Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Gramy w CoD World at War - Kampania

14.11.2008 12:39
👍
1
zanonimizowany562171
8
Chorąży

<-

14.11.2008 12:44
peter123456
2
odpowiedz
peter123456
47
Senator

Woda wygląda wprost okropnie. A reszta nudna, jak w każdym CoD, czyli nic nowego.

14.11.2008 12:45
👍
3
odpowiedz
luuki231990
35
Chorąży

Spoko gra!

14.11.2008 12:46
😍
4
odpowiedz
TomPo75
63
Pretorianin

Jak zwykle gratuluję poczucia humoru :)
Co do samej gry... wszystko byłoby o wiele piękniejsze gdybyśmy mieli odrobinę swobody w tej grze. Niestety twórcy leveli przewidzieli dla nas jedyną słuszną drogę od punktu A do B. Na domiar złego trasa ta jest węższa od toru wyścigowego dla ślimaków. 2m w prawo, 2 w lewo... tyle mamy do wyboru, a i to nie zawsze bo okopy węższe, a niestety najmniejszy nawet worek z piaskiem jest przeszkodą nie do pokonania dla dzielnego wojaka. Moim zdaniem to jest największa wada tej gry, liniowość do bólu i ograniczenie wyborów taktycznych do zera.

14.11.2008 12:50
5
odpowiedz
pawlako13
11
Legionista

widać ktoś lubi strzelać z KMa xD

14.11.2008 12:58
WreXX
6
odpowiedz
WreXX
68
Wind of Change

Czekam aż mi przyjdzie z ram.pl dziś wysyłają i zobaczę jak wygląda faktycznie :)

14.11.2008 12:59
7
odpowiedz
zanonimizowany587610
8
Generał

Świetny filmik świetnej gry. :)

14.11.2008 13:06
Mutant z Krainy OZ
😁
8
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
193
Farben

aaaaaaaaa, ops granat, aaaaaaa

rotfl :)

14.11.2008 13:08
Jack6464
👍
9
odpowiedz
Jack6464
47
The Godfather

Whaaaaaaa.... odrzucic ten granat! ... wracajac do rzeczy - whaaaaaaa :D:D Ze wstydem przyznaje, ze nie gralem w CoD'a 4 (tylko demo) ale po obejrzeniu filmiku mam wielka ochote zagrac wlasnie w nia jak rowniez w WaW. :D

14.11.2008 13:23
uookie
10
odpowiedz
uookie
98
Pretorianin

liniowość gry to nie koniecznie jej wada. jest to typowa zręcznościówka, jest szybka, bardzo szybka. grałem wczoraj z dziesięć minut i się znudziłem. spróbuje jeszcze raz jak się zbakam.

14.11.2008 13:25
11
odpowiedz
Pawel3546
17
Chorąży

wg. mnie jest to najgorsza część COD'a ponieważ niema tam Capitana Price'a xD

14.11.2008 13:27
Aro1530
12
odpowiedz
Aro1530
22
Chorąży

Jakoś mnie to zbytnio nie przekonuje. Wciąż gram w CoD4 na PS3 i mam świetną zabawę. Chociaż w tryb multi w CoD5 bym zagrał z chęcią :). Poczekam z pół roku i może kupię wersje używaną, bo wydawać 200zł, zeby sobie zmienić narodowość wroga to trochę za dużo jak dla mnie w tej chwili :P

14.11.2008 13:38
13
odpowiedz
sebna77
58
Pretorianin

Powiem tylko tyle filmiki z gier moge sobie pogladac w wielu miejscach i do tego bez psedu zabawnego komentarza na poziomie 5 klasisty z intonacja glosu pt ja juz wsystko widzialem.

Porazka.... moze wicej recenzji a nie papki w tym stylu.

14.11.2008 13:46
DarthRadeX
😍
14
odpowiedz
DarthRadeX
107
Zagłębie Lubin

Porazka.... moze wicej recenzji a nie papki w tym stylu.

Tylko rzecz w tym że to nie jest recenzja. Filmy z serii Gramy ukazują tylko powierzchniowy wgląd w rozgrywkę. Nie wiem, ale Lordareon powinien chyba na końcu każdego filmik walnąć napis "To nie jest recenzja", bo co niektórzy mają problemy z rozróżnieniem pojęć gameplaya i recenzji.

14.11.2008 13:50
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany466097
9
Legionista

Jak dla mnie bomba!!!!!Tą grę koniecznie warto mieć!!!!!!P.S.Po pierwsze: brawa za dla recenzenta za trafnie komentarze i poczucie humoru,po drugie:to że nie ma Capitana Price`a to nie znaczy że gra się już lipnie,to nie jest element obowiązkowy!!!

14.11.2008 13:59
Drace66676
16
odpowiedz
Drace66676
121
D.R.A.C.E

A ja tak sobie zacząłem grać. Oczywiście wszystko na max, chodzi płynnie, a od czasu do czasu nagle okropne zacięcia i koniec, muszę wyjść lub zrestartować kompa bo się wszystko wiesza. I wyskakuje tylko komunikat, że wystąpił błąd ze sterownikiem ekranu. Ciekawe to bo we wszywtkich innych grach o wyżsyzch wymaganiach jak: Crysis, FC2, czy choćby COD 4, chodzą bez problemu. A tutaj nie da się grać. Czy ktoś może wiedzieć o co chodzi? Ściągam teraz patcha i może on coś pomoże ale mam złe przeczucia.

14.11.2008 13:59
Marcinkiewiczius
😊
17
odpowiedz
Marcinkiewiczius
144
Hautameki

Właśnie ukończyłem kampanię i jestem zadowolony. Największe wrażenie wypadły na mnie ostatnie misje w Berlinie.
No i ta dramatyczna scena z flagą...
Jak zwykle, grafika stoi na wysokim poziomie, ale gorzej jest z oprawą audio. Najbardziej zawiodły mnie odgłosy strzałów broni. Fatalne wykonanie, może wyjdzie jakiś mod poprawiający to. W pewnych momentach nie czuć nawet klimatu wojny ;/. Wydaje mi się, że kampania jest odrobinę krótsza niż w Modern Warfare.
Niemniej przy Call of Duty World At War, świetnie się bawiłem :).
8+/10

14.11.2008 14:15
18
odpowiedz
zanonimizowany529774
8
Generał

Hahaha świetny gameplay! Ej kto to darł się podczas nawalanie z KM'a? ^^

14.11.2008 14:22
19
odpowiedz
Hiob1992
49
Pretorianin

Whaaaaaaa... szybko odrzucić granat... wracając do rzeczy... Whaaaaaaaaa...

14.11.2008 14:28
Selman
👍
20
odpowiedz
Selman
126
mana mana

strasznie mi się podoba..
no i się teraz nagrzałem na tą gierkę !

14.11.2008 14:51
CzykiRapMen
21
odpowiedz
CzykiRapMen
50
Blade Master

[2] LOL : D

14.11.2008 14:55
mariosprinter
22
odpowiedz
mariosprinter
15
Generał

Lordareon mógłbyś pokazać miotacz ognia i Japończyków którzy uciekają z podpalonej połaci trawy.
Fajny moment z KM. Chociaż mogło być bez tego aaaaaa. :P

14.11.2008 15:03
23
odpowiedz
bedzio
39
Centurion

Trochę ktoś od was z redakcji lami.

14.11.2008 15:04
Salacza
👍
24
odpowiedz
Salacza
9
Centurion

Waaaaaaa! xD Krzysztof Rządzisz!!!!! :D

14.11.2008 15:23
Simba14
😃
25
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Dziwne bo wiele plusów CoD 4 było właśnie dzięki liniowości i filmowości a niektórzy z was na tą pierwszą narzekają czego nie rozumiem w pewnym sensie.Że bardzo mało miejsca nie inaczej było w gears of war 1 ...Świetne komentarze w następnym filmie proszę o jakąś kampanie sowiecką...Please

14.11.2008 15:41
😃
26
odpowiedz
zanonimizowany546453
11
Legionista

Jeśli to możliwe,to pokażcie wszystkie pojazdy,którymi można kierować.

14.11.2008 15:42
Jaworczyk96
27
odpowiedz
Jaworczyk96
46
Generał

CHciałbym zobaczyć typy kryjówki czy można wspinać się na drzewo itp.

14.11.2008 15:46
Robak07
28
odpowiedz
Robak07
58
Wujek Dobry Wariat

CoD jak to CoD jak zwykle świetny. Aczkolwiek są pewne problemy z łączeniem za pomocą LAN'u w trybie Coop.

14.11.2008 15:54
Joda x
👍
29
odpowiedz
Joda x
8
Centurion

Kurczę misja świetna i mam nadzieje, że inne są równie kozackie co ta. Fajne zablokowanie ataku bagnetem :) A filmik jak zawsze OK.

14.11.2008 15:54
30
odpowiedz
zanonimizowany556983
55
Konsul

Lordareon rządzisz :)

14.11.2008 15:54
31
odpowiedz
bovva
9
Pretorianin

Video dobre ;) Wolę takie video z gameplay'em niż sztuczne, schematyczne recenzje na GT np. Ale ten okrzyk to chyba z Commando wzięty? ;)

14.11.2008 16:10
😊
32
odpowiedz
zanonimizowany569819
13
Senator

ALE WYPASIONE WIDEO!!! Jeśli wersja PeCetowa jest taka dobra to strach pomyśleć jaka śliczna jest na X360... musze to mieć...

14.11.2008 16:14
33
odpowiedz
Konrad312
82
Konsul

rogalinho-> odkąd to wersje konsolowe są ładniejsze od PC ? :)

14.11.2008 16:38
34
odpowiedz
Jaro7788
77
Konsul

"Czy ktoś jeszcze uważa, że japońska wersja "The Ring" była lepsza?"

"A wracając do rzeczy... aaaaaaaaaaaaa!"

"Zajefajna robota, chłopaki!"

Filmik ekstra, po pierwszej z tych kwestii zwijałem się ze śmiechu. Mogliście w sumie włączyć napisy, skoro polska wersja. ;) Ale to szczegół.

Strasznie amerykańska ta gra, muszę przyznać. Siostrzeńcy Wuja Sama z radością szerzą Dobro na tej Złej Ziemi opanowanej przez Brzydkich Japończyków. Dbając oczywiście o grającą młodzież: krew lejąca się strumieniami w połączeniu z autocenzurą ("Son of a... No!"). ;)

Też chcę w następnym filmiku kampanię sowieckich sołdatów.

14.11.2008 16:39
👎
35
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

PROSZE WAS O JEDNO GOL - NIGDY WIECEJ NIE ZATRUDNIAJCIE TEGO FACETA DO KOMENTARZU FILMOW !!! SKAD WY GO WYTRZASNELISCIE? OPOWIADA JAK BY MIAL PORAZENIE MUZGOWE !!!
A GRA - DO BANI (jak kazdy CoD)

14.11.2008 16:44
36
odpowiedz
bovva
9
Pretorianin

Zrób to lepiej paprys..w co głęboko wątpie;)

14.11.2008 16:47
37
odpowiedz
Jaro7788
77
Konsul

paprys -> Naukowcy są zgodni, że opisywane "porazenie muzgowe" charakterystyczne jest przede wszystkim dla internautów piszących na Caps Locku i kończących zdania kilkoma wykrzyknikami.

14.11.2008 17:01
magik603
38
odpowiedz
magik603
32
Konsul

Przypomina mi Airborne'a. Ten początek oczywiscie.
Niewiem czy to tak słabo wyglada czy to wina wersji(bo ja mam slaby net i ustawiam najgorszą jakosc),ale jakos tak slaby ten ogien i wogole.
Bardzo mi się spodobało to swiatlo na koncu filmiku jak otworzyly sie drzwi. :P

14.11.2008 17:07
SILENTALTAIR
39
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

mogliscie pokazac misje z kampani rosyjskiej. co do komentarza to jest smieszny ale glos tego co to mowi troche mi nie odpowiada

14.11.2008 17:12
40
odpowiedz
blobo15
8
Legionista

jestem w kur.. [ link zabroniony przez regulamin forum ] leci w kulki zapłacone 31 pazia a wysyłają 17 ;[

14.11.2008 17:12
41
odpowiedz
blobo15
8
Legionista

gram . pl

14.11.2008 17:17
👍
42
odpowiedz
issues
8
Legionista

Call of Duty i komentarz zbędny :]

14.11.2008 17:22
.:Jj:.
👍
43
odpowiedz
.:Jj:.
117
    Ennio Morricone    

"Uwielbiam zapach efektów cząsteczkowych o poranku" :D

LOL, trochę śmieszne, w pozytywnym znaczeniu. No nic, tylko mnie utwierdził ten materiał w postanowieniu nabycia nowego CoDa.

14.11.2008 17:23
😁
44
odpowiedz
zanonimizowany553873
0
Generał

Ten kolo postanowił chyba spadać na drzewo...

Ten tekst mnie rozwalił.

14.11.2008 17:25
Serek55
45
odpowiedz
Serek55
75
Sercio Polski

Aaaaaaaaa! :P
Bardzo fajny filmik, misja niczego sobie, koniec jeszcze lepszy. :)

14.11.2008 17:26
46
odpowiedz
zanonimizowany299665
8
Legionista

komentator kozak XD

14.11.2008 17:26
47
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Ukończyłem nowe Call of Duty wczoraj, więc dla mnie filmik nie był zaskoczeniem ;) Jednak gra jest świetna.

14.11.2008 17:28
Mati_Akumu
😒
48
odpowiedz
Mati_Akumu
51
UltimateSadisticCreature

wracając do rzeczy... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....
fajne komentarze ^_^
a co do gry...... nie działa mi T_T

14.11.2008 17:30
HUtH
49
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

eh CoD-y od treyarcha to nie to samo co CoD-y od infinity ward
chociaż taka konkurencja producentów grom wychodzi "na zdrowie", że tak powiem

14.11.2008 17:30
😱
50
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

tak sie zastanawiam na kupnem 5 części czy zostawic kasę na GTA 4

14.11.2008 17:32
marcing805
😐
51
odpowiedz
marcing805
129
PC MASTER RACE

Lordareon

Strasznie nie lubię tych Twoich tekstów. Brzmi to tak jakoś kozacko w stylu: "co to nie ja? lub "ale jestem zajebisty". O ile prezentacje np. Crysis Warhead jeszcze jakoś dało się słuchać, tak CoD lub Fallouta 3, po prostu już nie. Stary nie kozacz tak przed tymi prezentacjami.

14.11.2008 17:33
Wiil.i.aM
52
odpowiedz
Wiil.i.aM
46
Fus Ro Dah!

WHAAAHAHA! Whoa .. szykbo odrzucić ten granat ....WHAAAA

Powiem jedno = WTF ?!!?!

14.11.2008 17:50
.:Jj:.
53
odpowiedz
.:Jj:.
117
    Ennio Morricone    

O ile prezentacje np. Crysis Warhead jeszcze jakoś dało się słuchać, tak CoD lub Fallouta 3, po prostu już nie. Stary nie kozacz tak przed tymi prezentacjami.

Oj nie przesadzaj, to ma być śmieszne :) Jednemu może się podobać wykonanie, drugiemu nie. Nie mówię że jestem jakimś fanem tego typu komentarzy, nie mówię że przebijają te w materiałach GT, ale w końcu to tylko gameplay..

14.11.2008 18:02
HUtH
54
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

Co tak wieszacie psy na komentarz. Akurat przy prezentacjach gier akcji itp zabawny komentarz pasuje, bo gdy sie gra w coda na normalnym poziomie, akcja idzie szybko, łatwo i miodnie, człowiekowi banan wychodzi na twarz, a gdy strzela z ckm-a aż chce mu się krzyczeć. Nie jest tak? Na pewno sami kiedyś ryczeliście jak rambo w monitor:P Jeśli nie, to jesteście już mocno zblazowani, przykro mi.

14.11.2008 18:04
55
odpowiedz
Luridor
45
Konsul

Granaty trochę wolniej wybuchają niż w cod 4 czy mi się wydaje?

14.11.2008 18:51
kukiUN
56
odpowiedz
kukiUN
82
Pretorianin

"Działko stacjonarne"?W wojsku to chyba nie byłeś.Za to poczucie humoru na najwyższym poziomie :)

14.11.2008 19:10
|LoW|Snajper
57
odpowiedz
|LoW|Snajper
97
Senator

aaaaaaaaa... aaaaaaa :D
Jutro przyjdzie mi cod5 :)

14.11.2008 19:11
58
odpowiedz
zanonimizowany47980
118
Generał

Komentarz lepszy od samej gry :P

14.11.2008 19:15
59
odpowiedz
Pawlo94
95
Illusive Man

A propo kampanii to mam kilka pytań.
1. czy znow jest dwoch bohaterow
2. czy znow jest ten weteran cpt.Price
3. czy jest tak napakowane akcja jak 4 bo moze na tym filmiku w tej misji jest tylko taka zadyma
4. czy multi jest fajne

Oczywiście pytania do tych co już otrzymali tę grę od roznosiciela listów lub paczek

14.11.2008 22:04
60
odpowiedz
iwjrp3urwpojfw93jfwt
18
Legionista

W recenzji CoD5 U.V Impaler pisał o "super niezwykłej brutalności" tej gry... pisał również że "jedyne co widać to latające głowy w powietzu i bebechy Japońców"... A ztego co widzę to nie ma tu zbyt drastycznych scen

14.11.2008 22:09
remekra
61
odpowiedz
remekra
40
Horonrzy

Nuda, skrypty i klonujący się wrogowie, jak co roku w CoDzie(a najśmieszniejsze jest to że ten kotlecik kosztuje 119zł).

No ale jak komuś się to podoba to miłej zabawy życzę.

14.11.2008 23:06
jasonxxx
😁
62
odpowiedz
jasonxxx
104
Szeryf

"Uwielbiam zapach efektów cząsteczkowych o poranku"? :D
Z której stronki to tłumaczyliście? :))) WTF? :)

15.11.2008 01:28
63
odpowiedz
Zippo83
50
Centurion

Najbardziej powaliło mnie "waaaaaaaa waaaaaaaa!" xD Ja też tak czasem robie jak pruje z ckmu he he,to się nazywa "berserk mode",ewentualnie "Rambo style" :D

15.11.2008 01:31
HUtH
64
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

remekra [ Level: 8 - Generał ]
"Nuda, skrypty i klonujący się wrogowie, jak co roku w CoDzie(a najśmieszniejsze jest to że ten kotlecik kosztuje 119zł)."

Smutne ale prawdziwe.
prawdziwie miodna byłą dla mnie tylko jedynka, reszta to powtórki. czwórke kupiłem dla multi bo serwery na jedynce opustoszały. mam nadzieję, że ludzie szybko nie przesiądą się na cod5 ;]

15.11.2008 02:29
65
odpowiedz
djcosmo
21
Legionista

Pograjcie sobie w trybie coop tam czuje się świetny klimat i musowo grajcie na 4 graczy, lvle lecą szybko i klimat jest wtedy nieziemski, gra warta kupna jak narazie (ale nie grałem zbyt długo). Co do singla to miodność idzie dopiero w kilka osób, jak idzie wam zbyt łatwo to podwyżcie lvl, i wtedy jest zabawa :P

15.11.2008 02:45
PaJot
66
odpowiedz
PaJot
46
Pretorianin

Kolejny szturm a'la wołga, Omaha, ren itd. nuda...
cod skończył się na cod uo.
ale wywiad fajny, może do kogos dotrze po jego obejrzeniu ze wojna to nie przelewki, a szeregowiec Ryan nie jest wzorem autentyczności...
"prawdziwie miodna byłą dla mnie tylko jedynka, reszta to powtórki. " Zgadzam się w 100%, jedynka była rewolucją na skalę wszystkich fpsów, to dzięki niej pokochałem fpsy i oryginalne kopie gry, jest w niej magia do której czasami lubię powrócić, a dwójkę bez mrugnięcia okiem wymieniłem parę miechów temu za bf2, za jedynkę nigdy bym na to nie poszedł:)

15.11.2008 07:58
67
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Pawlo94 [ Level: 5 - Chorąży ]

A propo kampanii to mam kilka pytań.
1. czy znow jest dwoch bohaterow
2. czy znow jest ten weteran cpt.Price
3. czy jest tak napakowane akcja jak 4 bo moze na tym filmiku w tej misji jest tylko taka zadyma
4. czy multi jest fajne

1. Tak jest dwóch bohaterów (Amerykanin i Rosjanin)
2. Nie nie ma go (przynajmniej ja go nie widziałem ;D)
3. Zależy od misji. W niektórych misjach kule latają aż miło, jednak czasami trzeba coś wykonać po cichu.
4. Tryb multi jest moim zdaniem kozacki :)

15.11.2008 10:15
DJ Pinata
68
odpowiedz
DJ Pinata
54
DJ Pinata

Czy tylko ja mam wrażenie, że na tym filmiku macie rozciągnięty ekran?

15.11.2008 10:45
truskolodz
69
odpowiedz
truskolodz
162
WRWG

Pokazali byście misje Ruskich, są duuużo lepiej zrobione nich śtwiętojebliwych Hamburgeiros.....
Szkoda że gra jest tak krótka :/

15.11.2008 13:51
HUtH
70
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

truskolodz [ Level: 54 - Konsul ]
"Pokazali byście misje Ruskich, są duuużo lepiej zrobione nich śtwiętojebliwych Hamburgeiros..... "

przyłączam się do prośby i dorzucam jeszcze te "wszechobecne" brutalne fragmenty

15.11.2008 14:14
71
odpowiedz
MikiPwo
11
Chorąży

Bujakasza xD Dobre to xD

15.11.2008 17:35
72
odpowiedz
zanonimizowany458855
17
Chorąży

Wczoraj kupilem CoD: World at War i przeszedłem kampanię singla w niecałe 10 godzin na poziomie "normal". Misje nierówne, momentami na lichutkim poziomie ocierającym się o prymitywną zręcznościówkę, zdecydowanie lepiej opracowany front wschodni. Generalnie w mojej ocenie gra zdecydowanie słabsza jest od poprzednika z nr.4. Żenuje fakt konieczności instalacji ponad 300 megowego patcha, gdyż inaczej tryb multi jest martwy jak budowa polskich autostrad. Wyprodukowanie KOMPLETNIEJ gry wyraźnie przerosło możliwości autorów i wydawców - inna sprawa co robili betatesterzy? Pili piwko i żarli orzeszki? Jestem w stanie zrozumieć cenę gry w powiązaniu z licencjami, podatkami, etc. ale nie jestem w stanie oprzeć się wrażeniu totalnego "olewania" nabywcy przez rodzimych wydawców. Za swoje niemałe pieniądze (ponad stówka w papierze i bilonie na szkle nie zastepuje niczym Fred Astaire!) otrzymujemy nośnik, szajsowate pudełko warte w hurcie kilkadziesiąt groszy i ulotko - instrukcjo - świstek z dumnym logo Windowsa. Moga być dumni - w końcu najmniejszym nakładem szatkują całkiem niezłą kasę mając w nosie Ucziwych Użytkowników Legalnych Kopii... Nie tak miało być i nie jest CoD: World at War tym, na co czekałem podobnie jak większość miłośników tej serii. Szkoda.

15.11.2008 19:10
73
odpowiedz
DaZz007
46
Pretorianin

jeny.. przez te negatywne komentarze ciągle waham się nad kupnem tego... nie wiem co mam robić!! pomóżcie! Moder Warfare było świetne, ale uwielbiam też IIWŚ a na pacyfiku jeszcze w żadną wojenkę nie grałem, bo nie miałem okazji.. warto??!!!!

15.11.2008 19:13
pooh_5
😊
74
odpowiedz
pooh_5
96
Czyste Rączki

Tak, warto. O ile MW było grą spokojnie zasługującą na 9+/10, to WaW wystawiłbym najwyzej 8. To wciaz jest dobra gra, ale niestety nie jest na tym samym poziomie co poprzedniczka.

15.11.2008 19:47
75
odpowiedz
Don_Diego
34
Chorąży

zaje... fajny spektakl. Lordo więcej ciebie wiecej filmikow a swiat stanie sie piekniejszzzy :D

16.11.2008 10:51
76
odpowiedz
Powazny_Sam
66
Pretorianin

nic nowego, mnie cody zaczely nudzic juz po 2, jedynie 4 byl fajna odskocznia od schematu. moim zdaniem nic specjalnego. za to filmik na 6 ;)

16.11.2008 11:11
😉
77
odpowiedz
CWSerek
60
Pretorianin

Prezentacje fajne, bo oryginalne.

Wolę to, aniżeli jakiegoś pro-prezentera+pro-prezenterkę i teksty w stylu: "Oh, ah... oni wydali wcześniej, który to okazał się [taki i taki], a teraz wydali [tytuł gry]. I na tym zakończymy prezentację w/w tytułu".

Jeśli komuś się nie podoba, jego sprawa (zawsze pozostają "profesjonalnie" skomentowane gameplaye do obejrzenia).

Napalam się na CoD5 coraz bardziej i bardziej, i bardziej. Nawet jeśli gra nie spełni moich oczekiwań, sądząc po ocenach, zapewni mi kilka godzin świetnej zabawy.

16.11.2008 15:06
Ambitny Łoś
78
odpowiedz
Ambitny Łoś
140
Cthulhu

Czy jeden z żołnierzy nie ma przypadkiem głosu Maca z Brothers in Arms?

16.11.2008 15:29
👎
79
odpowiedz
zanonimizowany340792
10
Legionista

Jak każdy COD- nudny, monotonny. Nic nowego. Do tego żałosny komentarz podczas video ;)

16.11.2008 17:32
😈
80
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

Jaro7788 ----> ja napisalem wszystko z Caps Locka bo chcialem to "doslownie" wykrzyczec, a widac ty jestes tez w gronie tych porazonych - wspolczuje twoim rodzicom :P

A stitch in time saves nine...

16.11.2008 18:28
👍
81
odpowiedz
zanonimizowany59755
77
Legend

PIRX[GOL]> owszem jest nudno i wtórnie, ale np ja w czwórkę nie grałem. gdyby nie cena wzięta z kosmosu, pewnei bym kupił.
akurat beta testowanie zaowocowało tym patchem, wydanym równo z premierą gry - więc nie wyżywaj się na nas, biednych ludzikach z bety.
są gry, które patcha jeszcze się nie doczekały, vide polski Mass Effect czy nawet nigdy - Stubbs the Zombie

16.11.2008 22:12
82
odpowiedz
DaZz007
46
Pretorianin

jednak się skusiłem i zamówiłem już sobie:) znalazłem za 115 razem z przesyłką, także wyjdize mnie zaledwie 15 zł drożej od Modern Warfare:)

23.02.2009 15:49
83
odpowiedz
Luciuszpl
44
Konsul

Przeszedłem cało grę ale nie podobała mi się. Za to 4 rewelka

24.10.2010 16:43
84
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Rewelacja !!!

tvgry.pl Gramy w CoD World at War - Kampania