Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Francuski PlayStation 3 Magazine donosi - Uncharted 2 nadciąga

30.09.2008 16:37
Chris__17
1
Chris__17
40
Pretorianin

Po tym co pokazali przy pierwszej części o graficzne aspekty się nie martwię :).

30.09.2008 16:46
tankem3
2
odpowiedz
tankem3
68
Senator

przepraszam bardzo ale to było wiadome od dawna, czyżby Gol przegapił news dotyczący ogłoszenia sequela?

http://yellow.shl.pl/uncharted-2-oficjalnie-zapowiedziane/

http://polygamia.pl/uncharted-2-oficjalnie

http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /1667005,,Rozpocz%C4%99to_prace_nad_Uncharted_2,wiadomosc.html

http://www. [ link zabroniony przez regulamin forum ] /news_8gvgJOi8_Kapitan_Oczywisty_Uncharted_2_nadchodzi.html

http://ps3.ign.com/objects/142/14225971.html

niedobrze panowie :-/

30.09.2008 16:51
3
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

^^
Ma racje, już dawno wiadomo o U2.

30.09.2008 16:55
Łosiu
4
odpowiedz
Łosiu
240
German quality

GRYOnline.plNewsroom

tankem3 - dobrze obrazuje to link do IGN który przytaczasz.

NOTE: This game has not been officially announced, but developer Naughty Dog has confirmed plans to continue the franchise. Check back for official info.

Poza forumowym ściemnianiem nie pojawiła się żadna oficjalna informacja na temat produkcji cz.2. Wiceprezes developera twierdził na przełomie roku że rozpoczną robote z jakis czas. I to tyle. Równie dobrze moge już zapowiedziec 8 czesci fify i 4 GTA.

30.09.2008 16:57
albz74
😱
5
odpowiedz
albz74
129
Legend

Z jego zapewnień wynika, że będzie to jedna z tych pozycji, które zaprezentują nam zupełnie nowy poziom jakościowy wśród tytułów przeznaczonych dla PS3

W porównaniu do pierwszego Uncharted ???

30.09.2008 17:00
tankem3
6
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Łosiu ---> akurat link do ign dałem ot tak... ale 4 pierwsze mówią same za siebie, jeśli sie myle to trudno widocznie mylą sie tez inne serwisy :-/ tyle ze ten pierwszy pomylił sie 2 miesiace przed GOLem

EDIT: aha

30.09.2008 17:01
Łosiu
7
odpowiedz
Łosiu
240
German quality

GRYOnline.plNewsroom

tankem3 - to polskie serwisy - tu nadinterpretacja jest na porządku dziennym. Poza tym źródła są na zachodzie i tam należy szukać "prawdy" :) Jakkolwiek patetycznie to nie zabrzmi.

Źródłem wieści o oficjalnym zaanonsowaniu cz.2 na przełomie 2007/2008 był m.in. ten news na serwisie kotaku - http://kotaku.com/339873/naughty-dog-still-talking-uncharted-2 , a ten z kolei bazował na serii francuskich wywiadów z bossem naughty, m.in. - http://tf1.lci.fr/impression/86/50/0,,3668650-e0NIQUlORV9JRCBSVUJfSUQgVU5WX0lEIElCTF9JRH0gezE3NzE4NTIgMTc3MzQ4NSAxIDYyMDAxfQ==,00.html To było zwykłe gadanie o tym co chcą zrobić w cz.2, o czym zresztą też sami pisalismy. To samo robi Pan Molyneux i kupa innych twórców. Ale to jeszcze nie oznacza ze gra faktcznie powstaje. Teraz, kiedy oficjalny PlayStation 3 Magazine ma covera z grą nie ma już wątpliwości i grzechem byłoby tego nie napisać. Oczywiście o ile to się potwierdzi :)

30.09.2008 17:10
8
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Szykuje się wielka gra! Aż żałuję, że nie mam PS3 :(

30.09.2008 17:23
Psycho16
9
odpowiedz
Psycho16
131
Redhead Lover And User

ja tylko powiem ,ze do gry nie bylem jakos zbytnio nastawiony i.... jak pogralem to naprawde czuc , ze gra jest dopieszczona jak sie da :) mi sie chooolernie podobala 1 i moge stwierdzic , ze to duzy skok w tego typu grach ! Jedna z lepszych jakie gralem o takie przejscie jakby pprownac z dooma do q1 , z q1 do unreala... ;)

30.09.2008 17:27
😃
10
odpowiedz
domelo731
58
Generał

Super wiadomosc Nadchodzi jedna z najlepszych gier 2009 jezeli w tym roku wyjdzie fajnie by bylo jak by gra byla dluzsza i moze bardziej zagadki byly by lepsze choc i tak zgniata a ciekawe jaki silnik gra bedzie miala czy polepszona wersja 1 czesci czy cos zupelnie innego ps3 rozwija skrzydla i to mi sie podoba podobno tez na www.ps3site.pl pisza ze nowe 11 gier na targach TGS beda pokazane .

30.09.2008 18:26
hansatan
11
odpowiedz
hansatan
70
Generał

Nie wiem czym ludzie się podniecają pod względem grafiki w tym Uncharted...

30.09.2008 18:28
tankem3
12
odpowiedz
tankem3
68
Senator

hansatan --> a może dlatego ze grafika jest w czołówce jednej z najładniejszych obecnie

30.09.2008 19:21
13
odpowiedz
Perkel
45
Konsul

powiemwięcej czasami teksturki mimo, że ps3 ma tylko512ramu wygladają ostro jak żyleta że aż oczy boli (boat level szczególnie no i te mokre kamienie ehhh..).Hmm wspominał ktoś że przez całą grę nie ma ani jednego napisu loading ? :)

Kurde mimo prawie roku nadal jest grą która graficznie może równać się z nowymi produkcjami a i te nie przebijaja jej..Hmm mejbe crysis , crysis warhead i far cry 2 ogólemi chyba to wszystko.. o przepraszam jest jedna co i tak zabija wszystkie........ GT5:P :) Ale ta oszukuje bo jest samochodówka :)

Po tym co zrobili z Uncharted 1 z całymprzepychemgraficznym i ich zapewnieniach że wykrzesali gdzies 30% mocy to boje sie jak będzie wyglądać 2 część :)

30.09.2008 19:36
remekra
14
odpowiedz
remekra
45
Horonrzy

Mam takie pytanie. Ty piszesz te posty PS3 na padzie? Bo wcześniej wstawiałeś jakieś liczby w słowa, teraz masz problemy ze spacją(szczególnie w innym wątku, nie pamiętam już nazwy). Więc chyba jedyne co mi przychodzi do głowy to to że piszesz to na padzie. Tak z czystej ciekawości pytam.

I ktoś jeszcze wierzy w te procenty? tysionc pińcet sto dziwińcet% mocy będzie wykorzystane za ile lat? 50? No dajcie spokój.

A co do newsa to fajnie. Może do czasu wyjścia będę posiadał PS3, to sobie od razu dwie części pod rząd zaliczę.:)

30.09.2008 19:37
15
odpowiedz
zanonimizowany521525
1
Generał

hansan - coz jezeli masz pc podniecasz sie crysisem , jezeli xboxa - gearsami , a jezeli ps3 uncharted , ja sie podniecam gearsami i uncharted ;p (mimo ze nie mam x360 xD)

30.09.2008 19:58
👍
16
odpowiedz
Pakq
31
Chorąży

No wreszcie coś porządnego na ps3 :] 1 mnie zabiła graficznie , a co dopiero będzie z 2. Oby tylko dali troszkę lepsze zagadki (można zamówić Pre-Order ?)

spoiler start

Z tym Pre-Orderem to taki żart

spoiler stop

30.09.2008 21:41
SILENTALTAIR
17
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

kolejny fajny exclusive na ps3:)

30.09.2008 22:00
18
odpowiedz
zanonimizowany370388
0
Generał

Lara Croft w męskim wydaniu.

I tak nic nie moze konkurowac z Tomb Raider Underworld bo zapowiada sie swietna gra.

30.09.2008 22:07
TRX
19
odpowiedz
TRX
167
True Geek

"Po tym co zrobili z Uncharted 1 z całymprzepychemgraficznym i ich zapewnieniach że wykrzesali gdzies 30% mocy to boje sie jak będzie wyglądać 2 część :)"

Oj dzieci, dzieci. Dalej wierzycie w te bajeczki?

01.10.2008 08:33
👍
20
odpowiedz
zanonimizowany560794
11
Centurion

jeżeli zobaczymy postęp jak miedzy jak&dexter 1 i jak 2 na ps2 to Uncharted zmiecie wszystko!!

01.10.2008 08:38
21
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Oj zaczynają programiści wykorzystywać moc ps3, jeśli nowy unchardet ma być znaczne lepszy wizualnie niż poprzednik to mi brak słów. A tak na marginesie nowe filmiki z killzone 2 urywają łeb przy samej dupie, jeśli unchardet ma mieć taki poziom ta taki CRISIS WARHED nie zrobi po tych tytułach żadnego wrażenia.

link do gameplay z multi to KILZONE 2.
http://www.gametrailers.com/player/38549.html

01.10.2008 09:07
albz74
👍
22
odpowiedz
albz74
129
Legend

Oj dzieci, dzieci. Dalej wierzycie w te bajeczki?

Wierzymy !!!!

01.10.2008 09:50
23
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

Uncharted (obok Crysisa, sorry musiałem) to gra, która sprawiła mi najwięcej frajdy od wielu już lat. Druga część to własciwie jedyny wyczekiwany przeze mnie tytuł.

01.10.2008 15:19
24
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

Wystarczy, że poprawią niektóre elementy, które nie wyszły najlepiej w Uncharted no.1, a gra będzie znakomita.

02.10.2008 21:33
25
odpowiedz
Perkel
45
Konsul

Remakra pisze z PC, ale w klawce uszkodzona spacja jest więc nie zawsze wchodzi. Pozatym mam dziwną skłonność do pisania jednego posta przez 2-3 godziny nie zależnie od długości i przeważnie w nocy a co za tym idzie czasem tok myślowy jest rozbierzny, offtopuje, interpunkcja w łep itd. Mea culpa :)

Co do tego 30% to nie są moje słowa tylko tak gadają devovie od uncharteta. Czemu mamy nie wierzyć ? Gra 1st genowa a chłopcy współpracują z isomniac oraz devami killzona2 . Niech pokarzą nawet o 1/2 lepszą grafikę to już będzie poziom kosmiczny bo nadal Unchartet jest przepiękne\y !

Zresztą ktoś wspomniał o Jackach :) Doskonały przykład na rozwój grafiki w ich wykonaniu :)

02.10.2008 21:38
tankem3
26
odpowiedz
tankem3
68
Senator

I tak nic nie moze konkurowac z Tomb Raider Underworld bo zapowiada sie swietna gra

lol, dla ciebie dalej ta serie istnieje?? nie mowiąc już o tym ze tam gra jest nastawiona na ponadludzkie akrobacje i jędrne uda panny Croft, jeśli twierdzisz ze nie moze konkurować, widocznie nie miałeś okazji zasięgnąć klimatu. Rozświetlone zombie w latarce, w srodku ciemnego mrocznego bunkra było efektowne

04.10.2008 07:05
27
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

Tankem3 :: Uważam, że chimery z Uncharted są największą wadą tej gry. Bez nich Uncharted byłby lepszy. Eskalacja emocji we współczensych grach występuje według następujących schematów: ludziki, ludzie, bossy, potwory. Dla mnie to głupi pomysł.

Wiadomość Francuski PlayStation 3 Magazine donosi - Uncharted 2 nadciąga