Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sprzedaż hitów Microsoftu w USA

28.01.2009 13:13
1
zanonimizowany610721
0
Chorąży

16 milionow x360 w USA i tylko 1,5 miliona kopi sprzedanych , przeciez w USA nie ma piractwa HEHEHEH pewnie ktos sie pomylil w obliczeniach ;D

28.01.2009 13:15
2
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Coś mi się zdaje, że dni Rare są policzone...

28.01.2009 13:17
😒
3
odpowiedz
zanonimizowany202296
78
Generał

Wielka szkoda, ale sami są sobie winni, bo zrobili grę "dla nikogo".

28.01.2009 13:22
4
odpowiedz
volf7
87
Meh

albz -> tam zaraz policzone. Zrobią krwawego shootera na X360 albo klasycznego platformera na NDS i odbiją sobie to z nawiązką. Stracą na tym tylko gracze, którzy ponarzekają, że zero innowacyjności, że wszystko już było... po czym wrócą grać w tegoż krwawego shootera :)

28.01.2009 14:23
SILENTALTAIR
5
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

ciekawe jak sie sprzeda killzone 2

28.01.2009 14:53
Szefoxxx
6
odpowiedz
Szefoxxx
75
Doradca

@xklocek -> zauważyłem ironie, ale tak tylko powiem że w USA jest właśnie największe piractwo, ok. 20 %

28.01.2009 16:09
alexej
7
odpowiedz
alexej
132
Piwny Mędrzec

No niestety, nowy Banjo był grą dla nikogo. Demo wywaliłem po 10 minutach, absolutnie nie umiałem się do tego przekonać. Ktoś tam naprawdę dał tyłka przy zastanawianiu się jak powinna wyglądać ta gra.

29.01.2009 10:58
8
odpowiedz
zanonimizowany569741
13
Legionista

A tam, przecież od razu studia nie zamkną przez jedną grę ;p Wyczytałem kiedyś że w tej generacji musi się sprzedać około 1mln kopii gry żeby przyniosła zyski, Banjo sprzedał się w 650 tyś czyli nie najgorzej (czytaj są straty ale nie takie duże). Panowie, przecież to jest RARE legendarne studio ;d Nie po to microsoft ich przejął żeby teraz zamykać, zrobią kolejną Viva Pinata, kontynuacje Kameo: Elements Of Power kontynuację któregoś ze starych hitów (liczę na Conkera!, Perfect Dark Zero) i odrobią straty (z nawiązką). Oby

29.01.2009 16:44
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

Dlaczego sprzedaz Fable 2 w USA [w swietle sprzedazy MGS4 tu akurat] obracac w negatyw? Powiedzialbym, ze to pozytywne, biorac pod uwage, ze to dwa totalnie rozne gatunki skierowane do dwoch totalnie roznych odbiorcow - zwlaszcza kiedy spojrzy sie na daty wydania obu tych gier.

Wiadomość Sprzedaż hitów Microsoftu w USA