Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Gramy w inFAMOUS!

22.05.2009 19:58
1
Kjubaa
17
Centurion

super gramy ;>

22.05.2009 20:06
👍
2
odpowiedz
jery1
28
Homo Sapiens Sapiens

no. Fajnie Fajnie. Szkoda że tak krótko.:)

22.05.2009 20:07
3
odpowiedz
Bak15
42
Generał

Fajnie efekty i ogólnie kozak gra.

22.05.2009 20:08
👍
4
odpowiedz
sparrow_93
73
Konsul

Bardzo fajna gierka ;)

22.05.2009 20:12
5
odpowiedz
Paczis
31
Pretorianin

Jedno z Najlepszych gramy jakie wyszło ;)

22.05.2009 20:13
6
odpowiedz
AdamekPL1
36
Nie wiem co tu wpisac

No to rzeczywiście pokazaliście tą Polską wersję językową... Jeden mówiony dialog i to jeszcze pobocznej postaci :/
Każdy zainteresowany wie jak gra wygląda, ale za to w internecie nie ma filmików z Polskiej wersji językowej, moglibyście pokazać więcej dialogów w tym głos głównego bohatera.

22.05.2009 20:15
7
odpowiedz
r1p
15
Chorąży

Świetna gierka z tego co widze, szkoda ze nie ma na iksiaka ;d

22.05.2009 20:17
👍
8
odpowiedz
ArctiX
14
Legionista

Fajnie by się grało w to na pececie no ale cóż :D Gierka zarąbista :P

22.05.2009 20:23
😈
9
odpowiedz
dresX94
48
Senator

Dla takich gier chciałoby się mieć ps3. Według mnie gra jest bardzo dobra świetnie połączone elementy Assassin's Creeda, Crackdowna, Dark Sector a także kilka bardzo dobrych pomysłów twórców. Jedynie przyczepie się dwóch rzeczy.Po pierwsze w grze jest tylko moc elektryczności(choć to minus nie jest) a mogły by być jeszcze jakieś inne moce np. ogień woda albo lód a po drugie i najważniejsze gra nie wyjdzie na Xbox'a:/ Posiadacze ps3 mają się czym cieszyć:P

22.05.2009 20:26
👍
10
odpowiedz
123456789max
29
Wujek MAX

Wygląda na całkiem fajną grę.

22.05.2009 20:29
👍
11
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

Ja z niecierpliwością czekam na Prototype, ale muszę przyznać, że inFamous wygląda naprawdę świetnie :)

22.05.2009 20:33
12
odpowiedz
Matthew666
38
Konsul

Gra na naprawdę wysokim poziomie. Grałem 2 razy w demko i trudno się było oderwać od gry. Polecam!

22.05.2009 20:49
13
odpowiedz
Aro1530
22
Chorąży

No właśnie, myślałem, że usłyszę głos głównego bohatera, a tu nic. Chcę ją kupić, ale jak myślę o polskiej edycjo to mi nie dobrze :) Boję się, że głosy będą straszne. Ładnie proszę o drugi film o inFamous z większą ilością dialogów :)

22.05.2009 21:11
14
odpowiedz
SoWhat!
23
Legionista

Filmik bardzo fajny :) Szkoda tylko, że nie było więcej scen mówionych, aby móc ocenić spolszczenie :)

22.05.2009 21:16
15
odpowiedz
zanonimizowany354129
22
Centurion

Albo gra ma tak proste sterowanie albo tak dobrze wywijasz padem.

22.05.2009 21:50
16
odpowiedz
pompaziom
46
Hatifnat

Prosiłbym o jakiś film aby można było usłyszeć dubbing

22.05.2009 21:51
17
odpowiedz
generał jajczyn
51
Centurion

gierka godna uwagi :)

22.05.2009 21:52
18
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Gra mi się podoba, i chyba zakupię Polską wersję ^^ Pozdro ^^

22.05.2009 22:05
19
odpowiedz
Quenthel
24
Konsul

Wszyscy tak w tej grze chwalą animacje postaci, a ja powiem coś odwrotnego.
Gdy Cole się wspina i popatrzymy na to z boku wygląda to baaardzo nienaturalnie, to samo jest z biegiem pod pewnym kątem..

22.05.2009 22:10
20
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Gierka wymiata!!! Bardzo fajny filmik VZ!!!!

22.05.2009 22:14
21
odpowiedz
Elrey
36
Centurion

megazajefajna gierka. Chciałbym wygrać te PS3.

PS. Będzie poradnik?

22.05.2009 22:39
👍
22
odpowiedz
Mickey1994
2
Centurion

Mam demko i gra jest super! Efekty z prądem powalają ogólnie gra jest 11/10

22.05.2009 22:45
23
odpowiedz
Verminus
180
Senator

Elrey --->
Jasne, będzie poradnik. Niestety ze względu na rozmiar gry nie wyrobimy się na premierę, ale mam nadzieję, że będzie gotowy w pierwszym tygodniu czerwca.

22.05.2009 22:48
24
odpowiedz
Elrey
36
Centurion

Verminus --->
Nie ma sprawy, się poczeka. I tak nie mam jeszcze PS3.

PS: Świetny materiał, ale krótki.

22.05.2009 22:52
😃
25
odpowiedz
zanonimizowany639507
32
Konsul

Elrey --> po twojej wypowiedzi wnioskuje ze bedziesz nowym posiadaczem PS3, tak trzymac, a gra KOZAK :)

22.05.2009 23:44
26
odpowiedz
Wiochman_pl
34
Pretorianin

Ja tak z ciekawosci. Jak nagrywacie filmiki na konsoli, bo koles z forum nie wiedzial jak nagrac z ps3 swoj gameplay z DMC 4 i nagral aparatem(ch***wo wygladalo)??

22.05.2009 23:56
27
odpowiedz
AntonioMontegio
90
Generał

Fajnie to wyglada, jeszcze kilka takich gier i dokupie do x'a - ps3. Po filmiku z Uncharted 2 juz jestem blisko.

Jak nie snajpowales piorunami ? Nie grales w UT ? Tam byla bron elektryczna jako snajperka :P

23.05.2009 00:29
28
odpowiedz
sszaki
57
Senator

gra jest fajna ale polska wersja spełnia standardy polskich wersji czyli jest do d****

23.05.2009 02:11
29
odpowiedz
grunge12
2
Junior

Nie moge sie doczekac.^^;)

23.05.2009 08:47
👍
30
odpowiedz
Naruciak14
33
Centurion

szkoda że tylko na PS3 bo jakby było na PC to bym kupił

23.05.2009 09:36
31
odpowiedz
Tweety32
92
Konsul

Mogliby dodać anty-aliasing na PS3, bo aliasing na filmiku to masakra:P

23.05.2009 09:56
32
odpowiedz
fifnord
24
Konsul

Wygląda to porządnie a można żec, że nawet BARDZO DOBRZE. to posówanie po torach i drutach naprawde jest "arcy fajne". Strzelanie z piorunów wygląda bardzo efektownie zresztą jak wszystko w tym odcinku Gramy.

23.05.2009 10:11
😒
33
odpowiedz
kubus_95_
36
Pretorianin

Na filmiku widzę, że ta gra jest bardzo fajna szkoda tylko, że na xboxa 360 nie wyszła.

23.05.2009 10:29
34
odpowiedz
Luciuszpl
44
Konsul

Już jest na mojej liście gier na które czekam

23.05.2009 10:33
35
odpowiedz
Mati_Akumu
51
UltimateSadisticCreature

cześć witajcie... lol
na początku jakoś nie byłem specjalnie przekonany do tej gry ale im więcej o niej słyszę i im więcej widzę z niej gameplayów tym bardziej na nią oczekuje ...... ale jeżeli nie będę miał okazji w nią zagrać to sie w cale nie pogniewam.

23.05.2009 11:29
36
odpowiedz
Miszczu1991
26
Pretorianin

Gra super, nie moge sie oderwać od dema, nawet KZ2 poszlo w odstawke.
PS: Panowie z GOL'a mam pytanie: Czy zrobicie filmik gdzie bedzie porownanie polskiej i angielskiej wersji? Bo nie wiem czy kupić warto eksportować, duzo zachodu i w ogole, a jak wiadomo u nas gra tylko w wersji polskiej

23.05.2009 11:49
37
odpowiedz
Misiek166
22
Chorąży

Świetny odcinek "gramy" w wykonaniu Von Zaya. A tak po za tym Sony prowadzi bardzo mądrą politykę związaną z exclusivami. Najpierw Killzone 2 i rozbudowany multi, a teraz Infamous, w którym jest ogromny świat do eksploracji. Jak by tego było mało pojawia się teraz dużo screenów i trailerów z Heavy Rain. Chodź nie mam PS3 to skłaniam się co raz bardziej do zakupu tej konsoli.

23.05.2009 13:16
👍
38
odpowiedz
Xian
58
Pretorianin

Naprawde świetna gra. Rozumiem że świat jest otwarty, jak w GTA i mamy totalną swobode poruszania się? Przecwinicy jacyś tacy nijacy...

Osoba która przygotowała materiał moim zdaniem robi to najlepiej z całej trójki.

23.05.2009 13:32
👍
39
odpowiedz
NeYo
10
Legionista

gra jest swietna a komentarze do niej sa bardzo dobre i profesjonalne....dzieki za film i juz wiem co kupic

23.05.2009 15:24
👍
40
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

super materiał

23.05.2009 16:30
👍
41
odpowiedz
SzamanFC
2
Junior

gierka jest super w demo gram i naprawde polecam :D:D i materił ja zwyle super

23.05.2009 16:36
42
odpowiedz
zanonimizowany600724
18
Chorąży

łebszot the best

23.05.2009 18:12
👎
43
odpowiedz
voltar78
38
Centurion

najbardziej żenujący komentarz do gry jaki słyszałem od 5 lat, infantylne teksty, brak dykcji, zgroza...

23.05.2009 18:26
👍
44
odpowiedz
zanonimizowany536653
21
Konsul

Już przed GRAMY (jakiś tydzień przed) widziełem pare akcji z tej gry i moge stwierdzić że gra przypomina Prototype (elementy le parkour,dowolna eksploracja,super moce,bochater inny niż inni dotychczas itp).Obie te gry są na mojej liście must have ale muszą poczekać do wakacji.Gameplay jest fenomenalny i nadzwyczajny.PS3 otrzymała bardzo silnego exlusiva na wyłączność.Mam nadzieje że gra zostanie dobrze przyjęta i zaowocuje sequelem ;]

23.05.2009 19:30
45
odpowiedz
majew69
20
Chorąży

Ta gra to takie trochę wanna be GTA(cytuje Dela) . Ale z filmiku wynika że jest nawet fajna . Nie mam ps3 lecz ta gra to za mało by dla niej kupować konsolę .

23.05.2009 20:04
46
odpowiedz
Jaworczyk96
46
Generał

Może kiedys wyjdzie na Xbox 360

23.05.2009 20:40
47
odpowiedz
kasas
66
Generał

Czy w demku można zrobić to przybliżenie i spowolnienie bo nie moglem tego rozgryźć

23.05.2009 23:17
48
odpowiedz
kaganpwnz
43
Generał

W demku nie mozna robic ani przyblizenia ani zwolnienia.

24.05.2009 02:17
49
odpowiedz
zanonimizowany542280
10
Pretorianin

Majew69, może nie warto dla jednej gry kupować ps3, ale teraz takich gier dla których warto jest kupić wyjdzie baaaaaardzo dużo.
Ja osobiście najbardziej czekam na God of War 3, lecz juz od września (Uncharted 2 wtedy wychodzi? dowiemy sie w sumie na e3) będą wychodzić dobre gierki ;] (kto jest w temacie, ten wie jakie)

Więc skoro, konsola jest konsoli równa, a na play'a wychodzą lepsze gry (te same gry multiplatformowe - AC 2, Bioshock 2) - exclusivy ps3 - to czemu by nie wziąśc play'a :p
A ... juz wiem, cena konsoli... może wkoncu obniżą jej cene, w trakcie E3 też się tego dowiemy...

Jak się okazało że Tekken 6, FF 13 wychodzą na xboxa, to się troche wkurzyłem i myślałem żeby opchnąć play'a i kupic konsole Microsoftu... ale to było tylko 1dno dniowe myślenie, lol.
Teraz jakoś nie żałuje wyboru ;] a play'a mam prawie rok...

Mam nadzieje że M$ pokaże coś konkretnego na E3, bo jak narazie Play ma bardzo dobry lineup ;]. FF 13 wychodzi na ps3, jako exclusive tylko w japonii, jestem ciekawy jak mocno podskoczy sprzedaż play'a ;] 'niedługo' się przekonamy ;]

24.05.2009 09:06
😊
50
odpowiedz
Bryden
28
Konsul

Dobra robota Von Zaj :) Sam niewiem dlaczego, ale ta gra przypomina mi Star Wars: The Force Unleashed, to chyba przez te moce elektryczne.
PS. Kiedy zrobisz 2 częśc gramy! o Red Faction ???

24.05.2009 10:14
😃
51
odpowiedz
GrajChopcze
5
Chorąży

bardzo fajny gameplay ;] szkoda ze nie ma na pieca, ale moze producenci skusza sie na troche zysku i przerobia na PC i X360 ?? ;] a mapa wydaje mi sie mala ;p mogli dac taki obszar [powierzchnia] jak w Just Cause ;p ale tylko wielkosc mapy - bron boze lasy ;p

24.05.2009 10:37
52
odpowiedz
Lutz
171
Legend

Mi sie gra nie podoba, ale pewnie to dlatego ze nie lubie tego typu gier i za chiny nie moge znalezc tam "nowatorstwa".

24.05.2009 22:59
👍
53
odpowiedz
zanonimizowany536838
18
Konsul

Kolejny dobry tytuł do Sony. Jeszcze tylko czekać na HR, GoW i U2 i PS3 w tańszej cenie :D

25.05.2009 09:42
😃
54
odpowiedz
Lopi12
12
Chorąży

dobra gra jak mam zamiar kupić

25.05.2009 18:42
👍
55
odpowiedz
hunteriarz
30
Centurion

spoko filmik, gra bardzo ciekawa zastanawiam sie nad kupnem jej

25.05.2009 22:16
56
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

lektor bardzo dobry
a sama gra nietuzinkowa, choć podobna troche do assasin creed to czymś mnie ujeła..no no ps3 sobie hula...i bardzo dobrze..mam ją na celowniku :))
voltar78 - nie znasz sie :P

26.05.2009 07:46
😊
57
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

fajna gra

27.05.2009 22:51
58
odpowiedz
Veganik
38
Pretorianin

Crackdown był genialny, ale widze, że inFamous jest zdecydowanie bardziej rozbudowany. Kocham tego typu gry i gdybym miał PS3 na pewno bym zakupił.
Pozostaje tylko czekać na Prototype X360

29.05.2009 13:53
👍
59
odpowiedz
LordVader1
11
Generał

To jeden z najlepszych exclusiv'ów na PlayStation 3.

13.12.2010 12:56
60
odpowiedz
gamer122
2
Junior

świetna gra polecam

tvgry.pl Gramy w inFAMOUS!