Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Hardware NVIDIA prezentuje możliwości DirectX 11

07.04.2009 09:30
1
zanonimizowany535861
0
Pretorianin

Nie wiem czym tu się zachwycać.Według mnie ładniejszy ocean był w Empire total war

07.04.2009 09:34
2
odpowiedz
Drace66676
119
D.R.A.C.E

Oceanik wygląda przepięknie. Trudno odróżnic od prawdziwego. Ale jak to sie będzie miało do grafiki w grach to się jeszcze zobaczy

07.04.2009 09:41
😍
3
odpowiedz
Ski_drow
111
Senator

Taka sobie ta grafika

07.04.2009 09:59
4
odpowiedz
Tweety32
92
Konsul

Jak sie wie o co chodzi to dziwnie sie to czyta o_O
Heightmapa to zwykla tekstura, ktora moze miec 2048x2048 bez zadnych problemow od dawna, tutaj chyba chodzilo o textury 3D, ktore faktycznie wieksze jak 128x128x128 nie sa jak na razie.
A tekst, ze ten GF przetwarza taka teksture w 2 ms mowi... nic:P Przetwarza czyli co? Powieksza? Kopiuje? Czyta? Zmienia kolory? Co sie dzieje podczas tych dwoch milisekund? A gdyby tak cala gra polegala na tej jednej teksturze to render wszystkiego by zajal 2 ms? :PPP
Nie nabijam sie, ani nie wysmiewam, tylko zauwazam, ze ten tekst w sumie nic nie mowi na dobra sprawe:P

07.04.2009 10:13
5
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

tweety, nie zrozumialem twojego zdania

Heightmapa to zwykla tekstura, ktora moze miec 2048x2048 bez zadnych problemow od dawna, tutaj chyba chodzilo o textury 3D, ktore faktycznie wieksze jak 128x128x128 nie sa jak na razie.

heightmapa to nie tekstura bo jej de facto nie widzisz, a o teksturach 3d to juz wogole nie slyszalem (czy moze chodzilo ci o teksture + heightmape?)

skoro mowa o heightmapie to przetwarzanie chyba kojarzy sie z jedna rzecza - nakladaniem na zwykla teksture?

07.04.2009 10:14
6
odpowiedz
avqes
36
Konsul

HEH, ja jeszcze nawet u siebie nie mam Directx 10, a tu już 11. A na vistę raczej jeszcze przechodzić mi się nie chce, więc nara microsoft :)

07.04.2009 10:18
7
odpowiedz
cielak20
24
Centurion

Dokładnie Logotus też jak oglądałem ten filmik to przypomniało mi się że w Empire Total War już woda tak wygląda, ten direct x pewnie dużo nowości nie wniesie a będą producenci namawiać ludzi do wydania kasy na nowe karty.

07.04.2009 10:21
8
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Do tej pory nie wykorzystano nawet ułamka możliwości Dx10 a tu pieją o 11...

07.04.2009 10:25
9
odpowiedz
raziel88ck
136
Reaver is the Key!

najwiekszy przelom to chyba byl miedzy dx8 a dx9, choc moge sie mylic, mozliwe ze byl miedzy dx7 a dx8

07.04.2009 10:25
10
odpowiedz
iniside
17
Legionista

Tekstura 3d. Radze poszukac, pod nazwa 3D Texture albo Cube Texture.

Woda nie miala byc ładna, tylko realistyczna. To co realistyczne, żadko kiedy jest ładne ;p.

Nikt nie wykorzystac nigdy DirextX 10 bo i po co ? 11 czai sie za rogiem a 10 i tak byl technologiczna porażką.

07.04.2009 11:17
11
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

No i po co komu ten DirectX 11? Jak tworcy nie potrafia skutecznie wykorzystac nawet DirectX 10... A pierwsze gry, ktore beda wykorzystywac DirectX 11 (choc pewnie i tak w malej czesci) pojawia sie najwczesniej dopiero za 3-4 lata...

Bez sensu...

07.04.2009 11:32
12
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

jak dla mnie to nie wyglada jak cos nowego...patrzac na te refleksy to slaba ta woda.fakt-animacja fali jest zrobiona pierwszorzednie ale nad refleksami musza jeszcze popracowac

07.04.2009 11:58
13
odpowiedz
Ramz
60
Generał

1 kwiecień hmmm... nie dzisiaj 7 ale ludzie kilka rzeczy:

- zobaczcie na datę dodania filmu: 1 kwi 2009 ale jeśli to was nie przekona to:
- karty czy to NV (bo niby na tym to zrobiono GTX280) czy AMD/ATI nie są w stanie generować grafiki - przy której użyto API DirectX 11 :/ bo jest to po prostu technicznie nie możliwe

Chociaż + za news'a z ciekawym pdf'em :) dzięki.

07.04.2009 14:49
14
odpowiedz
k4m
86
that boy needs theraphy

Ramz---> DX11 ma być pod karty obsługujące SM4.0 i DX10 więc GTX280 również się łapie.

07.04.2009 15:14
😍
15
odpowiedz
Patryx0
128
Look for the Light

Pięknie to wygląda, a wyjdzie pewnie tak samo jak z DX10.

07.04.2009 15:19
16
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Nic ciekawego.

07.04.2009 15:24
17
odpowiedz
yasiu
179
Legend

tak samo może wyjść i w dx3 - kwestia łatwości programowania. w tym kierunku zmiany są istotne, a nie w tym co widać na ekranie. łatwość programowania grafiki maleje, a my na tym możemy skorzystać.

07.04.2009 15:36
18
odpowiedz
Ramz
60
Generał

k4m -> a nie pod SM5.0 ? :) http://pclab.pl/art33680.html
Z resztą co tu dużo gadać do DX11 potrzeba innej architektury kart i tu będzie G300 i RV870 żadna z obecnych nie obsłuży DX11.

07.04.2009 15:43
19
odpowiedz
Bak15
42
Generał

I znów kosmetyczne różnice wyjdą w praniu ;]

07.04.2009 17:12
20
odpowiedz
LordVader1
11
Generał

DirectX 10 jeszcze w pełni nie jest wyjorzystywany w grach, a już pracują nad DirectX 11.

08.04.2009 08:50
21
odpowiedz
FabianQ66
31
Centurion

Ps4 będzie ładniejsze. Taa... ;)

08.04.2009 14:08
22
odpowiedz
Jerzu175
12
Generał

jesli to naprawde dx 11 na tym filmiku to rewelacja ^^

Hardware NVIDIA prezentuje możliwości DirectX 11