyć w crysisie to grafika.

za szaro przeciwników nie widać!!

01.04.2011 19:41
👍
160
odpowiedz
D3BA
33
Chorąży

Naprawdę dobry FPS, dla mnie Crysis 2 jest, zaraz za serią Call of Duty jednym z najlepszych FPS w którę miałem okazję zagrać. Mimo kilku drobnych niedociągnięć ze strony Crysia 2, to i tak jest dobra gra. Fabuła ciekawa, ale jak zobaczyłem opustoszały New York, to zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Grafika w grze naprawdę jest świetna, nie ma co tu polonizować, walące się budynki oraz mosty, to jest to! Chociaż ostani level trochę mnie wkurzał (za dużo jednostek kosmitów) to i tak nie wpłynie na moją ocenę, którą chcę wystawić tej produkcji Crytek'a. Podobał mi się motyw z taktyką którą możemy wykorzystać przeciwko przeciwnikom, oraz ulepszanie naszego kombinezonu. Gra naprawdę warta zagrania i mówię wam, że nie będzie to strata czasu. Polecam tą produkcję w 100%! Ocena 9,5/10!

06.04.2011 00:34
161
odpowiedz
Marshall Mathers I
27
Chorąży

@ D3BA piszesz "kilka niedociągnięć" ? zobacz jakie niedociągnięcia ma każdy z CoD ów.. niedociągnięcia graficzne, macie graficznie najlepszą grę na konsole, i jeszcze ma tak słabą ocenę? NA PC ma 9.0 a na konsole 7.9 ? jesteście chyba niepoważni... wiem, boli to, że poprzednej części nie były na PC...dzięki konsolowcom, prawdopodobnie ta gra ma właśnie "kilka niedociągnięć" np brak DX 11 i związanych z tym jeszcze lepszych efektów i grafiki, chociaż to stoi na wysokim poziomie.

06.04.2011 15:28
162
odpowiedz
maxfenix
80
Son Of Czechu

Mnie się gra nie podoba. Wywaliłem na nią w Saturnie 179Pln i zwyczajnie jest nudna. Pograłem prawie godzinę i odstawiłem na półkę. To niewypał - Niemcy dobrzy są w prowadzeniu wojny, ale nie w robieniu gier wideo.

08.04.2011 11:10
163
odpowiedz
darkalex
12
Legionista

maxfenix - pier***lisz głupoty, Niemcy nawet wojny dobrze nie potrafią prowadzić, nawet te brednie o aryjczykach nie podbudowały nazistów, by dać z siebie więcej podczas wojny...

10.04.2011 17:03
164
odpowiedz
spioszeq
52
Centurion

Nie wiem jakim cudem lodowi, mechanicznie zbudowani obcy zmienili się naglę w organiczne istoty... I w grze nie jest to wyjaśnione ;/

18.04.2011 08:43
165
odpowiedz
super konsolowiec
26
Centurion

Dla mnie gra jest bardzo dobra,grafika przepiękna,klimat gry naprawde bardzo dobry.Oczywiście gra ma pare niedociągnieć ale i tak super gierka.9/10

24.04.2011 20:55
166
odpowiedz
grzesiek1207
18
Legionista

Witam wszystkich!
Mam pytanie przeszedłem crysisa na Superżołnierzu 2 razy i osiągnięcia nie mam.
Miał może ktoś ten problem?
Rozwiązał go ktoś?
DZIĘKI Z GÓRY
POZDRAWIAM

27.04.2011 10:20
Kserkses
😍
167
odpowiedz
Kserkses
122
Generał

GrizZzZzLi---> "nie da się zmienić języka w polskich wersjach gry" ?? Nic mnie tak nie irytuje jak wypowiedzi laików, którzy maja najwiecej do gadania a sami nie potrafia sobie tylka wytrzec...

Da Vinci ---> wejdz w ustawienia konsoli/zmiana jezyka/ daj na angielski i region wielka brytania lub stany...
po odpaleniu gry powinieneś miec wybor jezyka lub automatycznie Ci zmieni na angielski.

wersja PC : Electronic Arts/Crytek/Crysis 2/system - otwórz za pomoca notatnika i zmien g_language = Polish na g_language = Englisch

01.05.2011 14:08
👍
168
odpowiedz
DARJUST
9
Legionista

Co tu dużo mówić,gra jest rewelacyjna pod względem graficznym 9+/10 co do fabuły też jest nie najgorzej,nie zdecydowanym polecam,bo naprawdę warta jest uwagi.

05.05.2011 08:17
169
odpowiedz
maxfenix
80
Son Of Czechu

Odtrutką na to badziewko okazał się nadzwyczajny Portal 2.

18.05.2011 15:49
Marecki_KG
170
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

Ile godzin zajmuje mniej więcej przejście gry ?

23.05.2011 23:37
171
odpowiedz
David95
8
Junior

spoiler start

10 GODZIN

spoiler stop

08.06.2011 14:47
172
odpowiedz
pakergame
1
Junior

dostałem ją 2 dni temu na urodziny

17.06.2011 21:44
173
odpowiedz
Adriano5
34
Centurion

Bardzo dobra gra.Dlatego dostaje ode mnie mocną 9 !!

19.06.2011 21:40
174
odpowiedz
Anonim...Gal
6
Chorąży

Super akcja, doskonała grafika i dźwięk. Niestety jest sporo błędów ala "lewitacja", "grawitacja mnie nie dotyczy" i "leżenie w powietrzu jest bardzo wygodne !" Plusem jest też długość. Ogólnie gra jest bardzo dobra tylko te drobne błędy w dużych ilościach są wkurzające.

07.07.2011 23:18
👎
175
odpowiedz
coloss
30
Chorąży

Oceny ekspertów to śmiech na sali. To ma być gra na 9.5. chyba nie srali. Powtarzalność rzuca się w oczy. Schematyczna. Brak efektu zniszczeń. To co pokazywał wcześniej CryEngine to była bajka niż co teraz jest. Nowy York- non top. Po przejściu nie pamiętałem która plansza jest która. Nie zapada w pamięć, choć uważam się za maniaka i doceniam z reguły gry. Ale sama grafika tu nie pomoże. Ocena 6/10

09.08.2011 17:25
176
odpowiedz
zanonimizowany756279
23
Centurion

jak mogli dać 9.5 xboxowi to ma gorszą grafę niż ps3 nawet , PC forever

04.01.2012 15:43
😃
177
odpowiedz
Owen
100
Tanator

Veni, vidi, vici. Z czystym sumieniem mogę wystawić swoją ocenę. Bardzo dobra gra, z ciekawym klimatem i fajnie opowiedzianą historią. Oczywiście otwarta na kontynuację (i dobrze :-). Solidne 8,5 na 10 sądze że będzie sprawiedliwe.

22.01.2012 11:04
bajf
178
odpowiedz
bajf
68
Konsul

Nie mam porównania z PC, ale to dobrze. Gra mi się naprawdę podobała i wystawiam 9, bo miałem ochotę przechodzić ją kilka razy.

04.03.2012 21:39
179
odpowiedz
HoWaRaNg
55
Konsul

Śmieszy mnie kiedy ktoś mówi że grał godzinę i mówi że gra jest nudna. Jest na to sposób, nie grać na łatwym tylko trudnym poziomie. Wtedy gra zmusza do myślenia. Normalne że nudno jest iść z GodMode i wszystkich wykaszać po kolei.

18.03.2012 19:11
TOM3K556
180
odpowiedz
TOM3K556
32
Pretorianin

Super fabuła, Nowy Jork i nanokombinezon czego tu więcej chcieć :) Super gra :)

05.04.2012 16:25
181
odpowiedz
Uncharted123
24
Chorąży

My tu gadu gadu a co się stało z Nomadem i Psycholem ?

16.04.2012 07:59
182
odpowiedz
pe esiak
1
Junior

czy crysis2 to najnowsze wydanie gry z serii crysis?

29.04.2012 08:02
👍
183
odpowiedz
MR HOUSE
3
Legionista

pe esiak - Tak to najnowsza częśc, ale za rok może wyjdzie Crysis 3.
Ja równierz daje 8.5/10 Gierka bardzo fajna- Polecam

06.05.2012 10:52
krakoos.xbox360
184
odpowiedz
krakoos.xbox360
59
Introwertyk

Czy gra w europejskim wydaniu także ma pełną polską wersję językową?

06.11.2012 20:55
185
odpowiedz
MasterOx
19
Chorąży

Mam pytanko - czy można wyłączyć Polski dubbing?

22.01.2013 22:36
👍
186
odpowiedz
domi1118
13
Legionista
9.5

Świetna gra grafika bardzo dobra fabuła też niczego sobie i ten nanokombinezon grę polecam . :)

29.01.2013 19:06
187
odpowiedz
HakubaMatata
6
Legionista

mam w nią nagrane 200 godzin i czas teraz na crysis 3 :DD

09.08.2013 12:54
188
odpowiedz
Maly516
2
Legionista

Bardzo dobra gra, multiplayer też niczego sobie :) 9/10

05.01.2014 21:25
beowulf117
189
odpowiedz
beowulf117
60
Dragonslayer
8.5

Podobała mi się ale bez szału, ostatnio odpaliłem jedynkę ale się odbiłem,wole "tunelowe" strzelanki niż otwarty świat.

26.06.2014 23:12
190
odpowiedz
ZamtzzPL
16
Legionista
10

Duży plus to...cena !jaka na gre naprawde dobra to obecnie 30/40zl to bosko.Graficznie jest dobrze (nawet b.dobrze) na Xboxie jest znacznie lepiej niz na (tfu) PS3 (nie dziwne.Na zjebanej do cna konsoli wszystko wyglada gownianie) Daje 10/10 aby podniesc troche srednia trj gry (osobiste 8.5/10 jest dobre)

17.05.2016 00:54
Hauka
191
odpowiedz
Hauka
61
Pretorianin

Takik Pytonko mom.. Czy Edycja Limitowana też jest po Polsku czy to samo co z Mass Effect 3 tylko standardowa jest w pełni Naszego Języka///

30.01.2017 17:37
sycho18
192
odpowiedz
2 odpowiedzi
sycho18
16
Centurion

Polecacie tą grę? Czy lepsza trójka będzie?

30.01.2017 17:41
AIDIDPl
192.1
AIDIDPl
116
PC-towiec

Polecam Crysis 1 z dodatkiem Warhead.

31.01.2017 13:26
zabojczy345
192.2
zabojczy345
12
Konsul

lepiej przechodź chronologicznie. najpierw jedynka, potem dwójka i trójka.

30.11.2018 16:04
193
odpowiedz
mukulele
8
Legionista

Nawet bez dwóch zdań Crysis 2 to lepsza o 2-3 klasy gra o od części trzeciej.

post wyedytowany przez mukulele 2018-11-30 16:04:42
Gra Crysis 2 | 360