Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Znamy minimalne wymagania Call of Duty World at War

18.08.2008 09:51
rog1234
👎
1
rog1234
77
Dragon Install

Nie wieżę, ot co!

18.08.2008 09:53
kluha666
😍
2
odpowiedz
kluha666
141
See you space cowboy

Nie za niskie????

18.08.2008 09:54
moszeusz
😱
3
odpowiedz
moszeusz
86
Who fkin cares?

Oh! Jak dobrze mieć konsolę...

18.08.2008 09:55
_MaZZeo
4
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

no a czego wymagaliscie? CoD4 na low detalach wyglada gorzej niz CoD1...

18.08.2008 09:55
5
odpowiedz
zanonimizowany560239
0
Generał

O kur.. LOL. To mi pójdzie na max na starym sprzęcie. Haha. A wy co fochujecie? Chyba dobrze, że są tak niskie, każdy sobie pogra.

rog1234---> no, ja też nie "wieże". WiaRa czyni cuda. WieRze.

18.08.2008 09:56
6
odpowiedz
zanonimizowany570950
5
Junior

gra chodzić będzie przecież na tym samym silniku co CoD:MW, trudno więc, żeby wymagania się bardzo różniły...

18.08.2008 09:56
Marcinkiewiczius
7
odpowiedz
Marcinkiewiczius
167
Hautameki

W zalecanych pewnie jest Pentium Dual Core, 2GB Ram i GeForce 7900, tak sądzę.
Niemniej wymagania minimalne jak na te czasy malutkie.

18.08.2008 09:59
8
odpowiedz
zanonimizowany450083
8
Legionista

nie powiedziałby że modern warfare wygląda na low jak cod1 wygląda zdecydowanie lepiej. Ja się bardzo cieszę, że pogram sobie w cod'a 5 na moim złomku.

18.08.2008 10:00
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

to uwieRZ.

btw, 8gb miejsca na gre CoD? rotfl, smieszne.

18.08.2008 10:06
10
odpowiedz
Mati 88 !?
42
Blaugrana

To jest silnik COD4 wiec rekomendowanie nie będą wiele wyższe od tych z cod 4 o ile w ogolę będą wyższe.

18.08.2008 10:19
Big Macs
11
odpowiedz
Big Macs
46
Konsul

Wymagania niskie. Zapewne rekomendowane też nie będą zbyt wysokie, w końcu to produkcja multiplatformowa, a nie kolejny Crysis z super-duper grafiką :)

18.08.2008 10:21
lordpilot
👍
12
odpowiedz
lordpilot
180
Legend

Jak na dzisiejsze czasy wymagania małe. Widać są jeszcze firmy, którym się chce posiedzieć nad optymalizacją - szkoda że tych firm tak mało.

18.08.2008 10:22
ASZ5
😊
13
odpowiedz
ASZ5
47
Konsul

Dokładnie.
Dla mnie to jak dla Frana :) CoD4 na full wyglądał ładnie więc i tu nie powinno być inaczej, a plus ta frajda z gry...bezcenne

18.08.2008 10:24
😱
14
odpowiedz
zanonimizowany572127
1
Centurion

aż tak niskie???!!...

ps.gol się trochę spóźnia ;/

18.08.2008 10:29
15
odpowiedz
Hakeryk2
29
Centurion

Te wymagania i tak będą niższe =) Zawsze minimalne podawane przez IW są troszkę podchodzące pod średnie..

18.08.2008 10:30
16
odpowiedz
zanonimizowany558420
7
Junior

mi będzie działać na maxa mam nowego kompa od 2 miesięcy i dałem za niego 3000zl więc ja się nie martwie o wymaganie przez pare lat a co do konsoli mam xbox 360 i nie które gry na kompa wyglądają znacznie lepiej

18.08.2008 10:31
😊
17
odpowiedz
Artoor90
10
Chorąży

Heusererr24 - lepiej późno niż wcale. :) Pozdrawiam artoor.

18.08.2008 10:39
18
odpowiedz
Aretse02
59
Generał

callof duty 5 nie jest robione przez infinity ward!!

18.08.2008 11:00
😡
19
odpowiedz
kubexminator
42
Chorąży

Kutwa, dla wszystkich małe wymagania, a dla mnie za duże,fuck!!

18.08.2008 11:03
20
odpowiedz
zanonimizowany57280
0
Legend

hehe, jak dobrze zmieniać kompa... ;P

4.8 GHz, 1024 mb ram, 1024 mb grafiki... :D

18.08.2008 11:03
21
odpowiedz
Hakeryk2
29
Centurion

Aretse02 -> Hyhy, tak jakoś z przyzywyczajenia napisałem :›

18.08.2008 11:11
22
odpowiedz
pawloki
15
Legend

www222 co to za syfna karta graficzna?

18.08.2008 11:15
23
odpowiedz
zanonimizowany538407
5
Junior

Ciekawe czy wyjdzie na PC? Ma ktos jakies informacje?

18.08.2008 11:16
kluha666
😁
24
odpowiedz
kluha666
141
See you space cowboy

<-----Och Janusz

Ciekawe czy wyjdzie na PC? Ma ktos jakies informacje? xD

18.08.2008 11:19
Grendel_1987
👍
25
odpowiedz
Grendel_1987
4
Chorąży

Wymagania spoko. Komp za około 1200 zł starczy do grania. Ale i tak wybiorę wersję na X0. Dla wygdy grania. Czekam niecierpliwie!

18.08.2008 11:38
26
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

jezu super w końcu 2 wojna światowa !! bo 4 część rozgrywała się w nieciekawych momentach historycznych i w zasadzie dla mnie 4 skończyła się bodajże na 3 misji.

Zawsze ubóstwiałem gry FPP wojenne rozgrywanie w okresie 2 wojny światowej. Medal Of Honor czy Cod1 czy Cod2 to było coś !!! :)
super już gorąco czekam na ten tytuł.

Oczywiście oby nie skopali tytułu tak jak zrobili to inni twórcy z Medal of Honor: Airborne

18.08.2008 11:42
27
odpowiedz
Drau
82
Legend

@www222 [ Level: 51 - 8 Mile ] > hehe, jak dobrze zmieniać kompa... ;P
> 4.8 GHz, 1024 mb ram, 1024 mb grafiki... :D

4,8GHz? ciekawe skad zes taki proc wytrzasnal chuopie..

18.08.2008 11:42
28
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Inteligencja - a raczej jej brak - u niektórych forumowiczów GOL-a (np. Och Janusz) naprawdę mnie zastanawia... Facet wchodzi na newsa dotyczącego WYMAGAŃ sprzętowych gry i pyta czy ta gra wyjdzie na PC... Człowieku, czy na konsole są podawane tego typu wymagania sprzętowe?! Normalnie ręce opadają! Brak słów...

A co do wymagań - zauważalna zmiana jest tylko w karcie graficznej. 256 MB to trochę sporo zważywszy, że gra nie wygląda wiele lepiej niż Call of Duty 4. Ale dziś większość graczy PC chyba i tak ma już kartę minimum 512 MB, więc te 256 MB nie są takie straszne :)
Niemniej jednak trochę mnie zastanawiają te wymagania dotyczące karty graficznej bo Call of Duty: World at War mimo wszystko wygląda zauważalnie gorzej niż Crysis i Far Cry 2. Czyżby nie chciało im się za bardzo optymalizować grafiki (Call of Duty: World at War chodzi przecież na tym samym silniku co Call of Duty 4, a - jak napisałem - nie wygląda zauważalnie lepiej)? Choć z drugiej strony trzeba przyznać, że Infinity/Treyarch potrafią za to optymalizować gry pod względem wymaganej ilości pamięci RAM. Choć znowu z trzeciej strony, dziwne by było gdyby gry, które są tak oskryptowane, liniowe i nie pozwalają na swobodne poruszanie się po świecie gry, potrzebowały takiej samej ilości pamięci RAM, jak Crysis i Far Cry 2.
Jakby jednak nie patrzeć - pod względem wymagań Call of Duty: World at War jest dobrze.

PS. Coś czuję, że Call of Duty: World at War może być pierwszą grą z tej liniowo-oskryptowanej do bólu serii, która może mnie naprawdę zainteresować i wciągnąć. To, co dotychczas o niej wiem zapowiada się naprawdę bardzo dobrze! :)

18.08.2008 11:49
frer
29
odpowiedz
frer
133
Legend

W newsie:

* Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy,
* Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca,
* Pamięć: 512 MB RAM (XP) 1 GB RAM (VISTA),
* Karta graficzna: 256 MB nVidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza, wsparcie dla
technologii Shader 3.0.

Są to oczywiście minimalne wymagania, na razie producent nie podał rekomendowanych.

W opisie gry z encyklopedii:

Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.

Czemu więc jako rozsądne wymagania podano wymagania minimalne ?? :P

18.08.2008 12:05
DJ Pinata
😊
30
odpowiedz
DJ Pinata
55
DJ Pinata

Hm... Nawet nieduże.

18.08.2008 12:10
😉
31
odpowiedz
GunarDAN
117
Konsul

Wymagania minimalne tak niskie, że chyba tylko starczą do zainstalowania gry i jej odpalenia, bo do przyjemnej gry nie bardzo...

18.08.2008 12:10
claudespeed18
32
odpowiedz
claudespeed18
172
Liberty City Finest

w koncu to sprzet do pogrania na minimalnych ustawieniach w 800x600, czyli grafice podobnej do CoD, dziwi mnie tylko te 512MB RAM ale tak to wporzo

18.08.2008 12:23
zając poziomka
😊
33
odpowiedz
zając poziomka
78
Czarny Tulipan

przecież to będzie ten sam engine co cod4, pewnie tylko lekko upgradowany, to na takich ustawieniach spokojnie pogracie na medium 800x600

18.08.2008 12:31
PitbullHans
👍
34
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Cod zawsze miał optymalizowane wymagania żeby osoby ze słabszymi PC też sobie pograły nawet na low detalach ale zawsze coś nie każdy może grać na Very High:)

18.08.2008 12:33
35
odpowiedz
zanonimizowany489780
88
Generał

To że engine ten sam o niczym nie świadczy: przecież szybkość nie zależy od samego silnika a od tego jak go użyjemy, np. wystarczy dodać więcej obiektów, zwiększyć ilość wielokątów czy dołożyć tekstur i mamy zupełnie inne wymagania.

18.08.2008 12:44
FunMen
36
odpowiedz
FunMen
54
FunMan forever

Ja tam się ciesze. Mam kompa 2.8 Ghz Core Duo, 1024 MB RAM, 9600 GT geforce 1024 MB... i CoD 4 chodził mi na wysokich, a Crysis się tnie na minimalnych :)

Powinienem pograć w CoD 5 na średnio-wysokich.

Wymagania minimalne tak niskie, że chyba tylko starczą do zainstalowania gry i jej odpalenia, bo do przyjemnej gry nie bardzo... ----> Ale jak masz dobrego kompa, to pograsz i tak ładnie bedzie wyglądać. A kto ma słabszego kompa może przecież też grać. Pikselozy nie będzie, ale CoD 5 może być grą, taką, że każdy będzie chciał w nią zagrać, nawet że wie, że gra na minimalnych.

18.08.2008 12:47
Mac94
👍
37
odpowiedz
Mac94
87
Inner Peace

No to fajnie pogram na full (oczywiście na nowym kompie którego będę mieć gdzieś w tym tygodniu ;P )

18.08.2008 13:03
marcing805
👍
38
odpowiedz
marcing805
155
PC MASTER RACE

Niskie wymagania , na pewno pogram na full detalach.

18.08.2008 13:53
39
odpowiedz
zanonimizowany560278
4
Pretorianin

Nie ma się czym podniecać, nie od dziś wiadomo, że wymagania minimalne zwykle pozwalają zobaczyć ekran tytułowy i właściwie nic więcej. Natomiast realne wymagania będą o kilka oczek wyższe.

18.08.2008 14:39
40
odpowiedz
zanonimizowany393985
23
Chorąży

FunMen <--- Jak można kupić, tak słabą kartę, jak geforce 9600 GT z 1024 MB?? Na moim pewnie pójdzie na średnich tak jak Cod 4. Niedługo wymiana sprzętu, więc będzie można poszaleć :]

18.08.2008 14:47
41
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

A ja im wierzę i myślę ze bedzie tak samo jak z cod 4 tzn. bedzie swietnie zoptymalizowana i na takim sprzecie jak podali bedzie chodzic na medium

18.08.2008 16:29
42
odpowiedz
zanonimizowany567180
5
Pretorianin

no to tak
proc mam lepszy 4400 Ghz
ramu mam wiecej 1 Gb
karta gaf gf 8500Gt 512 mb
czyli u mnie na bank powinno chodzic na minimalnych a moze nawet na srednich detalach
nie jest zle

18.08.2008 16:43
Koktajl Mrozacy Mozg
43
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
181
VR Evangelist

ja sie nie martwie czy mi na 8600 bedzie dzialac na medium czy high - mam od tego Xa

18.08.2008 19:17
44
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Ja tez mam. Ale to dobrze, ze wymagania nie beda az tak wysokie. Nic tylko sie cieszyc! Wiecej osob bedzie moglo zagrac!

18.08.2008 19:20
jees
👍
45
odpowiedz
jees
67
10 000 days

według mnie bardzo dobrze w 4 dzięki małym wymaganiom grają wszyscy moi kumple

18.08.2008 19:20
👍
46
odpowiedz
simson__
103
Forza Rossoneri

U mnie nie poleci :D

18.08.2008 21:54
yestri
👍
47
odpowiedz
yestri
84
Magister Equitum

mistrzowie optymalizacji

Wiadomość Znamy minimalne wymagania Call of Duty World at War