Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Age of Mythology

07.11.2002 10:32
👎
1
Nataniel
34
Centurion

Jako że 29.10.2002 ukazała się wersja FairLight, spiesze doniesc ze gra niestety, ale BAAARDZO mnie zawiodła. Grafika jest faktycznie ladniutka (3D z obracaniem i zbliżaniem, troche podobna do Empire Earth), chociaż miejscami trąci myszką (niektóre ikony są żywcem wzięte z Age of Empires II !!)... Ale grywalność... Przede wszystkim powiem, że technologii do odkrycia jest na oko dwa razy mniej niż w AoE2, największa mapa jest jakieś 4 razy mniejsza, najmocniejsze mury 10 razy słabsze... W AoE2 smaczkiem było budowanie potężnego królestwa z potężną obroną, w AoM od razu trzeba się nastawić że wyłącznie rushowanie jest sensownym sposobem na grę. W ciągu pół godziny gry wynalezione mamy wszystkie technologie, zdobyte kopalnie i obsadzone farmy (z pomocą marketu - niczego nam już nigdy nie zabraknie, choćbyśmy nawet tylko żywność produkowali). W zasadzie jedyną przeszkodą staja się zupelnie enigmatyczne punkty mocy (nie pamiętam nazwy), które jednak jeśli odpowiednio szybko zaczniemy zbierać (posylajac wiesniakow do swiatyni czy produkujac herosow) - powinny nam wystarczyc na dobrego i szybkiego rusha.

Nie grałem jeszcze w kampanię, ale do multi ta gra jest po prostu nędzna :-( Wielka szkoda, przyjdzie czekać na C&C: Generals jak widzę, który mam nadzieję nie będzie tak spaprany jak AoM.

07.11.2002 10:46
2
odpowiedz
zanonimizowany15513
42
Konsul

A mi sie gra podoba hehe fajna gierka :)

07.11.2002 10:47
3
odpowiedz
wampirek
85
Pretorianin

Nie załamuj sie.
Pograj jak możesz w Praetorians-wedlug mnie jest super.

08.04.2004 21:37
4
odpowiedz
zanonimizowany136292
3
Legionista

Czy jest coś takiego jak poradnik do "Age of Mythology" ? Co prawda jeszcze w to nie grałem,ale pytam tak z ciekawości bo na "gryonline" jakoś go nie namierzyłem.

19.04.2006 18:52
5
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany348395
1
Junior

Głupie że niema rzymian!!!!!! AGRRRRR

20.03.2019 21:14
Xarthras
5.1
Xarthras
14
Chorąży

Ich mitologia nie różni się od greckiej. Mieliby te same jednostki...

07.07.2006 10:12
😐
6
odpowiedz
zanonimizowany372565
1
Junior

mam pytanko do czego sluzy puszka pandory narazie wiem tyle ze nalezy jom zabrac i wlozyc do swiontyni ale co ona daje???

27.08.2006 22:16
endibialy
7
odpowiedz
endibialy
15
Legionista

może ktoś z was zna jakieś podobne gry bo ją uwielbiam :)

21.09.2006 19:55
Infoseba
8
odpowiedz
Infoseba
78
Pretorianin

a ja dokladnie teraz ja instaluje ;)

21.09.2006 19:57
Infoseba
9
odpowiedz
Infoseba
78
Pretorianin

a i endibialy jak ta gra ci sie podoba to zagraj w wracrafta lub w age of empires II moze byc tez rome total war ale to jest dnooo (rome total war)

09.12.2006 12:37
👍
10
odpowiedz
zanonimizowany411280
1
Legionista

To jest super gierka. Sam w nią gram. Jest super!!!

14.03.2007 07:17
m997
11
odpowiedz
m997
42
Generał

aj czaje isę na tą gre jutro kupuje ........ gierka ma zaletty mniej wad czytałem fajna sccreny fajne ogólnie gra wypaśna

26.04.2007 19:54
Mati15722
😉
12
odpowiedz
Mati15722
38
Centurion

Mnie giera do gustu nie przypadła niby ma ładną grafę, dobrą animację, dużo różnorodnych jednostek...są dwa powody dla których może gra mi się nie podoba...
1- Mam wersję....HISZPAŃSKĄ!!!!(nic nie rozumiem)
2- Ostatnio grałem w Age of Empires 1 i 2...i może potrzebuję odpoczynku od takich gier:<
Może jak powrócę do niej za 1 miech to mnie wciągnie...

06.09.2008 22:17
😊
13
odpowiedz
zanonimizowany576977
1
Legionista

Mam nadzieję że zrobią 2 częsc!Bo pierwsza była zajebista!

23.12.2008 21:13
😡
14
odpowiedz
zanonimizowany593844
1
Junior

kurak nie znasz sie to zamknij dziób

10.04.2009 12:32
15
odpowiedz
zanonimizowany630824
7
Legionista

zarąbista gra!!! moja gra życia

27.05.2009 17:56
16
odpowiedz
zanonimizowany642198
1
Junior

switna jest ta gra + dodatek. Wciaga na wiele wieczorow.

16.07.2009 21:45
17
odpowiedz
Eunuj
84
Pretorianin

Zastanawiam się dlaczego gra została tak słabo przyjęta. Wraz z dodatkiem jest to naprawdę kawał dobrej roboty zawierający wszystko co dla gracza lubującego się w strategiach najważniejsze. Klimat czasów antycznych, mitologia, dobra fabuła, po prostu jest to coś więcej niż prosty RTS.
Polecam jeśli ktoś nie grał wcześniej :)

03.08.2009 21:31
18
odpowiedz
Hazorek
20
Konsul

super giera najlepsi sa osirisy

31.08.2009 12:20
19
odpowiedz
Smyk
1
Junior

zarąbista gierka, ale nie widziałem żeby ktos pisał AoM - The Tytans dodatek the tytans jest jeszcze lepszy bo dodali atlantydów i nowych bogów i tytanów stworzenia które można stworzyć dopiero po 4 erze i trzeba po 800 każdego surowca oraz 50 łaski każda kultura może mieć tytana oczywiście wygrywa ten co pierwszy stworzy tytana ale są wyjątki bo tytan ma tylko 7000 życia acha i może ktoś mi powiedzieć dlaczego nie chce mi sie mythology uruchomiać filmik mi się puszcza a pórzniej wyskakuje "uruchamianie nie powiodło się" dodam że mythology nie chciało mi sie uruchomić po tym jak kupiłem mowy monitor większy od poprzedniego.Liczę na waszą pomoc z góry dziękuje

Pozdro

07.03.2010 21:04
20
odpowiedz
robertus114
16
Legionista

Gdzie mozna zakupic ta gre

09.03.2010 10:53
21
odpowiedz
Bialy-3
15
Centurion

Pierwszy kontakt z tą grą nie wypadał dla mnie najlepiej ale miałem wtedy strasznie słabego kompa, później było już lepiej:) Dawno w to nie grałem chyba czas sobie odświeżyć...

15.07.2010 18:28
👍
22
odpowiedz
nowy jigsaw112
32
Pretorianin


Gra warta każdych pieniędzy. Wszystko jest w niej zrobione bardzo dobrze. Daję 9/10!

29.04.2011 22:56
23
odpowiedz
narodzonyzchaosu
7
Legionista

Epicka kampania. Inne spojrzenie na Age of empires.
Miło się grało i są wspomnienia ;)

15.06.2011 21:38
24
odpowiedz
Ascar
20
Centurion

Kiedy pierwszy raz zagrałem w demo tej gry byłem pod ogromnym wrażeniem, więc nabyłem pełną wersję. Kampania jest po prostu rewelacyjna 9/10!

17.03.2012 19:05
25
odpowiedz
zanonimizowany823608
10
Pretorianin

Nie ma lepszej gry! Po prostu coś zajebistego! Ale niestety nie da się już prawie nigdzie zdobyć, a szkoda bo gra jest tego warta :)

18.11.2012 15:37
😊
26
odpowiedz
game _hunter
69
Pretorianin

Dalej mi sie podoba tak samo jak wtedy gdy po raz pierwszy w nia zagralem.

19.01.2013 16:48
👍
27
odpowiedz
Chewyy
6
Chorąży
10

Tuż po Twierdzy Krzyżowiec, moja ulubiona strategia.

04.03.2015 12:30
28
odpowiedz
zanonimizowany1060995
3
Chorąży
10

10/10 ;D

23.03.2015 09:51
29
odpowiedz
Michiq
80
Pretorianin

Bardzo solidnie zrealizowana strategia czasu rzeczywistego od Ensemble Studios.Jeżeli weterani Age of Empires II mieli by narzekać, to tylko na to,że zabrakło nutki szaleństwa, ale są też poprawki od poprzedniej części np. poprawiona sztuczna inteligencja podwładnych, czy zablokowanie stawiania twierdz co krok, uatrakcyjniło to znacznie rozgrywkę.Jedyne na co mam nadzieję w dodatku,to jakiś element, który mnie zaskoczy.Poza tym gra jest bardzo solidna i na pewno każdy fan strategi będzie zadowolony.

23.05.2016 22:25
Volgart
👍
30
odpowiedz
Volgart
4
Centurion

Bardzo dobra strategia, która ma w sobie coś co nie pozwala odejść od monitora. :)

14.06.2016 17:26
👍
31
odpowiedz
djziomek18
3
Chorąży
10

niesamowita

Gra Age of Mythology