Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pierwszy trailer Metal Gear Solid Touch

23.02.2009 12:53
😜
1
Punk z Woodstocku
0
Generał

Zapowiada sie smakowicie :P

23.02.2009 13:14
😊
2
odpowiedz
ramacry07
28
Centurion

Na pewno ściągnę swojego iPhone'a.

23.02.2009 13:19
claudespeed18
3
odpowiedz
claudespeed18
146
error

a skąd da sie ściagnać iPhone'a powiedz :D

co do gry...to nie jest MGS tylko jakis shooter ze Snakem :/

23.02.2009 13:21
McClanesHungOver2
4
odpowiedz
McClanesHungOver2
84
PSYCHO REALM

Czyli okazuje sie ,że nie było się czym jarać.

23.02.2009 14:20
5
odpowiedz
Tamashi
35
Centurion

Przecież ta gra wygląda komicznie. Jak darmowa gra flash. Gratuluje Konami umiejętnego wyciągania kasy od frajerów.

23.02.2009 17:08
6
odpowiedz
Myszol123
4
Chorąży

Faktycznie kiszka, ale czego tu sie spodziewac po grze na iphone'a. To nie zawodowa konsola tylko telefon.

23.02.2009 17:51
👎
7
odpowiedz
_lacio_
25
Top Gear

Po tym trailerze można wywnioskować że z porządnej skradanki zrobiono beznadziejnego shootera tylko po to żeby wyciągnąć kasę od posiadaczy Iphone`a .

23.02.2009 18:04
Covs
8
odpowiedz
Covs
47
Generał

Oraz ipoda toucha :P

23.02.2009 18:38
BuncoleX
9
odpowiedz
BuncoleX
54
Konsul

Mogli lepiej wogole czegos tak zenujacego nie wydawac. Masakra.

23.02.2009 19:16
maciejowa1994
👎
10
odpowiedz
maciejowa1994
21
Pretorianin

No moim zdaniem to bedzie tragedia :( Słabiusenkie...

23.02.2009 19:18
😱
11
odpowiedz
Chrupenc
0
Konsul

MAMO, POMOCY, MGS SIĘ KOMERCJALIZUJE

23.02.2009 19:30
Stranger.
😊
12
odpowiedz
Stranger.
144
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Hm, a czego spodziewaliście się po grze na sprzęt, który nie ma tradycyjnych przycisków, a sterowanie ogranicza się do "packowania" ekranu? Wiadomym było przecież, że zrobią grę na poziomie skomplikowania 9 z 10 tytułów wydawanych na "zwykłe" komórki, tyle że z ładniejszą grafiką. :)

23.02.2009 20:26
13
odpowiedz
Likfidator
106
Senator

Oczywiście komentujecie sprzęt, którego na oczy nie widzieliście. To, że ten MGS wygląda biednie nie znaczy, że nie da się zrobić dobrej gry na iphone'a.
Sterowanie to nie problem, o ile ktoś trochę pomyśli.
Gry wyścigowe mają sterowanie z akcelerometru i nawet nie ma problemu z przekręcającym się obrazem, bo wystarczy skorygować kamerę względem wychylenia i zawsze mamy obraz w poziomie.
Z grami akcji też jest dobrze, bo iphone spokojnie sobie radzi z dwoma(!) gałkami analogowymi na ekranie i wbrew pozorom jest to bardzo precyzyjne sterowanie.
Przygodówki, logiczne i inne gatunki lubiące mysz nie sprawiają żadnego problemu.

Jak dla mnie jest to świetna konsola do gier, a niektóre gry dostarczają unikalnych wrażeń np. Rolando.

23.02.2009 21:10
14
odpowiedz
Tamashi
35
Centurion

Likfidator, nietsety iPhone/iPod touch nie jest konsolą do gier. to jest kit, który apple próbuje wcisnąć.

23.02.2009 22:56
15
odpowiedz
Likfidator
106
Senator

Tamashi<-- Ok, to jest twoje zdanie. Ja z iphone'a jestem bardzo zadowolony. Nie oczekuje od niego wybitnych i skomplikowanych gier, ale prostej rozrywki np. gdy wracam ze studiów autobusem do domu.
iPhone jest dobrym telefonem, odtwarzaczem muzyki i filmów, ma świetną przeglądarkę i dosyć dobre możliwości jako konsola. W każdej kategorii znajdzie się lepsze urządzenie, ale dla mnie najważniejsze jest to, że mam to wszystko w jednym urządzeniu i nie muszę niczego więcej ze sobą zabierać, no chyba, że aparat fotograficzny, ale nie ma się co oszukiwać, dobrego aparatu nie da się wbudować do telefonu.
Poza tym iphone ma genialny Appstore i genialny interfejs użytkownika. Z resztą nigdy nie był projektowany jako konsola do gier i nikt go nie promował w tym kierunku. Praktycznie tylko pod naporem użytkowników, którzy złamali oprogramowanie, żeby pisać swoje własne aplikacje, Apple się ugiął i wydał SDK.
Z każdym dniem przybywa coraz więcej gier i niektóre po prostu powalają jak np. iDracula(wydany kilka dni temu), która jest bardzo dobrym klonem Crimsonland'a z niesamowicie zrealizowanym sterowaniem, w dodatku kosztuje tylko 1$.

24.02.2009 15:51
Cichoruski
16
odpowiedz
Cichoruski
58
ufonauta

nie znam sie na tym

03.03.2009 01:53
17
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

Niech zrobią piątą część, żeby zatrzeć złe wrażenie po MGS4.

Wiadomość Pierwszy trailer Metal Gear Solid Touch