Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Uncharted 2 Among Thieves na skanach z Game Informera

11.12.2008 12:32
1
zanonimizowany514278
1
Junior

Pierwsza część to najlepsza gra na PS3, a Among Thieves to potwierdzi i podniesie poprzeczkę jeszcze wyżej.

11.12.2008 13:44
👍
2
odpowiedz
domelo731
58
Generał

x-men86 po pierwsze to nie najlepsza gra na ps3 chyba ze wedlug ciebie bo wedlug innych jest nia MGS 4 albo inna gra . Wiadome bylo ze UNCHARTED 2 bedzie lepszy od cz1 oj 2009r bedzie boski jeszcze Grand Tourismo 5 Heavy Rain God Of War 3 demko killzone 2 Infamous moze nowy resistance czy motorstorm .

11.12.2008 13:48
3
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Tak czy siak -> Uncharted 2 :O

11.12.2008 14:07
Rafiraf2
4
odpowiedz
Rafiraf2
87
ALPHA ASSASSIN

Uncharted był niesamowity. MGS również genialny. 2 must havy. Tak czy siak, nie zmienia to faktu, że najlepszą grą na PS3 jest GTA 4. :)

11.12.2008 14:20
5
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Nie ma co się spierać dla jednego najlepszą gierką jest MGS4 dla innego Unchardet, ale najważniejsze jest to że Uncchardet jedynka do dzisiaj jest jedną z najbardziej dowalonych graficznie gierek na obecne konsole i PC, producent miał sporo czasu na podciągniecie silnika gry, np RESSISTANCE 1 do RESSISTANCE 2 to ogromny skok jakościowy, jeśli taki skok za obserwujemy teraz to nie mam słów czekam z niecierpliwością. Gierki pisane tylko na ps3 nie maja sobie równych a programiści z roku na rok wyciskają coraz więcej a podobno jest jeszcze co wyciskać z ps3, czego nie można powiedzieć o X-boxie który ponad GOW2 nie podskoczy, gierki na x-a od roku stoją na podobnym poziomie wykonania i pewnie będą gierki ładniejsze ale nie będzie takich skoków jakie widzimy na PS3.
Nie mam ochoty nikogo z fanów x-boxa wkurzać ale tak to wygląda.

11.12.2008 14:41
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

@artattak: to ze dla ciebei tak to wyglada nie znaczy wcale, ze tak jest faktycznie :)

11.12.2008 14:43
😃
7
odpowiedz
domelo731
58
Generał

Drau ale taka jest prawda widac to po Gears 1 i 2 graficznie nie ma roznicy moze jakies 10% max na korzysc 2 czesci ale tez sa takie same bugi jak bronie wchodzace w sciany albo strzelasz w auto na ktorym nima sladow .

11.12.2008 14:45
kubicBSK
8
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

domelo731 - po co się odzywasz, skoro nawet nie grałeś?

Jedynka była krótka i na dodatek pozbawiona multi. Myślę, że wydłużą nieco rozgrywkę.

11.12.2008 15:05
9
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Drau tak jak napisałem jest to moje zdanie ale fakty to potwierdzają.

domelo731 ma racje z tymi girsami 1 i 2 różnica nie wielka, a taki Ressistnce to po prostu dwie inne gry skok jakościowy o 300%. A takie gierki jak GT5, KILLZONE 2, WipeoutHD są poza zasięgiem x-boxa niestety. A różnice będą się pogłębiać ale tylko w przypadku ekskluziwów na ps3.

11.12.2008 15:13
10
odpowiedz
Drau
82
Legend

Yeah, whatever :)
nie zamierzam sie klocic, ale co mozesz wiedziec o faktach, skoro w zadne Gearsy nie grales? Nie wspominam juz o tym jak Res1 i Res2 wygladaja w porownaniu odpowiednio do Gears 1 i Gears2 :)

11.12.2008 15:41
11
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Drau Ressistane 2 ma wyższe noty za grafikę niż GOW2. Grałem w jedynkę u znajomego a dwójkę widziałem w akcji nie na YOUTUBE tylko o kumpla na x-boksie. GOW2 ma lepsze modele postaci ale otoczenie i rozmach lokacji jakość tekstur brak loadingów tutaj znacznie lepiej wypada RESSISTANCE2 i nie jest to moje zdanie wystarczy zobaczyć kilka recek w necie. Ja nie twierdzę że GOW ta słaba lub brzydka. tylko że skok jakościowy minimalny czego nie można powiedziec o Rssistance. No chyba że myślisz że wszystkie recenzje Ressistance2 są nieprawdziwe a ty wiesz najlepiej.

11.12.2008 15:46
rafaleon 2.2
😁
12
odpowiedz
rafaleon 2.2
37
Poseł

Buhaha :D

artattak, domelo, tam są drzwi :D Takie bzdury może sobie pisać w swoim fanboyskim wątku gdzie takie androny znajdują poklask.

11.12.2008 15:49
😍
13
odpowiedz
zanonimizowany576371
0
Pretorianin

Słowo "fanboy" odnoszące się do posiadaczy PS3, a znajdujące się pod nickiem rafcia brzmi co najmniej... żenująco.
Zresztą, co ja piszę... Ten user już dawno powinien dostać bana. Za całokształt.

11.12.2008 16:19
SILENTALTAIR
14
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

Drau [ Level: 18 - Generał ]

Yeah, whatever :)
nie zamierzam sie klocic, ale co mozesz wiedziec o faktach, skoro w zadne Gearsy nie grales? Nie wspominam juz o tym jak Res1 i Res2 wygladaja w porownaniu odpowiednio do Gears 1 i Gears2 :)
skąd wiesz ze nie grał. poza tym w screenach widac.

11.12.2008 16:33
👍
15
odpowiedz
domelo731
58
Generał

Drau sorry ale moze ja nie gralem w gearsy?? buhehe stary wpisz w konsoli domi731 i wszystko jasne.

rafaleon 2.2 jaki masz nick na Xbox live?? pojechal bym cie troszku z kolesiami w halo 3 czy gearsy bo wygladasz na nobba maxymalnego.

11.12.2008 17:08
16
odpowiedz
Drau
82
Legend

@domelo731: w ktorym miejscu napisalem cokolwiek w twoja strone?
Tak, to retoryczne pytanie.

11.12.2008 17:28
😃
17
odpowiedz
domelo731
58
Generał

Drau spoko ale rafaleon 2.2 to noob jakich malo nie moge z takimi ludzmi poprostu czy on musial laske zrobic za tego X360 ze tak go kocha?? xD

11.12.2008 17:34
CHESTER80
👍
18
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Dla tej gry znowu kupię PS3 (pod warunkiem że cena wreszcie spadnie do poziomu 999zł). Jedyneczka pochłonęła mnie totalnie, może nie była specjalnie długa ale miała hektolitry miodu i miażdżącą oprawę graficzną. 3mam kicuki za U2AT! Takiej gry brakuje mi na Xboxie.

11.12.2008 17:39
Coy2K
19
odpowiedz
Coy2K
111
Veteran

to prawda, ze między Gow 1 a Gow 2 nie ma dużej różnicy, tylko po co ktos przytacza Resistance 1 i 2, skoro pierwsza część była kiepska graficznie ? a takim Gearsom mogła co najwyżej buty lizać

11.12.2008 21:21
20
odpowiedz
zanonimizowany303410
27
Centurion

Mam tylko nadzieję że nie będzie v-sync zrąbany jak w 1 pierwszej części.

12.12.2008 12:29
21
odpowiedz
zanonimizowany516251
18
Pretorianin

Między Resistance a Resistance 2 jest wieksza różnica graficzna niż między Girsami 1 a 2, ponieważ Resistance 1 nie miało powalającej grafiki, była na poziomie średnim, na starcie PS3. Z Girsami 1 było inaczej. Wiadomo, że Resistance 2 musiało wyprzedzić mocno jedynke.

12.12.2008 13:40
😁
22
odpowiedz
zanonimizowany473512
31
Generał

"czy on musial laske zrobic za tego X360 ze tak go kocha?? xD"

Padłem! To było dobre xD To by również wiele tłumaczyło xD

Wiadomość Uncharted 2 Among Thieves na skanach z Game Informera