Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Max Payne 3 zapowiedziany!

23.03.2009 13:46
EnX
1
EnX
144
White Dragon

Wkońcu Wkońcu Wkońcu! Nadszedł ten dzień Wkońcu!

23.03.2009 13:47
JaSiEk1996
😊
2
odpowiedz
JaSiEk1996
64
Too Tough To Die

Super!!! Rzadko się zdarza, żeby gra Rockstara od razu zapowiedziana była na PC!

23.03.2009 13:47
3
odpowiedz
zanonimizowany439598
1
Legend

Czekam z niecierpliwością!

23.03.2009 13:48
Kozzo
4
odpowiedz
Kozzo
100
czlowiekzwanyfoka

Zdążą do zimy? pewnie i tak wyjdzie na wiosnę... mam nadzieję, że nie udziwnią i nie schrzanią Maxa...

23.03.2009 13:52
Marcinkiewiczius
😊
5
odpowiedz
Marcinkiewiczius
160
Hautameki

Głównym atutem pierwszej cześci przygód Maxa był klimat. Oby tylko R* dopracował produkt by był jak najbardziej realistyczny. Już nie mogę się doczekać :)

23.03.2009 13:52
rog1234
6
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

YEAH! Kilka lat czekania ale nadchodzi... nareszcie :D

23.03.2009 13:53
McClanesHungOver2
😃
7
odpowiedz
McClanesHungOver2
84
PSYCHO REALM

Teraz tylko trzymać kciuki żeby w grze była Euphoria !

23.03.2009 13:53
👍
8
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

:)

23.03.2009 13:53
9
odpowiedz
zanonimizowany411633
24
Pretorianin

po tylu latach...

23.03.2009 13:53
Ambitny Łoś
10
odpowiedz
Ambitny Łoś
159
Cthulhu

Przypomina Sama Fishera :) I też tak lekko pod Conviction podchodzi.

EDIT: Nie zauważyłem, że GOL-owi też się tak skojarzyło :)

Ale ogólnie jak zobaczyłem na głównej stronie ten news to było to dla mnie tak nierealne, jak ostatnio zapowiedź nowej Alicji. Ciekawe czym jeszcze zaskoczą mnie producenci gier w tym roku? :)

23.03.2009 13:55
sebeksk
👍
11
odpowiedz
sebeksk
38
Urdnot Wrex

Yeah! Na to czekałem

23.03.2009 13:55
Ski_drow
😈
12
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Szykuje sie niezła masakra

23.03.2009 13:59
😉
13
odpowiedz
zanonimizowany536653
21
Konsul

Po kiepskiej,krutkiej 2 części nie chce mi się czekać z takim zapałem na nastepna odsłone.Owszem Max to klasyk ale czy to wystarczy żeby zdobył miejsce w moim portfelu?Czas pokaże ;]

23.03.2009 13:59
14
odpowiedz
Plewcia
12
Legionista

To jedna z moich ulubionych gier. Więc będe czekał z niecierpliwością!

23.03.2009 14:02
👍
15
odpowiedz
hellgate82
45
Generał

odpowiadając na pytanie - tak, ja czekałem :)

23.03.2009 14:05
^_CHazY•_•chAZz._^
16
odpowiedz
^_CHazY•_•chAZz._^
33
Generał

raczej mnie to nie interesuje, w poprzednie czesci nie gralem i nawet nie wiem o co w tym chodzi

23.03.2009 14:05
raziel88ck
😍
17
odpowiedz
raziel88ck
158
Reaver is the Key!

dobrze ze w tym roku, a nawet jesli premiera sie troche opozni to i tak bede zadowolony :)

p.s. postarzal sie max

^_CHazY•_•chAZz._^ - zaluj, jedne z najlepszych gier jakie kiedykolwiek wyszly

23.03.2009 14:06
18
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Mam tylko cichą nadzieję, że użyją jakiegoś lepszego engine-u niż tego z GTA IV (RAGE).... 1 i 2 część gry wytyczały standardy grafiki w swoich czasach i tego samego spodziewałbym się po części trzeciej. Aczkolwiek z enginem RAGE to raczej niewykonalne. (O ILE oczywiście użyją właśnie jego).

23.03.2009 14:07
😡
19
odpowiedz
Silkey
33
Legionista

Frakk bez PieCa!

23.03.2009 14:07
👍
20
odpowiedz
_lacio_
25
Top Gear

Już się nie mogę doczekać . Pierwsza część miała wspaniały klimat ,druga miała go już trochę mniej .Mam nadzieję , że trzecia pobije swoją grywalnością i klimatem dwie poprzednie części razem wzięte .

23.03.2009 14:07
21
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

SUPER,MALINA,EXTRA normalnie BAJKA!!!!

23.03.2009 14:11
😒
22
odpowiedz
WAco_bos
1
Junior

CZY MOŻE KTOŚ MI WYTŁUMACZYĆ DLACZEGO NA OFICJALNEJ STRONIE GRY NIE WIDNIEJE NAPIS PC??

23.03.2009 14:14
sekret_mnicha
23
odpowiedz
sekret_mnicha
217
fsm

GRYOnline.plTeam

Bo zapomnieli? Ważne jest, że w informacji prasowej napisali też o wersji PC. I tego się trzymamy :)

23.03.2009 14:16
Kozi89
😊
24
odpowiedz
Kozi89
103
Legend

Czekam na więcej informacji.

23.03.2009 14:16
👍
25
odpowiedz
zanonimizowany607931
19
Generał

Super ma gierki Rockstar w tym roku

23.03.2009 14:21
26
odpowiedz
zanonimizowany354129
22
Centurion

Na oficjalnej stronie gry nie ma logo PC
www.rockstargames.com/maxpayne3

23.03.2009 14:22
U.V. Impaler
27
odpowiedz
U.V. Impaler
193
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

d00mny ---> Ale w oficjalnym oświadczeniu jest: Max Payne 3 will be available in winter 2009 for Xbox 360, PLAYSTATION 3 and PC.

http://www.businesswire.com/portal/site/google/?ndmViewId=news_view&newsId=20090323005468&newsLang=en

23.03.2009 14:23
Ziku90
👍
28
odpowiedz
Ziku90
60
SDOIT

W końcu nadszedł ten dzień!

23.03.2009 14:24
Whatson
29
odpowiedz
Whatson
69
Niepoprawny purysta

Nie pozostało mi nic więcej jak powiedzieć Happy New Max Payne!

Super informacja.

23.03.2009 14:25
fajny Książę
👍
30
odpowiedz
fajny Książę
123
Capo

O w mordę...

23.03.2009 14:25
😊
31
odpowiedz
pro 123
74
Konsul

mam nadzieję że następna generacja następnej generacji obecnej generacji sprosta wymaganią

23.03.2009 14:26
😃
32
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Mówcie co chcecie ale 2 część była również genialna! Czekam z niecierpliwością!

23.03.2009 14:26
33
odpowiedz
zanonimizowany354129
22
Centurion

@U.V. Impaler
Ta, żeby w dniu zapowiedzi nie dostali 50tys. maili z płaczem, że nie będzie wersji PC :P

23.03.2009 14:27
👍
34
odpowiedz
Krzysiek1997
62
Konsul

Nareszcie! Ile można czekać? Mam nadziejęże 3 Max będzie jeszcze lepszy od poprzednich.

23.03.2009 14:29
35
odpowiedz
pawloki
15
Legend

fajnie

23.03.2009 14:29
36
odpowiedz
zanonimizowany369662
25
Konsul

TAAAAAAAAAK!

23.03.2009 14:30
Matysiak G
37
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

Chciałbym zauważyć, że zapowiedź prasowa kłamie. Zima skończyła się 21 III. Przedwczoraj. Może ktoś się walnął i chodzi o 2010?

23.03.2009 14:31
Simba14
38
odpowiedz
Simba14
55
Generał

zajeb.iście!!!!!!!!!!!

23.03.2009 14:32
39
odpowiedz
Laska103
6
Junior

To będzie coś :D Pozostaje tylko czekać...

23.03.2009 14:35
thorus93
👍
40
odpowiedz
thorus93
35
Syn Marnotrawny

jeeeeeaaaaaaa nareszcie nadzieja byla i nie na marne

23.03.2009 14:35
zombie czu-czu
👍
41
odpowiedz
zombie czu-czu
24
Slowhand

Wreszcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1/no ile mozna czekac to bedzie mega hit

23.03.2009 14:35
42
odpowiedz
CrossFire12
57
Pretorianin

No to bedzie wypasiony silnik fizyki :D i grafika na pewno również dobra :) ale przede wszystkim klimat aby zachowywał dobry tak jak pierwsza czesc :) no i widowiskowość :D oby było jak najlepiej :D

23.03.2009 14:36
😁
43
odpowiedz
zanonimizowany619393
2
Junior

sory może to głupio zabrzmi ale... na widok że wyjdzie Max Payne 3... stanął mi xd

POZDRO !

23.03.2009 14:37
PiotrWpl
👍
44
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion

Cieszę się, że to R* zajęło się nowym Max Paynem, bo po tym jak nieziemsko wykreowali postać Nicko Belica z GTA IV, wiem, że są odpowiednimi ludźmi na odpowiednim miejscu. Max musi mieć swój konkretny charakter, a sama fabuła gry wyraźnie powinna się skupiać wokół jego. 3mam kciuki!

23.03.2009 14:38
45
odpowiedz
zanonimizowany386575
17
Legionista

chciałbym napomnieć, że żyję w przyszłości w 2013 roku, latamy samochodami na wodę, a wszystkie kobiety są ładne i tanie....aha Max Payne 3 to syf był...xD

23.03.2009 14:39
46
odpowiedz
pulposlaw
2
Junior

Rockstar w tym roku będzie miał wspaniały rok fiskalny. Drugie DLC do GTA IV, nowy Midnight Club i teraz Max Payne 3... Tylko czekać i kase trzymać. : D

23.03.2009 14:40
tgolik
47
odpowiedz
tgolik
98
Konsul

Wspaniała wiadomość!
Żeby tak jeszcze Radosław Pazura dał się ponownie namówić na podłożeniu głosu.

23.03.2009 14:41
😜
48
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

a jeśli będzie w cell shadingu jak na obrazku? :D

23.03.2009 14:44
👍
49
odpowiedz
zanonimizowany546563
2
Senator

Super super tylko tyle moge dodać ;D

23.03.2009 14:47
50
odpowiedz
czarli1986
25
Chorąży

Czekam na ta grę od 2003 roku!!!! To prawie jak objawienie:) Jeszcze tylko DN Forever...

23.03.2009 14:47
😍
51
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Aha i jak patrze na niektóre komenty to wam powiem, że forum powinno być tak od 15-16 lat. Bo takie dzieci neo sie tu spotyka, iż można zwątpić w przyszłość Polski...

23.03.2009 14:48
CHESTER80
😊
52
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Ciesze się, ale bardziej bym się cieszył z zapowiedzi DNF. Maxa chętnie zaliczę, ale raczej nie od razu, jest tyle hitów na które czekam że szok.

23.03.2009 14:48
53
odpowiedz
Krolestwo
20
Chorąży

Wyczes, znowu będą super odzywki gangsterów: "To Payne !" albo "Brać Go !" ^^

23.03.2009 14:48
Matysiak G
54
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

narkustrb

Sam jesteś naprawdę głupi. Twoje słownictwo tego dowodzi. I stosunek do innych ludzi. Ale masz rację. Nie przyszło mi to do głowy. Tyle, że o grudniu zwykle developerzy mówią nie winter, tylko christmas. Poza tym jestem gotów się założyć, że zaliczy obsuwę i wyjdzie w 2010.

23.03.2009 14:51
😍
55
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Matysiak G ile Ty masz lat? Już parę razy czytałem Twoje żenujące wypowiedzi i mam wątpliwości czy Ty w ogóle podstawówkę chociaż skończyłeś.

23.03.2009 14:52
Midalan
56
odpowiedz
Midalan
39
Filon

starszy o kilka lat? chyba o kilkanaście...
czekam :)

23.03.2009 14:52
57
odpowiedz
P.MOLO
36
Centurion

niemożliwe w końcu !!! a myślałem że 3 część to marzenia porównywalne z wygraniem pucharu świata w piłke nożną przez polske teraz módlmy się żeby nie zje..., zepsuli tego co zostało osiągnięte przez dwa poprzednie tytuły.

23.03.2009 14:53
Xabox
58
odpowiedz
Xabox
26
Centurion

Mi mogliby dać MP3 z grafiką z części pierwszej, byleby tylko dodać nowe lokacje i kolejną genialną fabułę! Martwi mnie jedynie zmiana autorów, choć bądź co bądź Max to Max i nic tego nie zmieni. Dla mnie to najlepsza wiadomość tego roku i żadne GTA5 czy Bóg wie co, nie będzie lepszą nowiną od nowego MP.

23.03.2009 14:53
Matysiak G
59
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

Papisotoromek

Jakieś cytaty? Bo jeśli "żenujący" oznacza "mam inne zdanie", to nie mamy o czym dyskutować.

Mam wyższe wykształcenie jeśli cię to interesuje.

23.03.2009 14:53
CFH
60
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

Żeby tak jeszcze Radosław Pazura dał się ponownie namówić na podłożeniu głosu.
ja tam wole wersje oryginalna (angielska)... jakos zle kojarza mi sie polskie lokalizacje gier :/

23.03.2009 14:54
61
odpowiedz
kejciam
19
Centurion

YES!! YES!! YES!!

23.03.2009 14:54
Selman
👍
62
odpowiedz
Selman
143
Legend

i'm So glad!

23.03.2009 14:55
63
odpowiedz
zanonimizowany328309
0
Chorąży

Czy tylko ja się martwie że to nie Remedy robi tą grę.

23.03.2009 15:00
64
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Matysiak G <----
przecież nie zacytuje teraz niczego :D
Po prostu pamiętam, że wypowiadałeś się już na forum i były to wypowiedzi określiłbym: żenujące. Tak jak dzisiejsza o MP3. Natomiast co do wykształcenia to ja mam profesurę na Harvardzie.

23.03.2009 15:07
Matysiak G
65
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

Papisotoromek

A gdzie tu żenada. Pomyliłem się, do czego zresztą od razu się przyznałem. Ciekawe ile razy tobie się coś takiego zdarza.

A jak zarzucasz mi coś, a potem nie przedstawiasz dowodów, to narażasz się sam na śmieszność, a nie mnie.

I co bym zyskał kłamiąc o wykształceniu? Jeśli moje wypowiedzi rzeczywiście są tekie "żenujące" jak twierdzisz, to pogrążyłbym się jeszcze bardziej. Co przystoi dzieciakowi w podstawówce, niekoniecznie wypada panu magistrowi.

narkustrb

Rzeczywiście mnie zniszczył. Nic tylko leżę i kwiczę.

23.03.2009 15:07
Whatson
😊
66
odpowiedz
Whatson
69
Niepoprawny purysta

[64]
Krusty84 [ Level: 37 - Chorąży ]

Czy tylko ja się martwie że to nie Remedy robi tą grę.<---Ja też, boję się, że Rockstar zrobi to zbyt rockstarowo, a do tej gry to nie pasuje. Nie chcemy kolejnego GTA z innym bohaterem, chcemy Max Payne

23.03.2009 15:11
😊
67
odpowiedz
Relampagio
7
Pretorianin

hehe dobre Max Fisher. sam Payne ;] Kupie te gierke napewno. uwielbiam te serie Max Payne ;] A moze Sam payne albo Max Fisher ;p Polecam kazdemu kto nie gral w Max Payne, zakupic 1, 2 i potem 3 ;] POLECAM!

23.03.2009 15:12
68
odpowiedz
iiyama93
16
Chorąży

Myśle ze Max Payne 3 będzie super

23.03.2009 15:12
69
odpowiedz
iiyama93
16
Chorąży

Czekam na 3 część

23.03.2009 15:17
Jaworczyk96
70
odpowiedz
Jaworczyk96
46
Generał

ooo!!!! Wkońcu kurde doczekałem się cudu sprzedam wszystko co posiadam żeby się tego doczekać.

23.03.2009 15:21
PSXFAN
71
odpowiedz
PSXFAN
67
Last Samurai

A niech wychodzi sobie,

23.03.2009 15:21
_MaZZeo
👍
72
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

Super! :D Aczkolwiek nie można być pewnym, inna firma nie gwarantuje ze bedzie to przebój... chociaż lepiej Rockstar Games niz jakies nołnejmowe studio.

Klimat, fabuła, euphoria, havok, grafika na dobrym poziomie i będzie hit.

btw. idzie kupić antologię Max Payne'a gdzieś? Jakaś ekstra klasyka albo KK? Chciałbym sobie przypomnieć.

23.03.2009 15:21
73
odpowiedz
Kisp
42
Pretorianin

Pograłbym sobie w Max'a na PSP ;x

23.03.2009 15:22
👍
74
odpowiedz
zanonimizowany454822
7
Legionista

mam nadzieje ze nie przyjdzie im do głowy grafika w technologii cel-shading (np: Prince of Persia)
bo zauważyłem ze obrazek dołączony do artykułu podchodzi pod to (to tylko awatar i oby tylko)
a chyba wiele osób się ze mną zgodzi, ze nie pasowałoby to do klimatu Max Payne ; )

mam nadzieje, ze będzie kawałek dobrej gry jak poprzednie części i oby dłuższa ;)

23.03.2009 15:23
75
odpowiedz
zanonimizowany570098
54
Konsul

kurde jak by znaleźli jakiegoś naprawde dobrego podkładacza głosu dla maxa z jakiegoś dobrego polskiego filmu gangsterskiego (a polacy krecą tylko takie i komedie romantyczne)
to by mogła być albo sieczka albo najlepsza polonizacja w historii,
linda ??
pazura ( to mniej ale jak by miał być cyniczny i z poczuciem to by sie nadał)
i ten kolo cO grał w chłopaki nie płaczą co popierniczał w sweterku zgruszką xD

EDIT TOMAX 3 MA BYC NA PC CZY TEN ALAN WAKE BO NEIZROZUMIAŁEM DO KĄCA

23.03.2009 15:24
😱
76
odpowiedz
endrju771
70
Dżunior

Ten menel to ma być Max?

23.03.2009 15:26
77
odpowiedz
zanonimizowany454822
7
Legionista

jakby Mirosław Zbrojewicz podkładał głos to byloby chyba idealnie jak na starszego, byłego gliniarza po przejsciach ;D

23.03.2009 15:30
_D_R_A_G_O_N_
78
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
53
V

No i SUPER! Wreszcie się doczekałem :D

23.03.2009 15:32
79
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

"Tytuł jest zapowiadany na tegoroczną zimę na PC, Xboxa 360 i PlayStation3." -> ja na stronie znaczka PC nie widze...
A co do samej gry to pewnie w MP3 tez to bedzie, dla mnie niestety, ale nie podobaly mi sie w Maxie Paynie te komiksowe fabularne przerywniki. A co tam, mam nadzieje, ze w MP3 takich komiksowych przerywnikow nie bedzie! :) Choc znajac upodobanie Rockstara do rysunkow niestety pewnie beda... :(

MaZZeo -> mozna kupic Antologie Maxa z Kolekcji Klasyki za 25 zlotych.

23.03.2009 15:33
80
odpowiedz
zanonimizowany454822
7
Legionista

EDIT do posta 76: nie awatar tylko artwork, pomyliłem się

a ten Max to wygląga bardziej jak Sam Fisher ;P

23.03.2009 15:33
Rafiraf2
81
odpowiedz
Rafiraf2
86
ALPHA ASSASSIN

Juhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziękujęęęęęęęę, Rockstaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trza będzie odliczać dni do premiery, tak jak z GTA IV. ^^

23.03.2009 15:35
Lukaszeq
82
odpowiedz
Lukaszeq
57
Konsul

Nie jest za wcześnie, więc apeluję do potencjalnego polskiego wydawcy o zaprzestanie głupot w stylu polskiego dubbingu postaci Maksa!!!

23.03.2009 15:36
83
odpowiedz
Robuzz
16
Legionista

No fajnie.
Tylko dlaczego on wcale nie przypomina Max'a Payne'a? :/
Bardziej to wygląda jak jeden z motocyklistów z The Lost & The Damned :/

23.03.2009 15:38
😊
84
odpowiedz
Kherlon
63
Senator

Chyba pora kupić jedynkę i dwójkę i zobaczyć czym ludzie się tak zachwycają :)

23.03.2009 15:39
😃
85
odpowiedz
zanonimizowany629047
1
Junior

O, to sie nazywa swietna wiadomosc! Nie moglem sie doczekac oficjalnej zapowiedzi, pewnym bylo, ze 3 czesc w koncu powstanie :) I to juz na zime tego roku, szybko.

23.03.2009 15:42
86
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

Co tu dużo mówić...
F*** YEAH!

23.03.2009 15:44
87
odpowiedz
zanonimizowany454822
7
Legionista

Lukaszeq ---> jakby sie postarali to mogliby znalezc kogos kto by do tej roli pasował idealnie i dubbing był by super... ale jak znam zycie to jak wezma sie za polską wersje to pojda na łatwizne i zatrudnią kogos kto nie pasuje calkowicie do postaci Maxa ;/

23.03.2009 15:46
H4ppy
88
odpowiedz
H4ppy
20
Legionista

xD Gdy były pierwsze spekulacje czy wyjdzie Max Payne 3 kumpel powiedział je jak zrobią trojkę to pójdzie na rynek i se... zwali :D:D:D Teraz to mu kopara opadnie :D:D:D

23.03.2009 15:47
😊
89
odpowiedz
burcu
16
Chorąży

W końcu nadeszła ta chwila:)

23.03.2009 15:48
👎
90
odpowiedz
Pazurek
25
Chorąży
Image

to jest Max?

23.03.2009 15:48
malyb89
😉
91
odpowiedz
malyb89
170
Demigod

[64]Czy tylko ja się martwie że to nie Remedy robi tą grę.
[68]

To jest już nas trzech...

<-- dobre porównanie, ja chce Maxa z twarzą z 1 !!!!11oneone :)

23.03.2009 15:49
👎
92
odpowiedz
zanonimizowany535861
0
Pretorianin

O rockstar coś zapowiedział na PCta cud!?
Seria Maxa payna jest gra fajna ,ale nie wybitna.
Widać w niej analogie do Punishera.
Więc z tej gry taka mała pdrupka z Punishera.

23.03.2009 15:51
McClanesHungOver2
93
odpowiedz
McClanesHungOver2
84
PSYCHO REALM

Matysiak G >>>Człowiek który chwali sie "wyższym wukształceniem" tak jak ty ewidentnie na nie nie zasługuje. Nie czyni Cie to ani mądrym ,ani lepszym od nikogo. Poza tym w Polsce niestety co druga młoda osoba idzie na chuja-warte studia i później takie osoby jak ty mówia ze mają "wyższe wykształcenie"

...a że jest to licencjat z hotelarstwa to nieistotne.

W każdym razie czekam niecierpliwie na Max Payne 3. Ba ,nawet mam dwójke zainstalowana. Oby tylko Rockstar dał do tej gry Euphorie ,bo w tej grze sprawdziłaby sie wyśmienicie...Stranglehold był tylko przystawką... Danie główne to MP3!

Martwi mnie tylko ze wychodzi tak szybko. Mam nadzieje ze pracowali nad nia juz jakis czas.

23.03.2009 15:53
Janczes
😉
94
odpowiedz
Janczes
151
You'll never walk alone

[92]

ten najnowszy Maxio wyglada jakby juz na emeryture przechodził :P

23.03.2009 15:59
👍
95
odpowiedz
ja33no
58
Konsul

Mi się podoba ten nowy wygląd Max'a. Brudny sku**iel :P.

23.03.2009 16:05
Wyrok
😉
96
odpowiedz
Wyrok
36
Pretorianin

No to jest jedna z lepszych wiadomości tego miesiąca.

23.03.2009 16:10
97
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

aż mi staną !

23.03.2009 16:11
yazz_aka_maish
98
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

Jednak wolalbym aby bylo to Remedy niz Rockstar (mimo, ze R* robi znakomite gry...)
W kazdym badz razie swietna wiadomosc, jeszcze rok temu przypominalem sobie 1 czesc Maxa :)

logotus jak zwykle blysnal debilizmem...Punisher powstal blisko 5 lat po Max Payne, dla twojej wiadomosci, geniuszu...

23.03.2009 16:21
99
odpowiedz
zanonimizowany453750
0
Chorąży

a ja myślałem, że na obrazku jest nowy sam fisher

23.03.2009 16:28
100
odpowiedz
zanonimizowany507425
6
Legionista

Jeden prezent Gwiazdkowy juz mam zaplanowany ;)

23.03.2009 16:31
101
odpowiedz
zanonimizowany507425
6
Legionista

Przypominają się czasy z pierwszą częścią Max'a Payne'a! :)

Już widze tą okładke, kampanie reklamową w stylu GTA IV. Mam nadzieje, że nałożą duży nacisk na grafikę i multi! ;)

23.03.2009 16:36
Matysiak G
102
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

logotus

Ja się wykształceniem nie chwalę. Zostałem o nie zapytany, więc podałem. Masz rację. Nie jest to powód do jakiejś szczególnej chwały.

23.03.2009 16:36
Duriii
😊
103
odpowiedz
Duriii
76
Konsul

Max Payne... chyba jedna z moich ulubionych serii TPP. 1 część polubiłem za ciekawą narrację fabuły oraz oczywiście samą fabułę. Była to też chyba jedna z pierwszych strzelanek z Bullet Timem (który teraz jest chyba w większości strzelanin, i nie zachwyca to, jak kiedyś). 2 część też lubiłem,wcale nie była dużo gorsza od jedynki jak niektórzy sądzą. Tutaj oprócz fabuły podobał mi się też charakterystyczny RagDoll, który podczas włączenia Bullet Time`u był tak fajnie przesadzony. Mam nadzieję że 3 część nie straci nic z klimatu poprzedników. Jednak o fabułę nie ma się co martwić, to co pokazali w GTA 4 było więcej niż wystarczające (jedna z niewielu rzeczy w tejże grze, która mi się naprawdę spodobała). No chyba że to inny oddział Rockstara się tym zajmie, to wtedy sam nie wiem.

23.03.2009 16:37
104
odpowiedz
zanonimizowany328309
0
Chorąży
Image

"Mam nadzieje, że nałożą duży nacisk na grafikę i multi! ;)"

Strach się bać :P
...

A pamiętacie prawdziwego Maxa.

23.03.2009 16:39
Kettger
👍
105
odpowiedz
Kettger
109
Red

Świetna informacja! :)

23.03.2009 16:40
106
odpowiedz
zanonimizowany564526
19
Centurion

Hurra, wreszcie nowy Max Payne!

23.03.2009 16:43
yazz_aka_maish
107
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

Duriii, Rockstar Vancouver skonstruowal tylko jedna gre, a mianowicie BULLY: Scholarship Edition. Nie jest zla, wrecz przeciwnie jest bardzo dobra, ale to zupelnie inna tematyka niz mroczny Max Payne. Dlatego nadmienilem ze wolalbym jednak Remedy, ale skoro wiecznie dopieszczaja Alana...

23.03.2009 16:43
😊
108
odpowiedz
zanonimizowany327388
21
Centurion

YEA!!!! Wreszcie Max 3:) Boję się tylko, że Rockstar spieprzy wersję na PC tak samo, jak GTA 4.

23.03.2009 16:44
Wojo17
109
odpowiedz
Wojo17
127
Konsul

Wkońcu <3 !!!

23.03.2009 16:46
malyb89
110
odpowiedz
malyb89
170
Demigod

yazz -->> porównał do Punishera, bo pewnie skojarzyło mu się z komiksem :)

23.03.2009 16:46
111
odpowiedz
zanonimizowany548090
0
Generał

Oni już zapowiedzieli Maxa 3, a nawet w jedynkę nie grałem. Ale może kiedyś doczekam się lepszego sprzętu ;P

23.03.2009 16:47
112
odpowiedz
Muszkins
11
Legionista

Czekamy wszyscy z niecierpliwością. Mam tylko nadzieję, że trzecia część będzie trzymać wcześniejszy poziom. :)

23.03.2009 16:48
claudespeed18
😉
113
odpowiedz
claudespeed18
165
Liberty City Finest

wow, nie wierzyłem i nie myślałem o tym że zrobia kolejna czesc(niby ostatnia?) i nie wiem sam czy to dobrze, bo jesli cos zepsuja to moga zniszczyc klimat i ostateczne odczucie, a ten stary Max wygląda jak nowy-stary Fisher ;]

23.03.2009 16:49
114
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Wbrew opinią wielu osób głos Radosława Pazury bardzo mi się podobał w pierwszej części. Jakoś tak mi idealnie pasował do tej postaci :) Druga część mniej mi się podobała ze względu na 2 rzeczy: gorszą fabułę i braku głosu Radka :P

Mam nadzieję, że w III części Radek użyczy swojego głosu (ci co tego nie chcą, będą mogli oczywiście wziąć język angielski)

23.03.2009 16:57
MYSZa7
115
odpowiedz
MYSZa7
17
Chorąży

Na stronie jest napisane tylko ze Max Payne wyjdzie na Xboxa i PS3,nigdzie nie widzę informacji o PC :)

23.03.2009 17:00
👎
116
odpowiedz
Gieniu xD
17
Centurion

Ja nie chcę: "Grand Theft Max Payne 13 i 7/9". Pewnie bez bulet-timu w Rosji i będzie miał własny gang...

23.03.2009 17:01
Amo
117
odpowiedz
Amo
104
Pro-vocator

Przemoman -> dziecko ... kup słownik, nie wagaruj ... cokolwiek, tylko naucz się pisać po polsku albo nie pisz nic ! :/

Odnośnie nowego Maxa - nowy wizerunek ze względu na to, że postać Fishera jest jedną z moich ulubionych wśród protagonistów elektronicznej rozrywki, leży mi idealnie :) Choć to tylko jeden artwork i wiele może jeszcze się zmienić, zobaczymy :)

23.03.2009 17:02
118
odpowiedz
SZYEMEK LOST
45
Pretorianin

Bardzo się ciesze 1 i 2 były suuuper

23.03.2009 17:03
119
odpowiedz
marcin101
19
Centurion

Super

1i 2 były fajne z dobra fabuła licze że 3 nie zawiedzie.

23.03.2009 17:05
120
odpowiedz
zanonimizowany628190
0
Centurion

i jizzed my pants ! :D

zajebiscie :)

23.03.2009 17:05
pompaziom
121
odpowiedz
pompaziom
46
Hatifnat

Mas Payne na konsole SUUUUPER !!!

23.03.2009 17:07
😃
122
odpowiedz
jaaaakub
5
Legionista

Już nie mogę się do czekać!!!!wspaniała wiadomość!!!!!!:)

23.03.2009 17:08
123
odpowiedz
Jantar
1
Legionista

Kurczę, ten Max miał jakąś operację plastyczną :D

23.03.2009 17:10
124
odpowiedz
Miclo
40
Pretorianin

Moje sny się spełniły!!!! WKOŃCU, WKOŃCU!!!! Już nie moge się doczekać!! Byel R* wykonał swe zadanie należycie :))))!!

23.03.2009 17:14
OSSA14
125
odpowiedz
OSSA14
78
Pretorianin

Nareszcie , na to czekałem !

23.03.2009 17:15
Rimmons
👍
126
odpowiedz
Rimmons
25
Chorąży

Zaje... Payne powraca

23.03.2009 17:34
PepS14
😱
127
odpowiedz
PepS14
32
Centurion
Image

Wypłynęła też okładka, o której niestety nie raczono wspomnieć w newsie...

23.03.2009 18:05
👎
128
odpowiedz
zanonimizowany535861
0
Pretorianin

Max payne to marna kopja komisku Punishera
Praktycznie wszystko ściągnięte z ów tego komiksu.
Zreszta ten Rockstar robi ta grę ,to kuz można być pewnym że na PC nie wyjdzie a a jak wyjdzie to wymagania CoreI7 na czele.

23.03.2009 18:05
Covs
129
odpowiedz
Covs
47
Generał

Nareszcie się doczekałem :)

23.03.2009 18:08
WreXX
130
odpowiedz
WreXX
68
Wind of Change

[129]-----> Ta okładka już od ponad 3 lat krąży po sieci - także nie jest ona prawdziwa :)

Co do tematu to bardzo się cieszę. Max Payne to genialna seria którą jak najbardziej trzeba kontynuować. Obawy może budzić fakt, że nie pracuje nad nią stara ekipa, ale liczę, że klimat, fabuła i bardzo dobra grafika pozostaną :)

23.03.2009 18:18
👍
131
odpowiedz
Neptun 505
29
Centurion

Genialnie! długo na to czekałem i w końcu stanie się to faktem!!!:)

23.03.2009 18:32
AlexB
132
odpowiedz
AlexB
69
Frankie Niagara

GRYOnline.plTeam

Jezusicku, myślałem, że nie doczekam tego dnia. Mam nadzieję, że zaciągną Sama Lake'a do napisania scenariusza, jeśli tak będzie o klimat i historię jestem spokojny. Ciekawe tylko, które zakończenie MP 2 twórcy uznają za to obowiązujące. Jeśli chodzi o konwersję na PC, to ja mam nadzieję, że Rockstar drugiego samobója, takiego jak z GTA, sobie nie strzeli, bo tym razem bez linczu chyba się nie obejdzie ;P.

23.03.2009 18:44
133
odpowiedz
Jerzu175
13
Generał

oooooooooooooooo w morde ale informacja szczena mi opadla super czekam czekam na to !!

23.03.2009 19:07
Chriso25
134
odpowiedz
Chriso25
135
Generał

Swietna wiadomosc, po znakomitej czesci pierwszej i bardzo dobrej drugiej, jest to jedna z tych gier ktora bede szczegolnie wyczekiwal.

23.03.2009 19:14
135
odpowiedz
KonradSTW
4
Junior

czekalem 5 lat na tą wiadomość !!! Najlepsza gra w historii doczeka sie kontynuacji
HURAAAAAA

23.03.2009 19:18
136
odpowiedz
Quenthel
24
Konsul

Za bardzo "murzyński" ten Maksiu jak na moje :D

23.03.2009 19:19
137
odpowiedz
zanonimizowany569819
13
Senator

Szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony:)

23.03.2009 19:30
138
odpowiedz
xxxKrzysiek20
27
Centurion

No wreszcie....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23.03.2009 19:31
😊
139
odpowiedz
kamilkpl
16
Legionista

wreszcie wychodzi MP 3 świetni sie składa bo akurat na święta mam kupywać PS3 , a ta gra będzie świetnym bonusem do konsoli :P

23.03.2009 19:48
140
odpowiedz
xxxKrzysiek20
27
Centurion

tylko ten Max jakiś"nie tego" no ale zobaczymy....

23.03.2009 19:57
141
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

To były 2 zakończenia MP2?!

23.03.2009 20:01
Scortch
👍
142
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

yes yes yes

23.03.2009 20:03
Rafiraf2
😊
143
odpowiedz
Rafiraf2
86
ALPHA ASSASSIN

BTW, widać, że tego artworka stworzył(stworzyli?) ziomek odpowiedzialny za artworki do GTA IV. No, podobny styl.
Ciekawe, czy to Maksio (chyba ta, bo podobne rysy twarzy, mniej-więcej), czy jakiś chłopczyna, który zginie za kilka miesięcy od kuli w bullet-tajmie. Anyway, podobny do Sama Fiszera.
R* Vancouver odpowiedzialny za Bully NA PEWNO nie schrzani roboty, pytanie tylko, jak bardzo będzie się trójka różniła od poprzedniczek (a będzie na pewno, bo już w dwójce było sporo malkontentów, a po premierze takich gier jak Stranglehold poprzeczka została ustanowiona na wysoki poziom). Trza czekać, jak to zwykle trza z R*. Dobra sprawa, że R* jest w fenomenalnej formie (vide GTA IV, Lost & Damned, Chinatown Wars - kij z Czwórką na PC, kto by tam dbał o jakiś prehistorycznych komputerowców).
AvP3, MP3 - cuda się zdarzają. :)

23.03.2009 20:14
lordpilot
😊
144
odpowiedz
lordpilot
173
Legend

Duriii, Rockstar Vancouver skonstruowal tylko jedna gre, a mianowicie BULLY: Scholarship Edition.

Niezupelnie tak - chłopaki nazywali się kiedyś "Barking Dog Studio" (m.in. "Homeworld Cataclysm"). Po przejęciu przez Rockstar - zostali przemianowani na "Rockstar Vancouver" - hej, taka juz polityka Rockstar/2K Games - że większości studiów ktore wchłonęli zmienili nazwę : Rockstar North to bodajże dawne DMA, 2K Boston - Irrational Games, 2K Czech - Illusion Softworks, itd.

Co do samej gry - pisałem w innym wątku: ciesze się maksymalnie :) Owszem troszkę mi szkoda, że nie dłubią już przy tym chłopaki z "Remedy"... ale jeśli ktoś ma to zrobić dobrze to właśnie Rockstar (także w kwestii technicznej - tym razem robią to od razu na trzy platformy, więc mam nadzieję ze wersje blaszakową też sensownie zooptymalizują, tak marna konwersja jak GTA 4 tym razem nie przejdzie - ludzie się drugi raz na ten sam numer nie nabiorą).

Czekam na dalsze przygody Maksa i mam nadzieję że tym razem poprawia najpoważniejszy mankament poprzednich częsci - długość (a raczej "krótkość") rozgrywki. Miły byłby też tryb multi - jako bonus ;-)

BTW - warto czytac takie wątki, "alternatywny styl języka polskiego" w wykonaniu logotusa jak zwykle wymiata, a jego posty skutkuja uśmiechem na mojej twarzy :)

23.03.2009 20:20
Prototype
👍
145
odpowiedz
Prototype
14
Legionista

Wiedziałem, że kiedyś nadejdzie ten dzień

23.03.2009 20:24
pawel21s
146
odpowiedz
pawel21s
37
Gracz

SUPER najlepszy bulet-time powraca XD

23.03.2009 20:30
147
odpowiedz
eysmond
64
Konsul

Jesli fabuła będzie tak dobra jak w GTA IV to mam nadzieje, że nadrobią gameplayem

23.03.2009 20:56
BOLOYOO
148
odpowiedz
BOLOYOO
83
Generał

JASNY CH... az nie wierze w to co przeczytalem!! CZEKAM!!

23.03.2009 21:03
X@Vier455
149
odpowiedz
[email protected]
116
Szynszyl

TAK !!! Nareszcie ;P Wiedziałem, że ten dzień kiedyś nadejdzie ! Max Payne 3 !!! Czekam z niecierpliwością i mam nadzieje że czas między zapowiedzią a premierą będzie mniejszy niż w "Alan Wake"

23.03.2009 21:08
Ski_drow
150
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Mam nadzieje ze pozdanie zrobia ta gre chce zeby byla duza interakcja z otoczeniem dobra grafika + małe wymagania sprzetowe :P

23.03.2009 21:31
SILENTALTAIR
151
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

mam nadzieje ze bedzie fajny klimat

23.03.2009 21:36
A.l.e.X
152
odpowiedz
A.l.e.X
133
Alekde

hehe, takie newsy są najlepsze ni słychu ni widu, i nagle jest :) zima 2009 będzie naprawdę zimowa :) pozdrawiam

23.03.2009 21:39
Zippo83
😃
153
odpowiedz
Zippo83
51
Centurion

O TAAAK! Ile ja czekałem na tego newsa! Yeeaaahhh!

23.03.2009 21:53
154
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Amo
"Przemoman -> dziecko ... kup słownik, nie wagaruj ... cokolwiek, tylko naucz się pisać po polsku albo nie pisz nic ! :/ "

Łagodnie pisząc zdenerwowałeś mnie.
Nie jestem jakimś dzieckiem, a dorosłym człowiekiem, który studiuje. Więc nie pisz mi takich bzdetów, bo po pierwsze nic o mnie nie wiesz, a po drugie każdy człowiek jest inny, nie każdy jest urodzonym humanistą, żeby poprawnie pisać i mówić po polsku. Z ortografią zawsze miałem problemy, ale to nie oznacza, że nie mam prawa wypowiadania się w internecie na różne tematy. I tak moim zdaniem dość dobrze piszę, w porównaniu do innych internautów. A ty chyba lubisz obrażać ludzi, po przejrzałem twoje posty. Lubisz to? Lubisz się wywyższać? Ja nie lubię takich ludzi jak ty, a tym bardziej jak wypominają drobne błędy. Jakoś nikt inny nie zwrócił mi na to uwagi, tylko ty, polonista wielki się znalazł. Jestem ciekaw, czy ty jesteś taki doskonały, czy mówisz, np. "że jest 4 marzec" czy "że jest 4 marca", albo czy "mamy dwutysięczny dziewiąty rok" czy "dwa tysiące dziewiąty rok". Nawet najwięksi uczeni robią błędy. Niektórzy wytykają błędy językowe politykom, mimo iż sami nie są lepsi. Nawet na forum mojej uczelni prof. dr hab. , dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania, robi karygodne błędy. Ale nikt mu tego nie wypomina. I co powiesz o takim człowieku, że też nie ma chodzić na wagary, że ma wziąć słownik i się uczyć?

Rozumiem, że ludzie powinni pisać poprawną polszczyzną, ale nie każdy potrafi, nie każdy ma chęci szukać błędów w swoich postach, w końcu to nie jest jakiś ważny dokument, który wymaga poprawnej pisowni no i pisząc wiadomość człowiek może się śpieszyć z różnych powodów.
A AMO, zwrócił mi uwagę w sposób, który bardzo mi się nie podobał, a w szczególności "dziecko ... kup słownik, nie wagaruj ... cokolwiek, tylko naucz się pisać po polsku albo nie pisz nic ! :/ "

Przepraszam innych użytkowników, że wypowiedziałem się dość obszernie nie na temat, ale tacy ludzie jak AMO, grają mi na nerwach. Niestety nie znalazłem opcji, żeby wysłać do niego prywatną wiadomość i napisałem to tutaj. Mam nadzieję, że tą wiadomość odczyta.

23.03.2009 22:01
marcing805
155
odpowiedz
marcing805
148
PC MASTER RACE

A dla mnie, Max Payne skończył się na pierwszej cześć. Ta gra do tej pory jest u mnie na dysku i nic nie wskazuje na to, ze miałbym ja usunąć. Pierwsza cześć była po prostu fenomenalna. Zresztą pamiętam dokładnie, jak w każdym magazynie o grach trąbili o Maxie po E3 2001. Dwójka nawet jej do pięt nie dorasta. A MP3 to może być fajna strzelana z kozackim klimatem, ale podejrzewam, że jedynki nie będzie wstanie przebić.

23.03.2009 22:04
Amo
156
odpowiedz
Amo
104
Pro-vocator

Przemoman -> tak odczytałem Twoją wiadomość :) Uspokój się, ciesze się, że dotarło do Ciebie to co napisałem, tymbardziej uważam, że jako student nie powinieneś robić błędów typu "opinią" bo to tragicznie wygląda ... a czyta się jeszcze gorzej, ale widze ,że rezolutny z Ciebie gość, więc masz u mnie plusa, no i masz racje, przepraszam, że potraktowałem Ciebie w ten sposób, ale sam widzisz, że niektórzy użyszkodnicy tego forum, mają mleko pod nosem jeszcze i czasem szlag trafia jak się czyta niektóre posty :) pozdrawiam

23.03.2009 22:17
157
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Przyjmuję przeprosiny.
Jak już wspomniałem, z j. polskim miałem zawsze problemy. Z dyktanda przeważnie miałem ndst. Więc niektórym ludziom powinno się wybaczać :) Na prawdę nie raz jest to denerwujące, człowiek stara się poprawnie pisać, zrobi błąd, literówkę i ktoś mu to wypomina. Ja np. zrobiłem wcześniej taki błąd który, zauważyłem "po przejrzałem twoje posty" , zamiast "bo" napisałem "po". U Ciebie też znalazłem błąd, nie wiem czy specjalnie teraz go zrobiłeś, czy nie, ale wydaje się dość poważny, a mianowicie wyraz "użyszkodnicy". :P

I na tym forum nie podoba mi się to, że nie można w dowolnym momencie edytować posta. Tylko czas goni. Często znajduję swoje błędy, ale nie mogę już ich poprawić.

23.03.2009 22:23
Amo
158
odpowiedz
Amo
104
Pro-vocator

hehe :) no z tą edycją to fakt, wkurza, bo czasem coś się przypomni i chce się dopisać a tu klops :) - no właśnie, trzeba mieć wykupiony abonament (właśnie wyedytowane:P)

a "użyszkodników" to jeszcze pamiętam za czasów pierwszych secret service :) tylko nie pamiętam kto tam dokładnie to zainicjował :P pozdrawiam

23.03.2009 22:29
Chudy The Barbarian
👍
159
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

Świetna wiadomość. Obie części były genialne, mam nadzieję, że 3 też się uda. Oby fabuła i muzyka dorównała poprzednikom.

23.03.2009 22:43
tankem3
160
odpowiedz
tankem3
68
Senator

eee tam, gra była swieta jak na swoje czasy ale teraz kontynuacje pewnie spier****, cos ciężko utrzymać ostatnio serie na poziomie... dlaczego moze nie odniesc sukcesu? a no dlatego ze wyszedł Stranglehold który dobrym następca z pewnoscia moze byc

23.03.2009 23:13
161
odpowiedz
xxxKrzysiek20
27
Centurion

Stranglehold nie jest żadnym "godnym"następcą...sam bullet time wybitnej gry nie czyni.

23.03.2009 23:53
162
odpowiedz
zanonimizowany529774
8
Generał

Ilu z was czekało na dzień, kiedy oficjalnie zostanie zapowiedziana trzecia część mrocznych perypetii najlepszego narratora zza kadru, prawdziwego nowojorskiego twardziela Maxa Payne’a?

Ja! :)

24.03.2009 00:17
Equus
163
odpowiedz
Equus
10
Legionista

Moja ulubiona gra. Kopalnia cytatów - jak Ojciec Chrzestny ;)

Ale mam naprawdę złe przeczucia odnośnie "trójki" :/

24.03.2009 00:21
Big Macs
164
odpowiedz
Big Macs
46
Konsul

A ja jeszcze dwójki nie zdążyłem przejść. Wypadałoby się w takim razie pospieszyć. ;)

24.03.2009 00:37
👍
165
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Cholera , już ten Rok zaczyna mi się podobac. :D

24.03.2009 05:28
Pogol
😃
166
odpowiedz
Pogol
12
Chorąży

Tak Tak Tak............ oj bedzie się działo.............czekam

24.03.2009 07:54
👍
167
odpowiedz
zanonimizowany608590
4
Pretorianin

no nareszcie !!!!!!! Max rządzi ,a ja już myślałem , że 3 częsci nie będzie.

24.03.2009 08:28
Matysiak G
168
odpowiedz
Matysiak G
147
bozon Higgsa

Ja mam nadzieję, że nowy Max będzie wyglądał bliżej temu z dwójki. Siwe włosy na skroniach, trzydniow zarost, papieros w ustach i trencz. Jedynka ładnie oddawała klimat kina i książek noir. Kończyło się to oczywiście w momencie strzelanin, ale mam nadzieję, że w MP3 główny bohater będzie miał więcej z Philpa Marlowa i Mika Hammera (biorąc pod uwagę upodobanie do rozwiązań głośnych i śmiertelnych raczej tego drugiego) niż kiedyś. Wtedy stanie się jeszcze bardziej kultową postacią niż jest do tej pory.

24.03.2009 09:11
👍
169
odpowiedz
MatteoDA
78
Generał

Nareszcie! To będzie MUST HAVE :))))))))

24.03.2009 10:13
170
odpowiedz
Tomek_Si
17
Centurion

Skoro gra zajmuje sie R* to mysle ze bedzie murowany hit i na pewno nie zabraknie w nim "max" brutalnosci :] obawiam sie tylko - jak napisal kolega wyzej - silnika RAGE :/

24.03.2009 10:13
😃
171
odpowiedz
Phoenx
22
Chorąży

Ta gra była jedną z najlepszych gier jakie grałem. Niesamowity klimat fabuła też fajna, Rozgrywka niby nic szczególnego strzelanie leczenie znów strzelanie ale ta gra miała w sobie coś takiego co nie pozwalało oderwać się od monitora. No i świetne teksty Maxa były nie do pobicia. Czekamy do zimy.

24.03.2009 10:19
😜
172
odpowiedz
koobon
82
Legend

Znaczy, że za dekadę trafi na półki.

24.03.2009 10:50
hansatan
173
odpowiedz
hansatan
70
Generał

Świetnie tylko szkoda, że gry nie robi Remedy ;/

24.03.2009 12:01
174
odpowiedz
Mathiuss
7
Pretorianin

Max Payne skonczyl sie na Kill'em all.
A poza tym jak robi to Rocckstar, to moge sie zalozyc ze wyjdzie padaka. Co zreszta juz widac po tym rysunku- jak to ma byc Max to ja wysiadam. Moze mu jeszcze przeszczep skory zrobia i bedziemy grac murzynem?

24.03.2009 12:26
Jura's
175
odpowiedz
Jura's
35
Pretorianin

bardziej pasuje Nico z Gta niż sam :D

24.03.2009 12:29
176
odpowiedz
zanonimizowany509814
21
Pretorianin

juz widze te 5 mln sprzedanych pudelek jezeli bedzie conajmniej 20 GB ;)

24.03.2009 14:40
Shifty.
😁
177
odpowiedz
Shifty.
72
The North Pole

<-- 132 Ta okładka już od ponad 3 lat krąży po sieci - także nie jest ona prawdziwa :)

HELLO CAPTAIN OBVIOUS!

24.03.2009 16:25
👍
178
odpowiedz
zanonimizowany580748
32
Centurion

Świetna wiadomość i znowu "beretta niespokojnie zadrży pod płaszczem" ale nie będzie odwrotu drzwi wagonu już się za nami zamknęły. Żeby tylko klimat pozostał taki jak był w jedynce + ragdoll również z jedynki, bo ten z dwójki to powiedzmy sobie szczerze był niestety "z leksza" przesadzony ,o bullet time się chyba raczej nie ma co martwić że go braknie bo to już by nie był wtedy Maksio, mogli by też dać jakieś pościgi samochodowe choć w jednym poziomie zawsze o tym marzyłem grając w Maksia, a i mogli by dodać twórcy wychylanie się za osłon tak jak to było zaimplementowane w GTA 4. No i żeby misji było trochę więcej niż w obu poprzednich częściach np. z 40 chociaż a nie jak w poprzednich było tylko po 23 levele bodajże. To wtedy byśmy mieli z tymi wszystkimi wymienionymi przeze mnie cechami murowany hit na grę. Cóż pozostaje czekać do zimy czas pokaże co z tej gry wyjdzie, oby klimat zimy również zagościł w grze he he.

24.03.2009 18:23
mycha921
👍
179
odpowiedz
mycha921
84
Press the trigger

Niesamowite :) Wreszcie :D

24.03.2009 19:51
180
odpowiedz
zanonimizowany582103
7
Pretorianin

Po tylu latach

24.03.2009 22:56
181
odpowiedz
bestia666azazyl
74
Pretorianin

no Max Payne to chyba jedna z niewielu gier gdzie i 1 i 2 cześć była równie świetna (nie wiem jak mozna było zrobić taki badziewny film na podstawie tej gry kultowej) poza tym sam liczyłem po cichu że może.. że kiedyś :) sie qrna doczekałem :P tera jeszcze pytanie jaka bedzie fabuła i oprawa graficzna :P.. mam nadzieje że udeżą w cry engine 3 najnowszy.. bo R* niech nawet nie próbuje powielać silnika z GTA bo im przez maila zajszczam programistyczną klawiature :P.. obiecuje => jesteście mi świadkami heh... ale troche sie wqrzyłem na to że Manhunt 2 nie wyszedł na PC i pytanie czy na pewno Max Payne 3 ujrzy światło dzienne również na tej platformie.. czy znowu nas wyc*ujają.. pożyjemy zobaczymy ;] choć jak tu piszą to zapewne wiedzą co mówią ;)... licze na to.. wszak GO to jednak renoma ;)

25.03.2009 00:21
182
odpowiedz
Święty!
120
Konsul

A ja się tylko odniosę do tego co widać - czyli nowego wizerunku MP. CO TO K**** JEST?? Czemu wygląda jak Sam Fisher w konwencji GTA? Ja wiem że R* umie robić gry, ale ta gra jest zupełnie inna od ich sztandarowych produktów i nie podoba mi się, że już od samego początku robią takie przewałki.

25.03.2009 10:17
Kunaiek
183
odpowiedz
Kunaiek
13
Centurion

Design Max'a rzeczywiście przywodzi na myśl Sam'a Fisher'a - stary, zimny wyga. Mi akurat przypadł do gustu.

27.03.2009 01:58
frekas
👎
184
odpowiedz
frekas
18
Centurion

czy mi sie zdaje czy znowu zostaniemy "wyruchani w dupe" przez te cholerne konwertowanie z konsol.... Zapewne tez ten sławny silnik graficzny z GTA IV bedzie...potem patche ktore obniza wydajnosc i tyle z tego bedzie....

LoLz

27.03.2009 09:06
👍
185
odpowiedz
zanonimizowany547736
10
Legend

Po ilości komentarzy widać,ile osób czekało z wytęsknieniem na Maksia Boola. Osobiście bardzo ciepło wspominam chwile z dwiema odsłonami gry,zaś efekt bullet-time'a rządzi do tej pory.

Osobiście nie podoba mi się nowy wizerunek Maxa,we wcześniejszych odsłonach był wyraźnie młodszy i wyglądał na bardzo cyniczną osobę. Taki młody lekkoduch. Trzymam osobiście kciuki (jak za każdy projekt Remedy),choć z lekką dozą niepewności czy panowie z Kanady udźwigną temat.

27.03.2009 09:13
deTorquemada
186
odpowiedz
deTorquemada
208
I Worship His Shadow

No i dobrze ... chociaż ten ktoś to mi Maxa nie przypomina wogóle :]

27.03.2009 13:43
_D_R_A_G_O_N_
187
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
53
V

Oj nie narzekajcie na tą postać... Na razie widać tylko gębę... A z resztą do premiery może coś jeszcze zmienią... A gdyby nawet to co z tego... Ważne, żeby była niezła sieczka...

27.03.2009 21:16
👍
188
odpowiedz
zanonimizowany529692
1
Junior

Nie... Naprawdę?! Nareszcie! Aż nie mogę się doczekać... Ale też boję się zobaczyć wymagań... Pewnie procek 2-3GH Ramu 2-3GB Karta to już nawet nie wiem... 2Gb A miejsce na dysku?! Coś pewnie koło 1Tb

28.03.2009 16:58
_D_R_A_G_O_N_
😁
189
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
53
V

A miejsce na dysku?! Coś pewnie koło 1Tb

<-----

13.04.2009 13:04
😒
190
odpowiedz
zanonimizowany633365
1
Junior

Max Wygląda jak jakiś...już nie powiem...
Wymagania?
Pewnie mocne! Oby nie było jak z GTA 4!
Oby umiarkowane! 2,4 GHZ 1,5 RAM KARTA 256
Ach,marzenia...

Wiadomość Max Payne 3 zapowiedziany!