Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Venetica [PC]

24.02.2009 11:42
😊
1
zanonimizowany512941
13
Chorąży

Zapowiada sie ciekawie,dawno nie grałem w dobrą przygodówkę i mam nadzieje ze Fable 2 trafi na pc

24.02.2009 11:43
2
odpowiedz
UnderS@n
12
Chorąży

Ladnie sie zapowiada, czekam...

24.02.2009 11:47
3
odpowiedz
zanonimizowany528035
14
Pretorianin

Może cos z tego wyjdzie

24.02.2009 12:01
4
odpowiedz
darek79r19
71
Pretorianin

Jak patrze na tą kosę w jej ręku, to mam raczej wrażenie, że to córka kosyniera. Czego to oni jeszcze nie wymyślą ? Następne będą widły ?

24.02.2009 12:05
dlaczego ja
5
odpowiedz
dlaczego ja
28
Konsul

ta pani ma fajne cyce xD

24.02.2009 13:07
Chriso25
👍
6
odpowiedz
Chriso25
131
Generał

To jedna z wazniejszych gier na jakie czekam w tym roku. Musze przyznac ze Niemcy coraz lepiej czuja w klimatach rpg, maja swietne gothici czy udany drakensang, ktore mimo ze nie posiadaja milionowych budzetow i reklamy takiej jak Oblivion to deklasuja ta gre pod wzgledem grywalnosci a to jest najwazniejsze.

24.02.2009 13:26
👍
7
odpowiedz
szulcu1306
52
Prezydent

Będzie dobrze jeśli chodzi o humor. Ankh i Jack Keane byli go pełni.

24.02.2009 13:33
8
odpowiedz
dontpanic
24
Chorąży

grafika rzeczywiście miła dla oka, przypomina mi trochę beyond good&evil

24.02.2009 13:51
9
odpowiedz
zanonimizowany618064
2
Junior

Gra według mnie zapowiada się znakomicie :) Kobieca wersja księcia Persi :)

24.02.2009 15:22
Kacperr3
10
odpowiedz
Kacperr3
13
Centurion

Coś czuje że ta petarda nie wypali.

24.02.2009 15:23
11
odpowiedz
zanonimizowany622035
2
Legionista

no zapowiada sie niezle

24.02.2009 15:58
Flyby
😱
12
odpowiedz
Flyby
178
Outsider

..dlaczego ona ma taką dużą głowę?

24.02.2009 16:11
13
odpowiedz
Myszol123
4
Chorąży

Faktycznie glowa duza, wieksza niz bimbalki wiec cos tu nie gra :P

24.02.2009 18:26
kaganpwnz
14
odpowiedz
kaganpwnz
43
Generał

mmm, cos mi sie nie widzi ta gra, postac wyglada jak lalka barbie, w dodatku lalka morderczyni, nie, nie i jeszcze raz nie.

24.02.2009 21:46
15
odpowiedz
PwnT^
24
Pretorianin

Graficznie gra wyglada slabo O_O

24.02.2009 23:17
16
odpowiedz
iiyama93
16
Chorąży

Widać że fajna gierka:)

25.02.2009 08:56
17
odpowiedz
instruktorbazyl
6
Junior

Wspaniałe lokacje, tematyka wampiryczna!

25.02.2009 13:11
D.J.DIVI
18
odpowiedz
D.J.DIVI
28
Chorąży

Mnie wystarczy tylko to, że twórcy stoją za świetną serią Ankh. Z chęcią zagram w nową produkcję, choć wciąż czekam na trzecią część Ankh w Polsce.

26.02.2009 11:30
19
odpowiedz
Jesi
40
Konsul

Jestem prawie pewien ,że hitu z tego nie będzie... zresztą brak wyboru płci to wielki błąd... frakcji też nie będzie... czyli zwykły liniowy RPG z wyborami praktycznie nie wpływającymi na fabułę...

02.03.2009 01:47
20
odpowiedz
Bibel
140
Konsul

jej jak patrze na ta laske to mi sie niedobrze robi...

Zapowiedź Venetica [PC]