Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Wywiad z producentem Split/Second - GDC09

25.03.2009 10:28
rog1234
1
rog1234
77
Dragon Install

Nie czekałem na żadną arcade'ówkę tak bardzo od... dawna! Ehh, będzie dobre :D

25.03.2009 10:29
😊
2
odpowiedz
zanonimizowany597344
14
Chorąży

Fajna gierka sie szykuje

25.03.2009 10:57
claudespeed18
3
odpowiedz
claudespeed18
167
Liberty City Finest

muszą zrobić naprawde dużo tras i tych wybuchów, ponowny wyścig na tym samym torze byłby z czasem schematyczny

25.03.2009 11:19
moro.
4
odpowiedz
moro.
95
Pretorianin

Na Pure się nie zawiodłem. Na Split/Second, też nie mam zamiaru :)... Can't Wait.

25.03.2009 11:36
5
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

zapowiada sie bardzo ciekawe ale cos mi tu bardzo zalatuje death race'em...

25.03.2009 12:08
6
odpowiedz
Eddy.adam
35
Konsul

no no fajnie ladnie szykujmy sie na szalone wyscigi :D

25.03.2009 12:20
😡
7
odpowiedz
zanonimizowany430056
22
Centurion

kiedy to wszystko bedzie wrzucane w HD........

25.03.2009 12:45
raziel88ck
😍
8
odpowiedz
raziel88ck
160
Reaver is the Key!

wlasnie takich gier brak na peceta. Czekam z niecierpliwoscia :)

25.03.2009 13:30
SILENTALTAIR
9
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

jezeli robia to twórcy pure'a to nie ma sie o co martwic

25.03.2009 14:34
10
odpowiedz
zanonimizowany335921
0
Centurion

Stara gra. Odgrzewany kotlet. Juz dawno to mam.

25.03.2009 14:35
11
odpowiedz
Luciuszpl
44
Konsul

Zapowiada się świetnie

25.03.2009 14:39
12
odpowiedz
SZYEMEK LOST
45
Pretorianin

Czekam na tą gierke.

25.03.2009 15:19
👍
13
odpowiedz
LordVader1
19
Generał

Bardzo ciekawe podejście do gry wyścigowej. Może być bardzo dobrą grą.

25.03.2009 16:31
14
odpowiedz
zanonimizowany580631
24
Konsul

HO HO HO wydaje się , że może być dobra gra

25.03.2009 16:47
👍
15
odpowiedz
jaaaakub
5
Legionista

czekam na tą grę,zapowiada się nieźle

25.03.2009 16:48
Scortch
👍
16
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

eee burnout?

a tak serio to fajny pomysł żeby usadowic grę wyścigową w wybuchającym mieście. ciekawe, czy będą jakieś "filmowe" ujęcia w czasie rzeczywistym. napewno dodałyby dynamiki tym szystkim eksplozjom. czekam z niecierpliwością :D

25.03.2009 17:17
tankem3
17
odpowiedz
tankem3
68
Senator

kiedys pykałem na kompie w taką gre z 2000-02 roku.... ee nie pamietam dokładnie, jezdziło sie małyi samochodzikami zbieralo skrzyneczki z pułapką a kierowcy mieli wyolbrzymione twarze, zna ktos nazwe?

25.03.2009 18:32
18
odpowiedz
Jerzu175
13
Generał

z tego co mowi ten gosciu to gra bedzie naprawde bardzo dobra jak spelnia wszystkie oczekiwania graczy to bedzie to powazny konkurent dla bernauta :) jedynym problem moze byc w przebiciu bernauta to ze bernaut jest juz wypromowana marka znana gracza od lat :)

25.03.2009 20:14
19
odpowiedz
skupcio1
17
Chorąży

tankem3

Tooncar - tak nazywa się ta gierka o której mówisz ;)
W Polsce znana pod nazwą Odjazdowy Rajd.

25.03.2009 21:11
20
odpowiedz
berliso
21
Chorąży

"coś szalonego" :P niedługo będzie FPS-rajdówka XD

26.03.2009 19:39
12jonasz
21
odpowiedz
12jonasz
64
Monster

Powiedzcie szczerze: patrzeliście na Death Race? bo jeśli tak to ten tytuł dużo mówi...

gier bedzie zajebista ;D;D

spoiler start

ale nie wiem czy mi pójdzie :)

spoiler stop

21.05.2010 23:00
Pan Tur
22
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

Gra jest całkiem inna niż DEATH RACE!

22.05.2010 13:02
23
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

tyla zachodu nad taką grą

24.05.2010 09:48
👍
24
odpowiedz
Celcjusz
11
Pretorianin

fajna gra

tvgry.pl Wywiad z producentem Split/Second - GDC09